Autors | Ziņojums |
radiaators | 06. Oct 2020, 18:07 |
#5921
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
06 Oct 2020, 18:01:34 @CP17 rakstīja:
06 Oct 2020, 17:25:06 @radiaators rakstīja:
06 Oct 2020, 16:41:34 @zebra rakstīja:
05 Oct 2020, 20:16:19 @radiaators rakstīja:
05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:
05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?
Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.
Vot prikola pēc uzjautāšu savam meham, cik pie viņa viss tas nostātos darbs+materiāls
Cik bija?
Khe - man mehs saka, neredzot auto, bet pēc tā info, ko iedeva posta autors izmaksas rajonā no 500-600euro darbs+materiāls(daļas oriģinālās vai oriģināla analogi kvalitātes ziņā)
500 liidz 600 (darbs + daljas)
vai
500 kiidz 600 darbs plus veel par daljaam?
kkaa nesaprotami uzrakstiiji
Edit: tikko atsūtīja whastappā tāmi 475euro summa kopā=darbs+detaļas [ Šo ziņu laboja radiaators, 06 Oct 2020, 18:33:52 ] |
Offline | |
|
nebars | 06. Oct 2020, 23:36 |
#5922
|
|
Kopš: 09. Jun 2007
Ziņojumi: 656
Braucu ar: 230kw
| F10/F11 jau sen ir veca mašīna. Man personīgi ir F11 535d, 230kw. Bremžu kluču mains nostājās uz 120eur. Ar darbu un klučiem. |
Offline | |
|
ATB | 07. Oct 2020, 08:10 |
#5923
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
Zimmerman uber alles |
Offline | |
|
SteelRat | 07. Oct 2020, 08:11 |
#5924
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163800
Braucu ar: E95
|
07 Oct 2020, 00:15:11 @Vantage rakstīja:
Ja par bremzēm- tad Zimmermann tiešām ir sūds. Daži to brendu ir izlielījuši kā mega uber, bet tur nav par ko priecāties un sludinājumos atzīmēt kā mega darbu.
Uz audi varbūt Uz F10 vai F11 ikdienas braukšanai tīri ok Un price/perfomance, manuprāt, ļoti pat ok
un vai tik bmw oem kastītē arī iekšā nav tie paši zimmerman
-----------------
|
Offline | |
|
kexxx | 07. Oct 2020, 08:59 |
#5925
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
| Powerā tak visas rezerves daļas ir sūds... Kuras tad ir labas- to neviens gan nesaka |
Online | |
|
SteelRat | 07. Oct 2020, 09:03 |
#5926
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163800
Braucu ar: E95
|
07 Oct 2020, 08:59:56 @Vantage rakstīja:
uz vairākiem rAudi toč labi tie nebūs, bet vienam paziņam uz f10 arī izčakarēja. kas to lai zina, dažas Ļamfjorder detaļas arī esmu izbrāķējis, secinājumā - tās detaļas tomēr mēdz būt tik mānīgas kvalitātes, paiet laiks, lai saprastu ko no visa klāsta labāk likt.
Kā tieši Tu izbrāķē detaļu Braukšanas ziņā kaut kas nepatīk, vai tu par mehu strādā
bet, nu, ja visu taisa Ķīnā, tad kvalitāte ir mainīgs lielums [ Šo ziņu laboja SteelRat, 07 Oct 2020, 09:03:58 ]
-----------------
|
Offline | |
|
SteelRat | 07. Oct 2020, 09:08 |
#5927
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163800
Braucu ar: E95
| Nepaveicās parasti ir otrādi
-----------------
|
Offline | |
|
Janchux_g | 07. Oct 2020, 09:12 |
#5928
|
|
Kopš: 24. Nov 2003
Ziņojumi: 627
Braucu ar: X5 4.6is
| Labrīt, spečuki.
Man ir jautājums par N63TUB44 dzinēju (4.4, V8, 330KW), kurš arī tiek apzīmēts kā N63TU variants (also known as N63B44O1). Tas ir nācis no 2012. gada iekš F10/11 550 un iekš F12/13 650 modeļiem.
Kas tur ir ar šo dzinēju? Tik pat neizturīgs kā visi pēdējo gadu BMW benzīna dzinēji? Vai tomēr kādas problēmas šiem jau bija ovērstas un uz katriem 100k tie vairs nav jāver vaļā un jāremontē?[ Šo ziņu laboja Janchux_g, 07 Oct 2020, 09:13:14 ] |
Offline | |
|
|
BigDog24 | 07. Oct 2020, 09:34 |
#5929
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
07 Oct 2020, 09:12:50 @Janchux_g rakstīja:
Labrīt, spečuki.
Man ir jautājums par N63TUB44 dzinēju (4.4, V8, 330KW), kurš arī tiek apzīmēts kā N63TU variants (also known as N63B44O1). Tas ir nācis no 2012. gada iekš F10/11 550 un iekš F12/13 650 modeļiem.
Kas tur ir ar šo dzinēju? Tik pat neizturīgs kā visi pēdējo gadu BMW benzīna dzinēji? Vai tomēr kādas problēmas šiem jau bija ovērstas un uz katriem 100k tie vairs nav jāver vaļā un jāremontē?
ho-ho-ho šis, šķiet, ir bmw pēdējās 10 gades tehniskais spīdeklis. Cik redzēts tīmeklī, daudz garantijas maiņu, daudz info no juristu kantoriem par bmw cenšanos savas neveiksmes paslaucīt zem tepiķa.
Ir, protams, arī pozitīvais un noteikti ka ir vīri, kas spēj viņu uzturēt pie dzīvības.
Katrā gadījumā es būtu ar mieru maksāt kaut kādu simbolisku abonēšanas maksu par video blogu, kur teicams meistars kādus 2 gadus to dzinēju apkalpo, pieskata |
Offline | |
|
Janchux_g | 07. Oct 2020, 09:50 |
#5930
|
|
Kopš: 24. Nov 2003
Ziņojumi: 627
Braucu ar: X5 4.6is
| Tikko pats sāku meklēt informāciju un izskatās, ka tur ļoti ir jšakatās uz dzinēja versiju. Pirmās paaudzes N63 tiešām ir bijis bēdu ieleja.
Bet otrā paaudze jau izklausās daudz cerīgāk.
Citāts no šejienas: https://bmwtuning.co/bmw-n63-vs-n63tu-vs-n63tu2-vs-n63tu3/
BMW N63B44O1 – N63TU Technical Update
N63B44O1 Horsepower: 444 hp (331kW)
N63B44O1 Torque: 479 lb-ft (650 N-m)
Years: 2013-2019
Following the disastrous start, BMW began producing the N63TU in 2012. Though still an N63, the N63TU is almost an entirely different engine. It remains a 4.4L twin turbo V8 but sees a 42 horsepower increase. However, the power gain seems to be mostly on paper. Dyno testing has shown the N63 and N63TU put down similar numbers to the wheels. The N63TU engine does show a nice boost in torque, though. Aside from the power differences, other notable changes include:
Updated VANOS, adopted from N55
New valve cover with updated crankcase ventilation
Pistons updated
Forged rods and crank
Timing chain updated
Oil spray nozzles for piston crown cooling
Intake manifold updated
MAP and charge air temperature sensors updated, adopted from N20
Low pressure fuel sensor deleted
New fuel injectors and HPFP
Second coolant pump added
Vacuum pump updated
New turbochargers
Addition of Valvetronic
This is far from an exhaustive list of the changes on the N63TU. Nonetheless, as we stated, this is almost a completely different engine. The list is already insane as is. Nearly every part on the N63TU was re-designed compared to the N63. As you can see, all of the problematic areas on the original N63 were updated with new components and/or designs. Additionally, the N63TU receives stronger, forged rods and crank.
Despite the similar power numbers from the factory, the N63TU should be better suited to mods and increased boost. Additionally, this was a massive reliability improvement over the N63. The N63TU is not an unreliable engine with tons of common problems. Still expect the standard BMW problems such as gasket oil leaks, cooling system, etc, especially as the N63TU ages. However, the N63TU is a pretty reliable engine overall. |
Offline | |
|
BigDog24 | 07. Oct 2020, 10:03 |
#5931
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
07 Oct 2020, 09:50:06 @Janchux_g rakstīja:
Tikko pats sāku meklēt informāciju un izskatās, ka tur ļoti ir jšakatās uz dzinēja versiju. Pirmās paaudzes N63 tiešām ir bijis bēdu ieleja.
Bet otrā paaudze jau izklausās daudz cerīgāk.
He, jā, bet ir arī virkne ar zēniem, kas dalās ar saviem TU3 versijas dzinēju auto VIN nr, kuriem 2-3 garantijas dzinēju maiņas pārdesmit tūkstošu km laikā. Nebrīnīšos, ka pie vainas dīlera meistaru rokas, bet varētu būt jautājums cik pats no no tā visa saproti jeb tev ir kāds eksperts. Beigās kādam par to visu jāmaksā |
Offline | |
|
melnais | 07. Oct 2020, 11:53 |
#5932
|
|
Kopš: 20. May 2002
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Vai kāds varētu ieteikt kantoru kas varētu veikt turbinas remontu 2.0d motoram. Ar kādām izmaksām rēķināties? |
Offline | |
|
sys9291 | 07. Oct 2020, 12:50 |
#5933
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Oct 2020, 11:53:40 @melnais rakstīja:
Vai kāds varētu ieteikt kantoru kas varētu veikt turbinas remontu 2.0d motoram. Ar kādām izmaksām rēķināties?
skaties PM |
Offline | |
|
Gats | 12. Oct 2020, 10:54 |
#5934
|
|
Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Jautajums spe4ukiem.
Zinu ka sen jau milj.reizes runata tema,bet uz n47(f11 2.0d) labak atslegt EGR vai labak atstat.
Ja kads ir uz sada dzineja atsledzis tad cik jutami ilgak silst dzinejs? |
Offline | |
|
Digital | 12. Oct 2020, 10:57 |
#5935
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
12 Oct 2020, 10:54:40 @Gats rakstīja:
Jautajums spe4ukiem.
Zinu ka sen jau milj.reizes runata tema,bet uz n47(f11 2.0d) labak atslegt EGR vai labak atstat.
Ja kads ir uz sada dzineja atsledzis tad cik jutami ilgak silst dzinejs?
Visu atstāt kā to ir paredzējis ražotājs. |
Offline | |
|
Gats | 12. Oct 2020, 11:09 |
#5936
|
|
Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Nu redzot ko egr ir sadariijis iepludniekaa tad kkaa savadak saaku domaat |
Offline | |
|
|
Digital | 12. Oct 2020, 11:33 |
#5937
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Nevajag uz to visu tik viennozīmigi skatīties. Vienkāršoti EGR ieplūdē pūš to kas nāk otrā galā ārā, ja ir izveidojies aizaugums, es vairāk sāktu skatīties uz turbīnas/sprauslu/termostatu stāvokli un dzīvību.
Bojāts egr un aizaudzis kolektors jau ir vairāk sekas, nevis cēlonis. |
Offline | |
|
streetking | 12. Oct 2020, 12:04 |
#5938
|
|
Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
12 Oct 2020, 11:09:35 @Gats rakstīja:
Nu redzot ko egr ir sadariijis iepludniekaa tad kkaa savadak saaku domaat
Ja EGR ir tik ļauns, Kāpēc neaizaug izpūtēji? |
Offline | |
|
uldens1 | 12. Oct 2020, 12:16 |
#5939
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16206
Braucu ar:
|
12 Oct 2020, 11:09:35 @Gats rakstīja:
Nu redzot ko egr ir sadariijis iepludniekaa tad kkaa savadak saaku domaat
Ko tad viņš tur ir sadarījis???Iekšā melns??Tur tā jābūt,ja kas |
Online | |
|
Gats | 12. Oct 2020, 12:16 |
#5940
|
|
Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Kr4 bez diskusijam.
Reali n dzineju lietotaji zin par ko es runaju.
Vnk jautajums...labak atstat vai atslegt? |
Offline | |
|