Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
BigDog24 | 08. Sep 2021, 11:36 |
#5781
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
08 Sep 2021, 11:12:19 @robbielv rakstīja:
08 Sep 2021, 10:34:53 @BigDog24 rakstīja:
Man tas mindsets interesē, kā lai ar tiem asistentiem sadzīvo. Čužini pa krastenes labo joslu un pēkšņi auto pīkst-> met pa mēmajiem, jo viņam vasarā izveidojušais asfalta kupris liekas kaut kāds šķērslis. Man neizdodas uzreiz saprast, kam par godu tā trauksme, uz viņu paļaujos un bremzēju līdz galam. Pēc tam tik saprotu, ka esmu izveidojis avārijas situāciju tukšā vietā. Aizmugurējie lamājas. It kā viss saprotams, ceļi mums tādi, bet ko dīleri dara, lai tos savus asistentus pielāgotu mūsu ceļiem? Varbūt ir kāds info? Ir kaut kāda komunikācija ar ražotājiem par šo tēmu?
Kāpēc dīlerim vai ražotājam ir kaut kas jādara? Es to redzu citādāk, autoceļu uzturētajs vai pašvaldība, lai uzpasē ceļu un līniju stāvokli, kā nekā esam ES un ir kaut kādi standarti
Pēc tevis teiktā: Ražotājam ir jāražo Latvia edišn vāģi
Ražotāji jau ražo Latvijas edišen vāģus (tas pats VW priekš Baltijas reģiona vēl nesen spec krāsojumu eksperimentēja[varbūt pat, vēl tagad tas procesā]). Tas pats varētu būt arī attiecināms uz šādu sistēmu iespēju pārslēgšanu uz "default - off", nevis atslēgšanu pie katras auto iedarbināšanas jktml (cik nu kurš ražotājs to uzbāzīgi implementējis).
Dienas beigās, tas pats manis rakstītais scenārijs var novest pie pamatīgas avārijas kādam iebraucot aizmugurē. Un tad jau mugurkaulam būs vienalga kurš vainīgs.[ Šo ziņu laboja BigDog24, 08 Sep 2021, 11:38:08 ] | Offline | | |
robbielv | 08. Sep 2021, 11:39 |
#5782
|
| Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
|
08 Sep 2021, 11:36:10 @BigDog24 rakstīja:
08 Sep 2021, 11:12:19 @robbielv rakstīja:
08 Sep 2021, 10:34:53 @BigDog24 rakstīja:
Man tas mindsets interesē, kā lai ar tiem asistentiem sadzīvo. Čužini pa krastenes labo joslu un pēkšņi auto pīkst-> met pa mēmajiem, jo viņam vasarā izveidojušais asfalta kupris liekas kaut kāds šķērslis. Man neizdodas uzreiz saprast, kam par godu tā trauksme, uz viņu paļaujos un bremzēju līdz galam. Pēc tam tik saprotu, ka esmu izveidojis avārijas situāciju tukšā vietā. Aizmugurējie lamājas. It kā viss saprotams, ceļi mums tādi, bet ko dīleri dara, lai tos savus asistentus pielāgotu mūsu ceļiem? Varbūt ir kāds info? Ir kaut kāda komunikācija ar ražotājiem par šo tēmu?
Kāpēc dīlerim vai ražotājam ir kaut kas jādara? Es to redzu citādāk, autoceļu uzturētajs vai pašvaldība, lai uzpasē ceļu un līniju stāvokli, kā nekā esam ES un ir kaut kādi standarti
Pēc tevis teiktā: Ražotājam ir jāražo Latvia edišn vāģi
Ražotāji jau ražo Latvijas edišen vāģus (tas pats VW priekš Baltijas reģiona vēl nesen spec krāsojumu eksperimentēja[varbūt pat, vēl tagad tas procesā]). Tas pats varētu būt arī attiecināms uz šādu sistēmu iespēju pārslēgšanu uz "default - off", nevis atslēgšanu pie katras auto iedarbināšanas jktml (cik nu kurš ražotājs to uzbāzīgi implementējis).
Nejauc klimata specifiku ar ceļu stāvokli un ES regulām
| Offline | | |
BigDog24 | 08. Sep 2021, 11:56 |
#5783
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
08 Sep 2021, 11:39:23 @robbielv rakstīja:
Nejauc klimata specifiku ar ceļu stāvokli un ES regulām
Līdz šim gadam ir kādas ES regulas, kas regulē to sistēmu iesl/izsl ?
| Offline | | |
subaru | 08. Sep 2021, 12:01 |
#5784
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
|
08 Sep 2021, 10:23:46 @robbielv rakstīja:
Kamōn, izkalausās ka Golf 4 būtu ideāls auto priekš povera jūzera, bez asistentiem un start stopa, ACC, CarPlay u.c. un protams 1.9tdi sūkņa motoru ...
tas tak pat zirgam ir skaidrs, start/stop ir tikai lai dabūtu lejā cipariņu co2 sadaļā un attiecīgi auto gan skaitītos zaļāks, gan attiecīgi dažādās valstīs trāpītu pa zemāku nodokļu kategorijām, kas savukārt, ir pievilcīgāk pircējam.
ar kaut kādu degvielas ekonomiju tur nav nekāda sakara. Un arī, ja kāds ir izdomājis ar tādu motoru braukt 20 gadus un 500 000 km, tad tā iedarbināšanas-noslāpēšanas droņīšana galīgi nav laba priekš motora resursa. | Offline | | |
Samsasi | 08. Sep 2021, 12:19 |
#5785
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
|
08 Sep 2021, 12:01:45 @subaru rakstīja:
08 Sep 2021, 10:23:46 @robbielv rakstīja:
Kamōn, izkalausās ka Golf 4 būtu ideāls auto priekš povera jūzera, bez asistentiem un start stopa, ACC, CarPlay u.c. un protams 1.9tdi sūkņa motoru ...
tas tak pat zirgam ir skaidrs, start/stop ir tikai lai dabūtu lejā cipariņu co2 sadaļā un attiecīgi auto gan skaitītos zaļāks, gan attiecīgi dažādās valstīs trāpītu pa zemāku nodokļu kategorijām, kas savukārt, ir pievilcīgāk pircējam.
ar kaut kādu degvielas ekonomiju tur nav nekāda sakara. Un arī, ja kāds ir izdomājis ar tādu motoru braukt 20 gadus un 500 000 km, tad tā iedarbināšanas-noslāpēšanas droņīšana galīgi nav laba priekš motora resursa.
braukšana arī nav laba motora resursam | Offline | | |
robbielv | 08. Sep 2021, 12:54 |
#5786
|
| Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
|
08 Sep 2021, 11:56:16 @BigDog24 rakstīja:
08 Sep 2021, 11:39:23 @robbielv rakstīja:
Nejauc klimata specifiku ar ceļu stāvokli un ES regulām
Līdz šim gadam ir kādas ES regulas, kas regulē to sistēmu iesl/izsl ?
Ik pēc gada diviem ir EU nodefinē obligātus asistentus un sistēmas, piemēram Emergency braking, SOS zvans jeb eCall (Sākot no 2018.gada visiem jaunizveidotiem modeļiem), tas pats ir ar stūres rata tehnoloģiju - vairs nevar apčakarēt ar iespraustu pudeli starp spieķiem, lai pierādītu ka tu turi rokas uz stūres, tā vietā stūrei iekšā ir iestrādāta kapacitīva lente kura saprot tavus pieskārienus (tas pats ka kapacitīvais displejs tavam telefonam). Ja paguglē var atrast kas, kad un kāpēc ir mandatory EU
| Offline | | |
Deivid | 08. Sep 2021, 13:15 |
#5787
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
08 Sep 2021, 10:23:46 @robbielv rakstīja:
Ja kādam nepatīk start/stop sistēma, iesaku iegādāties VAG ar eTsi, tas mild hybrīds uzsāks braukšanu ar starter/ģenerātoru un nebūs jums nekādas aiztures un kratīšanas.
Ja nepatīk līniju asistents, kurš ir aktīvs pie katras aizdedzes ieslēgšanas reizes - norauj štekeri no kameras vējstiklā un brauc ar kļūdu panelī
Pirmo reizi lasu ka kadam patik start/stop sistēma
Vienam auto viņu izprogrammēju, ar otru braucu tik reti ka netrauce iekapt un atslēgt šo + līniju asistentu. Joptvai, braucu a te viens mana vietā sturi sāk grozīt, kā to var paciest nah tos asistentus. Ja gribas pie stures pasapnot, tad cita lieta. Dažiem vēl patīk braukt, ne tikai pārvietoties | Offline | | |
Samsasi | 08. Sep 2021, 13:28 |
#5788
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
| Tev tak saka ka vismaz vag start stop sostemu var normali kontrolet. Ja negribi, ka dzinējs izslēdzas tad viš neizslegsies. Bez pogas | Offline | | |
|
janitis9 | 08. Sep 2021, 13:57 |
#5789
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 522
Braucu ar:
| VAG grupai ar kompi vajag iet 19 blokā, un izmainīt Start stop voltage limit no 7.6 v uz 12 v.
Uz displeja būs rakstīts ka ir liels elektrības patēriņš un viņš neslāps. | Offline | | |
subaru | 08. Sep 2021, 14:19 |
#5790
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
|
08 Sep 2021, 13:28:53 @Samsasi rakstīja:
Tev tak saka ka vismaz vag start stop sostemu var normali kontrolet. Ja negribi, ka dzinējs izslēdzas tad viš neizslegsies. Bez pogas
jā pļa ... ar manuālo kārbu pie luksofora stāvot, turēt izspiestu sajūgu lai motors nenoslāpst
paldies,vieglāk ir nospiest start/stop izslēšanas pogu lai atslēgtu to sistēmu.
vēl vieglāk ir pieslēgt kompi un izrubīt forever to fīču | Offline | | |
walder | 08. Sep 2021, 14:29 |
#5791
|
| Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8563
Braucu ar: 7 seat MPV
| Manuālim vispār šī funkcija ir nav vajadziga | Offline | | |
Samsasi | 08. Sep 2021, 14:43 |
#5792
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
|
08 Sep 2021, 14:19:42 @subaru rakstīja:
08 Sep 2021, 13:28:53 @Samsasi rakstīja:
Tev tak saka ka vismaz vag start stop sostemu var normali kontrolet. Ja negribi, ka dzinējs izslēdzas tad viš neizslegsies. Bez pogas
jā pļa ... ar manuālo kārbu pie luksofora stāvot, turēt izspiestu sajūgu lai motors nenoslāpst
paldies,vieglāk ir nospiest start/stop izslēšanas pogu lai atslēgtu to sistēmu.
vēl vieglāk ir pieslēgt kompi un izrubīt forever to fīču
aa nu piedod, kurš vēl ar manuāli brauc? | Offline | | |
cmax | 08. Sep 2021, 14:44 |
#5793
|
| Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
08 Sep 2021, 14:19:42 @subaru rakstīja:
08 Sep 2021, 13:28:53 @Samsasi rakstīja:
Tev tak saka ka vismaz vag start stop sostemu var normali kontrolet. Ja negribi, ka dzinējs izslēdzas tad viš neizslegsies. Bez pogas
jā pļa ... ar manuālo kārbu pie luksofora stāvot, turēt izspiestu sajūgu lai motors nenoslāpst
paldies,vieglāk ir nospiest start/stop izslēšanas pogu lai atslēgtu to sistēmu.
vēl vieglāk ir pieslēgt kompi un izrubīt forever to fīču
Kamēr spied sajūgu un liec ātrumā mators jau rūc, kur problēma | Offline | | |
josi | 08. Sep 2021, 14:53 |
#5794
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
08 Sep 2021, 13:57:29 @janitis9 rakstīja:
VAG grupai ar kompi vajag iet 19 blokā, un izmainīt Start stop voltage limit no 7.6 v uz 12 v.
Vajag, bet jau gadus 4 tas vairs nestādā
| Offline | | |
subaru | 08. Sep 2021, 14:54 |
#5795
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
|
08 Sep 2021, 14:43:59 @Samsasi rakstīja:
08 Sep 2021, 14:19:42 @subaru rakstīja:
08 Sep 2021, 13:28:53 @Samsasi rakstīja:
Tev tak saka ka vismaz vag start stop sostemu var normali kontrolet. Ja negribi, ka dzinējs izslēdzas tad viš neizslegsies. Bez pogas
jā pļa ... ar manuālo kārbu pie luksofora stāvot, turēt izspiestu sajūgu lai motors nenoslāpst
paldies,vieglāk ir nospiest start/stop izslēšanas pogu lai atslēgtu to sistēmu.
vēl vieglāk ir pieslēgt kompi un izrubīt forever to fīču
aa nu piedod, kurš vēl ar manuāli brauc?
kāds ir pieejams, ar tādu brauc | Offline | | |
ATB | 08. Sep 2021, 15:52 |
#5796
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
08 Sep 2021, 14:49:44 @1UP rakstīja:
2021. gada beigās diskutēt par manuālajām kārbām par VHS arī padiskutējat.
Labāk tā nekā ar debīlu dsg braukt. Ja vēl būtu kā bmw/audi normāli parastie autOMāti nevis divsajūgi | Offline | | |
|
robbielv | 08. Sep 2021, 15:58 |
#5797
|
| Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
|
08 Sep 2021, 15:52:05 @ATB rakstīja:
08 Sep 2021, 14:49:44 @1UP rakstīja:
2021. gada beigās diskutēt par manuālajām kārbām par VHS arī padiskutējat.
Labāk tā nekā ar debīlu dsg braukt. Ja vēl būtu kā bmw/audi normāli parastie autOMāti nevis divsajūgi
Parastie automāti ir tikai lielākiem/smagākiem modeļiem, lielākoties bmw/audi lieto tas pašas divsajūgu kārbas.
Mans viedoklis par divsajūgu gīrboxu ir ļoti pozitīvi orientēts: vienkāršaka uzbūve, mazāki zudumi. | Offline | | |
RR04 | 08. Sep 2021, 15:59 |
#5798
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3780
Braucu ar: 41
|
08 Sep 2021, 15:58:37 @robbielv rakstīja:
08 Sep 2021, 15:52:05 @ATB rakstīja:
08 Sep 2021, 14:49:44 @1UP rakstīja:
2021. gada beigās diskutēt par manuālajām kārbām par VHS arī padiskutējat.
Labāk tā nekā ar debīlu dsg braukt. Ja vēl būtu kā bmw/audi normāli parastie autOMāti nevis divsajūgi
Parastie automāti ir tikai lielākiem/smagākiem modeļiem, lielākoties bmw/audi lieto tas pašas divsajūgu kārbas.
Mans viedoklis par divsajūgu gīrboxu ir ļoti pozitīvi orientēts: vienkāršaka uzbūve, mazāki zudumi.
ko? | Offline | | |
robbielv | 08. Sep 2021, 16:17 |
#5799
|
| Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
|
08 Sep 2021, 15:59:58 @RR04 rakstīja:
08 Sep 2021, 15:58:37 @robbielv rakstīja:
08 Sep 2021, 15:52:05 @ATB rakstīja:
08 Sep 2021, 14:49:44 @1UP rakstīja:
2021. gada beigās diskutēt par manuālajām kārbām par VHS arī padiskutējat.
Labāk tā nekā ar debīlu dsg braukt. Ja vēl būtu kā bmw/audi normāli parastie autOMāti nevis divsajūgi
Parastie automāti ir tikai lielākiem/smagākiem modeļiem, lielākoties bmw/audi lieto tas pašas divsajūgu kārbas.
Mans viedoklis par divsajūgu gīrboxu ir ļoti pozitīvi orientēts: vienkāršaka uzbūve, mazāki zudumi.
ko?
Argumentē savu Ko? | Offline | | |
RR04 | 08. Sep 2021, 16:21 |
#5800
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3780
Braucu ar: 41
|
08 Sep 2021, 16:17:43 @robbielv rakstīja:
08 Sep 2021, 15:59:58 @RR04 rakstīja:
08 Sep 2021, 15:58:37 @robbielv rakstīja:
08 Sep 2021, 15:52:05 @ATB rakstīja:
08 Sep 2021, 14:49:44 @1UP rakstīja:
2021. gada beigās diskutēt par manuālajām kārbām par VHS arī padiskutējat.
Labāk tā nekā ar debīlu dsg braukt. Ja vēl būtu kā bmw/audi normāli parastie autOMāti nevis divsajūgi
Parastie automāti ir tikai lielākiem/smagākiem modeļiem, lielākoties bmw/audi lieto tas pašas divsajūgu kārbas.
Mans viedoklis par divsajūgu gīrboxu ir ļoti pozitīvi orientēts: vienkāršaka uzbūve, mazāki zudumi.
ko?
Argumentē savu Ko?
parastās kārbas ir lielākiem/smagākiem modeļiem? ko?
Un nez gan vai divsajūgu kārbai ir vienkāršāka uzbūve. Par zudumiem arī diskutabls jautājums | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|