Autors | Ziņojums |
R_BERGS | 11. Feb 2018, 22:54 |
#5961
|
|
Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16505
Braucu ar:
|
11 Feb 2018, 20:03:16 @Ruff rakstīja:
šodien Lielajā Kanjonā tūristu helikopters arī lejā:
https://edition.cnn.com/2018/02/10/us/grand-can...crash/index.html
kā reizi ar šo kompāniju biju plānojis lidot nākamajā reizē tur
Arī plānojam
Uz turieni doties.
Piekrītu, ka ir sūdīga sajūta, bet vēl sūdīgāka ir tad kad esi jau lidojis un pēc mēneša tas helis nonāk lejā.
Starpcitu ir kàda info kā tur viss beidzās/turpinās ar to Liepājas atgadījumu?
[ Šo ziņu laboja R_BERGS, 11 Feb 2018, 22:56:52 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
arizah | 12. Feb 2018, 17:56 |
#5962
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Nu bez de-icinga tās atlūzas visticamāk atrastos Domodedovo skrejceļa galā kkur. Pacelties viņš pacēlās, tātad bija tīrs. Cits jautājums - kā pēctam jau gaisā strādāja anti-icing sistēmas. Bet visticamāk jau kā vienmēr - combination of factors. Apledoja, kkas ieķīlēja, utt. Visp ātrs vertiāls daivs liecina par tailplane icingu. |
Offline | |
|
IELEJAM | 13. Feb 2018, 10:46 |
#5963
|
|
Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Civilā aviācija ir nozare, kurā apgrozās nevis miljoni, bet miljardi. Kāpēc 21. gadsimtā audio sakari starp dispečeriem un lidaparātiem ir tik nožēlojamā kvalitātē? Te links. Tad vēl, kāpēc lidostu skrejceļš visā garumā nav nosēts ar HD kamerām, kuras visu ieraksta? Bieži ir tā, ka pēc notikuma jāgramsta kopā kautkādas informācijas kripatas par notikumiem? |
Offline | |
|
S_2 | 13. Feb 2018, 11:06 |
#5964
|
|
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
13 Feb 2018, 10:46:52 @IELEJAM rakstīja:
Civilā aviācija ir nozare, kurā apgrozās nevis miljoni, bet miljardi. Kāpēc 21. gadsimtā audio sakari starp dispečeriem un lidaparātiem ir tik nožēlojamā kvalitātē? Te links. Tad vēl, kāpēc lidostu skrejceļš visā garumā nav nosēts ar HD kamerām, kuras visu ieraksta? Bieži ir tā, ka pēc notikuma jāgramsta kopā kautkādas informācijas kripatas par notikumiem?
Pa lielam, tieši tādēļ, ka miljardi. Lai jebko būtisku mainītu, nepieciešami daudz dažāda veida resursi. Jau notiek daļēja audio sakaru pāreja uz digitālo linku, ir pat regula kas to prasa, bet tas viss realizējās ļoti lēnām. Termiņi jau ir bijuši pārcelti un visdrīzāk, tiks pārcelti atkal. |
Offline | |
|
arizah | 13. Feb 2018, 11:36 |
#5965
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Pirmkārt par radiosakaru kvalitāti nevajadzētu spriest pēc liveatc, jo tos ierakstus veic entuziasti no zemes (tāpēc tieši tornis parasti ir dzirdams vissliktāk). Zeme-gaiss, vai gaiss-gaiss sakari ir ļoti labi, jo ir tiešā redzamība. Viss, protams, atkarīgs no attāluma, laikapstākļiem un tml, taču 100 jūdžu radiusā tas ir labāk kā pa telefonu.
Neatkarīgi no tā - digitāls vai analogs, jāsaprot, ka enivei datus fiziski nesīs radioviļņi. Tur neko jaunu neviens nav izgudrojis pēdējos 150 gadus. Turklāt jebkas, kas ir digitāls, ir saistīts ar latency un tml sūdiem. Par tekstuālu informāciju vispār nevar būt ne runas. Nevienam nav laika čatot kokpitā. Tas var tikt izmantots oceanic clearancēm vai kruīza leveļiem, bet nejau - "Saratov-703, Saratov 703, Moskva, prijom!"
Otrkārt lidmašīnas lido 30+ gadu, infrastruktūru būvē arī vairākām desmitgadēm. Tātad viss, kas ir jauns, ir jāievieš uzreiz uz visām pasaules lidmašīnām, vai arī jāturpina supportēt paralēli. Tāpēc jebkā ieviešana notiek tik lēni, ka bieži vien tā tehnoloģija noveco pirms viņu reāli sāk lietot (labs piemērs te ir MLS, ja kādam ir interese palasīt).
Radio sakariem ir vēl viens būtisks labums - katru sarunu dzird ne tikai adresāts, bet visi, kas ir uz tās frekvences. Tas ir labi priekš t.s. situational awareness, kad tu zini, ne tikai, kur brauc tu, bet arī ko dara citi apkārt. |
Offline | |
|
DeeCee | 16. Feb 2018, 14:12 |
#5966
|
|
Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Spied "Play", lai skatītos video! interesanti, kā EU ar šitādām?[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Feb 2018, 14:12:40 ] |
Offline | |
|
kkas | 16. Feb 2018, 14:32 |
#5967
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
| Njā. Krievu ļotene nokrita diezgan banāli. Esot aizmirsuši ieslēgt sensoru apsildi. Tipa esot divi ātruma rādītāji. Viens rādijis 0 otrs 200kmh. Piloti esot strīdējušies arī. Tiešām tikai no ļotenes sensoriem var noteikt ātrumu? GPS nav? Kaut vai telefonā apčolēt. |
Offline | |
|
e34 | 16. Feb 2018, 14:38 |
#5968
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4015
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
16 Feb 2018, 14:32:54 @kkas rakstīja:
Njā. Krievu ļotene nokrita diezgan banāli. Esot aizmirsuši ieslēgt sensoru apsildi. Tipa esot divi ātruma rādītāji. Viens rādijis 0 otrs 200kmh. Piloti esot strīdējušies arī. Tiešām tikai no ļotenes sensoriem var noteikt ātrumu? GPS nav? Kaut vai telefonā apčolēt.
Ja tiešām ir nonācis līdz momentam,kad iet vaļā stallis,tad diezin vai tur var noorientēties kaut ko paskatīties.
Kautkādas paralēles var savilkt ar banālo AF447[ Šo ziņu laboja e34, 23 Feb 2018, 16:10:04 ] |
Offline | |
|
|
RaimisK | 16. Feb 2018, 15:00 |
#5969
|
|
Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Pagājušajā nedēļā atkal bija jālido uz Amsterdamu. Turpceļā "vecais" CS300. Labi pabružājies jau, bagāžas nodalījumi, utt. Atpakaļ ar svaigu. Uz kvalitatīvām komponentēm labi ietaupīts izskatās. BTW nekavējās neviena izlidošana un ielidošana, pārmaiņas pēc. 7dien uz Minheni, tad varēs atkal salīdzināt.
p.s
Stjuartes ļoti jaukas bija šajos reisos
Neticami, bet nekavējās reiss uz Minheni un atpakaļ. Šoreiz tikai uzslavas AirBaltic.[ Šo ziņu laboja RaimisK, 23 Feb 2018, 16:28:10 ] |
Offline | |
|
arizah | 23. Feb 2018, 15:48 |
#5970
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
16 Feb 2018, 14:32:54 @kkas rakstīja:
Njā. Krievu ļotene nokrita diezgan banāli. Esot aizmirsuši ieslēgt sensoru apsildi. Tipa esot divi ātruma rādītāji. Viens rādijis 0 otrs 200kmh. Piloti esot strīdējušies arī. Tiešām tikai no ļotenes sensoriem var noteikt ātrumu? GPS nav? Kaut vai telefonā apčolēt.
GPS neder tāpēc, ka tas rāda Ground Speed un tas nav gluži tas, no kā atkarīgs cēlējspēks. |
Offline | |
|
Ch | 23. Feb 2018, 16:10 |
#5971
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
16 Feb 2018, 14:32:54 @kkas rakstīja:
Njā. Krievu ļotene nokrita diezgan banāli. Esot aizmirsuši ieslēgt sensoru apsildi. Tipa esot divi ātruma rādītāji. Viens rādijis 0 otrs 200kmh. Piloti esot strīdējušies arī. Tiešām tikai no ļotenes sensoriem var noteikt ātrumu? GPS nav? Kaut vai telefonā apčolēt.
Es tik domāju tiešām tam lūznim nebija auto funkcija pitot apsildei?
Praktiski visām rietumu lidmašīnām apsilde ieslēdzas automātiski, ja darbojas vismaz viens dzinējs.
Ka tik nav bijis tā, ka sistēma bijusi daktivēta uz laiku un kāds pēc remonta aizmirsis iespraust atpakaļ circuitbreakerus. [ Šo ziņu laboja Ch, 23 Feb 2018, 16:11:11 ] |
Offline | |
|
arizah | 23. Feb 2018, 16:43 |
#5972
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nē, cik sapratu tad šitam lūznim ir manuāli slēdzams. piekam circuit breakerus nočekot pirms lidojuma ir pilota atbildība. |
Offline | |
|
Negantelis | 25. Feb 2018, 17:11 |
#5973
|
|
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1463
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Vai Milānā ir atrodami Airbaltic desk lai izņemtu boarding pass.
Vai 28 februārī varētu būt kādas "dabas problēmas" lai nolaistos Rix. Negribētos palikt pusceļā kautkur.
Ja kāds man atbildēs uz maniem jaut tad kad būšu atgrizies ielikšu vēstuli no aibaltic par manu jautājumu par saplīsušu iluminatoru. |
Offline | |
|
RVR | 25. Feb 2018, 17:43 |
#5974
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Priekš kam vajag kaut kur "izņemt" boarding pass?
Ja tomēr baigi gribas to papīra veidā, tad taču var to izdrukāk ar jebkuru printeri - mājās/viesnīcā/whatever. |
Offline | |
|
Ch | 25. Feb 2018, 18:15 |
#5975
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
25 Feb 2018, 17:11:45 @Negantelis rakstīja:
Vai Milānā ir atrodami Airbaltic desk lai izņemtu boarding pass.
Vai 28 februārī varētu būt kādas "dabas problēmas" lai nolaistos Rix. Negribētos palikt pusceļā kautkur.
Ja kāds man atbildēs uz maniem jaut tad kad būšu atgrizies ielikšu vēstuli no aibaltic par manu jautājumu par saplīsušu iluminatoru.
davai, dod šu |
Offline | |
|
soulfreak | 25. Feb 2018, 18:42 |
#5976
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6606
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| BT tak atsūta uz e-pastu digitālu QR code ko pie geita, telefona ekrānā noskenē un viss, lido mājās. |
Offline | |
|
|
kjemals | 25. Feb 2018, 23:03 |
#5977
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Varat ieteikt kādu resursu vai saitu, kur var smelties info cik izmksā transportēt kravas kilogramu pa gaisu, no kā tas atkarīgs, virziens, kravas tips, ar kādu aviotransportu ved, no attāluma utt. ? [ Šo ziņu laboja kjemals, 25 Feb 2018, 23:04:09 ] |
Offline | |
|
Negantelis | 26. Feb 2018, 07:07 |
#5978
|
|
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1463
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
25 Feb 2018, 17:43:01 @RVR rakstīja:
Priekš kam vajag kaut kur "izņemt" boarding pass?
Ja tomēr baigi gribas to papīra veidā, tad taču var to izdrukāk ar jebkuru printeri - mājās/viesnīcā/whatever.
Izņemt vajag tāpēc ka biļetes pirktas caur AAE un neko no ABt viņi neatsūta. Pat uz savām biļetēm uzraksrikts virsū PRINT ONLY |
Offline | |
|
zutis_slidens | 26. Feb 2018, 07:13 |
#5979
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1027
Braucu ar: roku pa kokli
| ja biļete ir iečekota, tad jau tik ar id pietiek, nododot bagāžu |
Offline | |
|
arizah | 26. Feb 2018, 08:09 |
#5980
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
25 Feb 2018, 23:03:46 @kjemals rakstīja:
Varat ieteikt kādu resursu vai saitu, kur var smelties info cik izmksā transportēt kravas kilogramu pa gaisu, no kā tas atkarīgs, virziens, kravas tips, ar kādu aviotransportu ved, no attāluma utt. ?
nezinu cik šis atbildēs uz izmaksām, bet par pārējiem jaut šo to smelties var |
Offline | |
|