Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
njakts
12. Jun 2017, 12:48 #5981

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto


12 Jun 2017, 10:49:55 @anddiiss rakstīja:
Kaut kas pavisam dīvains notiek ar manu E91 kopš izlaidu cauri klimai sēnīti likvidējošās putas.. Tajā pašā vakarā auto visi instrumenti raustījās, klimu ieskaitot, nākošajā vakarā stūre sabloķējas ar ELV kļūdu, bet tagad autiņš neiet gulēt.. Liekas, ka degvielas pumpis nedaudz iedarbojas, motorā sīkstēšana uz brīdi.. Parāvu pāris drošinātājus ārā un apstājos pie 31.

Radio drošinātājs. Nevaru ieraukt, tagad autiņu sēdina maģis pa nakti, kas ir noticis? Putas štoļi kaut ko sajājušas?


Sēne vismaz pazuda?
Izskatās, ka putas ir tikušas tur, kur tām nav jābūt...
Offline
anddiiss
12. Jun 2017, 13:18 #5982

Kopš: 26. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar:

Cik jau nu sēne, bet profilaksei izmēģināju, sapratu, ka bezjēdzīgi, rezultāts tāds pats - bezjēdzīgs.

Jārauj nost paneli vai ir iespēja, ksa sažūs un radio aparāts nelādēs ārā automašīnas akumulatoru?
Offline
njakts
12. Jun 2017, 13:38 #5983

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto

vari gaidīt, varbūt izžūs. Es jauktu paneli un skatītos, kur tas sūds ir ticis un tīrītu.
Offline
HaL
12. Jun 2017, 20:23 #5984

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


11 Jun 2017, 23:45:40 @Raiskee rakstīja:

Var detalizetak par šo setup ?
Riepu izmeri ? Arkas ? 9x19? un 10x19 ?



Arkas standarta, visi 4 ir R19/J9/ET25 un riepas standarta 225/35 un 255/30

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
HiJaCKeR
12. Jun 2017, 20:30 #5985

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


12 Jun 2017, 20:23:54 @HaL rakstīja:

11 Jun 2017, 23:45:40 @Raiskee rakstīja:

Var detalizetak par šo setup ?
Riepu izmeri ? Arkas ? 9x19? un 10x19 ?



Arkas standarta, visi 4 ir R19/J9/ET25 un riepas standarta 225/35 un 255/30

uz J9 225 pfffff
Offline
josi
12. Jun 2017, 21:48 #5986

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Kāpēc tāda noslēpumainība?
Offline
josi
12. Jun 2017, 22:49 #5987

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Negribētos domāt, ka te ir kāda saistība ar ekscentriskās vārpstas izdilumu, kādu testa plānu ISTA šai kļūdai piedāvā?

Drīzāk izskatēs pēc tā, ka nav ievērota korekta motora maiņas procedūra, tur to vārpstu ar roku ir jāizgriež līdz noteiktai pozīcijai.
Offline
BOOMER
12. Jun 2017, 23:02 #5988

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1061

Braucu ar: 3333&3333

Vispār šitas viss nedaudz sāk apnikt ... Visu laiku kādi brīnumi ... varbūt pareizāk ir ņemt nost vārstu vāku mainot to motoriņu,jo pirms gada kad mainīju visas iespējamās blīves un mazgāju Vanosu sietiņus gājām šādā secībā un viss bija OK! Joprojām ir aizdomas arī par ekscentriskā vārsta sensoru



12 Jun 2017, 22:49:09 @josi rakstīja:
Negribētos domāt, ka te ir kāda saistība ar ekscentriskās vārpstas izdilumu, kādu testa plānu ISTA šai kļūdai piedāvā?

Drīzāk izskatēs pēc tā, ka nav ievērota korekta motora maiņas procedūra, tur to vārpstu ar roku ir jāizgriež līdz noteiktai pozīcijai.

Offline
oskars11
12. Jun 2017, 23:09 #5989

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


12 Jun 2017, 23:02:07 @BOOMER rakstīja:
Vispār šitas viss nedaudz sāk apnikt ... Visu laiku kādi brīnumi ... varbūt pareizāk ir ņemt nost vārstu vāku mainot to motoriņu,jo pirms gada kad mainīju visas iespējamās blīves un mazgāju Vanosu sietiņus gājām šādā secībā un viss bija OK! Joprojām ir aizdomas arī par ekscentriskā vārsta sensoru



12 Jun 2017, 22:49:09 @josi rakstīja:
Negribētos domāt, ka te ir kāda saistība ar ekscentriskās vārpstas izdilumu, kādu testa plānu ISTA šai kļūdai piedāvā?

Drīzāk izskatēs pēc tā, ka nav ievērota korekta motora maiņas procedūra, tur to vārpstu ar roku ir jāizgriež līdz noteiktai pozīcijai.



Bet vai valvetronic gala poziiciju adaptaacija ir veikta?
Offline
N53series
13. Jun 2017, 08:55 #5990

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jun 2017, 23:19:09 @BOOMER rakstīja:
Vairākas reizes tā adaptācija veikta ... ,bet darbībā parādās neliela nobīde tajos ciparos ... iestādītas / faktiskais. Bija pat moments,kad iestādīto rādija "0". No rīta motors nevienmērīgi strādā un pēc 30sek. tas viss pazūd. Cik lasīju krievu forumos tad ieteicams nākamo mainīt ekscentriska vārsta sensoru Negribas mainīt to,kas nav jāmaina,jo tas E90 vairs neko nemaksā pretstatā tām detaļu cenām


12 Jun 2017, 23:09:54 @oskars11 rakstīja:

12 Jun 2017, 23:02:07 @BOOMER rakstīja:
Vispār šitas viss nedaudz sāk apnikt ... Visu laiku kādi brīnumi ... varbūt pareizāk ir ņemt nost vārstu vāku mainot to motoriņu,jo pirms gada kad mainīju visas iespējamās blīves un mazgāju Vanosu sietiņus gājām šādā secībā un viss bija OK! Joprojām ir aizdomas arī par ekscentriskā vārsta sensoru



12 Jun 2017, 22:49:09 @josi rakstīja:
Negribētos domāt, ka te ir kāda saistība ar ekscentriskās vārpstas izdilumu, kādu testa plānu ISTA šai kļūdai piedāvā?

Drīzāk izskatēs pēc tā, ka nav ievērota korekta motora maiņas procedūra, tur to vārpstu ar roku ir jāizgriež līdz noteiktai pozīcijai.



Bet vai valvetronic gala poziiciju adaptaacija ir veikta?



jaa, shis valvetronic jaajamzirdzinjsh man patiik..
man taadi pavisam tupi jautaajumi:
kas mainaas pirmo 30 sekunzhu laikaa? vaarpsta iztaisnojaas? sensors atjaunojaas? kosmosa speeki saak paliidzet? nee tachu..

peec pirmajaam 30 sekundeem Lambda zondes aiziet online. Saak straadaat closed loop visai degmaisiijuma reguleeshanai.

protams, ja taa valvetronic izdilums ir nenormaals, un tur viss ljurkaajas taa, ka tikai ar skarbu un nepaartrauktu reguleeshanu var pasaakumu raamjos notureet, tad cita teema. bet te izskataas, ka diagnostam vnk 0 ponjas no teemas, piedoshanu.
kaadas adapaacijas aukstam? kaads rasbalanss starp cilindriem? kaada reaalaa Lambda tajaas pirmajaas 30 sekundees?
vai ir bijushi misfire [spoles, sveces]? ja jaa, adaptaacijas var buut pilniigi skjiibas, deelj taam - taa nevienmeeriiba. misfire turpinaas, dzineejs taa nekad un nekaadi liidz normaalam rezhiimam netiks..

un, protams, taisot lielaaku remontu [vaarpstas n shit],parasti veic ''poputku''., t.i.: sveces, spoles [maksaa tak kapeikas], kartera ventilaaciju [nu, 100, un 100 gadus nav mainiits]. pasaakums pee ''remonta'' stradaa, tikai.. prichom tur vaarpsta?
nezinu NEVIENU gadiijumu, kad taa iznjemtaa vaarpsta buutu reali nomeeriita, buut nofocheeta, un buutu pieraadiijumi - jaa, vaaks tai bija.. kaads zin taadu keisu?
Offline
N53series
13. Jun 2017, 09:03 #5991

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jun 2017, 22:25:46 @BOOMER rakstīja:
Vajag precizēt dažas nianses,kas ar to reāli saskāries! Vieni pārliecināti,ka uz N52 pats ekscentriskais vārsts nekad nav bijis jāmaina,bet citi,ka tomēr zobratiem ir nodilums,kas ietekmē leņķus,utt. Man pēc "valvetronic" motoriņa nomaiņas uz jaunu ir sācis reizēm mest kļūdu 002A39 aukstam startējot!


12 Jun 2017, 21:48:19 @josi rakstīja:
Kāpēc tāda noslēpumainība?




idejiski: lai mestu kljuudu par sensora plaussibility, ir jaabuut 100% drosham rezhiimam [peec izstraadaataaja domaam], kuraa tikai un vieniigi sensors var melot.
te nebuus [mehaanisko] toleranchu jautaajums.
Offline
N53series
13. Jun 2017, 09:30 #5992

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Jun 2017, 09:25:49 @BOOMER rakstīja:
Es Tev varu aizvest notestēt Reāli tur ir mehānisks defekts! Man škiet jau kādi elektriķi trīs ir adaptējuši,utt. bet rezultāta nav Ir brīži,kad pielec un uzreiz noslāpst!
P.S. Pēdējā gada laikā ir mainītas VISAS sveces,spoles,kartera ventilācijas vārsts,ieplūdes kolektora (viens) vārsts,spararats ar visu sajūgu,valvetronic motoriņš (VISS tas likts jauns),atjaunināts "softs". Pirms gada veikta lielā motora apkope un nomaintas visas blīves ... vanosi spīd un laistās


13 Jun 2017, 08:55:15 @N53series rakstīja:

12 Jun 2017, 23:19:09 @BOOMER rakstīja:
Vairākas reizes tā adaptācija veikta ... ,bet darbībā parādās neliela nobīde tajos ciparos ... iestādītas / faktiskais. Bija pat moments,kad iestādīto rādija "0". No rīta motors nevienmērīgi strādā un pēc 30sek. tas viss pazūd. Cik lasīju krievu forumos tad ieteicams nākamo mainīt ekscentriska vārsta sensoru Negribas mainīt to,kas nav jāmaina,jo tas E90 vairs neko nemaksā pretstatā tām detaļu cenām


12 Jun 2017, 23:09:54 @oskars11 rakstīja:

12 Jun 2017, 23:02:07 @BOOMER rakstīja:
Vispār šitas viss nedaudz sāk apnikt ... Visu laiku kādi brīnumi ... varbūt pareizāk ir ņemt nost vārstu vāku mainot to motoriņu,jo pirms gada kad mainīju visas iespējamās blīves un mazgāju Vanosu sietiņus gājām šādā secībā un viss bija OK! Joprojām ir aizdomas arī par ekscentriskā vārsta sensoru



12 Jun 2017, 22:49:09 @josi rakstīja:
Negribētos domāt, ka te ir kāda saistība ar ekscentriskās vārpstas izdilumu, kādu testa plānu ISTA šai kļūdai piedāvā?

Drīzāk izskatēs pēc tā, ka nav ievērota korekta motora maiņas procedūra, tur to vārpstu ar roku ir jāizgriež līdz noteiktai pozīcijai.



Bet vai valvetronic gala poziiciju adaptaacija ir veikta?



jaa, shis valvetronic jaajamzirdzinjsh man patiik..
man taadi pavisam tupi jautaajumi:
kas mainaas pirmo 30 sekunzhu laikaa? vaarpsta iztaisnojaas? sensors atjaunojaas? kosmosa speeki saak paliidzet? nee tachu..

peec pirmajaam 30 sekundeem Lambda zondes aiziet online. Saak straadaat closed loop visai degmaisiijuma reguleeshanai.

protams, ja taa valvetronic izdilums ir nenormaals, un tur viss ljurkaajas taa, ka tikai ar skarbu un nepaartrauktu reguleeshanu var pasaakumu raamjos notureet, tad cita teema. bet te izskataas, ka diagnostam vnk 0 ponjas no teemas, piedoshanu.
kaadas adapaacijas aukstam? kaads rasbalanss starp cilindriem? kaada reaalaa Lambda tajaas pirmajaas 30 sekundees?
vai ir bijushi misfire [spoles, sveces]? ja jaa, adaptaacijas var buut pilniigi skjiibas, deelj taam - taa nevienmeeriiba. misfire turpinaas, dzineejs taa nekad un nekaadi liidz normaalam rezhiimam netiks..

un, protams, taisot lielaaku remontu [vaarpstas n shit],parasti veic ''poputku''., t.i.: sveces, spoles [maksaa tak kapeikas], kartera ventilaaciju [nu, 100, un 100 gadus nav mainiits]. pasaakums pee ''remonta'' stradaa, tikai.. prichom tur vaarpsta?
nezinu NEVIENU gadiijumu, kad taa iznjemtaa vaarpsta buutu reali nomeeriita, buut nofocheeta, un buutu pieraadiijumi - jaa, vaaks tai bija.. kaads zin taadu keisu?



pag, Tu man sauc lietas, kas nav par teemu.
man par teemu buutu aktuaalie parametri, Tu sauc lietas, kas ir mainiitas!
piedevaam, Tev jua ir skaidra diagnoze. es pilniigi noteikti necentiishos paarliecinaat par preteejo lai veicaas detalju turpmaakaa nomainjaa!
Offline
N53series
13. Jun 2017, 09:51 #5993

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Jun 2017, 09:43:07 @BOOMER rakstīja:
Pats teici,kas jāmaina pēc reglamenta (sveces,spole,utt.) Neko neesmu mainījis bez pamatojuma un netaisos mainīt mainīšanas pēc Pa lielam visiem iesaku ar tiem N52 nebraukt vairāk par 250tk.km ... kādam būs tur jāinvestē


nee, tieshi preteeji. es saku, ka taada ''reglamenta'' mainiishana nosleepj patiesos ceelonjus.
kaapeec mainiiji visas spoles? atbildu - taapeec, ka neviens nemaak reaali noteikt misfire vainiigos cilindrus, nemaak nomeeriit spoles [nav ar ko]. nezin ari par citaam lietaam, kas izskataas peec spolju defektiem.

par paareejaam lietaam - diemzheel, nav man info, bet to, ka, piem., kartera ventilaaciju neviens nejeedz paarbaudiit [pat nezin, kaa taa straadaa] - arii fakts. arii maina nejeegaa.

Offline
BOOMER
13. Jun 2017, 10:38 #5994

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1061

Braucu ar: 3333&3333

1) Nomainīju visas spoles,jo divas nobeidzās pāris mēnešu laikā ... vai man gribējās gaidīt nākamās defektu piem. 2000km prom no LV ... nezinu
2) Kartera ventilācijas vārsts man bija beigts un eļļa bij laikam pat ieplūdes kolektorā (ja ko nejaucu). Ieteicams mainīt uz 100tk.km. ... un maksā ~80eur


13 Jun 2017, 09:51:05 @N53series rakstīja:

13 Jun 2017, 09:43:07 @BOOMER rakstīja:
Pats teici,kas jāmaina pēc reglamenta (sveces,spole,utt.) Neko neesmu mainījis bez pamatojuma un netaisos mainīt mainīšanas pēc Pa lielam visiem iesaku ar tiem N52 nebraukt vairāk par 250tk.km ... kādam būs tur jāinvestē


nee, tieshi preteeji. es saku, ka taada ''reglamenta'' mainiishana nosleepj patiesos ceelonjus.
kaapeec mainiiji visas spoles? atbildu - taapeec, ka neviens nemaak reaali noteikt misfire vainiigos cilindrus, nemaak nomeeriit spoles [nav ar ko]. nezin ari par citaam lietaam, kas izskataas peec spolju defektiem.

par paareejaam lietaam - diemzheel, nav man info, bet to, ka, piem., kartera ventilaaciju neviens nejeedz paarbaudiit [pat nezin, kaa taa straadaa] - arii fakts. arii maina nejeegaa.


Offline
N53series
13. Jun 2017, 11:25 #5995

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Jun 2017, 10:38:17 @BOOMER rakstīja:
1) Nomainīju visas spoles,jo divas nobeidzās pāris mēnešu laikā ... vai man gribējās gaidīt nākamās defektu piem. 2000km prom no LV ... nezinu
2) Kartera ventilācijas vārsts man bija beigts un eļļa bij laikam pat ieplūdes kolektorā (ja ko nejaucu). Ieteicams mainīt uz 100tk.km. ... un maksā ~80eur


13 Jun 2017, 09:51:05 @N53series rakstīja:

13 Jun 2017, 09:43:07 @BOOMER rakstīja:
Pats teici,kas jāmaina pēc reglamenta (sveces,spole,utt.) Neko neesmu mainījis bez pamatojuma un netaisos mainīt mainīšanas pēc Pa lielam visiem iesaku ar tiem N52 nebraukt vairāk par 250tk.km ... kādam būs tur jāinvestē


nee, tieshi preteeji. es saku, ka taada ''reglamenta'' mainiishana nosleepj patiesos ceelonjus.
kaapeec mainiiji visas spoles? atbildu - taapeec, ka neviens nemaak reaali noteikt misfire vainiigos cilindrus, nemaak nomeeriit spoles [nav ar ko]. nezin ari par citaam lietaam, kas izskataas peec spolju defektiem.

par paareejaam lietaam - diemzheel, nav man info, bet to, ka, piem., kartera ventilaaciju neviens nejeedz paarbaudiit [pat nezin, kaa taa straadaa] - arii fakts. arii maina nejeegaa.




Kaapeec domaa,ka spoles nobeidzaas? Kaa noteici,ka kartera ventilaacija bija beigta?
Offline
aupinsh
13. Jun 2017, 15:00 #5996

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Problēma sekojoša, braucot vnk pa ielu, auto noslāpa, vairs nevar pielaist, nekādas dzīvības pazīmes, auto e90 318iA 06'.
Offline
MMMax
13. Jun 2017, 15:03 #5997

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

benzīns beidzās?

Tak pieslēdz un nolasi kļūdas, kā var izzīlēt kas ir noticis?
Offline
BUHARDI
13. Jun 2017, 15:13 #5998

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar:

Bez kompja būs grūti kaut ko pateikt. Tiem motoriem mazākais sīkums var izraisīt minētos efektus
Offline
aupinsh
13. Jun 2017, 15:28 #5999

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Droši vien!

Vnk domāju, varbūt kādam bijis kas līdzīgs un ko pirmo čekot! Paldies!
Offline
Network
14. Jun 2017, 11:21 #6000

Kopš: 13. Jun 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Kāda ir lietu kārtība,ja gribu nomainīt e90 pre lci stūri, kurai ir airbag pret stūri kurai nav airbag? Viss notiek vienkārši un no vecās stūres pārlieku airbag uz "jauno" stūri un viss ok un viss strādā vai arī ir jāmeklē cits airbag?
Vai tas pats attiecas arī starp parasto un M stūres maiņu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo