Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
15. Dec 2012, 14:14 #5701

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 Dec 2012, 14:12:29 piradzinjsh rakstīja:
Salons vairs nesilda. Tikai knapa remdena vēsmiņa blakussēdētāja pusē. Šofera pusē auksts. Nav nozīmes, cik uzsilis motors.

Auto uzstādītā gāzes iekārta.
Vai varētu būt tā, ka dzesēšanas šķidrums, laižot caur gāzes reduktoru, vairs nesilda salona pečkas radiatoru?

Oplelis vectra '97, 1.8benzins

Vest pie netālā servisa vai uzreiz pie gāzētājiem?
Pats tur var vispār ko izdarīt?


ja uzreiz pēc gāzes uzstādīšanas pārstāja sildīt, tad droši vien kaut kā nepareizi reduktoru pieslēdza...
Offline
piradzinjsh
15. Dec 2012, 14:20 #5702

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi


15 Dec 2012, 14:14:35 kexxx rakstīja:

15 Dec 2012, 14:12:29 piradzinjsh rakstīja:
Salons vairs nesilda. Tikai knapa remdena vēsmiņa blakussēdētāja pusē. Šofera pusē auksts. Nav nozīmes, cik uzsilis motors.

Auto uzstādītā gāzes iekārta.
Vai varētu būt tā, ka dzesēšanas šķidrums, laižot caur gāzes reduktoru, vairs nesilda salona pečkas radiatoru?

Oplelis vectra '97, 1.8benzins

Vest pie netālā servisa vai uzreiz pie gāzētājiem?
Pats tur var vispār ko izdarīt?


ja uzreiz pēc gāzes uzstādīšanas pārstāja sildīt, tad droši vien kaut kā nepareizi reduktoru pieslēdza...


Uzlika maija beigās. Tad kautkā nemanīju izmaiņas. Nu būs 10t.km noripoti. Apkope vēl nav veikta.
Offline
Instigater
15. Dec 2012, 16:07 #5703

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Gan jau paralēli pečkai un caur reduktoru izskrien lielākā daļa dzeses šķidruma.

Gāzinieki noteikti varēs pastāstīt labāk, vai mana hipotēze ir atbalstāma.
Offline
Instigater
15. Dec 2012, 16:12 #5704

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


14 Dec 2012, 21:21:21 Laoshi rakstīja:

14 Dec 2012, 21:17:46 kexxx rakstīja:

14 Dec 2012, 21:14:48 Vecais_ rakstīja:
Viens MB ir uzlicis.. un tad gudroja - ir ekonomija / nav ekonomija runāju ar viņu pēc mēneša lietošanas un tā arī skaidrībā netiku



lpg dod reālu ekonomiju un iekārtas ražo ntie uzņēmumi un liek n-tie kantori utt...
ja tā HHO figņa tiešām strādātu tik pasakaini,kā tur raksta, tad būtu krietni vien populārāka un izplatītāka par lpg


Arī hidrolīzes aparātus ražo rūpnieciski. Pats atceries, kādi uzskati bija par gāzi pirms gadiem 4-6, tagad jau dīvaini skatās uz tiem, kas ar propānu nebrauc.

Tas pasākums ar HHO vnk ir ļoti čakarīgs, LPG uzpildi/brauc/uzpildi/brauc
Nevis čakarīgs, bet bezjēdzīgs, jo elektrolīzes procesā iztērētā enerģija tikai 10% aiziet uz ūdens šķelšanu, jo niknāku HHO aparātu ieliksi, jo vairāk tērēs parasto degvielu. Vienīgais nosacījums, kad tāds HHO aparāts varētu dod ekonomiju ir tad, kad pamatdegvielas padeve ir totāli dirsā sačakarēta.
Offline
seeingman
15. Dec 2012, 16:44 #5705

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

piekritīšu instigater, lai sašķeltu ūdeni HHO gāzē nepieciešama enerģija, kas ir ekvivalenta eneŗģijai, ko atbrīvo HHO gāzes sadegšana, jeb ūdeņraža oksidācija, jeb ūdens rašanās - enerģijas nezūdamības likums vēl nav apgāzts.
vienīgais labums, ko varētu dot ir tas, ka rodas ūdens pilieniņi cilindrā, kas no karstuma momentā iztvaiko, palielinot spiedienu cilindrā, palielinot arī jaudu, bet šo efektu vieglāk panākt var ar ūdens iesmidzes sistēmu, šī sistēma arī palīdz samaināt temperatūru degkamerā un samazinu iespēju detonācijai - var palielināt turbo spiedienu vai vienkārši kompresiju ar agrāku aizdedzes momentu
Offline
Laoshi
15. Dec 2012, 17:01 #5706

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


15 Dec 2012, 16:44:23 seeingman rakstīja:
piekritīšu instigater, lai sašķeltu ūdeni HHO gāzē nepieciešama enerģija, kas ir ekvivalenta eneŗģijai, ko atbrīvo HHO gāzes sadegšana, jeb ūdeņraža oksidācija, jeb ūdens rašanās - enerģijas nezūdamības likums vēl nav apgāzts.
vienīgais labums, ko varētu dot ir tas, ka rodas ūdens pilieniņi cilindrā, kas no karstuma momentā iztvaiko, palielinot spiedienu cilindrā, palielinot arī jaudu, bet šo efektu vieglāk panākt var ar ūdens iesmidzes sistēmu, šī sistēma arī palīdz samaināt temperatūru degkamerā un samazinu iespēju detonācijai - var palielināt turbo spiedienu vai vienkārši kompresiju ar agrāku aizdedzes momentu


Motori, kas strādā tikai uz ūdeni, tiešām ir mīts, šeit ir diskusija par motoriem, kam HH iekārta uzstādīta papildus jau esošajai degvielas sistēmai. Ja Tu domā, ka pamatdegviela tiek 100% pārvērsta lietderīgā darbā un tur nav nekādas rezerves, tad Tu maldies

Skeptiķi varētu nevis pŗātuļot, ka tas nav iespējams, bet domāt, kapēc tas ir iespējams un tad ar domu graudu skriešus pie BMW, VAG vai KIA un pārdot savu ideju.
Offline
Dzhanis
15. Dec 2012, 18:33 #5707

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Nesen vienu e36 partaisiju - gazes reduktora apsilde bija njemta no droseles apsildes. Hvz, laikam 8mm bija caurplude
p.s. lieki piebilst, ka bija ~15mm truba sulojosha savilkta lidz galam.

sveiciens Margaritas ielai

[ Šo ziņu laboja Dzhanis, 15 Dec 2012, 18:34:35 ]

Offline
BMW-Valcha
15. Dec 2012, 18:41 #5708

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


15 Dec 2012, 18:33:26 Dzhanis rakstīja:
Nesen vienu e36 partaisiju - gazes reduktora apsilde bija njemta no droseles apsildes. Hvz, laikam 8mm bija caurplude
p.s. lieki piebilst, ka bija ~15mm truba sulojosha savilkta lidz galam.

sveiciens Margaritas ielai

Man arī ir pievienots pie droseles apsildes, tikai ar pārejām. viss ir skaisti.
Offline
seeingman
15. Dec 2012, 20:52 #5709

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


15 Dec 2012, 17:01:48 Laoshi rakstīja:

15 Dec 2012, 16:44:23 seeingman rakstīja:
piekritīšu instigater, lai sašķeltu ūdeni HHO gāzē nepieciešama enerģija, kas ir ekvivalenta eneŗģijai, ko atbrīvo HHO gāzes sadegšana, jeb ūdeņraža oksidācija, jeb ūdens rašanās - enerģijas nezūdamības likums vēl nav apgāzts.
vienīgais labums, ko varētu dot ir tas, ka rodas ūdens pilieniņi cilindrā, kas no karstuma momentā iztvaiko, palielinot spiedienu cilindrā, palielinot arī jaudu, bet šo efektu vieglāk panākt var ar ūdens iesmidzes sistēmu, šī sistēma arī palīdz samaināt temperatūru degkamerā un samazinu iespēju detonācijai - var palielināt turbo spiedienu vai vienkārši kompresiju ar agrāku aizdedzes momentu


Motori, kas strādā tikai uz ūdeni, tiešām ir mīts, šeit ir diskusija par motoriem, kam HH iekārta uzstādīta papildus jau esošajai degvielas sistēmai. Ja Tu domā, ka pamatdegviela tiek 100% pārvērsta lietderīgā darbā un tur nav nekādas rezerves, tad Tu maldies

Skeptiķi varētu nevis pŗātuļot, ka tas nav iespējams, bet domāt, kapēc tas ir iespējams un tad ar domu graudu skriešus pie BMW, VAG vai KIA un pārdot savu ideju.

paga, neviens nesaka, ka iekšdedzes dzinējam ir 100% efektivitāte, bij kaut kur 60 vai 70% ideālajā gadījumā, jo bloks tak neuzsilst pats no sevis prikola pēc - liela daļa no degvielas sadegšanas procesā radītās enerģijas vienkārši aiziet siltumā, nevis riteņu kinētiskajā kustībā.
mašīna kas brauc uz HHO tikai, kāpēc ne? Majās liela stacija saražo HHO gāzi tikai vēlams nošķirtos konteineros ūdeņradi un skābekli atsevišķi, jo HHO (2 ūdeņraža atomi uz 1 skābekļa atomu) ir baigi nestabils un var iet pa gaisu pats no sevis, un lūdzu aizes konteinerus uz auto, pieslēdz un brauc, sanāk bez maz tas pats elektro auto, tikai ar iekšdedzes dzinēja efektivitāti, bet laikam to gāzi var saražot ātrāk nekā uzlādēt akumulatorus.
Būtu jau baigi ok ūdeņraža un skābekļa uzpildes stacijas, tas viss būtu dabai tik draudzīgi - pa izpūtēju nāk tīrs ūdens, bet hvz kas tur notiek tajā motorā ar tīru HHO, jo tai gāzei sadegšanas parametri bija maigi izsakoties neparasti
Offline
ghost
15. Dec 2012, 21:22 #5710

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


15 Dec 2012, 20:50:06 Sancix rakstīja:

15 Dec 2012, 18:41:41 BMW-Valcha rakstīja:

15 Dec 2012, 18:33:26 Dzhanis rakstīja:
Nesen vienu e36 partaisiju - gazes reduktora apsilde bija njemta no droseles apsildes. Hvz, laikam 8mm bija caurplude
p.s. lieki piebilst, ka bija ~15mm truba sulojosha savilkta lidz galam.

sveiciens Margaritas ielai

Man arī ir pievienots pie droseles apsildes, tikai ar pārejām. viss ir skaisti.

Savam speciāli pārtaisijām pie droseles apsildes, daudz ātrāk uzsila un daudz labāka temperatūra + nečakarē salonam siltumu

Un kaa bija pirms tam? Logjiski domaajot droseles apsilde ir turpat kur salona apsilde, bet caurpluude droseles apsildei mazaaka...arii interesee gaazinieku pieredze
Offline
nagla
15. Dec 2012, 21:50 #5711

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

labak pastastiet par ibudalajeva dzineju,vot ta ir shtele! ekonomisks dzinejs ar dubultu jaudu! loti gaidu viena super mehanika no ukrainas rezultatus,shis shobrid buve ibudalajeva dzineju,pagaidam tik tiek mekletas visas vaidzigas detalas! http://www.youtube.com/user/WerwWolf666

[ Šo ziņu laboja nagla, 15 Dec 2012, 21:50:37 ]

Offline
otomars
15. Dec 2012, 22:51 #5712

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


15 Dec 2012, 21:50:00 nagla rakstīja:
labak pastastiet par ibudalajeva dzineju,vot ta ir shtele! ekonomisks dzinejs ar dubultu jaudu! loti gaidu viena super mehanika no ukrainas rezultatus,shis shobrid buve ibudalajeva dzineju,pagaidam tik tiek mekletas visas vaidzigas detalas! http://www.youtube.com/user/WerwWolf666

kaads sakars ar gaazes topiku
Offline
kjemals
17. Dec 2012, 12:17 #5713

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


15 Dec 2012, 22:51:40 otomars rakstīja:

15 Dec 2012, 21:50:00 nagla rakstīja:
labak pastastiet par ibudalajeva dzineju,vot ta ir shtele! ekonomisks dzinejs ar dubultu jaudu! loti gaidu viena super mehanika no ukrainas rezultatus,shis shobrid buve ibudalajeva dzineju,pagaidam tik tiek mekletas visas vaidzigas detalas! http://www.youtube.com/user/WerwWolf666

kaads sakars ar gaazes topiku

Gāzei niknāka kompresija patīk, tāka tāds dzinējs, ja arī praksē strādā(-s)
Offline
gumijkoks
18. Dec 2012, 16:34 #5714

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

Kā var kaut ko saprast, apskatot gāzenieku piedāvājumus?
Piemēram uzstāda BRC vai STAG autogāzes iekārtu.
Ko tas nozīmē? BRC kompis un kaut kādas sprauslas vai katram ir kaut kāds "savs komplekts"?
Cik kaut kur lasīt, BRC skaitās kaut kas labs. Kas tur ir tāds labs?
Offline
nagla
18. Dec 2012, 17:18 #5715

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


17 Dec 2012, 12:17:56 kjemals rakstīja:

15 Dec 2012, 22:51:40 otomars rakstīja:

15 Dec 2012, 21:50:00 nagla rakstīja:
labak pastastiet par ibudalajeva dzineju,vot ta ir shtele! ekonomisks dzinejs ar dubultu jaudu! loti gaidu viena super mehanika no ukrainas rezultatus,shis shobrid buve ibudalajeva dzineju,pagaidam tik tiek mekletas visas vaidzigas detalas! http://www.youtube.com/user/WerwWolf666

kaads sakars ar gaazes topiku

Gāzei niknāka kompresija patīk, tāka tāds dzinējs, ja arī praksē strādā(-s)
tadu darbinot ar gazi cik saprotu,elektromobilus atceltu vispar,jo nebutu ekonomiski pietiekami!
Offline
kexxx
18. Dec 2012, 18:02 #5716

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Dec 2012, 16:34:46 gumijkoks rakstīja:
Kā var kaut ko saprast, apskatot gāzenieku piedāvājumus?
Piemēram uzstāda BRC vai STAG autogāzes iekārtu.
Ko tas nozīmē? BRC kompis un kaut kādas sprauslas vai katram ir kaut kāds "savs komplekts"?
Cik kaut kur lasīt, BRC skaitās kaut kas labs. Kas tur ir tāds labs?


katrs slavē savu un liela nozīme ir uzstādīšanas un regulēšanas kvalitātei. izvēlies kantori, palasi atsauksmes un izdari secinājumus- ir vērts tur braukt vai nē...
Offline
jaks
18. Dec 2012, 18:48 #5717

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

ja maciņš atļauj izvairies no stag, un valtek zīmoliem
Offline
kexxx
18. Dec 2012, 18:58 #5718

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Dec 2012, 18:48:51 jaks rakstīja:
ja maciņš atļauj izvairies no stag, un valtek zīmoliem


ar ko tieši stags ir sliktāks par pārējo lēto galu?
Offline
jaks
18. Dec 2012, 20:19 #5719

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

citus vnk nezinu
Offline
BMW-Valcha
18. Dec 2012, 20:22 #5720

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Valteki ir vienīgās sprauslas, kuras var remontēt un pārkalibrēt salīdzinot ar rosso, barracuda, hanna utt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo