Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
21. Sep 2020, 00:15 #5861

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Sep 2020, 00:02:20 @Angelz rakstīja:

20 Sep 2020, 23:37:54 @Kaross rakstīja:

Un viss? "5 pogas" bija viss svarīgais, ko uzrakstīju? Kaut vai 10 pogas. Tu tāpat nezini ko tur ieraksti. Jaunāku softu - jā. Empīriski kāds vai pats sapratis, kas tas varētu palīdzēt pie kādas konkrētas problēmas.
Tāpēc jautāju - varētu dzirdēt sīkāku problēmas izklāstu no autora.


Es tev gribēju pateikt to, ka nestandarta situācijā tu diez vai spēsi atjaunināt/integrēt korekti donora blokus F sērijas a/m.

Par jaunākiem bloka softu labojumiem var palasīt ISTAs dokumentācijā.


Bet es ļoti labi spēšu salabot gan motora softu, gan kārbas softu, par ko arī bija tēma. Un varēšu arī korekti integrēt gan citu motora bloku, gan citu kārbu ja būs tāda vajadzība. Neatstājot nekādas fiziskas pēdas. ISN F-sērijai varu dabūt ārā pāris sekunžu laikā. DDE bloku noklonēt varu 10min. laikā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Sep 2020, 00:17:57 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Angelz
21. Sep 2020, 00:29 #5862

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Dabūt ārā ISN no CAS/DDE/DME/EGS nav arguments, tīri instrumenta spējas. Par pārējo piekrītu, bez pieredzes nesanāks.

Man ikdienā cita specifika tev cita.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 21 Sep 2020, 00:30:45 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Labais1234567891
21. Sep 2020, 00:32 #5863

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Karūsiņa kā būtu ar +40zs?
Offline
josi
21. Sep 2020, 09:28 #5864

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


20 Sep 2020, 23:00:28 @Kaross rakstīja:

Otrkārt es jau minēju F10/11 ir 5-10 gadus vecs auto. Un ko jūs domājiet 8 gadus tas auto gāja un pēkšņi trešais īpašnieks nu ir pamanījis kādu īpašu gļuku, kas 8 gadus nebija redzams, tad nu prošit vajag. Nopietni?

Kā Tev šķiet, kaut vai uz E-sērijām FRM sāka mirt uzreiz, tikko izbraucot no rūpnīcas? ELV arī pārstāja atbloķēties uzreiz?

Tie ir tikai pāris piemēri, kā softa updeits palīdz risināt tādas problēmas, kuras ir parādījušās tikai ekspluatācijas laikā.
Offline
Kaross
21. Sep 2020, 10:23 #5865

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Sep 2020, 09:28:24 @josi rakstīja:

20 Sep 2020, 23:00:28 @Kaross rakstīja:

Otrkārt es jau minēju F10/11 ir 5-10 gadus vecs auto. Un ko jūs domājiet 8 gadus tas auto gāja un pēkšņi trešais īpašnieks nu ir pamanījis kādu īpašu gļuku, kas 8 gadus nebija redzams, tad nu prošit vajag. Nopietni?

Kā Tev šķiet, kaut vai uz E-sērijām FRM sāka mirt uzreiz, tikko izbraucot no rūpnīcas? ELV arī pārstāja atbloķēties uzreiz?

Tie ir tikai pāris piemēri, kā softa updeits palīdz risināt tādas problēmas, kuras ir parādījušās tikai ekspluatācijas laikā.



Izlasam vēlreiz postu par ko šis garais penteris sākās. Dzinējs un kārba, nevis ELV, FRM vai kas cits. NAV dzinējiem tādu gļuku, kurus risina ar softu update pēc 5-10 gadiem. NAV!
Var gadīties kāds izņēmums kādai miskastei, bet BMW tādi nav redzēti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 10:27 #5866

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 09:28:24 @josi rakstīja:

20 Sep 2020, 23:00:28 @Kaross rakstīja:

Otrkārt es jau minēju F10/11 ir 5-10 gadus vecs auto. Un ko jūs domājiet 8 gadus tas auto gāja un pēkšņi trešais īpašnieks nu ir pamanījis kādu īpašu gļuku, kas 8 gadus nebija redzams, tad nu prošit vajag. Nopietni?

Kā Tev šķiet, kaut vai uz E-sērijām FRM sāka mirt uzreiz, tikko izbraucot no rūpnīcas? ELV arī pārstāja atbloķēties uzreiz?

Tie ir tikai pāris piemēri, kā softa updeits palīdz risināt tādas problēmas, kuras ir parādījušās tikai ekspluatācijas laikā.


pat 2 gadus vecam F uzradās problēma dēļ lažas ABS softā... kur nu vēl 8 gadus vecam...
P.S nu diez vai kāds tūnēja ABS bloku...
Offline
Angelz
21. Sep 2020, 10:40 #5867

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:

Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.

Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.


p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.


No kurienes pieņēmums ka atjaunot blokiem softus ir primitīva darbība? Tur ir pietiekami daudz nianses un risks. It īpaši pie donora scenārija.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 10:40 #5868

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:

21 Sep 2020, 00:08:12 @Kaross rakstīja:
Atgriežoties pie tēmas. Joprojām interesē autora problēmas apraksts, jo tas noteikti nebūs augstāk minētais variants ar kaktu softiem.


Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.

Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.


p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.

un kur problēma? ja būs kāds kaut ko darījis ar DDE softu, tad tas kļūs zināms. Tikai jebkurā gadījumā pastāv iespēja, ka updeitojot var sākties piedzīvojumi, kas var prasīt papildus laiku, gan papildus izdevumus. Tā kā jāizlemj pašam...
P.S tīšām jau neviens negrauj auto - bet dažreiz gadās... - tobiš risks pastāv...
Un vēl - piemēram uz NBT EVO visi kreisie FSC kodi nolidos uz neatgriežšanos...būs jātaisa downgrade...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Sep 2020, 10:41:51 ]

Offline
Kaross
21. Sep 2020, 10:46 #5869

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:

21 Sep 2020, 00:08:12 @Kaross rakstīja:
Atgriežoties pie tēmas. Joprojām interesē autora problēmas apraksts, jo tas noteikti nebūs augstāk minētais variants ar kaktu softiem.


Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.

Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.


p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.


Tipiska N47/N57 dzinēju EGR problēma.
Es sāktu ar kolektoru.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Angelz
21. Sep 2020, 10:50 #5870

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


21 Sep 2020, 10:40:14 @sys9291 rakstīja:

Un vēl - piemēram uz NBT EVO visi kreisie FSC kodi nolidos uz neatgriežšanos...būs jātaisa downgrade...


Diez vai šajā a/m būs kas vairāk par NBT/Entrynav. EVO/2 jau būs aktuāli stock a/m sākot ar 2015+ vai arī pie manuāli uzstādītiem. Bez downgreida vēl sekas ar sertifikātiem. Bet kā piemērs labs, kas nebūt nebūs vienkāršs un lēts darbiņš finālā.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
GS
21. Sep 2020, 11:02 #5871

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


21 Sep 2020, 10:46:53 @Kaross rakstīja:
Tipiska N47/N57 dzinēju EGR problēma.
Es sāktu ar kolektoru.


Yeap.

Ok, par updeitu skaidrs, labāk neaiztikt.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Angelz
21. Sep 2020, 11:31 #5872

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


21 Sep 2020, 11:02:34 @GS rakstīja:

Yeap.

Ok, par updeitu skaidrs, labāk neaiztikt.


Kā jau minēju, atjaunināt var, ir ieteicams un ir gadījumi kad pat tas ir obligāti nepieciešams, bet pirms nepieciešams analizēt esošo bloku struktūru vai nav zemūdens akmeņi.

Mana a/m ir aktualizēta pēdējā integrācijas līmenī.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
josi
21. Sep 2020, 11:52 #5873

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


21 Sep 2020, 10:23:46 @Kaross rakstīja:
Izlasam vēlreiz postu par ko šis garais penteris sākās. Dzinējs un kārba, nevis ELV, FRM vai kas cits. NAV dzinējiem tādu gļuku, kurus risina ar softu update pēc 5-10 gadiem. NAV!
Var gadīties kāds izņēmums kādai miskastei, bet BMW tādi nav redzēti.

Nesaprotu, kā var noliegt acīmredzamo? Pat tādam vienkāršam dzinējam kā N46 bija īpaši izlaists softa updeits, kurš palielināja pieļaujamos koridorus Vanos reference pozīcijām.
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 12:37 #5874

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 11:52:01 @josi rakstīja:

21 Sep 2020, 10:23:46 @Kaross rakstīja:
Izlasam vēlreiz postu par ko šis garais penteris sākās. Dzinējs un kārba, nevis ELV, FRM vai kas cits. NAV dzinējiem tādu gļuku, kurus risina ar softu update pēc 5-10 gadiem. NAV!
Var gadīties kāds izņēmums kādai miskastei, bet BMW tādi nav redzēti.

Nesaprotu, kā var noliegt acīmredzamo? Pat tādam vienkāršam dzinējam kā N46 bija īpaši izlaists softa updeits, kurš palielināja pieļaujamos koridorus Vanos reference pozīcijām.


A uz E46 N42 ISTA D (nevis P) izmeta dusmīgu paziņojumu, par nepieciešamību atjaunināt DME..., kas raksturīgi tas toreiz arī palīdzēja, jo pirms tam auto nebija iedarbināms...
Offline
Angelz
21. Sep 2020, 13:45 #5875

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Medaļai ir divas puses, ir gadījumi kad motorbloka programmatūras pārliešana ir nepieciešama un ir gadījumi neitrāli, bet arī neitrālā situācijā ir vismaz 100% atskaites punkts ka softa līmenī viss ir 100% stock korekti un var diagnosticēt problēmu.

Negatīvais aspekts ir integrācija un risks uzrauties uz degradējušu FLASH/EEPROM, kura rezultātā var tikt pie nekustamā īpašuma.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 21 Sep 2020, 13:48:03 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
radiaators
21. Sep 2020, 15:41 #5876

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Programmētāju topiks
Offline
Zusurs
28. Sep 2020, 13:36 #5877

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

@NP10 Uzzvanīju Tev par rezerves stūri - ripo pakaļ.

---

Man atkal cits jautājums - pēdējās divas reizes pildoties sanāk uzpildīt tikai tieši pusi bākas - beznīntanka pistole slēdzas ārā, it kā bāka būtu pilna. Cik saprotu, problēma ar bākas atgaisošanas ventili varētu būt? Kāds var ko vairāk pastāstīt?

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 28 Sep 2020, 13:37:06 ]

Offline
RR04
28. Sep 2020, 13:41 #5878

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

šaubos vai vaina būs auto. Reti kurā dus sanāk ieliet pilnu bāku nečakarējoties. Visu laiku sit atpakaļ it kā bāka pilna/putas

P.s. nebraucu ar bmw
Offline
Zusurs
28. Sep 2020, 13:47 #5879

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

@RR04 Es vienmēr leju pilnu, nekad nav bijušas šādas problēmas. Citur internetā lasāmās teorijas dalās divās nometnēs - vieni saka, ka iespējams pludiņš bākā gļukojot un patiesībā esot pilna, bet par šo es šaubos, jo lēju pēc gara ceļa, kad bija jau uz rezerves, un sagāja tikai puse iekšā. Otrs variants esot ka bākas atgaisošanas ventilis esot aizsērējis vai gļukojot, un tādēļ virs pus bākas sitot atpakaļ šļakatas.

Cerēju, ka varbūt šeit kāds ar tādu lietu ir saskāries, un zinās ko ieteikt.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 28 Sep 2020, 13:58:11 ]

Offline
spriditis
28. Sep 2020, 14:12 #5880

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Pildotis,pavelc pistoli uz aaru nedaudz,e46 citreiz ari tas pats,ka ieliek lidz galam un sit atpakal,manliekas cirkle k ta bija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo