Online
Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
N53series | 24. May 2017, 16:49 |
#5861
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
24 May 2017, 16:39:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Drīzāk, ka visu kopā, pašam nav laika un arī ne pārāk orientējos elektrības jautājumos
Taa gan nav elektriiba
Ideju sapratu. Nu,ir varianti,atkariibaa no taa,cik ljoti Tu mani neieredzi | Offline | | |
RSAWorkshop | 24. May 2017, 16:51 |
#5862
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Kamēr ir konstruktīva kašķēšanās, tikmēr tas ir veselīgi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | 24. May 2017, 17:04 |
#5863
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
24 May 2017, 16:51:46 @RSAWorkshop rakstīja:
Kamēr ir konstruktīva kašķēšanās, tikmēr tas ir veselīgi
Progresiivs skats uz lietaam
Ir varianti: turpinaat bazaru te,paarcelties uz audio teemu,vai pm. Kaa soliidajaa maajaslapaa pienjemts? | Offline | | |
RSAWorkshop | 24. May 2017, 17:19 |
#5864
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| gan jau PM, tur tak viss nopietni
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
DrumB | 24. May 2017, 17:27 |
#5865
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Kurš uzkarinās otram makaronu uz galvas, tas arī būs viedokļu līderis. | Offline | | |
bekerisa | 25. May 2017, 16:06 |
#5866
|
| Kopš: 25. Sep 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW, v4
| Varbūt šeit kāds būtu kurš varētu palīdzēt auto 330xi e90... ir zudusi jauda motoram neteiksim kad daudz ,bet dien dienā braukājot jūtu ka neiet viņš tā kā gāja šodien divreiz uzsākot no vietas vispār bija aizture zinu teiksiem brauc uz diagnostiku utt esmu bijis bavaria auto, latbema un wess select vienigais kur izmeta man kļūdu bija ieplūdes koletora motoriņš ko arī nomainīju uz jaunu vairs pēc tam klūdu nemeta... vairs neko neviens no viņiem nevarēja man pateikt, vēl pielaižot aukstu motoru nedaudz raustās apgiezieni vārbūt ir kāds šeit pie kura varētu aizbraukt uztaisīt diagnostiku un konstatēt problēmu... [ Šo ziņu laboja bekerisa, 25 May 2017, 16:07:20 ] | Offline | | |
Tomiks | 25. May 2017, 16:31 |
#5867
|
| Kopš: 02. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: 530, 320
| Nopirkšu e91 antenas bloku kas nāk spoilerī aizmugurē? Ja kādam ir PM lūdzu! | Offline | | |
N53series | 25. May 2017, 16:51 |
#5868
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
25 May 2017, 16:06:27 @bekerisa rakstīja:
Varbūt šeit kāds būtu kurš varētu palīdzēt auto 330xi e90... ir zudusi jauda motoram neteiksim kad daudz ,bet dien dienā braukājot jūtu ka neiet viņš tā kā gāja šodien divreiz uzsākot no vietas vispār bija aizture zinu teiksiem brauc uz diagnostiku utt esmu bijis bavaria auto, latbema un wess select vienigais kur izmeta man kļūdu bija ieplūdes koletora motoriņš ko arī nomainīju uz jaunu vairs pēc tam klūdu nemeta... vairs neko neviens no viņiem nevarēja man pateikt, vēl pielaižot aukstu motoru nedaudz raustās apgiezieni vārbūt ir kāds šeit pie kura varētu aizbraukt uztaisīt diagnostiku un konstatēt problēmu...
kaads dzineejs? | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 25. May 2017, 21:25 |
#5869
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
25 May 2017, 20:32:41 @BOOMER rakstīja:
Motors gan jau N52 Iesaku atjaunināt "softu" un sākumā nomanīt Valvetronic motoriņu (~160eur),kas laika gaitā ir paguris ... pēc tam ja joprojām aukstam ir vibrācija tad jāmaina ekscentriskās vārpstas sensors (VDO ~210eur/OEM ~300eur) un ieteicams arī pati vārpsta (OEM ~660eur). Šobrīd šai problēmai esmu pa vidu ...
25 May 2017, 16:06:27 @bekerisa rakstīja:
Varbūt šeit kāds būtu kurš varētu palīdzēt auto 330xi e90... ir zudusi jauda motoram neteiksim kad daudz ,bet dien dienā braukājot jūtu ka neiet viņš tā kā gāja šodien divreiz uzsākot no vietas vispār bija aizture zinu teiksiem brauc uz diagnostiku utt esmu bijis bavaria auto, latbema un wess select vienigais kur izmeta man kļūdu bija ieplūdes koletora motoriņš ko arī nomainīju uz jaunu vairs pēc tam klūdu nemeta... vairs neko neviens no viņiem nevarēja man pateikt, vēl pielaižot aukstu motoru nedaudz raustās apgiezieni vārbūt ir kāds šeit pie kura varētu aizbraukt uztaisīt diagnostiku un konstatēt problēmu...
tā aizture, kad spied gāzes pedāli un nekas nenotiek un pēc tam aiziet, kad jau esi vairāk uzspiedis? | Offline | | |
N53series | 25. May 2017, 21:59 |
#5870
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
25 May 2017, 21:25:53 @HiJaCKeR rakstīja:
25 May 2017, 20:32:41 @BOOMER rakstīja:
Motors gan jau N52 Iesaku atjaunināt "softu" un sākumā nomanīt Valvetronic motoriņu (~160eur),kas laika gaitā ir paguris ... pēc tam ja joprojām aukstam ir vibrācija tad jāmaina ekscentriskās vārpstas sensors (VDO ~210eur/OEM ~300eur) un ieteicams arī pati vārpsta (OEM ~660eur). Šobrīd šai problēmai esmu pa vidu ...
25 May 2017, 16:06:27 @bekerisa rakstīja:
Varbūt šeit kāds būtu kurš varētu palīdzēt auto 330xi e90... ir zudusi jauda motoram neteiksim kad daudz ,bet dien dienā braukājot jūtu ka neiet viņš tā kā gāja šodien divreiz uzsākot no vietas vispār bija aizture zinu teiksiem brauc uz diagnostiku utt esmu bijis bavaria auto, latbema un wess select vienigais kur izmeta man kļūdu bija ieplūdes koletora motoriņš ko arī nomainīju uz jaunu vairs pēc tam klūdu nemeta... vairs neko neviens no viņiem nevarēja man pateikt, vēl pielaižot aukstu motoru nedaudz raustās apgiezieni vārbūt ir kāds šeit pie kura varētu aizbraukt uztaisīt diagnostiku un konstatēt problēmu...
tā aizture, kad spied gāzes pedāli un nekas nenotiek un pēc tam aiziet, kad jau esi vairāk uzspiedis?
Par softu +101.
Par motoriiti - vinjam ir poziicijas kontrole.tb,vai nu iz elk,vai neizvelk.ja izvelk - viss kaartbaa.ja nee,buus kljuda. Bez iemesla neredzu vajadziibu aiztikt.
Par to valvetronic.. te ir interesanti. Visi makten raujaas mainiit. Bet,vai ir kaads apstiprinaajums,ka tas pie vainas? Nav. Protmas,komplektaa adaptaacijas nodzesh. Bet,ja mu ne valveteonic pie vainas?
Visai tai msv bloku saimei ir mega advanceetaa cilindru vienmeeribas reguleeshana. Ja gadaas atrauties misfire,suudi garanteeti. Misfire deelj laikaa nenomainiitaam sveceem,deelj kaadas suudiigaakas spoles.. peec misfire,ja ir grupveida fail,tas msv/msd iesleedz recovery programmu un meegjina taas adaptaacijas salikt no jauna. Ja nav grupveida misfire,saakaas briinumi - razbalanss,vibraacija,smagaakos gadiijumos - periodiski misfire.
Ja buutu mans dzineejs,szeestu adaptaacijas,korekti adapteetu no jauna. Msv jaaspeej panaakt balanss. Ja panaak balansu,bet reizeem ir briinumi,sleegtos pie reguleejoshajaam,skatiitu razbalansu lambdaam. Bez shii - pusi dzineeja var nomainiit. | Offline | | |
BOOMER | 25. May 2017, 22:37 |
#5871
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
| OK,tad pastāsti saprotamā valodā Man nomirst divas indukcijas spoles un nomainot pilnīgi visas sešas uz jaunām spolēm un svecēm vajag vēl kādu speciālu adaptāciju,lai nebūtu kādas vibrācijas!?
25 May 2017, 21:59:39 @N53series rakstīja:
25 May 2017, 21:25:53 @HiJaCKeR rakstīja:
25 May 2017, 20:32:41 @BOOMER rakstīja:
Motors gan jau N52 Iesaku atjaunināt "softu" un sākumā nomanīt Valvetronic motoriņu (~160eur),kas laika gaitā ir paguris ... pēc tam ja joprojām aukstam ir vibrācija tad jāmaina ekscentriskās vārpstas sensors (VDO ~210eur/OEM ~300eur) un ieteicams arī pati vārpsta (OEM ~660eur). Šobrīd šai problēmai esmu pa vidu ...
25 May 2017, 16:06:27 @bekerisa rakstīja:
Varbūt šeit kāds būtu kurš varētu palīdzēt auto 330xi e90... ir zudusi jauda motoram neteiksim kad daudz ,bet dien dienā braukājot jūtu ka neiet viņš tā kā gāja šodien divreiz uzsākot no vietas vispār bija aizture zinu teiksiem brauc uz diagnostiku utt esmu bijis bavaria auto, latbema un wess select vienigais kur izmeta man kļūdu bija ieplūdes koletora motoriņš ko arī nomainīju uz jaunu vairs pēc tam klūdu nemeta... vairs neko neviens no viņiem nevarēja man pateikt, vēl pielaižot aukstu motoru nedaudz raustās apgiezieni vārbūt ir kāds šeit pie kura varētu aizbraukt uztaisīt diagnostiku un konstatēt problēmu...
tā aizture, kad spied gāzes pedāli un nekas nenotiek un pēc tam aiziet, kad jau esi vairāk uzspiedis?
Par softu +101.
Par motoriiti - vinjam ir poziicijas kontrole.tb,vai nu iz elk,vai neizvelk.ja izvelk - viss kaartbaa.ja nee,buus kljuda. Bez iemesla neredzu vajadziibu aiztikt.
Par to valvetronic.. te ir interesanti. Visi makten raujaas mainiit. Bet,vai ir kaads apstiprinaajums,ka tas pie vainas? Nav. Protmas,komplektaa adaptaacijas nodzesh. Bet,ja mu ne valveteonic pie vainas?
Visai tai msv bloku saimei ir mega advanceetaa cilindru vienmeeribas reguleeshana. Ja gadaas atrauties misfire,suudi garanteeti. Misfire deelj laikaa nenomainiitaam sveceem,deelj kaadas suudiigaakas spoles.. peec misfire,ja ir grupveida fail,tas msv/msd iesleedz recovery programmu un meegjina taas adaptaacijas salikt no jauna. Ja nav grupveida misfire,saakaas briinumi - razbalanss,vibraacija,smagaakos gadiijumos - periodiski misfire.
Ja buutu mans dzineejs,szeestu adaptaacijas,korekti adapteetu no jauna. Msv jaaspeej panaakt balanss. Ja panaak balansu,bet reizeem ir briinumi,sleegtos pie reguleejoshajaam,skatiitu razbalansu lambdaam. Bez shii - pusi dzineeja var nomainiit.
| Offline | | |
N53series | 25. May 2017, 22:43 |
#5872
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| jap. tieshi taa.
peec jebkaadaam shaadaam mainjaam [peec misfire, citiem defektiem, kas noved pie nevienmeeriibaam], pie zondu mainjaam [ja bija kaut trim kljuudas], visi vanosi/valvetroniki, u.t.t.:
VISAS adaptaacijas ir jaadzeesh, dzineejs jaadaptee no jauna.
es dzeestu arii spararata adaptacijas [kaut taas ISTA dzeesh, mainot tikai spararatu, taa sensoru].
noteikti jaadzesh: individuaalaas Lambdas reguleeshanas, individuaalaas efektivitaates reguleeshanas, zondu offseti, banku kopeejaas Lambdas adaptaacijas, knock sensoru kartes, u.t.t.
ja to nedara, buus paliekoshas vibraacijas, raustiishanaas, utml. | Offline | | |
smilee45 | 25. May 2017, 23:18 |
#5873
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Vai kādam ir izdevies kloķenes sensoru nomainīt no automašīnas apakšas?
Vai arī vienīgais variants ir ņemt nost kolektoru?
Sensors pats nav dārgs, bet šķiet darbs ir milzīgs. Stūlbi jau ir šaut uz aklo, bet ārzemju forumos norāda uz šo sensoru, ja kļūdu nav, bet slāpst randomā.
Bilde! | Online | | |
N53series | 25. May 2017, 23:22 |
#5874
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
25 May 2017, 23:18:49 @smilee45 rakstīja:
Vai kādam ir izdevies kloķenes sensoru nomainīt no automašīnas apakšas?
Vai arī vienīgais variants ir ņemt nost kolektoru?
Sensors pats nav dārgs, bet šķiet darbs ir milzīgs. Stūlbi jau ir šaut uz aklo, bet ārzemju forumos norāda uz šo sensoru, ja kļūdu nav, bet slāpst randomā.
Bilde!
stoop. neticu, ka nebuutu kljuudu. tik prastas lietas jau nu toch MSV redz!
ar ko skaties kljuudas? | Offline | | |
smilee45 | 25. May 2017, 23:43 |
#5875
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Skatos pats gan ar INPA,gan ar ISTA.Nu ari negribas šaut akli. Likas,ka zilais relejs problemu atrisināja,5k nobraucu,tad 1x noslāpa,šonedēļ jaun 3x vien noslāpa. Pielaižot viss aiziet,apgriezieni nestaigā. Vissbiežāk notiek,ja ilgi pa korķi velkos 10min+.Panelī viss turpina darboties ventilators/muzika..Sajuta itka kads izslegtu auto. | Online | | |
N53series | 25. May 2017, 23:46 |
#5876
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
25 May 2017, 23:43:08 @smilee45 rakstīja:
Skatos pats gan ar INPA,gan ar ISTA.Nu ari negribas šaut akli. Likas,ka zilais relejs problemu atrisināja,5k nobraucu,tad 1x noslāpa,šonedēļ jaun 3x vien noslāpa. Pielaižot viss aiziet,apgriezieni nestaigā. Vissbiežāk notiek,ja ilgi pa korķi velkos 10min+.Panelī viss turpina darboties ventilators/muzika..Sajuta itka kads izslegtu auto.
un pilniigi tiira atminja gan DME, gan CAS? prikoliigi.. | Offline | | |
|
smilee45 | 25. May 2017, 23:52 |
#5877
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Jā absurda situācija,ir kļudas teiksim par degvielas silditāju pirms degvielas filtra,kvēlsvece 4turtaja cilindrā nedarbojas,bet šīs kļūdas bija jau tad,kad auto nopirku. Slēdzu klāt uzreiz pēc noslāpšanas,nekā cita nebija. Braukšana vienmērīga jauda nezūd vai kā savādāk. BMW dīleru servisā kā šķiet 100eur nenošķiebšu par neko,ka kļūdas ta neuzrāda | Online | | |
N53series | 25. May 2017, 23:58 |
#5878
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
25 May 2017, 23:52:19 @smilee45 rakstīja:
Jā absurda situācija,ir kļudas teiksim par degvielas silditāju pirms degvielas filtra,kvēlsvece 4turtaja cilindrā nedarbojas,bet šīs kļūdas bija jau tad,kad auto nopirku. Slēdzu klāt uzreiz pēc noslāpšanas,nekā cita nebija. Braukšana vienmērīga jauda nezūd vai kā savādāk. BMW dīleru servisā kā šķiet 100eur nenošķiebšu par neko,ka kļūdas ta neuzrāda
aa, Tev ne N52, bet diizelis?
nu, diizelisti - shiem ir kaads mehaanisms, kaa tas briinums darbojaas bez klokjenes sensora? | Offline | | |
smilee45 | 26. May 2017, 00:03 |
#5879
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| M47tu2 120kw,par to kloķenes sensoru sīkāk pats nezinu,tik lasiju,ka viņš varot noslapēt auto,bez kļūdas,bet rakstīts bija,ka tam visam nāk līdzi problēmas ar pielaišanu un jaudu,ko pats nenovēroju. | Online | | |
darknmy | 26. May 2017, 08:06 |
#5880
|
| Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
26 May 2017, 00:03:16 @smilee45 rakstīja:
M47tu2 120kw,par to kloķenes sensoru sīkāk pats nezinu,tik lasiju,ka viņš varot noslapēt auto,bez kļūdas,bet rakstīts bija,ka tam visam nāk līdzi problēmas ar pielaišanu un jaudu,ko pats nenovēroju.
ir divi varianti:
1) diagnosticēt visu pēc kārtas, kamēr atradīsi problēmu
2) mainīt visu pēc kārtas, kamēr atradīsi problēmu
imho paņem kloķenes devēju no angļa un maini nost. ja tas būs vainīgs, ieekonomēsi laiku uz diagnostiku un pēc tam maiņu. nav ko fisāties. vnk nomaini un skaties. ja problēma turpinās, tad degvielas sistēma - sāc ar bāku un ej uz priekšu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|