Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
kexxx
15. Dec 2023, 21:18 #587

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


15 Dec 2023, 20:59:22 @Kaross rakstīja:
Ja tā gramatiski piesienas, vārsts ir priekšmets - tas. Viņš/viņa ir attiecīnāms tikai uz dzīvām būtnēm.


ou jee tas ir kreizī šādi heitot par gramatiku vārdiem inglišā
vaig runāt parejzi un pa latviski
Offline
Agrello
16. Dec 2023, 17:11 #588

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

OK, paldies par info.
Kāpēc G sērijai? Biju piereadis pie w212 e-klases, kur webasto (oriģinālais) arī motoru sildīja. Ziemā, lieliski, viss uzreiz smuki vienmērīgi darbojas.

Ja nevar, tad nevar pārlikt.



15 Dec 2023, 14:53:05 @sys9291 rakstīja:

15 Dec 2023, 13:50:13 @josi rakstīja:

15 Dec 2023, 10:58:05 @Agrello rakstīja:
Iejaukšos sarunas vidū kad tiek apsriests 275 vs 245, varbūt kādam ir pieredze ar zemāk esošo jautājumu?


12 Dec 2023, 12:18:37 @Agrello rakstīja:
Ir G32 ar aprīkojumu: S536 Auxiliary Heating

Salonu uzsilda, par to pretenzijas nav.
Bet vai ir iespējams uzprogrammēt, ka pa paralēli tiek sildīts arī pats motors, vismaz minimāli?

Vai ir kāda cita pieredze?


E53 laikam bija pēdējais, kam ko tādu varēja uzprogrammēt, bet šeit būs jādomā, kā mehāniski apiet to coolant changeover valve, kura pārslēdz plūsmas.


E53/E38/E39 dzinēju sildīja defaultā, un bija papildus komplektācija, kad sildīja tikai salonu...
PAr G sēriju runājot: kam nepieciešama dzinēja sildīšana?
Offline
snap
17. Dec 2023, 01:40 #589

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 542

Braucu ar:

Nomainīju apakšējo aktīvo radiatora aizvaru, jo cik varēja saprast, ja nomirst apakšējais, tad nestrādā arī augšējais. Lai gan internets pilns ar augšas restes motora maiņas video, patiesībā teiktu, ka visbiežāk būtu jāmirst apakšējam, jo pie katra starta auto to aizver un noslāpējot auto, atver, atšķirībā no augšas grila, ko virina retāk.
Pārsteidza, ka BMW inženieri vienu no skrūvēm, kas tur priekšas bamperi, zem lampas ieskrūvējuši tā, lai aizsniegt nebūtu ļoti ērti, ja neteiktu vairāk. Un pašu bamperi uzkabinājuši uz puļķiem virs sijas, kas negrib āķeties nost un pēc tam atpakaļ. Biju ierēķinājis, ka noņemšu, uzlikšu visu nesteidzīgi pa stundu, skuju!
Pati apakšējā reste nāk komplektā ar motoru, motoru atsevišķi neatradu, lai gan augšas restei tas ir pieejams. Jaucas viegli, pēc tam drusku nožēloju, ka nesamainīju tikai motoru, jo pati reste, lai arī OEM, atšķirās izmēros un kvalitātē no tās, kas bija uz auto no dzimšanas



Vieta radaram jāgriež pašam.


Vainīgais motoriņš no restes ārā nāk viegli, bet atsevišķi jaunu uz sitienu neatradu.
Pati aktīvā apakšas reste:

[ Šo ziņu laboja snap, 17 Dec 2023, 01:51:10 ]

Offline
sliir
17. Dec 2023, 14:50 #590

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Sarežģīta tā padarīšana un papildus lietas kas var salūzt, BET, Latvijas ziemā kā tagad kad turējās mīnusos, tā štelle varētu būt reāli noderīga, sevišķi ja dzīvo ārpus Rīgas un katru rītu iedarbina aukstu dzinēju un uzreiz izbrauc uz šosejas, kur pūšās virsū auksts gaiss pilnā ātrumā.

Starpība starp aizvērtu grillu un atvērtu varētu būt kādi 15-20 km mazāk braukt ar neuzsilušu dzinēju.
Offline
paparazzy
20. Dec 2023, 10:41 #591

Kopš: 21. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: 320d(f30), 525e(e28).


12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.

Kurš jums teica tā vispār darīt?
Gan E, gan F, gan G sērijas - sēdies, spiež uz bremzēm, un spiež uz pogu. Sveces strada automātiski. Jums nevajag par viņiem vispār domāt.
Offline
sys9291
20. Dec 2023, 11:41 #592

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Dec 2023, 10:41:49 @paparazzy rakstīja:

12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.

Kurš jums teica tā vispār darīt?
Gan E, gan F, gan G sērijas - sēdies, spiež uz bremzēm, un spiež uz pogu. Sveces strada automātiski. Jums nevajag par viņiem vispār domāt.

bat pieradumam ir liels spēks un dikti gribas...
Offline
niknais
03. Feb 2024, 11:58 #593

Kopš: 14. Mar 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 540iA, e36 328iA, f26 2.0xdA, g30 520dA

IMHO must have upgrade
Plug&play , bez nekādas kodēšanas.
nav starpības LHD vai RHD.


[ Šo ziņu laboja niknais, 03 Feb 2024, 15:27:14 ]

Offline
niknais
03. Feb 2024, 12:03 #594

Kopš: 14. Mar 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 540iA, e36 328iA, f26 2.0xdA, g30 520dA

Vai šeit kāds ir veicis displeja upgrade uz LCI 12.3" ?
Cik saprotu, tad carplay nebūs īsti lietojams, jo ir vajadzīga papildus kodēšana.
Vai ir kāds risinājums. Var PM

[ Šo ziņu laboja niknais, 03 Feb 2024, 12:38:03 ]

Offline
ATB
03. Feb 2024, 14:01 #595

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


03 Feb 2024, 11:58:59 @niknais rakstīja:
IMHO must have upgrade
Plug&play , bez nekādas kodēšanas.





Must-have upgrade būtu arī stūri pareizajā pusē ielikt



Offline
marciss
05. Feb 2024, 11:35 #596

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar: G30 un F31


03 Feb 2024, 11:58:59 @niknais rakstīja:
IMHO must have upgrade
Plug&play , bez nekādas kodēšanas.
nav starpības LHD vai RHD.




Pag pag, par šo varētu sikāk? Kur njeemi, cik maksaa, ekraana kvalitaate un kas mainaas? OEM fīčas visas paliek?
Edit: rh, domaaju, ka tas ir android auto/carplay piejūgts... lcd clima jau ir, nekādu ieguvumu gan neredzu godīgi sakot

[ Šo ziņu laboja marciss, 05 Feb 2024, 11:37:18 ]

Offline
shirminieks
05. Feb 2024, 13:46 #597

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


03 Feb 2024, 11:58:59 @niknais rakstīja:
IMHO must have upgrade
Plug&play , bez nekādas kodēšanas.
nav starpības LHD vai RHD.





Kārtējais BMW-frankenšteins, kas salikts no pieciem auto
Offline
martins_usars
05. Feb 2024, 15:18 #598

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

6WB alpinizēts Spēcīgi un čotko. Nezinu kas kruts klimas LCD panelim, izņemot svītras
Offline
shirminieks
05. Feb 2024, 19:15 #599

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


05 Feb 2024, 15:18:24 @martins_usars rakstīja:
6WB alpinizēts Spēcīgi un čotko. Nezinu kas kruts klimas LCD panelim, izņemot svītras


Pat nemaniju

Es teiktu, ka tas panelis preFL pat labāks, jo var ieslēgt krēslu apsildi nenovelkot cimdus, bet tās laikam veca pensionāra pārdomas
Offline
martins_usars
05. Feb 2024, 19:46 #600

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

LCI panelis ir tāds pat. Tas ir digitālās klimas panelis, kas laikam ir standarts 4 zonu klimatam un/vai jonizatoram. G sērijā pirksti nav jāsaldē, jo var iestatīt apsildi pēc āra temperatūras Bet to dara caur NBT un tur nevajag digitālo klimu.

P.S.
Digitālajai klimai alpinizāciju paveikt nevar.
Offline
Tune-L
06. Feb 2024, 10:55 #601

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Panelis Alpinizēts, bet kārba arī pārprogrammēta uz Alpinas algoritmiem?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
niknais
11. Feb 2024, 23:58 #602

Kopš: 14. Mar 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 540iA, e36 328iA, f26 2.0xdA, g30 520dA


06 Feb 2024, 10:55:10 @Tune-L rakstīja:
Panelis Alpinizēts, bet kārba arī pārprogrammēta uz Alpinas algoritmiem?

Cik sekli un smieklīgi
alpinizēts panelis un kārba ir G un F tikai kārba
xHP

[ Šo ziņu laboja niknais, 11 Feb 2024, 23:59:18 ]

Offline
Tune-L
12. Feb 2024, 11:48 #603

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


11 Feb 2024, 23:58:45 @niknais rakstīja:

06 Feb 2024, 10:55:10 @Tune-L rakstīja:
Panelis Alpinizēts, bet kārba arī pārprogrammēta uz Alpinas algoritmiem?

Cik sekli un smieklīgi
alpinizēts panelis un kārba ir G un F tikai kārba
xHP


Es uzdevu parastu jautājumu, bet Tavi kompleksi lika tos uztvert kā uzbraucienu.
Un no gramatiski neadekvāti formulētās atbildes tā arī neko nesapratu!

xHP ir forši, bet Alpinai ir sava programmatūra, ko arī var iešūt 8HP kārbā. Tāpēc arī interesējos.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Briize
23. Feb 2024, 16:34 #604

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Medusmaize heiteriem piektdienas dienā
Pēc nobrauktiem 4600km pēc auto iegādes šodien izmeta kļūdu par ADblue sistēmu. Pieslēdzām pie kompja nobeigusies aktīva ADblue bāka tā kura ar apsildi, līmeņa un temperatūras devējiem utt.
Jauns oriģināls bačoks 1024euro, mehs no savas 40% atlaides man atvēlēja 20% atlaidi tad nu bačoks sanāks 819euro + darbs un pilnu bāku saliet ar svaigiem oriģināliem kazu mīzeļiem vēl 200euro +/-drusku vairāk, sausais atlikums padirsti 1k euro...nākamnedēļ būs jauns, svaigs bačoks ! nepatīkami protams, bet sakožam zobus un ejam pelnīt naudu
Offline
crime
23. Feb 2024, 17:39 #605

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

meham patīk batonus spraust pat eparts tā bāka 820eur ar pvn t.sk.

BMW SCR container active 16197391919

varu tev to bāku par kādiem 730eur saorganizēt, vienīgi piegāde pāris nedēļas.

un

10L bačoks ar to urīnu 20-25eur, nu eparts 36eur, t.sk. pvn

BMW 83192295606 Bmw diesel exhaust fluid adblue 10 l

[ Šo ziņu laboja crime, 23 Feb 2024, 17:45:03 ]

Offline
shirminieks
23. Feb 2024, 17:42 #606

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


23 Feb 2024, 16:34:34 @Briize rakstīja:
Medusmaize heiteriem piektdienas dienā
Pēc nobrauktiem 4600km pēc auto iegādes šodien izmeta kļūdu par ADblue sistēmu. Pieslēdzām pie kompja nobeigusies aktīva ADblue bāka tā kura ar apsildi, līmeņa un temperatūras devējiem utt.
Jauns oriģināls bačoks 1024euro, mehs no savas 40% atlaides man atvēlēja 20% atlaidi tad nu bačoks sanāks 819euro + darbs un pilnu bāku saliet ar svaigiem oriģināliem kazu mīzeļiem vēl 200euro +/-drusku vairāk, sausais atlikums padirsti 1k euro...nākamnedēļ būs jauns, svaigs bačoks ! nepatīkami protams, bet sakožam zobus un ejam pelnīt naudu


Mehs nedaudz piesmēja, bet apsveicu, ka neaizgāji pie visiem līkroču čipotājiem, kas piedāvātu AdBlue izravēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo