Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
Gra | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 890
Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster
|
28 Aug 2020, 23:27:56 @RolandsK rakstīja:
No dzīves. Alfai 2.4 dīzelis ar īstiem 130 000 km un sprauslas beigtas. Braukt var, bet skati iziet normāli nevar. Līdz ar to ieteiktu arī kārtīgi pārbaudīt dzinēju
Kolēģim ir 2,4jtdm, nopirka ar ~200kkm, tagad ir ap 500kkm, sprauslas restaurēja tikai šogad. Es vispār brīnos par Itāļu auto izturību un tā chrysler/fiat dzinēja uzticamību, jo nekādu dižo problēmu nav bijis, ar visu to ka viņš netiek žēlots un bieži tiek pārbraukta eļļa | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7377
Braucu ar: muti
| Sievai 159 alfa 1.9jtd tomātā, tika spontāni nopirkta pie braļukām, standarta apkope pēc iegādes, gads rinķī, nav darīts nekas izņemot jaunas logu slotas nedomāju, ka tuvākajā laikā kas daudz arī mainīsies
Varu pateikt, ka troika salonā un skaņas izolācijā būs priekšā, bet vadāmība ir ar savu raksturu un kopumā nav slikti
Par tām selespeed kārbam viedokļi forumos dalās, bet nu tāpat kā ar alfu kā tadu
P.s. Ir bijis tas prieks pirms tam pabraukt ar tehniski sagurušu 2.4jtd, negāja, salons grabēja, likās pilnīgs hlams, šobrīdējais kā diena pret nakti, nekas negrab, stingrs foršš, tā kā jābūt | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2341
Braucu ar: žurx
|
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
BMWpower F11 guru ir runājis | Offline | | |
R_S | | Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 777
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa. | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
28 Aug 2020, 18:33:42 @riddler rakstīja:
28 Aug 2020, 18:09:58 @ozo rakstīja:
28 Aug 2020, 15:28:51 @riddler rakstīja:
kāds ir saskāries ar mobiles sludinājumiem no privātajiem bez telefona nr?
2 auto interesē - nevienam nav telefonu, caur mobile.de meilu sistēmu nekādas reakcijas
scammeri?
vnk negrib nevienam ārpus de pārdot? wtf?
Tie bez tel nr. 99% feiki, pat neveru valā.
kā tu viņus never vaļā ja nr parādās (ja ir pievienots) tikai atverot sludinājumu
Autoscout -> Description
Vai tu zvani tikai bildes apskatot? | Offline | | |
kadza | | Kopš: 28. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 212
Braucu ar: dirsu pa déli
|
29 Aug 2020, 12:33:25 @R_S rakstīja:
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa.
nu viņš jau piegaudojis pilnu forumu par savām 3 pakām .. ja būtu vēl viena turbīna jāmaina gan jau rakstītu 4 pakas.. [ Šo ziņu laboja kadza, 29 Aug 2020, 14:35:41 ] | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Aug 2020, 10:48:10 @pelu_junkurs rakstīja:
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
BMWpower F11 guru ir runājis
A kur info par 3 pakām ?! Tu tak tik labi biji iegaumējis manu aprakstu par efkas remontiem un to izmaksām un tik labi palīdzēji izplatīt ši info, lai cilvēki zin ar ko rēķināties...
Esmu Tevī vīlies... | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Aug 2020, 14:34:52 @kadza rakstīja:
29 Aug 2020, 12:33:25 @R_S rakstīja:
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa.
nu viņš jau piegaudojis pilnu forumu par savām 3 pakām .. ja būtu vēl viena turbīna jāmaina gan jau rakstītu 4 pakas..
Malacis ! Esi labi apguvis efku tehnisko apkopju vadlīnijas un pats galvenais izmaksas ! Paldies, ka esi tik centīgs un palīdzi šo info izplatīt, lai pēc iespējas vairāk cilvēku zinātu ar ko rēķināties ! | Offline | | |
|
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2341
Braucu ar: žurx
|
29 Aug 2020, 19:23:15 @radiaators rakstīja:
29 Aug 2020, 10:48:10 @pelu_junkurs rakstīja:
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
BMWpower F11 guru ir runājis
A kur info par 3 pakām ?! Tu tak tik labi biji iegaumējis manu aprakstu par efkas remontiem un to izmaksām un tik labi palīdzēji izplatīt ši info, lai cilvēki zin ar ko rēķināties...
Esmu Tevī vīlies...
Vecais, tas nekas, pārdzīvosi, tāpat kā pārdzīvoji trīs tūkštošu remontu vācu biznesa universālim | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Aug 2020, 12:33:25 @R_S rakstīja:
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
Izklausās, ka tev nav nemazākās nojausmas par to, ko dara turbopūtes kompresors. Kas tad ir, ka tam dzinējam ir divas turbīnas? It īpaši setupā ar dažāda izmēra turbīnām, kur katra noklāj savu diapozonu? Kāpēc tad tāds pats arguments nav par 6cyl.dīzeļiem ar 2 vai pat 3 turbīnām?
Vienīgais mīnuss vairāku turbīnu setupam varētu būt "heat managments", bet gan jau ka BMW inžinieri par to būs padomājuši
Jā, man ir 4cyl 218 hp dīzelis, ar kuru pēdējos 5 gados nobraukts no 150 līdz 300k. Sadārdzinājums eksplutācijā bija vienas papildus turbīnas maiņa.
1.4 cil.dzinējam vibrācija ir lielāka.
2.Mazā turbīna netur un bieži mēdz nobirt un tās protams ir papildus izmaksas...
3.Tādām dzinēja versijām kā Tev - ķēde ātrāk izbeidzas un tāda dzinēja versija kā Tev pārsvarā ir LCI, bet aizvakar, kad brauci man pretim pa Kaņiera ceļu neizskatijās, ka Tev būtu LCI
4.Vārstu vāki deformējās biežāk nekā 6cil. dzinējam, lai gan arī savam mainiju...
5.Motora resurss 4 cil. dzinējam ar 2 turbīnām noteikti nebūs tāds pats kā 6 cil. dzinējam kaut vai tikai tā iemesla dēļ, ka abiem dzinējiem ir jāpaveic viens un tas pats darbs, bet 4cil. dzinējam ir uzkrautas 2 turbīnas un no tā izspiesti 218zs līdz ar to slodze ar kuru jātiek galā tam 4 cil. agregātam ir lielāka nekā 6.cil...
Šo pašu f10/11 topika pirmspēdējā lpp ir pamatojis juseris Kaross tikai ar vnk matemātisku aprēķinu...izlasi.
6.Par divām turbīnām pa lielam jau visiem ir zināms, ka mazā iegriežas pie zemiem apgriezieniem un lielā pie augstākiem, bet ja tu mani vari detalizētāk izglītot par šo tēmu, varu piebraukt pie Tevis Ragaciemā, iepazīties un izglītoties...pie reizes pastāstīsi kādus DPFus tirgo...
[ Šo ziņu laboja radiaators, 30 Aug 2020, 07:31:37 ] | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Aug 2020, 19:37:47 @pelu_junkurs rakstīja:
29 Aug 2020, 19:23:15 @radiaators rakstīja:
29 Aug 2020, 10:48:10 @pelu_junkurs rakstīja:
29 Aug 2020, 00:02:41 @radiaators rakstīja:
28 Aug 2020, 23:51:01 @edzulis rakstīja:
Kada zinjaa? Jaudas Vai uzticamibas? Sobrid braucu ar lidzigu ieksh mb un tur jaudas ikdienai atliku likaam
Uzticamības...tas ir 4cilindru motors ar divām turbīnām. Kaross man šķiet arī vakar f10/f11 topikā rakstija par šo dzinēju...
Mans mehs spļauj uguni dzirdot par šo
BMWpower F11 guru ir runājis
A kur info par 3 pakām ?! Tu tak tik labi biji iegaumējis manu aprakstu par efkas remontiem un to izmaksām un tik labi palīdzēji izplatīt ši info, lai cilvēki zin ar ko rēķināties...
Esmu Tevī vīlies...
Vecais, tas nekas, pārdzīvosi, tāpat kā pārdzīvoji trīs tūkštošu remontu vācu biznesa universālim
Izskatās, ka liela daļa šeit esošo gudro nodirsēju nemaz nebrauc ar efku un tie, kas brauc to ir nopirkuši lēznajā, bez pirmās iemaksas un brauks neko neieguldot kamēr efka juks un putēs, jo vnk nauda sanāk tikai efkas ikmēneša lēzenā maksājumam un tad kad tas auto apstāsies, tad ņems patēriņa kredītu lai tai efkai salāpītu plīsušas ķēdes radītās sekas, izdegušus ieplūdes kolektorus, aizaugušus, sprūstošus EGR, tekošus vārstu vākus, nokautus augstspiediena sūkņus - ai apnika rakstīt, turpiniet savā marazmā vārīties [ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Aug 2020, 20:01:13 ] | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Aug 2020, 20:08:05 @koderis rakstīja:
tu laikam nesaproti, bet no malas tā 3 tūkstošu pieminēšana šķiet dīvaina tev norāda uz to, ka esi dīvains, neprojicē.
Paldies ! Bet mani tas maz uztrauc... | Offline | | |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: WC numurzīmēm
| Radiators ar šeit kādus piecus gadus stāstīja ka pirks maseratti quatraporte vai kā to sauc Tas bij sen , bet bij | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Aug 2020, 20:20:29 @Saabich rakstīja:
Radiators ar šeit kādus piecus gadus stāstīja ka pirks maseratti quatraporte vai kā to sauc Tas bij sen , bet bij
Tas bija 2011.g
Es interesējos par uzturēšanas izmaksām, bet neapgalvoju, kad taisos iegādāties Quattroporti
To jūs te savā stilā izvērsāt tēmu, tāpat kā tagad par efku un 3k...
[ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Aug 2020, 20:34:55 ] | Offline | | |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: WC numurzīmēm
| Ja ap 2010-11 gadu bij | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
29 Aug 2020, 20:00:21 @radiaators rakstīja:
Izskatās, ka liela daļa šeit esošo gudro nodirsēju nemaz nebrauc ar efku un tie, kas brauc to ir nopirkuši lēznajā, bez pirmās iemaksas un brauks neko neieguldot kamēr efka juks un putēs, jo vnk nauda sanāk tikai efkas ikmēneša lēzenā maksājumam un tad kad tas auto apstāsies, tad ņems patēriņa kredītu lai tai efkai salāpītu plīsušas ķēdes radītās sekas, izdegušus ieplūdes kolektorus, aizaugušus, sprūstošus EGR, tekošus vārstu vākus, nokautus augstspiediena sūkņus - ai apnika rakstīt, turpiniet savā marazmā vārīties
Puis, Tev kādi kompleksi pret līzingu? Aizvainojums, ka pat MOGO atteica? Varbūt pats nopirki nopistu/nolaistu F11 ko kāds bija MOGO paņēmis?
Tāds infantīls arguments, kad vairs nekā cita nav ko teikt[ Šo ziņu laboja shirminieks, 29 Aug 2020, 20:50:18 ] | Offline | | |
|
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Aug 2020, 20:46:40 @shirminieks rakstīja:
29 Aug 2020, 20:00:21 @radiaators rakstīja:
Izskatās, ka liela daļa šeit esošo gudro nodirsēju nemaz nebrauc ar efku un tie, kas brauc to ir nopirkuši lēznajā, bez pirmās iemaksas un brauks neko neieguldot kamēr efka juks un putēs, jo vnk nauda sanāk tikai efkas ikmēneša lēzenā maksājumam un tad kad tas auto apstāsies, tad ņems patēriņa kredītu lai tai efkai salāpītu plīsušas ķēdes radītās sekas, izdegušus ieplūdes kolektorus, aizaugušus, sprūstošus EGR, tekošus vārstu vākus, nokautus augstspiediena sūkņus - ai apnika rakstīt, turpiniet savā marazmā vārīties
Puis, Tev kādi kompleksi pret līzingu? Aizvainojums, ka pat MOGO atteica? Varbūt pats nopirki nopistu/nolaistu F11 ko kāds bija MOGO paņēmis?
Tāds infantīls arguments, kad vairs nekā cita nav ko teikt
Saki lūdzu cik vecs esi ? | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2341
Braucu ar: žurx
| Īsumā:
*mega 525d ar TRĪSLITRĪGU motoru;
*3 pakas remonts;
*savs mehs, kas zin VISUS motorus un knifus;
*extended pipele;
*BMW F11 remontsummuvēstnesis;
*līzinga vergi ar 530, 535, 550, m5 utt.
Vecais, mums atliek tikai tev piepīpēt, visu cieņu, no beef. [ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 29 Aug 2020, 22:07:17 ] | Offline | | |
Bmwpowerists | | Kopš: 03. Jun 2010
Ziņojumi: 233
Braucu ar: ///M
| Pirms paris gadiem izlemu nekad vairs nepirkt F serijas BMW, bet Jums iesaku iziet shim procesam personigi cauri no a-z kuram pietiks kaposta un nervu. Personigi varu salidzinat ar lielo Vacu 3 nieku, parejie abi no jusu budzeta izsuks loti daudz mazak naudinjas. [ Šo ziņu laboja Bmwpowerists, 29 Aug 2020, 22:26:27 ] | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| ko jūs te peraties, kas F sērijai vainas
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|