Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
karlitto
09. Jan 2013, 10:27 #5861

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 832

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

hz kāpēc tās 5 dienas ir dotas, es sagaidīju tehnisko apskati pēc kādiem 7-8 mēnešiem un nomainīju papīrus tad
Offline
oxys
09. Jan 2013, 10:31 #5862

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:

es nomainīju pēc ~ mēneša, visiem viss vienalga un jā tas ir vienkārši, ja nav rindu 20-30min un gatavs
Offline
PASSATizhi
09. Jan 2013, 12:46 #5863

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

es pēc gada reģistrēju
Offline
jaks
09. Jan 2013, 22:21 #5864

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Tiko čomu kuram uz 3ser 02g nav samainījis pasi, skatās uz līmeņrādi un prasa kas par gaismiņām un lai kapotu attaisa...... bet viņam tur viss smuki zem plastmasām un sānu kabatās paslēpts, neatrada

Nupat laikam vairs tik mierīgi vizināties nevarēs
Offline
PASSATizhi
09. Jan 2013, 22:39 #5865

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Jan 2013, 22:21:19 jaks rakstīja:
Tiko čomu kuram uz 3ser 02g nav samainījis pasi, skatās uz līmeņrādi un prasa kas par gaismiņām un lai kapotu attaisa...... bet viņam tur viss smuki zem plastmasām un sānu kabatās paslēpts, neatrada

Nupat laikam vairs tik mierīgi vizināties nevarēs
ko nozīmē neatrada? magistrāle, uzpilde tak ir redzami. un kapēc vispār nereģistrēja?
Offline
jaks
09. Jan 2013, 23:18 #5866

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

uzpilde zem vāciņa un maģistrāle ar grūti ieraugāma

Gaida apskati (tm)
Offline
edzulis
09. Jan 2013, 23:29 #5867

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Cik grūti ir nomainīt teh pasi? cirks
Offline
Laoshi
10. Jan 2013, 00:28 #5868

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


09 Jan 2013, 23:29:47 edzulis rakstīja:
Cik grūti ir nomainīt teh pasi? cirks


Nekāds cirks, nomaiņa maksā gandrīz pilnu balonu
Offline
anrios
10. Jan 2013, 01:02 #5869

Kopš: 31. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 344

Braucu ar: 740i

Kā ir ar gāzēm? Jaunākas tehnoloģijas izgājušas jau? (jautāju ,lai 4tā paaudze lētaka kļūtu)

Tad pa tēmu.. Interesē uz e39 523i gāzes iekārta.. Gribētos jau lētak, bet kā tur ir?
Offline
Mikelis
10. Jan 2013, 03:46 #5870

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Skopais maksā divreiz. Iešu strādāt pie skopā
Tautā sauktās "5.paaudzes" iekārtas, jeb šķidras gāzes tiešās iesmidzināšanas sistēmas, ir jau sen un tas neko 4.paaudzes, jeb gāzes tvaiku iesmidzināšanas, sistēmu cenā neietekmē un neietekmēs. Un darbs par uzstādīšanu maksās tik cik tas maksā.
Mūsu foruma gāzes vīri ganjau tev piedāvās kādu budžeta variantu

Vēl var pirkt lietotu iekārtu, bet ganjau zini kā ir ar kaķi maisā

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
halloween
10. Jan 2013, 13:58 #5871

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


05 Jan 2013, 10:12:19 koijotss rakstīja:

04 Jan 2013, 13:04:18 edzulis rakstīja:

29 Dec 2012, 15:38:52 edzulis rakstīja:
Kādam M60/M62 ar gāzi ir bijis tā, ka motors, kamēr pilnīgi auksts (kamēr līdz zilā beigām uzkāpj), nepareizi darbojas? Manējais tikmēr vibrē, nevienmērīgi darbojas, apgriezieni nav un nevaru atcerēties, vai kas tāds bija pirms gāzes. Tagad salā tas bija izteikti. Jau atdevu skatīties pa benzīna līniju, bet varbūt kāds ar kaut ko tādu jau ir saskāries?

Servisā teica, ka nevarot pie motora vadības bloka ar kompi pieslēgties. Varētu būt tapēc, ka gāzes kompis kaut kādus portus aizņem vai kas tāds?


Nezinu vai īsti bija prolbēmas pie komoja pieslēgties, bet, nu, pieslēdzās, nodzēsa kļūdas un problēma ar drebēšanu atrisinājās. JAutājums tikai uz cik ilgu laiku.

tev vajag piebraukt pie manis , noķekosim kāpēc tas tā notiek
Man tieši šitais arī kādu laiku jau!
Vislaik nevarēju saņemties izjaukt apskatīties, vai eļļas seperators nav vainā, kā internets stāsta, bet tikko ieraudzīju šo.
Man arī tieši aukstumā tagad lec kā tanks, padarbojas 3sec, noslāpst, pēctam ļōti rupji un bez jaudas strādā(pat uzgāzējot uz ~2k var noslāpt, laižot lēnam sajūgu vaļā ), kamēr nesasilst pāri zilajam. Vienīgais veids kā normāli piešķilt ir līdzko kurbulis aizgājis, tā turēt apgriezienus uz 2-2,5k kamēr sasilst pāri zilajam.

Tas var būt sakarā ar gāzi? Vai lieki neblamēties pie koijota braucot?

[ Šo ziņu laboja halloween, 10 Jan 2013, 14:00:17 ]

Offline
krissis
10. Jan 2013, 16:00 #5872

Kopš: 19. Sep 2011

Ziņojumi: 132

Braucu ar:

Hey, kāds var palīdzēt ar padomu? Pāris dienas atpakaļ uzstāsdīju IMPCO 1. paaudzes sistēmu m20b25 motoram, viss iet un ir forši, bet kad iedod pilnu gāzi tad "aizrijās" un ja ilgi patur pilnu gāzi tad nošauj kolektorā gofru. Kas varētu būt par problēmu? Man bija doma, ka jāregulē, bet atradu tikai 1 skrūvi maisītājā, reduktorā nav.Kā notiek tā regulēšana? Es grozu viņu un gāzēju, tb skatos vai kas mainās, bet nemainās. Aizgriežot viņu ciet bija bam kolektorā . Kāds var palīdzēt? Tikai lūdzu bez diršsanas

[ Šo ziņu laboja krissis, 10 Jan 2013, 16:00:29 ]

Offline
anrios
10. Jan 2013, 16:12 #5873

Kopš: 31. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 344

Braucu ar: 740i


10 Jan 2013, 03:46:03 Mikelis rakstīja:
Skopais maksā divreiz. Iešu strādāt pie skopā
Tautā sauktās "5.paaudzes" iekārtas, jeb šķidras gāzes tiešās iesmidzināšanas sistēmas, ir jau sen un tas neko 4.paaudzes, jeb gāzes tvaiku iesmidzināšanas, sistēmu cenā neietekmē un neietekmēs. Un darbs par uzstādīšanu maksās tik cik tas maksā.
Mūsu foruma gāzes vīri ganjau tev piedāvās kādu budžeta variantu

Vēl var pirkt lietotu iekārtu, bet ganjau zini kā ir ar kaķi maisā


Par lietotām gāzes iekārtām jau esmu tik daudz dzirdējis, ka tas man ir radījis tik pat lielu nepatiku, kā nopirkt lietotu apakšveļu

p.s Man jau piedāvāja dažus variantus, bet nevaru saprast.. Cena lētāka, bet garantija tāpat divi gadi.. Iznāk, ka ja taisos braukt ar to auto divus gadus, tad var ņemt lētāko, un serviss (gāzinieki) tāpat visu mainīs garantijas laikā?
Offline
edzulis
10. Jan 2013, 16:15 #5874

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


10 Jan 2013, 13:58:43 halloween rakstīja:
Man tieši šitais arī kādu laiku jau!
Vislaik nevarēju saņemties izjaukt apskatīties, vai eļļas seperators nav vainā, kā internets stāsta, bet tikko ieraudzīju šo.
Man arī tieši aukstumā tagad lec kā tanks, padarbojas 3sec, noslāpst, pēctam ļōti rupji un bez jaudas strādā(pat uzgāzējot uz ~2k var noslāpt, laižot lēnam sajūgu vaļā ), kamēr nesasilst pāri zilajam. Vienīgais veids kā normāli piešķilt ir līdzko kurbulis aizgājis, tā turēt apgriezienus uz 2-2,5k kamēr sasilst pāri zilajam.

Tas var būt sakarā ar gāzi? Vai lieki neblamēties pie koijota braucot?



Tik traki man toč nebija. Bet nu noteikti brauc pie koijota. man nesanāca, jo Latbemā taisīja bleķus un pie reizes tad gribēju, lai to trīcekli paskatās.
Offline
zzips
10. Jan 2013, 16:16 #5875

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


10 Jan 2013, 13:58:43 halloween rakstīja:

05 Jan 2013, 10:12:19 koijotss rakstīja:

04 Jan 2013, 13:04:18 edzulis rakstīja:

29 Dec 2012, 15:38:52 edzulis rakstīja:
Kādam M60/M62 ar gāzi ir bijis tā, ka motors, kamēr pilnīgi auksts (kamēr līdz zilā beigām uzkāpj), nepareizi darbojas? Manējais tikmēr vibrē, nevienmērīgi darbojas, apgriezieni nav un nevaru atcerēties, vai kas tāds bija pirms gāzes. Tagad salā tas bija izteikti. Jau atdevu skatīties pa benzīna līniju, bet varbūt kāds ar kaut ko tādu jau ir saskāries?

Servisā teica, ka nevarot pie motora vadības bloka ar kompi pieslēgties. Varētu būt tapēc, ka gāzes kompis kaut kādus portus aizņem vai kas tāds?


Nezinu vai īsti bija prolbēmas pie komoja pieslēgties, bet, nu, pieslēdzās, nodzēsa kļūdas un problēma ar drebēšanu atrisinājās. JAutājums tikai uz cik ilgu laiku.

tev vajag piebraukt pie manis , noķekosim kāpēc tas tā notiek
Man tieši šitais arī kādu laiku jau!
Vislaik nevarēju saņemties izjaukt apskatīties, vai eļļas seperators nav vainā, kā internets stāsta, bet tikko ieraudzīju šo.
Man arī tieši aukstumā tagad lec kā tanks, padarbojas 3sec, noslāpst, pēctam ļōti rupji un bez jaudas strādā(pat uzgāzējot uz ~2k var noslāpt, laižot lēnam sajūgu vaļā ), kamēr nesasilst pāri zilajam. Vienīgais veids kā normāli piešķilt ir līdzko kurbulis aizgājis, tā turēt apgriezienus uz 2-2,5k kamēr sasilst pāri zilajam.

Tas var būt sakarā ar gāzi? Vai lieki neblamēties pie koijota braucot?



Izklausās pēc degvielas/gāzes adaptācijām, ja godīgi, man bija līdzīgi, purinājās negāja, izrādijās ka sprauslas vainīgas

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
kjemals
10. Jan 2013, 16:22 #5876

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


10 Jan 2013, 16:12:59 anrios rakstīja:

10 Jan 2013, 03:46:03 Mikelis rakstīja:
Skopais maksā divreiz. Iešu strādāt pie skopā
Tautā sauktās "5.paaudzes" iekārtas, jeb šķidras gāzes tiešās iesmidzināšanas sistēmas, ir jau sen un tas neko 4.paaudzes, jeb gāzes tvaiku iesmidzināšanas, sistēmu cenā neietekmē un neietekmēs. Un darbs par uzstādīšanu maksās tik cik tas maksā.
Mūsu foruma gāzes vīri ganjau tev piedāvās kādu budžeta variantu

Vēl var pirkt lietotu iekārtu, bet ganjau zini kā ir ar kaķi maisā


Par lietotām gāzes iekārtām jau esmu tik daudz dzirdējis, ka tas man ir radījis tik pat lielu nepatiku, kā nopirkt lietotu apakšveļu

p.s Man jau piedāvāja dažus variantus, bet nevaru saprast.. Cena lētāka, bet garantija tāpat divi gadi.. Iznāk, ka ja taisos braukt ar to auto divus gadus, tad var ņemt lētāko, un serviss (gāzinieki) tāpat visu mainīs garantijas laikā?


Skaties taču kādas komplektācijas piedāvā un pa kādu cenu. Mainīt ta mainīs, tikai vai tev neapniks čakarēties vislaik braukājot piemēram ar valtekiem, kad kāda sprausla aiziet ciet(vaļā), kad rems jāmaina utt.. Uzliec uzreiz ar normālām sprauslām..

[ Šo ziņu laboja kjemals, 10 Jan 2013, 16:22:25 ]

Offline
marihuans
10. Jan 2013, 16:48 #5877

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

anrios,tikai uzreiz uzraksti:

Atrodos ziepniekkalnā, pakaļ aizbraukt NEVARĒŠU!
!


vajag ar piegādi

-----------------
T: 203-65-203
Offline
kexxx
10. Jan 2013, 19:32 #5878

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


10 Jan 2013, 16:12:59 anrios rakstīja:

10 Jan 2013, 03:46:03 Mikelis rakstīja:
Skopais maksā divreiz. Iešu strādāt pie skopā
Tautā sauktās "5.paaudzes" iekārtas, jeb šķidras gāzes tiešās iesmidzināšanas sistēmas, ir jau sen un tas neko 4.paaudzes, jeb gāzes tvaiku iesmidzināšanas, sistēmu cenā neietekmē un neietekmēs. Un darbs par uzstādīšanu maksās tik cik tas maksā.
Mūsu foruma gāzes vīri ganjau tev piedāvās kādu budžeta variantu

Vēl var pirkt lietotu iekārtu, bet ganjau zini kā ir ar kaķi maisā


Par lietotām gāzes iekārtām jau esmu tik daudz dzirdējis, ka tas man ir radījis tik pat lielu nepatiku, kā nopirkt lietotu apakšveļu

p.s Man jau piedāvāja dažus variantus, bet nevaru saprast.. Cena lētāka, bet garantija tāpat divi gadi.. Iznāk, ka ja taisos braukt ar to auto divus gadus, tad var ņemt lētāko, un serviss (gāzinieki) tāpat visu mainīs garantijas laikā?


ne jau iekārtu salūšana ir lielākais problēmu cēlonis, bet uzstādītāju līkrocība.. un tā "garantija" arī ir visai elastīgs jēdziens
Offline
Elviss
10. Jan 2013, 19:54 #5879

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'


09 Jan 2013, 07:41:10 uudensputns rakstīja:
Filtri runā,ka lukoils ir ok,propāngāze tāpat,vot intergaz nav ok...

Vai nu Skanstenē vai uz Bauskas šosejas LPG lej pilnīgu draņķi.

-----------------

RT Translations
Offline
Laoshi
10. Jan 2013, 20:27 #5880

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Filtru neesmu griezis vaļā, bet pildos visu laiku Lukoilā. Drots iet kā nākas, gāze ceļo pa trubām griezdamās. Lukoilā vēl var uzkrāt 2 saņu atlaidi uz litru, šad tad viņiem ir mega atlaide 2.5 saņi uz litru, tad man paliek pilnas kabatas ar naudu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo