Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
DrumB
19. Oct 2013, 16:45 #5961

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

T1 ir Latvijā ir daži uzpucēti eksemplāri redzēti.
Offline
Lauriko
19. Oct 2013, 17:03 #5962

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Pasaulē nav tikai RAF un T2 un T3. Ir vēl visādi citi raqžojumi, piemēram BARKAS

Esmu braucis ar visiem Latvija tāda laidena kā jau Volga!
Barkass ar gaisa dzesi un maz cilindriem, briesmīgs sūds!

Vispār uzskatu ka tiešām T3 ir nākama paaudze, RAFu tiakai ar T2 drīkst salīdzināt!

BET briesmu lieta taja visā ir ka RAF rūpnīca aizgaja pa burbuli pie varas maiņas un neviens nespēja turpināt iesākto un ražot jaunos modeļus!
Ja RAF būtu izlaidis jauno modeli tad to arī varētu mēģināt salīdzināt ar Rietumvācijā ražoto VW

[ Šo ziņu laboja Lauriko, 19 Oct 2013, 17:07:11 ]

Offline
subaru
19. Oct 2013, 17:05 #5963

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


19 Oct 2013, 16:41:30 uldens1 rakstīja:

19 Oct 2013, 16:33:09 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 16:27:51 uldens1 rakstīja:
tas ir slikti???
kas? Tas ka riteni ir kaut kur apakshaaa? Jaaaaa
sikak ludzu?Uzskaiti minusus


kāpēc drifta mašīnām riteņus grūž uz āru ?
ja Tu būtu fizikas stundās mācījies, nevis urķējis degunu, tad saprastu, kas ir smaguma centrs, atbalsta vieta, inerce utt utt ...

vnk - jo šaurāka riteņu bāze, jo vieglāk apgāzt to miskasti ... i mean - nevis jo šaurāka, bet gan jo vairāk virsbūve ir platāka par riteņu bāzi, jo vieglāk apgāzt
Offline
uldens1
19. Oct 2013, 17:10 #5964

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


19 Oct 2013, 17:05:26 subaru rakstīja:

19 Oct 2013, 16:41:30 uldens1 rakstīja:

19 Oct 2013, 16:33:09 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 16:27:51 uldens1 rakstīja:
tas ir slikti???
kas? Tas ka riteni ir kaut kur apakshaaa? Jaaaaa
sikak ludzu?Uzskaiti minusus


kāpēc drifta mašīnām riteņus grūž uz āru ?
ja Tu būtu fizikas stundās mācījies, nevis urķējis degunu, tad saprastu, kas ir smaguma centrs, atbalsta vieta, inerce utt utt ...

vnk - jo šaurāka riteņu bāze, jo vieglāk apgāzt to miskasti ... i mean - nevis jo šaurāka, bet gan jo vairāk virsbūve ir platāka par riteņu bāzi, jo vieglāk apgāzt
un daudz latvijas tu esi drifta redzejis bla nu kur tadi mudaki rodas
Offline
uldens1
19. Oct 2013, 17:12 #5965

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:

pieļauju ka riteņu platums nebij nemaz tik šaurs cik želej galvas doma,domaju ka nemaz šauraks ka t4 nav
Offline
Automaniaks
19. Oct 2013, 17:38 #5966

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


19 Oct 2013, 17:12:19 uldens1 rakstīja:
pieļauju ka riteņu platums nebij nemaz tik šaurs cik želej galvas doma,domaju ka nemaz šauraks ka t4 nav

Tak paskaties bildes, ne jau ritenuvplatums, bet izmesums, kameer vw aareejie ritenu gabariiti sakriit ar virsbuuves gabariitiem, tikmeer rafam tie ir kaut kur pa vidu, t.i, lai atskruuveetu jaaliem bezmaz zem auto
Offline
Automaniaks
19. Oct 2013, 17:43 #5967

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


19 Oct 2013, 16:41:20 Reinis_m rakstīja:
Briesmu lieta ir tā, ka vēl aizvien mūsu vidū ir daudz tādu, kas ir gatavi aizstāvēt visādus Padomju laiku mēslus. Nu tur visādus autobūves šedevrus, alumīnija karotes, skolas formas, radiotehnikas pastūžus, tos stulbos "desertus" bleķa trauciņā uz nodzeltējušas plastmasas kājas un tā tālāk, un tā tālāk...

Turklāt lielākajā daļā gadījumu tā "aizstāvība" balstās uz argumentu "manam sencim (nu vai kaimiņam) bija, tātad tas ir kaut kas baigi labs"!!11

Suuds tas viss ir, bet taa tomeer ir dalja no muusu veestures, Timrotam ja daljeeji taisniiba, bet nesmuki taa nolikt un iznirgaaties muzejaa, vienkaarshi stulbi ir saliidzinaat ar rietumu tehniku, jo taa taapat klasi augstaaka, bet muzejs ir muzejs, tur tiek paraadiits kas bija, jo bija, nevis ka tas ir labaaks...
Offline
Lauriko
19. Oct 2013, 17:44 #5968

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


19 Oct 2013, 17:38:37 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 17:12:19 uldens1 rakstīja:
pieļauju ka riteņu platums nebij nemaz tik šaurs cik želej galvas doma,domaju ka nemaz šauraks ka t4 nav

Tak paskaties bildes, ne jau ritenuvplatums, bet izmesums, kameer vw aareejie ritenu gabariiti sakriit ar virsbuuves gabariitiem, tikmeer rafam tie ir kaut kur pa vidu, t.i, lai atskruuveetu jaaliem bezmaz zem auto

RAFam bundža ir plataka kā VW, riteņu bāze tāda pati, tāpēc tā ir!
Offline
Reinis_m
19. Oct 2013, 17:59 #5969

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


19 Oct 2013, 17:43:10 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 16:41:20 Reinis_m rakstīja:
Briesmu lieta ir tā, ka vēl aizvien mūsu vidū ir daudz tādu, kas ir gatavi aizstāvēt visādus Padomju laiku mēslus. Nu tur visādus autobūves šedevrus, alumīnija karotes, skolas formas, radiotehnikas pastūžus, tos stulbos "desertus" bleķa trauciņā uz nodzeltējušas plastmasas kājas un tā tālāk, un tā tālāk...

Turklāt lielākajā daļā gadījumu tā "aizstāvība" balstās uz argumentu "manam sencim (nu vai kaimiņam) bija, tātad tas ir kaut kas baigi labs"!!11

Suuds tas viss ir, bet taa tomeer ir dalja no muusu veestures, Timrotam ja daljeeji taisniiba, bet nesmuki taa nolikt un iznirgaaties muzejaa, vienkaarshi stulbi ir saliidzinaat ar rietumu tehniku, jo taa taapat klasi augstaaka, bet muzejs ir muzejs, tur tiek paraadiits kas bija, jo bija, nevis ka tas ir labaaks...

Tas nav muzejs, bet A. Dambja kolekcija, kura tur 2012. gadā tika izvietota kaut kādām pasākumam par godu un, acīmredzot, nav aizvilkta prom. Ir forši, ka var tā apskatīt, turklāt forši tas ir tieši tāpeč - ikviens var tur aizbraukt un iečekot, kādi tie busi bija. Iekāpt iekšā un padomāt, kas ir kas.

RAF (tāpat kā VEF, Radiotehnika un pārējās rūpnīcas) nav nekādi neaizskarami svētumi, tas arī nav miris cilvēks, par kuru labu vai neko. Jā, tā ir vēstures sastāvadaļa, taču, jo ātrāk visi sapratīs, cik drausmīgi atpakalikusi bija Padomju rūpniecība, jo visiem būs labāk.

Tāpēc es uzskatu, ka ir labi, ka kāds arī teļļukā atklāti pasaka, ko domā par tiem hlamiem.
Offline
Automaniaks
19. Oct 2013, 17:59 #5970

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


19 Oct 2013, 17:44:42 Lauriko rakstīja:

19 Oct 2013, 17:38:37 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 17:12:19 uldens1 rakstīja:
pieļauju ka riteņu platums nebij nemaz tik šaurs cik želej galvas doma,domaju ka nemaz šauraks ka t4 nav

Tak paskaties bildes, ne jau ritenuvplatums, bet izmesums, kameer vw aareejie ritenu gabariiti sakriit ar virsbuuves gabariitiem, tikmeer rafam tie ir kaut kur pa vidu, t.i, lai atskruuveetu jaaliem bezmaz zem auto

RAFam bundža ir plataka kā VW, riteņu bāze tāda pati, tāpēc tā ir!

Normaaliem auto riteni ir virsbuuves platumaa, nevis shauraaki, nav svariigi cik auto plats, mini riteni nav aarpus gabariitiem, jo tas shauraaks par t3
Offline
hronists
19. Oct 2013, 18:03 #5971

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


19 Oct 2013, 17:43:10 Automaniaks rakstīja:
vienkaarshi stulbi ir saliidzinaat ar rietumu tehniku, jo taa taapat klasi augstaaka,


ko, tad vajag salīdzināt ar līdzīgu gadu indiešu auto, lai apmierināti varētu konstatēt, ka nemaz jau tik slikti nebija?

muļķības, vajag reiz beigt grimt notalģijā un atzīt, ka CCCP rūpniecība kopš sešdesmitajiem bija nespējīga saražot augstas klases produktus, lai vai kas tas arī nebūtu - radioaparāts, auto vai putekļusūcējs. viss pa lielam bija nenormāls sūds.
Offline
Reinis_m
19. Oct 2013, 18:07 #5972

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


19 Oct 2013, 17:03:06 Lauriko rakstīja:

Vispār uzskatu ka tiešām T3 ir nākama paaudze, RAFu tiakai ar T2 drīkst salīdzināt!

(..)

Ja RAF būtu izlaidis jauno modeli tad to arī varētu mēģināt salīdzināt ar Rietumvācijā ražoto VW


1. RAF 2203 sērijveidā sākās 1976. gadā, VW T2 1967 - 1979, VW T3 1979 +. Tātad brīdī, kad šie palaida ražošanā "jauno" Latviju, tā "konkurents" T2 ražošanā bija jau deviņus gadus. 1990. gadā jau gatavs bija T4. Tikmēr Mītavā šie no 76. gada līdz deviņdesmito vidum turpināja bakstīt kopā vienu un to pašu auto. Ok, ar feisliftu.

2. Tas "jaunais modelis" ir nevis mikroautobuss, bet kaut kāds uzpūsts minivens (tipa Mitsu Space Gear), turklāt, vēl aizvien ar motoru salonā.


Offline
uldens1
19. Oct 2013, 18:09 #5973

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:

ja kads powera želejnieks nopirktu šadu kropli,tad visi slienatos un slavetu cik kruts:rati kaut kur talu zem arkam: http://www.partrequest.com/images/bmw/bmw-2000cs.jpg

[ Šo ziņu laboja uldens1, 19 Oct 2013, 18:18:15 ]

Offline
Reinis_m
19. Oct 2013, 18:14 #5974

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

RAF faniem: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/retro-cars/ejngl.html

Šis tur mētājas jau kādu pusgadu un nevienam kā nevajag, tā nevajag "mūsu" lepnumu. Kā tad tā?
Offline
Automaniaks
19. Oct 2013, 18:16 #5975

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


19 Oct 2013, 18:03:50 hronists rakstīja:

19 Oct 2013, 17:43:10 Automaniaks rakstīja:
vienkaarshi stulbi ir saliidzinaat ar rietumu tehniku, jo taa taapat klasi augstaaka,


ko, tad vajag salīdzināt ar līdzīgu gadu indiešu auto, lai apmierināti varētu konstatēt, ka nemaz jau tik slikti nebija?

muļķības, vajag reiz beigt grimt notalģijā un atzīt, ka CCCP rūpniecība kopš sešdesmitajiem bija nespējīga saražot augstas klases produktus, lai vai kas tas arī nebūtu - radioaparāts, auto vai putekļusūcējs. viss pa lielam bija nenormāls sūds.

Tieshi taadeelj rakstiju "stulbi", jo reaali dziivojaam naturaalajaa saimnieciibaa, saliidznot ar civilizeeto eiropu, taadeelj tur nav ko saliidzinaat, tas pats kas ar to pirkstu in p...i. vienkaarshi nesmuki izskataas, ka atnaak un nodirsh, taapat kaa lauku viesniicas, ko tu gaidi aizbraucot uz nomali, hiltona viesniicu.
Offline
uldens1
19. Oct 2013, 18:19 #5976

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


19 Oct 2013, 18:03:50 hronists rakstīja:

19 Oct 2013, 17:43:10 Automaniaks rakstīja:
vienkaarshi stulbi ir saliidzinaat ar rietumu tehniku, jo taa taapat klasi augstaaka,


ko, tad vajag salīdzināt ar līdzīgu gadu indiešu auto, lai apmierināti varētu konstatēt, ka nemaz jau tik slikti nebija?

muļķības, vajag reiz beigt grimt notalģijā un atzīt, ka CCCP rūpniecība kopš sešdesmitajiem bija nespējīga saražot augstas klases produktus, lai vai kas tas arī nebūtu - radioaparāts, auto vai putekļusūcējs. viss pa lielam bija nenormāls sūds.
palielam jau viss bij suds,iznemot militaro tehniku
Offline
hronists
19. Oct 2013, 18:21 #5977

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


19 Oct 2013, 18:19:28 uldens1 rakstīja:
palielam jau viss bij suds,iznemot militaro tehniku


imho arī militārā tehnika bija sūds kā uztaisīja piecdesmitajos vai sešdesmitajos, tā vēl 30 gadus uz lampām visu taisīja.
Offline
Automaniaks
19. Oct 2013, 18:24 #5978

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


19 Oct 2013, 17:44:42 Lauriko rakstīja:

19 Oct 2013, 17:38:37 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 17:12:19 uldens1 rakstīja:
pieļauju ka riteņu platums nebij nemaz tik šaurs cik želej galvas doma,domaju ka nemaz šauraks ka t4 nav

Tak paskaties bildes, ne jau ritenuvplatums, bet izmesums, kameer vw aareejie ritenu gabariiti sakriit ar virsbuuves gabariitiem, tikmeer rafam tie ir kaut kur pa vidu, t.i, lai atskruuveetu jaaliem bezmaz zem auto

RAFam bundža ir plataka kā VW, riteņu bāze tāda pati, tāpēc tā ir!
vispaar rafs jaaliidzina ar vw lt
Offline
uldens1
19. Oct 2013, 18:26 #5979

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


19 Oct 2013, 18:21:47 hronists rakstīja:

19 Oct 2013, 18:19:28 uldens1 rakstīja:
palielam jau viss bij suds,iznemot militaro tehniku


imho arī militārā tehnika bija sūds kā uztaisīja piecdesmitajos vai sešdesmitajos, tā vēl 30 gadus uz lampām visu taisīja.
pajat lampas vai ne lampas,bet no t72,t80 ka ari no visam kara loķenem visi miza
Offline
GintsK
19. Oct 2013, 19:58 #5980

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


19 Oct 2013, 17:59:59 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 17:44:42 Lauriko rakstīja:

19 Oct 2013, 17:38:37 Automaniaks rakstīja:

19 Oct 2013, 17:12:19 uldens1 rakstīja:
pieļauju ka riteņu platums nebij nemaz tik šaurs cik želej galvas doma,domaju ka nemaz šauraks ka t4 nav

Tak paskaties bildes, ne jau ritenuvplatums, bet izmesums, kameer vw aareejie ritenu gabariiti sakriit ar virsbuuves gabariitiem, tikmeer rafam tie ir kaut kur pa vidu, t.i, lai atskruuveetu jaaliem bezmaz zem auto

RAFam bundža ir plataka kā VW, riteņu bāze tāda pati, tāpēc tā ir!

Normaaliem auto riteni ir virsbuuves platumaa, nevis shauraaki, nav svariigi cik auto plats, mini riteni nav aarpus gabariitiem, jo tas shauraaks par t3

Riepas RAFam bija tik sūdīgas, ka uz sausa asfalta varēja mest šķērsām un gāzties viņš negāzās!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4