Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
proTEST
18. May 2017, 11:10 #5781

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


18 May 2017, 10:22:37 @Mikels rakstīja:
Cik ir aptuvenās izmaksas uz e90 hi-fi un L7 gadījumā un cik sarežģīti ir uzstādīt to visu (var visu pats plug'n'play vai nepieciešams elektriķis, kas savilks vadus, piekodēs utt

Nezinu kā ir ar Hifi, bet noteikti līdzīgi kā ar L7, ka bija nepieciešams elektriķis, kas savilka visus vadus un pieslēdza (piekodēja). Jo tomēr kopumā ir 11 skaļruņi (ar visiem pīkstuļiem), kuriem ir jāiet.
Man L7 komplekts ar visu darbu un plastmasiem sanāca uz 700EUR.
Offline
Re5tepa
18. May 2017, 11:25 #5782

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

aptuveni, īsumā.
basic-->hi-fi
Ja Tev ir pati vinekāršāka skaņas sistēma, tad ir nepieciešams pārvilkt skaņas vadus līdz pastiprinātājam(basic versijā skaļruņus baro galva).
+trūkst priekšējie pikstuļi, citi subi.

hi-fi -->logic7
trūkst centrālais skaļrunis. + skaļruņi aizmugurē. cits pastiprinātājs(6ch vs 9ch) ar optiku,
Offline
N53series
18. May 2017, 11:34 #5783

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 May 2017, 11:10:56 @proTEST rakstīja:

18 May 2017, 10:22:37 @Mikels rakstīja:
Cik ir aptuvenās izmaksas uz e90 hi-fi un L7 gadījumā un cik sarežģīti ir uzstādīt to visu (var visu pats plug'n'play vai nepieciešams elektriķis, kas savilks vadus, piekodēs utt

Nezinu kā ir ar Hifi, bet noteikti līdzīgi kā ar L7, ka bija nepieciešams elektriķis, kas savilka visus vadus un pieslēdza (piekodēja). Jo tomēr kopumā ir 11 skaļruņi (ar visiem pīkstuļiem), kuriem ir jāiet.
Man L7 komplekts ar visu darbu un plastmasiem sanāca uz 700EUR.


nu jaa, pa 700 nekaads normaals installs iz sadaljas ''man ir nauda, ielieciet'' nesanaaks..
pat dzelzhos [procis, divi ampi, skaljrunji 2 joslu frontam + subs] tie cipari aatri sasniegs sho robezhu.
Offline
darknmy
18. May 2017, 11:54 #5784

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Te tak ieved no LT daļas, kuras izņemtas no zagtām LV BMW
Sanāk lētāk
Offline
josi
18. May 2017, 11:54 #5785

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Plug&play ir tikai tas Alpine Hi-Fi kits, ko BMW tirgo (pastiprinātājs + midi + pīkstuļi), bet arī tas ir visai apšaubāms pasākums, it sevišķi ja stāv pati prastākā BMW Business CD galva.
Offline
N53series
18. May 2017, 11:58 #5786

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 May 2017, 11:54:28 @josi rakstīja:
Plug&play ir tikai tas Alpine Hi-Fi kits, ko BMW tirgo (pastiprinātājs + midi + pīkstuļi), bet arī tas ir visai apšaubāms pasākums, it sevišķi ja stāv pati prastākā BMW Business CD galva.



galva kak raz ir visspeeciigakais posms visaa tajaa pasaakumaa. Galva tehniski ir korektaaka par 99% muusdienu aftermarket pasaakumiem cenu kategorijaa liidz vairaakiem simtiem naudu.

suudi ir citur:
midu akustiskais noformejums durviis [da i atrashanas vieta, veersums] ir pilniigi nekam nederiigs;
tviiteru atrashanaas vieta.. 4 balles no 10 [ieskaitiits, bet ne vairaak].
mida izmeers da bez paarbuuves ko iepihaat - midbasa diapazonu vnk nav kam atskanjot.
par tiem ''basiem'' zem benkjiem vispaar neizteikshos. taa ir pornograafija.
diemzheel, bez durvju, stoiku paarbuuves + procha.. nekas klausaams nebuus.

kaapeec BMW liek taadu suudu? [arii L7/hifi, manaa izpratnee]
aciimredzot, 99.9% lietotaaju ir gerai. atlikushie taisa custom installus.
Offline
N53series
18. May 2017, 12:01 #5787

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

http://12volt-shop.lv/1/product/X0VcVQ==.html

reku Mosconi piedaavaa komplektu. 600 naudas.
Offline
josi
18. May 2017, 12:22 #5788

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


18 May 2017, 11:58:19 @N53series rakstīja:
galva kak raz ir visspeeciigakais posms visaa tajaa pasaakumaa. Galva tehniski ir korektaaka par 99% muusdienu aftermarket pasaakumiem cenu kategorijaa liidz vairaakiem simtiem naudu.

Mēs laikam par dažādām galvām runājam, jo E9X standarta BMW Business CD ir labi zināms krāms.
Offline
N53series
18. May 2017, 12:31 #5789

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 May 2017, 12:22:37 @josi rakstīja:

18 May 2017, 11:58:19 @N53series rakstīja:
galva kak raz ir visspeeciigakais posms visaa tajaa pasaakumaa. Galva tehniski ir korektaaka par 99% muusdienu aftermarket pasaakumiem cenu kategorijaa liidz vairaakiem simtiem naudu.

Mēs laikam par dažādām galvām runājam, jo E9X standarta BMW Business CD ir labi zināms krāms.


kaapeec kraams?

te gan ir cita lieta - nevienaa forumaa neesmu maniijis korekti izveiktu line out, ar buferiti [ar simetrisku izeju], jeb kaut to pashu mic vadu simetriskajaa sleegumaa, ja procis/apms atbalsta korektu simetrisko ieeju.
tb., galva skan labi, tikai signaalu panjemt nejeedz.

[ Šo ziņu laboja N53series, 18 May 2017, 12:38:40 ]

Offline
josi
18. May 2017, 14:26 #5790

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Var būt, katrā gadījumā defaultā tam Business CD ir smagi sagrozīta frekvenču līkne, acīmredzot lai tas kaut cik ciešami izklausītos bāzes audio variantā bez pīkstuļiem. Tam pašam Alpine kita pastiprinātājm pat ir speciāls slēdzis un papildus HP filtri, kurus jāslēdz, uzstādot to kopā ar Business CD, bet nav jāslēdz kopā ar Professional CD vai CCC/CIC.

Par tām simetriskajām izejām gan interesanti, manuprāt jau pati galvā pārslēdz skaļruņu izejas uz tādu režīmu, ja kodējumā tiek norādīts, ka ir Hi-Fi pastiprinātājs.
Offline
njakts
18. May 2017, 14:27 #5791

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto

Jautājums N53series,

Tīri tā intereses pēc, kāds tam OEM unitam signāls nāk ārā? Es domāju vai AFR ir daudzmaz plakans, vai nav kaut kādi iebūvētie EQ, kurus nevar atslēgt?
Vai ir un ja ir, tad ar proci to labo?
Offline
N53series
18. May 2017, 14:58 #5792

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 May 2017, 14:27:30 @njakts rakstīja:
Jautājums N53series,

Tīri tā intereses pēc, kāds tam OEM unitam signāls nāk ārā? Es domāju vai AFR ir daudzmaz plakans, vai nav kaut kādi iebūvētie EQ, kurus nevar atslēgt?
Vai ir un ja ir, tad ar proci to labo?


nav plakans. labaa zinja - ir pusliidz korekta loudness kompensaacija. tb, pat liekot aftermarket ''galu'', subjektiivi [tembraali] ir ok. protams, loudness ir realizeets ar IIR filtriem - faazes mainaas. labaa zinja - abiem/visiem kanaliem vienaadi.
sliktaa zinja - levelos virs videejaa [tuvaak max] papildus loudness paraadaas apakshu nost grieshana [lai nepaarslogotu stock basu skaljrunishus].
neko no shii atsleegt, diemzheel [diemzheel vairaak par pedeejo - basu kritumu pie max level, loudness es noteikti atstaatu], nevar.
ja out panjem pirms iebuuveetaa HPF [nevis no jaudas ampa chipa ieejas vai, vel trakaak, izejas], tad nekaadu baigo kompensaaciju tais AFR pat nevajag..
Offline
N53series
18. May 2017, 15:04 #5793

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 May 2017, 14:26:42 @josi rakstīja:
Var būt, katrā gadījumā defaultā tam Business CD ir smagi sagrozīta frekvenču līkne, acīmredzot lai tas kaut cik ciešami izklausītos bāzes audio variantā bez pīkstuļiem. Tam pašam Alpine kita pastiprinātājm pat ir speciāls slēdzis un papildus HP filtri, kurus jāslēdz, uzstādot to kopā ar Business CD, bet nav jāslēdz kopā ar Professional CD vai CCC/CIC.

Par tām simetriskajām izejām gan interesanti, manuprāt jau pati galvā pārslēdz skaļruņu izejas uz tādu režīmu, ja kodējumā tiek norādīts, ka ir Hi-Fi pastiprinātājs.


elektriski, lai kaadas buutu korekcijas, taas ir saliidzinoshi ne-dziljas. katraa gadiijumaa, ar kaartu seklaakas kaa akustiskaas probleemas.
piem., kaut kaada kita [kur skaljrunji iemochiiti tajaas vietaas/noformeejumaa, kaa BMW paredzeejis] buus desmiti dB [da mieriigi visi 20+]. elektriski tik dziljas korekcijas netaisa.
tb, es betoju, ka patiesiibaa taadu sleedzu pielietojums ir nevis delj galvas, bet delj paareejaam lietaam - kur/kaa izvietoti skaljrunji.
nu, par taam izejaam, piekodeeshanu - jaapaarbauda. vai taam izejaam [arii] nav HPF iemochiiti.
Offline
ozkarlis
18. May 2017, 15:53 #5794

Kopš: 18. May 2017

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Tā kā lēnām nobriestu jauna auto iegādei, man radies jautājums cik jums vidēji gadā izmaksā e91 320d/330d/330xd apkopes un remonti
Un kurš no iepriekšminētajiem modeļiem varētu būt visuzticamākais?

[ Šo ziņu laboja ozkarlis, 18 May 2017, 15:59:25 ]

Offline
SteelRat
18. May 2017, 15:57 #5795

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95

man ar 320d 2k5ta gada, ptfu ptfu ptfu, nekadu problemu naf
cik izmaksa nezinu, ko vajg reizem mainit, to mainu, elju mainu pec nobraukuma, filtrus ari, parak nerekinu lidz, nekas dargs nav

-----------------
Offline
janisdaubergs
18. May 2017, 15:57 #5796

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

3+ gadu laikā 75K nobraukti ar E90;
Apkopēs remontos ap 70-100Eur mēnesī savelkot gada garumā sanāk.
318d modelis ar manuāli, tagad ap 145k km tāfelē.

Piekarē 1x mainīti visi amīši un mainītas 2 atsaites;
motortelpā mainīts sajūgs spararats stūres pastiprinātāja sūknis un kondiķa sūknis.

Eļļas mainu ik pēc 10k km.
Auto lielās šaibās uzticams un netiektu, ka ir dārgs.

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 18 May 2017, 15:58:15 ]

Offline
josi
18. May 2017, 16:19 #5797

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


18 May 2017, 15:04:37 @N53series rakstīja:
nu, par taam izejaam, piekodeeshanu - jaapaarbauda. vai taam izejaam [arii] nav HPF iemochiiti.

Ar to piekodēšanu tiešām ir interesanti, jo, teiksim, E60 nemaz paredzēta tāda audio konfigurācija kā E70 vai E90, kurā pie galvas skaļruņu izejām vēl var būt pieslēgts klāt ārējais HiFi pastiprinātājs.

Līdz ar to pieļauju domu, ka atkarībā no kodējuma mainās gan signāla līmeņi, gan arī AFR, un tavs augstāk rakstītais par plakanu/neplakanu AFR attiecās tikai uz konkrētu E60 slēgumu, un ja tu, piemēram, CCC_ASK kodējumā nomainīsi AUDIO_SYSTEM parametru no e60_stereo uz e70_hifi, tad tā arī uzvedīsies pavisam savādāk.
Offline
AV
18. May 2017, 16:19 #5798

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


18 May 2017, 15:53:29 @ozkarlis rakstīja:
Tā kā lēnām nobriestu jauna auto iegādei, man radies jautājums cik jums vidēji gadā izmaksā e91 320d/330d/330xd apkopes un remonti
Un kurš no iepriekšminētajiem modeļiem varētu būt visuzticamākais?

Man 4 gadus ir 320d automats '08 facelift - apkopes+remonti saja laika posma ir 1915eur, attiecigi videjais ir ~500e gada. Tas ir neskaitot riepas. Noskrejiens noperkot/tagad: 125->189kkm.

Vel pirmstam un paraleli ir bijusi divi citi - e90 + e91 - visi uzticami auto bez jebkadiem parsteigumiem.
Offline
jan4ik1987
18. May 2017, 16:44 #5799

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku

ja neskaita CCC-> CIC maiņu, tad tīri apkopes + sīki remondarbi no 08.2015- šodienai ir iztērēti 1300 eur. mēnesī nobraucu ap 2000km.
Braucu ar e91 320d 2006.gads.
no remontiem- airbag bloks un pakaļējo amīšu maiņa. pārējais apkopes
Offline
dexter1
18. May 2017, 16:54 #5800

Kopš: 22. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 916

Braucu ar: hvz

pa 2 gadiem nobraucu ap 60k. pa to laiku nomainiju stūres pastiprinātāju, dempferi, droseļvārpstu un izravēju dpf. pārējais apkopes: amīši, bremzes, eļļas. manuprāt ļoti uzticams auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo