Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
arizah
04. May 2010, 16:38 #581

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


04 May 2010, 13:39:33 jaks rakstīja:
edit: nu vairs nav neviens


kaa ta nav :kosmoss:
Offline
us
04. May 2010, 20:22 #582

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Offline
edzulis
04. May 2010, 20:35 #583

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ko labu/sliktu varat teikt par 2005 legacy ar 2.0i automātu? Ir kaut cik jēdzīgs ikdienas auto, kuru var turēt pie mājas droši vai arī neejošs un lūztošs šrots, kam zog spoguļus u.c. detaļas tāpat kā BMW?

Kur labāk pārbaudīt tādu auto pirms pirkšanas?
Offline
Rihy
04. May 2010, 20:53 #584

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

Ģimenē lietošanā ir jaunāks 3.0 outback - gandrīz 60k km un pa lielam nekādu problēmu ar auto nav bijis, paredzētās apkopes un viss.
Offline
ParaTr00per
04. May 2010, 21:03 #585

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


04 May 2010, 20:35:12 edzulis rakstīja:
Ko labu/sliktu varat teikt par 2005 legacy ar 2.0i automātu? Ir kaut cik jēdzīgs ikdienas auto, kuru var turēt pie mājas droši vai arī neejošs un lūztošs šrots, kam zog spoguļus u.c. detaļas tāpat kā BMW?

Kur labāk pārbaudīt tādu auto pirms pirkšanas?

es teiktu, ka ar 2l bez ventilatora teu buus gruuti pabraukt. ja negribi turbo, pameklee 2.5 lvai 3l atmosfeerisko, buus vairaak prieka. par "luuzt" lai staasta konkretaas paaudzes legacy iipashnieki, bet IMHO tur nekas speciaali mirstoshs nau - piekare ir "bulletproof", motori arii pashi nemirst... paarbaudiit var pie Shimkusiem kautvai, + ganjau te veel pieteiksies ne viens vien subaru specs...
par "zog" arii neko nezinu, neatceros arii nosaukt nevienu nozagtu subaaru.
Offline
edzulis
04. May 2010, 21:10 #586

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Es ne sev. A runā, ka tas 2.0 + automāts ir 'rij un neiet'. Tā droši vien varētu būt...
Offline
Ruff
04. May 2010, 21:15 #587

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

nu taa ir ar visiem man zinamajiem 2.0 tomaatiem

kolegjim Mondeo 2.o tomaats = mans WRX manualis

mashina laba, kad subaru pedejo reizi uzrazhoja pilnigu shitu? (Tribeca neskaitaas )

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
Garajs
04. May 2010, 21:29 #588

Kopš: 11. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 235

Braucu ar: Subaru Legacy


04 May 2010, 21:10:40 edzulis rakstīja:
Es ne sev. A runā, ka tas 2.0 + automāts ir 'rij un neiet'. Tā droši vien varētu būt...


Ir saimniecībā '06 Legacy 2.0 aut. un Impreza '08 2.0 aut. Abi "rij un neiet", bet sievietēm der un patīk (ziema laikam nav jāpiemin). Tām mašīnam ir 4 robu tomāts, tehniskiem cilvēkiem tā jau ir diagnoze. Vidējais 10-11 l. Ar manuālo tādai pašai mašīnai vidējais ir 8-9.
Visādi citādi tās mašīnas nokaut ir grūti - man ar 100k pagaidām nav izdevies neko jēdzīgāku par buksēm sabeigt.
Offline
8203
04. May 2010, 21:39 #589

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Nepieciešams izlocīt dzelzs trubu ( diam. ~15mm ) ir kādam zināms kantoris kas ar to nodarbojās ? Hanza-flex diez to dara ?
Offline
HotFoot
04. May 2010, 21:40 #590

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


04 May 2010, 20:35:12 edzulis rakstīja:
Ko labu/sliktu varat teikt par 2005 legacy ar 2.0i automātu? Ir kaut cik jēdzīgs ikdienas auto, kuru var turēt pie mājas droši vai arī neejošs un lūztošs šrots, kam zog spoguļus u.c. detaļas tāpat kā BMW?

Kur labāk pārbaudīt tādu auto pirms pirkšanas?


labaak skaties 2.5 iet labaak bet rij to pashu ko 2.0
Offline
Siipols
04. May 2010, 22:31 #591

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


04 May 2010, 21:39:12 8203 rakstīja:
Nepieciešams izlocīt dzelzs trubu ( diam. ~15mm ) ir kādam zināms kantoris kas ar to nodarbojās ? Hanza-flex diez to dara ?



Izloci pats,ieber iekšā smiltis (birstošās)

tad aizbāz galus,un karsējot ar degli loci cik uziet,vel ir variants ieliet ūdeni,sasaldēt un tad locīc,bet tur vajag garu saldētavu

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
us
04. May 2010, 22:51 #592

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Kur jūs bijāt ātrāk, kad pannai nepieciešamo trubu locīju Nebiju iedomājies par smiltīm
Offline
Siipols
04. May 2010, 22:57 #593

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
boldrixx
04. May 2010, 23:51 #594

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

zeel bobika ,biju tur kur izbeidzaas bobika wagons,peec trampaliina buk-puk,veelreiz proveeja puk-puk,un tad jau nomira pavisam,dabuja chalji pastumt no celja.......zeeel
Offline
8203
04. May 2010, 23:55 #595

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW


04 May 2010, 22:31:36 Siipols rakstīja:

04 May 2010, 21:39:12 8203 rakstīja:
Nepieciešams izlocīt dzelzs trubu ( diam. ~15mm ) ir kādam zināms kantoris kas ar to nodarbojās ? Hanza-flex diez to dara ?



Izloci pats,ieber iekšā smiltis (birstošās)

tad aizbāz galus,un karsējot ar degli loci cik uziet,vel ir variants ieliet ūdeni,sasaldēt un tad locīc,bet tur vajag garu saldētavu

pašam šoreiz nebūs laika nodarboties ar to visu. tāpēc meklēju kantori kas to izdarīs manā vietā.
Offline
8203
05. May 2010, 14:31 #596

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

aizmirsu pateikt ka trubu arī vajag.
8mm iekšējais diametrs, garumā aptuveni trīs metrus. Bet varbūt kādam vienkārši aizķērušās ST185 stūres pastūža trubas par cēna limonāds ?
Offline
JZ
05. May 2010, 14:35 #597

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

brauc uz hanzaflex, paņem vecās līdz un palūdz uztaisīt tādas pat (vai savādākas, jo eļļas bačoku varēja diezgan viegli pārlikt aiz amorta statnes pašā stūrī, sanāk gandrīz blakus sūknim), Tev tāpat tur pāris gumijas gabali būs pa vidu vajadzīgi, viņi visu izloca/sapresē, dārgi ar nebija

[ Šo ziņu laboja JZ, 05 May 2010, 14:36:42 ]

Offline
JZ
05. May 2010, 14:42 #598

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

mašīnām spiedieni nekādi salīdzinoši, kādēļ lai tur kaut kas tecētu
Offline
8203
05. May 2010, 14:45 #599

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW


05 May 2010, 14:35:36 JZ rakstīja:
brauc uz hanzaflex, paņem vecās līdz un palūdz uztaisīt tādas pat (vai savādākas, jo eļļas bačoku varēja diezgan viegli pārlikt aiz amorta statnes pašā stūrī, sanāk gandrīz blakus sūknim), Tev tāpat tur pāris gumijas gabali būs pa vidu vajadzīgi, viņi visu izloca/sapresē, dārgi ar nebija



ABS traucē pārlikt pašā stūrī. Lai paliek kur ir, man tas dzīvi nebojā. Ja nu vienīgi pārlikšanai ir kāds cits tehnisks bonuss, nevis tikai bačoka atrašanās vietas maiņa.
Offline
JZ
05. May 2010, 14:52 #600

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ABS ir ienaidnieks

es pat neatceros kādēļ es to bačoku pārliku tur stūrī, bet kilometru ar liekām trubām varēja toč tur izņemt un tikt vaļā no pāris liekiem savienojumiem, atceros ka iztiku ar esošajām trubām un bez papildus štrumiem

nevaru atrast ex manējās motortelpas bildi uz laptopa, bet reku paraugs:


es domāju šo vietu, manuprāt tur nekas netraucēja, bet manējai arī daudz kas jau bija izravēts ārā...

[ Šo ziņu laboja JZ, 05 May 2010, 15:05:37 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex