Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
Mikuzz | 06. Mar 2013, 22:22 |
#5861
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi | Offline | | |
ar4ibalc | 06. Mar 2013, 22:30 |
#5862
|
| Kopš: 26. May 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 143
Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe
| Šefam ir 2.0tdi tourans 170zs versija, kops 2007 nobraucis 180k, itkā nesūdzas, regulāri maina eļļas un taisa apkopes un viss ok, vienigi stūre vienbrīd gļukoja, samainija elektrisko sūkni un reku un vel pa reizei kkadi elektro gļuki,bet sīkumi + vel tgt īlē kkāds atsaukums un pa brīvu visas sprauslas mainīs. | Offline | | |
artys | 07. Mar 2013, 03:28 |
#5863
|
| Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| Skaidrs...labak pa gabalu no vina. Google ari ne ipasi labas atsauksmes izmet
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
Jonix | 07. Mar 2013, 03:46 |
#5864
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
06 Mar 2013, 22:20:08 viesulis rakstīja:
var ņemt, ja mainita turba un sprauslas. Sprauslas šiem laikam nevarēja atrestaurēt, jo ir programmējamās. 2.0tdi ir triperis
Jāskatās kāda ir konkrētā dzinēja vadība - Bosch sprauslas tā nečakarējas un ir restaurējamas.
Siemens sprauslas gan sagādā pamatīgas problēmas - nav restaurējamas un var izbeigties jebkurā brīdī.
Labā ziņa ir tā, ka vw ir atsaukums uz šīm sprauslām un tās, kopā ar vadu bunti maina, ja auto nav vecāks par 2007. gadu, ir īstais nobraukums un apkopes autorizētā iestādē.
06 Mar 2013, 22:22:21 Mikuzz rakstīja:
Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi
Galvā plaisas bija populāra parādība pirmajiem 2.0TDI ar 8V dzinēju. Neuzlabotā 16V populārākā problēma ir eļļas sūkņa konstrukcija.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
rucha | 07. Mar 2013, 13:29 |
#5865
|
| Kopš: 14. Aug 2005
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 5348
Braucu ar: QUATTRO
| kas ar šito,neskaitot csdd datus,un apskate ar pēdējā 2011 gadā? [ Šo ziņu laboja rucha, 07 Mar 2013, 13:37:41 ] | Offline | | |
dainiiz | 07. Mar 2013, 13:33 |
#5866
|
| Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
07 Mar 2013, 03:46:46 Jonix rakstīja:
06 Mar 2013, 22:20:08 viesulis rakstīja:
var ņemt, ja mainita turba un sprauslas. Sprauslas šiem laikam nevarēja atrestaurēt, jo ir programmējamās. 2.0tdi ir triperis
Jāskatās kāda ir konkrētā dzinēja vadība - Bosch sprauslas tā nečakarējas un ir restaurējamas.
Siemens sprauslas gan sagādā pamatīgas problēmas - nav restaurējamas un var izbeigties jebkurā brīdī.
Labā ziņa ir tā, ka vw ir atsaukums uz šīm sprauslām un tās, kopā ar vadu bunti maina, ja auto nav vecāks par 2007. gadu, ir īstais nobraukums un apkopes autorizētā iestādē.
06 Mar 2013, 22:22:21 Mikuzz rakstīja:
Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi
Galvā plaisas bija populāra parādība pirmajiem 2.0TDI ar 8V dzinēju. Neuzlabotā 16V populārākā problēma ir eļļas sūkņa konstrukcija.
ellas suuknis arii tikai liidz 07 gadam, peec tam ir keedes piedzina nomainiita uz zobratiem.
pati labaaka zina ir taada ka ja nojuuk ellas suuknis,tad vairaak pa lielam neko nerazo, un ir jaamaina visa piedzina suuknim, kas maksaa ja molleraa tad 1200 ls,
bet pats labaakais ir tas ka nojuukot ellas suunim, parasti siem motooriem, izbeidzas viss iespeejamais kas var izbeigties, respektiivi motoora maina tikai paliidz.
| Offline | | |
edzulis | 07. Mar 2013, 13:34 |
#5867
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
06 Mar 2013, 11:56:34 heHz rakstīja:
06 Mar 2013, 11:45:13 niknais rakstīja:
cik lielam dalbajobam jabut lai izkropljotu tadu auto es hujeju
mobile.de
varbut kads nopirk,un labos bet nu vairs nemaksas ka orginals 25++k eiro.
bet nu debilenis riktigs.
Verot vaļā gaidīju, ka būs kāds shite, bet ne tik traki Gribētos tās idejas autoru un izpildītāju sejas redzēt no kurienes tādiem idiņiem ir nauda? | Offline | | |
heHz | 07. Mar 2013, 13:37 |
#5868
|
| Kopš: 16. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: K2
| ne nu man patik
mazdas cipars sakuma bija 420 pectam 520 tagad jav 720
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/626/beddx.html
jav pie Tresa parpirceja atrodas | Offline | | |
|
Rudzins | 07. Mar 2013, 13:42 |
#5869
|
| Kopš: 06. Oct 2011
Ziņojumi: 2447
Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu
|
07 Mar 2013, 13:34:48 edzulis rakstīja:
06 Mar 2013, 11:56:34 heHz rakstīja:
06 Mar 2013, 11:45:13 niknais rakstīja:
cik lielam dalbajobam jabut lai izkropljotu tadu auto es hujeju
mobile.de
varbut kads nopirk,un labos bet nu vairs nemaksas ka orginals 25++k eiro.
bet nu debilenis riktigs.
Verot vaļā gaidīju, ka būs kāds shite, bet ne tik traki Gribētos tās idejas autoru un izpildītāju sejas redzēt no kurienes tādiem idiņiem ir nauda?
Labāk mirt, nekā braukt ar tādu! | Offline | | |
artys | 07. Mar 2013, 13:46 |
#5870
|
| Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
|
07 Mar 2013, 13:33:44 dainiiz rakstīja:
07 Mar 2013, 03:46:46 Jonix rakstīja:
06 Mar 2013, 22:20:08 viesulis rakstīja:
var ņemt, ja mainita turba un sprauslas. Sprauslas šiem laikam nevarēja atrestaurēt, jo ir programmējamās. 2.0tdi ir triperis
Jāskatās kāda ir konkrētā dzinēja vadība - Bosch sprauslas tā nečakarējas un ir restaurējamas.
Siemens sprauslas gan sagādā pamatīgas problēmas - nav restaurējamas un var izbeigties jebkurā brīdī.
Labā ziņa ir tā, ka vw ir atsaukums uz šīm sprauslām un tās, kopā ar vadu bunti maina, ja auto nav vecāks par 2007. gadu, ir īstais nobraukums un apkopes autorizētā iestādē.
06 Mar 2013, 22:22:21 Mikuzz rakstīja:
Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi
Galvā plaisas bija populāra parādība pirmajiem 2.0TDI ar 8V dzinēju. Neuzlabotā 16V populārākā problēma ir eļļas sūkņa konstrukcija.
ellas suuknis arii tikai liidz 07 gadam, peec tam ir keedes piedzina nomainiita uz zobratiem.
pati labaaka zina ir taada ka ja nojuuk ellas suuknis,tad vairaak pa lielam neko nerazo, un ir jaamaina visa piedzina suuknim, kas maksaa ja molleraa tad 1200 ls,
bet pats labaakais ir tas ka nojuukot ellas suunim, parasti siem motooriem, izbeidzas viss iespeejamais kas var izbeigties, respektiivi motoora maina tikai paliidz.
Paldies visiem par info!
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
mxblack | 07. Mar 2013, 13:53 |
#5871
|
| Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
|
05 Mar 2013, 21:56:36 krabiss_k rakstīja:
05 Mar 2013, 21:33:57 Karluca rakstīja:
Kolēģei arī bija 2.4 ar rūpnīcas gāzi - elektrogļuki tā arī nepameta auto.
05 Mar 2013, 21:17:01 Murphy rakstīja:
Man pieredze negatīva, fāterim bija s80 2.9 ar rūpnīcas gāzi. 5 gadu laikā tai mašīnai tika nomainīts praktiski viss, tai skaitā motors un kārba + regulāri elektrogļuki.
Var jau būt ja neveiksmīgs eksemplārs trāpijās
ok, laikam nav arī tā, ka visi ar problēmām, bet cik noprotu, diezgan populāri ir elektro gļuki, kkas ar spidometriem u.c.
kā ir ar dzinējiem? ar ķēdēm vai zobenēm, kurš bendzīnieks ir izdevīgāks, tieši remontu/apkopju lietās?
ir tur turbo, biturbo, atmo dzinēji- kas izdevīgāk?
pirmā un neizbēgamākā problēma ir ik pēc 100-150K mainīt droseļvārstu, kas ir izdarāms tikai MMR un maksās līdz 500 LVL (atkarīgs no sarunātās atlaides). tas ir aktuāli modeļiem līdz 2003.gadam jeb līdz faceliftam. par T6 - ir pieredze tuvu pie 130 000 km ar tādu, neteikšu, ka bija kaut kas īpaši plīstošs - te jau minētās lietas - abs gredzeni, droseļvārsts, logu pacēlāju pogu bloks. gaitā aparāts cēla ļoti labi un patīkami , no starta tā jauda priekš FWD ir krietni par lielu. ar gāzi draudzējās bez problēmām. | Offline | | |
Archer | 07. Mar 2013, 19:54 |
#5872
|
| Kopš: 27. Mar 2006
No: Rēzekne
Ziņojumi: 1259
Braucu ar: YAMAHA
| Varbūt kāds var kaut ko pateikt par šo? | Offline | | |
Ch | 07. Mar 2013, 19:55 |
#5873
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Šis jau ir te apspriests?
323i 1996.g.[ Šo ziņu laboja Ch, 07 Mar 2013, 19:56:33 ] | Offline | | |
e28addicted | 07. Mar 2013, 19:57 |
#5874
|
| Kopš: 19. Nov 2008
Ziņojumi: 1571
Braucu ar:
|
06 Mar 2013, 00:30:02 yups rakstīja:
vai šeit ir kāds, kurš pēc VINa var iedot pilnu aprīkojuma sarakstu ?
ja BMW, tad http://bmwvin.com/ | Offline | | |
ABS | 07. Mar 2013, 20:37 |
#5875
|
| Kopš: 19. Dec 2012
Ziņojumi: 819
Braucu ar: I am the bestest
| shodien biju iechekot shito:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/i...1442743972875178
baigi labais aparaats, cenjiks 100% atbilst, ja man butu nauda, 100% panjemtu sev. | Offline | | |
DrumB | 07. Mar 2013, 20:53 |
#5876
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
07 Mar 2013, 20:51:15 BLINGZ rakstīja:
07 Mar 2013, 20:37:50 ABS rakstīja:
shodien biju iechekot shito:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/i...1442743972875178
baigi labais aparaats, cenjiks 100% atbilst, ja man butu nauda, 100% panjemtu sev.
Ja nav naudas, nafig tad skatīties un tērēt cilvēkam laiku??
Tā ir pašreklāma. | Offline | | |
|
AV89 | 07. Mar 2013, 22:56 |
#5877
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
|
07 Mar 2013, 20:37:50 ABS rakstīja:
shodien biju iechekot shito:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/i...1442743972875178
baigi labais aparaats, cenjiks 100% atbilst, ja man butu nauda, 100% panjemtu sev.
nolaid kādus 300, gan jau pārdosi | Offline | | |
Bagio | 07. Mar 2013, 23:13 |
#5878
|
| Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
| Uz tirdziņu e36 2.8. Sīkāk PM, mob, ss.lv
Pusādas apsildāms salons, rokas balsts, sportsitzes, Xenon gaismas (tuvās un miglas), hella-dark replikas, spoileris, regulējami amortizatori (koiloveri), Ziemas riepas R15, vasaras R17 (dažādu platumu, 8J un 9J), bloķējošais reduktors 3. 15, valcētas priekšējās arkas. TA izieta ar pirmo reizi. V/N nav komplektā. PIONEER magnetola,skaļruņi.
1500 Ls
| Offline | | |
rihardsv | 08. Mar 2013, 02:06 |
#5879
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Āhhh...
BMW[ Šo ziņu laboja rihardsv, 08 Mar 2013, 02:07:33 ] | Offline | | |
berny757 | 08. Mar 2013, 06:50 |
#5880
|
| Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
08 Mar 2013, 02:06:34 rihardsv rakstīja:
Āhhh...
BMW
Ir labs, bet nu tas "Individual" pelēkais plastmasas kloķis gani izskatās pabriesmīgi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|