Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
19. Jan 2021, 22:58 #5921

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2674

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Jan 2021, 22:45:23 @sys9291 rakstīja:
F sērijai jau sen izmanto noskrējiena stopētājus, nekur nav jābrauc, nekam regulāri NAV JĀMAKSĀ plug@play...
Ar F LCI un G sēriju jau grūtāk - gribas on line pakalpojumus, live cockpit komplektāciju un BMW severos jau ir atzīme par manipulāciju ar noskrējienu...un pie dīlera nepatīkams pārsteigums par anulētu garantiju pat neredzot auto...


Tiešām pat tik kruta? Tad jau nākotnē austrumeiropas auto tirgū var sākties krīze, jo nebus drotu zem 700k km tāfelē
Offline
hrjaz
21. Jan 2021, 00:21 #5922

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 695

Braucu ar: kuģi pa bruģi


19 Jan 2021, 14:06:43 @DM-101 rakstīja:


Aa,svinam 15.2? Juu,tad aukstumaa spiezh iekshaa,ko var iespiest. Tas ir max,ko driikst padot.

Ieraudzīju to 15,2 un riskēšu pajautāt. Ir pazīstamam 320d 2008. pēdējo pāris mēnešu laikā auto mēdz braukšanas laikā izmest akb simbolu panelī un noslāpt gaitā. Mēģinot iedarbināt, panelī indikācijas tikai noraustās, releji (?) noklikšķinās un starteri negriež, kā pie pilnīgi sausa aķa. Uzlika jaunu akb (nepierakstīja, cik zinu), nobrauca mēnesi un atkal tas pats. Piebraucu, piepīpējām, pārbaudīju lādēšanu - 15,2. Kādas versijas? Pats neremontēju, meistaram aiz muguras nestāvēšu. Atbildes varētu dot padomu, kādā servisā meklēt risinājumu. Ā un pēdējais joks bija pirms pāris dienām - situācija tāda pati, auto noslāpst un starteris negriež, bet pēc 5 min stāvēšanas, pamēģinot iedarbināt, tas izdodas un līdz šim brīdim nav atkārtojies.
Offline
hrjaz
21. Jan 2021, 00:38 #5923

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 695

Braucu ar: kuģi pa bruģi


21 Jan 2021, 00:26:37 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 00:21:25 @hrjaz rakstīja:

19 Jan 2021, 14:06:43 @DM-101 rakstīja:


Aa,svinam 15.2? Juu,tad aukstumaa spiezh iekshaa,ko var iespiest. Tas ir max,ko driikst padot.

Ieraudzīju to 15,2 un riskēšu pajautāt. Ir pazīstamam 320d 2008. pēdējo pāris mēnešu laikā auto mēdz braukšanas laikā izmest akb simbolu panelī un noslāpt gaitā. Mēģinot iedarbināt, panelī indikācijas tikai noraustās, releji (?) noklikšķinās un starteri negriež, kā pie pilnīgi sausa aķa. Uzlika jaunu akb (nepierakstīja, cik zinu), nobrauca mēnesi un atkal tas pats. Piebraucu, piepīpējām, pārbaudīju lādēšanu - 15,2. Kādas versijas? Pats neremontēju, meistaram aiz muguras nestāvēšu. Atbildes varētu dot padomu, kādā servisā meklēt risinājumu. Ā un pēdējais joks bija pirms pāris dienām - situācija tāda pati, auto noslāpst un starteris negriež, bet pēc 5 min stāvēšanas, pamēģinot iedarbināt, tas izdodas un līdz šim brīdim nav atkārtojies.

15.2 noziimee forseetu laadeeshanu aukstaa laikaa [zem +8oC]. Tiek veikta kjimijas aktivizeeshanai, tipiski uzreiz peec starta pirmaas 15..30min.
Shaads spanis ir arii Overrun rezhiimaa, taada kaa pseido energjijas rekuperaacija.

ja paraadaas akb simbols, slaapst gaitaa, uzreiz peec tam nav pielaizhams - gjeneratora probleemas. Ja nepierakstiija - alnis konkreets.

Paldies!
Offline
hrjaz
21. Jan 2021, 00:48 #5924

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 695

Braucu ar: kuģi pa bruģi


21 Jan 2021, 00:43:00 @DM-101 rakstīja:


bet teema pietiekoshi kompliceeta, neiesaku braukt to risinaat uz nespecailizeetu servisa vietu. taadiem shis jau ir kocmoc.
kaa piemeraa ar akb mainju - iespeejams, ka jaunais ari jau ir samociits [deelj nepieregjistreeshanas] un nauda tikai zemee nomesta.

Nu, jā. Tādēļ šeit jautāju - hvz kur Cēsīs viņu sūtīt.
Offline
cipargalva
21. Jan 2021, 12:05 #5925

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro

Priekuļos tas Mārtiņš (laikam?) netiktu galā?

Kas tas ixt.lv par kantori?
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 18:20 #5926

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Kungi, kas pa vainu, lēkāja voltāža ģenim un charging fault bija, pārlodēja oglītes, 3 dienas viss ok, un sāk atkal lenām mest aķa simbolu ja sarubī visus patērētājus. Sāk arī voltāža lēkāt...
Lodēja pats ģenerātoru meistars Aizvedu atpakaļ lai taisa, bet kas pa lietu, kapēc lodējums netur? Ģenis pārkarst un lodējums izkūst pie lielas slodzes? Nu nevar būt meistars galīgs lohs, ja ar to nodarbojas
Offline
spriditis
21. Jan 2021, 18:41 #5927

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4046

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Generatora lodetajam vajadzeja maceet arii celoni atrast
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 18:46 #5928

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Nu kā, sanāca tā ka pats pārlodēju tas oglītes, man pašam, gāja 3 dienas un sāka jūgties nost, domāju lab, vedīs restaurēt, aizveda tam, tas pasaka tur dirsā salodēts, lai gan viss bija smuki lab šis pārlodējis... uzlika ģeni atpakaļ viss iet labi līdz atkal 3 dienā sāk viss jukt nost, charging fault
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 19:03 #5929

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Bet kas tad īsti man tur pa vainu? Sūdigs lodējums vai? Jo tās 3 dienas iet viss smuki, regulators ir oem
Offline
spriditis
21. Jan 2021, 20:01 #5930

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4046

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Generatoru aizvest pie normala elektrika,kuram ir ari stends uz kura parbaudit
Offline
cipargalva
21. Jan 2021, 20:10 #5931

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6616

Braucu ar: quattro

Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?
Offline
spriditis
21. Jan 2021, 20:39 #5932

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4046

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 21:05 #5933

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija
Offline
FFL
21. Jan 2021, 21:52 #5934

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


21 Jan 2021, 18:46:35 @Alkaans rakstīja:
Nu kā, sanāca tā ka pats pārlodēju tas oglītes, man pašam, gāja 3 dienas un sāka jūgties nost, domāju lab, vedīs restaurēt, aizveda tam, tas pasaka tur dirsā salodēts, lai gan viss bija smuki lab šis pārlodējis... uzlika ģeni atpakaļ viss iet labi līdz atkal 3 dienā sāk viss jukt nost, charging fault

Nebūs mašīnai luxus klases strāvas patērinš uz maziņa ģeneratora??
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 21:56 #5935

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

3 gadi pavilka visu, kapēc lai pa mazu būtu 170A Ģenis? Mainījis citu neesmu, tikai ogles
Offline
sys9291
21. Jan 2021, 22:12 #5936

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 21:05:11 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija

un beigās izrādīsies atlīmējies kloķenes demferis... , kas izbuksē...pie lielākas slodzes un siltuma...
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 22:23 #5937

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


21 Jan 2021, 22:12:50 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 21:05:11 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija

un beigās izrādīsies atlīmējies kloķenes demferis... , kas izbuksē...pie lielākas slodzes un siltuma...

Hmm, kā pareizi to diagnosticēt? ok ņemt nost demferi un kur viņš atlīmējas? pirms kāda laika mainiju siksnu, ruļļus, ūdens sūkni. Demferis izskatījās viss ok
Offline
sys9291
21. Jan 2021, 22:28 #5938

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2021, 22:23:36 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 22:12:50 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 21:05:11 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija

un beigās izrādīsies atlīmējies kloķenes demferis... , kas izbuksē...pie lielākas slodzes un siltuma...

Hmm, kā pareizi to diagnosticēt? ok ņemt nost demferi un kur viņš atlīmējas? pirms kāda laika mainiju siksnu, ruļļus, ūdens sūkni. Demferis izskatījās viss ok

paskaties vai apkārt nav gumijas putekļu un vai nav plaisa gumijā pie flanča. Principā uz auto grūti redzēt, bet noņemot un maigi izmantojot mazu lauznīti redzams, ka atlīmējusies gumija kārtīgi izpulējusi flanča (tas, kas stiprinās pie kloķenes) vismu un tas pat kustas. Kas raksturīgi defekts parādās pie uzsiluša dzinēja līdz pat akumulatora izlādei...
Offline
vadjiksBMW
21. Jan 2021, 22:37 #5939

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2674

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


21 Jan 2021, 22:14:29 @DM-101 rakstīja:

21 Jan 2021, 20:13:17 @Modrs rakstīja:
Mani pāris centi šai tēmā:

darbā Volvo L120H frontālais iekrāvējs. 2017. gada
apkopes katras 500mh
šobrīd 8200mh, vidēji uz katru motorstundu patēriņš ap 15..22l
Pie 8500mh paredzēts kvēpu filtra elementa swaps. maksā aptuveni 700+ jevro. Vecais tiek dots apmaiņā. Šobrīd traktoram nav absolūti nekādu simptomu par pilnu kvēpinieku. Ja es pareizi no swecona saprotu, tad pretī tiks ielikts cits, iztīrīts, un kurš kalpos nākamās ~ 8000mh
Tātad, ja tik tiešām tiek likts nevis jauns, bet iztīrīts (kuram vismaz 160t sadedzinātas dīzeļdegvielas izdzītas cauri), tad tas tik apstiprina to, ka kvēpinieka poras ir iespējams iztīrīt gan no sodrējiem, gan no pelniem un tas nav vienreizējs!!!

kāds no komerctransporta sfēras arī var pakomentēt šo? Cik zinu, tur arī elements ir smuki nomaināms.

ak jā, jautājums, kas tad ir tās mikrodaļiņas - nesadegusī degviela, vai šo kvēpu sadegšanas pelni?


kaa man patiik shie centieni attaiSnot savu lekshanu augstak par dirsu, razhotaaja noteikto proceduuru neieveroshanu.

tieshi taapat kaa ''balts aadas salons ir ljoti skaists'', ''universalii var vairaak ko ielikt'', ''man patiik diizelja smarzha'', utjpr.

Kad juus sapratisiet to, ka tam plaushu vezim ir pilniigi pajat jusu spriedeleejumi?



BMW noteiktās procedūras kaut kādā mērā ir vnk suņa murgi, lai vnk atrakstītos, jo ar paredzēto kārbas un kata mūžu uz 250k km, visi tie auto ir nododami utilizācijai pēc 3 gadiem kā arī konkrētajā postā par tām nav runas, arī maiņas tīrīšanas n shit ir attiecīgās tehnikas "procedūra" kuru visdrīzāk veic dīleris, izplatītājs vai kas tur vēl, attiecīgi jautājums imho pilnīgi saprotams, jo tur arī izplatīta tēma ir visu vnk izmest un atslēgt, jau no laika kad adblue mīzienus sāka likt pirms saviem 15 gadiem.
Jo nu saproti pats, arguments, ka pēc 2-3 gadu normāla lietojuma tehnika ir metama un jāpērk jauna īsti netur nekādu kritiku, bet tieši tā sanāk, ja ņem vērā, ka pēc tāda laika maināms ir jau viss tur, jo pa tik īsu laiku nevar atpelnīt tehniku pat, ja visu to laiku viņu neslāpējot lieto un ne tikai nabagu austrumeiropā, bet arī rietumos ar to, ka cipari ko tur iekasē veicot darbus ir lielāki un ar potenciālajiem sodiem. Protams, lai nelektu augstāk par dirsu var nopirkt 15-20 gadīgu lietotu hlamu, kurš kūp kā ugunsgrēks riepu kaudzē un maukt ar to, jo tam dpf nav un nebūs jādomā, ka jāliek jauns
Joprojām reālu mērījumu, kas ir kas un cik nav, tamdēļ tā doma nekur uz priekšu arī neiet Skaidrs, ka ne tu viens tur vari samurgot kaut ko, lai būtu ko baigi rādīt, bet lielā mērā tas domāju norāda arī uz to, ka konkrētajā jautājumā lielas intereses no gana naudīgiem ļaužiem un organizācijām arī nav, vismaz vēl.
Offline
Alkaans
21. Jan 2021, 22:45 #5940

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


21 Jan 2021, 22:28:52 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 22:23:36 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 22:12:50 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2021, 21:05:11 @Alkaans rakstīja:

21 Jan 2021, 20:39:39 @spriditis rakstīja:

21 Jan 2021, 20:10:24 @cipargalva rakstīja:
Kurš tad ir tas lodētājs/meistars Valmierā?


Ak47,Forsete,Vecais zigulu centrs,dizelcentrs,es nezinu vai viniem ir stendi. Parasti iedod beigto detalu un pasi tiek skaidriba.
Es M.R iedevu auto taisīt un lai vel tiek galā ar to ģeni, tālāk viņi nezinu kur veda restaurēt, bet paši to toč nedara. Pateica, ja nobruks, tad tas restaurētājs labos kamēr salabo jo garantija

un beigās izrādīsies atlīmējies kloķenes demferis... , kas izbuksē...pie lielākas slodzes un siltuma...

Hmm, kā pareizi to diagnosticēt? ok ņemt nost demferi un kur viņš atlīmējas? pirms kāda laika mainiju siksnu, ruļļus, ūdens sūkni. Demferis izskatījās viss ok

paskaties vai apkārt nav gumijas putekļu un vai nav plaisa gumijā pie flanča. Principā uz auto grūti redzēt, bet noņemot un maigi izmantojot mazu lauznīti redzams, ka atlīmējusies gumija kārtīgi izpulējusi flanča (tas, kas stiprinās pie kloķenes) vismu un tas pat kustas. Kas raksturīgi defekts parādās pie uzsiluša dzinēja līdz pat akumulatora izlādei...
Paldies, paskatīšos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4