Autors | Ziņojums |
zzips | 15. Jan 2013, 14:52 |
#5981
|
|
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Esmu dzirdējis to stāstu par nekvalitatīvu gāzi, tulīt man būs 15k, intreses pēc pārgriezīšu filtru un nobildēšu, pieldos LPG un Eko Gāzē ~60/40.
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
Shkodists | 15. Jan 2013, 14:53 |
#5982
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
15 Jan 2013, 14:44:29 Ziben rakstīja:
nu mainīt jau itkā netaisos - pirms 2000 km uzliktas jaunas , svaigi filtri, paliks siltāk un tāpat cerams būs Gerai, bet nu jāapieciemo buss laikam Koijots.
Un veel tas gazinieks teicis ka tjipa tagad dublji, kaukadas gumijas pie sprauslaam chakareejas - un vispār LV esot nekvalitatīva gāze
15 Jan 2013, 14:39:57 zzips rakstīja:
Man gan izklausās pēc reduktora apsildes vairāk, sprauslas es nemainītu tā uzreiz. Aizbrac pie Koijota, lai paskatās.
Kāds sakars dubļiem ar sprauslām?! Vispār jau laba otmazka - LV slikta gāze |
Offline | |
|
Laoshi | 15. Jan 2013, 14:55 |
#5983
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 14:53:14 Shkodists rakstīja:
Kāds sakars dubļiem ar sprauslām?! Vispār jau laba otmazka - LV slikta gāze
Aha, man laba, citiem slikta. Btw, gāzes filtri arī ir dažādi - pa 2Ls (tos liek pa garantu) un pa 5-7Ls (tas var likt pats) |
Offline | |
|
kexxx | 15. Jan 2013, 18:22 |
#5984
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 14:44:29 Ziben rakstīja:
nu mainīt jau itkā netaisos - pirms 2000 km uzliktas jaunas , svaigi filtri, paliks siltāk un tāpat cerams būs Gerai, bet nu jāapieciemo buss laikam Koijots.
Un veel tas gazinieks teicis ka tjipa tagad dublji, kaukadas gumijas pie sprauslaam chakareejas - un vispār LV esot nekvalitatīva gāze
15 Jan 2013, 14:39:57 zzips rakstīja:
Man gan izklausās pēc reduktora apsildes vairāk, sprauslas es nemainītu tā uzreiz. Aizbrac pie Koijota, lai paskatās.
nu, sprauslas var čakarēties, ja tajos tiek tāda eļļianā ķēpa, kura parasti sūdīgas kvalitātes gāzē... ja kkādi valtekveidīgie,tos nav grūti izjaukt un paskatīties
bet vispār vairāk izklausās, ka vai nu pārslēgšanās temperatūra par mazu vai arī nav korekti noregulēts un pie zemas temperatūras grūž treknu maisījumu... [ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Jan 2013, 18:23:46 ] |
Offline | |
|
Laoshi | 15. Jan 2013, 18:40 |
#5985
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Lai sprauslas tik ātri neaiztirstos, tās vajag pagriezt ar izeju uz leju, negatīvs sagāzums nav labi |
Offline | |
|
Shkodists | 15. Jan 2013, 20:21 |
#5986
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.
|
Offline | |
|
kexxx | 15. Jan 2013, 20:31 |
#5987
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.
jo zemāka temperatūra gāzei balonā, jo arī izejā no reduktora gāze būs auKstāka. un jo aukstāka, jo sliktāk sadeg...
ja traki traucē, ziemā varētu pārslēgšanās temperatūru augstāku uzlikt... |
Offline | |
|
Laoshi | 15. Jan 2013, 20:56 |
#5988
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.
Kad pārslēdzas uz gāzi, tad neliec augstāk par trešo, lai silst kārtīgi |
Offline | |
|
|
Shkodists | 15. Jan 2013, 21:04 |
#5989
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
15 Jan 2013, 20:31:22 kexxx rakstīja:
15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.
jo zemāka temperatūra gāzei balonā, jo arī izejā no reduktora gāze būs auKstāka. un jo aukstāka, jo sliktāk sadeg...
ja traki traucē, ziemā varētu pārslēgšanās temperatūru augstāku uzlikt...
Skaidra bilde. It kā netraucē. Vienīgi gāzes opozicionāram audi_a4 gan būs kāds smagāks vārds sakāms, jo viņam būs jāosta gāzes smaka |
Offline | |
|
kexxx | 15. Jan 2013, 21:09 |
#5990
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 21:04:22 Shkodists rakstīja:
15 Jan 2013, 20:31:22 kexxx rakstīja:
15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.
jo zemāka temperatūra gāzei balonā, jo arī izejā no reduktora gāze būs auKstāka. un jo aukstāka, jo sliktāk sadeg...
ja traki traucē, ziemā varētu pārslēgšanās temperatūru augstāku uzlikt...
Skaidra bilde. It kā netraucē. Vienīgi gāzes opozicionāram audi_a4 gan būs kāds smagāks vārds sakāms, jo viņam būs jāosta gāzes smaka
seko spogulim un ja redzi viņu tuvojamies- pārslēdzies uz benzīnu vēl benzīnbākā var mēģināt kādu pudeli dārgu smaržu iegāzt |
Offline | |
|
Laoshi | 15. Jan 2013, 21:12 |
#5991
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 21:09:46 kexxx rakstīja:
seko spogulim un ja redzi viņu tuvojamies- pārslēdzies uz benzīnu vēl benzīnbākā var mēģināt kādu pudeli dārgu smaržu iegāzt
Kaut kāds ķerpilu ieteikums. Es gan ieteiktu ar pogu salonā atrubīt spoles diviem cilindriem, tad riktīgi voncī pēc gāzes un skaņa kā subāram, es tā 5dienas vakaros caur Vrīgu braucu |
Offline | |
|
Vecais | 16. Jan 2013, 00:11 |
#5992
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
14 Jan 2013, 22:51:17 kexxx rakstīja:
14 Jan 2013, 22:11:34 Vecais_ rakstīja:
14 Jan 2013, 21:56:50 kexxx rakstīja:
vai gāzes sprauslām (valtek, rail, omvl, hana, keihin) visām ir vienādi vadu štekeri un atšķirīgs ir tikai MATRIX?
Correct
diez, kāpēc tā? tās matriksenes īpaši paredzētas kādai konkrētai iekārtu markai? vai vnk lai uz pārejām uzvārītos?
No sērijas - Kapēc Žiguļi neizmanto platjoslas zondes ?
Uz abiem jautājumiem atbilde viena - Экономика должна быть экономной.
Matrix izmanto Sicma standarta konektorus.
p.s Tās pārejas štansē poļi
p.p.s Vajag izmantot tādus LPG ECU kuriem nāk Matrix konektori
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Vecais | 16. Jan 2013, 00:13 |
#5993
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Tak "pasmaržojiet" izplūdi uz benzīna aukstam/siltam ... pie cik grādiem kats sāk strādāt(kurš 50% resursu jau izsmēlis) ?
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Laoshi | 16. Jan 2013, 00:23 |
#5994
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Hmm... kats... katalizators... kas tas tāds... |
Offline | |
|
oxys | 16. Jan 2013, 08:41 |
#5995
|
|
Kopš: 15. Jun 2005
Ziņojumi: 2374
Braucu ar:
| Man ar bieži liekas, ka salonā pēc gāzes nosmird......parasti kāds pa priekšu vīlē jau ar gāzi
Man kata nav, līdz ar to auto gan uz bendzīna, gan gāzes taisa nelielu smaku, bet salonā nejūt |
Offline | |
|
Fasteners | 16. Jan 2013, 20:59 |
#5996
|
|
Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 857
Braucu ar: nāsi pa pulveri
| Baigi steidzami vajag zināt vai Saulkrastu tuvumā ir GUS. Atradu vienu karti (http://www.mylpg.eu/stations/latvia)
bet īsti uzticības viņai nav, varbūt kāds zin
|
Offline | |
|
|
Automaniaks | 16. Jan 2013, 21:06 |
#5997
|
|
Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
| statoil uz apvedcela |
Offline | |
|
KristsK | 16. Jan 2013, 21:09 |
#5998
|
|
Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
|
16 Jan 2013, 00:13:37 Vecais_ rakstīja:
Tak "pasmaržojiet" izplūdi uz benzīna aukstam/siltam ... pie cik grādiem kats sāk strādāt(kurš 50% resursu jau izsmēlis) ?
Kā izpaužas katalizatora nolietojums - kas ar viņu notiek?
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
|
Offline | |
|
uudensputns | 16. Jan 2013, 21:57 |
#5999
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Izdeg un sabirst,tad grab kā konservu bundžas vai arī piedeg un tad dūms netiek laukā,kā vajag,motorītis smok un ne velna negriežas,toties kluss gan kā rēgs |
Offline | |
|
LOLVO | 16. Jan 2013, 22:03 |
#6000
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
|
16 Jan 2013, 21:09:32 KristsK rakstīja:
16 Jan 2013, 00:13:37 Vecais_ rakstīja:
Tak "pasmaržojiet" izplūdi uz benzīna aukstam/siltam ... pie cik grādiem kats sāk strādāt(kurš 50% resursu jau izsmēlis) ?
Kā izpaužas katalizatora nolietojums - kas ar viņu notiek?
Aizkakājās, vai arī nesadedzina visas atlikušās atgāzes. Pārbaudīt var ar šitiem lāzer-temperatūras mērītājiem. |
Offline | |
|