Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
desadesa
04. Sep 2021, 14:46 #5721

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

nu izskaidrojiet atšķirību starp highline krēsliem un bmw krēsliem
Offline
funkyasshit
04. Sep 2021, 14:48 #5722

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


04 Sep 2021, 14:28:57 @shirminieks rakstīja:

04 Sep 2021, 13:24:01 @koderis rakstīja:
paldies, Širminiek, ka 0-100k topikā padalījies pieredzē ar E61 materiālu apdares kvalitātes testiem


Tas tā - lai cilvēki nedzīvotu ilūzijās, ka viņu Passat/Superb ir “tas pats kas A6/5er” - tur diezgan tālu līdz tiem auto, pat bāzes komplektācijās

Premium ražotāju auto (it īpaši tie, kas nav rebadged kopijas (piem. A3 = Golf = Leon) dārgāki, bet ne bez iemesla.


Baigo atšķirību Golf vs Octavia nejutu, lai teiktu, ka ir vērts piemaksāt to naudu.
Seat uzreiz var just, ka plastmasīgs sūds.

Kad ilgāku laiku pabrauc Octavia tad iekāpjot Passat uzreiz ievēro mīkstās plastmasas, bet tāpat nemaksātu klāt par Passat.

Es teiktu, ka to auto izvēlēi lielākā problēma ir izmērs, jo visiem ir lielāki modeļi piedāvājumā. 3er, A4, C klase ir stipri par mazu, bet leciens uz nākamo klasi ir stipri dārgāks. Octavia tādā ziņā liekas perfekts izmērs ikdienai - starp 3er un 5er.

Varbūt nevaru būt objektīvs, jo esmu 193cm un, ja esi 175cm tur viss lieliski. Starp visām mašīnām Škodai arī man personīgi visērtākā sēdpozīcija. Pirmā mašīnai, kurai nav mūžīgā problēma, ka kājām ērti, bet stūre par tālu vai kājas panelī, bet stūre ērtā attālumā.
Offline
shirminieks
04. Sep 2021, 14:55 #5723

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


04 Sep 2021, 14:46:30 @desadesa rakstīja:
nu izskaidrojiet atšķirību starp highline krēsliem un bmw krēsliem


BMW komfortniekos esi sēdējis? Galvenais, kas rada atšķirību, ir krēslu regulēšanas iespējās, forma, cik mīksts/noturīgs polsterejums, utt.
Offline
badmoon
04. Sep 2021, 14:56 #5724

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


04 Sep 2021, 14:48:26 @funkyasshit rakstīja:

04 Sep 2021, 14:28:57 @shirminieks rakstīja:

04 Sep 2021, 13:24:01 @koderis rakstīja:
paldies, Širminiek, ka 0-100k topikā padalījies pieredzē ar E61 materiālu apdares kvalitātes testiem


Tas tā - lai cilvēki nedzīvotu ilūzijās, ka viņu Passat/Superb ir “tas pats kas A6/5er” - tur diezgan tālu līdz tiem auto, pat bāzes komplektācijās

Premium ražotāju auto (it īpaši tie, kas nav rebadged kopijas (piem. A3 = Golf = Leon) dārgāki, bet ne bez iemesla.


Baigo atšķirību Golf vs Octavia nejutu, lai teiktu, ka ir vērts piemaksāt to naudu.
Seat uzreiz var just, ka plastmasīgs sūds.

Kad ilgāku laiku pabrauc Octavia tad iekāpjot Passat uzreiz ievēro mīkstās plastmasas, bet tāpat nemaksātu klāt par Passat.

Es teiktu, ka to auto izvēlēi lielākā problēma ir izmērs, jo visiem ir lielāki modeļi piedāvājumā. 3er, A4, C klase ir stipri par mazu, bet leciens uz nākamo klasi ir stipri dārgāks. Octavia tādā ziņā liekas perfekts izmērs ikdienai - starp 3er un 5er.

Varbūt nevaru būt objektīvs, jo esmu 193cm un, ja esi 175cm tur viss lieliski. Starp visām mašīnām Škodai arī man personīgi visērtākā sēdpozīcija. Pirmā mašīnai, kurai nav mūžīgā problēma, ka kājām ērti, bet stūre par tālu vai kājas panelī, bet stūre ērtā attālumā.


Man būtu tavas problēmas.... :207:
Offline
funkyasshit
04. Sep 2021, 14:59 #5725

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


04 Sep 2021, 14:56:30 @badmoon rakstīja:
Man būtu tavas problēmas.... :207:


Jebkurā gadījumā Škoda for the win. Superb aiz tevis pat apsēsties varēs. Ne 5er, ne A6 baigi daudz vieta nepaliks aizmugurē.
Offline
IELEJAM
04. Sep 2021, 15:16 #5726

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku



Man būtu tavas problēmas.... :207:


Neviļus atminos, kā tu pie manis brauci veļļuku lūkoties un cik smieklīgi mazs izskatījās Trek ar XXL rāmi.
Domāju,ka īsti labi tev neder neviens autiņš, jāņem lielā S klases Merša kupeja un pakaļējie beņķi jāmet ārā, respektīvi jāskatās ar ko braukā NBA puikas
Offline
desadesa
04. Sep 2021, 15:31 #5727

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


04 Sep 2021, 14:48:26 @funkyasshit rakstīja:

04 Sep 2021, 14:28:57 @shirminieks rakstīja:

04 Sep 2021, 13:24:01 @koderis rakstīja:
paldies, Širminiek, ka 0-100k topikā padalījies pieredzē ar E61 materiālu apdares kvalitātes testiem


Tas tā - lai cilvēki nedzīvotu ilūzijās, ka viņu Passat/Superb ir “tas pats kas A6/5er” - tur diezgan tālu līdz tiem auto, pat bāzes komplektācijās

Premium ražotāju auto (it īpaši tie, kas nav rebadged kopijas (piem. A3 = Golf = Leon) dārgāki, bet ne bez iemesla.


Baigo atšķirību Golf vs Octavia nejutu, lai teiktu, ka ir vērts piemaksāt to naudu.
Seat uzreiz var just, ka plastmasīgs sūds.

Kad ilgāku laiku pabrauc Octavia tad iekāpjot Passat uzreiz ievēro mīkstās plastmasas, bet tāpat nemaksātu klāt par Passat.

Es teiktu, ka to auto izvēlēi lielākā problēma ir izmērs, jo visiem ir lielāki modeļi piedāvājumā. 3er, A4, C klase ir stipri par mazu, bet leciens uz nākamo klasi ir stipri dārgāks. Octavia tādā ziņā liekas perfekts izmērs ikdienai - starp 3er un 5er.

Varbūt nevaru būt objektīvs, jo esmu 193cm un, ja esi 175cm tur viss lieliski. Starp visām mašīnām Škodai arī man personīgi visērtākā sēdpozīcija. Pirmā mašīnai, kurai nav mūžīgā problēma, ka kājām ērti, bet stūre par tālu vai kājas panelī, bet stūre ērtā attālumā.


Kopš izbraucu ar Golf maiņas auto, Dievam pateicos, ka ņēmu Passat, nevis Golf... ja neredz/nejūt atšķirību, tad sorry
Offline
funkyasshit
04. Sep 2021, 16:02 #5728

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


04 Sep 2021, 15:31:24 @desadesa rakstīja:

Kopš izbraucu ar Golf maiņas auto, Dievam pateicos, ka ņēmu Passat, nevis Golf... ja neredz/nejūt atšķirību, tad sorry


Golf vs Octavia, nevis Octavia vs Passat un Golf vs Passat. Tur skaidri jūtama atškirība.
Offline
Amphiney
04. Sep 2021, 16:25 #5729

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Škoda būtu kā variants jaunam auto, ja instrumentu panelis nebūtu 15 gadus vecs
Offline
rencho
04. Sep 2021, 16:39 #5730

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1417

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Ńem ar digitalo paneli uz bus “moderns”
Offline
Amphiney
04. Sep 2021, 16:41 #5731

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Varēja taču parasto kaut nedaudz uzlabot.
Offline
shirminieks
04. Sep 2021, 16:45 #5732

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


04 Sep 2021, 15:33:19 @koderis rakstīja:
E61 bija jāņem ar M57 dīzeli un lauztajiem komforta benķiem


Čipotu 535d - būs ne tikai komfortablākais/klusākais, bet arī ātrākais auto
Offline
badmoon
04. Sep 2021, 17:18 #5733

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


04 Sep 2021, 15:16:44 @IELEJAM rakstīja:





Neviļus atminos, kā tu pie manis brauci veļļuku lūkoties un cik smieklīgi mazs izskatījās Trek ar XXL rāmi.
Domāju,ka īsti labi tev neder neviens autiņš, jāņem lielā S klases Merša kupeja un pakaļējie beņķi jāmet ārā, respektīvi jāskatās ar ko braukā NBA puikas


[ Šo ziņu laboja badmoon, 04 Sep 2021, 17:18:49 ]

Offline
rencho
04. Sep 2021, 17:22 #5734

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1417

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


04 Sep 2021, 16:41:58 @Amphiney rakstīja:
Varēja taču parasto kaut nedaudz uzlabot.


Vismaz nav vairs załš
Offline
Samsasi
04. Sep 2021, 17:57 #5735

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:

Nu tad beidzot.... E61 best choice jauno auto topikā
Offline
m8archa
04. Sep 2021, 18:09 #5736

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1086

Braucu ar: Zirdzinnu

B8 tas dynaudio skan pieņemami? Stock ir salīdzinoši liela huiņa.
Offline
desadesa
04. Sep 2021, 20:58 #5737

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


04 Sep 2021, 18:09:06 @m8archa rakstīja:
B8 tas dynaudio skan pieņemami? Stock ir salīdzinoši liela huiņa.


Neviens neko sliktu par stock nav teicis. Durvis gan jānopako, ja grib lai negrab uz max skaļuma. Basu var dabūt ieliekot oem sabi bagūzī
Offline
Murphy
04. Sep 2021, 21:24 #5738

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Dynaudio, vismaz Arteon, bija ļoti grabošs - kā jau te minēja, jāpako durvis.

Savam pasūtīju tagad gatavo Focal plug&pray kitu ar 4x durvju tumbas/pīkstuļi, 2x subji + pastūzi

Kad atnāks, ieliks un nopakos - varēšu iedot verdiktu. Dynaudio opcija bija ap 900 eur, šis komplekts maksāja līdzīgi - durvis jāpako abiem

Un kas te komentēja par passat piekares komfortu - izbraucat ar DCC mašīnu, diena un nakts pret parasto.
Offline
desadesa
04. Sep 2021, 21:44 #5739

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

E53 ar dynamic amjiem arī izkabinās jebkuru stock, t.s premium
Offline
aep_det
06. Sep 2021, 11:59 #5740

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2198

Braucu ar: Grand Scenic, X5

Jautājums:

Esmu nobraucis ar auto kādus 8000 km. Pie aptuveni 3000-4000 km sāka izskatīies, ka it kā ir nedaudz šķība stūre, bet nu ļoti subjektīvi. Uz dažiem segumiem vairāk, uz citiem mazāk (no risēm vai no kā atkarīgs). Vakar paskatījos riepas, liekas, ka viens sāns mazliet vairāk dilst, bet atkal subjektīvi.
Nekādās bedrēs braucis neesmu, tik vien cik stulbās Rīgas ielas.
Auto ir pašstūrējošs un arī pats var parkoties, tātad pašam ir piedziņa stūrei.
Diski R20, ja tas ko maina.

Respektīvi, ja es došos uz garantijas remontu, viņi tur nesāks jaukt visu ārā un beigās paziņos, ka dabīgais nodilums utt.?
Pie 8000 km

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo