Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Fashion
07. Jan 2014, 18:48 #5941

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


07 Jan 2014, 15:43:42 abyss rakstīja:

07 Jan 2014, 14:38:55 Fashion rakstīja:
Ko varat labu sliktu pateikt par 528tajiem ir vērts uz to pusi skatīties vai ne? kas ar dzinējiem (+/-),piekare( cik dzirdēju ne V8 e39tajiem tāda problemātiska esot)


Braukāju ar 523 (96. gads), viņi diezgan līzīgi. Nebraukāju gan ilgi, 6 mēneši. Piekarei ieguldījumi pagaidām ir 10 ls. Es gan braucu pārsvarā pa Rīgu un cenšos izvairīties no grantiniekiem un bedrēm. Pats braukšanas process ir ļoti patīkams. Vienīgais čakars, kas bijis tā ir dzesēšanas sistēmas atgaisošana. Par V8 arī to pašu esmu dzirdējis, ka piekare pašvaka. Katrā ziņā ja nopirksi un būs labā stavoklī nenožēlosi.

Ne nu V8 ir jau, par piekari tieši otrādāk neko sliktu nevaru teikt kā arī par dzinēju, viss patīk.. bet drīz būs laikam jāpāriet uz mazāku apjomu.. uz e36 nēesmu gatavs :taburete: Tāpēc pagaidam domāju par tiem 2.8 bendzīniem + gāzīti
Offline
Mikuzz
07. Jan 2014, 19:09 #5942

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ar 528 nobraukti virs 50k km, nomainīts stūres krustiņš, kluči un bremžu šļūtenes, domāju ka maz, auto apmierina gan jauda, gan patēriņš... zem 525 benzīnu vispār neieteiktu skatīties. Mazās izmaksas protams dēļ maziem diskiem, brauksiet ar R17+, remontēsiet piekari diezgan sistemātiski
Offline
Austris
07. Jan 2014, 19:27 #5943

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8


07 Jan 2014, 15:43:42 abyss rakstīja:

07 Jan 2014, 14:38:55 Fashion rakstīja:
Ko varat labu sliktu pateikt par 528tajiem ir vērts uz to pusi skatīties vai ne? kas ar dzinējiem (+/-),piekare( cik dzirdēju ne V8 e39tajiem tāda problemātiska esot)


Braukāju ar 523 (96. gads), viņi diezgan līzīgi. Nebraukāju gan ilgi, 6 mēneši. Piekarei ieguldījumi pagaidām ir 10 ls. Es gan braucu pārsvarā pa Rīgu un cenšos izvairīties no grantiniekiem un bedrēm. Pats braukšanas process ir ļoti patīkams. Vienīgais čakars, kas bijis tā ir dzesēšanas sistēmas atgaisošana. Par V8 arī to pašu esmu dzirdējis, ka piekare pašvaka. Katrā ziņā ja nopirksi un būs labā stavoklī nenožēlosi.


Par V8 būsi nepareizi dzirdējis - tieši šīm 5.sērijas versijām ir izturīgākā piekare !!!
Offline
Mikuzz
07. Jan 2014, 19:31 #5944

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Mīti
Offline
Fashion
07. Jan 2014, 20:12 #5945

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


07 Jan 2014, 19:31:23 Mikuzz rakstīja:
Mīti

nu ok, cik sapratu tad var bez bailēm meklēt 528 un sagāzēt viņu.. ja jau tur nekas tik traki nebirst, diski tāpat kā uz V8 tagadējam R16 Nu ok, maksimums būtu R17, pēcāk pazūd jēga no 5er, pazūd viss komforts :nau_veerc: R16/215/60 way to go Kādas izmaksas 528 sagāzēšanai varētu būt +/- (jauna iekārta)?
Offline
Araajz
07. Jan 2014, 20:15 #5946

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


07 Jan 2014, 20:12:12 Fashion rakstīja:
R16/215/60

R16/225/55
Online
-Edm-
07. Jan 2014, 20:16 #5947

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

neizjūtu absolūti nekādu starpību komfortā,ziemā braucot ar r16 vasarā ar r18
p.s.riepas tādu parametru kā iesaka auto ražotājs
p.s.pat ar ziemenēm brīžiem liekas ka zemaks kļūst un vietam ķerāsmpiekare
vnk laikam nevajag stūķēt 30 augstuma runflatus un būs vis kārtība
p.s.3.no skates līdz skatei ziema r16 vasara r18,hz aizmugurē vienai savirzes ķegai lodbalsts,priekšā vienai ķegai bukse un stapilizātora stieņa bukses bija pagurušasvisi ieguldījumi gada laikā braucot ar r18~30k nobraukts

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 07 Jan 2014, 20:34:16 ]



-----------------
Offline
Mikuzz
07. Jan 2014, 20:27 #5948

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


07 Jan 2014, 20:12:12 Fashion rakstīja:

nu ok, cik sapratu tad var bez bailēm meklēt 528 un sagāzēt viņu.. ja jau tur nekas tik traki nebirst, diski tāpat kā uz V8 tagadējam R16 Nu ok, maksimums būtu R17, pēcāk pazūd jēga no 5er, pazūd viss komforts :nau_veerc: R16/215/60 way to go Kādas izmaksas 528 sagāzēšanai varētu būt +/- (jauna iekārta)?


Viss līdzsvarā, jo lielāki rati, jo vairāk jāremontē, ar R16 būs viss normāli

500+ ls, atkarībā no komponentu izvēles. Pat liku pie Koijota
Offline
Edzhhhaa
07. Jan 2014, 20:42 #5949

Kopš: 25. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 683

Braucu ar: e60/e53/e36


06 Jan 2014, 10:52:23 janeks7 rakstīja:
Kur meklēt vainu ja e39 nestrādā centrālā atslēga ne ar atslēgu ne pulti
Salonā spaidot pogu durvis slēdzas ciet un vaļā.


Jā rūpnīcas signolizācīja tad drīzak atslēgu no mašīnas atmiņas izmeta, atslēgu vajag no jauna parprogramēt. ir kombinācīja pašam tā bija.

[ Šo ziņu laboja Edzhhhaa, 07 Jan 2014, 20:43:21 ]

Offline
Fashion
07. Jan 2014, 20:49 #5950

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


07 Jan 2014, 20:27:18 Mikuzz rakstīja:

07 Jan 2014, 20:12:12 Fashion rakstīja:

nu ok, cik sapratu tad var bez bailēm meklēt 528 un sagāzēt viņu.. ja jau tur nekas tik traki nebirst, diski tāpat kā uz V8 tagadējam R16 Nu ok, maksimums būtu R17, pēcāk pazūd jēga no 5er, pazūd viss komforts :nau_veerc: R16/215/60 way to go Kādas izmaksas 528 sagāzēšanai varētu būt +/- (jauna iekārta)?


Viss līdzsvarā, jo lielāki rati, jo vairāk jāremontē, ar R16 būs viss normāli

500+ ls, atkarībā no komponentu izvēles. Pat liku pie Koijota

pāldies
Offline
Driver
08. Jan 2014, 00:47 #5951

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Varu piedavat uz mainju pilnu 528iA pret v8

Fasijs noperk man v8, es vinjam atdodu savu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
08. Jan 2014, 00:53 #5952

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jan 2014, 00:48:55 user rakstīja:

08 Jan 2014, 00:47:00 Driver rakstīja:
Varu piedavat uz mainju pilnu 528iA pret v8

Fasijs noperk man v8, es vinjam atdodu savu


a moš, ja kāds tirgo V8, samaini pret savu un, lai viņš tirgo tavējo? viņam tāpat jātirgo

Pilnigi nopietni, esmu runajams gribu ne plikaku e39 un ar m62.
Pielauju, ka mosh pat 528 savam pirceju lokam bus vieglak pardot kaa 540.
Gads man nav svarigs, gribu v8

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Foxijs
08. Jan 2014, 00:58 #5953

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


07 Jan 2014, 19:09:13 Mikuzz rakstīja:
Ar 528 nobraukti virs 50k km, nomainīts stūres krustiņš, kluči un bremžu šļūtenes, domāju ka maz, auto apmierina gan jauda, gan patēriņš... zem 525 benzīnu vispār neieteiktu skatīties. Mazās izmaksas protams dēļ maziem diskiem, brauksiet ar R17+, remontēsiet piekari diezgan sistemātiski

Cik tev ar gāzi sanāk patēriņš nesēņojot? man šķiet man ir 15+ laikam jāiemācas braukt
Offline
Fashion
08. Jan 2014, 01:06 #5954

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


08 Jan 2014, 00:47:00 Driver rakstīja:
Varu piedavat uz mainju pilnu 528iA pret v8

Fasijs noperk man v8, es vinjam atdodu savu

ar tevi bizness nebūs.. es tev v8 a tu man f10 thats a deal
Offline
avakado
08. Jan 2014, 02:06 #5955

Kopš: 21. Feb 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 343

Braucu ar: E60 3.0i, E70 4.0d

E39 moldingi ir 4 veidi? Pre facelift, facelift, M un universalis? Kāds zinošs var apgaismot?
Offline
PASSATizhi
08. Jan 2014, 03:12 #5956

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

euu, atnirdzās sedanam bagažnieka poga, nav dzīvības pazīmju. ar atslēgu var attaisīt. ir kkādas standarta vainas ķip vadi no vāka uz virsbūvi vai samsing, vai tomer būs jāslēdz iekšā smadzenes un pašam jāburas
Offline
Driver
08. Jan 2014, 03:19 #5957

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jan 2014, 03:12:24 PASSATizhi rakstīja:
euu, atnirdzās sedanam bagažnieka poga, nav dzīvības pazīmju. ar atslēgu var attaisīt. ir kkādas standarta vainas ķip vadi no vāka uz virsbūvi vai samsing, vai tomer būs jāslēdz iekšā smadzenes un pašam jāburas

A salona pie haubes atversanas klokja pogas grabazniekam nav? "Bomz_edishn"?

Vainu vadi locijuma vieta, vai mikrosledzis nopuvis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Andrys
08. Jan 2014, 08:11 #5958

Kopš: 27. Jun 2013

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW 530D

Sveiciens visiem,nedaudz esmu nesaprašanā ir auto E39 530D 99 gada,noskatīju sev vasarai 17 diskus-http://www.bmwstylewheels.com/bmw/166 jautājums vai es varēšu viņas uzlikt un ja nepieciešams virpot flančus tad kādus izmēra ziņā...
Finālā ka neiznāk iebraukt lielās naudās
Varbūt kādam ir info cik vispār flanči izmaksā?
Paldies...

[ Šo ziņu laboja Andrys, 08 Jan 2014, 08:32:30 ]

Offline
mats
08. Jan 2014, 09:28 #5959

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

tak paņem diskus ar pareizo et un nebūs tev gemarojs.
Offline
Araajz
08. Jan 2014, 09:34 #5960

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Iesaku padomāt par kādu no šiem diviem modeļiem



Tie tādi so so
Online

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo