Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
10. Jan 2021, 22:02 #5821

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...
Offline
uldens1
10. Jan 2021, 22:14 #5822

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:


10 Jan 2021, 21:38:33 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 19:33:27 @abyss rakstīja:

10 Jan 2021, 15:44:59 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.


Jaa,vlasovs arii teica,ka ar jaunajiem benziiniem vuss ir slikti,kaut nevienu pat nav redzeejis. Vinjsh tak ir tups dirselju lauzeejs,kura sajeega palikusi M51 liimeni..


Kāda jēga pirkt 2 litrīgo efku, ja remonts tāds pats kā 3bla0 Tas jau taisni -. ZS pa lielam tik pat cik manam aizvēsturiskajam m54b25. Pa pilsētu, protams, ka būs labāk, bet nu izmest 10k pa 190 zs

Tas ekstra litrs pie patēriņa tik svarīgs? Gribi ekAnomēt pērc golf dīzeli, vai hibrīdu.


Tas 8hp automaats ir labs,bet taa bonusu dinamikaa noeed pati bundza,kas ir par 200..250kg smagaaka kaa ieprieksheejaa paaudze.
Reeciigi ir tas,ka savulaik,kad man bija 4 cilindru nemators ieksh vecaa E34 vienu briidi,visiem bija Viedoklis - nu,pisec. Kauns,miskaste,kasturveel. Muusdienaas,izraadaas,viss ir savaadaak. Taada pati kg/hp attieciiba der
nu nu,cik tiem abiem bij ieskrējiens no 0-100
Offline
Digital
10. Jan 2021, 22:26 #5823

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3726

Braucu ar: Elektrību


10 Jan 2021, 22:06:23 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:02:44 @sys9291 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...


Nee,nu var neko nedomat. Es vnk aktualizeeju teemu,kas,peec manas saprashanas,ir jaadara. Ieskaitot to,ka likt jaunu dpf+co nav nekaadas jeegas,ja sprauslas nav labaa kaartiibaa. A,savukart,dpf un co ir jaaliek jauns kategoriski,vairaaku iemeslu deelj. Nu,luuk,te man sanaak kaadas 3..4k uzreiz. Plus kaarbas remonts. Tas bija tas,kas man likaas buutiski pateikt.

Kur problema uzlikt aftermarket to apvienoto dpf+cat, viņš nāk identisks ārēji kā oem. Vismaz cipars viņam ir pieņemams, savadak kkada auto kurš maksa 3-5k likt oem pa 2k nu nebus.
Ganjau nav tik ilgmužigs kā oem, bet nu tapat.

[ Šo ziņu laboja Digital, 10 Jan 2021, 22:27:09 ]

Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 22:28 #5824

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2674

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 22:30 #5825

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2674

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 22:26:11 @Digital rakstīja:

10 Jan 2021, 22:06:23 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:02:44 @sys9291 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...


Nee,nu var neko nedomat. Es vnk aktualizeeju teemu,kas,peec manas saprashanas,ir jaadara. Ieskaitot to,ka likt jaunu dpf+co nav nekaadas jeegas,ja sprauslas nav labaa kaartiibaa. A,savukart,dpf un co ir jaaliek jauns kategoriski,vairaaku iemeslu deelj. Nu,luuk,te man sanaak kaadas 3..4k uzreiz. Plus kaarbas remonts. Tas bija tas,kas man likaas buutiski pateikt.

Kur problema uzlikt aftermarket to apvienoto dpf+cat, viņš nāk identisks ārēji kā oem. Vismaz cipars viņam ir pieņemams, savadak kkada auto kurš maksa 3-5k likt oem pa 2k nu nebus.
Ganjau nav tik ilgmužigs kā oem, bet nu tapat.


Nu visa problēma, ka šī topika ietvaros nav viedokļa vēl bijis jā vai nē, vai tie aftermaketi pilda kādu funkciju vai tikpat labi var braukt bez
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 22:37 #5826

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2674

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 22:32:55 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:28:58 @vadjiksBMW rakstīja:
Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek


Nu, 8hp ir labas kaarbas. Taas arii pasaakumu izvelk f paaudzee.


Nu imho arī 5-6hp bija diezgan labas savam laikam, protams, no braucēja atkarīģs utt.
Arī pēc laikiem sulaspaku E60 ir 8.6 m47 motoram un 8.3 n47, tikai hvz vai visi n47 bija ar kārbu kurai dzostiks bija vai nē
Offline
Locis
10. Jan 2021, 22:40 #5827

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11202

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

8hp ar sport automatic aprīkojumu vēl patīkamāks
F10 530d 245 zs 0-100, 6.3 sec
E60 LCI 535d 286zs 0-100 6.4 sec

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Jan 2021, 22:48:26 ]

Offline
uldens1
10. Jan 2021, 23:09 #5828

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:


10 Jan 2021, 22:32:55 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:28:58 @vadjiksBMW rakstīja:
Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek


Nu, 8hp ir labas kaarbas. Taas arii pasaakumu izvelk f paaudzee.
manuālis izvelk to pašu
Offline
uldens1
10. Jan 2021, 23:27 #5829

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:

negudrojies,2x vairāk NM kā tavam e34 izsaka daudz ko
Offline
uldens1
11. Jan 2021, 00:04 #5830

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16105

Braucu ar:


10 Jan 2021, 23:46:30 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 23:27:17 @uldens1 rakstīja:
negudrojies,2x vairāk NM kā tavam e34 izsaka daudz ko


shis ir tas briidis, kad es juutu, ka tev ir patieshaam specigas fizikas zinaashanas. Piedod, man nav baigaa interese shaadaa liiimenii diskuteet.
ja tu mācētu rēķināt tad sanāktu ka e34 ir 12.5 kg/zs bet f10 9.2 kg/zs,un tagad ej pamācies fiziku lai saprastu kāpēc f10 rauj ātrāk nekā tavs vecais e34,savādāk tāds pazems līmenis tev
Offline
sys9291
11. Jan 2021, 00:16 #5831

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Jan 2021, 00:04:23 @uldens1 rakstīja:

10 Jan 2021, 23:46:30 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 23:27:17 @uldens1 rakstīja:
negudrojies,2x vairāk NM kā tavam e34 izsaka daudz ko


shis ir tas briidis, kad es juutu, ka tev ir patieshaam specigas fizikas zinaashanas. Piedod, man nav baigaa interese shaadaa liiimenii diskuteet.
ja tu mācētu rēķināt tad sanāktu ka e34 ir 12.5 kg/zs bet f10 9.2 kg/zs,un tagad ej pamācies fiziku lai saprastu kāpēc f10 rauj ātrāk nekā tavs vecais e34,savādāk tāds pazems līmenis tev

un arī NM F dīzelim ir 3x vairāk...nekā 1.8 benzīnam... tie arī rauj nevis HP...
Offline
streetking
11. Jan 2021, 08:28 #5832

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

Kā tur bija - KW parāda cik ātri ietrieksies sienā, NM parāda cik tālu sienu aizstumsi
Offline
maasters
11. Jan 2021, 09:19 #5833

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

vispār jau KW ir RPM/min reizināti ar griezes momentu ... tas tā ja kas.

Savukārt to, cik ātri ieskrien sienā parasti nosaka braukšanas prasmes un tehniskais stāvoklis hadenei

[ Šo ziņu laboja maasters, 11 Jan 2021, 09:20:42 ]

Offline
amons
11. Jan 2021, 11:29 #5834

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325

E91 LCI šoziem parādijusies nedaudz neadekvāta Run flat indikatora darbība. Kamēr līdzens ceļa segums, tikmēr vispār nekādu problēmu, bet brīžos kad uzkrīt sniegs, mēdz izmest ka spiediens zems riepās. Šādi ir bijis šoziem 3 reizes. visas reizes pārbaudot spiedienu, nav novērota nekāda lielā atšķirība. Dažos gadījumos 0,2 Bāri mazāk, kā tika pirms laika iepumpēti ( bet iespējams ka benzīntanku monometri rāda atšķirīgus rezultātus ).
Ieprieš biju novērojis, ka lai izmestu paziņojumu, kādai riepai jānokrīt spiedienam apmēram par 0,6 Bāriem ( tas bija gadījumos, kad tiešām bija dabūta nagla riepā ).
Riepas ir ziemenes ar šipiem, otrā sezona', tāpat kā diski. Pagāšgad nebija šādu problēmu.
Katru reizi pēc spiediena uzpildes, borta datorā aktivizēju riepu spiediena izmaiņu.

Kur sākt meklēt vainu?
Run flat indikatora adoptāciju slieksnis kaut kā samazinājies, kļuvis šaurāks vai korekti nedarbojas?
Diski jāpārbalansē? ( bet uz sausa asfolta nekad nav bijis nepatiess paziņojums par spiediena zudumu riepā )
Kāds no ABS sensoriem iet uz beigām un ir adoptācijas koridora pašā malā un tāpēc ''jūtīgāk'' reaģē Run flat sistēma?
Slidinoties pa tikko uzsnigušu sniegu, diskos sakrājas sniegs, kas izsauc disbalansu un sistēmas kļūdu?
INPA nekādas kļūdas nerāda.
Offline
sadell
11. Jan 2021, 12:10 #5835

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


11 Jan 2021, 12:01:58 @DM-101 rakstīja:

11 Jan 2021, 11:56:24 @sadell rakstīja:
F07, 2014.g paņemts ar 160k, tagad 217k
no remontiem - nomainīti abi pneimas baloni, sīkumi ritošajā un ķēde pie 200k


un pie viena - pieregjistreets jauns DPF, to nemainot. Smalki. Kopts auto!
Un atkal - kaarbai jau vajadzeeja buut 3.elljai un filtram, bet joprojaam - maucam ar pirmo. Lieliski!


Nez pēc kā tu izpīēji kas ir darīts ar dpf, eļļu, utt?
Sakarā ar dpf nekas nav darīts, reģistrēts, utt. Viss ir vietā, nekas nesmird, nekūp un izputējs tīrs.
P.S
1.Es rakstīju tikai par remontiem.
2.Par riepu, bremžu maiņu un virsbūves/salona kopšanu izmirsi ierakstīt...
Offline
sadell
11. Jan 2021, 12:19 #5836

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Kā es, kā regular draivers varu zināt pie kura nobraukuma kas maināms? Borta kompis saka, ka viss ok. Dīleris saka ka viss ok.

Nesen biju pie dīlera, kādēļ viņš man neko neteica par DPF maiņu?

Kam, ja ne dīlerim tas būtu jāzina un jāpaziņo man?

Ok, par kārbas eļļu zinu, ka dīleris uzskata, ka tā nav jāmaina, īpaši pie 200k...
Offline
sadell
11. Jan 2021, 12:35 #5837

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Tev par mani ir radies priekšstats mani nezinot..
Man tagad arī ir priekšstats par tevi, ne velti tu te sēdi viens pats savā 'smilškastē'...
Visu gaišu.
Offline
smudo
11. Jan 2021, 12:58 #5838

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Tāpēc ka nav datu, ka DPF kalpo konkrētus KM. Daudz kas atkarīgs no konkrētā auto lietošanas apstākļiem un vismaz Audi gadījumā (runa jau ir par pēdējo pāris gadu post dieselgate auto, kur VAG CEO vairs neriskēs ar reālu cietumsodu par ES regulu pārkāpumiem), kas, ar lielu varbūtību izmanto tos pašus DPF OEM piegādātājus, kā BMW, ir noteikts, ka līdz 180k km nekas nav jāskatās - jāseko tikai līdzi tam, ko rāda panelī (piemēram, ja izilgstoši nebūs veikta reģenerācija, tad par to var būs paziņojums arī jaunam un maz km nobraukušam auto) un sākot no 180k km ik pēc 30k km (kas sakrīt ar regulāro apkopes intervālu (nejaukt ar eļļas maiņu)) ir jāpārbauda DPF stāvoklis - faktiski skatās, vai tas nav aizsērējies ar pelniem, kas atšķirībā no kvēpiem reģenerācijas laikā nedeg. Kanālu apaugšanas ar pelnu slāni samazina caurplūdi un palielina slodzi uz dzinēju (dēļ lielāka nekā paredzēts izplūdes pretspiediena), bet nekur neesmu atradis datus, ka tas ietekmētu filtra filtrēšanas spējas, kas lielā mērā ir loģisks pieņēmums, jo samazinoties filtra kanāliem, mikro daļiņām (kvēpiem) ir grūtāk tikt cauri filtram.

DM-101 ir bieži minējis, ka režģis var tikt bojāts, bet šiem apgalvojumiem nav bijusi atsauce uz konkrētiem pētījumiem vai piemēriem, ka filtra režģis mehāniski sabojātos pie 200k km nobraukuma. Tā kā dīzelim ir zemākas izplūdes t vs benzīns un tikai pie reģenerācijas vai augstas slodzes apstākļos tas sasniedz temperatūras, pie kurām kvēpi sadeg (bet OPF dēļ lielākām izplūdes t kvēpu dedzināšanai nav vajadzīga aktīvā reģenerācija). Ja benzīna auto katalizators var noiet 200+k km, tad var pieņemt, ka arī DPF var noiet vairāk kā 200+k km. Protams, ka varbūt BMW ir kādi iemesli, kādēļ atšķirībā no citiem ražotājiem tam ir fiksēts DPF darbības periods, tādēļ labprāt tos uzklausītu. Man pašam auto pagaidām ir 42k km un neplānoju ar to braukt līdz 200k km, bet tomēr ja tiek izteikti apgalvojumi, ka tieši BMW DPFi pēc 200k km vairs nefiltrē izmešus, tad visiem būtu noderīgi redzēt pamatojumu un tad nākotnē visus foruma biedrus ar 200k km PDFu varētu nosūtīt uz konkrēto postu.

Man arī ļoti nepatīk braukt aiz dīzeļiem bez PDF/katalizatora un beigtu degvielas padeves sistēmu, bet nezinu vai pareizi ir tagad ieteikt visiem pie 200k km automātiski mainīt DPFu (un tie kas to darītu, lielā procentā gadījumu uzliktu analogu aftermarket detaļu, kas iespējams, kalpos sliktāk) vai arī kāds padomās, ka ja jau pēc 200 k km tas vairs nefiltrē, tad tikpat labi to var ņemt vispār ārā.

Šis posts jāuztver kā konstruktīvs jautājums un būšu priecīgs, par konstruktīvu atbildi, pat ja Tavi izteikumi ir balstīti uz BMW noteikto DPF servisa intervālu. Kā jau teicu, tad VAG servisa intervāls ir 180k km, bet tas konkrēti pasaka, ka pie tā nobraukuma pārbauda filtra stāvokli un "pagarina" tā izmantošanu par vēl 30k km, bet nav runa par automātisku tā maiņu. Zinu gadījumus, kur auto (VW), kas pamatā brauc pa šoseju, kur filtrs ir nokalpojis 400k km un kvēpus cauri nelaida, jo izplūde bija tīra (pavisam mazās daļiņas laiž cauri gan DPF, gan OPF, bet ir ES regulas, kas nosaka, kādos apjomos tas var notikt - par šo mēs diskutējām pāris mēnešus atpakaļ).
Offline
smudo
11. Jan 2021, 13:38 #5839

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3619

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Paldies par info. Tas nozīmē, ka BMW servisa procedūras atšķiras no Audi, paredzot DPF maiņu. Man ļoti gribētos saprast, kāds ir galvenais iemesls šādai procedūrai: 1) dabisks pelnu uzdegums filtra kanālos un attiecīgi pieaugošs pretspiediens ar visām izrietošajām sekām (t.i. rūpes par dzineja drošu darbību pēc 200 k km) vai 2) sliktāka filtrēšana (jo ir risks par filtra režģa noturību) un no tā izrietošās rūpes par pilsētu iedzīvotāju veselību, 3) vai abi.

Bet ar tādiem datiem publiski neviens laikam nedalās, vai arī nemāku meklēt. Šo tēmu lasa daudzi, arī tie, kas nav šeit reģistrējušies un atsauces uz ārējiem avotiem kādu var pamudināt veikt attiecīgo soli (vai arī kā nākamo auto neizvēlēties dīzeli ar lielu nobraukumu).

Protams, var pateikt, ka iemesls nav svarīgs un filtrs ir jāmaina, bet realitāte ir tāda, ka pat meklējot info vācu valodā par šo tēmu, redzams, ka tur DPF "tīrīšana", lai pagarinātu to mūžu ir milzīga industrija un uzgāju mājaslapas, kur arī tiek skaidrots, ka ir dažādas metodes, kur dažas ir izstrādātas tā, lai būtu maksimāli mehāniski saudzīgas pret filtru tīrīšanas procesā. Tas man liek domāt, ka ja ne BMW, tad citu ražotāju filtriem, kuriem nav servisa procedūras ar fiksētu KM apjomu, arī pie lielākiem km DPF filtra režģis ir saglabājis sākotnējo struktūru un galveno uzdevumu vēl pilda, jo citādi Vācietis nemaksātu 400-500 EUR (noņemšana servisā, sūtīšana DPF tīrītājam un uzlikšana atpakaļ), ja par 1000-2000 EUR var dabūt jaunu filtru? Ja palasa auto forumus vācu valodā, arī tur šī ir daudz apspriesta tēma, bet vairāk personiskās pieredzes līmenī, nevis ar atsaucēm uz pētījumiem.

Edit: https://www.dpf-reinigung-24.de/

Šeit un daudzās vietās sola, ka sasniegs līdz 98% no jauna stāvokļa (attiecībā pret pelnu uzdegumu), pie tam process ir TUV pārbaudīts un sertificēts.

Edit 2: Šeit citā lapā īsi apraksta procesu, detaļas neatklājot:

https://dpf-clean.de/reinigungsverfahren/

Tiek tikai uzsvērts, ka DPF netiek tīrīts ķīmiski (bet gan gan kombinējot mehāniskas, pneimatiskas un termālas apstrādes soļus). ņemot vērā šādu TUV apstiprinātu nozari Vācijā, tas man netieši liek secināt, ka DPF, kas ir nokalpojis savu mūžu (t.i pelnu uzdegums ir sasniedzis kritisko), pēc pelnu uzdeguma noņemšanas tomēr turpina pildīt filtrēšanas funkciju, jo citādi nevaru iedomāties, ka pēc visiem dieselgate skandāliem un pie tā, ka Vācijā ļoti stingri noteikumi par to, kādas klases/kategorijas dīzeļu var iebraukt kurā pilsētā, varētu pastāvēt šāds TUV sertificēts bizness. Tas tomēr nav tas pats, ka garāžā pašam ņemt nost DPFu un to programmēt ārā.

Par Tevis minēto CO2 katu izbeigšanos - pieņemu, ka tie izbeidzas arī dēļ "uzdegumiem" mazas slodzes apstākļos (kā rezultātā vairs nevar notikt ķīmiskā reakcija, jo aktīvā virsma ar cēlmetālu ir pārklāta ar pelniem/kvēpiem) vai citu problēmu gadījumā, nevis pie 100k km pats filtra režģis zaudē sākotnējo struktūru?

[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Jan 2021, 14:00:25 ]

Offline
Angelz
11. Jan 2021, 16:50 #5840

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2875

Braucu ar: BMW


11 Jan 2021, 13:07:27 @DM-101 rakstīja:

Nu,nav tik smuki. F seerijas co benziina kati biezhi vien jau ir zaraa pie 80..100..120kkm. Braucot normalaa profilaa. Pie mums,chunchinot,laikaa nemainot piloshas sprauslas.. da man uz diag naak mashiinas,kuraam jau pie 40..50kkm ir zaraa co kati. Diemzheel.

Otra teema - pashu plaushas. Ja taas nav taa veertas,lai sekotu razhotaaja noraadiijumiem,tad jebkuri citi pieraadiijumi ir lieki. BMW nosaka ka,saskanjaa ar cbs,tas dpf ir jaamaina. Punkts. Slikti straadaajosh dpf izraisa pashu plaushu veezi. Ar lielaaku probabilitaati siichiem. Man vispaar ne mirkli nenaak praataa ko veel kombineet. Es negribu kaa Viesturs - mociities pusgadu,un spljaujot asinis,nospraagt Ziemassveetkos,atstaajot mazu siici bez teeva. Es te neredzu diskusijai baazi.


Kas ir Viesturs?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 11 Jan 2021, 16:50:19 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4