Online
Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Porsche Cayenne iegāde
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3688
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Feb 2020, 17:46:00 @Kaross rakstīja:
Kas tieši jāremontē? Vai vispārīgi ilgtermiņā meklē servisu?
Konkretaja gadijuma dazadi elektro “gluki” pec tam, kad auto paris nedelas pastaveja ara nekustinats. Ipasnieks to jau nogadaja uz Porsche specializeto servisu Igaunija, bet labi butu atrast kadu vietejo specialistu, kas nakotne lidzigos gadijumos varetu palidzet. | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2043
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Vai tad porshe nav tas pats tauregs?
Kas tur diži savādāks? | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11410
Braucu ar: FN-15
| Tici man, nav. BSA ir pieejams piwis, un tur ir viens no labakajiem elektrikiem Baltija, ja ne labakais tiesi par porsche. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Feb 2020, 19:12:32 @michals1 rakstīja:
Vai tad porshe nav tas pats tauregs?
Kas tur diži savādāks?
Tehniski līdzīgs. Diagnostika pilnīgi cita/sava un dārga. Bet ir citi varianti.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
chillhouse | | Kopš: 13. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 433
Braucu ar: vienu ciparu
| Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā? | Offline | | |
DjCrack | | Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| Ja nav pneima, tad netere laiku skatoties... | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
17 May 2020, 00:30:02 @chillhouse rakstīja:
Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā?
Cik esmu Cayennes braucis skatīties, kas nav 35k+ euro, pamatā dzirdu, ka vāģis ir apkalpots pie "bijušajiem moller darbiniekiem" utml., kaut kur kaut kādā servisā.
Varbūt tev ir zināmi kādi porsche speciņi rīgā izņemot dīleri?
Man šķiet 2013.g. vāģim jau sāksies jaukais cikls- izņemot standarta apkopjamo būs antifrīza maiņa, akumulatora maiņa, diffu bukšu un eļļas maiņa, kārbas eļļas maiņa. Iespējams vēl riepas un bremzes.
Pie dīlera krastenē cenas ir diezgan brutālas. Šķiet, ja pirkt, tad tik pie viņiem ar tikko veiktu apkopi un uzstādītu mērķi ka brauksi līdz 199k km un ne km vairāk (porschei vēl ir iespēja pirkt garantiju līdz 10g vecumam, bet tur jau detaļās jāiedziļinas).
Pilnīgi noteikti ieteiktu izvizināties ar vairākam versijām- ar/bez pneimas utml. | Offline | | |
wl | | Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 812
Braucu ar: bmw
|
17 May 2020, 09:26:46 @BigDog24 rakstīja:
17 May 2020, 00:30:02 @chillhouse rakstīja:
Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā?
Cik esmu Cayennes braucis skatīties, kas nav 35k+ euro, pamatā dzirdu, ka vāģis ir apkalpots pie "bijušajiem moller darbiniekiem" utml., kaut kur kaut kādā servisā.
Varbūt tev ir zināmi kādi porsche speciņi rīgā izņemot dīleri?
Man šķiet 2013.g. vāģim jau sāksies jaukais cikls- izņemot standarta apkopjamo būs antifrīza maiņa, akumulatora maiņa, diffu bukšu un eļļas maiņa, kārbas eļļas maiņa. Iespējams vēl riepas un bremzes.
Pie dīlera krastenē cenas ir diezgan brutālas. Šķiet, ja pirkt, tad tik pie viņiem ar tikko veiktu apkopi un uzstādītu mērķi ka brauksi līdz 199k km un ne km vairāk (porschei vēl ir iespēja pirkt garantiju līdz 10g vecumam, bet tur jau detaļās jāiedziļinas).
Pilnīgi noteikti ieteiktu izvizināties ar vairākam versijām- ar/bez pneimas utml.
null
Nedomāju cayenne pirkt tuvākajā laikà, lai gan vizuāli patīk tas auto, bet tà kā topiks pievērsa uzmanību, tad tomēr interesē noskaidrot no reāliem zinātājiem - kāpēc 10g veca Cayenne ir slikta? Ar ko atšķiras no 15g veca bmw, audi?
Tās ir detaļas cena? Kas cits? | Offline | | |
|
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41364
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Nav tur nekā slikta, kā jau visiem auto,nenopirksi mironi,problēmu daudz nebūs | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
17 May 2020, 23:39:33 @wl rakstīja:
Nedomāju cayenne pirkt tuvākajā laikà, lai gan vizuāli patīk tas auto, bet tà kā topiks pievērsa uzmanību, tad tomēr interesē noskaidrot no reāliem zinātājiem - kāpēc 10g veca Cayenne ir slikta? Ar ko atšķiras no 15g veca bmw, audi?
Tās ir detaļas cena? Kas cits?
Kā visiem ražotājiem - ražošanas gadi, noteikti motori, komplektācijas, saimnieka attieksme dikti iespaido to ko tu vari nopirkt ;/ 2000o gadu cayennes diezgan daudziem patīrīja kabatas Manuprāt, šāda premium auto pirmo ražošanas gadu iegāde ir uzprasīšanas uz nepatikšanām (ja neesi pats eksperts vai tev kādi zinātāji pieejami)
Tajā pašā laikā cayenne šādu tādu mezglu apkalpošana vieglāka nekā citiem- piemēram mersim vajag Romess liekuma leņķa rīku, lai kvalitatīvi noregulētu pneimu (5000$), cayennei servisā vīri pamērīs attālumu starp diska vidu un arku , savadīs kompī. | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11410
Braucu ar: FN-15
|
17 May 2020, 00:30:02 @chillhouse rakstīja:
Sveiciens! Doma par 3.0d 2013 gada Cayennes iegādi. Kas jāzin un ar ko jārēķinas izmaksu ziņā?
kā jebkuram auto, šī ir zīlēšanas kafijas biezumos.
Viss atkarigs no konkrētā auto opcijām... jo lielāka nabagmāja jo mazāk problēmu nākotnē
bez pneimo nekādā gadījumā, vismaz ar 8 pozīciju sēdekļiem.. | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11410
Braucu ar: FN-15
|
18 May 2020, 11:44:23 @BigDog24 rakstīja:
17 May 2020, 23:39:33 @wl rakstīja:
Nedomāju cayenne pirkt tuvākajā laikà, lai gan vizuāli patīk tas auto, bet tà kā topiks pievērsa uzmanību, tad tomēr interesē noskaidrot no reāliem zinātājiem - kāpēc 10g veca Cayenne ir slikta? Ar ko atšķiras no 15g veca bmw, audi?
Tās ir detaļas cena? Kas cits?
Kā visiem ražotājiem - ražošanas gadi, noteikti motori, komplektācijas, saimnieka attieksme dikti iespaido to ko tu vari nopirkt ;/ 2000o gadu cayennes diezgan daudziem patīrīja kabatas Manuprāt, šāda premium auto pirmo ražošanas gadu iegāde ir uzprasīšanas uz nepatikšanām (ja neesi pats eksperts vai tev kādi zinātāji pieejami)
Tajā pašā laikā cayenne šādu tādu mezglu apkalpošana vieglāka nekā citiem- piemēram mersim vajag Romess liekuma leņķa rīku, lai kvalitatīvi noregulētu pneimu (5000$), cayennei servisā vīri pamērīs attālumu starp diska vidu un arku , savadīs kompī.
Tak visas cayennes kuras ir zem 2010.g ir jāsamet zem preses. Tur nekas nav lēts.. pilnīgi nekas. Bezjēdzīgs auto | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3688
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Cayenne ir trīs paaudzes - visas trīs samērā dažādi auto. Ja runā par pirmo paaudzi, tad tur bija problēmas ar V8 bloku izdilumu. Es gan zinu Porsche club Latvija dalībnieku, kuram V8 Cayenne (neatceros - S vai turbo) nogāja 500k km - sākumā pats brauca un vēlāk atdeva darbiniekam, kam bija bieži no Latgales uz Rīgu jābrauc, tādēļ tie pamatā bija šosejas kilometri. Savukārt, V6 bija uz VAG VR6 bāzēts - tam dzinējam nekādu tipiski lielu problēmu nav, bet jārēķinās ar 15l uz 100km vidējā ciklā un auto ar to dzinēju būs samērā lēns. Otrajā paaudzē parādijās VAG 3,0d, kas arī bija populārākais dzinējs. Tipiska problēma ir blīves starp kārbu un dzinēju, kas kādā brīdī sāk tecēt - pie dīlera remonts būs 4-5k EUR, citā specializētā to izdarīs 4 reizes lētāk. Trešajā paaudzē Porsche attiecās no dīzeļiem (izņemot īsu brīdi bija VAG 4,2 V8 dīzelis).
Pārējie dzinēji ir dažādi Audi V6 un V8 benzīna dzinēji un arī hibrīdi.[ Šo ziņu laboja smudo, 18 May 2020, 12:00:32 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| OMG, ak shausmas. Iedomajos to bridi. Labdien, jums blivite tek. Ok, super, tad jau sikums. Jaa, nekas traks, 4-5k un bus ok | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11410
Braucu ar: FN-15
| jā, jo tur ir hermētiķis neviss blīve...
silts, auksts klimats nav ļoti labvēlīgs šim mezglam. Bet tas arī ir dārgākais tieši V6 D kas ir parasti jāremontē. [ Šo ziņu laboja daticho, 18 May 2020, 12:06:00 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3688
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 May 2020, 12:02:11 @edzulis rakstīja:
OMG, ak shausmas. Iedomajos to bridi. Labdien, jums blivite tek. Ok, super, tad jau sikums. Jaa, nekas traks, 4-5k un bus ok
Tur daudz darba stundu un dilerim ir liela stundas likme. Ir aftermarket kiti ar blivem, ko liek vieta un problema atrsinata. Lidzigi esot paris Audi modeliem ar so dzineju un tur remonts nav 4+ k | Offline | | |
|
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| ka reiz tēma pacelta
ko variet bilst par tiem 4,8L 400Zs bīdeļiem kas Panamerai 2009
(un vai atšķiras 2009 dzinējs no 2010)
paldies | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
| Kam Rīgā bez BSA ir PIWIS diagnostikas PC?
Vajag pāris basic lietas saprogrammēt. | Offline | | |
RGliemis | | Kopš: 06. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: pilnpiedziņu
| Laba diena,
Arī man šis jautājums ir aktuāls. Varbūt kāds var padalīties ar alternatīvām diagnostikas versijām BSA?
25 Sep 2020, 15:50:35 @AV rakstīja:
Kam Rīgā bez BSA ir PIWIS diagnostikas PC?
Vajag pāris basic lietas saprogrammēt.
| Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10968
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Basic lietas daudz kur, ar visasiem kaunchiem, vag-comiem utt. Normaala diagnostika tikai BSA ar normaalu piwis. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex, smudo
|