Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
mrc
06. Sep 2021, 12:04 #5741

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


06 Sep 2021, 11:59:41 @aep_det rakstīja:
Jautājums:

Esmu nobraucis ar auto kādus 8000 km. Pie aptuveni 3000-4000 km sāka izskatīies, ka it kā ir nedaudz šķība stūre, bet nu ļoti subjektīvi. Uz dažiem segumiem vairāk, uz citiem mazāk (no risēm vai no kā atkarīgs). Vakar paskatījos riepas, liekas, ka viens sāns mazliet vairāk dilst, bet atkal subjektīvi.
Nekādās bedrēs braucis neesmu, tik vien cik stulbās Rīgas ielas.
Auto ir pašstūrējošs un arī pats var parkoties, tātad pašam ir piedziņa stūrei.
Diski R20, ja tas ko maina.

Respektīvi, ja es došos uz garantijas remontu, viņi tur nesāks jaukt visu ārā un beigās paziņos, ka dabīgais nodilums utt.?
Pie 8000 km




Savirze droši vien
Es savam drotam konkrēti izsitu no vietas, pa bedrainu granteni metot pa mēmajiem (koks uz ceļa bija nokritis)
Offline
atraislapins
06. Sep 2021, 23:55 #5742

Kopš: 30. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


06 Sep 2021, 12:44:59 @koderis rakstīja:
Savirze tā ir X-Trail pie 3000km stūre palika uz mazliet uz kreiso pusi pēc tam, kad pie Cēsīm iejāju bedrē uz grantenes. pie ~8k gāju pirmo apkopi un palūdzu, lai uztaisa savirzi, kas izrādījās līka un tika sataisīta. stūre tagad stāv perfekti pa vidu. kilometrāža nemaina bedres, jo manam drotam ir R17 baloni, bet pisaks tik un tā bija sāpīgs, caur mugurkaulu tirpas izskrēja no skaņas vien

jā tādi sitieni morāli ļoti sāp
Offline
zobenzivs
07. Sep 2021, 09:16 #5743

Kopš: 14. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar:

jautājums par adblue. cik regulāri viņu jāpapildina? 15k jau nobraukts bet nekādas ziņas kompī ka kaut kas varētu iet uz beigām. kad pirku auto, tad visi biedēja ka ik pa 10k liesi utt.
auto - Škoda octavia 2.0d
Offline
robbielv
07. Sep 2021, 09:31 #5744

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


07 Sep 2021, 09:16:27 @zobenzivs rakstīja:
jautājums par adblue. cik regulāri viņu jāpapildina? 15k jau nobraukts bet nekādas ziņas kompī ka kaut kas varētu iet uz beigām. kad pirku auto, tad visi biedēja ka ik pa 10k liesi utt.
auto - Škoda octavia 2.0d


Adblue patēriņš ir atkarīgs no braukšanas stila, cikla u.t.t., parasti uzpilde ir ap 10tkm pilsētas braucējiem. Paspaidot MFA var apskatīties adblue range, nez ka škodai, bet vw toč varēja tos datus ieraudzīt.

Offline
cipargalva
07. Sep 2021, 10:44 #5745

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Protams, ka visu tur var redzēt.
Offline
agniSV
07. Sep 2021, 10:53 #5746

Kopš: 10. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 134

Braucu ar: F36


04 Sep 2021, 14:48:26 @funkyasshit rakstīja:

04 Sep 2021, 14:28:57 @shirminieks rakstīja:

04 Sep 2021, 13:24:01 @koderis rakstīja:
paldies, Širminiek, ka 0-100k topikā padalījies pieredzē ar E61 materiālu apdares kvalitātes testiem


Tas tā - lai cilvēki nedzīvotu ilūzijās, ka viņu Passat/Superb ir “tas pats kas A6/5er” - tur diezgan tālu līdz tiem auto, pat bāzes komplektācijās

Premium ražotāju auto (it īpaši tie, kas nav rebadged kopijas (piem. A3 = Golf = Leon) dārgāki, bet ne bez iemesla.


Baigo atšķirību Golf vs Octavia nejutu, lai teiktu, ka ir vērts piemaksāt to naudu.
Seat uzreiz var just, ka plastmasīgs sūds.

Kad ilgāku laiku pabrauc Octavia tad iekāpjot Passat uzreiz ievēro mīkstās plastmasas, bet tāpat nemaksātu klāt par Passat.

Es teiktu, ka to auto izvēlēi lielākā problēma ir izmērs, jo visiem ir lielāki modeļi piedāvājumā. 3er, A4, C klase ir stipri par mazu, bet leciens uz nākamo klasi ir stipri dārgāks. Octavia tādā ziņā liekas perfekts izmērs ikdienai - starp 3er un 5er.

Varbūt nevaru būt objektīvs, jo esmu 193cm un, ja esi 175cm tur viss lieliski. Starp visām mašīnām Škodai arī man personīgi visērtākā sēdpozīcija. Pirmā mašīnai, kurai nav mūžīgā problēma, ka kājām ērti, bet stūre par tālu vai kājas panelī, bet stūre ērtā attālumā.


Tu vienkārši izklausies pēc Škodas fanāta, tādēļ Škoda> jebkas cits
Offline
michals1
07. Sep 2021, 13:56 #5747

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


07 Sep 2021, 10:44:48 @cipargalva rakstīja:
Protams, ka visu tur var redzēt.

Ne vienmēr....
Man rādīja ka level ir OK,bet nācās pieliet 10 litrus,jo sāka ikonu mest laukā 5x dienā
Offline
smudo
07. Sep 2021, 14:18 #5748

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


07 Sep 2021, 09:16:27 @zobenzivs rakstīja:
jautājums par adblue. cik regulāri viņu jāpapildina? 15k jau nobraukts bet nekādas ziņas kompī ka kaut kas varētu iet uz beigām. kad pirku auto, tad visi biedēja ka ik pa 10k liesi utt.
auto - Škoda octavia 2.0d


Ja auto ir ar lielaku AbBlue baku (tada opcija ir pie konfiguracijs daudziem VAG - varbut ari Octavia ), tad mierigi var ari 25K km nobraukt. Tava gadijuma gan varetu but standarta baka, bet del maziem auto izmeriem un svara ir mazaks AbBlue paterins un tadel ari esi jau tik daudz nobraucis bez uzpildes.
Offline
daticho
07. Sep 2021, 14:29 #5749

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

nezinu, kā škoda, citiem caur kompi ir uzrādīts, cik daudz (urea) ir bākā. Daudziem no zavoda urea nemaz nav piepildīts līdz lūpai.
Offline
funkyasshit
07. Sep 2021, 15:37 #5750

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


07 Sep 2021, 10:53:10 @agniSV rakstīja:
Tu vienkārši izklausies pēc Škodas fanāta, tādēļ Škoda> jebkas cits


Nenoliegšu, ka tas pagaidām ir bijis vienīgais auto kas izdara visu vajadzīgo pietiekoši labi, lai tā mašīna nebesītu + relatīvi zemām cenām.
Offline
Gestus
07. Sep 2021, 15:47 #5751

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Paseratti

hvz...man A6 C7 kompī nerāda addblue atlikumu...tik uz bākas vāciņa uzrakstīts, ka ja iedegas tad min jālej 5.7l vai tml.

Kad biju uz apkopi, tad pieleja to addblue...iegaja 12 l , bet pirms tam vēl nemaz neprasīja ko liet klāt...vienkaŗši pie reizes ielēju.

pirms tam passatam ar tādu pašu motoru (2.0 un 140kw) kompis kads parādīja, ka var nobraukt vēl 1500 km, tad max varēja ieliet 11l (tā vismaz kompis teica, ka max jāielej 11l )

tā kā nav ne jausmas , cik kuram tā bāka liela un cik kurš ēd

aaa un ar passat nobraucu 10 000 km pirms paradijas magiskie 2000 km kas paliek lai ielietu.

Nedomāju, ka iepriekšējais saimnieks vācījas pirms pārdošanas uzpildīja ADD blue pilnu.

[ Šo ziņu laboja Gestus, 07 Sep 2021, 15:50:31 ]

Offline
josi
07. Sep 2021, 16:35 #5752

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Vai tiešām kāds domā, ka Adblue ir laba konjaka vērtībā un taupīgais vācietis to pirms pārdošanas vēl nolies?

Lorupes Nestē Adblue cena ir 0.55€ par litru, un uzpildīt to kaut vai katrā 10 degvielas uzpildes reizē nevajadzētu būt lielam piedzīvojumam
Online
Murphy
07. Sep 2021, 17:53 #5753

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Vai kāds zin kā atslēgt liftētajam pasātam debīlo lane assist lai neslēdz katru reizi iekšā pie iedarbināšanas? pre-face varēja vienreiz atslēgt un miers - tagad skuju
Offline
josi
07. Sep 2021, 20:46 #5754

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Ar VCDS it kā vēl varot to atslēgt. Priekš Start/Stop gan ir jāliek pogas atmiņas emukators.

Online
RaL
07. Sep 2021, 21:00 #5755

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3573

Braucu ar: kruīzu

8. Golfa video redzēju, ka pagriezienu rādītāja kloķa galā esot poga, ar kuru var atslēgt līniju asistentu, vienreiz nospiežot. Neesmu pats pārbaudījis un nezinu, vai pasātam ir. Var pačekot
Viņš gan katru reizi jāatslēdz, bet vismaz ātrāk kā caur Menu.

[ Šo ziņu laboja RaL, 07 Sep 2021, 21:02:10 ]

Offline
wanksta
07. Sep 2021, 21:57 #5756

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7371

Braucu ar: muti

Nu tāds trends tagad kurš loģiski izriet no vidējā patērētāja vajadzībām - Auto pirkt onlainā pēc izskata, iebūvēto ekrānu skaita un iespējas atvērt bagāžnieku ar pogu, maz kam interesē kāda viņam piedziņa vai lai jaunajam golfam vai hujdajam aizmugurē būtu normāla piekare nevis tā kura izdomāta kaut kad reizē ar zirga pajūgu, ražotāji to labi uzķer un visas jaunās mašīnas iziet uz “55 asistenti”, 30 collu ekrāns pa vidu un apsildāma stūre
Online
mmartins
07. Sep 2021, 22:05 #5757

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius

IMO, jo vairāk asistentu, jo drošāka satiksme.
Offline
Samsasi
07. Sep 2021, 22:18 #5758

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:

hmm... ja nebrauc kautkādas koplietošanas ielu gonkās, kā tas start/stop traucē? galu galā viņu tak var ar bremžu pedāli manevrē, kad izrubās un kad nē.....
nu un līniju asistents.... bet nu labi, kādam traucē arī zaļā krāsa panelī
Offline
shmurger
07. Sep 2021, 23:28 #5759

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


07 Sep 2021, 22:18:04 @Samsasi rakstīja:
hmm... ja nebrauc kautkādas koplietošanas ielu gonkās, kā tas start/stop traucē? galu galā viņu tak var ar bremžu pedāli manevrē, kad izrubās un kad nē.....
nu un līniju asistents.... bet nu labi, kādam traucē arī zaļā krāsa panelī
bet tad pasaki, kāda mārrtka pēc mašīnai ik pēc 10 sekundēm ir jānoslāpst?
Offline
Samsasi
07. Sep 2021, 23:38 #5760

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:

Ja braucot noslāpst, tad jāmeklē serviss.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo