Online
Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
bendikss | 10. Sep 2012, 18:12 |
#5901
|
| Kopš: 30. Mar 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 174
Braucu ar: Full Tank
| Sveiki, gribējās zināt par e36 klimatkontroli. ir šobrīd tā parastā, manuālā, bet gribās uzlikt to digitālo. jāmaina ir visa pečka vai kas vēl tur? | Offline | | |
Re5tepa | 10. Sep 2012, 19:18 |
#5902
|
| Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
09 Sep 2012, 20:09:11 marihuans rakstīja:
jautājums kādam zinošakam cilvēkam:
vajag M57 3.0d uzlikt spararatu un sajūgu no V8 m62 265mm,tagad stāv komplekts no e60 530d 240mm,bet slīd..
Kāds var pateikt meistaru,kas varētu to visu uzņemties. Starteri arī cik saprotu būs jākombinē. 3 sajūga komplekti pa sezonu nav normāli..
šitādu neesi provējis:
links neiet.
brand: SACHS (ZRE) info
881864 999978
Clutch Disc Performance
EAN:
4050451003385
country-specific article data
article status: Normal [21/11/2001]
criteria
Hub Profile: 28x35-10N
Number of Teeth: 10
Parameter: 240B
Diameter [mm]: 240
Only with: 883082 ...
rigid clutch plate with organic facings
Performance clutch disc differences to OE: higher transmittable torque, higher burst number of revolutions, start performance similar to OE, effortless exchange with OE clutches. Typical applications include: application field of dual mass flywheels, chip tuning, turbocharger and supercharger modifications, towing trailers, commercial vehicle, snowremoval vehicle, passenger car: emergency service, driving school, taxi, vehicles with maximum gross vehicle weight and according to high load (construction-site vehicles, towing service, campers, ambulance cars, etc.), 1/4 mile-race, race circuit (endurance race, clubsport, autocross), hill climbing (e.g. group N), rally, slalom, drift racing
A reinforced clutch cover has fundamental advantages against an OE clutch cover, such as a higher transmittable torque and higher resistance against thrust. It also allows for faster and sportier gearshifts. That makes it extremely useful for street tuning, endurance races, hill climbing (group N) and for vehicles that are often driven with their maximum gross vehicle weight (construction-site vehicles, ambulances, courier services such as UPS, TNT; DHL, etc.). Both rigid and torsion damper clutch discs are available. Clutch discs with torsion springs function as a vibration damper between engine and gearbox. Due to reinforced clutch components the pedal force can increase and the modulation range can be reduced. Additional clutch and gear noises can appear.[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 10 Sep 2012, 19:26:42 ] | Offline | | |
DKristaps | 10. Sep 2012, 19:40 |
#5903
|
| Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Tāds jautājums cik maksās m60 karba ar sajūgu pilna komplekta swapam uz tomata ar visu pedalu bloku un parejo ? | Offline | | |
andisp | 10. Sep 2012, 19:54 |
#5904
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 553
Braucu ar:
| Sveiki.
Interesē, vai sajūgam ir kāda problēma. Jo kā nospiež uzreiz tā var pārslēgt ātrumus. Nav tā sauktā tukšgaita, vai arī ir ļoti maza. Varbūt bmw tas ir normāli. Teiksim sajūgs ir ļoti jūtīgs.
Paldies. | Offline | | |
VWfans | 10. Sep 2012, 20:15 |
#5905
|
| Kopš: 16. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 2604
Braucu ar:
| Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.
Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas? | Offline | | |
Hektors | 10. Sep 2012, 20:16 |
#5906
|
| Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
|
10 Sep 2012, 18:06:41 Dzvile rakstīja:
Fig zin,pēc detaļas numura tas ir degvielas filtrs.
Lai gan vāciski nerubīju,un iespējams nepareizi tulkoju.
Kraftstofffilter 138600-3741
Tas ka tas nav degvielas filtrs esmu 100% parliecinats. pareizi laikam bus par to ventilacijas filtru. Tad jau ja izvilksu ventilaciju atseviski var ravet ara!
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
Dzvile
| 10. Sep 2012, 20:17 |
#5907
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
10 Sep 2012, 20:16:03 Hektors rakstīja:
10 Sep 2012, 18:06:41 Dzvile rakstīja:
Fig zin,pēc detaļas numura tas ir degvielas filtrs.
Lai gan vāciski nerubīju,un iespējams nepareizi tulkoju.
Kraftstofffilter 138600-3741
Tas ka tas nav degvielas filtrs esmu 100% parliecinats. pareizi laikam bus par to ventilacijas filtru. Tad jau ja izvilksu ventilaciju atseviski var ravet ara!
Jā,taisnība,pameklēju to sūdu.Vari mierīgi bez viņa braukāt.
Kā jau minēju,ar vācu valodu esmu uz jūs.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Re5tepa | 10. Sep 2012, 20:30 |
#5908
|
| Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.
Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
drīzāk kārbas motora bukses/spilveni. | Offline | | |
|
VWfans | 10. Sep 2012, 20:48 |
#5909
|
| Kopš: 16. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 2604
Braucu ar:
|
10 Sep 2012, 20:30:02 Re5tepa rakstīja:
10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.
Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
drīzāk kārbas motora bukses/spilveni.
Pret uzkalnu vai apmali no vietas auto iet labi. Tad jau laikam sajūgs vēl ir OK. | Offline | | |
RitvarsE30 | 10. Sep 2012, 20:51 |
#5910
|
| Kopš: 04. Oct 2009
Ziņojumi: 1117
Braucu ar: CNG
|
10 Sep 2012, 20:48:53 VWfans rakstīja:
10 Sep 2012, 20:30:02 Re5tepa rakstīja:
10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.
Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
drīzāk kārbas motora bukses/spilveni.
Pret uzkalnu vai apmali no vietas auto iet labi. Tad jau laikam sajūgs vēl ir OK.
kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot. | Offline | | |
VWfans | 10. Sep 2012, 20:53 |
#5911
|
| Kopš: 16. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 2604
Braucu ar:
|
kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot.
Šie sitieni gan ir bijuši tikai divas reizes - vienu reizi augustā, otru reizi septembrī. Manai Merivai divmasu spararats maksā 383 latus. | Offline | | |
RitvarsE30 | 10. Sep 2012, 20:59 |
#5912
|
| Kopš: 04. Oct 2009
Ziņojumi: 1117
Braucu ar: CNG
|
10 Sep 2012, 20:53:54 VWfans rakstīja:
kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot.
Šie sitieni gan ir bijuši tikai divas reizes - vienu reizi augustā, otru reizi septembrī. Manai Merivai divmasu spararats maksā 383 latus.
Tad avrbūt tur nemaz nav vaina. ja būtu spilveni beigti, tad,manuprāt, kā arī bija manā gadijumā - mašīnu vislaik purināja sākot braukt/iedoarbinot. | Offline | | |
hasans | 10. Sep 2012, 21:08 |
#5913
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| 1.82m varētu būt e30 kupejas vai sedana M-tech 1 sliekšņi? | Offline | | |
uldens1 | 10. Sep 2012, 21:11 |
#5914
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.
Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
pec apraksta spriezot nedomaju ka bus spararats vainigs | Offline | | |
IngusSeflers
| 10. Sep 2012, 21:17 |
#5915
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
10 Sep 2012, 20:17:46 Dzvile rakstīja:
10 Sep 2012, 20:16:03 Hektors rakstīja:
10 Sep 2012, 18:06:41 Dzvile rakstīja:
Fig zin,pēc detaļas numura tas ir degvielas filtrs.
Lai gan vāciski nerubīju,un iespējams nepareizi tulkoju.
Kraftstofffilter 138600-3741
Tas ka tas nav degvielas filtrs esmu 100% parliecinats. pareizi laikam bus par to ventilacijas filtru. Tad jau ja izvilksu ventilaciju atseviski var ravet ara!
Jā,taisnība,pameklēju to sūdu.Vari mierīgi bez viņa braukāt.
Kā jau minēju,ar vācu valodu esmu uz jūs.
...nu ja tev tik knapi ar to Vācu val. un neesi pārliecināts par to, kas tas ir.
Tad ko raksti,māci... rakstīšanas pēc?
| Offline | | |
fubuz | 10. Sep 2012, 21:24 |
#5916
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
10 Sep 2012, 21:11:17 uldens1 rakstīja:
10 Sep 2012, 20:15:07 VWfans rakstīja:
Man ir aizdomas, ka manai Merivai spararats vai sajuugs iet uz galu. Pirmaa paziime - laukos pie 160 tuukst.km nobraukuma, braucot pirmajaa paarnesumaa pa dubljainu un bedrainu celju vienaa gruutaakaa vietaa auto izbukseeja un dazhas sekundes no apakshas bija vairaaki speeciigi sitieni. Peec dazhaam sekundeem, kad pamats kljuva stingraaks, auto gaita normalizeejaas. Otraa epizode - piektdien pie 162 tuukst.km nobraukuma bija nepiecieshamiiba strauji izbraukt uz galveno celju - Kalnciema ielas gaisa paarvadu Paardaugavaa. Tikko bija nolijis, asfalts slapjsh, mans celjsh pret kalnu bija. Un tad pirmajaa paarnesumaa izkustoties no vietas, atkal dazhas sekundes bija speeciigi sitieni no apakshas. Kaapjot aatrumam, peec dazhaam sekundeem tie pazuda.
Kā Jums šķiet - vai manas aizdomas ir pamatotas?
pec apraksta spriezot nedomaju ka bus spararats vainigs
man jau liekas, ka tur vainīgs ir merivas 1.4d dzinēja baudāmais paātrinājums, kurš ir labāks par merivas ekonomiski baudāmajām/šaurajām riepām. | Offline | | |
|
Modrs | 10. Sep 2012, 21:31 |
#5917
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
10 Sep 2012, 20:59:57 RitvarsE30 rakstīja:
10 Sep 2012, 20:53:54 VWfans rakstīja:
kad man e30 spilveni bija beigti sitienu gan enbija, bet purināja mašīnu uzsākot.
Šie sitieni gan ir bijuši tikai divas reizes - vienu reizi augustā, otru reizi septembrī. Manai Merivai divmasu spararats maksā 383 latus.
Tad avrbūt tur nemaz nav vaina. ja būtu spilveni beigti, tad,manuprāt, kā arī bija manā gadijumā - mašīnu vislaik purināja sākot braukt/iedoarbinot.
es nezinu, vai tieši vw fana merivai ir priekšā bumeranga tipa sviras, ja jā, tad varbūt tieši aizmugurējās lielās bukses ir izmuļļātas
man tā bija škodai. + viegli bremzējot vibrēja auto. stingrāk uzspiežot viss ok. un arī uzsperot pa riteni mašīnas garenvirzienā tas ļurinājās. un bukse nebija izrauta.
ak jā, uzsākot citreiz tādus trokšņus uz virsbūvi deva
[ Šo ziņu laboja Modrs, 10 Sep 2012, 21:32:44 ] | Offline | | |
Modrs | 10. Sep 2012, 21:44 |
#5918
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| http://www.beisansystems.com/products.html
no šejienes jāsūta vanos blīvju kits?
P.S. un kurš īsti ir priekš M50B25 ar vanosu? | Offline | | |
HE9600 | 10. Sep 2012, 21:57 |
#5919
|
| Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
10 Sep 2012, 21:44:03 Modrs rakstīja:
http://www.beisansystems.com/products.html
no šejienes jāsūta vanos blīvju kits?
P.S. un kurš īsti ir priekš M50B25 ar vanosu?
jap, sūti tik "Single Vanos Seals Repair Kit", to metāla gredzenu vari nesūtīt, tur var izlīdzēties ar virpu, lai iegūtu gultņus atkal piespriegotus (tieši to arī viņi tirgo - mazliet plānākus gredzenus, kā stock`ā) | Offline | | |
tautudeels | 10. Sep 2012, 22:33 |
#5920
|
| Kopš: 11. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1568
Braucu ar: diskotēku
| Bļin, čali, domā taču ar galvu. Bremzes ir pats svarīgākais tavai drošībai, bet abs devēju nomainīt nevari. Un lampiņas izraušana viņam par brutālu. Par to vispār cietumā vajadzētu likt. Nopirks kāds padumjāks un nositīsies ar sabloķētiem ratiem. :lauki: [ Šo ziņu laboja tautudeels, 10 Sep 2012, 22:33:50 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|