Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
bendikss
10. Sep 2012, 18:12 #5901

Kopš: 30. Mar 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Full Tank

Sveiki, gribējās zināt par e36 klimatkontroli. ir šobrīd tā parastā, manuālā, bet gribās uzlikt to digitālo. jāmaina ir visa pečka vai kas vēl tur?
Offline
Re5tepa
10. Sep 2012, 19:18 #5902

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


09 Sep 2012, 20:09:11 marihuans rakstīja:
jautājums kādam zinošakam cilvēkam:

vajag M57 3.0d uzlikt spararatu un sajūgu no V8 m62 265mm,tagad stāv komplekts no e60 530d 240mm,bet slīd..

Kāds var pateikt meistaru,kas varētu to visu uzņemties. Starteri arī cik saprotu būs jākombinē. 3 sajūga komplekti pa sezonu nav normāli..

šitādu neesi provējis:
links neiet.
brand: SACHS (ZRE) info
881864 999978
Clutch Disc Performance
EAN:
4050451003385

country-specific article data


article status: Normal [21/11/2001]

criteria


Hub Profile: 28x35-10N
Number of Teeth: 10
Parameter: 240B
Diameter [mm]: 240
Only with: 883082 ...

rigid clutch plate with organic facings
Performance clutch disc differences to OE: higher transmittable torque, higher burst number of revolutions, start performance similar to OE, effortless exchange with OE clutches. Typical applications include: application field of dual mass flywheels, chip tuning, turbocharger and supercharger modifications, towing trailers, commercial vehicle, snowremoval vehicle, passenger car: emergency service, driving school, taxi, vehicles with maximum gross vehicle weight and according to high load (construction-site vehicles, towing service, campers, ambulance cars, etc.), 1/4 mile-race, race circuit (endurance race, clubsport, autocross), hill climbing (e.g. group N), rally, slalom, drift racing
A reinforced clutch cover has fundamental advantages against an OE clutch cover, such as a higher transmittable torque and higher resistance against thrust. It also allows for faster and sportier gearshifts. That makes it extremely useful for street tuning, endurance races, hill climbing (group N) and for vehicles that are often driven with their maximum gross vehicle weight (construction-site vehicles, ambulances, courier services such as UPS, TNT; DHL, etc.). Both rigid and torsion damper clutch discs are available. Clutch discs with torsion springs function as a vibration damper between engine and gearbox. Due to reinforced clutch components the pedal force can increase and the modulation range can be reduced. Additional clutch and gear noises can appear.

[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 10 Sep 2012, 19:26:42 ]

Offline
DKristaps
10. Sep 2012, 19:40 #5903

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Tāds jautājums cik maksās m60 karba ar sajūgu pilna komplekta swapam uz tomata ar visu pedalu bloku un parejo ?
Offline
andisp
10. Sep 2012, 19:54 #5904

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 553

Braucu ar:

Sveiki.

Interesē, vai sajūgam ir kāda problēma. Jo kā nospiež uzreiz tā var pārslēgt ātrumus. Nav tā sauktā tukšgaita, vai arī ir ļoti maza. Varbūt bmw tas ir normāli. Teiksim sajūgs ir ļoti jūtīgs.

Paldies.
Offline
VWfans
10. Sep 2012, 20:15 #5905

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:

Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.

Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
Offline
Hektors
10. Sep 2012, 20:16 #5906

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


10 Sep 2012, 18:06:41 Dzvile rakstīja:
Fig zin,pēc detaļas numura tas ir degvielas filtrs.

Lai gan vāciski nerubīju,un iespējams nepareizi tulkoju.

Kraftstofffilter 138600-3741


Tas ka tas nav degvielas filtrs esmu 100% parliecinats. pareizi laikam bus par to ventilacijas filtru. Tad jau ja izvilksu ventilaciju atseviski var ravet ara!

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Dzvile
10. Sep 2012, 20:17 #5907

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


10 Sep 2012, 20:16:03 Hektors rakstīja:

10 Sep 2012, 18:06:41 Dzvile rakstīja:
Fig zin,pēc detaļas numura tas ir degvielas filtrs.

Lai gan vāciski nerubīju,un iespējams nepareizi tulkoju.

Kraftstofffilter 138600-3741


Tas ka tas nav degvielas filtrs esmu 100% parliecinats. pareizi laikam bus par to ventilacijas filtru. Tad jau ja izvilksu ventilaciju atseviski var ravet ara!

Jā,taisnība,pameklēju to sūdu.Vari mierīgi bez viņa braukāt.
Kā jau minēju,ar vācu valodu esmu uz jūs.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Re5tepa
10. Sep 2012, 20:30 #5908

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.

Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?

drīzāk kārbas motora bukses/spilveni.
Offline
VWfans
10. Sep 2012, 20:48 #5909

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:


10 Sep 2012, 20:30:02 Re5tepa rakstīja:

10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.

Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?

drīzāk kārbas motora bukses/spilveni.


Pret uzkalnu vai apmali no vietas auto iet labi. Tad jau laikam sajūgs vēl ir OK.
Offline
RitvarsE30
10. Sep 2012, 20:51 #5910

Kopš: 04. Oct 2009

Ziņojumi: 1117

Braucu ar: CNG


10 Sep 2012, 20:48:53 VWfans rakstīja:

10 Sep 2012, 20:30:02 Re5tepa rakstīja:

10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.

Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?

drīzāk kārbas motora bukses/spilveni.


Pret uzkalnu vai apmali no vietas auto iet labi. Tad jau laikam sajūgs vēl ir OK.

kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot.
Offline
VWfans
10. Sep 2012, 20:53 #5911

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:



kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot.



Šie sitieni gan ir bijuši tikai divas reizes - vienu reizi augustā, otru reizi septembrī. Manai Merivai divmasu spararats maksā 383 latus.
Offline
RitvarsE30
10. Sep 2012, 20:59 #5912

Kopš: 04. Oct 2009

Ziņojumi: 1117

Braucu ar: CNG


10 Sep 2012, 20:53:54 VWfans rakstīja:


kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot.



Šie sitieni gan ir bijuši tikai divas reizes - vienu reizi augustā, otru reizi septembrī. Manai Merivai divmasu spararats maksā 383 latus.

Tad avrbūt tur nemaz nav vaina. ja būtu spilveni beigti, tad,manuprāt, kā arī bija manā gadijumā - mašīnu vislaik purināja sākot braukt/iedoarbinot.
Offline
hasans
10. Sep 2012, 21:08 #5913

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

1.82m varētu būt e30 kupejas vai sedana M-tech 1 sliekšņi?
Offline
uldens1
10. Sep 2012, 21:11 #5914

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.

Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
pec apraksta spriezot nedomaju ka bus spararats vainigs
Offline
IngusSeflers
10. Sep 2012, 21:17 #5915

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


10 Sep 2012, 20:17:46 Dzvile rakstīja:

10 Sep 2012, 20:16:03 Hektors rakstīja:

10 Sep 2012, 18:06:41 Dzvile rakstīja:
Fig zin,pēc detaļas numura tas ir degvielas filtrs.

Lai gan vāciski nerubīju,un iespējams nepareizi tulkoju.

Kraftstofffilter 138600-3741


Tas ka tas nav degvielas filtrs esmu 100% parliecinats. pareizi laikam bus par to ventilacijas filtru. Tad jau ja izvilksu ventilaciju atseviski var ravet ara!

Jā,taisnība,pameklēju to sūdu.Vari mierīgi bez viņa braukāt.
Kā jau minēju,ar vācu valodu esmu uz jūs.
...nu ja tev tik knapi ar to Vācu val. un neesi pārliecināts par to, kas tas ir.
Tad ko raksti,māci... rakstīšanas pēc?
Offline
fubuz
10. Sep 2012, 21:24 #5916

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic


10 Sep 2012, 21:11:17 uldens1 rakstīja:

10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.

Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
pec apraksta spriezot nedomaju ka bus spararats vainigs


man jau liekas, ka tur vainīgs ir merivas 1.4d dzinēja baudāmais paātrinājums, kurš ir labāks par merivas ekonomiski baudāmajām/šaurajām riepām.
Offline
Modrs
10. Sep 2012, 21:31 #5917

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


10 Sep 2012, 20:59:57 RitvarsE30 rakstīja:

10 Sep 2012, 20:53:54 VWfans rakstīja:


kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot.



Šie sitieni gan ir bijuši tikai divas reizes - vienu reizi augustā, otru reizi septembrī. Manai Merivai divmasu spararats maksā 383 latus.

Tad avrbūt tur nemaz nav vaina. ja būtu spilveni beigti, tad,manuprāt, kā arī bija manā gadijumā - mašīnu vislaik purināja sākot braukt/iedoarbinot.



es nezinu, vai tieši vw fana merivai ir priekšā bumeranga tipa sviras, ja jā, tad varbūt tieši aizmugurējās lielās bukses ir izmuļļātas
man tā bija škodai. + viegli bremzējot vibrēja auto. stingrāk uzspiežot viss ok. un arī uzsperot pa riteni mašīnas garenvirzienā tas ļurinājās. un bukse nebija izrauta.

ak jā, uzsākot citreiz tādus trokšņus uz virsbūvi deva

[ Šo ziņu laboja Modrs, 10 Sep 2012, 21:32:44 ]

Offline
Modrs
10. Sep 2012, 21:44 #5918

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

http://www.beisansystems.com/products.html

no šejienes jāsūta vanos blīvju kits?

P.S. un kurš īsti ir priekš M50B25 ar vanosu?
Offline
HE9600
10. Sep 2012, 21:57 #5919

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW


10 Sep 2012, 21:44:03 Modrs rakstīja:
http://www.beisansystems.com/products.html

no šejienes jāsūta vanos blīvju kits?

P.S. un kurš īsti ir priekš M50B25 ar vanosu?


jap, sūti tik "Single Vanos Seals Repair Kit", to metāla gredzenu vari nesūtīt, tur var izlīdzēties ar virpu, lai iegūtu gultņus atkal piespriegotus (tieši to arī viņi tirgo - mazliet plānākus gredzenus, kā stock`ā)
Offline
tautudeels
10. Sep 2012, 22:33 #5920

Kopš: 11. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1568

Braucu ar: diskotēku

Bļin, čali, domā taču ar galvu. Bremzes ir pats svarīgākais tavai drošībai, bet abs devēju nomainīt nevari. Un lampiņas izraušana viņam par brutālu. Par to vispār cietumā vajadzētu likt. Nopirks kāds padumjāks un nositīsies ar sabloķētiem ratiem. :lauki:

[ Šo ziņu laboja tautudeels, 10 Sep 2012, 22:33:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo