Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 ASC

AutorsZiņojums
marihuans
03. Dec 2010, 11:42 #61

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

pilniiba piekritu,nav patiikami,kad auto samet apdzenot pie 100 vao vairaak km/h. ja gribu slidinaaties,atsleedzu un slidinos,pareejaa laikaa ON un var braukt

-----------------
T: 203-65-203
Offline
boocis83
03. Dec 2010, 12:13 #62

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Nēesmu vēl izpratis kā darbojas tas ASC-pie izspolēšanas sāk bremzēt to riteni kurš izspolē+met nost jaudu, vai tikai piebremzē to riteni kurš spolē un tā jauda pati nokrītas sakarā ar to ka ir ''bremze''
Offline
Srakans
03. Dec 2010, 12:20 #63

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


03 Dec 2010, 11:38:26 GirtzB rakstīja:
DSC "taisnošanas efekets" var rasties no tā ka pie mazām slīdēm pietiek ar viena/dažu riteņu piebremzēšanu lai noliku mašīnu precīzi paredzētajā trajektorijā...

p.s. pārbaudīts praksē, apledojušos ziemas plašumos...

Nezinu vai piekrist vai nē, bet tas "taisnošanas efekts" ir ļoti labi jūtams. Tā kā praktiski var teikt, ka DSC taisno auto. Tas, ka DSC sāk strādāt ļoti ātri un faktiski nekādas vaļības neatļauj, gan var piekrist.

[ Šo ziņu laboja Srakans, 03 Dec 2010, 12:21:29 ]

Offline
boocis83
03. Dec 2010, 12:22 #64

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


03 Dec 2010, 12:15:57 OX rakstīja:

03 Dec 2010, 12:13:17 boocis83 rakstīja:
Nēesmu vēl izpratis kā darbojas tas ASC-pie izspolēšanas sāk bremzēt to riteni kurš izspolē+met nost jaudu, vai tikai piebremzē to riteni kurš spolē un tā jauda pati nokrītas sakarā ar to ka ir ''bremze''

ASC nebremzē, vnk nomet gāzi


Nu tad jau nav jēga no tā ASC-es bij iedomājies ka tā figņa piebremzē riteni kurš spolē-ķipa, ja esi iebraucis kupenā, tad vieglāk tik ārā
Offline
Srakans
03. Dec 2010, 12:24 #65

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


03 Dec 2010, 12:22:47 boocis83 rakstīja:

03 Dec 2010, 12:15:57 OX rakstīja:

03 Dec 2010, 12:13:17 boocis83 rakstīja:
Nēesmu vēl izpratis kā darbojas tas ASC-pie izspolēšanas sāk bremzēt to riteni kurš izspolē+met nost jaudu, vai tikai piebremzē to riteni kurš spolē un tā jauda pati nokrītas sakarā ar to ka ir ''bremze''

ASC nebremzē, vnk nomet gāzi


Nu tad jau nav jēga no tā ASC-es bij iedomājies ka tā figņa piebremzē riteni kurš spolē-ķipa, ja esi iebraucis kupenā, tad vieglāk tik ārā

DSC jau arī pie vilkmes neko nedara un nebremzē.
Offline
boocis83
03. Dec 2010, 12:30 #66

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


03 Dec 2010, 12:24:13 Srakans rakstīja:

03 Dec 2010, 12:22:47 boocis83 rakstīja:

03 Dec 2010, 12:15:57 OX rakstīja:

03 Dec 2010, 12:13:17 boocis83 rakstīja:
Nēesmu vēl izpratis kā darbojas tas ASC-pie izspolēšanas sāk bremzēt to riteni kurš izspolē+met nost jaudu, vai tikai piebremzē to riteni kurš spolē un tā jauda pati nokrītas sakarā ar to ka ir ''bremze''

ASC nebremzē, vnk nomet gāzi


Nu tad jau nav jēga no tā ASC-es bij iedomājies ka tā figņa piebremzē riteni kurš spolē-ķipa, ja esi iebraucis kupenā, tad vieglāk tik ārā

DSC jau arī pie vilkmes neko nedara un nebremzē.


Nu tad skaidrs-muļķis es biju ka vispār sāku gar to sūdu krāmēties-būtu ieekanomējis kādus 100Ls, jo mainiju ABS devējus un remontēju ABS bloku+vēl ir jāmaina viens no 2 gultņiem, jo tagat bremzējot sit atpakaļ pedāli kautvai vēl riteņi nebloķējas...
Paldies jums kungi par apgaismību
Offline
Srakans
03. Dec 2010, 12:32 #67

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu ABS gan der
Offline
Deivid
03. Dec 2010, 12:38 #68

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


03 Dec 2010, 12:15:57 OX rakstīja:
ASC nebremzē, vnk nomet gāzi


Tu esi 100% parliecinats ? Man liekas ka bremzee gan..

BMW.com

Automatic Stability Control (ASC) is an element of the Dynamic Stability Control (DSC) system. It prevents loss of traction on the drive wheels when setting off, when accelerating out of curves and in other critical moments. When one wheel has good traction but the other is on a slippery patch of road, the wheel with less traction is braked until it is again able to gain a grip on the road surface.
If both wheels lose traction, the engine management system also intervenes and reduces the power output, which significantly reduces the danger of the rear of the vehicle skidding out. The entire process takes place in milliseconds.
Thus ASC quickly brings the vehicle back to stability and restores traction. Drivers wishing to attain a degree of wheel slip, for example when aiming to have a certain amount of "drift", can disengage ASC if desired.
Offline
LA
03. Dec 2010, 12:39 #69

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Cik zinu , tad X5 bremzē. citiem vienkārši nomet gāzi
Offline
Deivid
03. Dec 2010, 12:43 #70

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

DSC bremzee 100% uz auto ar ko esmu braucis - e46/e39.

Vot ir pagajis labs laiks kops braucu ar e36 ar ASC, bet nu esmu diezgan parliecinats ka vins ari bremze, jo pec bmw.com sniegtas informacijas ASC to dara, DSC ir ASC + vel visadi sensori kas skataas ka sture pagriezta utml lai varetu efektivak turet auto vajadziga trajektorija.. To visu var atnakt un gudrak kads pasniegt

reku nedaudz overview par DSC

"The steering wheel movement, vehicle speed, transverse acceleration and yaw are all used by DSC to register imminent instability when cornering. DSC then intervenes via the engine management system, reducing drive torque and activating wheel brakes when necessary to keep the vehicle stable. These events occur within milliseconds. "

[ Šo ziņu laboja Deivid, 03 Dec 2010, 12:44:55 ]

Offline
Sandis_UR
03. Dec 2010, 13:04 #71

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


03 Dec 2010, 11:04:10 Driver rakstīja:

03 Dec 2010, 10:57:53 Sandis_UR rakstīja:
A kaada atskjirība starp ASC un DSC un kurš ir labaks? TB Muļķu drošāks?

labak ir bez neviena. Braukt ar bmw un ieslegtiem tiem sudiem ir taspats, kas uz krana uzmaukt atsperi/distanceri un brinities, kapec nevar kartigi ar baudu iespraust...

ABS - suuc, kas trauce bremzet
ASC - suuc, kas trauce bremzet un nelauj spolet
DSC - suuc, kas trauce bremzet, nelauj spolet un pats vel auto iztaisno, ja tas peksnji sametas

ja jums prasas DSC, perkiet FWD auto!


Nu ja tev pa ziemu 30 000 km jānobrauc, tad tici man, ar laiku sāc ļoti priecāties [par visiem tiem TSC u n DSC un ASC, jo brauciena laikā vari atslābināties un domāt par kautko citu.
Un ir taču arī iespēja atslēgt tās fīčas ja gribas nedaudz patrakot.
Offline
Srakans
03. Dec 2010, 13:07 #72

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


03 Dec 2010, 12:39:42 Lauris rakstīja:
Cik zinu , tad X5 bremzē. citiem vienkārši nomet gāzi

Tā laikam sanāk. Uz e39 tikai gāzi nomet.
Offline
Srakans
03. Dec 2010, 13:11 #73

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


03 Dec 2010, 12:43:04 Deivid rakstīja:
DSC bremzee 100% uz auto ar ko esmu braucis - e46/e39.



Tu gribi teikt, ka DSC bez maz vai aizvieto bloķi?
Esmu sēdējis ar vienu ratu kupenā un otrs uz ledus bez mazākiem sirdsapziņas pārmetumiem Man tad laikam tā fīča nestrādā
Offline
V.I.P.
03. Dec 2010, 13:31 #74

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


03 Dec 2010, 11:42:15 marihuans rakstīja:
pilniiba piekritu,nav patiikami,kad auto samet apdzenot pie 100 vao vairaak km/h. ja gribu slidinaaties,atsleedzu un slidinos,pareejaa laikaa ON un var braukt

+1, satiksmee aarpus pilseetas aatrumaa >100 km/h uz sniegaina/apledojusha cleja, piemeeram, apsteigshanas gadiijumaa iesleegta asc/dsc lietoshana ir daudz praatiigaakaa.

iznjeemums vareetu buut kaut kaadu mazjaudiigu shrotu iipashnieki, kuriem gaazes pedaalja spaidiishana taapat auto paatrinaashanos buutiski nemaina, tiem noteikti po.

kad vajag fun, vienmeer var izsleegt - izveeles iespeejas.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 03 Dec 2010, 13:32:28 ]

Offline
CP17
03. Dec 2010, 13:36 #75

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

A ko dara DTC

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
boocis83
03. Dec 2010, 13:43 #76

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Nu tad beigu beigās kā ta i-E39 ASC bremzē riteni vai tikai nomet rpm
Offline
CP17
03. Dec 2010, 13:50 #77

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


03 Dec 2010, 13:43:55 boocis83 rakstīja:
Nu tad beigu beigās kā ta i-E39 ASC bremzē riteni vai tikai nomet rpm

Piebremzē pakaļratu ar aborotu nomešanu. Vienlaicīgi pieslēdzot otru ratu.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
AV
03. Dec 2010, 13:53 #78

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


03 Dec 2010, 13:36:19 CP17 rakstīja:
A ko dara DTC

Ljauj bish vairak izspolet, lai vieglak uzsakt uz slideniem segumiem (tados apstaklos kaa tagad).
Offline
CP17
03. Dec 2010, 13:56 #79

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


03 Dec 2010, 13:53:45 AV rakstīja:

03 Dec 2010, 13:36:19 CP17 rakstīja:
A ko dara DTC

Ljauj bish vairak izspolet, lai vieglak uzsakt uz slideniem segumiem (tados apstaklos kaa tagad).

Ja tu tā saki, tad toč tagad sapratu, ka bik vairāk izspolē kā visi tie asc dsc utt.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Deivid
03. Dec 2010, 14:52 #80

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


03 Dec 2010, 13:50:46 CP17 rakstīja:

03 Dec 2010, 13:43:55 boocis83 rakstīja:
Nu tad beigu beigās kā ta i-E39 ASC bremzē riteni vai tikai nomet rpm

Vienlaicīgi pieslēdzot otru ratu.


Vari intereses pec pastastit kaa to var panakt ar parastu open diff ? Es zinu vienu metodi - nobremzejot riteni un esmu parliecinats ka to ari ASC dara.

Un jaa, var teikt ka tas imitee blokji, bet nu tas nebus 1:1 pareizi.

Srakan, es nedomaju ka ta sistema ir tik viegli izskaidrojama un noteikti vinja nestraada 100% gadijumos. Cik nu vairaak lasu, tad dazos avotos ir teikts ka tas notiek kautkaa pakapeniski, dazreiz izlidzas tikai ar abarotu nomesanu, bet citreiz ari bremzee.

Reku vel quote no kada avota..

DSC uses a series of sensors to detect wheel spin, yaw rate of the car and other properties. Using sensors and other electronics it can apply the brakes as needed, cut engine power and with

Un kur ir palikusas visas staigajosas enciklopedijas ? Varetu atnak un ievest kartibu. Es saku ka ASC prot piebremzet aizmugurejos ritenjus pie vajadzibas. DSC ietver sevi ASC , tik prot vel prieksu piebremzet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo