Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Auto krāsas pulēšana

AutorsZiņojums
mariigais
01. Aug 2016, 11:27 #581

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter


30 Jul 2016, 22:21:15 @RM1 rakstīja:
Ja negribās tērēt naudu par keramisko pārklājumu, kas viennozīmīgi ir pats izturīgākais aizsardzības veids vai vesalu mūžību ar roku vaskojot, tad ieteiktu rīkoties šādi:

-regulāri mazgāt nost bitumu, dzelzs daļiņas
-vismaz reizi gadā pāriet pāri ar 1step pastu bez filleriem un vaskiem
-regulāri kā aizsardzību lietot CarPro Hydro2 vai analogu līdzekli (ļoti viegli un ātri lietojams, var lietot uz stikliem un visās ailēs)

(ja busini ir balti, tad pats ātri vizuāli sapratīsi cik bieži jāveic katrs solis, kā arī aizsardzības īpašības beidzās, kad pazūd hidrofobs)

-mazgāšanas procesā neizmantot kodīgos priekšmazg. virs ieteicamās atšķaidīšanas proporcijas, kā arī necensties visu dabūt nost bezkontaktā uz priekšmazg.atšķaidīšanas rēķina, bet kas palicis virsū uz virsbūves, bez spiešanas nomazgāt ar mačaklu

-nemazgāt birstēs (arī pašapkalp. kur ir tā trakā birste ar putām) un mazgātuvēs, kur piedāvā bezkontakmazgāšanu

-regulāri starp kontaktu mazgāšanu, skalot auto pašapkalp.mazgātuvēs lietojot tikai 1 un 4 darbību un pēc mazgāšanas pašam neslaucīt, tas ļoti skrāpē

-netīrīt sniegu no virsbūves ar birstēm vai grīdas slotām, tas sabojā visu, kas ir augstāk uzskaitīts


Visu nepieciešamo var iegādāties Carcare.lv pie usera Wicked.

Un šie soļi attiecās uz jebkuru auto transportu, kuru gribās pasaudzēt un saglabāt vizuāli pievilcīgu uz ilgu laiku, tā teikt - pats minimums






Paldies par izsmeļošo atbildi. Būs jāgriežas pie usera Wicked!
Offline
protams
01. Aug 2016, 11:29 #582

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


23 May 2016, 22:52:16 @shuttle rakstīja:

19 May 2016, 23:20:14 @shuttle rakstīja:
Kopš atklāju mijiedarbību starp petroliju un darvu, darba auto no tā brīža spīzd!
Pa tēmu: privāti vajag nopulēties un apstrādāties ar keramiku, Ogrē kāds ar to ņemas? Der arī Rīga, ja Ogrē toč naf neviena.

Naf neviena meistara? Cik dzirdēts Wess ir ah... līmenī, bet sālīts.

Tiešām Wessā ir līmenis un cik ir sālīts, ir kāds bijis tur uz pulēšanu?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Wicked
04. Aug 2016, 18:02 #583

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


01 Aug 2016, 11:29:24 @protams rakstīja:

23 May 2016, 22:52:16 @shuttle rakstīja:

19 May 2016, 23:20:14 @shuttle rakstīja:
Kopš atklāju mijiedarbību starp petroliju un darvu, darba auto no tā brīža spīzd!
Pa tēmu: privāti vajag nopulēties un apstrādāties ar keramiku, Ogrē kāds ar to ņemas? Der arī Rīga, ja Ogrē toč naf neviena.

Naf neviena meistara? Cik dzirdēts Wess ir ah... līmenī, bet sālīts.

Tiešām Wessā ir līmenis un cik ir sālīts, ir kāds bijis tur uz pulēšanu?
Tā kā Wess ir liels kantoris un darbinieku tur ir daudz nevar pateikt ka Wessā viss ir labi, vai viss ir slikti. Jo darbs ir atkarīgs no meistara. Varu ieteikt Wess BMW kas ir Ulmaņa gatvē tur ir viens meistars kas pulē - Dairis viņu sauc. Tā kā ja auto atdosiet pulēt tur tad viņš to arī darīs, bet ja dosiet Wess Toyota vai Lexus tad var gadīties ka pulēs arī kāds krāsotājs. Pie kam BMW pēc tam var arī braukt uz apkopēm un mazgāšanām.


-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
janchikz
04. Aug 2016, 23:43 #584

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Puletaji, ka butu darit pareizak, lai uz tumsas masinas nebutu hologramas pec pulesanas? Nopulet no sakuma ar rupjo pastu, cieto ripu vai ar universalo pastu (grauds paliek smalkaks un smalkaks pulejot), noslaucit ar mikroskiedras lupatinu un pec tam uzreiz ar miksto ripu un nobeidzamo (antihologramu) pastu un mazgat, vai nopulet ar rupjo/universalo, cieto ripu, nomazgat autinu un pec mazgasanas jau iet pari ari mikstonripu un nobeidzamo pastu?
Offline
Wicked
05. Aug 2016, 12:05 #585

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


04 Aug 2016, 23:43:24 @janchikz rakstīja:
Puletaji, ka butu darit pareizak, lai uz tumsas masinas nebutu hologramas pec pulesanas? Nopulet no sakuma ar rupjo pastu, cieto ripu vai ar universalo pastu (grauds paliek smalkaks un smalkaks pulejot), noslaucit ar mikroskiedras lupatinu un pec tam uzreiz ar miksto ripu un nobeidzamo (antihologramu) pastu un mazgat, vai nopulet ar rupjo/universalo, cieto ripu, nomazgat autinu un pec mazgasanas jau iet pari ari mikstonripu un nobeidzamo pastu?

Ja būtu standarta shēma kā to darīt tad viss būtu jauki un varētu pulēt pa 100 eur kā te daži reklamējas.
Ir ļoti daudz mainīgie laka, pasta, ripa, spiediens uz ripu, apgriezieni. Pie kam uz viena auto var būt dažādas lakas.

Pirms pastas.
Sagatavošana pulēšanai.
Ja laka nebūs kārtīgi notīrīta var sanākt ka tu trenkāsi pa laku, piemēram, dzelzs daļiņas kas nebūs noņemtas no lakas ar māla, polyshave materiāliem vai IronX dzelzs noņēmēju. Novelkot ar roku pa virsmu tai ir jābūt gludai uz tausti.
1. Pastas
arī pirmā soļa pastām var būt abrazīvi kas sadalās smalkākos abrazīvos, bet ja pasta būs par maz viņa izšūs pirms uzspēs abrazīvi sadalīties un būs iegriezumi ja pasta būs par daudz tad pasta darbosies kā smērviela un negriezīs, neuzsils un abrazīvi nesadalīsies.
Tāpēc pastai ir jāatrod pareizais daudzums ir jāpielitos pareizais spiediens uz ripu un jāizvēlas atbilstoši apgriezieni konkrētai lakai lai to visu panākt vajag eksperimentēt DAUDZ. Vai arī izmantot speciālu lubrikantu ripu praimošanai piemēram CarPro Immolube kas neļaus lakai izžūt un samazinās iespēju iegriezt nevēlamus iegriezumus.

Vai vajag mazgāt star pastām?
Mazgāt nevajag, bet pastu nost dabūt vajag
jo pārejot pēc pastas ar final inspect vai attaukojot var izrādīties ka pasta ir noslēpusi defektus (ne visas pastas tā dara).


2. Ripas
ir jāizvēlas ripa konkrētai lakai.
Ja laka būs mīksta tad defekti nāks viegli ārā, bet pārāk agresīva ripa atstās pēdas.

3. Antihologrammu pastas.
Liela daļa antihologrammu pastas ir ar fileriem - vaskiem, silikoniem. Kas noslēpj defektus kuri pēc pāris mazgāšanām izlien ārā.
protams pareklamēšu savas pastas
CarPro Reflect finiša pasta bez silikoniem un vaskiem labs spīdums un rezultāts nenomazgāsies.
CarPro Essence hibrīdpasta (šis ir jaunums pasaulē un ļoti populārs produkts) viņas sastāvā ir Sio2 kvarca daļiņas un abrazīvi. Var ļoti ātri dabūt rezultātu pie kam tādu kas nenomazgāsies. Kā arī virsma paliks aizsargāta ar keramikas slāni. Šai pastai vēl ir arī wet look.
Vēl no hologramām var izvairīties izmantojot dual action pulētāju.

Nu tas tā 10% no tā visa


-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
kkas
05. Aug 2016, 12:26 #586

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

kā ir ar keramikas pārklājumu? no zaru skrāpējumiem pasargās? tipa brauc pa mežu un tad visādi egles zari pa sāniem iet un tā. nav runa par nolauztu zaru, bet normāli zaru gali gar ceļu.
Offline
Wicked
05. Aug 2016, 12:58 #587

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


05 Aug 2016, 12:26:07 @kkas rakstīja:
kā ir ar keramikas pārklājumu? no zaru skrāpējumiem pasargās? tipa brauc pa mežu un tad visādi egles zari pa sāniem iet un tā. nav runa par nolauztu zaru, bet normāli zaru gali gar ceļu.


Keramikas aizsardzība pret skrāpējumiem ir neliela, bet tā ir labākā aizsardzība kas pašlaik ir, un noturība pret skrāpējumiem ir uz dry lubricant (sausais lubrikants) principa objekts (zars) kas vilksies pa auto sāniem slīdēs pāri, bet ja spiediens būs pa lielu tad tas saskrāpēs.
Daži ražotāji reklamē keramikaa cietību kā noturību pret skrāpējumiem, bet reāli noturība ir no dry lubricant. Jo keramika aizklāj poras un virsma paliel super gluda. Un lai keramika to darītu pilnvērtīgi tā ir jāklāj divis slāņos, neatkarīgi mo ražotāja, ja izmanto Essence past tad pietiek ar vienu slāni jo tad ar Essenci jau tiek aizpildītas poras.

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Wicked
05. Aug 2016, 14:56 #588

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


05 Aug 2016, 13:05:36 @muldis rakstīja:
kas ar smartservice? lietojot jp quartz nevis uk, kas esot krutaks + tulin busot kaads jaunais mega banzai (neatceros nosaukumu) kas vispar bushot turbo uber - deva tur paraugu birstet ar metala birsti

Tas ko viņi dēvē par japāņu cquartz ir CQuartz Finest - top products no CarPro. Tāds ir pieejams tikai autorizētiem detailriem un smartserviss ir viens no tiem.

Tas ko viņi tev rādīja kuru skrāpēja ar birsti un viņš pats savelkās ciet ir laka saucās CarPro Immortal self healin clear coat.
Šis ir dārgs produkt un mērķauditorija ir auto kas maksā 100+ K.

Drīzumā atnāks paraugs pārklājumam kam arī ir self healing īpašības un kas būs lētāks, bet tas vēl būs jātestē un reāli ja viss būs labi būs pieejams pavasarī.

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Arturiks
05. Aug 2016, 15:07 #589

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Ja mērķauditorija ir mašīnām 100+k, interesanti cik tad iziet tāda epopeja. Ja ap 1k, tad to varētu arī 30k vērtam auto taisīt, ja 5k, tad neviens garīgi vesels nevienai mašīnai to darīs.
Offline
Speed3
05. Aug 2016, 15:08 #590

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


30 Jul 2016, 22:21:15 @RM1 rakstīja:
Ja negribās tērēt naudu par keramisko pārklājumu, kas viennozīmīgi ir pats izturīgākais aizsardzības veids vai vesalu mūžību ar roku vaskojot, tad ieteiktu rīkoties šādi:

-regulāri mazgāt nost bitumu, dzelzs daļiņas
-vismaz reizi gadā pāriet pāri ar 1step pastu bez filleriem un vaskiem
-regulāri kā aizsardzību lietot CarPro Hydro2 vai analogu līdzekli (ļoti viegli un ātri lietojams, var lietot uz stikliem un visās ailēs)

(ja busini ir balti, tad pats ātri vizuāli sapratīsi cik bieži jāveic katrs solis, kā arī aizsardzības īpašības beidzās, kad pazūd hidrofobs)

-mazgāšanas procesā neizmantot kodīgos priekšmazg. virs ieteicamās atšķaidīšanas proporcijas, kā arī necensties visu dabūt nost bezkontaktā uz priekšmazg.atšķaidīšanas rēķina, bet kas palicis virsū uz virsbūves, bez spiešanas nomazgāt ar mačaklu

-nemazgāt birstēs (arī pašapkalp. kur ir tā trakā birste ar putām) un mazgātuvēs, kur piedāvā bezkontakmazgāšanu

-regulāri starp kontaktu mazgāšanu, skalot auto pašapkalp.mazgātuvēs lietojot tikai 1 un 4 darbību un pēc mazgāšanas pašam neslaucīt, tas ļoti skrāpē

-netīrīt sniegu no virsbūves ar birstēm vai grīdas slotām, tas sabojā visu, kas ir augstāk uzskaitīts


Visu nepieciešamo var iegādāties Carcare.lv pie usera Wicked.

Un šie soļi attiecās uz jebkuru auto transportu, kuru gribās pasaudzēt un saglabāt vizuāli pievilcīgu uz ilgu laiku, tā teikt - pats minimums






Ne līdz galam var piekrist, ja runa iet par balto komerctranspotu ar savu korozēšanas specifiku, durvis un šuves, iekšējie dobumi.
Komerctransportam iesaku regulāru antikorozijas apstrādi, līdzīgi kā veic krownProblēma tā, ka komerctransporta kopšanai parasti netiek pievērsta liela nozīme, parasti sāk domāt, kad jau process neatgriezeniks.
Bet pārējais ir pareizi aprakstīts.

-----------------
IHTIS
Offline
Speed3
05. Aug 2016, 15:12 #591

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


05 Aug 2016, 15:07:03 @Arturiks rakstīja:
Ja mērķauditorija ir mašīnām 100+k, interesanti cik tad iziet tāda epopeja. Ja ap 1k, tad to varētu arī 30k vērtam auto taisīt, ja 5k, tad neviens garīgi vesels nevienai mašīnai to darīs.

Mūsu valstī nav korekti minēt a/m vērtību, jo ir cilvēki, kas mīl savu huliganku vai žurciņu vairāk par visu pasaulē un nežēlo līdzekļus. Immortal varētu būt labs izstādes eksemplāram kurš nezaudē savu vērtību. Lakošanas izmaksas 3k.

-----------------
IHTIS
Offline
janchikz
05. Aug 2016, 16:06 #592

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


05 Aug 2016, 12:05:56 @Wicked rakstīja:

04 Aug 2016, 23:43:24 @janchikz rakstīja:
Puletaji, ka butu darit pareizak, lai uz tumsas masinas nebutu hologramas pec pulesanas? Nopulet no sakuma ar rupjo pastu, cieto ripu vai ar universalo pastu (grauds paliek smalkaks un smalkaks pulejot), noslaucit ar mikroskiedras lupatinu un pec tam uzreiz ar miksto ripu un nobeidzamo (antihologramu) pastu un mazgat, vai nopulet ar rupjo/universalo, cieto ripu, nomazgat autinu un pec mazgasanas jau iet pari ari mikstonripu un nobeidzamo pastu?

Ja būtu standarta shēma kā to darīt tad viss būtu jauki un varētu pulēt pa 100 eur kā te daži reklamējas.
Ir ļoti daudz mainīgie laka, pasta, ripa, spiediens uz ripu, apgriezieni. Pie kam uz viena auto var būt dažādas lakas.

Pirms pastas.
Sagatavošana pulēšanai.
Ja laka nebūs kārtīgi notīrīta var sanākt ka tu trenkāsi pa laku, piemēram, dzelzs daļiņas kas nebūs noņemtas no lakas ar māla, polyshave materiāliem vai IronX dzelzs noņēmēju. Novelkot ar roku pa virsmu tai ir jābūt gludai uz tausti.
1. Pastas
arī pirmā soļa pastām var būt abrazīvi kas sadalās smalkākos abrazīvos, bet ja pasta būs par maz viņa izšūs pirms uzspēs abrazīvi sadalīties un būs iegriezumi ja pasta būs par daudz tad pasta darbosies kā smērviela un negriezīs, neuzsils un abrazīvi nesadalīsies.
Tāpēc pastai ir jāatrod pareizais daudzums ir jāpielitos pareizais spiediens uz ripu un jāizvēlas atbilstoši apgriezieni konkrētai lakai lai to visu panākt vajag eksperimentēt DAUDZ. Vai arī izmantot speciālu lubrikantu ripu praimošanai piemēram CarPro Immolube kas neļaus lakai izžūt un samazinās iespēju iegriezt nevēlamus iegriezumus.

Vai vajag mazgāt star pastām?
Mazgāt nevajag, bet pastu nost dabūt vajag
jo pārejot pēc pastas ar final inspect vai attaukojot var izrādīties ka pasta ir noslēpusi defektus (ne visas pastas tā dara).


2. Ripas
ir jāizvēlas ripa konkrētai lakai.
Ja laka būs mīksta tad defekti nāks viegli ārā, bet pārāk agresīva ripa atstās pēdas.

3. Antihologrammu pastas.
Liela daļa antihologrammu pastas ir ar fileriem - vaskiem, silikoniem. Kas noslēpj defektus kuri pēc pāris mazgāšanām izlien ārā.
protams pareklamēšu savas pastas
CarPro Reflect finiša pasta bez silikoniem un vaskiem labs spīdums un rezultāts nenomazgāsies.
CarPro Essence hibrīdpasta (šis ir jaunums pasaulē un ļoti populārs produkts) viņas sastāvā ir Sio2 kvarca daļiņas un abrazīvi. Var ļoti ātri dabūt rezultātu pie kam tādu kas nenomazgāsies. Kā arī virsma paliks aizsargāta ar keramikas slāni. Šai pastai vēl ir arī wet look.
Vēl no hologramām var izvairīties izmantojot dual action pulētāju.

Nu tas tā 10% no tā visa

Aizmirsu pateikt par sagatavosanu, jaa, pirms pulesanas izmantoju to māla masu, attiru un tad saku pulet. Bet kā attaukot, ka dabut nost pastu pec pulesanas (pirms finisa/antihologrammu pastas)? Lidz sim attiriju autiņu ar mālu, nopuleju, noslaucīju ar kadu lupatinju (mikroskiedras, vai ko lidzigu zamsadai) un tad uzreiz klaju virsu finisa pastu ar miksto uzgali, atkal noslauciju ar lupatinju. Nepatik tas, ka atri nomazgajas finisa pasta un ir redzamas hologrammas. Kada butu pareiza seciba pulejot? Ar to naudu nepelnu, puleju tikai savus auto, taka eksperimentet varu liels paldies par padomiem, wicked vel jautajums par tajam pastam ko Tu tirgo, interese kkada pasta (finisa) lai nav hologramas pec pulesanas, kura nenomazgajas pec paris reizem, ko iesaki panemt?

[ Šo ziņu laboja janchikz, 05 Aug 2016, 16:08:14 ]

Offline
ozo
05. Aug 2016, 16:14 #593

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Pastāstiet man, kā vienā vietā auto pulē un klāj keramiku par ~100Eur (Ikskile), bet citur to dara par 700Eur? Kur ir tā atškirība?
Offline
Wicked
05. Aug 2016, 16:18 #594

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


05 Aug 2016, 16:06:16 @janchikz rakstīja:

05 Aug 2016, 12:05:56 @Wicked rakstīja:

04 Aug 2016, 23:43:24 @janchikz rakstīja:
Puletaji, ka butu darit pareizak, lai uz tumsas masinas nebutu hologramas pec pulesanas? Nopulet no sakuma ar rupjo pastu, cieto ripu vai ar universalo pastu (grauds paliek smalkaks un smalkaks pulejot), noslaucit ar mikroskiedras lupatinu un pec tam uzreiz ar miksto ripu un nobeidzamo (antihologramu) pastu un mazgat, vai nopulet ar rupjo/universalo, cieto ripu, nomazgat autinu un pec mazgasanas jau iet pari ari mikstonripu un nobeidzamo pastu?

Ja būtu standarta shēma kā to darīt tad viss būtu jauki un varētu pulēt pa 100 eur kā te daži reklamējas.
Ir ļoti daudz mainīgie laka, pasta, ripa, spiediens uz ripu, apgriezieni. Pie kam uz viena auto var būt dažādas lakas.

Pirms pastas.
Sagatavošana pulēšanai.
Ja laka nebūs kārtīgi notīrīta var sanākt ka tu trenkāsi pa laku, piemēram, dzelzs daļiņas kas nebūs noņemtas no lakas ar māla, polyshave materiāliem vai IronX dzelzs noņēmēju. Novelkot ar roku pa virsmu tai ir jābūt gludai uz tausti.
1. Pastas
arī pirmā soļa pastām var būt abrazīvi kas sadalās smalkākos abrazīvos, bet ja pasta būs par maz viņa izšūs pirms uzspēs abrazīvi sadalīties un būs iegriezumi ja pasta būs par daudz tad pasta darbosies kā smērviela un negriezīs, neuzsils un abrazīvi nesadalīsies.
Tāpēc pastai ir jāatrod pareizais daudzums ir jāpielitos pareizais spiediens uz ripu un jāizvēlas atbilstoši apgriezieni konkrētai lakai lai to visu panākt vajag eksperimentēt DAUDZ. Vai arī izmantot speciālu lubrikantu ripu praimošanai piemēram CarPro Immolube kas neļaus lakai izžūt un samazinās iespēju iegriezt nevēlamus iegriezumus.

Vai vajag mazgāt star pastām?
Mazgāt nevajag, bet pastu nost dabūt vajag
jo pārejot pēc pastas ar final inspect vai attaukojot var izrādīties ka pasta ir noslēpusi defektus (ne visas pastas tā dara).


2. Ripas
ir jāizvēlas ripa konkrētai lakai.
Ja laka būs mīksta tad defekti nāks viegli ārā, bet pārāk agresīva ripa atstās pēdas.

3. Antihologrammu pastas.
Liela daļa antihologrammu pastas ir ar fileriem - vaskiem, silikoniem. Kas noslēpj defektus kuri pēc pāris mazgāšanām izlien ārā.
protams pareklamēšu savas pastas
CarPro Reflect finiša pasta bez silikoniem un vaskiem labs spīdums un rezultāts nenomazgāsies.
CarPro Essence hibrīdpasta (šis ir jaunums pasaulē un ļoti populārs produkts) viņas sastāvā ir Sio2 kvarca daļiņas un abrazīvi. Var ļoti ātri dabūt rezultātu pie kam tādu kas nenomazgāsies. Kā arī virsma paliks aizsargāta ar keramikas slāni. Šai pastai vēl ir arī wet look.
Vēl no hologramām var izvairīties izmantojot dual action pulētāju.

Nu tas tā 10% no tā visa

Aizmirsu pateikt par sagatavosanu, jaa, pirms pulesanas izmantoju to māla masu, attiru un tad saku pulet. Bet kā attaukot, ka dabut nost pastu pec pulesanas (pirms finisa/antihologrammu pastas)? Lidz sim attiriju autiņu ar mālu, nopuleju, noslaucīju ar kadu lupatinju (mikroskiedras, vai ko lidzigu zamsadai) un tad uzreiz klaju virsu finisa pastu ar miksto uzgali, atkal noslauciju ar lupatinju. Nepatik tas, ka atri nomazgajas finisa pasta un ir redzamas hologrammas. Kada butu pareiza seciba pulejot? Ar to naudu nepelnu, puleju tikai savus auto, taka eksperimentet varu liels paldies par padomiem, wicked vel jautajums par tajam pastam ko Tu tirgo, interese kkada pasta (finisa) lai nav hologramas pec pulesanas, kura nenomazgajas pec paris reizem, ko iesaki panemt?
Paņem Essenci un nebūs čakara, bet pirms tam notīri vecu pastu ar Eraser vai iebrauc kādā krāsu veikalā nopērc ko lētāku.

[ Šo ziņu laboja Wicked, 05 Aug 2016, 16:21:36 ]



-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Wicked
05. Aug 2016, 16:21 #595

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


05 Aug 2016, 15:07:03 @Arturiks rakstīja:
Ja mērķauditorija ir mašīnām 100+k, interesanti cik tad iziet tāda epopeja. Ja ap 1k, tad to varētu arī 30k vērtam auto taisīt, ja 5k, tad neviens garīgi vesels nevienai mašīnai to darīs.
Tu uz to skaties no sava redzes punkta, bet patiesībā jau ir neliela rinda kas gaida šo pakalpojumu zinu ka viens no auto ir Masserati. Esmu redzējis kā viņu ved sapucēt uz evakuatora jo viņš negrib ar nesmuku auto braukt līdz detaileram

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Wicked
05. Aug 2016, 16:24 #596

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


05 Aug 2016, 16:14:42 @ozo rakstīja:
Pastāstiet man, kā vienā vietā auto pulē un klāj keramiku par ~100Eur (Ikskile), bet citur to dara par 700Eur? Kur ir tā atškirība?

Tepat topikā tač ir čali kas piedāvā arī pa 50 nopulēt. Varbūt dabūjuši kādus imigrantus atņēmuši pasi un liek strādāt ar zagtiem materiāliem pie kam darīt to uz ielas.
Bet arī 500 EUR nenozīmē ka darbu padarīs kā nākas.
Vēl jau ir arī parādījušies krāpnieki. Kas uzklāj sintētisko vasku keramikas vietā. Jo atšķirību var pamanīt tikai pēc pāris mēnešiem.
Ja jums apgalvo ka ir uzklāts CQuartz tad to var apliecināt ar šādu uzlīmi tāda nāk komplektā ar keramiku.



[ Šo ziņu laboja Wicked, 05 Aug 2016, 16:30:24 ]



-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
ozo
05. Aug 2016, 16:27 #597

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Bet tas pats Mārtins no Ikskiles liek keramiku un pulė pat zem 100Eur, turklāt dara to labi, kā tad šis pakalpojums citur var maksāt pat 10x dārgāk?
Offline
Wicked
05. Aug 2016, 16:32 #598

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


05 Aug 2016, 16:27:21 @ozo rakstīja:
Bet tas pats Mārtins no Ikskiles liek keramiku un pulė pat zem 100Eur, turklāt dara to labi, kā tad šis pakalpojums citur var maksāt pat 10x dārgāk?

Viņš to dara savā garāžā par kuru viņam nav jāmaksā. Un cik man zināms viņš par keramikas uzklāšanu prasa 100-150 bez pulēšanas. kas ārpus Rīgas savā garāžā ir +- ok

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
AV
05. Aug 2016, 16:34 #599

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


05 Aug 2016, 16:27:21 @ozo rakstīja:
Bet tas pats Mārtins no Ikskiles liek keramiku un pulė pat zem 100Eur, turklāt dara to labi, kā tad šis pakalpojums citur var maksāt pat 10x dārgāk?

Iespejams, chalis savus pakalpojumus pardod neadekvati leeti un lieto ne tik dargus izejmaterialus
Betnu pulesana skjiet viena no taam jomam, kur kritiskas ir konkreta meistara prasmes un ticu, ka nesliktu rezultatu var panakt prasmigs meistars ari ar nedargime materialiem. Otrkart, ganjau vairums klientu neprot saskatit atskiribu starp videji un izcili paveiktu darbu, jo nav treneta acs un nezin kam pieverst uzmanibu.
Offline
janchikz
05. Aug 2016, 16:43 #600

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


05 Aug 2016, 16:18:46 @Wicked rakstīja:

05 Aug 2016, 16:06:16 @janchikz rakstīja:

05 Aug 2016, 12:05:56 @Wicked rakstīja:

04 Aug 2016, 23:43:24 @janchikz rakstīja:
Puletaji, ka butu darit pareizak, lai uz tumsas masinas nebutu hologramas pec pulesanas? Nopulet no sakuma ar rupjo pastu, cieto ripu vai ar universalo pastu (grauds paliek smalkaks un smalkaks pulejot), noslaucit ar mikroskiedras lupatinu un pec tam uzreiz ar miksto ripu un nobeidzamo (antihologramu) pastu un mazgat, vai nopulet ar rupjo/universalo, cieto ripu, nomazgat autinu un pec mazgasanas jau iet pari ari mikstonripu un nobeidzamo pastu?

Ja būtu standarta shēma kā to darīt tad viss būtu jauki un varētu pulēt pa 100 eur kā te daži reklamējas.
Ir ļoti daudz mainīgie laka, pasta, ripa, spiediens uz ripu, apgriezieni. Pie kam uz viena auto var būt dažādas lakas.

Pirms pastas.
Sagatavošana pulēšanai.
Ja laka nebūs kārtīgi notīrīta var sanākt ka tu trenkāsi pa laku, piemēram, dzelzs daļiņas kas nebūs noņemtas no lakas ar māla, polyshave materiāliem vai IronX dzelzs noņēmēju. Novelkot ar roku pa virsmu tai ir jābūt gludai uz tausti.
1. Pastas
arī pirmā soļa pastām var būt abrazīvi kas sadalās smalkākos abrazīvos, bet ja pasta būs par maz viņa izšūs pirms uzspēs abrazīvi sadalīties un būs iegriezumi ja pasta būs par daudz tad pasta darbosies kā smērviela un negriezīs, neuzsils un abrazīvi nesadalīsies.
Tāpēc pastai ir jāatrod pareizais daudzums ir jāpielitos pareizais spiediens uz ripu un jāizvēlas atbilstoši apgriezieni konkrētai lakai lai to visu panākt vajag eksperimentēt DAUDZ. Vai arī izmantot speciālu lubrikantu ripu praimošanai piemēram CarPro Immolube kas neļaus lakai izžūt un samazinās iespēju iegriezt nevēlamus iegriezumus.

Vai vajag mazgāt star pastām?
Mazgāt nevajag, bet pastu nost dabūt vajag
jo pārejot pēc pastas ar final inspect vai attaukojot var izrādīties ka pasta ir noslēpusi defektus (ne visas pastas tā dara).


2. Ripas
ir jāizvēlas ripa konkrētai lakai.
Ja laka būs mīksta tad defekti nāks viegli ārā, bet pārāk agresīva ripa atstās pēdas.

3. Antihologrammu pastas.
Liela daļa antihologrammu pastas ir ar fileriem - vaskiem, silikoniem. Kas noslēpj defektus kuri pēc pāris mazgāšanām izlien ārā.
protams pareklamēšu savas pastas
CarPro Reflect finiša pasta bez silikoniem un vaskiem labs spīdums un rezultāts nenomazgāsies.
CarPro Essence hibrīdpasta (šis ir jaunums pasaulē un ļoti populārs produkts) viņas sastāvā ir Sio2 kvarca daļiņas un abrazīvi. Var ļoti ātri dabūt rezultātu pie kam tādu kas nenomazgāsies. Kā arī virsma paliks aizsargāta ar keramikas slāni. Šai pastai vēl ir arī wet look.
Vēl no hologramām var izvairīties izmantojot dual action pulētāju.

Nu tas tā 10% no tā visa

Aizmirsu pateikt par sagatavosanu, jaa, pirms pulesanas izmantoju to māla masu, attiru un tad saku pulet. Bet kā attaukot, ka dabut nost pastu pec pulesanas (pirms finisa/antihologrammu pastas)? Lidz sim attiriju autiņu ar mālu, nopuleju, noslaucīju ar kadu lupatinju (mikroskiedras, vai ko lidzigu zamsadai) un tad uzreiz klaju virsu finisa pastu ar miksto uzgali, atkal noslauciju ar lupatinju. Nepatik tas, ka atri nomazgajas finisa pasta un ir redzamas hologrammas. Kada butu pareiza seciba pulejot? Ar to naudu nepelnu, puleju tikai savus auto, taka eksperimentet varu liels paldies par padomiem, wicked vel jautajums par tajam pastam ko Tu tirgo, interese kkada pasta (finisa) lai nav hologramas pec pulesanas, kura nenomazgajas pec paris reizem, ko iesaki panemt?
Paņem Essenci un nebūs čakara, bet pirms tam notīri vecu pastu ar Eraser vai iebrauc kādā krāsu veikalā nopērc ko lētāku.
Tatad man panemt sito esenci ka finisa pastu vai ka vienigo ar kuru pariet pari autinam ar kkadu miksto uzgali un viss? Pec pulesanas ar kadu no rupjajam pastam un uzgaliem par attaukosanu sapratu pareizi, ka pirms finisa pastas pec pulesanas virmsu attauko sr tam paradzetu attaukotaju vai parasto attaukatoju un pec tam klaj virsu essenci?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo