Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
Reyno | | Kopš: 26. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2306
Braucu ar: 530d
| Bmw 325d E90 ar strādājošu DPF.
Problēma: asas izplūdes gāzes. Kādēļ tādas?
Pabraucot lielākus gabulus ir labāk vai pat labi, bet bakstoties pa pilsētu smird gan.
Teorētiski ja dpf iet uz galu, viņš var radīt to smaku? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, var.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Vai pareizi saproru ka M57TU2 e90 325 vs 330 atškirās sprauslas,spiediens un Map?
Sanāk ka nevar 325 saregulēt kā 330.
Varbūt AT kārba arī citiem NM paredzēta. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Turbīnas ir identiskas.
MAP sensori vienādi.
Sprauslas nedaudz atšķirās, bet ļoti minimāli. Bet 325D ražība pietiek un vēl pāri paliek.
525D un 530D ir identiskas arī kārbas - 6HP26.
E90 gadījumā uz 325D stāv 6HP19, bet esmu redzējis arī variantu ar 6HP26.
Bet tas nenozīmē, ka 6HP19 ir neizturīgāka. Tā pati kārba nāk 335i benzīnam un Audi 3.0TDI dzinējiem Quattro versijā.
Būtībā viss tur ir, lai abus šos 3.0D varētu dabūt līdzvērtīgā jaudā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Amish | | Kopš: 21. Mar 2015
Ziņojumi: 995
Braucu ar: sievasmātes Opeli
| Renault Kangoo, 1.5d, 2017 gads. Ir jēgas kko ar šādu aparātu darīt? | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
16 Dec 2017, 23:05:16 @Kaross rakstīja:
Turbīnas ir identiskas.
MAP sensori vienādi.
Sprauslas nedaudz atšķirās, bet ļoti minimāli. Bet 325D ražība pietiek un vēl pāri paliek.
525D un 530D ir identiskas arī kārbas - 6HP26.
E90 gadījumā uz 325D stāv 6HP19, bet esmu redzējis arī variantu ar 6HP26.
Bet tas nenozīmē, ka 6HP19 ir neizturīgāka. Tā pati kārba nāk 335i benzīnam un Audi 3.0TDI dzinējiem Quattro versijā.
Būtībā viss tur ir, lai abus šos 3.0D varētu dabūt līdzvērtīgā jaudā.
Ar map es domāju karti ne sensoru.
Šim apgalvojumam derētu apstiprinājums,vai tiešām tā ir.
Pēc vizītes pie.tevis ar 330 gāja labi,līdz ugunsdzēsēji saskrāpēja.
Tagad meklēju vietā un ir jāizvēlas starp 325 un 330. Internets saka ka pakāsiens vismaz 100Nm arī zs. (Pēc chip) | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
16 Dec 2017, 23:05:16 @Kaross rakstīja:
Turbīnas ir identiskas.
MAP sensori vienādi.
Sprauslas nedaudz atšķirās, bet ļoti minimāli. Bet 325D ražība pietiek un vēl pāri paliek.
525D un 530D ir identiskas arī kārbas - 6HP26.
E90 gadījumā uz 325D stāv 6HP19, bet esmu redzējis arī variantu ar 6HP26.
Bet tas nenozīmē, ka 6HP19 ir neizturīgāka. Tā pati kārba nāk 335i benzīnam un Audi 3.0TDI dzinējiem Quattro versijā.
Būtībā viss tur ir, lai abus šos 3.0D varētu dabūt līdzvērtīgā jaudā.
pfl turbīnas vienādas, FL versijai 3.0d turbīna cita.
Sprauslas nevis drusciń atškirās bet gan ievērojami - konkrēti ražībā. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
16 Dec 2017, 23:29:35 @Negantelis rakstīja:
16 Dec 2017, 23:05:16 @Kaross rakstīja:
Turbīnas ir identiskas.
MAP sensori vienādi.
Sprauslas nedaudz atšķirās, bet ļoti minimāli. Bet 325D ražība pietiek un vēl pāri paliek.
525D un 530D ir identiskas arī kārbas - 6HP26.
E90 gadījumā uz 325D stāv 6HP19, bet esmu redzējis arī variantu ar 6HP26.
Bet tas nenozīmē, ka 6HP19 ir neizturīgāka. Tā pati kārba nāk 335i benzīnam un Audi 3.0TDI dzinējiem Quattro versijā.
Būtībā viss tur ir, lai abus šos 3.0D varētu dabūt līdzvērtīgā jaudā.
Ar map es domāju karti ne sensoru.
Šim apgalvojumam derētu apstiprinājums,vai tiešām tā ir.
Pēc vizītes pie.tevis ar 330 gāja labi,līdz ugunsdzēsēji saskrāpēja.
Tagad meklēju vietā un ir jāizvēlas starp 325 un 330. Internets saka ka pakāsiens vismaz 100Nm arī zs. (Pēc chip)
internets daudz ko sola, arī hp sasola | Offline | | |
|
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
17 Dec 2017, 01:26:21 @AF rakstīja:
16 Dec 2017, 23:29:35 @Negantelis rakstīja:
16 Dec 2017, 23:05:16 @Kaross rakstīja:
Turbīnas ir identiskas.
MAP sensori vienādi.
Sprauslas nedaudz atšķirās, bet ļoti minimāli. Bet 325D ražība pietiek un vēl pāri paliek.
525D un 530D ir identiskas arī kārbas - 6HP26.
E90 gadījumā uz 325D stāv 6HP19, bet esmu redzējis arī variantu ar 6HP26.
Bet tas nenozīmē, ka 6HP19 ir neizturīgāka. Tā pati kārba nāk 335i benzīnam un Audi 3.0TDI dzinējiem Quattro versijā.
Būtībā viss tur ir, lai abus šos 3.0D varētu dabūt līdzvērtīgā jaudā.
Ar map es domāju karti ne sensoru.
Šim apgalvojumam derētu apstiprinājums,vai tiešām tā ir.
Pēc vizītes pie.tevis ar 330 gāja labi,līdz ugunsdzēsēji saskrāpēja.
Tagad meklēju vietā un ir jāizvēlas starp 325 un 330. Internets saka ka pakāsiens vismaz 100Nm arī zs. (Pēc chip)
internets daudz ko sola, arī hp sasola
Runa ir par pre FL m57.
Kā tad īsti ir? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nu tur nav ko minēt, katalogā viss paskaidrots
Www.bmwfans.info
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
16 Dec 2017, 23:05:16 @Kaross rakstīja:
Turbīnas ir identiskas.
MAP sensori vienādi.
Sprauslas nedaudz atšķirās, bet ļoti minimāli. Bet 325D ražība pietiek un vēl pāri paliek.
525D un 530D ir identiskas arī kārbas - 6HP26.
E90 gadījumā uz 325D stāv 6HP19, bet esmu redzējis arī variantu ar 6HP26.
Bet tas nenozīmē, ka 6HP19 ir neizturīgāka. Tā pati kārba nāk 335i benzīnam un Audi 3.0TDI dzinējiem Quattro versijā.
Būtībā viss tur ir, lai abus šos 3.0D varētu dabūt līdzvērtīgā jaudā.
The input torque limits are:
6HP19 max. torque: 420 Nm
6HP26 max. torque: 600 Nm
6HP32 max. torque: 750 Nm
p.s. tiem, kas nesaprot ko tas nozīmē - 420nm nozīmē ~250hp@4200rpm priekš 6hp19, vai 210hp@3500rpm, nav jau tā ka 10nm virs normas to kārbu sabeigs, sevišķi ja reizi nedēļā pie luksafora saņemās drosmi iemīt grīdā, bet jāņem vērā ka tie rūpnīcas rādītāji ir jaunām, nevis 200+k km noskrējušām kārbām
p.s.s. benzīna motorus nav vērts pieminēt, jo 335i ar visiem 300hp nav vairāk par 400nm, jo max jauda, atšķirībā no dīzeļiem, tiek sasniegta pie ievērojami augstākiem apgriezieniem, kas nozīmēs mazāku nepieciešamo griezes momentu (apgriezta loģika, bet tas lai saprotamāk tiem kas nezin ko nozīmē griezes moments un kas ir jauda)[ Šo ziņu laboja JZ, 17 Dec 2017, 11:36:30 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, es zinu šos rādītājus. Bet tad pēc šīs loģikas, sanāk, ka 535D vispār nevar čipot. 535D FL nāk ar 210kw un 580nm. Čipojas viņi uz ~700nm. Kārba max iztur 600nm.
Viens ir lasīt rādītājus internetā, otrs ir to visu pārbaudīt praksē. 6HP26 iztur tos 700-750 un vairāk NM ilgtermiņā. Tāpat 6HP19 mierīgi iztur 600nm. Un to neizdomāju es. To cilvēki jau dara 10 gadus un brauc pāri šiem limitiem. Kaut kā neesmu dzirdējis, ka kārbas šiem izbeidzas gadu pēc chiptuninga.
Pašam bija 535D ar kuru nobraucu 100k. Vilku auto treileri ar otru mašīnu virsū, ikdienā izmantoju tos 700Nm. Auto nogāja līdz 350k un joprojām brauc nākamais saimnieks bez bēdu. Tā ka šos rādītājus droši var nolikt plauktiņā kaut kur.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 17 Dec 2017, 13:14:02 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
17 Dec 2017, 01:25:24 @AF rakstīja:
16 Dec 2017, 23:05:16 @Kaross rakstīja:
Turbīnas ir identiskas.
MAP sensori vienādi.
Sprauslas nedaudz atšķirās, bet ļoti minimāli. Bet 325D ražība pietiek un vēl pāri paliek.
525D un 530D ir identiskas arī kārbas - 6HP26.
E90 gadījumā uz 325D stāv 6HP19, bet esmu redzējis arī variantu ar 6HP26.
Bet tas nenozīmē, ka 6HP19 ir neizturīgāka. Tā pati kārba nāk 335i benzīnam un Audi 3.0TDI dzinējiem Quattro versijā.
Būtībā viss tur ir, lai abus šos 3.0D varētu dabūt līdzvērtīgā jaudā.
pfl turbīnas vienādas, FL versijai 3.0d turbīna cita.
Sprauslas nevis drusciń atškirās bet gan ievērojami - konkrēti ražībā.
Turbīna cita FL - jaunāks modelis, bet ar identiskiem rādītājiem.
Kas tavuprāt ir ievērojami?
Ražības atšķirība pilnībā netraucē iegūt nepieciešamo degvielas daudzumu, lai sasniegtu 330D rādītājus.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Piemirsu pieminēt, ka Audi A6 3.0TDI nāk 232 Zs un 450 Nm no rūpnīcas. Stāv 6HP19, kura max iztur 420 Nm. Tātād jau 30Nm pa virsu. Kā iespējams, kā tie auto brauc ar 560-600Nm vismaz un pilnpiedziņu?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| izklausaas, ka cieniijamiem chipotaajiem vajadzeetu apguut mehaanikas pamatlietas.
kaarbu pieljaujamie Nm tiek noraadiiti ljoti vienkaarshoti, da, aciimredzot, primaarajai vaarpstai. ar konkreetu [pievadiito] griezes liikni vs RPM, ar konkreetu kaarbas softu, u.t.t.
meegjinaashu paskairot vienkaarshaak.
Kaarba ir RPM/griezes transformators. Ideaalai karbai [bez zudumiem], piemeeram.
dzineejs 2000 RPM/500Nm
5.robaa [1:1] kaarbas izejaa 2000 RPM/500Nm
1. robaa [1:4] kaarbas izejaa 500 RPM/2000Nm [DIVI TUUKSTOSHI Nm]
tb., teksts - benziinus varam neapskatiit - ir iz woow sadaljas.
arii dizeljus - mainot softus, mainot griezes liikni, mainot paarsleegshanaas nosacijumus, var izdemoleet sekundaaraas vaarpstas prichindaaljus, da visu kas seko peec tam - kardaanu krustus, reduktorus, pusasis.
Jo tiem pievadiitaa grieze ir atkariiga [arii] no kaarbas paarnesuma, reduktora paarraides koefa.
Taa matemaatika ir miljons reizhu sarezgjiitaaka kaa tas viens Nm cipars, ko juus te ''apspriediet''.
p.s. veel papildus teema - juus te apsrpriediet statisku parametru. viss shis pasakums tachu ir dinamisks.
vienkaarshak - automaatiskajaam kaarbaam [jo iipashi izteikti/jaunaakajaam] daudzi mezgli ''izvelk'' uz siltumietilpiibas [termaalas inerces] pamata.
piemeeram - gaazham 1.robaa kickdownaa, 1.roba frikcijas diski strauji karst, peec laika X [un paarvadiitas X/zaudeetas energijas Y] tiek sasleegti 2.aatruma frikcijas diski, u.t.t. Skaidrs, ka statiski shie diski to slodzi netur, vnk paarcepsies.
shajaa gadiijumaa benzins [piemeeram], to 1.robu vilks ilgaak [ho grieze pieejama plashaakaa RPM diapazonaa], termaalaa sloze [zudumi] tieshi 1.aatruma frikciju diskiem daudz lielaaka, u.t.t.
atkal vecaa teema par paarsleegshanos, taas atrumu, nosaciijumiem n shit.
apgalvot - taas kaarbas ''tur'' X Nm.. waat?
Sho te termaalaas inerces efektu sasodiiti labi izmanto jaunaas, 8 aatrumu kaarbas. Kaa taas izcelj tos diizeljus ar pieejamo griezi shauraa RPM diapazonaa - pa smuko! Zudumi - nezheeliigi. Slodze - nezheeliiga [tieshi termaalaa]. Bet atseviskjus manevrus pie luksofora - bez probleemaam.[ Šo ziņu laboja N53series, 17 Dec 2017, 14:00:17 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| galvas skrūvēm, ja grāmata prasa 50nm un 90 grādus arī pievelc vēlreiz 90, nu, jo tie lohi jau nezin ko rakstīt grāmatā, un ģedi vispār vilka ar 2m trubu skrūves tanku motoriem... | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| sakarīga diskusija. [ Šo ziņu laboja Kaross, 17 Dec 2017, 13:56:47 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Dec 2017, 13:55:42 @JZ rakstīja:
galvas skrūvēm, ja grāmata prasa 50nm un 90 grādus arī pievelc vēlreiz 90, nu, jo tie lohi jau nezin ko rakstīt grāmatā, un ģedi vispār vilka ar 2m trubu skrūves tanku motoriem...
un kad tiek panjemtas dazadu razotaju galvas blives, reizem gadas, kad katram razotajam citi speki noraditi
edit: blivei ir lidz lapinja ar pievilksanas speku un momentiem[ Šo ziņu laboja Driver, 17 Dec 2017, 13:57:55 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Es kaaa apmeklētājs rets,saprotu,ka Driver uz skatuves parādās plus mīnus reizi mēnesī.
P.S.pastāv pamatotas aizdomas,ka ieraugot Online mani,Šīranta kungs uzpeldēs. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kaspich, es teicu ka benzīnu var neapskatīt vienas un tās pašas ātrumkārbas kontekstā tādēļ ka tiem nav tie kosmiskie dīzeļu griezes momenti, jo tipiski tiem jaudas līkne ir tālāk apgriezienu diapazonā, un tās jaudas sasniegšanai griezes moments ir salīdzinoši neliels
ar dīzeli ir tieši pretēji, tur viss labums ir zemajā galā, jo redlains jau ir pie cik tur, 4200-4500rpm? un attiecīgi, ja tur ir kaut kāda ievērojama jauda pie 2200 vai pat vēl mazāk rpm, tad griezes moments būs ārkārtīgi liels - kas nepatiks ātrumkārbai
tb izmantot benzīna motoru pieredzi kā pamatojumu ka tās kārbas ir ļoti izturīgas arī čipotu dīzeļu kontekstā - ir nepareizi
automātam pārnesumus nodrošina kaudze ar sajūgu pakām, to izmēri un materiāli nosaka max iespējamo griezes pārvades iespēju, un, par cik runa ir par masveida ražošanu, tad tādu 100% kvalitātes kontroli nodrošināt iespējams nav, un ražotājs kārbai norāda samērā konservatīvus max pieļaujamos slodzes apmērus, ņemot vērā vēl ieprojektēto drošības rezervi, kas autobūvē laikam bija x1,5 (sen lasiju, neatceros), tb tāda 420nm kārba pie 1,0 drošības rezerves turēs arī 600nm, bet tas būs pie nosacījuma ka tā ir ideālā stāvoklī, visi materiāli, eļļas, temperatūras utt utml ir normas robežās, BET līdz ko runa ir par kaut kādiem 200-400k km noskrējušiem auto, tad tas viss ir vistīrākā loterija, un apgalvot - mēs te dažus tādus nočipojām - viss ir labi, ir nepareizi, ja vien tu nevēlies dot kādu 6-12mēn. garantiju tai kārbai
un tas par to termo inerci jau ir cita "grūtības pakāpe", es varu saderēt ka ja tādam 6hp19 piekabinās max ražotāja atļauto piekabes svaru (pat nerunājot par kaut kādam lielākām laivām/kuteriem), nočipos uz tiem 420nm un tad izdomās pabraukāt pa kalniem, tad braucot augšā kalnā ar visiem tiem 420nm tā kārba pārkarsīs, un braucot lejā tādā pat garā pārkarsīs bremzes, un tas ir tikai normāli, jo extrēmajiem gadījumiem projektēt pilnīgi visas automašīnas būtu pilnīgi neracionāli | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|