Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
plakanais
12. Oct 2017, 13:21 #5801

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


12 Oct 2017, 13:11:23 @er rakstīja:

12 Oct 2017, 12:30:17 @plakanais rakstīja:
https://mobile.twitter.com/shukla_tarun/status/...11397120/photo/1


P.s tie PW dzineeji, kad lido paari galvai, arii ljoti interesantas skanjas meedz izdvest, citreiz, kad no idle iegaazee, liekas ka liidz lidostai netiks 45. un 50. sekundee var dzirdeet, nav izteikti tajaa video, dabaa toch liekas, ka kaads gultnis taisaas izjukt https://youtu.be/OiupCY_xSPk


Visi tie dzinēji kad strādā autothrotle uz nosēšanos izdeveš "jocīgas skaņas", mainot dzinēja apgriezienus, pasvilpj, pavibrē.

Sevišķi labi avr dzirdēt kad darbina iekšā, kāpjot apgriezieniem dzinējs iziet cauri kkādam rpm range kurā ir rezonanse.
tas skaidrs, bet ne cfm’s, ne v2500’ais, pat krieva sukhojs neizdod taadas skanjas
Offline
er
12. Oct 2017, 14:35 #5802

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


12 Oct 2017, 13:21:38 @plakanais rakstīja:

12 Oct 2017, 13:11:23 @er rakstīja:

12 Oct 2017, 12:30:17 @plakanais rakstīja:
https://mobile.twitter.com/shukla_tarun/status/...11397120/photo/1


P.s tie PW dzineeji, kad lido paari galvai, arii ljoti interesantas skanjas meedz izdvest, citreiz, kad no idle iegaazee, liekas ka liidz lidostai netiks 45. un 50. sekundee var dzirdeet, nav izteikti tajaa video, dabaa toch liekas, ka kaads gultnis taisaas izjukt https://youtu.be/OiupCY_xSPk


Visi tie dzinēji kad strādā autothrotle uz nosēšanos izdeveš "jocīgas skaņas", mainot dzinēja apgriezienus, pasvilpj, pavibrē.

Sevišķi labi avr dzirdēt kad darbina iekšā, kāpjot apgriezieniem dzinējs iziet cauri kkādam rpm range kurā ir rezonanse.
tas skaidrs, bet ne cfm’s, ne v2500’ais, pat krieva sukhojs neizdod taadas skanjas


Nu tur Tev taisnība, TIEŠI tādas skaņas izdod tikai PW1500, CFM-56 skan līdzīgi, bet savādāk
Offline
ramex
12. Oct 2017, 20:50 #5803

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


12 Oct 2017, 19:52:19 @bertons rakstīja:

11 Oct 2017, 23:25:26 @orlovs rakstīja:

11 Oct 2017, 23:16:46 @422167 rakstīja:
Turpiniet ticēt, ka AirBaltic ir normāla komercsabiedrība ha ha ha
To pašu varēja teikt par LOT/Nippon Air un vēl veselu baru citu lidsabiedrību, kuras sākumā nopirka 787 Dreamliners.
Nesaskatu neko briesmīgu, arī lidmašīnām jāizslimo bērnu slimības


Ljotaks pisaas lejaa zemee visi panikaa. Orlovs seezh malko teeju saka “all good, beernu slimiiba, nekas tragjisks”


tieši tāpēc lai tevis aprakstītais scenārijs nebūtu - attiecīgie lidaparāti tiek "grounded" šinī gadījumā arī tie kas ir AirBaltic.

Nekas abnormāls tas nav.
Online
RaimisK
13. Oct 2017, 17:55 #5804

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

Diezgan bieži sanāk lidot. Pirms pāris mēnešiem sanāca reiss no Madrides ar CS300. Tas, ka nokavējās lidmašīna pa 30 min, nekas, lidojot mājās jau vairs nav svarīgi.
1. lidmašīna paātrinās, bet jūtams, ka nav power pietiekams, pēc pāris km met pa bremzēm. Apgriežamies uz skrejceļa (paralēla). Laiciņš paiet, kapteinis saka, jo drosele nosprūdusi (t.i. nevis kāda atmazka). Atdzesēsim bremzes un brauksim tālāk. Tipa 15min. Pagāja kādas 4x15min un, tad paziņojums - ilgi bremzes dzesējās, esam nokurinājuši degvielu. Braucam uz gate pildīties. Visi palika lidmašīnā kamēr pildīja (varbūt nepildīja degvielu, tikai sameloja)
2. ar aptuveni 2-3h nokavēšanos ejam uz pacelšanos, sajūta tā pati, ka nepietiek ātruma/jaudas, kapteinis noriskēja un uzrāva gaisā, bet sajūta bija, ka knapi. Ļoti knapi pacēlās.
3. Nākošajā nedēļā atcēla pacelšanos Parīzē dēļ līdzīgas lietas, kapteinis nebija nindza ar 15 dzīvībām.
4. AB iekšējais komentārs, ka dzinēji, ļoti ekonomiski, iespējams nedaudz pietrūks jaudas, bet pārējiem viss būs ok.
Ā, Pirms mēneša nokavēja reisu pa 3h, jo cs300 nevarēja pacelties un vietā Boing atsūtīja

Personīgi nepatīk tas aparāts, krēsli ar neērti
Offline
plakanais
13. Oct 2017, 19:26 #5805

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


13 Oct 2017, 18:05:02 @bertons rakstīja:

13 Oct 2017, 17:55:56 @RaimisK rakstīja:

Personīgi nepatīk tas aparāts, krēsli ar neērti


kreesli man liekas tiiri taa neko bet pa jebalu tam "dizainerim" kursh izdomaaja novietojumu kastei kuraa iekshaa drosiibas vestes
Nez, kasti nepamaniiju, tachu tāpat ar mātes vārdiem slavināju to, kuram bija žēl atzveltni pa 10cm garāku uztaisīt un iebāzt viņā vairāk porolonu. Augshējā kante reti riebīgi pakausī dur.

Visiem normāla auguma večiem bildē var redzēt, ka galva ir krietni virs krēsla

[ Šo ziņu laboja plakanais, 13 Oct 2017, 19:51:26 ]

Offline
arizah
13. Oct 2017, 21:18 #5806

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


13 Oct 2017, 17:55:56 @RaimisK rakstīja:
2. ar aptuveni 2-3h nokavēšanos ejam uz pacelšanos, sajūta tā pati, ka nepietiek ātruma/jaudas, kapteinis noriskēja un uzrāva gaisā, bet sajūta bija, ka knapi. Ļoti knapi pacēlās.


To gandrīz nav iespējams ar sajūtām tā pateikt. Ļoti reti pacelšanās notiek ar pilnu jaudu, jeb TOGA. Izmantots tiek max viss pieejamais skrejceļš, lai taupītu dzinēju resursu. Faktoru te ir daudz, bet īsumā - garāks skrejceļš, mazāka pacelšanās masa, aukstāks/blīvāks gaiss, tas viss ļauj jaudas uzstādījumu izvēlēties zemāku. Tā kā, ja Tavā rīcībā nav pietiekami daudz datu, Tavs iekšējais akselerometrs Tevi piečakarēs. Jebkurā gadījumā lidmašīna atrausies pie noteikta ātruma (Vr), kurš tiek sasniegts _kaut_kur_, ne obligāti max ātri, un ar jaudu tajā brīdī vairs nav nekāda sakara. Tajā brīdī viņa vispār jau var būt bez viena dzinēja, viņa vienalga pacelsies. Tikai climb gradient būs mazliet zemāks, jeb citiem vārdiem sakot flight path mazliet lēzenākā leņķī, bet ātrumam neļaus nokrist. Tātad atkal - grūti sēžot salonā to būs noteikt. Vienīgais, kas beidzot točna liecinās par to, ka "knapi pacēlās", būs stall buffet, bet nu cerēsim, ka Tev nenāksies neko tādu piedzīvot.

Un jā, stundu sēžot uz APU ir reāli nokurināt degvielu tā, ka jāpildās.

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Oct 2017, 21:20:09 ]

Offline
Fruktists
14. Oct 2017, 15:21 #5807

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Varētu būt ka šis ir tas lielais Antonovs?

AN iekritis jūrā ar franču militāro tehniku uz borta
Offline
soulfreak
14. Oct 2017, 15:23 #5808

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6607

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Jā, Mrija ir ar propelleriem
Offline
Fruktists
14. Oct 2017, 15:26 #5809

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


14 Oct 2017, 15:23:50 @soulfreak rakstīja:
Jā, Mrija ir ar propelleriem


Ok skaidrs. Tā bilde tur pirmstam nebija.
Offline
berny757
14. Oct 2017, 15:28 #5810

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Kāds an-26
Offline
plakanais
14. Oct 2017, 16:27 #5811

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


14 Oct 2017, 15:21:08 @Fruktists rakstīja:
Varētu būt ka šis ir tas lielais Antonovs?

AN iekritis jūrā ar franču militāro tehniku uz borta

https://russianplanes.net/id148127

Te sīkāk, slikta redzamība un džeki sapisušies navigācijā http://avherald.com/h?article=4afac6ce

[ Šo ziņu laboja plakanais, 14 Oct 2017, 16:31:03 ]

Offline
kriii
15. Oct 2017, 11:28 #5812

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Ātri gan Baltics nočekojis jaunās ļopenes. Par pārsteigumu tikko iesēdināja tādā. Beņķis neērts
Offline
kuskuss
16. Oct 2017, 14:24 #5813

Kopš: 19. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: BMW 5er

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedri...as.d?id=49344663
Offline
arizah
16. Oct 2017, 14:33 #5814

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

šitos nav vērts lasīt.
topiks līdzīgi kā avheralds pamazām sabojājas
Offline
markelis
16. Oct 2017, 15:43 #5815

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12929

Braucu ar: eFku

man ar sito kukuruznjiku naakam otrdien jaalido. cerams liidz tam laikam saremontees :scary:
Offline
Machida
16. Oct 2017, 15:48 #5816

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Kamēr pats nedzirdēšu, nekad neticēšu, ka stjuarte rupji atbild pasažierim, lai viņš uzliek somu sev uz galvas vai tamlīdzīgus tekstus. Stjuartes vienmēr taču ir pārmērīgi laipnas.
Offline
ramex
16. Oct 2017, 15:50 #5817

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


16 Oct 2017, 15:48:15 @Machida rakstīja:
Kamēr pats nedzirdēšu, nekad neticēšu, ka stjuarte rupji atbild pasažierim, lai viņš uzliek somu sev uz galvas vai tamlīdzīgus tekstus. Stjuartes vienmēr taču ir pārmērīgi laipnas.


Parasti koferi lūdz pastumt zem taburets, vai ja pavisam mazs tas lidaparāts tad nemaz neļauj kāpt iekša, prasa atstāt pie trapa. A ja tanta bija gudrāka par citiem, noignoreeja un iesitepa salonā nu tad LLP
Online
arizah
16. Oct 2017, 16:13 #5818

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


16 Oct 2017, 15:38:14 @bertons rakstīja:
tas jau nemaina lietas buutiibu ka tas ir parashnjiku kantoris


Nu tik tālu, cik tev ir aktuāls viena-tante-teica viedoklis.
Man tā ne reizi nav gadījies.
Offline
Hirschenhof
16. Oct 2017, 16:17 #5819

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Neticu tam stāstam

P.S. Nesen CS vietā lidoju ar (?) Karpat Air lidmašīnu. Stjuartes (viena bija nevietējā) bija ļoti iejūtīgas un perfekti tika galā ar visiem dusmīgajiem Austrumeiropas "fraieriem".
Offline
soulfreak
16. Oct 2017, 16:20 #5820

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6607

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Vienreiz no FRA lidojot bija Karpatu bombardieris. Ķebļi un kājām vieta bija lieliski! Ja lido cita kompānija zem boltika tad vienai stjuartei jābūt no BT.

P.S. Zinu vienu gadījumu, kad viena paziņa strādāja BT par stjuarti, tad tā ļoti klusi pasūtīja biznesa pasažieri, kas pats bija uzprasījies. Uzcepās tā pamatīgi, ka beigās no reisa vēl nocēla stjuartei paveicās, neviens to nebija pamanījis

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 16 Oct 2017, 16:22:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo