Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Mikuzz
06. Mar 2013, 22:22 #5861

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi
Offline
ar4ibalc
06. Mar 2013, 22:30 #5862

Kopš: 26. May 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 143

Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe

Šefam ir 2.0tdi tourans 170zs versija, kops 2007 nobraucis 180k, itkā nesūdzas, regulāri maina eļļas un taisa apkopes un viss ok, vienigi stūre vienbrīd gļukoja, samainija elektrisko sūkni un reku un vel pa reizei kkadi elektro gļuki,bet sīkumi + vel tgt īlē kkāds atsaukums un pa brīvu visas sprauslas mainīs.
Offline
artys
07. Mar 2013, 03:28 #5863

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Skaidrs...labak pa gabalu no vina. Google ari ne ipasi labas atsauksmes izmet

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Jonix
07. Mar 2013, 03:46 #5864

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


06 Mar 2013, 22:20:08 viesulis rakstīja:
var ņemt, ja mainita turba un sprauslas. Sprauslas šiem laikam nevarēja atrestaurēt, jo ir programmējamās. 2.0tdi ir triperis
Jāskatās kāda ir konkrētā dzinēja vadība - Bosch sprauslas tā nečakarējas un ir restaurējamas.

Siemens sprauslas gan sagādā pamatīgas problēmas - nav restaurējamas un var izbeigties jebkurā brīdī.
Labā ziņa ir tā, ka vw ir atsaukums uz šīm sprauslām un tās, kopā ar vadu bunti maina, ja auto nav vecāks par 2007. gadu, ir īstais nobraukums un apkopes autorizētā iestādē.


06 Mar 2013, 22:22:21 Mikuzz rakstīja:
Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi
Galvā plaisas bija populāra parādība pirmajiem 2.0TDI ar 8V dzinēju. Neuzlabotā 16V populārākā problēma ir eļļas sūkņa konstrukcija.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
rucha
07. Mar 2013, 13:29 #5865

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

kas ar šito,neskaitot csdd datus,un apskate ar pēdējā 2011 gadā?

[ Šo ziņu laboja rucha, 07 Mar 2013, 13:37:41 ]

Offline
dainiiz
07. Mar 2013, 13:33 #5866

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


07 Mar 2013, 03:46:46 Jonix rakstīja:

06 Mar 2013, 22:20:08 viesulis rakstīja:
var ņemt, ja mainita turba un sprauslas. Sprauslas šiem laikam nevarēja atrestaurēt, jo ir programmējamās. 2.0tdi ir triperis
Jāskatās kāda ir konkrētā dzinēja vadība - Bosch sprauslas tā nečakarējas un ir restaurējamas.

Siemens sprauslas gan sagādā pamatīgas problēmas - nav restaurējamas un var izbeigties jebkurā brīdī.
Labā ziņa ir tā, ka vw ir atsaukums uz šīm sprauslām un tās, kopā ar vadu bunti maina, ja auto nav vecāks par 2007. gadu, ir īstais nobraukums un apkopes autorizētā iestādē.


06 Mar 2013, 22:22:21 Mikuzz rakstīja:
Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi
Galvā plaisas bija populāra parādība pirmajiem 2.0TDI ar 8V dzinēju. Neuzlabotā 16V populārākā problēma ir eļļas sūkņa konstrukcija.


ellas suuknis arii tikai liidz 07 gadam, peec tam ir keedes piedzina nomainiita uz zobratiem.

pati labaaka zina ir taada ka ja nojuuk ellas suuknis,tad vairaak pa lielam neko nerazo, un ir jaamaina visa piedzina suuknim, kas maksaa ja molleraa tad 1200 ls,

bet pats labaakais ir tas ka nojuukot ellas suunim, parasti siem motooriem, izbeidzas viss iespeejamais kas var izbeigties, respektiivi motoora maina tikai paliidz.



Offline
edzulis
07. Mar 2013, 13:34 #5867

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


06 Mar 2013, 11:56:34 heHz rakstīja:

06 Mar 2013, 11:45:13 niknais rakstīja:
cik lielam dalbajobam jabut lai izkropljotu tadu auto es hujeju

mobile.de


varbut kads nopirk,un labos bet nu vairs nemaksas ka orginals 25++k eiro.
bet nu debilenis riktigs.



Verot vaļā gaidīju, ka būs kāds shite, bet ne tik traki Gribētos tās idejas autoru un izpildītāju sejas redzēt no kurienes tādiem idiņiem ir nauda?
Offline
heHz
07. Mar 2013, 13:37 #5868

Kopš: 16. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: K2

ne nu man patik
mazdas cipars sakuma bija 420 pectam 520 tagad jav 720

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/626/beddx.html

jav pie Tresa parpirceja atrodas
Offline
Rudzins
07. Mar 2013, 13:42 #5869

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2447

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu


07 Mar 2013, 13:34:48 edzulis rakstīja:

06 Mar 2013, 11:56:34 heHz rakstīja:

06 Mar 2013, 11:45:13 niknais rakstīja:
cik lielam dalbajobam jabut lai izkropljotu tadu auto es hujeju

mobile.de


varbut kads nopirk,un labos bet nu vairs nemaksas ka orginals 25++k eiro.
bet nu debilenis riktigs.



Verot vaļā gaidīju, ka būs kāds shite, bet ne tik traki Gribētos tās idejas autoru un izpildītāju sejas redzēt no kurienes tādiem idiņiem ir nauda?

Labāk mirt, nekā braukt ar tādu!
Offline
artys
07. Mar 2013, 13:46 #5870

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


07 Mar 2013, 13:33:44 dainiiz rakstīja:

07 Mar 2013, 03:46:46 Jonix rakstīja:

06 Mar 2013, 22:20:08 viesulis rakstīja:
var ņemt, ja mainita turba un sprauslas. Sprauslas šiem laikam nevarēja atrestaurēt, jo ir programmējamās. 2.0tdi ir triperis
Jāskatās kāda ir konkrētā dzinēja vadība - Bosch sprauslas tā nečakarējas un ir restaurējamas.

Siemens sprauslas gan sagādā pamatīgas problēmas - nav restaurējamas un var izbeigties jebkurā brīdī.
Labā ziņa ir tā, ka vw ir atsaukums uz šīm sprauslām un tās, kopā ar vadu bunti maina, ja auto nav vecāks par 2007. gadu, ir īstais nobraukums un apkopes autorizētā iestādē.


06 Mar 2013, 22:22:21 Mikuzz rakstīja:
Un gan jau galva plaisā kā jau visiem VW grupas 2.0tdi
Galvā plaisas bija populāra parādība pirmajiem 2.0TDI ar 8V dzinēju. Neuzlabotā 16V populārākā problēma ir eļļas sūkņa konstrukcija.


ellas suuknis arii tikai liidz 07 gadam, peec tam ir keedes piedzina nomainiita uz zobratiem.

pati labaaka zina ir taada ka ja nojuuk ellas suuknis,tad vairaak pa lielam neko nerazo, un ir jaamaina visa piedzina suuknim, kas maksaa ja molleraa tad 1200 ls,

bet pats labaakais ir tas ka nojuukot ellas suunim, parasti siem motooriem, izbeidzas viss iespeejamais kas var izbeigties, respektiivi motoora maina tikai paliidz.




Paldies visiem par info!

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
mxblack
07. Mar 2013, 13:53 #5871

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


05 Mar 2013, 21:56:36 krabiss_k rakstīja:

05 Mar 2013, 21:33:57 Karluca rakstīja:
Kolēģei arī bija 2.4 ar rūpnīcas gāzi - elektrogļuki tā arī nepameta auto.


05 Mar 2013, 21:17:01 Murphy rakstīja:
Man pieredze negatīva, fāterim bija s80 2.9 ar rūpnīcas gāzi. 5 gadu laikā tai mašīnai tika nomainīts praktiski viss, tai skaitā motors un kārba + regulāri elektrogļuki.

Var jau būt ja neveiksmīgs eksemplārs trāpijās




ok, laikam nav arī tā, ka visi ar problēmām, bet cik noprotu, diezgan populāri ir elektro gļuki, kkas ar spidometriem u.c.

kā ir ar dzinējiem? ar ķēdēm vai zobenēm, kurš bendzīnieks ir izdevīgāks, tieši remontu/apkopju lietās?
ir tur turbo, biturbo, atmo dzinēji- kas izdevīgāk?


pirmā un neizbēgamākā problēma ir ik pēc 100-150K mainīt droseļvārstu, kas ir izdarāms tikai MMR un maksās līdz 500 LVL (atkarīgs no sarunātās atlaides). tas ir aktuāli modeļiem līdz 2003.gadam jeb līdz faceliftam. par T6 - ir pieredze tuvu pie 130 000 km ar tādu, neteikšu, ka bija kaut kas īpaši plīstošs - te jau minētās lietas - abs gredzeni, droseļvārsts, logu pacēlāju pogu bloks. gaitā aparāts cēla ļoti labi un patīkami , no starta tā jauda priekš FWD ir krietni par lielu. ar gāzi draudzējās bez problēmām.
Offline
Archer
07. Mar 2013, 19:54 #5872

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA

Varbūt kāds var kaut ko pateikt par šo?
Offline
Ch
07. Mar 2013, 19:55 #5873

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Šis jau ir te apspriests?


323i 1996.g.

[ Šo ziņu laboja Ch, 07 Mar 2013, 19:56:33 ]

Offline
e28addicted
07. Mar 2013, 19:57 #5874

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


06 Mar 2013, 00:30:02 yups rakstīja:
vai šeit ir kāds, kurš pēc VINa var iedot pilnu aprīkojuma sarakstu ?

ja BMW, tad http://bmwvin.com/
Offline
ABS
07. Mar 2013, 20:37 #5875

Kopš: 19. Dec 2012

Ziņojumi: 819

Braucu ar: I am the bestest

shodien biju iechekot shito:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/i...1442743972875178

baigi labais aparaats, cenjiks 100% atbilst, ja man butu nauda, 100% panjemtu sev.
Offline
DrumB
07. Mar 2013, 20:53 #5876

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


07 Mar 2013, 20:51:15 BLINGZ rakstīja:

07 Mar 2013, 20:37:50 ABS rakstīja:
shodien biju iechekot shito:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/i...1442743972875178

baigi labais aparaats, cenjiks 100% atbilst, ja man butu nauda, 100% panjemtu sev.

Ja nav naudas, nafig tad skatīties un tērēt cilvēkam laiku??

Tā ir pašreklāma.
Offline
AV89
07. Mar 2013, 22:56 #5877

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


07 Mar 2013, 20:37:50 ABS rakstīja:
shodien biju iechekot shito:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/i...1442743972875178

baigi labais aparaats, cenjiks 100% atbilst, ja man butu nauda, 100% panjemtu sev.

nolaid kādus 300, gan jau pārdosi
Offline
Bagio
07. Mar 2013, 23:13 #5878

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

Uz tirdziņu e36 2.8. Sīkāk PM, mob, ss.lv



Pusādas apsildāms salons, rokas balsts, sportsitzes, Xenon gaismas (tuvās un miglas), hella-dark replikas, spoileris, regulējami amortizatori (koiloveri), Ziemas riepas R15, vasaras R17 (dažādu platumu, 8J un 9J), bloķējošais reduktors 3. 15, valcētas priekšējās arkas. TA izieta ar pirmo reizi. V/N nav komplektā. PIONEER magnetola,skaļruņi.

1500 Ls
Offline
rihardsv
08. Mar 2013, 02:06 #5879

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Āhhh...

BMW

[ Šo ziņu laboja rihardsv, 08 Mar 2013, 02:07:33 ]

Offline
berny757
08. Mar 2013, 06:50 #5880

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


08 Mar 2013, 02:06:34 rihardsv rakstīja:
Āhhh...

BMW

Ir labs, bet nu tas "Individual" pelēkais plastmasas kloķis gani izskatās pabriesmīgi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo