Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 uzturēšanas izmaksas

AutorsZiņojums
protams
18. Aug 2009, 15:44 #61

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben


18 Aug 2009, 15:41:47 suslix rakstīja:
kā ir ar to aktīvo ogli vai kā viņu tur sauc par particular filter,man audim tas iet uz beigām un zinu ka maxā ap 1200ls . Skāde normāla.gribēju zināt vai ir jespēja viņus kautkā attīrīt noņemot utt. vai arī kur varētu meklēt par normālāku ciparu?

bmw pirmie iet līdz 200 kkm, tagadējiem kompī vairs naparādās, tātad lifetime štoļi

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
suslix
18. Aug 2009, 16:06 #62

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

Nu man tagad arī ir bik virs 200 tkm.un laikam nekas cits neatliks kā mainīt autoriīgā.
Offline
plakanais
18. Aug 2009, 16:49 #63

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


18 Aug 2009, 16:06:04 suslix rakstīja:
Nu man tagad arī ir bik virs 200 tkm.un laikam nekas cits neatliks kā mainīt autoriīgā.


Cik zinu, tad Domenikss Mercedes'iem ved vinjus uz Ogri (laikam) tjip izdedzinaat no tiem kveepiem un liek atpakalj veco virsuu. Darba MB Sprinterim aizauga tas suuds pie 80.000 noskreejiena.
Offline
suslix
18. Aug 2009, 17:05 #64

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:


vot par šo es ar domāju. A nezini precīzāk kur vai kontaktus?

[ Šo ziņu laboja suslix, 18 Aug 2009, 17:06:10 ]

Offline
suslix
18. Aug 2009, 17:05 #65

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:


18 Aug 2009, 16:49:12 Bute rakstīja:

18 Aug 2009, 16:06:04 suslix rakstīja:
Nu man tagad arī ir bik virs 200 tkm.un laikam nekas cits neatliks kā mainīt autoriīgā.


Cik zinu, tad Domenikss Mercedes'iem ved vinjus uz Ogri (laikam) tjip izdedzinaat no tiem kveepiem un liek atpakalj veco virsuu. Darba MB Sprinterim aizauga tas suuds pie 80.000 noskreejiena.

vot par šo es ar domāju. A nezini precīzāk kur vai kontaktus?
Offline
plakanais
18. Aug 2009, 17:10 #66

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Tieshaam nezinu, vari meegjinaat siikaak pashaa Domenikaa jautaat, zinu tik, cik man toreiz pashi pa tel. staastiija, kad mashiina atradaas servisaa
Offline
suslix
18. Aug 2009, 17:13 #67

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:


18 Aug 2009, 17:10:58 Bute rakstīja:
Tieshaam nezinu, vari meegjinaat siikaak pashaa Domenikaa jautaat, zinu tik, cik man toreiz pashi pa tel. staastiija, kad mashiina atradaas servisaa


Paldies !
Offline
protams
19. Aug 2009, 10:18 #68

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben

pie tādas driftošanas nav brīnums par to sarakstu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
plakanais
19. Aug 2009, 10:47 #69

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


18 Aug 2009, 15:17:04 BGV rakstīja:
braucu nedaudz virs gada.
530d manual..
hmm.. mana pieredze,

mainīts:

spararats = 610 ls
sajūgs= 300 ls
kolektors (laikam izplūdes)= 350 ls
bija pārtrūkusi siksna līdz ar to mainīja arī skriemeli = 350 ls
motora "balka" = 350 ls
Xenona lampa = 50 ls
un pārējie sīkumi zem 50 ls (izņemot eļļu, kuras maiņa izmaksā virs 50 ls par reizi).


ir čipots, līdz ar to uz to norakstu sajūgu

patēriņš konstanti tikai pa Rīgu darba laikā pārvietojoties max 7 litri uz 100 km.




kaut kaa ''pa daargo'' pat orizhinaalais sajuugs sanaak zem 200 latiem

spararats ap 400

izpluude peec bmwfans

1
Exhaust manifold

11 62 7 788 422


1 2.628 kg / 5.794 lb

€264.00

un xenona spuldzes, pat philips xenarc sen jau nemaksaa 50 latu 23 lati sensonaa

''pa leeto'' un GS tirgo kitajozas, ja nemaldos, vispaar pa 15

Siksna? Skriemelis?

Ap sotaku sanaak ar visu nomainju, pat tad, ja maina visus spriegotaajrulljus!


Veciit, maini servisu!



p.s. 535d pa 3 gadiem LVun 125.000 taafelee:

2x mainiiti prieksheejie richagi uz 55 un 100 shtukaam

pie 90 shtukaam kaut kaadas buksiites un siikumi aizm tiltam.

abas ksenona spuldzes

keyless-go durvju ruchka (ap 200 lvl, nomira uzreiz peec garantijas)

paarshuuts autinja softs, jo bija probleemas ar aktiivo stuuri

paareejais - 3 riepu komplekti un filtri/elljas.

Krietni izturiigaaks par e39
Offline
plakanais
19. Aug 2009, 10:53 #70

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


18 Aug 2009, 15:06:52 Grubby rakstīja:

18 Oct 2008, 17:43:34 VWfans rakstīja:
Vai tiešām 535d dīzeļdegvielas patēriņš ir tikai 5,4 litri uz 100 km pa šoseju un 9,0 litri uz 100 km pilsētā, kā tas ir norādīts BM auto mājas lapā ?

Lai arī es esmu niknākais pretinieks šitiem ražotāju noteiktajiem patēriņiem, šeit diemžēl gandrīz vai japiekrīt
Pa šoseju tā arī varētu būt, 530 pat 2003. gada viņš stabili zem 5,5 rāda, 535 vajadzētu būt tikpat vai mazāk
Par pilsētu- atkarīgs no tā, kāda pilsēta un kārba. Automātam 9l neticās, drīzāk 10-12


535d sanaak ap 7 litriem pa shoseju un pat liidz 14 pilseetaa, tur liidz papiiros noraadiitajam ir diezgan taalu..

par diagnostiku varat neko neteikt, wess saka, ka viss ir kaartiibaa un arii INC saka, ka viss ir kaartiibaa, vinjsh vnk taa eed
Offline
Valcha
19. Aug 2009, 10:54 #71

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..


19 Aug 2009, 10:47:45 Bute rakstīja:

Krietni izturiigaaks par e39



Neikšānam ar bija 535d, pa servisu padaudz dzīvoja.. bet brauca ar attiecīgi
Offline
plakanais
19. Aug 2009, 10:57 #72

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


19 Aug 2009, 10:54:08 Valcha rakstīja:

19 Aug 2009, 10:47:45 Bute rakstīja:

Krietni izturiigaaks par e39



Neikšānam ar bija 535d, pa servisu padaudz dzīvoja.. bet brauca ar attiecīgi


Ja Blondajam buutu bijis E39, tad vinjsh no servisa teritorijas nemaz netiktu aaraa
Offline
Fandulis
19. Aug 2009, 11:03 #73

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

3 eļļas maiņas patēriņš nemainās 7,7l 530d manual.
mainīts akumulātors uz 100ha~110ls, kvēlsveces un viss, gada laikā nobraukti 60tk km.
Offline
BGV
19. Aug 2009, 11:16 #74

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx


19 Aug 2009, 10:47:45 Bute rakstīja:

18 Aug 2009, 15:17:04 BGV rakstīja:
braucu nedaudz virs gada.
530d manual..
hmm.. mana pieredze,

mainīts:

spararats = 610 ls
sajūgs= 300 ls
kolektors (laikam izplūdes)= 350 ls
bija pārtrūkusi siksna līdz ar to mainīja arī skriemeli = 350 ls
motora "balka" = 350 ls
Xenona lampa = 50 ls
un pārējie sīkumi zem 50 ls (izņemot eļļu, kuras maiņa izmaksā virs 50 ls par reizi).


ir čipots, līdz ar to uz to norakstu sajūgu

patēriņš konstanti tikai pa Rīgu darba laikā pārvietojoties max 7 litri uz 100 km.




kaut kaa ''pa daargo'' pat orizhinaalais sajuugs sanaak zem 200 latiem

spararats ap 400

izpluude peec bmwfans

1
Exhaust manifold

11 62 7 788 422


1 2.628 kg / 5.794 lb

€264.00

un xenona spuldzes, pat philips xenarc sen jau nemaksaa 50 latu 23 lati sensonaa

''pa leeto'' un GS tirgo kitajozas, ja nemaldos, vispaar pa 15

Siksna? Skriemelis?

Ap sotaku sanaak ar visu nomainju, pat tad, ja maina visus spriegotaajrulljus!


Veciit, maini servisu!



p.s. 535d pa 3 gadiem LVun 125.000 taafelee:

2x mainiiti prieksheejie richagi uz 55 un 100 shtukaam

pie 90 shtukaam kaut kaadas buksiites un siikumi aizm tiltam.

abas ksenona spuldzes

keyless-go durvju ruchka (ap 200 lvl, nomira uzreiz peec garantijas)

paarshuuts autinja softs, jo bija probleemas ar aktiivo stuuri

paareejais - 3 riepu komplekti un filtri/elljas.

Krietni izturiigaaks par e39




Māzāk vajag internetā cenas skatīties

Sajūga komplekts oriģinālais maksāja 280 ls un latvijā viņu nemaz nevarēja pasūtīt, bija jāsūta no vācijas pa tiešo, kaut kas saistīts ar izplatīšanas tiesībām.. tas pats bija ar spararatu un šīs detaļas bija jāsūta atpakaļ uz rūpnīcu, lai viņi veiktu testus, tāpēc tas vēl skaitās lēti.

un pačeko cik maksā tas skriemelis, toč lētāk par 300-400 nekur nebija

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
plakanais
19. Aug 2009, 11:29 #75

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


19 Aug 2009, 11:16:14 BGV rakstīja:

19 Aug 2009, 10:47:45 Bute rakstīja:

18 Aug 2009, 15:17:04 BGV rakstīja:
braucu nedaudz virs gada.
530d manual..
hmm.. mana pieredze,

mainīts:

spararats = 610 ls
sajūgs= 300 ls
kolektors (laikam izplūdes)= 350 ls
bija pārtrūkusi siksna līdz ar to mainīja arī skriemeli = 350 ls
motora "balka" = 350 ls
Xenona lampa = 50 ls
un pārējie sīkumi zem 50 ls (izņemot eļļu, kuras maiņa izmaksā virs 50 ls par reizi).


ir čipots, līdz ar to uz to norakstu sajūgu

patēriņš konstanti tikai pa Rīgu darba laikā pārvietojoties max 7 litri uz 100 km.




kaut kaa ''pa daargo'' pat orizhinaalais sajuugs sanaak zem 200 latiem

spararats ap 400

izpluude peec bmwfans

1
Exhaust manifold

11 62 7 788 422


1 2.628 kg / 5.794 lb

€264.00

un xenona spuldzes, pat philips xenarc sen jau nemaksaa 50 latu 23 lati sensonaa

''pa leeto'' un GS tirgo kitajozas, ja nemaldos, vispaar pa 15

Siksna? Skriemelis?

Ap sotaku sanaak ar visu nomainju, pat tad, ja maina visus spriegotaajrulljus!


Veciit, maini servisu!



p.s. 535d pa 3 gadiem LVun 125.000 taafelee:

2x mainiiti prieksheejie richagi uz 55 un 100 shtukaam

pie 90 shtukaam kaut kaadas buksiites un siikumi aizm tiltam.

abas ksenona spuldzes

keyless-go durvju ruchka (ap 200 lvl, nomira uzreiz peec garantijas)

paarshuuts autinja softs, jo bija probleemas ar aktiivo stuuri

paareejais - 3 riepu komplekti un filtri/elljas.

Krietni izturiigaaks par e39




Māzāk vajag internetā cenas skatīties

Sajūga komplekts oriģinālais maksāja 280 ls un latvijā viņu nemaz nevarēja pasūtīt, bija jāsūta no vācijas pa tiešo, kaut kas saistīts ar izplatīšanas tiesībām.. tas pats bija ar spararatu un šīs detaļas bija jāsūta atpakaļ uz rūpnīcu, lai viņi veiktu testus, tāpēc tas vēl skaitās lēti.

un pačeko cik maksā tas skriemelis, toč lētāk par 300-400 nekur nebija


Vnk intereses peec uzgriezu Volodjam uz Sensonu origjinaals 21 20 7 542 523 maksaa 196 latus ar visu PVN

Skriemelim ar cenu pateikt?

Bez tam to detalju jau toch shrotaa var izkasiit, vinja visiem 3,0D ir vienaada

Offline
BGV
19. Aug 2009, 11:31 #76

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx


19 Aug 2009, 11:29:02 Bute rakstīja:

19 Aug 2009, 11:16:14 BGV rakstīja:

19 Aug 2009, 10:47:45 Bute rakstīja:

18 Aug 2009, 15:17:04 BGV rakstīja:
braucu nedaudz virs gada.
530d manual..
hmm.. mana pieredze,

mainīts:

spararats = 610 ls
sajūgs= 300 ls
kolektors (laikam izplūdes)= 350 ls
bija pārtrūkusi siksna līdz ar to mainīja arī skriemeli = 350 ls
motora "balka" = 350 ls
Xenona lampa = 50 ls
un pārējie sīkumi zem 50 ls (izņemot eļļu, kuras maiņa izmaksā virs 50 ls par reizi).


ir čipots, līdz ar to uz to norakstu sajūgu

patēriņš konstanti tikai pa Rīgu darba laikā pārvietojoties max 7 litri uz 100 km.




kaut kaa ''pa daargo'' pat orizhinaalais sajuugs sanaak zem 200 latiem

spararats ap 400

izpluude peec bmwfans

1
Exhaust manifold

11 62 7 788 422


1 2.628 kg / 5.794 lb

€264.00

un xenona spuldzes, pat philips xenarc sen jau nemaksaa 50 latu 23 lati sensonaa

''pa leeto'' un GS tirgo kitajozas, ja nemaldos, vispaar pa 15

Siksna? Skriemelis?

Ap sotaku sanaak ar visu nomainju, pat tad, ja maina visus spriegotaajrulljus!


Veciit, maini servisu!



p.s. 535d pa 3 gadiem LVun 125.000 taafelee:

2x mainiiti prieksheejie richagi uz 55 un 100 shtukaam

pie 90 shtukaam kaut kaadas buksiites un siikumi aizm tiltam.

abas ksenona spuldzes

keyless-go durvju ruchka (ap 200 lvl, nomira uzreiz peec garantijas)

paarshuuts autinja softs, jo bija probleemas ar aktiivo stuuri

paareejais - 3 riepu komplekti un filtri/elljas.

Krietni izturiigaaks par e39




Māzāk vajag internetā cenas skatīties

Sajūga komplekts oriģinālais maksāja 280 ls un latvijā viņu nemaz nevarēja pasūtīt, bija jāsūta no vācijas pa tiešo, kaut kas saistīts ar izplatīšanas tiesībām.. tas pats bija ar spararatu un šīs detaļas bija jāsūta atpakaļ uz rūpnīcu, lai viņi veiktu testus, tāpēc tas vēl skaitās lēti.

un pačeko cik maksā tas skriemelis, toč lētāk par 300-400 nekur nebija


Vnk intereses peec uzgriezu Volodjam uz Sensonu origjinaals 21 20 7 542 523 maksaa 196 latus ar visu PVN

Skriemelim ar cenu pateikt?

Bez tam to detalju jau toch shrotaa var izkasiit, vinja visiem 3,0D ir vienaada




Nu labi, nākamreiz, joka pēc aizbraukšu uz sensonu..nu kaut kā neticās, bet nu ok

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
Avenger
19. Aug 2009, 11:35 #77

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1242

Braucu ar: SUV un velosipēdu

klau, kur var uztaisit mega labu diagnostiku 3.0 diizelim?
un cik tas izmaksaas?
Offline
daticho
19. Aug 2009, 11:40 #78

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


19 Aug 2009, 11:35:42 Avenger rakstīja:
klau, kur var uztaisit mega labu diagnostiku 3.0 diizelim?
un cik tas izmaksaas?


wess selekt

[ Šo ziņu laboja daticho, 19 Aug 2009, 11:40:23 ]

Offline
JAGUAR
19. Aug 2009, 12:17 #79

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Ja ir jaaizveelas starp 545i un 535D, kurs no viniem ir labaaks? taadi ap 05` 06` gadu
Diizelim turbiinas mainja + vel tie filtri..
Benziinam ...
Offline
protams
19. Aug 2009, 12:52 #80

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben


19 Aug 2009, 12:17:15 JAGUAR rakstīja:
Ja ir jaaizveelas starp 545i un 535D, kurs no viniem ir labaaks? taadi ap 05` 06` gadu
Diizelim turbiinas mainja + vel tie filtri..
Benziinam ...

abi labi,kamēr labi 535d bus daudz lielāks nobraukums kas sev līdzi nes augstākminētās izmaksas,545i manā skatījumā vienīgais mīnus būs degvielas patēriņa izmaksas salīdzinājumam ar 535d kas kopumā ņemot 545i nostāda finansiāli izdevīgākā stāvoklī.Tapēc arī man ir 530i nevis D

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo