Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
b1te
27. Nov 2015, 10:57 #581

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto


27 Nov 2015, 10:51:46 protams rakstīja:
Par izmešu skandālu, pajautājiet apkārt, kurš vispār ar savu auto ir bijis pie dīlera ko tur labot?
Labi ja piezvana, palūdz lai atķeksē ka bijis un viss. Tauta pati palīdz šmaukļiem



delfos bija raksts, ka tikai nākošajā gadā viņi kaut ko sāks labot

mani šajā visā vairāk pārsteidz Vides Ministrija un atbildīgie dienesti, visi pasaulē ir sapratuši, ka tas ir labs iemesls nokost gabalu no lielā VW peļņas pīrāga un jau izrakstījuši rēķinus, a pie mums viss visiem ir zjbis, nevienam pretenziju nav, kompensācijas nevajag - salabojiet kad jums būs laiks, lūdzu...
Offline
Laoshi
27. Nov 2015, 11:01 #582

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Nov 2015, 10:57:14 b1te rakstīja:

27 Nov 2015, 10:51:46 protams rakstīja:
Par izmešu skandālu, pajautājiet apkārt, kurš vispār ar savu auto ir bijis pie dīlera ko tur labot?
Labi ja piezvana, palūdz lai atķeksē ka bijis un viss. Tauta pati palīdz šmaukļiem



delfos bija raksts, ka tikai nākošajā gadā viņi kaut ko sāks labot

mani šajā visā vairāk pārsteidz Vides Ministrija un atbildīgie dienesti, visi pasaulē ir sapratuši, ka tas ir labs iemesls nokost gabalu no lielā VW peļņas pīrāga un jau izrakstījuši rēķinus, a pie mums viss visiem ir zjbis, nevienam pretenziju nav, kompensācijas nevajag - salabojiet kad jums būs laiks, lūdzu...


Vides ministrijā nodaļā strādā referents pa 400 eināri un jurists atskrien uz pusslodzi. Kas tad tur bīdīs to visu procesu Gerhards vai.
Offline
Ards
27. Nov 2015, 11:36 #583

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu


27 Nov 2015, 10:57:14 b1te rakstīja:

27 Nov 2015, 10:51:46 protams rakstīja:
Par izmešu skandālu, pajautājiet apkārt, kurš vispār ar savu auto ir bijis pie dīlera ko tur labot?
Labi ja piezvana, palūdz lai atķeksē ka bijis un viss. Tauta pati palīdz šmaukļiem



delfos bija raksts, ka tikai nākošajā gadā viņi kaut ko sāks labot

mani šajā visā vairāk pārsteidz Vides Ministrija un atbildīgie dienesti, visi pasaulē ir sapratuši, ka tas ir labs iemesls nokost gabalu no lielā VW peļņas pīrāga un jau izrakstījuši rēķinus, a pie mums viss visiem ir zjbis, nevienam pretenziju nav, kompensācijas nevajag - salabojiet kad jums būs laiks, lūdzu...


par to jau ir stāsts, ka n-tie konkursi tika uzvarēti reāli ar viltotiem datiem (izmešiem), kā tagad VW līdīs viņiem visiem dirsā lai nesekotu tiesvedības par krāpniecību.

Ko saka konkurenti?
Klusē jo paši taisa visādus sūdus?
ko saka visi greenpisi, zaļie, zilie un varavīksnes? cik delfīni uz VW rēķina ir apsprāguši un cik vēl ies bojā??
Offline
bills
27. Nov 2015, 11:47 #584

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:

A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis
Offline
bum_bumz
27. Nov 2015, 11:49 #585

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


27 Nov 2015, 08:47:26 DrumB rakstīja:
Kā pirka tā pirks viņus. Aizmirsīsies tas un nekas nemainīsies

Vācieši paši ziņoja, ka Austrālijā pēc skandāla izziņošanas, nākamajās dienās bija 0 pārdotu VW.
Tajata zibenīgi atguva autoindustrijas Nr1 titulu.
Tas, ka sovjetiem pohuj, tāpat skaidrs. Pagaidīsim gada rezultātus.
Offline
shibernieks
27. Nov 2015, 13:23 #586

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Bmwpower iespringuši uz vag. Tas ir labi.
Offline
Negantelis
27. Nov 2015, 14:12 #587

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis


Autiņu nopirki un cenā bija iekļauta apkope pirmos 3 gadus(kas sakrīt ar garantijas laiku)? 30 000 ir nāve
Offline
bills
27. Nov 2015, 14:16 #588

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:


27 Nov 2015, 14:12:21 Negantelis rakstīja:

27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis


Autiņu nopirki un cenā bija iekļauta apkope pirmos 3 gadus(kas sakrīt ar garantijas laiku)? 30 000 ir nāve


Ne nē.. tas tas ir darba auto, bet vienalga kaut kā žēl paliek.
Offline
smudo
27. Nov 2015, 14:28 #589

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis


Visiem saviem auto garantijas laika maini ellu pec 10t, nevis 30t, ko noteicis razotajs. Sanak braukt daudz isos gabalus ar auksto startu, kas ellai rada lielaku nolietojumu del kondensatiem utml.
Offline
karlsonss
27. Nov 2015, 16:17 #590

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

es braucu 30K un nekaadu probleemu..

man gan ir garie gabali, nav nekaadaas tuuciishanaas pa pilseetu.
Offline
Ards
27. Nov 2015, 17:06 #591

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu

Vai tad nav tā ka eļļa jāmaina ik pa 30k vai 1 x gadā?
Offline
Remjanis
27. Nov 2015, 17:12 #592

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Ja tas ir darba auto vai arī pirkts sev ar mērķi pēc 100tkm pirkt atkal jaunu,tad var mainīt ik pēc 30. Ja nopirki sev un ir doma braukt vismaz gadus desmit,tad protams labāk mainīt ik pēc 10-15. Un dīleris nekad neatteiks maiņu,maini kaut pēc katriem 500km,galvenais maksā.
Offline
smudo
27. Nov 2015, 17:38 #593

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


27 Nov 2015, 17:06:02 Ards rakstīja:
Vai tad nav tā ka eļļa jāmaina ik pa 30k vai 1 x gadā?



Longlife gadijuma parasti 30t vai 2 gadi. Ja ikdiena nobrauc 3 km no rita un 3 km vakara, tad tie 30t parasti pienak pec 2 gadiem. Pienemu, ka laba ella ari to iztur, sliktak varetu but, ja sanak daudz braukt pa putekliem. Tapat jau kaut kas tur tiek garam, bet ta ka esmu pa slinku, lai sutitu ellu uz testiem (tie noteiks, cik vel km tur ir palikusi), labak mainu biezak, pat ja auto pardodu uzreiz pec garantijas termina beigam
Offline
alnisg
27. Nov 2015, 20:57 #594

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis

Auto dīleri paši mēdz noteikt ātrāku eļļas obligāto maiņu (piem., Brava pirmoreiz 3000km), nekā ražotājs. Arī ražotāji sākumā mēdz noteikt nelineāru maiņas termiņa pagarināšanos. Domāju, ka ļoti īss sākotnējo eļļas maiņu termiņš ir ļoti lietderīgs, jo, lai cik kvalitatīovas detaļas ir dzinējā, notiek piedilšanas/pieslīpēšanās process, kā rezultātā eļļā nokļūst mikroskopiskas un ne tik mikroskopiskas pieslīpēto detaļu metāla daļiņas. Kad piedilšana ir notikusi, loģiski, ka eļļas maiņas termiņu var pagarināt.
Offline
shmurger
27. Nov 2015, 21:16 #595

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


27 Nov 2015, 14:12:21 Negantelis rakstīja:

27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis


Autiņu nopirki un cenā bija iekļauta apkope pirmos 3 gadus(kas sakrīt ar garantijas laiku)? 30 000 ir nāve
kadijs,protams ,dīzelis? Dīzeļiem eļļa melna paliek jau uzreiz pēc nomaiņas. Neesmu redzējis gaišu eļļu dīzeļmotoram. Protams, 30tk intervāls ir galīgi garām.
Offline
b1te
27. Nov 2015, 21:18 #596

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto

jaunajos Ford busos intervāls ir 50 000km...
Offline
Jorens
27. Nov 2015, 21:22 #597

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


27 Nov 2015, 17:38:16 smudo rakstīja:

27 Nov 2015, 17:06:02 Ards rakstīja:
Vai tad nav tā ka eļļa jāmaina ik pa 30k vai 1 x gadā?



Longlife gadijuma parasti 30t vai 2 gadi. Ja ikdiena nobrauc 3 km no rita un 3 km vakara, tad tie 30t parasti pienak pec 2 gadiem. Pienemu, ka laba ella ari to iztur, sliktak varetu but, ja sanak daudz braukt pa putekliem. Tapat jau kaut kas tur tiek garam, bet ta ka esmu pa slinku, lai sutitu ellu uz testiem (tie noteiks, cik vel km tur ir palikusi), labak mainu biezak, pat ja auto pardodu uzreiz pec garantijas termina beigam


Toyota Auris '13 ellas maiņa ik pēc 15k pec ražotaja... par 30k kka padaudz bet nu var jau vūt ka vagiem ta vajag

Ford Connect arī '13 ik pēc 25k

[ Šo ziņu laboja Jorens, 27 Nov 2015, 21:23:40 ]

Offline
karlsonss
27. Nov 2015, 21:37 #598

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


27 Nov 2015, 17:12:05 Remjanis rakstīja:
Ja tas ir darba auto vai arī pirkts sev ar mērķi pēc 100tkm pirkt atkal jaunu,tad var mainīt ik pēc 30. Ja nopirki sev un ir doma braukt vismaz gadus desmit,tad protams labāk mainīt ik pēc 10-15. Un dīleris nekad neatteiks maiņu,maini kaut pēc katriem 500km,galvenais maksā.


Saals imho ir tajaa, kaa tu brauc... Ja tu ar savu jauno auto tuuciisies pa pilseetu, visu laiku on off rezhiimaa - tip piekil, aizbrauc 2 km uz darbu, noslaapee, peec push atkal pieskil un brauc paeest, utt visu dienu, tad maini to ellju kaut peec 5k km, bet tas tevi neglaabs no visaadiem suudiem ar matoru...savukaart ja tu mauc normaali, lai dzineejs paspej sasniegt darba temperatuuru jeb garos gabalus, tad viss ir kaartiibaa...
Offline
karlsonss
04. Dec 2015, 22:47 #599

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


04 Apr 2015, 10:18:36 karlsonss rakstīja:
Pagaasnnedeelj paarseedos uz golf 7....

Iet suudiigaak par 6, saliidzinsohi skalsh jau pashaa saakumaa...pie benkjiem nevar pierast.


Nu cho, naakamnedeelj 60k apkope, remonti 0.
Offline
Pufaix
04. Dec 2015, 23:01 #600

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli


27 Nov 2015, 21:37:14 karlsonss rakstīja:

27 Nov 2015, 17:12:05 Remjanis rakstīja:
Ja tas ir darba auto vai arī pirkts sev ar mērķi pēc 100tkm pirkt atkal jaunu,tad var mainīt ik pēc 30. Ja nopirki sev un ir doma braukt vismaz gadus desmit,tad protams labāk mainīt ik pēc 10-15. Un dīleris nekad neatteiks maiņu,maini kaut pēc katriem 500km,galvenais maksā.


Saals imho ir tajaa, kaa tu brauc... Ja tu ar savu jauno auto tuuciisies pa pilseetu, visu laiku on off rezhiimaa - tip piekil, aizbrauc 2 km uz darbu, noslaapee, peec push atkal pieskil un brauc paeest, utt visu dienu, tad maini to ellju kaut peec 5k km, bet tas tevi neglaabs no visaadiem suudiem ar matoru...savukaart ja tu mauc normaali, lai dzineejs paspej sasniegt darba temperatuuru jeb garos gabalus, tad viss ir kaartiibaa...


Teorija jau ir ka kompis visu laiku skatās kā motors tiek izmantots un var pieprasīt eļļas maiņu arī nesasniedzot tos 30k...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo