Online
Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.
Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38. | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 417
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
18 May 2022, 08:12:03 @wasntme rakstīja:
Bija viens universalis, ko gribeju apskatit, tik tas, ka sarkans, bet tas jau ari aizgajis.
Man pietiek ar RWD, Bluefficiency, tas nozime, ka siem ik pa laikam adblue ir jauzlej ?
Kas vispar ar saloniem C klasei ? Kaut kad tika ieksa pabraukts, likas nedaudz plastmasigs, salidzinot ar e90.
Tas Blueefficiency laikam nozīmē ka start-stop sistēma ir no rūpnīcas (CO2 samazinājums, ekoloģija, utt). Manam ir Euro5, Adblue nav,Blueefficiency ir.
Plastmasīgāks salons (panelis) izskatījās līdz preFL, FL modelim gan vairs ne, tur jau kā E-class. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
18 May 2022, 19:25:32 @wasntme rakstīja:
18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.
Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38.
Lasi rūpīgāk — MB joprojām nav problēmu ar ķēdēm! Izņēmums varētu būt pirmo gadu (nevis visi) C350 benzīns, bet tādu it kā nemaz neizskati. | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
18 May 2022, 22:38:31 @Mizx rakstīja:
18 May 2022, 19:25:32 @wasntme rakstīja:
18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.
Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38.
Lasi rūpīgāk — MB joprojām nav problēmu ar ķēdēm! Izņēmums varētu būt pirmo gadu (nevis visi) C350 benzīns, bet tādu it kā nemaz neizskati.
Tas gan, vienkarsi pa vidam vel kaut ko pagoogleju, un tur visada info uzrodas, ir paris 10-11gada noskatiti, jo tie, jau simpatiskaki, gan jau, ka nedelas nogale aizbrauks apskatit. | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
18 May 2022, 22:38:31 @Mizx rakstīja:
18 May 2022, 19:25:32 @wasntme rakstīja:
18 May 2022, 18:12:43 @Mizx rakstīja:
Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes.
Tapec, ka bija doma par kadu F serijas Bmw, un tad palasot visadus labumus par kedem utt, izdomaju, ka pasreizeja situacija panemt kaut ko citu, kas varbut nebutu tik problematiski, jo tiesam ta sak likties, ka bmw beidzas ar e39/38.
Lasi rūpīgāk — MB joprojām nav problēmu ar ķēdēm! Izņēmums varētu būt pirmo gadu (nevis visi) C350 benzīns, bet tādu it kā nemaz neizskati.
Ja pašu vāciešu tirgū ir om651 motoršādeni dēļ ķēdes pie relatīvi nelieliem nobraukumiem un forumos pietiekoši daudzi ir dalījušies ar ķēdes maiņas pieredzi, es neteiktu, ka nav problēmu. Problēmas mēdz būt, bet procents nav tik liels kā citiem. Un te nav runa par takšiem! | Offline | | |
sookrat | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 326
Braucu ar: CNC stanoku un čipotu mach3
| Sveika tauta. Auto MB ML320 2006. Defekts sam rear blokā A1644404301, ir kāds kantoris specs, kas ar viņiem ņemas. Esot slimība šitiem modeļiem, novietots tas bloks bagāžas nodalījumā uz grīdas, kur visu laiku mitrums. Varbūt ir kāds MB šrots zināms? Paldies. | Offline | | |
alexejssss | | Kopš: 24. Aug 2007
No: Ainaži
Ziņojumi: 99
Braucu ar: m57
|
02 Jun 2022, 20:03:43 @sookrat rakstīja:
Sveika tauta. Auto MB ML320 2006. Defekts sam rear blokā A1644404301, ir kāds kantoris specs, kas ar viņiem ņemas. Esot slimība šitiem modeļiem, novietots tas bloks bagāžas nodalījumā uz grīdas, kur visu laiku mitrums. Varbūt ir kāds MB šrots zināms? Paldies.
kkad Garkalne bija MB šrots - 2 5353747
vismaz w211 bija daudz detaļas | Offline | | |
einaars | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
| Par MB r129.
Kurš no visiem motoriem ir tas daudz maz labākais un uzticamākais ?
Cik saprotu šeit daudziem tāds ir vai ir bijis , kas ir tas kam īpaši jāpievērš uzmanība? | Offline | | |
|
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Jebkurš m112 /113
No benzīngalvas viedokļa, lasīts ka m119 skaitas jautrāks un agresīvāks gan. | Offline | | |
treknaisklaidonis | | Kopš: 14. Oct 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 615
Braucu ar:
| Sakarā pirmā Mb iegādi nepieciešams kāds zinošs cilvēks par diagnostikām, elektroniku kāds var ieteikt kādu, padalīties ar kontaktiem? | Offline | | |
kristapszs | | Kopš: 21. Aug 2012
Ziņojumi: 282
Braucu ar: kawasaki , e36, benz
| kur vest remontēt dīzeli? om642 | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
30 Jul 2022, 18:55:00 @einaars rakstīja:
Par MB r129.
Kurš no visiem motoriem ir tas daudz maz labākais un uzticamākais ?
Cik saprotu šeit daudziem tāds ir vai ir bijis , kas ir tas kam īpaši jāpievērš uzmanība?
V8 (abi ir labi un katram ir savas nianses).
Bet, ja ir ļoti daudz vēlmes un nav plānos vasarā bieži un daudz braukt, tad kolekcionāriem iesakāms ir SL600 V12 variants, kurš gan prasa ļoti zinošus meistarus un plaši atvērtu naudas maku, bet ir un būs ļoti pieprasīts modelis šo auto fanu vidū.[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 22 Sep 2022, 16:25:30 ] | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Tas ir vecs auto un nav skrienamais attiecīgi labākais kompromiss starp uzturēšanas izmaksām un iegādes/nāktones vērtību ir SL300/320 ar M104. [ Šo ziņu laboja GirtzB, 22 Sep 2022, 20:37:47 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7361
Braucu ar: muti
| Ko mersisti var pateikt par to, cik pràtīgi vispàr šajà gadu desmità vēl ir apsvērt w221 pirmsfeisu iegādei, pamatà papilnu 350 vai 500 modeli
plus lpg , budžetu pacelt virs vidējà un izrakt kaut kàdu apkoptu/braucamu auto var cerēt vai tas viss ir pagàtnē?
| Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
14 Oct 2022, 11:29:24 @wanksta rakstīja:
Ko mersisti var pateikt par to, cik pràtīgi vispàr šajà gadu desmità vēl ir apsvērt w221 pirmsfeisu iegādei, pamatà papilnu 350 vai 500 modeli
plus lpg , budžetu pacelt virs vidējà un izrakt kaut kàdu apkoptu/braucamu auto var cerēt vai tas viss ir pagàtnē?
Noteikti jau atrast dzīvu ir padārgi vai pagrūti. Tehniski gan jau reti kurš guldās tik vecā auto + rūsa. Bet kopumā izmēģināti ir visādi svaigi budžeta vai midrange auto. Jā, modernāki, bet nu ne komforts, nekas cits klāt nestāv.
Salīdzinājumā w222 bez takša nobraukuma un normāls benzīns vēl joprojām ssā stāv par 40-50k, kas nav līdz galam adekvāti. | Online | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
| Tādam auto noteikti ir jābrauc pakaļ. Ja pie 100K nobraukuma jau ir miroņi, tad es nezinu kāda marka jāpērk. Biezie ōpji tur kratās vaļā no saviem 500 un liekas, ka ir no kā izvēlēties | Offline | | |
|
Ri | | Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| W211 facelift ar M271 135kw versiju, cik slikti ir? Ātrumā izlasīju kaut ko par ķēdes problēmām, bet nešķiet nekas super šausmīgs vai ārprātīgi dārgs. Ir kādas citas nianses? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
13 Nov 2022, 02:15:23 @Ri rakstīja:
W211 facelift ar M271 135kw versiju, cik slikti ir? Ātrumā izlasīju kaut ko par ķēdes problēmām, bet nešķiet nekas super šausmīgs vai ārprātīgi dārgs. Ir kādas citas nianses?
Viss ir relatīvs. Ar šī brīža cenām detaļās ap 1,5k€, jo ne tikai ķēde tur no kartona, bet visi elementi un jāmaina visus vienlaicīgi. Maiņas intervāls kā būtu zobsiksna. Tas īsumā. | Offline | | |
4chan | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 93
Braucu ar: Alpinweiss 3
| Sveiki biedri, vai varat ieteikt kādu MB meistaru/servisu, kas māk diagnosticēt un remontēt W210 hidrauliskoSelf Leveling Suspension. Var PM. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1164
Braucu ar:
| Diagnostika domenikss, tālāk var domāt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|