Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
radiaators
06. Oct 2020, 18:07 #5921

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Oct 2020, 18:01:34 @CP17 rakstīja:

06 Oct 2020, 17:25:06 @radiaators rakstīja:

06 Oct 2020, 16:41:34 @zebra rakstīja:

05 Oct 2020, 20:16:19 @radiaators rakstīja:

05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:

05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.


Vot prikola pēc uzjautāšu savam meham, cik pie viņa viss tas nostātos darbs+materiāls

Cik bija?

Khe - man mehs saka, neredzot auto, bet pēc tā info, ko iedeva posta autors izmaksas rajonā no 500-600euro darbs+materiāls(daļas oriģinālās vai oriģināla analogi kvalitātes ziņā)
500 liidz 600 (darbs + daljas)
vai
500 kiidz 600 darbs plus veel par daljaam?
kkaa nesaprotami uzrakstiiji


Edit: tikko atsūtīja whastappā tāmi 475euro summa kopā=darbs+detaļas

[ Šo ziņu laboja radiaators, 06 Oct 2020, 18:33:52 ]

Offline
nebars
06. Oct 2020, 23:36 #5922

Kopš: 09. Jun 2007

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 230kw

F10/F11 jau sen ir veca mašīna. Man personīgi ir F11 535d, 230kw. Bremžu kluču mains nostājās uz 120eur. Ar darbu un klučiem.
Offline
ATB
07. Oct 2020, 08:10 #5923

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛



Zimmerman uber alles
Offline
SteelRat
07. Oct 2020, 08:11 #5924

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163800

Braucu ar: E95


07 Oct 2020, 00:15:11 @Vantage rakstīja:
Ja par bremzēm- tad Zimmermann tiešām ir sūds. Daži to brendu ir izlielījuši kā mega uber, bet tur nav par ko priecāties un sludinājumos atzīmēt kā mega darbu.


Uz audi varbūt Uz F10 vai F11 ikdienas braukšanai tīri ok Un price/perfomance, manuprāt, ļoti pat ok
un vai tik bmw oem kastītē arī iekšā nav tie paši zimmerman

-----------------
Offline
kexxx
07. Oct 2020, 08:59 #5925

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Powerā tak visas rezerves daļas ir sūds... Kuras tad ir labas- to neviens gan nesaka
Online
SteelRat
07. Oct 2020, 09:03 #5926

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163800

Braucu ar: E95


07 Oct 2020, 08:59:56 @Vantage rakstīja:
uz vairākiem rAudi toč labi tie nebūs, bet vienam paziņam uz f10 arī izčakarēja. kas to lai zina, dažas Ļamfjorder detaļas arī esmu izbrāķējis, secinājumā - tās detaļas tomēr mēdz būt tik mānīgas kvalitātes, paiet laiks, lai saprastu ko no visa klāsta labāk likt.


Kā tieši Tu izbrāķē detaļu Braukšanas ziņā kaut kas nepatīk, vai tu par mehu strādā
bet, nu, ja visu taisa Ķīnā, tad kvalitāte ir mainīgs lielums

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 07 Oct 2020, 09:03:58 ]



-----------------
Offline
SteelRat
07. Oct 2020, 09:08 #5927

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163800

Braucu ar: E95

Nepaveicās parasti ir otrādi

-----------------
Offline
Janchux_g
07. Oct 2020, 09:12 #5928

Kopš: 24. Nov 2003

Ziņojumi: 627

Braucu ar: X5 4.6is

Labrīt, spečuki.

Man ir jautājums par N63TUB44 dzinēju (4.4, V8, 330KW), kurš arī tiek apzīmēts kā N63TU variants (also known as N63B44O1). Tas ir nācis no 2012. gada iekš F10/11 550 un iekš F12/13 650 modeļiem.

Kas tur ir ar šo dzinēju? Tik pat neizturīgs kā visi pēdējo gadu BMW benzīna dzinēji? Vai tomēr kādas problēmas šiem jau bija ovērstas un uz katriem 100k tie vairs nav jāver vaļā un jāremontē?

[ Šo ziņu laboja Janchux_g, 07 Oct 2020, 09:13:14 ]

Offline
BigDog24
07. Oct 2020, 09:34 #5929

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


07 Oct 2020, 09:12:50 @Janchux_g rakstīja:
Labrīt, spečuki.

Man ir jautājums par N63TUB44 dzinēju (4.4, V8, 330KW), kurš arī tiek apzīmēts kā N63TU variants (also known as N63B44O1). Tas ir nācis no 2012. gada iekš F10/11 550 un iekš F12/13 650 modeļiem.

Kas tur ir ar šo dzinēju? Tik pat neizturīgs kā visi pēdējo gadu BMW benzīna dzinēji? Vai tomēr kādas problēmas šiem jau bija ovērstas un uz katriem 100k tie vairs nav jāver vaļā un jāremontē?


ho-ho-ho šis, šķiet, ir bmw pēdējās 10 gades tehniskais spīdeklis. Cik redzēts tīmeklī, daudz garantijas maiņu, daudz info no juristu kantoriem par bmw cenšanos savas neveiksmes paslaucīt zem tepiķa.

Ir, protams, arī pozitīvais un noteikti ka ir vīri, kas spēj viņu uzturēt pie dzīvības.

Katrā gadījumā es būtu ar mieru maksāt kaut kādu simbolisku abonēšanas maksu par video blogu, kur teicams meistars kādus 2 gadus to dzinēju apkalpo, pieskata
Offline
Janchux_g
07. Oct 2020, 09:50 #5930

Kopš: 24. Nov 2003

Ziņojumi: 627

Braucu ar: X5 4.6is

Tikko pats sāku meklēt informāciju un izskatās, ka tur ļoti ir jšakatās uz dzinēja versiju. Pirmās paaudzes N63 tiešām ir bijis bēdu ieleja.
Bet otrā paaudze jau izklausās daudz cerīgāk.

Citāts no šejienas: https://bmwtuning.co/bmw-n63-vs-n63tu-vs-n63tu2-vs-n63tu3/


BMW N63B44O1 – N63TU Technical Update
N63B44O1 Horsepower: 444 hp (331kW)

N63B44O1 Torque: 479 lb-ft (650 N-m)

Years: 2013-2019

Following the disastrous start, BMW began producing the N63TU in 2012. Though still an N63, the N63TU is almost an entirely different engine. It remains a 4.4L twin turbo V8 but sees a 42 horsepower increase. However, the power gain seems to be mostly on paper. Dyno testing has shown the N63 and N63TU put down similar numbers to the wheels. The N63TU engine does show a nice boost in torque, though. Aside from the power differences, other notable changes include:

Updated VANOS, adopted from N55
New valve cover with updated crankcase ventilation
Pistons updated
Forged rods and crank
Timing chain updated
Oil spray nozzles for piston crown cooling
Intake manifold updated
MAP and charge air temperature sensors updated, adopted from N20
Low pressure fuel sensor deleted
New fuel injectors and HPFP
Second coolant pump added
Vacuum pump updated
New turbochargers
Addition of Valvetronic
This is far from an exhaustive list of the changes on the N63TU. Nonetheless, as we stated, this is almost a completely different engine. The list is already insane as is. Nearly every part on the N63TU was re-designed compared to the N63. As you can see, all of the problematic areas on the original N63 were updated with new components and/or designs. Additionally, the N63TU receives stronger, forged rods and crank.

Despite the similar power numbers from the factory, the N63TU should be better suited to mods and increased boost. Additionally, this was a massive reliability improvement over the N63. The N63TU is not an unreliable engine with tons of common problems. Still expect the standard BMW problems such as gasket oil leaks, cooling system, etc, especially as the N63TU ages. However, the N63TU is a pretty reliable engine overall.
Offline
BigDog24
07. Oct 2020, 10:03 #5931

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


07 Oct 2020, 09:50:06 @Janchux_g rakstīja:
Tikko pats sāku meklēt informāciju un izskatās, ka tur ļoti ir jšakatās uz dzinēja versiju. Pirmās paaudzes N63 tiešām ir bijis bēdu ieleja.
Bet otrā paaudze jau izklausās daudz cerīgāk.



He, jā, bet ir arī virkne ar zēniem, kas dalās ar saviem TU3 versijas dzinēju auto VIN nr, kuriem 2-3 garantijas dzinēju maiņas pārdesmit tūkstošu km laikā. Nebrīnīšos, ka pie vainas dīlera meistaru rokas, bet varētu būt jautājums cik pats no no tā visa saproti jeb tev ir kāds eksperts. Beigās kādam par to visu jāmaksā
Offline
melnais
07. Oct 2020, 11:53 #5932

Kopš: 20. May 2002

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Vai kāds varētu ieteikt kantoru kas varētu veikt turbinas remontu 2.0d motoram. Ar kādām izmaksām rēķināties?
Offline
sys9291
07. Oct 2020, 12:50 #5933

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Oct 2020, 11:53:40 @melnais rakstīja:
Vai kāds varētu ieteikt kantoru kas varētu veikt turbinas remontu 2.0d motoram. Ar kādām izmaksām rēķināties?

skaties PM
Offline
Gats
12. Oct 2020, 10:54 #5934

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Jautajums spe4ukiem.
Zinu ka sen jau milj.reizes runata tema,bet uz n47(f11 2.0d) labak atslegt EGR vai labak atstat.
Ja kads ir uz sada dzineja atsledzis tad cik jutami ilgak silst dzinejs?
Offline
Digital
12. Oct 2020, 10:57 #5935

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


12 Oct 2020, 10:54:40 @Gats rakstīja:
Jautajums spe4ukiem.
Zinu ka sen jau milj.reizes runata tema,bet uz n47(f11 2.0d) labak atslegt EGR vai labak atstat.
Ja kads ir uz sada dzineja atsledzis tad cik jutami ilgak silst dzinejs?


Visu atstāt kā to ir paredzējis ražotājs.
Offline
Gats
12. Oct 2020, 11:09 #5936

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Nu redzot ko egr ir sadariijis iepludniekaa tad kkaa savadak saaku domaat
Offline
Digital
12. Oct 2020, 11:33 #5937

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Nevajag uz to visu tik viennozīmigi skatīties. Vienkāršoti EGR ieplūdē pūš to kas nāk otrā galā ārā, ja ir izveidojies aizaugums, es vairāk sāktu skatīties uz turbīnas/sprauslu/termostatu stāvokli un dzīvību.
Bojāts egr un aizaudzis kolektors jau ir vairāk sekas, nevis cēlonis.
Offline
streetking
12. Oct 2020, 12:04 #5938

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


12 Oct 2020, 11:09:35 @Gats rakstīja:
Nu redzot ko egr ir sadariijis iepludniekaa tad kkaa savadak saaku domaat


Ja EGR ir tik ļauns, Kāpēc neaizaug izpūtēji?
Offline
uldens1
12. Oct 2020, 12:16 #5939

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


12 Oct 2020, 11:09:35 @Gats rakstīja:
Nu redzot ko egr ir sadariijis iepludniekaa tad kkaa savadak saaku domaat
Ko tad viņš tur ir sadarījis???Iekšā melns??Tur tā jābūt,ja kas
Online
Gats
12. Oct 2020, 12:16 #5940

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Kr4 bez diskusijam.
Reali n dzineju lietotaji zin par ko es runaju.
Vnk jautajums...labak atstat vai atslegt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo