Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1909
Braucu ar: das auto
|
27 Nov 2015, 10:51:46 protams rakstīja:
Par izmešu skandālu, pajautājiet apkārt, kurš vispār ar savu auto ir bijis pie dīlera ko tur labot?
Labi ja piezvana, palūdz lai atķeksē ka bijis un viss. Tauta pati palīdz šmaukļiem
delfos bija raksts, ka tikai nākošajā gadā viņi kaut ko sāks labot
mani šajā visā vairāk pārsteidz Vides Ministrija un atbildīgie dienesti, visi pasaulē ir sapratuši, ka tas ir labs iemesls nokost gabalu no lielā VW peļņas pīrāga un jau izrakstījuši rēķinus, a pie mums viss visiem ir zjbis, nevienam pretenziju nav, kompensācijas nevajag - salabojiet kad jums būs laiks, lūdzu... | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Nov 2015, 10:57:14 b1te rakstīja:
27 Nov 2015, 10:51:46 protams rakstīja:
Par izmešu skandālu, pajautājiet apkārt, kurš vispār ar savu auto ir bijis pie dīlera ko tur labot?
Labi ja piezvana, palūdz lai atķeksē ka bijis un viss. Tauta pati palīdz šmaukļiem
delfos bija raksts, ka tikai nākošajā gadā viņi kaut ko sāks labot
mani šajā visā vairāk pārsteidz Vides Ministrija un atbildīgie dienesti, visi pasaulē ir sapratuši, ka tas ir labs iemesls nokost gabalu no lielā VW peļņas pīrāga un jau izrakstījuši rēķinus, a pie mums viss visiem ir zjbis, nevienam pretenziju nav, kompensācijas nevajag - salabojiet kad jums būs laiks, lūdzu...
Vides ministrijā nodaļā strādā referents pa 400 eināri un jurists atskrien uz pusslodzi. Kas tad tur bīdīs to visu procesu Gerhards vai. | Offline | | |
Ards | | Kopš: 22. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 487
Braucu ar: Toyotu
|
27 Nov 2015, 10:57:14 b1te rakstīja:
27 Nov 2015, 10:51:46 protams rakstīja:
Par izmešu skandālu, pajautājiet apkārt, kurš vispār ar savu auto ir bijis pie dīlera ko tur labot?
Labi ja piezvana, palūdz lai atķeksē ka bijis un viss. Tauta pati palīdz šmaukļiem
delfos bija raksts, ka tikai nākošajā gadā viņi kaut ko sāks labot
mani šajā visā vairāk pārsteidz Vides Ministrija un atbildīgie dienesti, visi pasaulē ir sapratuši, ka tas ir labs iemesls nokost gabalu no lielā VW peļņas pīrāga un jau izrakstījuši rēķinus, a pie mums viss visiem ir zjbis, nevienam pretenziju nav, kompensācijas nevajag - salabojiet kad jums būs laiks, lūdzu...
par to jau ir stāsts, ka n-tie konkursi tika uzvarēti reāli ar viltotiem datiem (izmešiem), kā tagad VW līdīs viņiem visiem dirsā lai nesekotu tiesvedības par krāpniecību.
Ko saka konkurenti?
Klusē jo paši taisa visādus sūdus?
ko saka visi greenpisi, zaļie, zilie un varavīksnes? cik delfīni uz VW rēķina ir apsprāguši un cik vēl ies bojā?? | Offline | | |
bills | | Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1066
Braucu ar:
| A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
27 Nov 2015, 08:47:26 DrumB rakstīja:
Kā pirka tā pirks viņus. Aizmirsīsies tas un nekas nemainīsies
Vācieši paši ziņoja, ka Austrālijā pēc skandāla izziņošanas, nākamajās dienās bija 0 pārdotu VW.
Tajata zibenīgi atguva autoindustrijas Nr1 titulu.
Tas, ka sovjetiem pohuj, tāpat skaidrs. Pagaidīsim gada rezultātus. | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Bmwpower iespringuši uz vag. Tas ir labi. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis
Autiņu nopirki un cenā bija iekļauta apkope pirmos 3 gadus(kas sakrīt ar garantijas laiku)? 30 000 ir nāve | Offline | | |
bills | | Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1066
Braucu ar:
|
27 Nov 2015, 14:12:21 Negantelis rakstīja:
27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis
Autiņu nopirki un cenā bija iekļauta apkope pirmos 3 gadus(kas sakrīt ar garantijas laiku)? 30 000 ir nāve
Ne nē.. tas tas ir darba auto, bet vienalga kaut kā žēl paliek. | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis
Visiem saviem auto garantijas laika maini ellu pec 10t, nevis 30t, ko noteicis razotajs. Sanak braukt daudz isos gabalus ar auksto startu, kas ellai rada lielaku nolietojumu del kondensatiem utml. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| es braucu 30K un nekaadu probleemu..
man gan ir garie gabali, nav nekaadaas tuuciishanaas pa pilseetu. | Offline | | |
Ards | | Kopš: 22. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 487
Braucu ar: Toyotu
| Vai tad nav tā ka eļļa jāmaina ik pa 30k vai 1 x gadā?
| Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
| Ja tas ir darba auto vai arī pirkts sev ar mērķi pēc 100tkm pirkt atkal jaunu,tad var mainīt ik pēc 30. Ja nopirki sev un ir doma braukt vismaz gadus desmit,tad protams labāk mainīt ik pēc 10-15. Un dīleris nekad neatteiks maiņu,maini kaut pēc katriem 500km,galvenais maksā. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Nov 2015, 17:06:02 Ards rakstīja:
Vai tad nav tā ka eļļa jāmaina ik pa 30k vai 1 x gadā?
Longlife gadijuma parasti 30t vai 2 gadi. Ja ikdiena nobrauc 3 km no rita un 3 km vakara, tad tie 30t parasti pienak pec 2 gadiem. Pienemu, ka laba ella ari to iztur, sliktak varetu but, ja sanak daudz braukt pa putekliem. Tapat jau kaut kas tur tiek garam, bet ta ka esmu pa slinku, lai sutitu ellu uz testiem (tie noteiks, cik vel km tur ir palikusi), labak mainu biezak, pat ja auto pardodu uzreiz pec garantijas termina beigam | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis
Auto dīleri paši mēdz noteikt ātrāku eļļas obligāto maiņu (piem., Brava pirmoreiz 3000km), nekā ražotājs. Arī ražotāji sākumā mēdz noteikt nelineāru maiņas termiņa pagarināšanos. Domāju, ka ļoti īss sākotnējo eļļas maiņu termiņš ir ļoti lietderīgs, jo, lai cik kvalitatīovas detaļas ir dzinējā, notiek piedilšanas/pieslīpēšanās process, kā rezultātā eļļā nokļūst mikroskopiskas un ne tik mikroskopiskas pieslīpēto detaļu metāla daļiņas. Kad piedilšana ir notikusi, loģiski, ka eļļas maiņas termiņu var pagarināt. | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
27 Nov 2015, 14:12:21 Negantelis rakstīja:
27 Nov 2015, 11:47:45 bills rakstīja:
A tas ir normāli, ka jaunajiem VW eļļas maiņas intervāls 30 000. man darba mašīnai jau pie 9 000 eļļa bija melna un pirkstos metāla skaidas čurkstēja, teicu, lai pie 15 000 maina nost, bet nē, ražotājs tā nav paredzējis
Autiņu nopirki un cenā bija iekļauta apkope pirmos 3 gadus(kas sakrīt ar garantijas laiku)? 30 000 ir nāve
kadijs,protams ,dīzelis? Dīzeļiem eļļa melna paliek jau uzreiz pēc nomaiņas. Neesmu redzējis gaišu eļļu dīzeļmotoram. Protams, 30tk intervāls ir galīgi garām. | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1909
Braucu ar: das auto
| jaunajos Ford busos intervāls ir 50 000km... | Offline | | |
|
Jorens | | Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14706
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
|
27 Nov 2015, 17:38:16 smudo rakstīja:
27 Nov 2015, 17:06:02 Ards rakstīja:
Vai tad nav tā ka eļļa jāmaina ik pa 30k vai 1 x gadā?
Longlife gadijuma parasti 30t vai 2 gadi. Ja ikdiena nobrauc 3 km no rita un 3 km vakara, tad tie 30t parasti pienak pec 2 gadiem. Pienemu, ka laba ella ari to iztur, sliktak varetu but, ja sanak daudz braukt pa putekliem. Tapat jau kaut kas tur tiek garam, bet ta ka esmu pa slinku, lai sutitu ellu uz testiem (tie noteiks, cik vel km tur ir palikusi), labak mainu biezak, pat ja auto pardodu uzreiz pec garantijas termina beigam
Toyota Auris '13 ellas maiņa ik pēc 15k pec ražotaja... par 30k kka padaudz bet nu var jau vūt ka vagiem ta vajag
Ford Connect arī '13 ik pēc 25k[ Šo ziņu laboja Jorens, 27 Nov 2015, 21:23:40 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
27 Nov 2015, 17:12:05 Remjanis rakstīja:
Ja tas ir darba auto vai arī pirkts sev ar mērķi pēc 100tkm pirkt atkal jaunu,tad var mainīt ik pēc 30. Ja nopirki sev un ir doma braukt vismaz gadus desmit,tad protams labāk mainīt ik pēc 10-15. Un dīleris nekad neatteiks maiņu,maini kaut pēc katriem 500km,galvenais maksā.
Saals imho ir tajaa, kaa tu brauc... Ja tu ar savu jauno auto tuuciisies pa pilseetu, visu laiku on off rezhiimaa - tip piekil, aizbrauc 2 km uz darbu, noslaapee, peec push atkal pieskil un brauc paeest, utt visu dienu, tad maini to ellju kaut peec 5k km, bet tas tevi neglaabs no visaadiem suudiem ar matoru...savukaart ja tu mauc normaali, lai dzineejs paspej sasniegt darba temperatuuru jeb garos gabalus, tad viss ir kaartiibaa... | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
04 Apr 2015, 10:18:36 karlsonss rakstīja:
Pagaasnnedeelj paarseedos uz golf 7....
Iet suudiigaak par 6, saliidzinsohi skalsh jau pashaa saakumaa...pie benkjiem nevar pierast.
Nu cho, naakamnedeelj 60k apkope, remonti 0. | Offline | | |
Pufaix | | Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|
27 Nov 2015, 21:37:14 karlsonss rakstīja:
27 Nov 2015, 17:12:05 Remjanis rakstīja:
Ja tas ir darba auto vai arī pirkts sev ar mērķi pēc 100tkm pirkt atkal jaunu,tad var mainīt ik pēc 30. Ja nopirki sev un ir doma braukt vismaz gadus desmit,tad protams labāk mainīt ik pēc 10-15. Un dīleris nekad neatteiks maiņu,maini kaut pēc katriem 500km,galvenais maksā.
Saals imho ir tajaa, kaa tu brauc... Ja tu ar savu jauno auto tuuciisies pa pilseetu, visu laiku on off rezhiimaa - tip piekil, aizbrauc 2 km uz darbu, noslaapee, peec push atkal pieskil un brauc paeest, utt visu dienu, tad maini to ellju kaut peec 5k km, bet tas tevi neglaabs no visaadiem suudiem ar matoru...savukaart ja tu mauc normaali, lai dzineejs paspej sasniegt darba temperatuuru jeb garos gabalus, tad viss ir kaartiibaa...
Teorija jau ir ka kompis visu laiku skatās kā motors tiek izmantots un var pieprasīt eļļas maiņu arī nesasniedzot tos 30k... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|