Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
RaL
15. May 2024, 15:00 #5841

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


14 May 2024, 23:56:54 @fujaks rakstīja:
Savu transportu sūtam tikai saliktajām kravām, pilnajām kravām jāvēršas pie spedīcijām, kas noteikti spēs piedāvāt normālus risinājumus pilnām mašīnām uz UK. Lietuviešiem ir kompānija Forsija kas katru nedēļu sūta no Baltijas vairākas savas mašīnas plus speditē uz UK.




ok, paldies!

vismaz kāds pie kā var vērsties pamēģināt kādu piegādi, ja iedos ok cenu.

reizi pa reizei jau ir arī mums kādas nepilnās kravas, bet pamatā cenšamies, lai savācas pilna krava. Tāpat pārsvarā, ja ir kādi 8LDM jāved, tad pilna mašīna maksā gandrīz tikpat, bet pilna mašīna aizbrauc 4-5dienās, kamēr saliktā reizēm pat 2 nedēļas brauc
Offline
RaL
15. May 2024, 15:02 #5842

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


10 May 2024, 16:05:19 @schiizo rakstīja:
Modum Logistics SIA - strādājam ar UK, saliktās un pilnās kravas importā/eksportā, savs transports. Ir terminālis UK, vietējām piegādēm. Kontakti mājaslapā vai pm!


paldies arī schiizo.

Uz Londonu, kur kameras vajag, tur laikam nevar, bet citur arī pamēģināsim, kad būs vajadzība
Offline
bepino
21. May 2024, 10:39 #5843

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: Radziņu

Interesē atgādāt no Polijas ražošanas iekārtu izmērā 2400 x 5200mm. Kāds ar to nodarbojas? PM
Offline
sergis15
21. May 2024, 13:06 #5844

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

tāk, man pazuda viss whatsapp izškaidot telefonu, pagaidām nav sanācis backup uztaisīt, bet man veda ričukus no Holandes te biedrs
plīz PM

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
IELEJAM
18. Jun 2024, 16:10 #5845

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3205

Braucu ar: prieku

Pats esmu nozarē jau n-tos gadus un samilzusi kāda problēma. Dažkārt man ir nepieciešamība pārvadāt kravas pa Rīgu vai Latviju ar kravas furgonu (6-8m būda ar liftu) un nelaime tāda, ka visiem maniem ilggadējiem sadarbības partneriem autoparks ir, kā latvieši saka, nopists līdz ručkai. Vai kāds var iedot man kādu kompāniju, kas operē ar tīrām (nav pat jābūt jaunām) mašīnām, kurām no liftiem netek eļļa, kuras, nedūmo kā krievu kuģis, kur pie stūres sēž valsts valodu pārvaldošs un pieklājīga paskata un uzvedības cilvēks, kuru nav kauns rādīt klientiem. Tie ar kuriem strādāju līdz šim, faktiski no 90tajiem gadiem nav mainījušies. Bilde ieskatam. Bildei ilustratīva nozīme.
Offline
fujaks
18. Jun 2024, 21:54 #5846

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu



Ir jaunas, ir vecākas, 3 tiltu un 2 tiltu, ar augstākām un zemākām būdām, temperatūras kontroli, telemātiku, GDP compliant, Temperatūras kartēšanu. Par Jūsu naudu jebkuras kaprīzes. divi astoņi 332436

[ Šo ziņu laboja fujaks, 18 Jun 2024, 21:59:02 ]

Offline
RaL
19. Jun 2024, 10:03 #5847

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


15 May 2024, 15:00:33 @RaL rakstīja:

14 May 2024, 23:56:54 @fujaks rakstīja:
Savu transportu sūtam tikai saliktajām kravām, pilnajām kravām jāvēršas pie spedīcijām, kas noteikti spēs piedāvāt normālus risinājumus pilnām mašīnām uz UK. Lietuviešiem ir kompānija Forsija kas katru nedēļu sūta no Baltijas vairākas savas mašīnas plus speditē uz UK.




ok, paldies!

vismaz kāds pie kā var vērsties pamēģināt kādu piegādi, ja iedos ok cenu.

reizi pa reizei jau ir arī mums kādas nepilnās kravas, bet pamatā cenšamies, lai savācas pilna krava. Tāpat pārsvarā, ja ir kādi 8LDM jāved, tad pilna mašīna maksā gandrīz tikpat, bet pilna mašīna aizbrauc 4-5dienās, kamēr saliktā reizēm pat 2 nedēļas brauc


iemetīšu atsauksmi, kā man līdz šim ir gājis

Ar Forsiju galīgi nekas nesanāca... Uzrakstīju ziņu, samērā ātri atzvanīja - varbūt problēma, ka sāku krieviski runāt - bet dikti agresīvs tipiņš gadījās. Visiem citiem ir skaidrs, kas ir standarta tents, bet viņš nesaprotot, kas tas ir 2.4x2.7x13.6m tents. Saku, ka man pārsvarā pilni tie tenti un viss, lai piedāvā, bet , nē, viņam vajagot precīzus kravas izmērus, bez tiem cenu nedošot.
Ok whatever, ja nesaprot, par ko runāju, dīvaini, bet lai nu būtu. Piekritu, ka nosūtīšu. Aizsūtīju e-pastā gan bildi ar standarta tenta piekabi, gan arī piemēru uzkrautai mašīnai, aizsūtīju aptuvenus izmērus pilnai kravai (kas pa lielam arī ir standarta tenta izmēri 13.6x2.3x2.5), tā arī neatbildēja vairāk...

Cits lietuviešu kantoris, kas caur ekspeditoriem mums ved, vispār uz e-pastu neatbildēja

Atradu vēl vienu LV kantori, kas vedot uz Uk (mums ir arī normāla sadarbība ar viņiem uz citiem galapunktiem). It kā viss labi, cena nedaudz dārgāka kā citam ekspeditoram, bet nu ok, ja ar savām mašīnām, tad, lai būtu. Bļin, bet beigās atbrauc kārtējās LT mašīnas

[ Šo ziņu laboja RaL, 19 Jun 2024, 10:06:47 ]

Offline
Tomzs
25. Jun 2024, 15:25 #5848

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29

Cik apmēram izmaksātu auto transportēšana Liepāja-Rīga uz piekabes?
Offline
AV89
01. Jul 2024, 15:57 #5849

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kā ir ar lielajām piekabēm un M1 kategoriju līdz Polijai? Lt vinjeti pasažieru busam ar trali cik zinu nevajag, kā ir ar Polijas bāņiem?
Offline
mrc
02. Jul 2024, 12:16 #5850

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


01 Jul 2024, 15:57:54 @AV89 rakstīja:
Kā ir ar lielajām piekabēm un M1 kategoriju līdz Polijai? Lt vinjeti pasažieru busam ar trali cik zinu nevajag, kā ir ar Polijas bāņiem?


https://etoll.gov.pl/en/vehicle-classification-tool/
Offline
AV89
18. Jul 2024, 17:24 #5851

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Ir kāds gājis cauri pilnās masas samazināšanai? Vienu momentu biją populāri LT un Sprinteriem no 4.6t uz 3.5t pilno pārlikt, bet tagad esmu busiņa meklējumos, atradu vienu jēdzīgu, bet pilnā masa 3010 kg, konkrēti Trafic/Vivaro L2H2 bāze, vecie 1.9 motori ierakstās 3t, bet sākot ar 2.0 pamatā iet pāris kg virs. Cik tas reāli izdarāms, un aptuvenās izmaksas? Buss uz pāris gadiem plānojas, un pa 300 eiro gadā negribās maksāt, jo kravinieks reizi nedēļā vajadzīgs..
Offline
Locis
18. Jul 2024, 22:17 #5852

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Un to reizi nedēļā uz vienu dienu ņemot vinjete jau nesanāks 300 euro gadā. Bet ja brauc to reizi nedēļā tad arī sanāk tie mūsu galvenie ceļi uz kuriem vajag vinjeti?
Offline
aqpw
18. Jul 2024, 22:23 #5853

Kopš: 06. Apr 2014

Ziņojumi: 338

Braucu ar:


18 Jul 2024, 22:17:56 @Locis rakstīja:
Un to reizi nedēļā uz vienu dienu ņemot vinjete jau nesanāks 300 euro gadā. Bet ja brauc to reizi nedēļā tad arī sanāk tie mūsu galvenie ceļi uz kuriem vajag vinjeti?


Reizi nedēļā ņemot vinjeti sanāk krietni pāri 300eur/gadā.
Offline
Belluuns
18. Jul 2024, 22:45 #5854

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Ja tikai divus gadus kantēsi tad nav jēgas kautko mainīt, pārbuve ganjau kādi 500eiro nostāsies vismaz. Busam mainiju sedekļu skaitu, sertifikācija laikam bija kādi 350eiro, un tas bija pirms 5 gadiem vismaz.
Offline
Locis
18. Jul 2024, 23:00 #5855

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Jul 2024, 22:23:35 @aqpw rakstīja:

18 Jul 2024, 22:17:56 @Locis rakstīja:
Un to reizi nedēļā uz vienu dienu ņemot vinjete jau nesanāks 300 euro gadā. Bet ja brauc to reizi nedēļā tad arī sanāk tie mūsu galvenie ceļi uz kuriem vajag vinjeti?


Reizi nedēļā ņemot vinjeti sanāk krietni pāri 300eur/gadā.

Man bišķi sajuka ar reizi mēnesī Bet jebkurā gadījumā ,reizi nedēļā pa vienu dienu ,tas ir 6 euro x 52 nedēļas ir 312 euro.
Offline
Zigmars
18. Jul 2024, 23:08 #5856

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:


18 Jul 2024, 22:45:34 @Belluuns rakstīja:
Ja tikai divus gadus kantēsi tad nav jēgas kautko mainīt, pārbuve ganjau kādi 500eiro nostāsies vismaz. Busam mainiju sedekļu skaitu, sertifikācija laikam bija kādi 350eiro, un tas bija pirms 5 gadiem vismaz.

Ļauj minēt, VW?
Offline
AV89
19. Jul 2024, 00:17 #5857

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Tā matemātika skaista līdz brīdim, kad reizi nolohojies un saņem pāris sodus Viss ok, ja buss katru dienu kursē, bet nu gribētos uzzināt vai reāli var tos 10-20 kg kkā vivaro dabūt nost..
Offline
AV89
19. Jul 2024, 14:28 #5858

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Rezumē cik sapratu var no 3 vietām uz 2 vietīgo pārtaisīt viņu, un tad attiecīgi, ja 2 vietas ir ok tad var gāzt bez vinjetes pārtaisot. 1 vieta ietaupa 300 eiro gadā

[ Šo ziņu laboja AV89, 19 Jul 2024, 14:29:10 ]

Offline
Belluuns
19. Jul 2024, 15:43 #5859

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Nu neietaupa viena vieta 300eiro gadā, vispirms uzzini cik maksā parbūve, tad varesi rēķināt cik ietaupis vai pakāsīs gadā
Offline
Locis
19. Jul 2024, 22:02 #5860

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

A kā uz tā rēķina samazinas pilna masa ? Es saprotu ja ieliek mazāku benki un 10kg no pašmasas zaudē ? Vai samazinās pasažieru skaits ,bet paliek vairāk slots kravai.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo