Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
snap
10. Nov 2016, 15:47 #581

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 546

Braucu ar:

Vai F10/11 vispār ir nopērkami bez (bi)xenon, klimatkontroles, kruīzkontroles?
e60/61 šīs pozīcijas bija atsevišķi uzskaitītas, bet pēc VIN "apskatītajiem" F10/11 šīs fīčas netika uzskaitītas un radās jautājums vai esmu trāpījis uz mega plikiem aparātiem, vai tas jau tagad skaitās standartaprīkojums vai jāskatās kādā komforta aprīkojuma sadaļā kā standartopcija?
Offline
protams
10. Nov 2016, 15:58 #582

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7


10 Nov 2016, 15:47:08 @snap rakstīja:
Vai F10/11 vispār ir nopērkami bez (bi)xenon, klimatkontroles, kruīzkontroles?
e60/61 šīs pozīcijas bija atsevišķi uzskaitītas, bet pēc VIN "apskatītajiem" F10/11 šīs fīčas netika uzskaitītas un radās jautājums vai esmu trāpījis uz mega plikiem aparātiem, vai tas jau tagad skaitās standartaprīkojums vai jāskatās kādā komforta aprīkojuma sadaļā kā standartopcija?

PreFL gadās bez xenon bet pārējais bāzē.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
erwinn
10. Nov 2016, 16:13 #583

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

dodiet spoguļu stiklus
PM
Offline
eiriks
20. Nov 2016, 20:54 #584

Kopš: 31. Jul 2004

Ziņojumi: 491

Braucu ar: Bmw

Kāds var pastāstīt par + vai -, n55 f11.
Viens grib mainīties
Offline
Kaross
21. Nov 2016, 00:37 #585

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


31 Oct 2016, 17:06:55 @protams rakstīja:

31 Oct 2016, 16:34:38 @Kaross rakstīja:

31 Oct 2016, 15:57:17 @protams rakstīja:
Te laikam viens tik ar F10 benzīnnieku brauc.
A ja pajautā dīlerservisā kādas sveces vajag, arī neatbild?
Normāli pie 100 kkm maina un oem vietā liek NGK.


100 kkm?
F10 tās sveces reģenerē? Ta kā padilst un pēc tam atjaunojas?
Nu BMW longlaifs arī 30 000km iet.

Zin, bija man tāds 530iA kādreiz, ar M54B30 motoru kuram sveces mainīju pēc paša auto kompja tikai vienreiz, kamēr tas auto bija pie manis un tas bija uz 100kkm.
"Skrūvētāji" varētu arī teikt kā ir pareizi ne tikai uztirst, ka kāds ko nepareizi pastāstījis


Tu to uzrakstīji kā faktu, ka jāmaina pie 100kkm, nevis jautājumu. Tāpēc arī brīnos. Normāli nevienam auto sveces nebūtu ieteicams mainīt retāk kā pēc 50 000km. Dažādiem dzinējiem atkarībā no uzbūves intervāls un sveces mūžs var atšķirties, bet nu ne jau 100 000km.
Pie lielāka noskrējiena:
1. veidojas palielināta sprauga starp elektrodu un masu. Vajadzīga lielāka aizdegšānās strāva, tiek slogotas spoles.
2. Degviela tiek nesadedzināta pilnībā, aug patēriņš.
3. Aug izmešu daudzums, cieš katalizators.

NGK savām svecēm dod "garantiju" uz 60-80000 km.
Denso kaut ko runā par 50000km.
NGK platīna sveces it kā velk tos 100 000km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
TMS777
21. Nov 2016, 09:16 #586

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: E39


05 Nov 2016, 20:07:35 @ozo rakstīja:
F10/11 kā papildextra nav kaut kāds ātrais sildītājs vai kaut kas tamlīdzīgs? Es esmu pamanījis, ka aukstajā laikā, es pat no pagalma nepaspēju izbraukt, kad jau sāk pūst siltu gaisu. Salīdzinajumam darba auto siltu gaisu sāk pūst pēc nobraukta 1-2km.


F-niekiem ir tā lieta, ka ar elektrību piesilda lai ātri būtu silti salonā
Offline
d-str
21. Nov 2016, 09:44 #587

Kopš: 24. Apr 2012

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


20 Nov 2016, 20:54:44 @eiriks rakstīja:
Kāds var pastāstīt par + vai -, n55 f11.
Viens grib mainīties


Kas tieši interesē?
+ un - jau subjektīvi ir diezgan subjektīvi.
Kādam labāk patīk mazāks degvielas patēriņš (dīzeļa gadījumā), citam pludenāka gaita un klusums salonā (benzīna gadījumā).
Offline
protams
21. Nov 2016, 09:57 #588

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7


21 Nov 2016, 00:37:33 @Kaross rakstīja:

31 Oct 2016, 17:06:55 @protams rakstīja:

31 Oct 2016, 16:34:38 @Kaross rakstīja:

31 Oct 2016, 15:57:17 @protams rakstīja:
Te laikam viens tik ar F10 benzīnnieku brauc.
A ja pajautā dīlerservisā kādas sveces vajag, arī neatbild?
Normāli pie 100 kkm maina un oem vietā liek NGK.


100 kkm?
F10 tās sveces reģenerē? Ta kā padilst un pēc tam atjaunojas?
Nu BMW longlaifs arī 30 000km iet.

Zin, bija man tāds 530iA kādreiz, ar M54B30 motoru kuram sveces mainīju pēc paša auto kompja tikai vienreiz, kamēr tas auto bija pie manis un tas bija uz 100kkm.
"Skrūvētāji" varētu arī teikt kā ir pareizi ne tikai uztirst, ka kāds ko nepareizi pastāstījis


Tu to uzrakstīji kā faktu, ka jāmaina pie 100kkm, nevis jautājumu. Tāpēc arī brīnos. Normāli nevienam auto sveces nebūtu ieteicams mainīt retāk kā pēc 50 000km. Dažādiem dzinējiem atkarībā no uzbūves intervāls un sveces mūžs var atšķirties, bet nu ne jau 100 000km.
Pie lielāka noskrējiena:
1. veidojas palielināta sprauga starp elektrodu un masu. Vajadzīga lielāka aizdegšānās strāva, tiek slogotas spoles.
2. Degviela tiek nesadedzināta pilnībā, aug patēriņš.
3. Aug izmešu daudzums, cieš katalizators.

NGK savām svecēm dod "garantiju" uz 60-80000 km.
Denso kaut ko runā par 50000km.
NGK platīna sveces it kā velk tos 100 000km.

Tad esmu sajaucis ar 50kkm, atvainojos.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
arba
21. Nov 2016, 10:49 #589

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 965

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

par svecēm - lexus rekomendē maiņu pie 100 , alfa ar v6 dzinēju rekomendē pie 100
Offline
eiriks
21. Nov 2016, 12:39 #590

Kopš: 31. Jul 2004

Ziņojumi: 491

Braucu ar: Bmw


21 Nov 2016, 09:44:48 @d-str rakstīja:

20 Nov 2016, 20:54:44 @eiriks rakstīja:
Kāds var pastāstīt par + vai -, n55 f11.
Viens grib mainīties


Kas tieši interesē?
+ un - jau subjektīvi ir diezgan subjektīvi.
Kādam labāk patīk mazāks degvielas patēriņš (dīzeļa gadījumā), citam pludenāka gaita un klusums salonā (benzīna gadījumā).

Mani vairak interesē vai nav kādas izteiktas problēmas ar motoru, elektroniku (iedzimtas kaites) tipa sprauslas birstot visiem nost ap 200k, kas maksa kosmosu

[ Šo ziņu laboja eiriks, 21 Nov 2016, 12:40:23 ]

Offline
HiJaCKeR
21. Nov 2016, 12:45 #591

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

runājot par svecēm, man kompis rāda 70 kkm, tāka tie 100 kkm varētu būt

ford mondeo V6 bij man liekas 120 kkm (sveces arī maksā attiecīgi)

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 21 Nov 2016, 12:58:26 ]

Online
d-str
21. Nov 2016, 13:59 #592

Kopš: 24. Apr 2012

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


21 Nov 2016, 12:39:34 @eiriks rakstīja:

21 Nov 2016, 09:44:48 @d-str rakstīja:

20 Nov 2016, 20:54:44 @eiriks rakstīja:
Kāds var pastāstīt par + vai -, n55 f11.
Viens grib mainīties


Kas tieši interesē?
+ un - jau subjektīvi ir diezgan subjektīvi.
Kādam labāk patīk mazāks degvielas patēriņš (dīzeļa gadījumā), citam pludenāka gaita un klusums salonā (benzīna gadījumā).

Mani vairak interesē vai nav kādas izteiktas problēmas ar motoru, elektroniku (iedzimtas kaites) tipa sprauslas birstot visiem nost ap 200k, kas maksa kosmosu



Vienīgās problēmas ka man ar N55 ir bijušas, galīgi nav saistītas ar motoru. Cik paskatījos angliski runājošā interneta forumos, neko īpaši problemātisku neatradu. Diez vai bmwpower.lv būs īpaši daudz N55 īpašnieku
Offline
Kaross
21. Nov 2016, 23:34 #593

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Nov 2016, 10:49:24 @arba rakstīja:
par svecēm - lexus rekomendē maiņu pie 100 , alfa ar v6 dzinēju rekomendē pie 100



BMW eļļas intervāls 30 000km. Vai tāpēc es mainīšu pie 30 000km eļļu?
Braucot kruīzā pa bāni varbūt tā eļļa izvelk tādu intervālu, bet nejau LV.
Cilvēkam ir jābūt stulbam, lai mainītu eļļu pie tāda intervāla. To pašu saku par svecēm.

Ir jāprot domāt, nevis nolasīt cipariņus kaut kādā grāmatiņā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
MRoZ
21. Nov 2016, 23:39 #594

Kopš: 13. Apr 2016

Ziņojumi: 91

Braucu ar: RS6

Mēs ģimenē braucam tos longlaifus un problēmu nekādu. Mūsdienu eļļu kvalitāte ir pietiekoša, galvenais ir izvēlēties labu produktu.
un pat ja tas rada kaitējumu, automašīna pēc 200000 jau ir veca un nolietota...
Offline
charbis
21. Nov 2016, 23:40 #595

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


21 Nov 2016, 23:34:07 @Kaross rakstīja:

21 Nov 2016, 10:49:24 @arba rakstīja:
par svecēm - lexus rekomendē maiņu pie 100 , alfa ar v6 dzinēju rekomendē pie 100



BMW eļļas intervāls 30 000km. Vai tāpēc es mainīšu pie 30 000km eļļu?
Braucot kruīzā pa bāni varbūt tā eļļa izvelk tādu intervālu, bet nejau LV.
Cilvēkam ir jābūt stulbam, lai mainītu eļļu pie tāda intervāla. To pašu saku par svecēm.

Ir jāprot domāt, nevis nolasīt cipariņus kaut kādā grāmatiņā.

trekns +
Offline
AF
21. Nov 2016, 23:40 #596

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tak tikai dumjš auto lietotājs vadās pēc km, normāli ir ja apkopi veic pēc motorstundām, jeb pilsētas režīmā tajos pašos 12-15 000 km arī būs vidēji tie paši 30 000km

Bet ko te strīdēties, jo biežāk veic apkopi, jo ilgāk dzīvo motors.
Offline
6500
21. Nov 2016, 23:40 #597

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


21 Nov 2016, 13:59:12 @d-str rakstīja:

21 Nov 2016, 12:39:34 @eiriks rakstīja:

21 Nov 2016, 09:44:48 @d-str rakstīja:

20 Nov 2016, 20:54:44 @eiriks rakstīja:
Kāds var pastāstīt par + vai -, n55 f11.
Viens grib mainīties


Kas tieši interesē?
+ un - jau subjektīvi ir diezgan subjektīvi.
Kādam labāk patīk mazāks degvielas patēriņš (dīzeļa gadījumā), citam pludenāka gaita un klusums salonā (benzīna gadījumā).

Mani vairak interesē vai nav kādas izteiktas problēmas ar motoru, elektroniku (iedzimtas kaites) tipa sprauslas birstot visiem nost ap 200k, kas maksa kosmosu



Vienīgās problēmas ka man ar N55 ir bijušas, galīgi nav saistītas ar motoru. Cik paskatījos angliski runājošā interneta forumos, neko īpaši problemātisku neatradu. Diez vai bmwpower.lv būs īpaši daudz N55 īpašnieku


Loti pieprasiti dzineji lietoto dzineju tirgu...secinajumus izdariet pasi...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Marteens
21. Nov 2016, 23:44 #598

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Nav man bmw,bet hulinebraukt garantijas tos 30tk ja garantija lauj? Nobrauc bez bedas...tad pirms garantijas beigam uztaisi apkopi un nomin nakamos 40tk....tad doma par pardoshanu un notin pedejos 40tk un na jums auto tikko pec apkopes un servisa gramatinu.

Un tad sakas....siksnas utt,jo nobraukti bez servisa 80tk

[ Šo ziņu laboja Marteens, 21 Nov 2016, 23:45:34 ]

Offline
Marteens
21. Nov 2016, 23:48 #599

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Tie kuri brauc mashinu lidz 200tk labi zin shis lietas
Offline
AF
21. Nov 2016, 23:48 #600

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


20 Nov 2016, 20:54:44 @eiriks rakstīja:
Kāds var pastāstīt par + vai -, n55 f11.
Viens grib mainīties

Jobanie valvetroniki

P.s n54 performance zińā no stock var izspiest vairāk nekā n55
Pat tupa ar čiptuninga palīdzību , ja tur piedurties pie turbīnām un sadalenēm , tad no n54 easy 700+ hp no stock iekšām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo