Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
21. Jan 2021, 22:46 #5941

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 22:38:19 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:28:52 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:23:36 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 22:12:50 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 21:05:11 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija

un beigās izrādīsies atlīmējies kloķenes demferis... , kas izbuksē...pie lielākas slodzes un siltuma...

Hmm, kā pareizi to diagnosticēt? ok ņemt nost demferi un kur viņš atlīmējas? pirms kāda laika mainiju siksnu, ruļļus, ūdens sūkni. Demferis izskatījās viss ok

paskaties vai apkārt nav gumijas putekļu un vai nav plaisa gumijā pie flanča. Principā uz auto grūti redzēt, bet noņemot un maigi izmantojot mazu lauznīti redzams, ka atlīmējusies gumija kārtīgi izpulējusi flanča (tas, kas stiprinās pie kloķenes) vismu un tas pat kustas. Kas raksturīgi defekts parādās pie uzsiluša dzinēja līdz pat akumulatora izlādei...


bet man gribaas teikt - nu, tad tajaa briidii, kad kriit tas borta spanis, parauj valjaa mAtora paarsegu, paskata, kas notiek ar to pievadsiksnu. Vai gjenerators griezhas vienmeeriigi, vai raustaas + smird taa gumija un puteklji iet pa gaisu. Taas jau taadas mehaaniskas lietas, ko vajadzeetu speet saprast..
galvenais, uzmaniities, ka shalli neierauj sisknaa.
Un, ja spiidina ar iPhone, dariit to uzmaniigi, jo - iekritiis tas apparatus tajos dzelzhos, buus suudi.
Un, ja iekriit, neliist pakalj. Ieraus seksiigo matus vai rokas siksnaa - buus veel lielaki suudi.

paradoksāli, bet tu neko neredzēsi, nekas tur neraustīsies... tas maita buksē tik vienmērīgi, ka riebj...
P.S man savulaik par savām aizdomām ilgi bija tev zināms cilvēks jāpārliecina, ka jānoņem kad noņēma tad jautajumu vairs nebija...nomainījām un klients bija laimīgs... Starp citu man patika viens rakstiņš tavā blogā...
Offline
cipargalva
21. Jan 2021, 22:54 #5942

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro

aks jauns maksaaja 80+K EUR

Tur jau tā lieta, ka tas bija sen un tā vairs nav taisnība. Tagad tās naglu kastes maksā tik, cik nu tās maksā, tāpēc, ka ir veci, nobraukti lūžņi.
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 22:54 #5943

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


21 Jan 2021, 22:38:19 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:28:52 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:23:36 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 22:12:50 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 21:05:11 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija

un beigās izrādīsies atlīmējies kloķenes demferis... , kas izbuksē...pie lielākas slodzes un siltuma...

Hmm, kā pareizi to diagnosticēt? ok ņemt nost demferi un kur viņš atlīmējas? pirms kāda laika mainiju siksnu, ruļļus, ūdens sūkni. Demferis izskatījās viss ok

paskaties vai apkārt nav gumijas putekļu un vai nav plaisa gumijā pie flanča. Principā uz auto grūti redzēt, bet noņemot un maigi izmantojot mazu lauznīti redzams, ka atlīmējusies gumija kārtīgi izpulējusi flanča (tas, kas stiprinās pie kloķenes) vismu un tas pat kustas. Kas raksturīgi defekts parādās pie uzsiluša dzinēja līdz pat akumulatora izlādei...


bet man gribaas teikt - nu, tad tajaa briidii, kad kriit tas borta spanis, parauj valjaa mAtora paarsegu, paskata, kas notiek ar to pievadsiksnu. Vai gjenerators griezhas vienmeeriigi, vai raustaas + smird taa gumija un puteklji iet pa gaisu. Taas jau taadas mehaaniskas lietas, ko vajadzeetu speet saprast..
galvenais, uzmaniities, ka shalli neierauj sisknaa.
Un, ja spiidina ar iPhone, dariit to uzmaniigi, jo - iekritiis tas apparatus tajos dzelzhos, buus suudi.
Un, ja iekriit, neliist pakalj. Ieraus seksiigo matus vai rokas siksnaa - buus veel lielaki suudi.

