Online

Pašreiz BMWPower skatās 35 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika III

AutorsZiņojums
Burx
17. Aug 2011, 17:22 #5801

Kopš: 27. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 977

Braucu ar: melnu mitsu


17 Aug 2011, 16:39:30 zbmono rakstīja:

17 Aug 2011, 15:35:24 tautudeels rakstīja:
airbaltic-gribetu-vel-63-68-miljonus

Ko jūs domājat par visu šo afēru? Cik esmu skatījies un lasījis, tad īsti nesaprotu, kurš ir lielāks krāns - Fliks ar savu muhļīšanos vai valsts ar nespēju atrast kompetentu satiksmes ministru ar pautiem. Tie ~60 miljoni tiek prasīti tīri no valsts vai BAS pieder Flikam?


kāpēc afēra? ja AB pašu kapitāls ir negatīvs, tad viņiem būtībā atliek divas iespējas - palielināt statūtkapitālu vai bankrotēt. visi lakam grib to otro.

gan jau 99 varēs sīkāk pastāstīt, man liekas, ka pērnā gada zaudējumi AB var būt objektīvi - bija islandes vulkāns, cēlās degvielas cenas, nopirka jaunus ļotakus.

bet nu kamēr nav zināms vai otrs īpašnieks piedalās kāposta pielikšanā ir pagrūti nostāties vienā vai otrā pusē. auguļa izvairība liecina par kaut kādām blakus štellēm, ko kāds bīda. un šis kāds var būt un var arī nebūt Fliks, kas, atcerēsimies ir vairāk Šķēles/Šlesera draudziņš nekā Lemberga.


Te bija labs ieteikums no db comentiem :

Bezizejas situacija ir vel 2 varianti - palielina kapitalu vajadzigaja apmera bet pie nosacijuma ka gan valsts gan Fliks pardod vienota pakete ne mazak ka 51 % uznemuma dalas 3 pusei ko atrod normala vairaksolisana (protams fliks atsakas no visam parvaldibas ekstram.

Otrs vaiants - maksatnespeja nav nekads briesmonis - ja pareizi dara tad ir loti efektivs veids ka restrukturizet kompaniju un atkratities no visadiem Flikiem - piemeri - General Motors - 2 gadus atpakal "prepackaged bancrupcy" un sobrid atkal lielakais auto razotajs pasaule un pelna.

Nekur nav aizliegts ka valadiba un parlaments pienemtu specialu air baltic maksatnespejas likumu (ja ta iestatos) un restrukturizetu kompaniju - pirma diena valsts pazino ka atbalstis restrukturizaciju procesu un to finanses (tadejadi biznes turpinas) administratoram ir tiesibas reverset visus darijumus par pedejiem 5 gadiem - Fliks pakas visus "brandnames" krajbankai un tiek izsviests nafig. krajbanka lai dabutu vismaz kautko atpakal ar pamatigu atalidi pardod iekilatos aktivus air baltikam. Kamer notiek restrukturizacija iesaldejas visadi % maksajumi bankam par lidmasinam un bez problemam var atbrivoties no jebkadiem "izdevigajiem" flika taisitajiem ligumiem. ja lidmasinu lizingkompanijas neparakstas turpinat lizingu (un iespejams ar atlaidi) tad lai tirgo lidmasinas (pec paris gadiem, kamer norit restrukturizacijas proces izverte un noperk vajadzigas lidmasinas nevis kautkadus sudus no ka SAS gribeja atkartities...). Tapat ari vairs nebutu parads par obligacijam SAS utt.
Rezultata kompanijas opracionala darbiba ciestu nedaudz varbut uz nedaudz uz nelielu samazinajumu pasazieros un dazi marsruti butu jaaizver. ta ka bankam nebutu jamaksa % un varetu izsviest visus "izdevigos" ligumus kompanija normali pelnitu. Sakartotu ari visus algu jautajumus ta lai nodokli no pilotu algam butu Latvija nevis kautkadas siltas salas. gala rezultata valsts dabutu pec restrukturizacijas ielikt lidzigi naudas summu ko vajag sobrid vai nedaudz lielaku bet jauna kompanija piederetu valstij pilniba un pec procesa to varetu normali pardot lielajam pasaules lidsabiedribam un tadejadi mierigi atsistu ne tikai to naudu atpakal ko dabutu sobrid par dalam un to kas investets bet krietni vairak. Vispar struktura nav talu no Citadeles izveides strukturas tikai nebutu jasedz caurums Parex del jo atlikusajai dalai var laut bankrotet.

nesaku ka vis tik viegli ka 2 pirkstus apcurat bet absoluti izdarami un tadiem mergliem ka Flikam un co nevajag laut par Latviju nirgaties un kautko draudet. Stasts ka tas atbaidis investorus ir pilnigi debils jo tadi investori butu tiesi jaatbaida bet tie kas normali strada nebaidisies.
Offline
tomick
17. Aug 2011, 17:29 #5802

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Kāds beidzot var pateikt vai ir pārskaitīta nauda par to zīmolu vai nav?
Offline
Burx
17. Aug 2011, 17:30 #5803

Kopš: 27. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 977

Braucu ar: melnu mitsu

Es personīgi domāju, ka pārskaitīta ir grāmatvediski...
Bet īsts cash diez vai...
Offline
Marteens
17. Aug 2011, 17:37 #5804

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10812

Braucu ar:

http://www.diena.lv/latvija/zinas/bas-atsauc-sa...s-dalas-13898562

Pa skaisto. 49% + Air baltic brendu paņem fliks un valstij paliek 51% ar nolietotu avio parku un bez brenda.
Offline
kkas
17. Aug 2011, 18:22 #5805

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9424

Braucu ar: Alfu


17 Aug 2011, 17:37:49 Marteens rakstīja:
http://www.diena.lv/latvija/zinas/bas-atsauc-sa...s-dalas-13898562

Pa skaisto. 49% + Air baltic brendu paņem fliks un valstij paliek 51% ar nolietotu avio parku un bez brenda.


tur kāds izmisīgi kko mēģina saglābt un izshēmot, kamēr vēl ir laiks. ar tādu akcionāru līgumu tur tos 30 miljonus iegrūst ir pilnīgs beztolks. db koments ir +-realizējams, ja kādam būtu griba...
dienas raksts ir vnk propaganda
tas, ka fliks akcionāru līgumā ir būtībā tā pati valsts un nosaka visu un līgums slēgts iepriekšējās valdības laikā, protams, tiek noklusēts. izskatās, ka tajā līgumā ir piesegti visi varianti un nometot fliku summas būtu jāmaksā
shēma perfekta, brends ir prom un tu vari būt kaut 99% akcionārs, figa tev. gan jau vēl visi līdzekļi izpumpēti ārzonās, valstij tikai paliek saistības. vai nu maksātnespēja/bankrots vai tik investē piķi. jebkurā gadījumā vienīgais zaudētājs ir valsts un nodokļu maksātāji

[ Šo ziņu laboja kkas, 17 Aug 2011, 18:23:19 ]

Offline
martink
17. Aug 2011, 18:33 #5806

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Tur kāds mēģina izvairīties no cietuma.
Offline
tomick
17. Aug 2011, 18:37 #5807

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Es domāju jātirgo nost tas airbaltic un miers. Nepirks Fliks viņu, jo ja nav nacionālās aviosabiedrības statuss, tad īsti tā sabiedrība nav izmantojama tranzītlidojumiem caur Rīgu.

Uztaisa jaunu lidsabiedrību, paņem līzingā jaunas lidmašīnas, personāls arī pārnāks no airbaltica un mierīgi strādā.

Offline
mastermind
17. Aug 2011, 18:50 #5808

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:


17 Aug 2011, 16:19:10 Pacoo rakstīja:

17 Aug 2011, 15:35:24 tautudeels rakstīja:
airbaltic-gribetu-vel-63-68-miljonus

Ko jūs domājat par visu šo afēru? Cik esmu skatījies un lasījis, tad īsti nesaprotu, kurš ir lielāks krāns - Fliks ar savu muhļīšanos vai valsts ar nespēju atrast kompetentu satiksmes ministru ar pautiem. Tie ~60 miljoni tiek prasīti tīri no valsts vai BAS pieder Flikam?


Brutāla izzagšana, kas notiek valstī - akujeķ, nagļakā tiek zagts un slaukts, bet nekas netiek darīts lai to izbeigtu. Ko darīt?
Tas svimpis Bertolds vēljoprojām nerādās LV?


Latvietis tipiskais
Tas, ko tas 'svimpis' Fliks ir paveicis airBaltic labā ir jāaizmirst? Neba jau nu tie 15 vai 60 miljoni tur kaut ko nozīmē. It sevišķi salīdznot ar 230mio apgrozījumu. Ja tādiem bebriem kā tev ienāktu prāta pastīties ka visas sakarīgās aviosabiedrības 2010. cieta zāģi. Take salīdzināmās - airBerlin un flyBe, nerunājot par estonian un malev, kuras katru gadu zāģē. Kā iespējams ar deduktīvām spējām var noteikt, Flika interesēs nebūt nav nozagt tos 15 vai 60 miljonus. Labi - ir tur šaubīgi saistītie uzņēmumi, bet salīdznot unit costus ar tiešajiem konkurentiem - esam mazākspējīgi galvenokārt divu iemeslu dēļ - vecs fleet's 13,2 laikam (konkurentiem ap 5, rainim 3) un hedžings kam ar banku kredītlīniju kombinācijā ar mazizglītotu ekonomikas ministru pļūtījumiem NAV naudas. Tam arī tie 60 miljoni vajadzīgi. žēl, ka arī premjera viedoklis ir pietiekami populistisks un šlesera (?) daļas atmaskošanai nāksies zaudēt kā tranzītu, tā turistus. Bet, pasties, pilsonis Pacoo jūtas pārliecināts ka ZOG maitas...
Offline
Arturiks
17. Aug 2011, 18:55 #5809

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9095

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Nu ja Pacoo saka , ka zog, tad zog. Nestridies.
Offline
karlsonss
17. Aug 2011, 19:54 #5810

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

imho tur tiek slaukts visos iespeejamos veidos caur BAS un NHS. kautkaa tak veeleeshanaam pikjis javaac.

neesmu izmekleetaajs un prokurors bet aizdomas ir.

paraak jau nu daudz visaadu smirdiigu faktu.

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 17 Aug 2011, 19:55:41 ]

Offline
SteelRat
17. Aug 2011, 19:57 #5811

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163863

Braucu ar: E95


17 Aug 2011, 18:50:07 mastermind rakstīja:
teksts

tad kada suda pec jams neradas LV ja jau vis tik skaisti

-----------------
Offline
PTZ
17. Aug 2011, 20:28 #5812

Kopš: 10. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1954

Braucu ar: kājām

Piekrītu, kapēc Fliks nerādas Latvijā, ja viņš nav sliktais, kas taisa naudu sev
Varbūt viņš domā ka knābis ir pārlieku politiska institūcija, ka vēlas viņa arestu tāpat vien
Kaut kas nav ar to AirBaltic, pārlieku tur tas Fliks manuprāt uzdarbojas un arī Satiksmes ministru sen jau ar pautiem vajadzēja!
Offline
tomick
17. Aug 2011, 20:51 #5813

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Ja kādu vajadzēja aiz pautiem konkrēti, tad tas ir Gerhards no Tēvzemes.
Tagad skatos siltu vietiņu atradis Elektronisko sakaru direkcijas valdē.

Airbalticā tak nekas nav palicis, virszemes pakalpojumi NHS, piloti salu firmā, zīmols arī pārdots, lidmašīnas līzingā.
Offline
Zevos
17. Aug 2011, 21:14 #5814

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 24

Braucu ar:


17 Aug 2011, 18:50:07 mastermind rakstīja:


Latvietis tipiskais
Tas, ko tas 'svimpis' Fliks ir paveicis airBaltic labā ir jāaizmirst?

Pastāsti lūdzu, ko īsti Fliks ir paveicis
Offline
Pacoo
17. Aug 2011, 21:31 #5815

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:


17 Aug 2011, 18:50:07 mastermind rakstīja:

17 Aug 2011, 16:19:10 Pacoo rakstīja:

17 Aug 2011, 15:35:24 tautudeels rakstīja:
airbaltic-gribetu-vel-63-68-miljonus

Ko jūs domājat par visu šo afēru? Cik esmu skatījies un lasījis, tad īsti nesaprotu, kurš ir lielāks krāns - Fliks ar savu muhļīšanos vai valsts ar nespēju atrast kompetentu satiksmes ministru ar pautiem. Tie ~60 miljoni tiek prasīti tīri no valsts vai BAS pieder Flikam?


Brutāla izzagšana, kas notiek valstī - akujeķ, nagļakā tiek zagts un slaukts, bet nekas netiek darīts lai to izbeigtu. Ko darīt?
Tas svimpis Bertolds vēljoprojām nerādās LV?


Latvietis tipiskais
Tas, ko tas 'svimpis' Fliks ir paveicis airBaltic labā ir jāaizmirst? Neba jau nu tie 15 vai 60 miljoni tur kaut ko nozīmē. It sevišķi salīdznot ar 230mio apgrozījumu. Ja tādiem bebriem kā tev ienāktu prāta pastīties ka visas sakarīgās aviosabiedrības 2010. cieta zāģi. Take salīdzināmās - airBerlin un flyBe, nerunājot par estonian un malev, kuras katru gadu zāģē. Kā iespējams ar deduktīvām spējām var noteikt, Flika interesēs nebūt nav nozagt tos 15 vai 60 miljonus. Labi - ir tur šaubīgi saistītie uzņēmumi, bet salīdznot unit costus ar tiešajiem konkurentiem - esam mazākspējīgi galvenokārt divu iemeslu dēļ - vecs fleet's 13,2 laikam (konkurentiem ap 5, rainim 3) un hedžings kam ar banku kredītlīniju kombinācijā ar mazizglītotu ekonomikas ministru pļūtījumiem NAV naudas. Tam arī tie 60 miljoni vajadzīgi. žēl, ka arī premjera viedoklis ir pietiekami populistisks un šlesera (?) daļas atmaskošanai nāksies zaudēt kā tranzītu, tā turistus. Bet, pasties, pilsonis Pacoo jūtas pārliecināts ka ZOG maitas...


Gudrinieks netipiskais latvietis atradies,tad Tavuprāt tur viss norit pareizajā virzienā?
Neiet runa šeit par zaudējumiem. Da hotķ -50m vai -100m viņiem būtu, bet PARĀDIET no kā. Sakārtojiet uzņēmumu tā lai nav bezpriģels un tad tie zaudējumi nešķitīs nekas ārkārtējs, jo zaudē arī Tevis minētās kompānijas.
Fliks diktē noteikumus VALSTIJ. Tavuprāt tā ir normāla prakse? Viņš nespēj izkāpt Latvijas teritorijā aiz bailēm par sašņorēšanu,bet vēl atļaujas komandēt un bīdīt shēmas(protams,ne jau viņš tur galvenais diktors). Šeit iet runa par to,ka neskaitāmi ministri neko nav darījuši valsts interesēs, ka kaut kāds ārzemnieks liek savu krānu visai tautai virsū, da kaut vai zīmola lieta. Pilnīgs fars, absolūti raksturo visu situāciju valstī. Par to iet runa. Ja redzētu jēgu ieguldīt tajā visā 50m vai 1m,tad arī ieguldītu to naudu, jo būtu gaidāma arī atdeve. Nesaku ka lācītis ir baigais vecis, bet viss tas sūds tā smird,ka pretīgi, pretīgi ka peds smaidot kamerā liek mīksto man un apkārtējiem.

Tad jau jāsaka,ka AŠ un co arī BAIGI kaut ko devuši valstij,lai taču ņem ko vēlas, nav ko viņus apvainot, pieķerti nav un ielas nobruģētas. Ja arī pacēli valstij 10m, tad Tev nav tiesību piesavināties kaut vai 1Ls,jo es redz ienesu tik un tik. Katram ir savs atalgojums,nevis tik cik viņš izdomās papildus iekasēt.

Izsaimniekot,piesavināties,nelietderīgi izmantot līdzekļus un tamlīdzīgi termini ir apzīmējami ar vienu vārdu - zagšana Cita lieta,ka juridiski tas nav viens un tas pats.

Ja uzņēmuma vadībā ir bardaks,tad nevar vēlēties arī zemākajos līmeņos kārtību,nevar vēlēties samazināt fleeta ciparu, ja galvenā cīņa norit par varu, nevienam nav laika un vēlme domāt par attīstību.

nemaz nerunājot par kaut kādām cilvēciskām pieklājības normām, pateikt,ka jā, mīnusi ir kuro gadu, ir mums kur piestrādāt,gan jau vaina ir arī manī, nevis teikt, ka viss ir kārtībā, Jūs lohi neko nesaprotat.
Da kaut vai algas lielumi, kaut vai samazinātu algas par 10% kā labas gribas žestu un būtu +1 viņam. Ko viņš dara,lielais biznesmenis LV vilcējs? Pasmejas un viss esot ok...PRETĪGI,ka kaut kas tāds tiek atļauts.

Kas par tūristiem tiks zaudēts? Domā,ka kāda vieta paliek tukša?

+kas Tev par standartiem,ja tādu sūda kompāniju sauc par sakarīgu. Ja arī strādā avio jomā, vajadzētu taču būt normālam skatījumam

[ Šo ziņu laboja Pacoo, 17 Aug 2011, 21:34:52 ]



-----------------
http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
tomick
17. Aug 2011, 22:18 #5816

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Premjera kandidāts bez augstākās izglītības

Tas taču nav nopietni, ja jau Turībā nevar bakalauru nokārtot, tad par ko vispār var runāt.
Offline
Chief
17. Aug 2011, 22:22 #5817

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:

tapat skaidrs, ka nopietni vins tur neteemee - premjeru dombrovskim atstaas
Offline
RaL
17. Aug 2011, 22:42 #5818

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3668

Braucu ar: kruīzu


17 Aug 2011, 22:18:31 tomick rakstīja:
Premjera kandidāts bez augstākās izglītības

Tas taču nav nopietni, ja jau Turībā nevar bakalauru nokārtot, tad par ko vispār var runāt.


tur vajadzētu paskatīties gadus, kad ir pamestas studijas Turībā un sāktas Šveicē. ja viena seko pēc otras bez starplaikiem, tad tas ir pilnīgi saprotams - kāda jēga mācīties Turībā, ja esi jau pieņemts "labākā" mācību iestādē.

nedaudz gan dīvaini ir, ka uzņemts tur bez diploma, bet nu visādi gadās. ir arī izņēmumi no parastajām metodēm.

[ Šo ziņu laboja raivis88, 17 Aug 2011, 22:44:03 ]

Offline
l88
17. Aug 2011, 22:55 #5819

Kopš: 23. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: trolejbusu


17 Aug 2011, 20:28:17 PTZ rakstīja:
Piekrītu, kapēc Fliks nerādas Latvijā, ja viņš nav sliktais, kas taisa naudu sev
Varbūt viņš domā ka knābis ir pārlieku politiska institūcija, ka vēlas viņa arestu tāpat vien
Kaut kas nav ar to AirBaltic, pārlieku tur tas Fliks manuprāt uzdarbojas un arī Satiksmes ministru sen jau ar pautiem vajadzēja!

nu to tekstu par politizēto knābi, kas viņu cenšas nepamatoti sasņorēt, fliks regulāri klārē AB darbiniekiem.
p.s. zinu, jo man AB strādā viena paziņa.
p.p.s. personīgi es uzskatu, ka KNAB to tipu cenšas sašņorēt pamatoti

[ Šo ziņu laboja l88, 17 Aug 2011, 22:56:11 ]

Offline
tomick
17. Aug 2011, 23:05 #5820

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


17 Aug 2011, 22:42:17 raivis88 rakstīja:

17 Aug 2011, 22:18:31 tomick rakstīja:
Premjera kandidāts bez augstākās izglītības

Tas taču nav nopietni, ja jau Turībā nevar bakalauru nokārtot, tad par ko vispār var runāt.


tur vajadzētu paskatīties gadus, kad ir pamestas studijas Turībā un sāktas Šveicē. ja viena seko pēc otras bez starplaikiem, tad tas ir pilnīgi saprotams - kāda jēga mācīties Turībā, ja esi jau pieņemts "labākā" mācību iestādē.

nedaudz gan dīvaini ir, ka uzņemts tur bez diploma, bet nu visādi gadās. ir arī izņēmumi no parastajām metodēm.


Turība varbūt arī ir labāka skola par to Šveices koledžu.


Edmunds: "Sāku mācīties 2005. gadā, uzņēma bez formāla iepriekšējā diploma, balstoties uz klātienes interviju ar rektoru, darba pieredzi un divām rekomendācijas vēstulēm."

Tātad mācījies no 2005. gada līdz 2010., tas ir piecus gadus.

No koledžas programmu apraksta.
Duration: Minimum 2 years, maximum 5 years.

Delivery method: 99% online via OnlineCampus software with intensive class discussion and collaboration, 1% in a one-week residency. The College organises five residencies per year, so you have many opportunities to meet the mandatory residential requirement. You can opt to take more than one residency if you like.

Tuition fees: 14,000 CHF (Swiss Francs) Approximately: 17735.2 USD / 12271 EUR / 10704.4 GBP

Tātad tā ir tipiska online skola un spriežot pēc mācību maksas nekas prātīgs.

Salīdzinājumam krutākā biznesa skola Šveicē:
IMD (www.imd.org)
MBA -
Program fees 2012
CHF 60,000 - tuition
CHF 25,000 - all program and project related fees, including books and course materials, the discovery expedition and weekday on-campus lunches, excluding personal expenses.
(fees may be subject to adjustments)

Drošvien ka Edmunds ir normāls pipars, bet nu vajag padomāt pirms līst uz bruņutransportiera.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4