Online
Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Kaross | 21. Sep 2020, 00:15 |
#5861
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
21 Sep 2020, 00:02:20 @Angelz rakstīja:
20 Sep 2020, 23:37:54 @Kaross rakstīja:
Un viss? "5 pogas" bija viss svarīgais, ko uzrakstīju? Kaut vai 10 pogas. Tu tāpat nezini ko tur ieraksti. Jaunāku softu - jā. Empīriski kāds vai pats sapratis, kas tas varētu palīdzēt pie kādas konkrētas problēmas.
Tāpēc jautāju - varētu dzirdēt sīkāku problēmas izklāstu no autora.
Es tev gribēju pateikt to, ka nestandarta situācijā tu diez vai spēsi atjaunināt/integrēt korekti donora blokus F sērijas a/m.
Par jaunākiem bloka softu labojumiem var palasīt ISTAs dokumentācijā.
Bet es ļoti labi spēšu salabot gan motora softu, gan kārbas softu, par ko arī bija tēma. Un varēšu arī korekti integrēt gan citu motora bloku, gan citu kārbu ja būs tāda vajadzība. Neatstājot nekādas fiziskas pēdas. ISN F-sērijai varu dabūt ārā pāris sekunžu laikā. DDE bloku noklonēt varu 10min. laikā. [ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Sep 2020, 00:17:57 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Angelz | 21. Sep 2020, 00:29 |
#5862
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Dabūt ārā ISN no CAS/DDE/DME/EGS nav arguments, tīri instrumenta spējas. Par pārējo piekrītu, bez pieredzes nesanāks.
Man ikdienā cita specifika tev cita.
[ Šo ziņu laboja Angelz, 21 Sep 2020, 00:30:45 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Labais1234567891 | 21. Sep 2020, 00:32 |
#5863
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Karūsiņa kā būtu ar +40zs? | Offline | | |
josi | 21. Sep 2020, 09:28 |
#5864
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
20 Sep 2020, 23:00:28 @Kaross rakstīja:
Otrkārt es jau minēju F10/11 ir 5-10 gadus vecs auto. Un ko jūs domājiet 8 gadus tas auto gāja un pēkšņi trešais īpašnieks nu ir pamanījis kādu īpašu gļuku, kas 8 gadus nebija redzams, tad nu prošit vajag. Nopietni?
Kā Tev šķiet, kaut vai uz E-sērijām FRM sāka mirt uzreiz, tikko izbraucot no rūpnīcas? ELV arī pārstāja atbloķēties uzreiz?
Tie ir tikai pāris piemēri, kā softa updeits palīdz risināt tādas problēmas, kuras ir parādījušās tikai ekspluatācijas laikā.
| Offline | | |
Kaross | 21. Sep 2020, 10:23 |
#5865
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
21 Sep 2020, 09:28:24 @josi rakstīja:
20 Sep 2020, 23:00:28 @Kaross rakstīja:
Otrkārt es jau minēju F10/11 ir 5-10 gadus vecs auto. Un ko jūs domājiet 8 gadus tas auto gāja un pēkšņi trešais īpašnieks nu ir pamanījis kādu īpašu gļuku, kas 8 gadus nebija redzams, tad nu prošit vajag. Nopietni?
Kā Tev šķiet, kaut vai uz E-sērijām FRM sāka mirt uzreiz, tikko izbraucot no rūpnīcas? ELV arī pārstāja atbloķēties uzreiz?
Tie ir tikai pāris piemēri, kā softa updeits palīdz risināt tādas problēmas, kuras ir parādījušās tikai ekspluatācijas laikā.
Izlasam vēlreiz postu par ko šis garais penteris sākās. Dzinējs un kārba, nevis ELV, FRM vai kas cits. NAV dzinējiem tādu gļuku, kurus risina ar softu update pēc 5-10 gadiem. NAV!
Var gadīties kāds izņēmums kādai miskastei, bet BMW tādi nav redzēti.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sys9291 | 21. Sep 2020, 10:27 |
#5866
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Sep 2020, 09:28:24 @josi rakstīja:
20 Sep 2020, 23:00:28 @Kaross rakstīja:
Otrkārt es jau minēju F10/11 ir 5-10 gadus vecs auto. Un ko jūs domājiet 8 gadus tas auto gāja un pēkšņi trešais īpašnieks nu ir pamanījis kādu īpašu gļuku, kas 8 gadus nebija redzams, tad nu prošit vajag. Nopietni?
Kā Tev šķiet, kaut vai uz E-sērijām FRM sāka mirt uzreiz, tikko izbraucot no rūpnīcas? ELV arī pārstāja atbloķēties uzreiz?
Tie ir tikai pāris piemēri, kā softa updeits palīdz risināt tādas problēmas, kuras ir parādījušās tikai ekspluatācijas laikā.
pat 2 gadus vecam F uzradās problēma dēļ lažas ABS softā... kur nu vēl 8 gadus vecam...
P.S nu diez vai kāds tūnēja ABS bloku... | Offline | | |
Angelz | 21. Sep 2020, 10:40 |
#5867
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:
Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.
Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.
p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.
No kurienes pieņēmums ka atjaunot blokiem softus ir primitīva darbība? Tur ir pietiekami daudz nianses un risks. It īpaši pie donora scenārija.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
sys9291 | 21. Sep 2020, 10:40 |
#5868
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:
21 Sep 2020, 00:08:12 @Kaross rakstīja:
Atgriežoties pie tēmas. Joprojām interesē autora problēmas apraksts, jo tas noteikti nebūs augstāk minētais variants ar kaktu softiem.
Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.
Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.
p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.
un kur problēma? ja būs kāds kaut ko darījis ar DDE softu, tad tas kļūs zināms. Tikai jebkurā gadījumā pastāv iespēja, ka updeitojot var sākties piedzīvojumi, kas var prasīt papildus laiku, gan papildus izdevumus. Tā kā jāizlemj pašam...
P.S tīšām jau neviens negrauj auto - bet dažreiz gadās... - tobiš risks pastāv...
Un vēl - piemēram uz NBT EVO visi kreisie FSC kodi nolidos uz neatgriežšanos...būs jātaisa downgrade... [ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Sep 2020, 10:41:51 ] | Offline | | |
|
Kaross | 21. Sep 2020, 10:46 |
#5869
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:
21 Sep 2020, 00:08:12 @Kaross rakstīja:
Atgriežoties pie tēmas. Joprojām interesē autora problēmas apraksts, jo tas noteikti nebūs augstāk minētais variants ar kaktu softiem.
Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.
Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.
p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.
Tipiska N47/N57 dzinēju EGR problēma.
Es sāktu ar kolektoru.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Angelz | 21. Sep 2020, 10:50 |
#5870
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
21 Sep 2020, 10:40:14 @sys9291 rakstīja:
Un vēl - piemēram uz NBT EVO visi kreisie FSC kodi nolidos uz neatgriežšanos...būs jātaisa downgrade...
Diez vai šajā a/m būs kas vairāk par NBT/Entrynav. EVO/2 jau būs aktuāli stock a/m sākot ar 2015+ vai arī pie manuāli uzstādītiem. Bez downgreida vēl sekas ar sertifikātiem. Bet kā piemērs labs, kas nebūt nebūs vienkāršs un lēts darbiņš finālā.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
GS | 21. Sep 2020, 11:02 |
#5871
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
21 Sep 2020, 10:46:53 @Kaross rakstīja:
Tipiska N47/N57 dzinēju EGR problēma.
Es sāktu ar kolektoru.
Yeap.
Ok, par updeitu skaidrs, labāk neaiztikt.
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Angelz | 21. Sep 2020, 11:31 |
#5872
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
21 Sep 2020, 11:02:34 @GS rakstīja:
Yeap.
Ok, par updeitu skaidrs, labāk neaiztikt.
Kā jau minēju, atjaunināt var, ir ieteicams un ir gadījumi kad pat tas ir obligāti nepieciešams, bet pirms nepieciešams analizēt esošo bloku struktūru vai nav zemūdens akmeņi.
Mana a/m ir aktualizēta pēdējā integrācijas līmenī.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
josi | 21. Sep 2020, 11:52 |
#5873
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
21 Sep 2020, 10:23:46 @Kaross rakstīja:
Izlasam vēlreiz postu par ko šis garais penteris sākās. Dzinējs un kārba, nevis ELV, FRM vai kas cits. NAV dzinējiem tādu gļuku, kurus risina ar softu update pēc 5-10 gadiem. NAV!
Var gadīties kāds izņēmums kādai miskastei, bet BMW tādi nav redzēti.
Nesaprotu, kā var noliegt acīmredzamo? Pat tādam vienkāršam dzinējam kā N46 bija īpaši izlaists softa updeits, kurš palielināja pieļaujamos koridorus Vanos reference pozīcijām.
| Offline | | |
sys9291 | 21. Sep 2020, 12:37 |
#5874
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Sep 2020, 11:52:01 @josi rakstīja:
21 Sep 2020, 10:23:46 @Kaross rakstīja:
Izlasam vēlreiz postu par ko šis garais penteris sākās. Dzinējs un kārba, nevis ELV, FRM vai kas cits. NAV dzinējiem tādu gļuku, kurus risina ar softu update pēc 5-10 gadiem. NAV!
Var gadīties kāds izņēmums kādai miskastei, bet BMW tādi nav redzēti.
Nesaprotu, kā var noliegt acīmredzamo? Pat tādam vienkāršam dzinējam kā N46 bija īpaši izlaists softa updeits, kurš palielināja pieļaujamos koridorus Vanos reference pozīcijām.
A uz E46 N42 ISTA D (nevis P) izmeta dusmīgu paziņojumu, par nepieciešamību atjaunināt DME..., kas raksturīgi tas toreiz arī palīdzēja, jo pirms tam auto nebija iedarbināms... | Offline | | |
Angelz | 21. Sep 2020, 13:45 |
#5875
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Medaļai ir divas puses, ir gadījumi kad motorbloka programmatūras pārliešana ir nepieciešama un ir gadījumi neitrāli, bet arī neitrālā situācijā ir vismaz 100% atskaites punkts ka softa līmenī viss ir 100% stock korekti un var diagnosticēt problēmu.
Negatīvais aspekts ir integrācija un risks uzrauties uz degradējušu FLASH/EEPROM, kura rezultātā var tikt pie nekustamā īpašuma.[ Šo ziņu laboja Angelz, 21 Sep 2020, 13:48:03 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
radiaators | 21. Sep 2020, 15:41 |
#5876
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| Programmētāju topiks | Offline | | |
|
Zusurs | 28. Sep 2020, 13:36 |
#5877
|
| Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| @NP10 Uzzvanīju Tev par rezerves stūri - ripo pakaļ.
---
Man atkal cits jautājums - pēdējās divas reizes pildoties sanāk uzpildīt tikai tieši pusi bākas - beznīntanka pistole slēdzas ārā, it kā bāka būtu pilna. Cik saprotu, problēma ar bākas atgaisošanas ventili varētu būt? Kāds var ko vairāk pastāstīt?[ Šo ziņu laboja Zusurs, 28 Sep 2020, 13:37:06 ] | Offline | | |
RR04 | 28. Sep 2020, 13:41 |
#5878
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| šaubos vai vaina būs auto. Reti kurā dus sanāk ieliet pilnu bāku nečakarējoties. Visu laiku sit atpakaļ it kā bāka pilna/putas
P.s. nebraucu ar bmw | Offline | | |
Zusurs | 28. Sep 2020, 13:47 |
#5879
|
| Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| @RR04 Es vienmēr leju pilnu, nekad nav bijušas šādas problēmas. Citur internetā lasāmās teorijas dalās divās nometnēs - vieni saka, ka iespējams pludiņš bākā gļukojot un patiesībā esot pilna, bet par šo es šaubos, jo lēju pēc gara ceļa, kad bija jau uz rezerves, un sagāja tikai puse iekšā. Otrs variants esot ka bākas atgaisošanas ventilis esot aizsērējis vai gļukojot, un tādēļ virs pus bākas sitot atpakaļ šļakatas.
Cerēju, ka varbūt šeit kāds ar tādu lietu ir saskāries, un zinās ko ieteikt.[ Šo ziņu laboja Zusurs, 28 Sep 2020, 13:58:11 ] | Offline | | |
spriditis | 28. Sep 2020, 14:12 |
#5880
|
| Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Pildotis,pavelc pistoli uz aaru nedaudz,e46 citreiz ari tas pats,ka ieliek lidz galam un sit atpakal,manliekas cirkle k ta bija | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|