Nu šodien iedegās panelī baterija uz 2sek, kad biju 5min braucis ar saslēgtu visu ko var logu sildītāji, pakaļai, vel krievu muzoņčiks braucu uz darbu, nebija laika ielas viducī stāties, izslēdzu visu lieko, un kautkā jau aizbraucu tālāk, bet varēja saprast ka voltāža nekāpj tāpat, logu tīrītāji lēni bija. Servisā auto stāvēja mēnesi, arī pa šo salu. Baterija nenosēdās, 3 dienas vēl normāli braucu
Offline
sys9291
21. Jan 2021, 22:57 #5944

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

https://n53series.blogspot.com/2020/10/virtuala-zonde-part-2.html
nu tas tā pārdomas par dzīvi...
Kas attiecas par esošo keisu, tad turpināšu rīt...+vēl sveces jādabū (man tagad Wessā blats... )
Offline
vadjiksBMW
21. Jan 2021, 23:02 #5945

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2674

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


21 Jan 2021, 22:44:59 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:37:12 @vadjiksBMW rakstīja:

21 Jan 2021, 22:14:29 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 20:13:17 @Modrs rakstīja:
Mani pāris centi šai tēmā:

darbā Volvo L120H frontālais iekrāvējs. 2017. gada
apkopes katras 500mh
šobrīd 8200mh, vidēji uz katru motorstundu patēriņš ap 15..22l
Pie 8500mh paredzēts kvēpu filtra elementa swaps. maksā aptuveni 700+ jevro. Vecais tiek dots apmaiņā. Šobrīd traktoram nav absolūti nekādu simptomu par pilnu kvēpinieku. Ja es pareizi no swecona saprotu, tad pretī tiks ielikts cits, iztīrīts, un kurš kalpos nākamās ~ 8000mh
Tātad, ja tik tiešām tiek likts nevis jauns, bet iztīrīts (kuram vismaz 160t sadedzinātas dīzeļdegvielas izdzītas cauri), tad tas tik apstiprina to, ka kvēpinieka poras ir iespējams iztīrīt gan no sodrējiem, gan no pelniem un tas nav vienreizējs!!!

kāds no komerctransporta sfēras arī var pakomentēt šo? Cik zinu, tur arī elements ir smuki nomaināms.

ak jā, jautājums, kas tad ir tās mikrodaļiņas - nesadegusī degviela, vai šo kvēpu sadegšanas pelni?


kaa man patiik shie centieni attaiSnot savu lekshanu augstak par dirsu, razhotaaja noteikto proceduuru neieveroshanu.

tieshi taapat kaa ''balts aadas salons ir ljoti skaists'', ''universalii var vairaak ko ielikt'', ''man patiik diizelja smarzha'', utjpr.

Kad juus sapratisiet to, ka tam plaushu vezim ir pilniigi pajat jusu spriedeleejumi?



BMW noteiktās procedūras kaut kādā mērā ir vnk suņa murgi, lai vnk atrakstītos, jo ar paredzēto kārbas un kata mūžu uz 250k km, visi tie auto ir nododami utilizācijai pēc 3 gadiem kā arī konkrētajā postā par tām nav runas, arī maiņas tīrīšanas n shit ir attiecīgās tehnikas "procedūra" kuru visdrīzāk veic dīleris, izplatītājs vai kas tur vēl, attiecīgi jautājums imho pilnīgi saprotams, jo tur arī izplatīta tēma ir visu vnk izmest un atslēgt, jau no laika kad adblue mīzienus sāka likt pirms saviem 15 gadiem.
Jo nu saproti pats, arguments, ka pēc 2-3 gadu normāla lietojuma tehnika ir metama un jāpērk jauna īsti netur nekādu kritiku, bet tieši tā sanāk, ja ņem vērā, ka pēc tāda laika maināms ir jau viss tur, jo pa tik īsu laiku nevar atpelnīt tehniku pat, ja visu to laiku viņu neslāpējot lieto un ne tikai nabagu austrumeiropā, bet arī rietumos ar to, ka cipari ko tur iekasē veicot darbus ir lielāki un ar potenciālajiem sodiem. Protams, lai nelektu augstāk par dirsu var nopirkt 15-20 gadīgu lietotu hlamu, kurš kūp kā ugunsgrēks riepu kaudzē un maukt ar to, jo tam dpf nav un nebūs jādomā, ka jāliek jauns
Joprojām reālu mērījumu, kas ir kas un cik nav, tamdēļ tā doma nekur uz priekšu arī neiet Skaidrs, ka ne tu viens tur vari samurgot kaut ko, lai būtu ko baigi rādīt, bet lielā mērā tas domāju norāda arī uz to, ka konkrētajā jautājumā lielas intereses no gana naudīgiem ļaužiem un organizācijām arī nav, vismaz vēl.



saviem forvarderiem - ali vinji dara, ko grib. vinji ar to moskasti ir mezhaa, kur aknaas dabuu pats operators. Atiteciigi, vinja izveele ir - straadaat auto ar apgraiziitu izpluudi, vai nee.

Nee, es neuzskatu, ka taas visas ir mulkjibas. tieshi preteeji.
es esmu lasiijis 6hp, 8hp servisa manuaali, un zinu, kas tur rakstiits par filtru un elljas mainjaam. Un man skjiet tikai normaali, ka - ja speej nopirkt auto, aks jauns maksaaja 80+K EUR, speej tam arii elljas mainit.
Ja razhotaajs ir paredzeejis 250kkm muuzhu, un jaunaakos ieviesis MP sensoru, kas tipiski veel aatraak [it seviskji, muusu braukshanas profilaa] pasaka, ka tam DPF ir kapi, man vairaak pieraadiijumu nevajag.
Es pirms laika biju atradis peetiijumu, kuraa bija DPF patestees vs nobraukums. Atlikusii MP aiztureeshanas efektivitaate peec 200kkm vija ap 15..20% [pretstataa 95% jaunam]. Esmu redzeejis patentus teemai, kaa ar rentgenu peetiit un noveerteet strukturaalos bojaajumus shiem DPF. Tb., industrija straadaa, tikai redz, ne tajaa virzienaa, kuraa kapeikpishiem gribetos. Neviens, redz, nepeeta, cik ilgi tomeer var jaat DPF, neviens, redz, nedod garantijas, ka viss buus gerai.

Nee, es uzskatu diametraali preteeji tavam monologam, luudzu, neraksti stilaa ''bet tu tak pats saproti..''. Nee, es sho nesaprotu.


Uz forvarderiem reti strādā biezie, lai atļautos diži čīkstēt, ka dpf vajag vai ko tādu
MP sensori, kuri vēl pirms 200k pateiks, ka laiks krāmēt 3-5k par bunduli imho tikai vēl lielākā dirsā visu savedīs ar graizīšanu, bet nu skaidrs, ka tīri uz patēriņu tendētai ražošanai tas ir poh, taisa, ka tik vairāk sataisīt kā rumbulā, lai izjūk izbraucot pa vārtiem un varētu otreiz iekasēt un otreiz jau tirgo vēl sliktāku detaļu kāda bija sākumā, kas ar tehnikas kopējo nolietojumu saliekot beigās vsp der tik, lai pārdotu
Tā kā MP ir visai jauna tēma kopumā tad nevar saprast vai agrāk parastiem katiem mūžš arī bija tikpat īss plānots un visi tik brauca, jo info vispār nekāda īsti nebija, vai tomēr bija ilgāks?
Offline
Locis
21. Jan 2021, 23:05 #5946

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11202

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


21 Jan 2021, 22:54:05 @cipargalva rakstīja:
aks jauns maksaaja 80+K EUR

Tur jau tā lieta, ka tas bija sen un tā vairs nav taisnība. Tagad tās naglu kastes maksā tik, cik nu tās maksā, tāpēc, ka ir veci, nobraukti lūžņi.

Nu tas, kas pirka viņu pa 80k, varbūt 1viņam tas auto neko nenozīmē, kaut kāda lamata pāris algu apmērā vai smirdīgs traktors, jo brīvdienām ir Ferrari kabris pa 500k. Attiecīgi, ja kadam jāstrādā pus gadu lai nopirktu nobrauktu auto pa padsmit k, tad tas jau priekš viņa ir dārgs, glauns auto. Nu tas tads stiepjams jēdziens, kas , kam skaitās lūznis.

[ Šo ziņu laboja Locis, 21 Jan 2021, 23:10:20 ]

Offline
sys9291
21. Jan 2021, 23:10 #5947

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 23:01:26 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:57:13 @sys9291 rakstīja:
https://n53series.blogspot.com/2020/10/virtuala-zonde-part-2.html
nu tas tā pārdomas par dzīvi...
Kas attiecas par esošo keisu, tad turpināšu rīt...+vēl sveces jādabū (man tagad Wessā blats... )


aa, jaa, labs keiss. nav paaraak biezhi bijis, bet no tiem daudzajiem - kaadas 3+ reizes ir tieshi shaadi izpaudies.

es tā lasot šoreiz vairāk dzīvi pārdomāju....
bet par keisiem runājot cerams, ka rīt būs turpinājums... , bet tas no manis nav atkarīgs...
Offline
uldens1
21. Jan 2021, 23:13 #5948

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:


21 Jan 2021, 23:04:14 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:54:19 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 22:38:19 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:28:52 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:23:36 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 22:12:50 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 21:05:11 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija

un beigās izrādīsies atlīmējies kloķenes demferis... , kas izbuksē...pie lielākas slodzes un siltuma...

Hmm, kā pareizi to diagnosticēt? ok ņemt nost demferi un kur viņš atlīmējas? pirms kāda laika mainiju siksnu, ruļļus, ūdens sūkni. Demferis izskatījās viss ok

paskaties vai apkārt nav gumijas putekļu un vai nav plaisa gumijā pie flanča. Principā uz auto grūti redzēt, bet noņemot un maigi izmantojot mazu lauznīti redzams, ka atlīmējusies gumija kārtīgi izpulējusi flanča (tas, kas stiprinās pie kloķenes) vismu un tas pat kustas. Kas raksturīgi defekts parādās pie uzsiluša dzinēja līdz pat akumulatora izlādei...


bet man gribaas teikt - nu, tad tajaa briidii, kad kriit tas borta spanis, parauj valjaa mAtora paarsegu, paskata, kas notiek ar to pievadsiksnu. Vai gjenerators griezhas vienmeeriigi, vai raustaas + smird taa gumija un puteklji iet pa gaisu. Taas jau taadas mehaaniskas lietas, ko vajadzeetu speet saprast..
galvenais, uzmaniities, ka shalli neierauj sisknaa.
Un, ja spiidina ar iPhone, dariit to uzmaniigi, jo - iekritiis tas apparatus tajos dzelzhos, buus suudi.
Un, ja iekriit, neliist pakalj. Ieraus seksiigo matus vai rokas siksnaa - buus veel lielaki suudi.

Nu šodien iedegās panelī baterija uz 2sek, kad biju 5min braucis ar saslēgtu visu ko var logu sildītāji, pakaļai, vel krievu muzoņčiks braucu uz darbu, nebija laika ielas viducī stāties, izslēdzu visu lieko, un kautkā jau aizbraucu tālāk, bet varēja saprast ka voltāža nekāpj tāpat, logu tīrītāji lēni bija. Servisā auto stāvēja mēnesi, arī pa šo salu. Baterija nenosēdās, 3 dienas vēl normāli braucu


nee, nu ja tas demferis meedz izgjeerbties arii taa, ka neko neredz [nav pamata sys neticeet], tad ir jautri. Nu, siltumam buutu jaaizdalaas labam. Jaasmird buutu. putekljiem buutu jaabuut. nu, hotj kaut kam aizdomiigam..
nehuja vins tur nesmird,ar reiz norāvu pa velti ģeni,bet ātri atradu ka demferis izbuksē,jo kaut kad bij līdzīga pieredze uz ne bmw ar šo problēmu
Offline
sys9291
21. Jan 2021, 23:18 #5949

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 23:09:18 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:02:40 @vadjiksBMW rakstīja:

21 Jan 2021, 22:44:59 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:37:12 @vadjiksBMW rakstīja:

21 Jan 2021, 22:14:29 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 20:13:17 @Modrs rakstīja:
Mani pāris centi šai tēmā:

darbā Volvo L120H frontālais iekrāvējs. 2017. gada
apkopes katras 500mh
šobrīd 8200mh, vidēji uz katru motorstundu patēriņš ap 15..22l
Pie 8500mh paredzēts kvēpu filtra elementa swaps. maksā aptuveni 700+ jevro. Vecais tiek dots apmaiņā. Šobrīd traktoram nav absolūti nekādu simptomu par pilnu kvēpinieku. Ja es pareizi no swecona saprotu, tad pretī tiks ielikts cits, iztīrīts, un kurš kalpos nākamās ~ 8000mh
Tātad, ja tik tiešām tiek likts nevis jauns, bet iztīrīts (kuram vismaz 160t sadedzinātas dīzeļdegvielas izdzītas cauri), tad tas tik apstiprina to, ka kvēpinieka poras ir iespējams iztīrīt gan no sodrējiem, gan no pelniem un tas nav vienreizējs!!!

