Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes-Benz

AutorsZiņojums
wasntme
18. May 2022, 19:25 #581

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake


18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.


Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38.
Offline
MrBadman
18. May 2022, 22:15 #582

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


18 May 2022, 08:12:03 @wasntme rakstīja:
Bija viens universalis, ko gribeju apskatit, tik tas, ka sarkans, bet tas jau ari aizgajis.
Man pietiek ar RWD, Bluefficiency, tas nozime, ka siem ik pa laikam adblue ir jauzlej ?
Kas vispar ar saloniem C klasei ? Kaut kad tika ieksa pabraukts, likas nedaudz plastmasigs, salidzinot ar e90.

Tas Blueefficiency laikam nozīmē ka start-stop sistēma ir no rūpnīcas (CO2 samazinājums, ekoloģija, utt). Manam ir Euro5, Adblue nav,Blueefficiency ir.
Plastmasīgāks salons (panelis) izskatījās līdz preFL, FL modelim gan vairs ne, tur jau kā E-class.
Offline
Mizx
18. May 2022, 22:38 #583

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


18 May 2022, 19:25:32 @wasntme rakstīja:

18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.


Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38.
Lasi rūpīgāk — MB joprojām nav problēmu ar ķēdēm! Izņēmums varētu būt pirmo gadu (nevis visi) C350 benzīns, bet tādu it kā nemaz neizskati.
Offline
wasntme
18. May 2022, 23:30 #584

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake


18 May 2022, 22:38:31 @Mizx rakstīja:

18 May 2022, 19:25:32 @wasntme rakstīja:

18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.


Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38.
Lasi rūpīgāk — MB joprojām nav problēmu ar ķēdēm! Izņēmums varētu būt pirmo gadu (nevis visi) C350 benzīns, bet tādu it kā nemaz neizskati.


Tas gan, vienkarsi pa vidam vel kaut ko pagoogleju, un tur visada info uzrodas, ir paris 10-11gada noskatiti, jo tie, jau simpatiskaki, gan jau, ka nedelas nogale aizbrauks apskatit.
Offline
Celtnieks7
19. May 2022, 10:15 #585

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


18 May 2022, 22:38:31 @Mizx rakstīja:

18 May 2022, 19:25:32 @wasntme rakstīja:

18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.


Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38.
Lasi rūpīgāk — MB joprojām nav problēmu ar ķēdēm! Izņēmums varētu būt pirmo gadu (nevis visi) C350 benzīns, bet tādu it kā nemaz neizskati.


Ja pašu vāciešu tirgū ir om651 motoršādeni dēļ ķēdes pie relatīvi nelieliem nobraukumiem un forumos pietiekoši daudzi ir dalījušies ar ķēdes maiņas pieredzi, es neteiktu, ka nav problēmu. Problēmas mēdz būt, bet procents nav tik liels kā citiem. Un te nav runa par takšiem!
Offline
sookrat
02. Jun 2022, 20:03 #586

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 326

Braucu ar: CNC stanoku un čipotu mach3

Sveika tauta. Auto MB ML320 2006. Defekts sam rear blokā A1644404301, ir kāds kantoris specs, kas ar viņiem ņemas. Esot slimība šitiem modeļiem, novietots tas bloks bagāžas nodalījumā uz grīdas, kur visu laiku mitrums. Varbūt ir kāds MB šrots zināms? Paldies.
Offline
alexejssss
03. Jun 2022, 15:52 #587

Kopš: 24. Aug 2007

No: Ainaži

Ziņojumi: 99

Braucu ar: m57


02 Jun 2022, 20:03:43 @sookrat rakstīja:
Sveika tauta. Auto MB ML320 2006. Defekts sam rear blokā A1644404301, ir kāds kantoris specs, kas ar viņiem ņemas. Esot slimība šitiem modeļiem, novietots tas bloks bagāžas nodalījumā uz grīdas, kur visu laiku mitrums. Varbūt ir kāds MB šrots zināms? Paldies.


kkad Garkalne bija MB šrots - 2 5353747

vismaz w211 bija daudz detaļas
Offline
einaars
30. Jul 2022, 18:55 #588

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:

Par MB r129.
Kurš no visiem motoriem ir tas daudz maz labākais un uzticamākais ?
Cik saprotu šeit daudziem tāds ir vai ir bijis , kas ir tas kam īpaši jāpievērš uzmanība?
Offline
Usins
31. Jul 2022, 15:43 #589

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Jebkurš m112 /113

No benzīngalvas viedokļa, lasīts ka m119 skaitas jautrāks un agresīvāks gan.
Offline
treknaisklaidonis
01. Aug 2022, 08:05 #590

Kopš: 14. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 615

Braucu ar:

Sakarā pirmā Mb iegādi nepieciešams kāds zinošs cilvēks par diagnostikām, elektroniku kāds var ieteikt kādu, padalīties ar kontaktiem?
Offline
kristapszs
20. Sep 2022, 11:34 #591

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz

kur vest remontēt dīzeli? om642
Offline
Hirschenhof
22. Sep 2022, 16:09 #592

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


30 Jul 2022, 18:55:00 @einaars rakstīja:
Par MB r129.
Kurš no visiem motoriem ir tas daudz maz labākais un uzticamākais ?
Cik saprotu šeit daudziem tāds ir vai ir bijis , kas ir tas kam īpaši jāpievērš uzmanība?


V8 (abi ir labi un katram ir savas nianses).

Bet, ja ir ļoti daudz vēlmes un nav plānos vasarā bieži un daudz braukt, tad kolekcionāriem iesakāms ir SL600 V12 variants, kurš gan prasa ļoti zinošus meistarus un plaši atvērtu naudas maku, bet ir un būs ļoti pieprasīts modelis šo auto fanu vidū.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 22 Sep 2022, 16:25:30 ]

Offline
GirtzB
22. Sep 2022, 20:36 #593

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Tas ir vecs auto un nav skrienamais attiecīgi labākais kompromiss starp uzturēšanas izmaksām un iegādes/nāktones vērtību ir SL300/320 ar M104.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 22 Sep 2022, 20:37:47 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
wanksta
14. Oct 2022, 11:29 #594

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: muti

Ko mersisti var pateikt par to, cik pràtīgi vispàr šajà gadu desmità vēl ir apsvērt w221 pirmsfeisu iegādei, pamatà papilnu 350 vai 500 modeli
plus lpg , budžetu pacelt virs vidējà un izrakt kaut kàdu apkoptu/braucamu auto var cerēt vai tas viss ir pagàtnē?
Offline
Arturiks
14. Oct 2022, 11:38 #595

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


14 Oct 2022, 11:29:24 @wanksta rakstīja:
Ko mersisti var pateikt par to, cik pràtīgi vispàr šajà gadu desmità vēl ir apsvērt w221 pirmsfeisu iegādei, pamatà papilnu 350 vai 500 modeli
plus lpg , budžetu pacelt virs vidējà un izrakt kaut kàdu apkoptu/braucamu auto var cerēt vai tas viss ir pagàtnē?


Noteikti jau atrast dzīvu ir padārgi vai pagrūti. Tehniski gan jau reti kurš guldās tik vecā auto + rūsa. Bet kopumā izmēģināti ir visādi svaigi budžeta vai midrange auto. Jā, modernāki, bet nu ne komforts, nekas cits klāt nestāv.

Salīdzinājumā w222 bez takša nobraukuma un normāls benzīns vēl joprojām ssā stāv par 40-50k, kas nav līdz galam adekvāti.
Online
bum_bumz
14. Oct 2022, 11:51 #596

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6744

Braucu ar: E34

Tādam auto noteikti ir jābrauc pakaļ. Ja pie 100K nobraukuma jau ir miroņi, tad es nezinu kāda marka jāpērk. Biezie ōpji tur kratās vaļā no saviem 500 un liekas, ka ir no kā izvēlēties
Offline
Ri
13. Nov 2022, 02:15 #597

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

W211 facelift ar M271 135kw versiju, cik slikti ir? Ātrumā izlasīju kaut ko par ķēdes problēmām, bet nešķiet nekas super šausmīgs vai ārprātīgi dārgs. Ir kādas citas nianses?
Offline
Mizx
13. Nov 2022, 16:55 #598

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


13 Nov 2022, 02:15:23 @Ri rakstīja:
W211 facelift ar M271 135kw versiju, cik slikti ir? Ātrumā izlasīju kaut ko par ķēdes problēmām, bet nešķiet nekas super šausmīgs vai ārprātīgi dārgs. Ir kādas citas nianses?
Viss ir relatīvs. Ar šī brīža cenām detaļās ap 1,5k€, jo ne tikai ķēde tur no kartona, bet visi elementi un jāmaina visus vienlaicīgi. Maiņas intervāls kā būtu zobsiksna. Tas īsumā.
Offline
4chan
01. Dec 2022, 13:23 #599

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Alpinweiss 3

Sveiki biedri, vai varat ieteikt kādu MB meistaru/servisu, kas māk diagnosticēt un remontēt W210 hidrauliskoSelf Leveling Suspension. Var PM.
Offline
versatile
01. Dec 2022, 21:27 #600

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1164

Braucu ar:

Diagnostika domenikss, tālāk var domāt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex