Online
Pašreiz BMWPower skatās 35 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika III
Autors | Ziņojums |
Burx | 17. Aug 2011, 17:22 |
#5801
|
| Kopš: 27. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 977
Braucu ar: melnu mitsu
|
17 Aug 2011, 16:39:30 zbmono rakstīja:
17 Aug 2011, 15:35:24 tautudeels rakstīja:
airbaltic-gribetu-vel-63-68-miljonus
Ko jūs domājat par visu šo afēru? Cik esmu skatījies un lasījis, tad īsti nesaprotu, kurš ir lielāks krāns - Fliks ar savu muhļīšanos vai valsts ar nespēju atrast kompetentu satiksmes ministru ar pautiem. Tie ~60 miljoni tiek prasīti tīri no valsts vai BAS pieder Flikam?
kāpēc afēra? ja AB pašu kapitāls ir negatīvs, tad viņiem būtībā atliek divas iespējas - palielināt statūtkapitālu vai bankrotēt. visi lakam grib to otro.
gan jau 99 varēs sīkāk pastāstīt, man liekas, ka pērnā gada zaudējumi AB var būt objektīvi - bija islandes vulkāns, cēlās degvielas cenas, nopirka jaunus ļotakus.
bet nu kamēr nav zināms vai otrs īpašnieks piedalās kāposta pielikšanā ir pagrūti nostāties vienā vai otrā pusē. auguļa izvairība liecina par kaut kādām blakus štellēm, ko kāds bīda. un šis kāds var būt un var arī nebūt Fliks, kas, atcerēsimies ir vairāk Šķēles/Šlesera draudziņš nekā Lemberga.
Te bija labs ieteikums no db comentiem :
Bezizejas situacija ir vel 2 varianti - palielina kapitalu vajadzigaja apmera bet pie nosacijuma ka gan valsts gan Fliks pardod vienota pakete ne mazak ka 51 % uznemuma dalas 3 pusei ko atrod normala vairaksolisana (protams fliks atsakas no visam parvaldibas ekstram.
Otrs vaiants - maksatnespeja nav nekads briesmonis - ja pareizi dara tad ir loti efektivs veids ka restrukturizet kompaniju un atkratities no visadiem Flikiem - piemeri - General Motors - 2 gadus atpakal "prepackaged bancrupcy" un sobrid atkal lielakais auto razotajs pasaule un pelna.
Nekur nav aizliegts ka valadiba un parlaments pienemtu specialu air baltic maksatnespejas likumu (ja ta iestatos) un restrukturizetu kompaniju - pirma diena valsts pazino ka atbalstis restrukturizaciju procesu un to finanses (tadejadi biznes turpinas) administratoram ir tiesibas reverset visus darijumus par pedejiem 5 gadiem - Fliks pakas visus "brandnames" krajbankai un tiek izsviests nafig. krajbanka lai dabutu vismaz kautko atpakal ar pamatigu atalidi pardod iekilatos aktivus air baltikam. Kamer notiek restrukturizacija iesaldejas visadi % maksajumi bankam par lidmasinam un bez problemam var atbrivoties no jebkadiem "izdevigajiem" flika taisitajiem ligumiem. ja lidmasinu lizingkompanijas neparakstas turpinat lizingu (un iespejams ar atlaidi) tad lai tirgo lidmasinas (pec paris gadiem, kamer norit restrukturizacijas proces izverte un noperk vajadzigas lidmasinas nevis kautkadus sudus no ka SAS gribeja atkartities...). Tapat ari vairs nebutu parads par obligacijam SAS utt.
Rezultata kompanijas opracionala darbiba ciestu nedaudz varbut uz nedaudz uz nelielu samazinajumu pasazieros un dazi marsruti butu jaaizver. ta ka bankam nebutu jamaksa % un varetu izsviest visus "izdevigos" ligumus kompanija normali pelnitu. Sakartotu ari visus algu jautajumus ta lai nodokli no pilotu algam butu Latvija nevis kautkadas siltas salas. gala rezultata valsts dabutu pec restrukturizacijas ielikt lidzigi naudas summu ko vajag sobrid vai nedaudz lielaku bet jauna kompanija piederetu valstij pilniba un pec procesa to varetu normali pardot lielajam pasaules lidsabiedribam un tadejadi mierigi atsistu ne tikai to naudu atpakal ko dabutu sobrid par dalam un to kas investets bet krietni vairak. Vispar struktura nav talu no Citadeles izveides strukturas tikai nebutu jasedz caurums Parex del jo atlikusajai dalai var laut bankrotet.
nesaku ka vis tik viegli ka 2 pirkstus apcurat bet absoluti izdarami un tadiem mergliem ka Flikam un co nevajag laut par Latviju nirgaties un kautko draudet. Stasts ka tas atbaidis investorus ir pilnigi debils jo tadi investori butu tiesi jaatbaida bet tie kas normali strada nebaidisies. | Offline | | |
tomick | 17. Aug 2011, 17:29 |
#5802
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Kāds beidzot var pateikt vai ir pārskaitīta nauda par to zīmolu vai nav? | Offline | | |
Burx | 17. Aug 2011, 17:30 |
#5803
|
| Kopš: 27. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 977
Braucu ar: melnu mitsu
| Es personīgi domāju, ka pārskaitīta ir grāmatvediski...
Bet īsts cash diez vai... | Offline | | |
Marteens | 17. Aug 2011, 17:37 |
#5804
|
| Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10812
Braucu ar:
| http://www.diena.lv/latvija/zinas/bas-atsauc-sa...s-dalas-13898562
Pa skaisto. 49% + Air baltic brendu paņem fliks un valstij paliek 51% ar nolietotu avio parku un bez brenda. | Offline | | |
kkas | 17. Aug 2011, 18:22 |
#5805
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9424
Braucu ar: Alfu
|
17 Aug 2011, 17:37:49 Marteens rakstīja:
http://www.diena.lv/latvija/zinas/bas-atsauc-sa...s-dalas-13898562
Pa skaisto. 49% + Air baltic brendu paņem fliks un valstij paliek 51% ar nolietotu avio parku un bez brenda.
tur kāds izmisīgi kko mēģina saglābt un izshēmot, kamēr vēl ir laiks. ar tādu akcionāru līgumu tur tos 30 miljonus iegrūst ir pilnīgs beztolks. db koments ir +-realizējams, ja kādam būtu griba...
dienas raksts ir vnk propaganda
tas, ka fliks akcionāru līgumā ir būtībā tā pati valsts un nosaka visu un līgums slēgts iepriekšējās valdības laikā, protams, tiek noklusēts. izskatās, ka tajā līgumā ir piesegti visi varianti un nometot fliku summas būtu jāmaksā
shēma perfekta, brends ir prom un tu vari būt kaut 99% akcionārs, figa tev. gan jau vēl visi līdzekļi izpumpēti ārzonās, valstij tikai paliek saistības. vai nu maksātnespēja/bankrots vai tik investē piķi. jebkurā gadījumā vienīgais zaudētājs ir valsts un nodokļu maksātāji [ Šo ziņu laboja kkas, 17 Aug 2011, 18:23:19 ] | Offline | | |
martink | 17. Aug 2011, 18:33 |
#5806
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Tur kāds mēģina izvairīties no cietuma. | Offline | | |
tomick | 17. Aug 2011, 18:37 |
#5807
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Es domāju jātirgo nost tas airbaltic un miers. Nepirks Fliks viņu, jo ja nav nacionālās aviosabiedrības statuss, tad īsti tā sabiedrība nav izmantojama tranzītlidojumiem caur Rīgu.
Uztaisa jaunu lidsabiedrību, paņem līzingā jaunas lidmašīnas, personāls arī pārnāks no airbaltica un mierīgi strādā.
| Offline | | |
mastermind | 17. Aug 2011, 18:50 |
#5808
|
| Kopš: 24. May 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
|
17 Aug 2011, 16:19:10 Pacoo rakstīja:
17 Aug 2011, 15:35:24 tautudeels rakstīja:
airbaltic-gribetu-vel-63-68-miljonus
Ko jūs domājat par visu šo afēru? Cik esmu skatījies un lasījis, tad īsti nesaprotu, kurš ir lielāks krāns - Fliks ar savu muhļīšanos vai valsts ar nespēju atrast kompetentu satiksmes ministru ar pautiem. Tie ~60 miljoni tiek prasīti tīri no valsts vai BAS pieder Flikam?
Brutāla izzagšana, kas notiek valstī - akujeķ, nagļakā tiek zagts un slaukts, bet nekas netiek darīts lai to izbeigtu. Ko darīt?
Tas svimpis Bertolds vēljoprojām nerādās LV?
Latvietis tipiskais
Tas, ko tas 'svimpis' Fliks ir paveicis airBaltic labā ir jāaizmirst? Neba jau nu tie 15 vai 60 miljoni tur kaut ko nozīmē. It sevišķi salīdznot ar 230mio apgrozījumu. Ja tādiem bebriem kā tev ienāktu prāta pastīties ka visas sakarīgās aviosabiedrības 2010. cieta zāģi. Take salīdzināmās - airBerlin un flyBe, nerunājot par estonian un malev, kuras katru gadu zāģē. Kā iespējams ar deduktīvām spējām var noteikt, Flika interesēs nebūt nav nozagt tos 15 vai 60 miljonus. Labi - ir tur šaubīgi saistītie uzņēmumi, bet salīdznot unit costus ar tiešajiem konkurentiem - esam mazākspējīgi galvenokārt divu iemeslu dēļ - vecs fleet's 13,2 laikam (konkurentiem ap 5, rainim 3) un hedžings kam ar banku kredītlīniju kombinācijā ar mazizglītotu ekonomikas ministru pļūtījumiem NAV naudas. Tam arī tie 60 miljoni vajadzīgi. žēl, ka arī premjera viedoklis ir pietiekami populistisks un šlesera (?) daļas atmaskošanai nāksies zaudēt kā tranzītu, tā turistus. Bet, pasties, pilsonis Pacoo jūtas pārliecināts ka ZOG maitas...
| Offline | | |
|
Arturiks | 17. Aug 2011, 18:55 |
#5809
|
| Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9095
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Nu ja Pacoo saka , ka zog, tad zog. Nestridies. | Offline | | |
karlsonss | 17. Aug 2011, 19:54 |
#5810
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| imho tur tiek slaukts visos iespeejamos veidos caur BAS un NHS. kautkaa tak veeleeshanaam pikjis javaac.
neesmu izmekleetaajs un prokurors bet aizdomas ir.
paraak jau nu daudz visaadu smirdiigu faktu.[ Šo ziņu laboja karlsonss, 17 Aug 2011, 19:55:41 ] | Offline | | |
SteelRat | 17. Aug 2011, 19:57 |
#5811
|
| Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163863
Braucu ar: E95
|
17 Aug 2011, 18:50:07 mastermind rakstīja:
teksts
tad kada suda pec jams neradas LV ja jau vis tik skaisti
-----------------
| Offline | | |
PTZ | 17. Aug 2011, 20:28 |
#5812
|
| Kopš: 10. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1954
Braucu ar: kājām
| Piekrītu, kapēc Fliks nerādas Latvijā, ja viņš nav sliktais, kas taisa naudu sev
Varbūt viņš domā ka knābis ir pārlieku politiska institūcija, ka vēlas viņa arestu tāpat vien
Kaut kas nav ar to AirBaltic, pārlieku tur tas Fliks manuprāt uzdarbojas un arī Satiksmes ministru sen jau ar pautiem vajadzēja! | Offline | | |
tomick | 17. Aug 2011, 20:51 |
#5813
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Ja kādu vajadzēja aiz pautiem konkrēti, tad tas ir Gerhards no Tēvzemes.
Tagad skatos siltu vietiņu atradis Elektronisko sakaru direkcijas valdē.
Airbalticā tak nekas nav palicis, virszemes pakalpojumi NHS, piloti salu firmā, zīmols arī pārdots, lidmašīnas līzingā. | Offline | | |
Zevos | 17. Aug 2011, 21:14 |
#5814
|
| Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
|
17 Aug 2011, 18:50:07 mastermind rakstīja:
Latvietis tipiskais
Tas, ko tas 'svimpis' Fliks ir paveicis airBaltic labā ir jāaizmirst?
Pastāsti lūdzu, ko īsti Fliks ir paveicis | Offline | | |
Pacoo | 17. Aug 2011, 21:31 |
#5815
|
| Kopš: 03. Apr 2008
Ziņojumi: 5225
Braucu ar:
|
17 Aug 2011, 18:50:07 mastermind rakstīja:
17 Aug 2011, 16:19:10 Pacoo rakstīja:
17 Aug 2011, 15:35:24 tautudeels rakstīja:
airbaltic-gribetu-vel-63-68-miljonus
Ko jūs domājat par visu šo afēru? Cik esmu skatījies un lasījis, tad īsti nesaprotu, kurš ir lielāks krāns - Fliks ar savu muhļīšanos vai valsts ar nespēju atrast kompetentu satiksmes ministru ar pautiem. Tie ~60 miljoni tiek prasīti tīri no valsts vai BAS pieder Flikam?
Brutāla izzagšana, kas notiek valstī - akujeķ, nagļakā tiek zagts un slaukts, bet nekas netiek darīts lai to izbeigtu. Ko darīt?
Tas svimpis Bertolds vēljoprojām nerādās LV?
Latvietis tipiskais
Tas, ko tas 'svimpis' Fliks ir paveicis airBaltic labā ir jāaizmirst? Neba jau nu tie 15 vai 60 miljoni tur kaut ko nozīmē. It sevišķi salīdznot ar 230mio apgrozījumu. Ja tādiem bebriem kā tev ienāktu prāta pastīties ka visas sakarīgās aviosabiedrības 2010. cieta zāģi. Take salīdzināmās - airBerlin un flyBe, nerunājot par estonian un malev, kuras katru gadu zāģē. Kā iespējams ar deduktīvām spējām var noteikt, Flika interesēs nebūt nav nozagt tos 15 vai 60 miljonus. Labi - ir tur šaubīgi saistītie uzņēmumi, bet salīdznot unit costus ar tiešajiem konkurentiem - esam mazākspējīgi galvenokārt divu iemeslu dēļ - vecs fleet's 13,2 laikam (konkurentiem ap 5, rainim 3) un hedžings kam ar banku kredītlīniju kombinācijā ar mazizglītotu ekonomikas ministru pļūtījumiem NAV naudas. Tam arī tie 60 miljoni vajadzīgi. žēl, ka arī premjera viedoklis ir pietiekami populistisks un šlesera (?) daļas atmaskošanai nāksies zaudēt kā tranzītu, tā turistus. Bet, pasties, pilsonis Pacoo jūtas pārliecināts ka ZOG maitas...
Gudrinieks netipiskais latvietis atradies,tad Tavuprāt tur viss norit pareizajā virzienā?
Neiet runa šeit par zaudējumiem. Da hotķ -50m vai -100m viņiem būtu, bet PARĀDIET no kā. Sakārtojiet uzņēmumu tā lai nav bezpriģels un tad tie zaudējumi nešķitīs nekas ārkārtējs, jo zaudē arī Tevis minētās kompānijas.
Fliks diktē noteikumus VALSTIJ. Tavuprāt tā ir normāla prakse? Viņš nespēj izkāpt Latvijas teritorijā aiz bailēm par sašņorēšanu,bet vēl atļaujas komandēt un bīdīt shēmas(protams,ne jau viņš tur galvenais diktors). Šeit iet runa par to,ka neskaitāmi ministri neko nav darījuši valsts interesēs, ka kaut kāds ārzemnieks liek savu krānu visai tautai virsū, da kaut vai zīmola lieta. Pilnīgs fars, absolūti raksturo visu situāciju valstī. Par to iet runa. Ja redzētu jēgu ieguldīt tajā visā 50m vai 1m,tad arī ieguldītu to naudu, jo būtu gaidāma arī atdeve. Nesaku ka lācītis ir baigais vecis, bet viss tas sūds tā smird,ka pretīgi, pretīgi ka peds smaidot kamerā liek mīksto man un apkārtējiem.
Tad jau jāsaka,ka AŠ un co arī BAIGI kaut ko devuši valstij,lai taču ņem ko vēlas, nav ko viņus apvainot, pieķerti nav un ielas nobruģētas. Ja arī pacēli valstij 10m, tad Tev nav tiesību piesavināties kaut vai 1Ls,jo es redz ienesu tik un tik. Katram ir savs atalgojums,nevis tik cik viņš izdomās papildus iekasēt.
Izsaimniekot,piesavināties,nelietderīgi izmantot līdzekļus un tamlīdzīgi termini ir apzīmējami ar vienu vārdu - zagšana Cita lieta,ka juridiski tas nav viens un tas pats.
Ja uzņēmuma vadībā ir bardaks,tad nevar vēlēties arī zemākajos līmeņos kārtību,nevar vēlēties samazināt fleeta ciparu, ja galvenā cīņa norit par varu, nevienam nav laika un vēlme domāt par attīstību.
nemaz nerunājot par kaut kādām cilvēciskām pieklājības normām, pateikt,ka jā, mīnusi ir kuro gadu, ir mums kur piestrādāt,gan jau vaina ir arī manī, nevis teikt, ka viss ir kārtībā, Jūs lohi neko nesaprotat.
Da kaut vai algas lielumi, kaut vai samazinātu algas par 10% kā labas gribas žestu un būtu +1 viņam. Ko viņš dara,lielais biznesmenis LV vilcējs? Pasmejas un viss esot ok...PRETĪGI,ka kaut kas tāds tiek atļauts.
Kas par tūristiem tiks zaudēts? Domā,ka kāda vieta paliek tukša?
+kas Tev par standartiem,ja tādu sūda kompāniju sauc par sakarīgu. Ja arī strādā avio jomā, vajadzētu taču būt normālam skatījumam [ Šo ziņu laboja Pacoo, 17 Aug 2011, 21:34:52 ]
----------------- http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus. | Offline | | |
tomick | 17. Aug 2011, 22:18 |
#5816
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Premjera kandidāts bez augstākās izglītības
Tas taču nav nopietni, ja jau Turībā nevar bakalauru nokārtot, tad par ko vispār var runāt. | Offline | | |
|
Chief | 17. Aug 2011, 22:22 |
#5817
|
| Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 5422
Braucu ar:
| tapat skaidrs, ka nopietni vins tur neteemee - premjeru dombrovskim atstaas | Offline | | |
RaL | 17. Aug 2011, 22:42 |
#5818
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3668
Braucu ar: kruīzu
|
17 Aug 2011, 22:18:31 tomick rakstīja:
Premjera kandidāts bez augstākās izglītības
Tas taču nav nopietni, ja jau Turībā nevar bakalauru nokārtot, tad par ko vispār var runāt.
tur vajadzētu paskatīties gadus, kad ir pamestas studijas Turībā un sāktas Šveicē. ja viena seko pēc otras bez starplaikiem, tad tas ir pilnīgi saprotams - kāda jēga mācīties Turībā, ja esi jau pieņemts "labākā" mācību iestādē.
nedaudz gan dīvaini ir, ka uzņemts tur bez diploma, bet nu visādi gadās. ir arī izņēmumi no parastajām metodēm.[ Šo ziņu laboja raivis88, 17 Aug 2011, 22:44:03 ] | Offline | | |
l88 | 17. Aug 2011, 22:55 |
#5819
|
| Kopš: 23. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 138
Braucu ar: trolejbusu
|
17 Aug 2011, 20:28:17 PTZ rakstīja:
Piekrītu, kapēc Fliks nerādas Latvijā, ja viņš nav sliktais, kas taisa naudu sev
Varbūt viņš domā ka knābis ir pārlieku politiska institūcija, ka vēlas viņa arestu tāpat vien
Kaut kas nav ar to AirBaltic, pārlieku tur tas Fliks manuprāt uzdarbojas un arī Satiksmes ministru sen jau ar pautiem vajadzēja!
nu to tekstu par politizēto knābi, kas viņu cenšas nepamatoti sasņorēt, fliks regulāri klārē AB darbiniekiem.
p.s. zinu, jo man AB strādā viena paziņa.
p.p.s. personīgi es uzskatu, ka KNAB to tipu cenšas sašņorēt pamatoti [ Šo ziņu laboja l88, 17 Aug 2011, 22:56:11 ] | Offline | | |
tomick | 17. Aug 2011, 23:05 |
#5820
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
17 Aug 2011, 22:42:17 raivis88 rakstīja:
17 Aug 2011, 22:18:31 tomick rakstīja:
Premjera kandidāts bez augstākās izglītības
Tas taču nav nopietni, ja jau Turībā nevar bakalauru nokārtot, tad par ko vispār var runāt.
tur vajadzētu paskatīties gadus, kad ir pamestas studijas Turībā un sāktas Šveicē. ja viena seko pēc otras bez starplaikiem, tad tas ir pilnīgi saprotams - kāda jēga mācīties Turībā, ja esi jau pieņemts "labākā" mācību iestādē.
nedaudz gan dīvaini ir, ka uzņemts tur bez diploma, bet nu visādi gadās. ir arī izņēmumi no parastajām metodēm.
Turība varbūt arī ir labāka skola par to Šveices koledžu.
Edmunds: "Sāku mācīties 2005. gadā, uzņēma bez formāla iepriekšējā diploma, balstoties uz klātienes interviju ar rektoru, darba pieredzi un divām rekomendācijas vēstulēm."
Tātad mācījies no 2005. gada līdz 2010., tas ir piecus gadus.
No koledžas programmu apraksta.
Duration: Minimum 2 years, maximum 5 years.
Delivery method: 99% online via OnlineCampus software with intensive class discussion and collaboration, 1% in a one-week residency. The College organises five residencies per year, so you have many opportunities to meet the mandatory residential requirement. You can opt to take more than one residency if you like.
Tuition fees: 14,000 CHF (Swiss Francs) Approximately: 17735.2 USD / 12271 EUR / 10704.4 GBP
Tātad tā ir tipiska online skola un spriežot pēc mācību maksas nekas prātīgs.
Salīdzinājumam krutākā biznesa skola Šveicē:
IMD (www.imd.org)
MBA -
Program fees 2012
CHF 60,000 - tuition
CHF 25,000 - all program and project related fees, including books and course materials, the discovery expedition and weekday on-campus lunches, excluding personal expenses.
(fees may be subject to adjustments)
Drošvien ka Edmunds ir normāls pipars, bet nu vajag padomāt pirms līst uz bruņutransportiera.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|