kāds no komerctransporta sfēras arī var pakomentēt šo? Cik zinu, tur arī elements ir smuki nomaināms.

ak jā, jautājums, kas tad ir tās mikrodaļiņas - nesadegusī degviela, vai šo kvēpu sadegšanas pelni?


kaa man patiik shie centieni attaiSnot savu lekshanu augstak par dirsu, razhotaaja noteikto proceduuru neieveroshanu.

tieshi taapat kaa ''balts aadas salons ir ljoti skaists'', ''universalii var vairaak ko ielikt'', ''man patiik diizelja smarzha'', utjpr.

Kad juus sapratisiet to, ka tam plaushu vezim ir pilniigi pajat jusu spriedeleejumi?



BMW noteiktās procedūras kaut kādā mērā ir vnk suņa murgi, lai vnk atrakstītos, jo ar paredzēto kārbas un kata mūžu uz 250k km, visi tie auto ir nododami utilizācijai pēc 3 gadiem kā arī konkrētajā postā par tām nav runas, arī maiņas tīrīšanas n shit ir attiecīgās tehnikas "procedūra" kuru visdrīzāk veic dīleris, izplatītājs vai kas tur vēl, attiecīgi jautājums imho pilnīgi saprotams, jo tur arī izplatīta tēma ir visu vnk izmest un atslēgt, jau no laika kad adblue mīzienus sāka likt pirms saviem 15 gadiem.
Jo nu saproti pats, arguments, ka pēc 2-3 gadu normāla lietojuma tehnika ir metama un jāpērk jauna īsti netur nekādu kritiku, bet tieši tā sanāk, ja ņem vērā, ka pēc tāda laika maināms ir jau viss tur, jo pa tik īsu laiku nevar atpelnīt tehniku pat, ja visu to laiku viņu neslāpējot lieto un ne tikai nabagu austrumeiropā, bet arī rietumos ar to, ka cipari ko tur iekasē veicot darbus ir lielāki un ar potenciālajiem sodiem. Protams, lai nelektu augstāk par dirsu var nopirkt 15-20 gadīgu lietotu hlamu, kurš kūp kā ugunsgrēks riepu kaudzē un maukt ar to, jo tam dpf nav un nebūs jādomā, ka jāliek jauns
Joprojām reālu mērījumu, kas ir kas un cik nav, tamdēļ tā doma nekur uz priekšu arī neiet Skaidrs, ka ne tu viens tur vari samurgot kaut ko, lai būtu ko baigi rādīt, bet lielā mērā tas domāju norāda arī uz to, ka konkrētajā jautājumā lielas intereses no gana naudīgiem ļaužiem un organizācijām arī nav, vismaz vēl.



saviem forvarderiem - ali vinji dara, ko grib. vinji ar to moskasti ir mezhaa, kur aknaas dabuu pats operators. Atiteciigi, vinja izveele ir - straadaat auto ar apgraiziitu izpluudi, vai nee.

Nee, es neuzskatu, ka taas visas ir mulkjibas. tieshi preteeji.
es esmu lasiijis 6hp, 8hp servisa manuaali, un zinu, kas tur rakstiits par filtru un elljas mainjaam. Un man skjiet tikai normaali, ka - ja speej nopirkt auto, aks jauns maksaaja 80+K EUR, speej tam arii elljas mainit.
Ja razhotaajs ir paredzeejis 250kkm muuzhu, un jaunaakos ieviesis MP sensoru, kas tipiski veel aatraak [it seviskji, muusu braukshanas profilaa] pasaka, ka tam DPF ir kapi, man vairaak pieraadiijumu nevajag.
Es pirms laika biju atradis peetiijumu, kuraa bija DPF patestees vs nobraukums. Atlikusii MP aiztureeshanas efektivitaate peec 200kkm vija ap 15..20% [pretstataa 95% jaunam]. Esmu redzeejis patentus teemai, kaa ar rentgenu peetiit un noveerteet strukturaalos bojaajumus shiem DPF. Tb., industrija straadaa, tikai redz, ne tajaa virzienaa, kuraa kapeikpishiem gribetos. Neviens, redz, nepeeta, cik ilgi tomeer var jaat DPF, neviens, redz, nedod garantijas, ka viss buus gerai.

Nee, es uzskatu diametraali preteeji tavam monologam, luudzu, neraksti stilaa ''bet tu tak pats saproti..''. Nee, es sho nesaprotu.


Uz forvarderiem reti strādā biezie, lai atļautos diži čīkstēt, ka dpf vajag vai ko tādu
MP sensori, kuri vēl pirms 200k pateiks, ka laiks krāmēt 3-5k par bunduli imho tikai vēl lielākā dirsā visu savedīs ar graizīšanu, bet nu skaidrs, ka tīri uz patēriņu tendētai ražošanai tas ir poh, taisa, ka tik vairāk sataisīt kā rumbulā, lai izjūk izbraucot pa vārtiem un varētu otreiz iekasēt un otreiz jau tirgo vēl sliktāku detaļu kāda bija sākumā, kas ar tehnikas kopējo nolietojumu saliekot beigās vsp der tik, lai pārdotu
Tā kā MP ir visai jauna tēma kopumā tad nevar saprast vai agrāk parastiem katiem mūžš arī bija tikpat īss plānots un visi tik brauca, jo info vispār nekāda īsti nebija, vai tomēr bija ilgāks?


nu tak, nesen veel info bija, ka pelnot labaak kaa gaterii - ap 2K meenesii..

Man blogaa ir siikaaks rasklads, bet iisi:
a. un M dzineejiem CO katu veiktspejas testi bija mega prasti. DME kljudas bija tikai tad, kad katu vairs nebija vispaar;
b. un N seerijas jau katu testi ir gaitaa/advanceeti. Kljudas - kad veikspeeja nevelk reaalo braukshanas rezhiimu [daudz jutiigaaks tas pasaakums];
c. tie, kas ir DI - tur pjezo sprauslas - ja iespruust, izdemolee nah to katu;
d. ja Volgotronic, tad tuksgaitaa, piemazam slodzeem delj elljas nemainiishanas probleemas ar HVA/degmaisiijumu - atkal aatraak izdemolee katus.

Tb, gan testi preciizaaki/jutigaaki, gan sprauslas/Volgotronic, kas veicina katu aatraaku bojaaeju.


nu negribēšu piekrist - uz M54 CAT testi bija arī gaitā. Ja vizinājies pa pilsētu DME viss apmierināja, kā izbrauci uz trases - tā saņem... , naut kāda analoģija bija arī ar N42 - tas pie katu beigām uzvedās analoģiski...un kas raksturīgi TA jautājumu nebija nekādu - viss apmierinaja - tā kā nav tik vienkārši... Uz M54 konntroles zondes atslēgt nebija nekādu problēmu, a uz N42 jau problemātiskāk... (es te domāju OEM līdzekļiem)
Offline
sys9291
21. Jan 2021, 23:29 #5950

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 23:15:14 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:10:14 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:01:26 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:57:13 @sys9291 rakstīja:
https://n53series.blogspot.com/2020/10/virtuala-zonde-part-2.html
nu tas tā pārdomas par dzīvi...
Kas attiecas par esošo keisu, tad turpināšu rīt...+vēl sveces jādabū (man tagad Wessā blats... )


aa, jaa, labs keiss. nav paaraak biezhi bijis, bet no tiem daudzajiem - kaadas 3+ reizes ir tieshi shaadi izpaudies.

es tā lasot šoreiz vairāk dzīvi pārdomāju....
bet par keisiem runājot cerams, ka rīt būs turpinājums... , bet tas no manis nav atkarīgs...


nu jua.. kas tad tev par filosofisko noskanjojumu?
kas tad riitaa taads ieplaanots?

un ko tu vēlies apspriest?
ja daļas bus - tad parotaļāsimies...BET nu neko jau nevar skaidri zināt... un vēl tā mājsēde....
Offline
Locis
21. Jan 2021, 23:35 #5951

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11202

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kā īsti eļļa ir saistīta ar degkameru un attiecīgi, izplūdes gāzēm? Tik, cik kaut kādā veidā nonāk uz cilindru sienām?
Respektīvi, atšķiras eļļa auto ar dpf un bez dpf.
Offline
Locis
21. Jan 2021, 23:46 #5952

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11202

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ar oil catch tank.

Bet ja nopietni,skaidrs, paldies, neiedomājos.
Offline
sys9291
21. Jan 2021, 23:46 #5953

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 23:37:46 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:35:23 @Locis rakstīja:
Kā īsti eļļa ir saistīta ar degkameru un attiecīgi, izplūdes gāzēm? Tik, cik kaut kādā veidā nonāk uz cilindru sienām?
Respektīvi, atšķiras eļļa auto ar dpf un bez dpf.


nu, un kaa tad straadaa kartera ventilaacija?

tak dieseļiem eļļa ieplūdē nemēdzot būt...
Offline
Locis
21. Jan 2021, 23:50 #5954

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11202

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu te laikam domāts, kādi ir varianti, ja viss dzinējam ir tip top.
Offline
sys9291
21. Jan 2021, 23:59 #5955

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 23:36:53 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:29:43 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:15:14 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:10:14 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 23:01:26 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:57:13 @sys9291 rakstīja:
https://n53series.blogspot.com/2020/10/virtuala-zonde-part-2.html
nu tas tā pārdomas par dzīvi...
Kas attiecas par esošo keisu, tad turpināšu rīt...+vēl sveces jādabū (man tagad Wessā blats... )


aa, jaa, labs keiss. nav paaraak biezhi bijis, bet no tiem daudzajiem - kaadas 3+ reizes ir tieshi shaadi izpaudies.

es tā lasot šoreiz vairāk dzīvi pārdomāju....
bet par keisiem runājot cerams, ka rīt būs turpinājums... , bet tas no manis nav atkarīgs...


nu jua.. kas tad tev par filosofisko noskanjojumu?
kas tad riitaa taads ieplaanots?

un ko tu vēlies apspriest?
ja daļas bus - tad parotaļāsimies...BET nu neko jau nevar skaidri zināt... un vēl tā mājsēde....


nee, nu hvz.. tu taa noslepumaini runaa, it kaa mums te kaut kaadas pasleepes..


ko nu ko nu... lai jau paliek...
gribas par keisiem parunāt - E90 LCI kārbas softa update caur KFP (varam kaut visu auto updeitot)... UN dabonam kārbā kļūdu par sakaru problēmām ar klimata bloku... ko nu?
Offline
sys9291
22. Jan 2021, 00:19 #5956

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

a pirms update viss bija OK... nekādu kļūdu nebija... un paradoksāli, ka ISTA ieteica uzlikt softu 2 IL zemāku... (tātad otkats uz zemāku nekā bija pirms update ar KFP) - paradoksāli, bet problēma atrisinājās...un TIS aprakstītā kārbas problēma arī pazuda (dēļ kā vispār tika update taisīts)
tātad viela pārdomām tiem, kam gribas visu flašot... ar KFP un ja vēl 5USD vērtais d-cAn tad....jautrība garantēta pilnībā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Jan 2021, 00:23:52 ]

Offline
sys9291
22. Jan 2021, 00:32 #5957

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2021, 00:26:18 @DM-101 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:19:27 @sys9291 rakstīja:
a pirms update viss bija OK... nekādu kļūdu nebija... un paradoksāli, ka ISTA ieteica uzlikt softu 2 IL zemāku... (tātad otkats uz zemāku nekā bija pirms update ar KFP) - paradoksāli, bet problēma atrisinājās...un TIS aprakstītā kārbas problēma arī pazuda (dēļ kā vispār tika update taisīts)
tātad viela pārdomām tiem, kam gribas visu flašot... ar KFP un ja vēl 5USD vērtais d-cAn tad....jautrība garantēta pilnībā...




oo, ar vadinju ir jautri.. knjizku chital.
a kaarbai - gruudiens saakot/aukstai?

un kas raksturīgi tikai D, pārslēdzot uz sport viss ir skaisti... (TIS aprakstīta problēma ar eļļas sildīšanu un transmisijas atvienošanu ekoloģijas vārdā stāvot, no sākuma benzīna dzinējiem - pēc tam visiem)
neskaitāmus auto banāli updeito - viss labi - a viens tev...
P.S ar Mārupes vadiņiem strādā... , lai gan pats ICOM lietoju...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Jan 2021, 00:33:35 ]

Offline
sys9291
22. Jan 2021, 08:56 #5958

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2021, 00:37:46 @DM-101 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:32:11 @sys9291 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:26:18 @DM-101 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:19:27 @sys9291 rakstīja:
a pirms update viss bija OK... nekādu kļūdu nebija... un paradoksāli, ka ISTA ieteica uzlikt softu 2 IL zemāku... (tātad otkats uz zemāku nekā bija pirms update ar KFP) - paradoksāli, bet problēma atrisinājās...un TIS aprakstītā kārbas problēma arī pazuda (dēļ kā vispār tika update taisīts)
tātad viela pārdomām tiem, kam gribas visu flašot... ar KFP un ja vēl 5USD vērtais d-cAn tad....jautrība garantēta pilnībā...




oo, ar vadinju ir jautri.. knjizku chital.
a kaarbai - gruudiens saakot/aukstai?

un kas raksturīgi tikai D, pārslēdzot uz sport viss ir skaisti... (TIS aprakstīta problēma ar eļļas sildīšanu un transmisijas atvienošanu ekoloģijas vārdā stāvot, no sākuma benzīna dzinējiem - pēc tam visiem)
neskaitāmus auto banāli updeito - viss labi - a viens tev...
P.S ar Mārupes vadiņiem strādā... , lai gan pats ICOM lietoju...


es gan neesmu baigais specs, bet, cik atceros, td to bremzeeshanas fiichu ar NCS vareeja atrubiit. Jo upgrades, cik saprotu, novaar ''aatraak'' [tb., pie zemakas t], bet pavisam aukstam atstaaj to klemmi.

pie problemātiskās relīzes neko atrubīt nevarēja - pēc restarta active pats parādās...
Offline
EimZ
22. Jan 2021, 09:22 #5959

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Kaspar, neizdodas atrast ne Tavā blogā, ne Tavos ziņojumos, tikai atceros, ka biji rakstījis par sveču bloka svilšanu m47(?), ka tās bija sekas, bet cēlonis cits, varu lūgt palīdzību atrašanā?

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
sys9291
22. Jan 2021, 09:33 #5960

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jan 2021, 09:22:22 @DM-101 rakstīja:

22 Jan 2021, 08:56:33 @sys9291 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:37:46 @DM-101 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:32:11 @sys9291 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:26:18 @DM-101 rakstīja:

22 Jan 2021, 00:19:27 @sys9291 rakstīja:
a pirms update viss bija OK... nekādu kļūdu nebija... un paradoksāli, ka ISTA ieteica uzlikt softu 2 IL zemāku... (tātad otkats uz zemāku nekā bija pirms update ar KFP) - paradoksāli, bet problēma atrisinājās...un TIS aprakstītā kārbas problēma arī pazuda (dēļ kā vispār tika update taisīts)
tātad viela pārdomām tiem, kam gribas visu flašot... ar KFP un ja vēl 5USD vērtais d-cAn tad....jautrība garantēta pilnībā...




oo, ar vadinju ir jautri.. knjizku chital.
a kaarbai - gruudiens saakot/aukstai?

un kas raksturīgi tikai D, pārslēdzot uz sport viss ir skaisti... (TIS aprakstīta problēma ar eļļas sildīšanu un transmisijas atvienošanu ekoloģijas vārdā stāvot, no sākuma benzīna dzinējiem - pēc tam visiem)
neskaitāmus auto banāli updeito - viss labi - a viens tev...
P.S ar Mārupes vadiņiem strādā... , lai gan pats ICOM lietoju...


es gan neesmu baigais specs, bet, cik atceros, td to bremzeeshanas fiichu ar NCS vareeja atrubiit. Jo upgrades, cik saprotu, novaar ''aatraak'' [tb., pie zemakas t], bet pavisam aukstam atstaaj to klemmi.

pie problemātiskās relīzes neko atrubīt nevarēja - pēc restarta active pats parādās...


aa, labs znachit, tas statusa bits vispaar nav bijis ieviests vecaakaas rezliizees..
nu, cerams, ka tagad nebuus cita probleema - ar aukstu dzineeju neiepirdiis kaadam aizmuguree

pats tak zini, ka ISTA downgrade nepiedāvā - pat nepieļauj...bet nu kā redzams ir īpaši gadījumi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Jan 2021, 09:33:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4