Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
zzips
15. Jan 2013, 14:52 #5981

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Esmu dzirdējis to stāstu par nekvalitatīvu gāzi, tulīt man būs 15k, intreses pēc pārgriezīšu filtru un nobildēšu, pieldos LPG un Eko Gāzē ~60/40.

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Shkodists
15. Jan 2013, 14:53 #5982

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


15 Jan 2013, 14:44:29 Ziben rakstīja:
nu mainīt jau itkā netaisos - pirms 2000 km uzliktas jaunas , svaigi filtri, paliks siltāk un tāpat cerams būs Gerai, bet nu jāapieciemo buss laikam Koijots.

Un veel tas gazinieks teicis ka tjipa tagad dublji, kaukadas gumijas pie sprauslaam chakareejas - un vispār LV esot nekvalitatīva gāze


15 Jan 2013, 14:39:57 zzips rakstīja:
Man gan izklausās pēc reduktora apsildes vairāk, sprauslas es nemainītu tā uzreiz. Aizbrac pie Koijota, lai paskatās.


Kāds sakars dubļiem ar sprauslām?! Vispār jau laba otmazka - LV slikta gāze
Offline
Laoshi
15. Jan 2013, 14:55 #5983

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


15 Jan 2013, 14:53:14 Shkodists rakstīja:
Kāds sakars dubļiem ar sprauslām?! Vispār jau laba otmazka - LV slikta gāze


Aha, man laba, citiem slikta. Btw, gāzes filtri arī ir dažādi - pa 2Ls (tos liek pa garantu) un pa 5-7Ls (tas var likt pats)
Offline
kexxx
15. Jan 2013, 18:22 #5984

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 Jan 2013, 14:44:29 Ziben rakstīja:
nu mainīt jau itkā netaisos - pirms 2000 km uzliktas jaunas , svaigi filtri, paliks siltāk un tāpat cerams būs Gerai, bet nu jāapieciemo buss laikam Koijots.

Un veel tas gazinieks teicis ka tjipa tagad dublji, kaukadas gumijas pie sprauslaam chakareejas - un vispār LV esot nekvalitatīva gāze


15 Jan 2013, 14:39:57 zzips rakstīja:
Man gan izklausās pēc reduktora apsildes vairāk, sprauslas es nemainītu tā uzreiz. Aizbrac pie Koijota, lai paskatās.



nu, sprauslas var čakarēties, ja tajos tiek tāda eļļianā ķēpa, kura parasti sūdīgas kvalitātes gāzē... ja kkādi valtekveidīgie,tos nav grūti izjaukt un paskatīties


bet vispār vairāk izklausās, ka vai nu pārslēgšanās temperatūra par mazu vai arī nav korekti noregulēts un pie zemas temperatūras grūž treknu maisījumu...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Jan 2013, 18:23:46 ]

Offline
Laoshi
15. Jan 2013, 18:40 #5985

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Lai sprauslas tik ātri neaiztirstos, tās vajag pagriezt ar izeju uz leju, negatīvs sagāzums nav labi
Offline
Shkodists
15. Jan 2013, 20:21 #5986

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.


Offline
kexxx
15. Jan 2013, 20:31 #5987

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.



jo zemāka temperatūra gāzei balonā, jo arī izejā no reduktora gāze būs auKstāka. un jo aukstāka, jo sliktāk sadeg...
ja traki traucē, ziemā varētu pārslēgšanās temperatūru augstāku uzlikt...
Offline
Laoshi
15. Jan 2013, 20:56 #5988

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.


Kad pārslēdzas uz gāzi, tad neliec augstāk par trešo, lai silst kārtīgi
Offline
Shkodists
15. Jan 2013, 21:04 #5989

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


15 Jan 2013, 20:31:22 kexxx rakstīja:

15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.



jo zemāka temperatūra gāzei balonā, jo arī izejā no reduktora gāze būs auKstāka. un jo aukstāka, jo sliktāk sadeg...
ja traki traucē, ziemā varētu pārslēgšanās temperatūru augstāku uzlikt...

Skaidra bilde. It kā netraucē. Vienīgi gāzes opozicionāram audi_a4 gan būs kāds smagāks vārds sakāms, jo viņam būs jāosta gāzes smaka
Offline
kexxx
15. Jan 2013, 21:09 #5990

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 Jan 2013, 21:04:22 Shkodists rakstīja:

15 Jan 2013, 20:31:22 kexxx rakstīja:

15 Jan 2013, 20:21:11 Shkodists rakstīja:
Šorīt piefiksēju vienu nelielu problēmu. Īsi pēc pārslēgšanās uz gāzi sanāca stāvēt sastrēgumā un vējš bija no mugurpuses. Salonā sajutu gāzes smaku. Izskatās, ka kamēr motora temperatūra ir ap 40 grādiem (pārslēgšanās ir uzregulēta pie 40) gāze pilnībā nesadeg un attiecīgi pa izpūtēju nāk ārā gāzes smaka. Paaugstinoties temperatūrai gāzes smaka pazūd. Vismaz nākošajos sastrēgumos nav ne miņas no gāzes smakas. Agrāk to nemanīju. Brīvdienās, kad ārā bija -15 pēc pārslēgšanās uz gāzi motors nedaudz viegli raustījās. Pārslēdzu uz benzīna, nobraucu 500m, pārslēdzos atpakaļ un raustīšanās vairs nebija, bet pie luksofora apstājoties jutu nedaudz gāzes smaku.
Kas tur varētu būt pie vainas? Jāregulē, vai varbūt arī kāda spole iet uz beigām?
Pēc darba braucot mājās pie -8 grādiem nedz raustīšanās, nedz gāzes smakas nebija.



jo zemāka temperatūra gāzei balonā, jo arī izejā no reduktora gāze būs auKstāka. un jo aukstāka, jo sliktāk sadeg...
ja traki traucē, ziemā varētu pārslēgšanās temperatūru augstāku uzlikt...

Skaidra bilde. It kā netraucē. Vienīgi gāzes opozicionāram audi_a4 gan būs kāds smagāks vārds sakāms, jo viņam būs jāosta gāzes smaka


seko spogulim un ja redzi viņu tuvojamies- pārslēdzies uz benzīnu vēl benzīnbākā var mēģināt kādu pudeli dārgu smaržu iegāzt
Offline
Laoshi
15. Jan 2013, 21:12 #5991

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


15 Jan 2013, 21:09:46 kexxx rakstīja:
seko spogulim un ja redzi viņu tuvojamies- pārslēdzies uz benzīnu vēl benzīnbākā var mēģināt kādu pudeli dārgu smaržu iegāzt


Kaut kāds ķerpilu ieteikums. Es gan ieteiktu ar pogu salonā atrubīt spoles diviem cilindriem, tad riktīgi voncī pēc gāzes un skaņa kā subāram, es tā 5dienas vakaros caur Vrīgu braucu
Offline
Vecais
16. Jan 2013, 00:11 #5992

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


14 Jan 2013, 22:51:17 kexxx rakstīja:

14 Jan 2013, 22:11:34 Vecais_ rakstīja:

14 Jan 2013, 21:56:50 kexxx rakstīja:
vai gāzes sprauslām (valtek, rail, omvl, hana, keihin) visām ir vienādi vadu štekeri un atšķirīgs ir tikai MATRIX?

Correct


diez, kāpēc tā? tās matriksenes īpaši paredzētas kādai konkrētai iekārtu markai? vai vnk lai uz pārejām uzvārītos?

No sērijas - Kapēc Žiguļi neizmanto platjoslas zondes ?
Uz abiem jautājumiem atbilde viena - Экономика должна быть экономной.
Matrix izmanto Sicma standarta konektorus.

p.s Tās pārejas štansē poļi
p.p.s Vajag izmantot tādus LPG ECU kuriem nāk Matrix konektori

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
16. Jan 2013, 00:13 #5993

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Tak "pasmaržojiet" izplūdi uz benzīna aukstam/siltam ... pie cik grādiem kats sāk strādāt(kurš 50% resursu jau izsmēlis) ?

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Laoshi
16. Jan 2013, 00:23 #5994

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Hmm... kats... katalizators... kas tas tāds...
Offline
oxys
16. Jan 2013, 08:41 #5995

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:

Man ar bieži liekas, ka salonā pēc gāzes nosmird......parasti kāds pa priekšu vīlē jau ar gāzi
Man kata nav, līdz ar to auto gan uz bendzīna, gan gāzes taisa nelielu smaku, bet salonā nejūt
Offline
Fasteners
16. Jan 2013, 20:59 #5996

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 857

Braucu ar: nāsi pa pulveri

Baigi steidzami vajag zināt vai Saulkrastu tuvumā ir GUS. Atradu vienu karti (http://www.mylpg.eu/stations/latvia)
bet īsti uzticības viņai nav, varbūt kāds zin
Offline
Automaniaks
16. Jan 2013, 21:06 #5997

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

statoil uz apvedcela
Offline
KristsK
16. Jan 2013, 21:09 #5998

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


16 Jan 2013, 00:13:37 Vecais_ rakstīja:
Tak "pasmaržojiet" izplūdi uz benzīna aukstam/siltam ... pie cik grādiem kats sāk strādāt(kurš 50% resursu jau izsmēlis) ?
Kā izpaužas katalizatora nolietojums - kas ar viņu notiek?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
uudensputns
16. Jan 2013, 21:57 #5999

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Izdeg un sabirst,tad grab kā konservu bundžas vai arī piedeg un tad dūms netiek laukā,kā vajag,motorītis smok un ne velna negriežas,toties kluss gan kā rēgs
Offline
LOLVO
16. Jan 2013, 22:03 #6000

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:


16 Jan 2013, 21:09:32 KristsK rakstīja:

16 Jan 2013, 00:13:37 Vecais_ rakstīja:
Tak "pasmaržojiet" izplūdi uz benzīna aukstam/siltam ... pie cik grādiem kats sāk strādāt(kurš 50% resursu jau izsmēlis) ?
Kā izpaužas katalizatora nolietojums - kas ar viņu notiek?

Aizkakājās, vai arī nesadedzina visas atlikušās atgāzes. Pārbaudīt var ar šitiem lāzer-temperatūras mērītājiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo