Autors | Ziņojums |
proTEST | 18. May 2017, 11:10 |
#5781
|
|
Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
18 May 2017, 10:22:37 @Mikels rakstīja:
Cik ir aptuvenās izmaksas uz e90 hi-fi un L7 gadījumā un cik sarežģīti ir uzstādīt to visu (var visu pats plug'n'play vai nepieciešams elektriķis, kas savilks vadus, piekodēs utt
Nezinu kā ir ar Hifi, bet noteikti līdzīgi kā ar L7, ka bija nepieciešams elektriķis, kas savilka visus vadus un pieslēdza (piekodēja). Jo tomēr kopumā ir 11 skaļruņi (ar visiem pīkstuļiem), kuriem ir jāiet.
Man L7 komplekts ar visu darbu un plastmasiem sanāca uz 700EUR. |
Offline | |
|
Re5tepa | 18. May 2017, 11:25 |
#5782
|
|
Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
| aptuveni, īsumā.
basic-->hi-fi
Ja Tev ir pati vinekāršāka skaņas sistēma, tad ir nepieciešams pārvilkt skaņas vadus līdz pastiprinātājam(basic versijā skaļruņus baro galva).
+trūkst priekšējie pikstuļi, citi subi.
hi-fi -->logic7
trūkst centrālais skaļrunis. + skaļruņi aizmugurē. cits pastiprinātājs(6ch vs 9ch) ar optiku, |
Offline | |
|
N53series | 18. May 2017, 11:34 |
#5783
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 May 2017, 11:10:56 @proTEST rakstīja:
18 May 2017, 10:22:37 @Mikels rakstīja:
Cik ir aptuvenās izmaksas uz e90 hi-fi un L7 gadījumā un cik sarežģīti ir uzstādīt to visu (var visu pats plug'n'play vai nepieciešams elektriķis, kas savilks vadus, piekodēs utt
Nezinu kā ir ar Hifi, bet noteikti līdzīgi kā ar L7, ka bija nepieciešams elektriķis, kas savilka visus vadus un pieslēdza (piekodēja). Jo tomēr kopumā ir 11 skaļruņi (ar visiem pīkstuļiem), kuriem ir jāiet.
Man L7 komplekts ar visu darbu un plastmasiem sanāca uz 700EUR.
nu jaa, pa 700 nekaads normaals installs iz sadaljas ''man ir nauda, ielieciet'' nesanaaks..
pat dzelzhos [procis, divi ampi, skaljrunji 2 joslu frontam + subs] tie cipari aatri sasniegs sho robezhu.
|
Offline | |
|
darknmy | 18. May 2017, 11:54 |
#5784
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| Te tak ieved no LT daļas, kuras izņemtas no zagtām LV BMW
Sanāk lētāk |
Offline | |
|
josi | 18. May 2017, 11:54 |
#5785
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Plug&play ir tikai tas Alpine Hi-Fi kits, ko BMW tirgo (pastiprinātājs + midi + pīkstuļi), bet arī tas ir visai apšaubāms pasākums, it sevišķi ja stāv pati prastākā BMW Business CD galva.
|
Offline | |
|
N53series | 18. May 2017, 11:58 |
#5786
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 May 2017, 11:54:28 @josi rakstīja:
Plug&play ir tikai tas Alpine Hi-Fi kits, ko BMW tirgo (pastiprinātājs + midi + pīkstuļi), bet arī tas ir visai apšaubāms pasākums, it sevišķi ja stāv pati prastākā BMW Business CD galva.
galva kak raz ir visspeeciigakais posms visaa tajaa pasaakumaa. Galva tehniski ir korektaaka par 99% muusdienu aftermarket pasaakumiem cenu kategorijaa liidz vairaakiem simtiem naudu.
suudi ir citur:
midu akustiskais noformejums durviis [da i atrashanas vieta, veersums] ir pilniigi nekam nederiigs;
tviiteru atrashanaas vieta.. 4 balles no 10 [ieskaitiits, bet ne vairaak].
mida izmeers da bez paarbuuves ko iepihaat - midbasa diapazonu vnk nav kam atskanjot.
par tiem ''basiem'' zem benkjiem vispaar neizteikshos. taa ir pornograafija.
diemzheel, bez durvju, stoiku paarbuuves + procha.. nekas klausaams nebuus.
kaapeec BMW liek taadu suudu? [arii L7/hifi, manaa izpratnee]
aciimredzot, 99.9% lietotaaju ir gerai. atlikushie taisa custom installus. |
Offline | |
|
N53series | 18. May 2017, 12:01 |
#5787
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| http://12volt-shop.lv/1/product/X0VcVQ==.html
reku Mosconi piedaavaa komplektu. 600 naudas. |
Offline | |
|
josi | 18. May 2017, 12:22 |
#5788
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
18 May 2017, 11:58:19 @N53series rakstīja:
galva kak raz ir visspeeciigakais posms visaa tajaa pasaakumaa. Galva tehniski ir korektaaka par 99% muusdienu aftermarket pasaakumiem cenu kategorijaa liidz vairaakiem simtiem naudu.
Mēs laikam par dažādām galvām runājam, jo E9X standarta BMW Business CD ir labi zināms krāms.
|
Offline | |
|
|
N53series | 18. May 2017, 12:31 |
#5789
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 May 2017, 12:22:37 @josi rakstīja:
18 May 2017, 11:58:19 @N53series rakstīja:
galva kak raz ir visspeeciigakais posms visaa tajaa pasaakumaa. Galva tehniski ir korektaaka par 99% muusdienu aftermarket pasaakumiem cenu kategorijaa liidz vairaakiem simtiem naudu.
Mēs laikam par dažādām galvām runājam, jo E9X standarta BMW Business CD ir labi zināms krāms.
kaapeec kraams?
te gan ir cita lieta - nevienaa forumaa neesmu maniijis korekti izveiktu line out, ar buferiti [ar simetrisku izeju], jeb kaut to pashu mic vadu simetriskajaa sleegumaa, ja procis/apms atbalsta korektu simetrisko ieeju.
tb., galva skan labi, tikai signaalu panjemt nejeedz.[ Šo ziņu laboja N53series, 18 May 2017, 12:38:40 ] |
Offline | |
|
josi | 18. May 2017, 14:26 |
#5790
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Var būt, katrā gadījumā defaultā tam Business CD ir smagi sagrozīta frekvenču līkne, acīmredzot lai tas kaut cik ciešami izklausītos bāzes audio variantā bez pīkstuļiem. Tam pašam Alpine kita pastiprinātājm pat ir speciāls slēdzis un papildus HP filtri, kurus jāslēdz, uzstādot to kopā ar Business CD, bet nav jāslēdz kopā ar Professional CD vai CCC/CIC.
Par tām simetriskajām izejām gan interesanti, manuprāt jau pati galvā pārslēdz skaļruņu izejas uz tādu režīmu, ja kodējumā tiek norādīts, ka ir Hi-Fi pastiprinātājs.
|
Offline | |
|
njakts | 18. May 2017, 14:27 |
#5791
|
|
Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
| Jautājums N53series,
Tīri tā intereses pēc, kāds tam OEM unitam signāls nāk ārā? Es domāju vai AFR ir daudzmaz plakans, vai nav kaut kādi iebūvētie EQ, kurus nevar atslēgt?
Vai ir un ja ir, tad ar proci to labo? |
Offline | |
|
N53series | 18. May 2017, 14:58 |
#5792
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 May 2017, 14:27:30 @njakts rakstīja:
Jautājums N53series,
Tīri tā intereses pēc, kāds tam OEM unitam signāls nāk ārā? Es domāju vai AFR ir daudzmaz plakans, vai nav kaut kādi iebūvētie EQ, kurus nevar atslēgt?
Vai ir un ja ir, tad ar proci to labo?
nav plakans. labaa zinja - ir pusliidz korekta loudness kompensaacija. tb, pat liekot aftermarket ''galu'', subjektiivi [tembraali] ir ok. protams, loudness ir realizeets ar IIR filtriem - faazes mainaas. labaa zinja - abiem/visiem kanaliem vienaadi.
sliktaa zinja - levelos virs videejaa [tuvaak max] papildus loudness paraadaas apakshu nost grieshana [lai nepaarslogotu stock basu skaljrunishus].
neko no shii atsleegt, diemzheel [diemzheel vairaak par pedeejo - basu kritumu pie max level, loudness es noteikti atstaatu], nevar.
ja out panjem pirms iebuuveetaa HPF [nevis no jaudas ampa chipa ieejas vai, vel trakaak, izejas], tad nekaadu baigo kompensaaciju tais AFR pat nevajag.. |
Offline | |
|
N53series | 18. May 2017, 15:04 |
#5793
|
|
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 May 2017, 14:26:42 @josi rakstīja:
Var būt, katrā gadījumā defaultā tam Business CD ir smagi sagrozīta frekvenču līkne, acīmredzot lai tas kaut cik ciešami izklausītos bāzes audio variantā bez pīkstuļiem. Tam pašam Alpine kita pastiprinātājm pat ir speciāls slēdzis un papildus HP filtri, kurus jāslēdz, uzstādot to kopā ar Business CD, bet nav jāslēdz kopā ar Professional CD vai CCC/CIC.
Par tām simetriskajām izejām gan interesanti, manuprāt jau pati galvā pārslēdz skaļruņu izejas uz tādu režīmu, ja kodējumā tiek norādīts, ka ir Hi-Fi pastiprinātājs.
elektriski, lai kaadas buutu korekcijas, taas ir saliidzinoshi ne-dziljas. katraa gadiijumaa, ar kaartu seklaakas kaa akustiskaas probleemas.
piem., kaut kaada kita [kur skaljrunji iemochiiti tajaas vietaas/noformeejumaa, kaa BMW paredzeejis] buus desmiti dB [da mieriigi visi 20+]. elektriski tik dziljas korekcijas netaisa.
tb, es betoju, ka patiesiibaa taadu sleedzu pielietojums ir nevis delj galvas, bet delj paareejaam lietaam - kur/kaa izvietoti skaljrunji.
nu, par taam izejaam, piekodeeshanu - jaapaarbauda. vai taam izejaam [arii] nav HPF iemochiiti. |
Offline | |
|
ozkarlis | 18. May 2017, 15:53 |
#5794
|
|
Kopš: 18. May 2017
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Tā kā lēnām nobriestu jauna auto iegādei, man radies jautājums cik jums vidēji gadā izmaksā e91 320d/330d/330xd apkopes un remonti
Un kurš no iepriekšminētajiem modeļiem varētu būt visuzticamākais?[ Šo ziņu laboja ozkarlis, 18 May 2017, 15:59:25 ] |
Offline | |
|
SteelRat | 18. May 2017, 15:57 |
#5795
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| man ar 320d 2k5ta gada, ptfu ptfu ptfu, nekadu problemu naf
cik izmaksa nezinu, ko vajg reizem mainit, to mainu, elju mainu pec nobraukuma, filtrus ari, parak nerekinu lidz, nekas dargs nav
-----------------
|
Offline | |
|
janisdaubergs | 18. May 2017, 15:57 |
#5796
|
|
Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
| 3+ gadu laikā 75K nobraukti ar E90;
Apkopēs remontos ap 70-100Eur mēnesī savelkot gada garumā sanāk.
318d modelis ar manuāli, tagad ap 145k km tāfelē.
Piekarē 1x mainīti visi amīši un mainītas 2 atsaites;
motortelpā mainīts sajūgs spararats stūres pastiprinātāja sūknis un kondiķa sūknis.
Eļļas mainu ik pēc 10k km.
Auto lielās šaibās uzticams un netiektu, ka ir dārgs.[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 18 May 2017, 15:58:15 ] |
Offline | |
|
|
josi | 18. May 2017, 16:19 |
#5797
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
18 May 2017, 15:04:37 @N53series rakstīja:
nu, par taam izejaam, piekodeeshanu - jaapaarbauda. vai taam izejaam [arii] nav HPF iemochiiti.
Ar to piekodēšanu tiešām ir interesanti, jo, teiksim, E60 nemaz paredzēta tāda audio konfigurācija kā E70 vai E90, kurā pie galvas skaļruņu izejām vēl var būt pieslēgts klāt ārējais HiFi pastiprinātājs.
Līdz ar to pieļauju domu, ka atkarībā no kodējuma mainās gan signāla līmeņi, gan arī AFR, un tavs augstāk rakstītais par plakanu/neplakanu AFR attiecās tikai uz konkrētu E60 slēgumu, un ja tu, piemēram, CCC_ASK kodējumā nomainīsi AUDIO_SYSTEM parametru no e60_stereo uz e70_hifi, tad tā arī uzvedīsies pavisam savādāk.
|
Offline | |
|
AV | 18. May 2017, 16:19 |
#5798
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
18 May 2017, 15:53:29 @ozkarlis rakstīja:
Tā kā lēnām nobriestu jauna auto iegādei, man radies jautājums cik jums vidēji gadā izmaksā e91 320d/330d/330xd apkopes un remonti
Un kurš no iepriekšminētajiem modeļiem varētu būt visuzticamākais?
Man 4 gadus ir 320d automats '08 facelift - apkopes+remonti saja laika posma ir 1915eur, attiecigi videjais ir ~500e gada. Tas ir neskaitot riepas. Noskrejiens noperkot/tagad: 125->189kkm.
Vel pirmstam un paraleli ir bijusi divi citi - e90 + e91 - visi uzticami auto bez jebkadiem parsteigumiem. |
Offline | |
|
jan4ik1987 | 18. May 2017, 16:44 |
#5799
|
|
Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
| ja neskaita CCC-> CIC maiņu, tad tīri apkopes + sīki remondarbi no 08.2015- šodienai ir iztērēti 1300 eur. mēnesī nobraucu ap 2000km.
Braucu ar e91 320d 2006.gads.
no remontiem- airbag bloks un pakaļējo amīšu maiņa. pārējais apkopes |
Offline | |
|
dexter1 | 18. May 2017, 16:54 |
#5800
|
|
Kopš: 22. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 916
Braucu ar: hvz
| pa 2 gadiem nobraucu ap 60k. pa to laiku nomainiju stūres pastiprinātāju, dempferi, droseļvārpstu un izravēju dpf. pārējais apkopes: amīši, bremzes, eļļas. manuprāt ļoti uzticams auto. |
Offline | |
|