Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
RVR | 12. Sep 2017, 10:34 |
#5721
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
12 Sep 2017, 10:31:51 @Nixx rakstīja:
Airboļķiks varētu kaut vai geita TV parādīt, ka kancelēs vai delaijos.
Šķiet, ka parasti jau tur arī to visu rāda
| Offline | | |
Ch | 12. Sep 2017, 10:36 |
#5722
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Nu tobish, jūsu ieteikums ir cancelēt visus flightus kas varētu būt sketchy? tobish ja ir aizdomas, ka reisu var nākties atlikt, tad atcelt uzreiz? | Offline | | |
kamikadzemk | 12. Sep 2017, 12:24 |
#5723
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Parasti tie neapmierinātie facebook postētāji ir tie, kas neko nesaprot no attiecīgās nozares.
Nixx, tavs komentārs "meteo dienesti strādā ļoti precīzi" ir smieklīgs. Viņi labākajā gadījumā spēj noteikt laiku 24h uz priekšu un ar +/- 1 h stundu precizitāti. Un pat tad bieži izrādās, ka prognoze neatbilst reālajiem laika apstākļiem. Piloti un aviokompānija ir tādi paši ķīlnieki kā pasažieri, kad sēž un gaida laika apstākļu uzlabošanos.
Esmu tehniskas problēmas dēļ sēdējis KLM ļotenē pāris stundas un rezultātā nokavējis nākamo lidojumu. Pēc tam lidostā vēl pavadīju pāris stundas gaidot ar pārējiem pasažieriem, kuriem arī vajadzēja taksi, viesnīcu un citu lidojumu. Viss ok, nesēžu un nekunkstu facebook.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
RVR | 12. Sep 2017, 12:37 |
#5724
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
12 Sep 2017, 12:24:33 @kamikadzemk rakstīja:
Piloti un aviokompānija ir tādi paši ķīlnieki kā pasažieri, kad sēž un gaida laika apstākļu uzlabošanos.
Nevar noliegt, ka šad un tad viņi tomēr karina makaronus uz ausīm
Vienreiz sēdēju tādā reisā, kurā kapteinis aizkavēšanos skaidroja ar stipru vēju Oslo. Domāju, ok, jāpaskatās, kas tad tur notiek, telefonā atveru METAR ENGM, bet tur skaidri un gaiši rakstīts 03 KT | Offline | | |
kamikadzemk | 12. Sep 2017, 12:43 |
#5725
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Nu tā arī var būt Labāk teikt, ka vējš pārāk liels nekā, ka tai brīdī notiek fiksais šasijas remonts
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
kamikadzemk | 12. Sep 2017, 12:52 |
#5726
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Elementāri, tas ir ekonomiski izdevīgāk aviokompānijai. Esmu pārliecināts, ka aviokompānijai ir aprēķināts cik ilgi viņiem gaidīt ir izdevīgi un kad jau ir izdevīgāk maksāt kompensàcijas un nelidot.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
JZ | 12. Sep 2017, 12:54 |
#5727
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| var būt tiem gaisa ceļiem eksistē pieļaujamais plūsmas blīvums, un kādam ir augstāka prioritāte par citiem, un tad tie citi var iet gaidīt labākus laikus...
nav jau gluži tā ka debesis ir plašas un kapteinis izdomā ka lidos pa brīvi izvēlētu maršrutu
p.s. un pieļauju ka pašai lidmašinai ir ieplānots būt tur un tur tajā un tajā laikā labu laiku uz priekšu, tb tas nav taxis, kas var stāvēt un gaidīt, un, kad pabeigts izsaukums, gaidīt nākamo pasažieri[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Sep 2017, 12:56:26 ] | Offline | | |
kamikadzemk | 12. Sep 2017, 14:05 |
#5728
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Laikam nesaprati. Elementārs piemērs, notiek sēdināšana un bagāžas uzkraušana, paredzēts izlidot pēc 20 min. Atnāk CTOT (15 min intervāls kura laikā ļotenei ir jāpaceļas) 3 h uz priekšu, pieņemsim, ka iemesls laika apstākļu pasliktināšanās destinationā. Pilots prasa ATC, lai sūta ready message cerībā, ka tiks saņemts improvements. Aizsūtam. Visi sēž, gaida un zīlē. Nu tur pilots vēl varbūt sazinās ar savu kompāniju lai noskaidrotu ko viņiem darīt. Stundu visi pasēž, laika apstākļi neuzlabojas. Ļotene ir vajadzīga jau nākamajiem lidojumiem. Krāmējam visu ārā un risinam problēmu. Alternatīvais variants, pasēž pusstundu, laika apstākļi uzlabojas, atnāk CTOT ar izlidošanas laiku pēc pusstundas. Pagaidam vēl pustundu un visi laimīgi izlido.
Uzsvēršu vēlreiz, no pilota un aviokompānijas šeit nebija nekas atkarīgs un viņi nav vainīgi. Tas arī bija galvenais ko gribēju pateikt. Kā aviokompānija un pilots komunicē ar pasažieriem es nezinu. Zinu, ka pietiekmi bieži tiekam vainoti arī mēs (ATC) kaut arī tā tas nemaz nav.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
|
Ch | 12. Sep 2017, 16:00 |
#5729
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Tāpēc arī visa tā bļaustīšanās feisbukā un tās tuftas šerošana liekas tāds baigais mājsaimnieču pasākums. Neko nerubīju, bet viedoklis ir.
Ne jau kāds aiz neko darīt izdomā visus sadzīt lidamšīnā, tad izdzīt ārā, tad aizdzīt uz citu geitu un tad pateikt ka tomēr nelidos. Visu interesēs ir izlidot laikā.
VARBŪT BT nav tik labi ar komunikāciju un situācijas menedžments neiet tik gludi kā citiem (nav ne jausmas, neesmu ar šo saskāries), bet problēmas cēloņi noteikti nav "NEKAVNĪBA, ŅIRGĀŠANĀS, RUPJĪBA", kā visi bļauj feisbukā un delfu komentāros.
Tāpat lielākā daļa to bļāvēju paši čakarē boardingu nostājoties ailē un sākot rakņāties pa somu meklejot riekstiņus, ausu aizbāžņus un ipadu. | Offline | | |
rencho | 12. Sep 2017, 16:02 |
#5730
|
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1417
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
| Skatos visi te svarīgas personas - pie kājas tas , ka vētra pa ceļam, ir jābūt pie palmas laicīgi , kautvai ja ir draudi jūras dzīles no lidmašīnas salona apskatīt ,bet ja tomēr kavēšanās notiek ,pilotam ir obligāti jādod rakstiska atskaite par esošo situāciju katram muļķim, kas to paprasa..
Tak pastāv iespēja nokārtot pilota apliecību, nopirkt lidmašīnu un riskēt ar savu dzīvību ,lidojot vētrā....tikai manas domas par šo tirdziņu | Offline | | |
kamikadzemk | 12. Sep 2017, 16:10 |
#5731
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
12 Sep 2017, 14:10:04 @bertons rakstīja:
nu nedirs, gan jau tev ar kaadreiz kaada lazha sanaakusi - atziisties
It īpaši pa nakti Un nē, nestāstīšu
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
arizah | 12. Sep 2017, 17:59 |
#5732
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
12 Sep 2017, 14:05:14 @kamikadzemk rakstīja:
Zinu, ka pietiekmi bieži tiekam vainoti arī mēs (ATC) kaut arī tā tas nemaz nav.
Kā var nevainot? dēļ jūsu streika Francijā šodien bija ļooooti daudz problēmu ar slotiem
Ļotakā visi tiek sasēdināti tāpēc, lai varētu sūtīt ready message. Atkarīgs no kompānijas stratēģijas (agresivitātes, sauksim to tā), to izvēlas darīt, neskatoties uz to, ka CTOT ir pēc trim stundām. Jo, tad, kad visi ir piesprādzēti, tikai tad, kad tev durvis ir ciet, var prasīt uzlabojumu CTOT. ATC skatās ar binokli un ja tev kaut viens bagāžnieks vēl vaļā, viņi sūta tirst un tavu CTOT atdot kādam viltīgam Rainim, kas atstūmies jau no geita smacē savus pasažierus, jo APU viņš arī neslēdz iekšā. Tas viss tiek darīts tikai ar vienu nolūku - lai izlidotu ātrāk. Visi aviokompānijā ir ieinteresēti 1) aizlidot 2) izdarīt to pēc iespējas ātrāk. Maksāt kompenes un izmitināt pasažierus ir mega dārgi, taču tas ne tuvu nav vienīgais stress. Taču vajag arī ņemt vērā to, ka lidmašīna neizpilda tikai vienu vienīgo jūsu reisu dienā. Iespējams tai ir problēmas ierasties no iepriekšējā leg. Tas tiek cancelēts un Rīgā vienkārši nav lidmašīnas, ar kuru aizlidot atpakaļ. Viens cancellations vai delays parasti norauj pa ķēdi vēl rindu reisu. Kā jau te minēts, nav īpaši jāvērš uzmanība uz to, ko kaut kāda prasta tante raksta facebookā. kas agrāk tika izkliegts uz piemājas soliņa, tagad tiek izkliegts facebookā. [ Šo ziņu laboja arizah, 12 Sep 2017, 18:10:09 ] | Offline | | |
kamikadzemk | 12. Sep 2017, 19:37 |
#5733
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
12 Sep 2017, 17:59:54 @arizah rakstīja:
Kā var nevainot? dēļ jūsu streika Francijā šodien bija ļooooti daudz problēmu ar slotiem
Ļotakā visi tiek sasēdināti tāpēc, lai varētu sūtīt ready message. Atkarīgs no kompānijas stratēģijas (agresivitātes, sauksim to tā), to izvēlas darīt, neskatoties uz to, ka CTOT ir pēc trim stundām. Jo, tad, kad visi ir piesprādzēti, tikai tad, kad tev durvis ir ciet, var prasīt uzlabojumu CTOT. ATC skatās ar binokli un ja tev kaut viens bagāžnieks vēl vaļā, viņi sūta tirst un tavu CTOT atdot kādam viltīgam Rainim, kas atstūmies jau no geita smacē savus pasažierus, jo APU viņš arī neslēdz iekšā. Tas viss tiek darīts tikai ar vienu nolūku - lai izlidotu ātrāk. Visi aviokompānijā ir ieinteresēti 1) aizlidot 2) izdarīt to pēc iespējas ātrāk. Maksāt kompenes un izmitināt pasažierus ir mega dārgi, taču tas ne tuvu nav vienīgais stress. Taču vajag arī ņemt vērā to, ka lidmašīna neizpilda tikai vienu vienīgo jūsu reisu dienā. Iespējams tai ir problēmas ierasties no iepriekšējā leg. Tas tiek cancelēts un Rīgā vienkārši nav lidmašīnas, ar kuru aizlidot atpakaļ. Viens cancellations vai delays parasti norauj pa ķēdi vēl rindu reisu. Kā jau te minēts, nav īpaši jāvērš uzmanība uz to, ko kaut kāda prasta tante raksta facebookā. kas agrāk tika izkliegts uz piemājas soliņa, tagad tiek izkliegts facebookā.
Franči ir īpaša tauta. Viņi tur laikam streiko biežāk nekā strādā
CTOT ne jau ATC izsniedz. To regulē Eurocontrol dienesti. Mēs tikai varam aizsūtīt Ready message un pēc tam paziņot par uzlabojumiem. Man personīgi nav žēl aizsūtīt to Ready arī tad, ja tev bagažnieks vaļā. Tikai, ja nu uzreiz atnāk CTOT uzlabojums un tev ir 15 min lai būtu gaisā? Tādēļ, ir pieņemts prasīt Ready tad kad tu patiešām tāds esi. Lielākās lidostās uz to noteikti skatās ļoti strikti. Rīgā var tā īpaši neiespringt, jo 10 min laikā var atstumties un pacelties gaisā.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
IELEJAM | 12. Sep 2017, 19:53 |
#5734
|
| Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Jautājums dīvains, bet tomēr. Ko nodrošina business class biļete Rīgas lidostā un ko tā nodrošina atpakaļceļā no CDG Parīzē (laundžs, bez rindas uz ļoteni....)? Kāda atšķirība starp Airbaltic un Lufthansa biznesa klasēm, kura spicāka? | Offline | | |
ramex | 12. Sep 2017, 20:00 |
#5735
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
12 Sep 2017, 19:17:11 @Nixx rakstīja:
12 Sep 2017, 14:05:14 @kamikadzemk rakstīja:
Laikam nesaprati. Elementārs piemērs, notiek sēdināšana un bagāžas uzkraušana, paredzēts izlidot pēc 20 min. Atnāk CTOT (15 min intervāls kura laikā ļotenei ir jāpaceļas) 3 h uz priekšu, pieņemsim, ka iemesls laika apstākļu pasliktināšanās destinationā. Pilots prasa ATC, lai sūta ready message cerībā, ka tiks saņemts improvements. Aizsūtam. Visi sēž, gaida un zīlē. Nu tur pilots vēl varbūt sazinās ar savu kompāniju lai noskaidrotu ko viņiem darīt. Stundu visi pasēž, laika apstākļi neuzlabojas. Ļotene ir vajadzīga jau nākamajiem lidojumiem. Krāmējam visu ārā un risinam problēmu. Alternatīvais variants, pasēž pusstundu, laika apstākļi uzlabojas, atnāk CTOT ar izlidošanas laiku pēc pusstundas. Pagaidam vēl pustundu un visi laimīgi izlido.
Uzsvēršu vēlreiz, no pilota un aviokompānijas šeit nebija nekas atkarīgs un viņi nav vainīgi. Tas arī bija galvenais ko gribēju pateikt. Kā aviokompānija un pilots komunicē ar pasažieriem es nezinu. Zinu, ka pietiekmi bieži tiekam vainoti arī mēs (ATC) kaut arī tā tas nemaz nav.
Es saprotu, ka nav jau gluži kā vecos laikos kolhozā - minerāļus dzērājs traktorists sabēra, nu tad laižam kukurūzu apkaisīt
Vai tiešām daudz ir tādi keisi, kad laiks PĒKŠŅI sabojājas ? Nu tā, ka visi sakāpj ļotajā, a Nicā a'la Irma sāka virpuļot
Es gribēju teikt, ka meteodienests redz vai būs ņeļotnaja pogoda jau 5 stundas iepriekš un boļķiks var nevis noraboties ar banālu upseilu, bet mēģināt menedzēt savas kravas plūsmas.
Es no sava biznesa redzu, ka Mērfija paradox - jo ātrāk un detalizētāk izstāsti sliktas ziņas - jo labāk, strādā ļoti labi.
Kāds var lidot rīt, kādam der Marseļa / Torino / Genoa. Nu dod cilvēkiem variantus un kēēp bizi viņus. tad visi tādas lažas tver vieglāk. Neviens jau nav glups, pat Bertons saprot ka ne Gauss ne ATC čaļi neregulē klimatu, un pa lielam, tur vainot nav ko.
Man ir sajūta, ka nopietnām firmām ir izstrādāti labāki plāni, kā rīkoties šādās situācijās.
salīdzinājumama lufthansa ir 64 gadus veca kompānija, air baltic 22 irt bik šķirba? iespējams ka tapēc ar LH tir lietas kas ir stipri labāk noslīpētas... | Offline | | |
arizah | 13. Sep 2017, 13:39 |
#5736
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
12 Sep 2017, 20:00:05 @ramex rakstīja:
salīdzinājumama lufthansa ir 64 gadus veca kompānija, air baltic 22 irt bik šķirba? iespējams ka tapēc ar LH tir lietas kas ir stipri labāk noslīpētas...
procedūras ir visiem, tur nebūs tā problēma. Tādai lufthansai ir tīri elementāri vairāk kapitāla, vairāk resursu, var brīvak visu plānot. Low-costeri ir low-cost nejau tāpēc, ka viņiem mazāk izmaksātu lidmašīnas, degviela, piloti vai maintenance. Tas viss izmaksā tiesi tik pat. Cena tiek samazināta tikai paaugstinot efektivitāti. Tādam easyjet lidmašīnas taisa pa 12 reisiem dienā, taisa turnaroundus 25 minūtēs, knapi bremzes paspēj atdzist un ir jau gaisā. Lai iztaisītu 25 min turnaroundu, procedūras ir atslīpētas līdz nemaņai, visam jāstrādā kā Šveicas pulkstenim un katrs savā pozīcijā, i kabīnē, i uz zemes i pie geita zin, kas viņam kurā brīdī jādara, negaidot komandu. Ja šajā plānā kaut kas nobrūk, pa ķēdi nobrūk ļoti daudz, kas. Nav praktiski nekādu brīvu vietu manevriem. Nu un Baltiks ir kaut kas pa vidu, vairāk uz lowcostera pusi. Ar to vajag rēķināties. Nav tur Lufthansas resursu, bizness arīdzan ir relatīvi maziņš, bet labi, ka ir vispār tāds. Citādi jums šurp lidotu viens Britiš un pa kosmosu, visi konekšni caur Heathrow. Toties bertons varētu šmauksitnāt savas sviestmaizes viens pats pa visu salonu laimīgs.[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Sep 2017, 13:41:31 ] | Offline | | |
|
JZ | 13. Sep 2017, 18:30 |
#5737
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
13 Sep 2017, 18:04:13 @bertons rakstīja:
13 Sep 2017, 13:39:26 @arizah rakstīja:
Baltiks ir kaut kas pa vidu, vairāk uz lowcostera pusi
kas taa par basnju ka boltiks ir lowcosters? peedeejo 2 meeneshu laikaa bookojot LIN/MXP BT/LH/LO nekas nav liecinaajis ka BT buutu leetaaks nerunaajot jau par to, ka haljavnos butjikus nedod un pat uzdroshinaas kraana uudeni pa 2,5 puslitraa tirgot
| Offline | | |
JURCX | 13. Sep 2017, 20:10 |
#5738
|
| Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: ///M
|
un pat uzdroshinaas kraana uudeni pa 2,5 puslitraa tirgot
tas ir 0.33L ūdens pa 2.5
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
RVR | 14. Sep 2017, 07:01 |
#5739
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
10 Sep 2017, 15:52:26 @RVR rakstīja:
10 Sep 2017, 15:39:28 @arizah rakstīja:
tad jau sliktas ziņas atkal Liepājai
Tās ziņas ir jau BT ziemas sarakstā
Ziņas tiek atliktas, ziemas saraksts ir papildināts
| Offline | | |
422167 | 15. Sep 2017, 00:10 |
#5740
|
| Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| Es i šokā.
Vajadzēja tikt mājās no Luxembourg netālu Frankfurth Hahn Rainis plivina uz RIX super laicīgi nopirku biļetes jau groziņu ar sviestmaizēm sagatavoju sestdien no rīta došos skaistajā ceļojumā.
Tikko saņemu sms no usera ryanair:
We apologise your Ryanair flight FR4372 on 16-09-2017 has been cancelled. View refund or free flight change options here: http://bit.ly/2lGV3fg
Tas ir diezgan dīvaini un mani sieva gaidīs ar pusdienām mājās ko man tagad darīt vot lopi.
Neizvēlaties Raini pat reizi piecos gados piedirš dvēseli tā ka maz neliekās.
(palika bik vieglāk bet ļoti nedaudz) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|