Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
strazdins
25. Apr 2010, 21:24 #5681

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3


25 Apr 2010, 21:11:44 EdgarsH rakstīja:

25 Apr 2010, 21:09:31 EdgarsH rakstīja:
vajag nelielu paliidziibu, 1.8is motoram saacies kautkaada nepatiikama lieta, tukshgaitaa meedz raustiitities apgriezieni, pat noslaapt, tas nav regulaari, citreiz staav normaali mieraa tahometra bultinja, zinu ka visi teiks gaisa gofra, bet gofra ir labaa staavoklii, nu atieciigi man liekas ka no pirmaas probleemas izriet arii otraa, ka arii gaitaa motors needz neregulaari bet pietiekami biezhi riistiities, neiet, vareetu buut ka tas ir iespeejams kautkaads bezniina filtrs aizgaajis ciet?

aaa un veel liekas ka baigi duumo, balti duumi no izpuuteejaa, tas vareetu buut kautkaa saistiits?

Gaisa masas mērītājs vai lamd zonde.
Offline
UR
28. Apr 2010, 23:21 #5682

Kopš: 01. Feb 2003

Ziņojumi: 1223

Braucu ar:


25 Apr 2010, 20:29:57 Srakans rakstīja:

25 Apr 2010, 20:23:45 UR rakstīja:
Problēma tāda, vajadzēja kupejai brilli, no šejienes sapratu ka sedaniem un kupejām viņa nearko neatšķirās. Nopirku itkā no kupejas, itkā viss tāds pats, bet kad gribēju pārlikt nieres no vecās, tad izrādījās, ka neder, vecajai brillei nieres platākas.

Kuriem modeļiem nieres atšķirās? Kādas tad man vajag, ja no kupejas ir par platu?

P.S. Varat piedāvāt nieres, var arī melnas.

Pirms un pēcfeislifta


Platās pirms feislifta?
Offline
Priekulis222
28. Apr 2010, 23:25 #5683

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:

Offline
mbertulis
28. Apr 2010, 23:35 #5684

Kopš: 15. Aug 2008

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: E36 ///tschirley


28 Apr 2010, 23:21:57 UR rakstīja:

25 Apr 2010, 20:29:57 Srakans rakstīja:

25 Apr 2010, 20:23:45 UR rakstīja:
Problēma tāda, vajadzēja kupejai brilli, no šejienes sapratu ka sedaniem un kupejām viņa nearko neatšķirās. Nopirku itkā no kupejas, itkā viss tāds pats, bet kad gribēju pārlikt nieres no vecās, tad izrādījās, ka neder, vecajai brillei nieres platākas.

Kuriem modeļiem nieres atšķirās? Kādas tad man vajag, ja no kupejas ir par platu?

P.S. Varat piedāvāt nieres, var arī melnas.

Pirms un pēcfeislifta


Platās pirms feislifta?

http://www.bimmersport.co.nz/forums/lofiversion....php/t14892.html
Offline
kuminjs
29. Apr 2010, 17:14 #5685

Kopš: 12. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e-36

Varat kāds iemest bildi kā izskatās sēdinājums 40/20mm uz 6 cilindru e36 vēlams sedana un vai tāds sēdinājums uz stock amīshiem ir ok
Offline
sharkzzz
29. Apr 2010, 17:39 #5686

Kopš: 06. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1092

Braucu ar:

40/20mm nekas ipash nav... uz stock amartizatoriem vel var likt
Offline
rucha
29. Apr 2010, 19:24 #5687

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

Kāds ir rezerves variants kā pielikt M bamperim resti,ja tie plastmasas pipļuki puse ir nolauzti???
Offline
sprydz
30. Apr 2010, 11:40 #5688

Kopš: 14. Jun 2009

No: Smiltene

Ziņojumi: 173

Braucu ar: e36

interesee vai 318 ir taads pats degvielas suuknis kaa 325? interesee razhiiba.
Offline
Piparss
30. Apr 2010, 11:48 #5689

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


29 Apr 2010, 17:14:06 kuminjs rakstīja:
Varat kāds iemest bildi kā izskatās sēdinājums 40/20mm uz 6 cilindru e36 vēlams sedana un vai tāds sēdinājums uz stock amīshiem ir ok
sitādi izskatas mans ar 40/20 sēdinājumu ar stock amīšiem..




bet peec manām domām aizmugure varētu but uz 40 vai visiem 50 , nez kapec

[ Šo ziņu laboja Piparss, 30 Apr 2010, 11:50:08 ]

Offline
kuminjs
30. Apr 2010, 13:14 #5690

Kopš: 12. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e-36

Paldies par bildēm Jā kkā salīdzinājumā ar pakaļas arkam liekas ka prieksu prasās zemāku

Vai tā tikai izskatās

Offline
Piparss
30. Apr 2010, 13:17 #5691

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


30 Apr 2010, 13:14:07 kuminjs rakstīja:
Paldies par bildēm Jā kkā salīdzinājumā ar pakaļas arkam liekas ka prieksu prasās zemāku

Vai tā tikai izskatās


nu ja tā sanak kad priekša augstaka ka pakla bet nu pie pirkšanas teica kad 40/20 neko jau vairs neizdariss
ps. man diski R16 uz R17 labak izskatiitos

[ Šo ziņu laboja Piparss, 30 Apr 2010, 13:17:44 ]

Offline
RM1
30. Apr 2010, 13:18 #5692

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Aizm. arka vnk ir mazāka pēc izmēriem, tāpēc arī tā izskatās.



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Staris
30. Apr 2010, 13:25 #5693

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


29 Apr 2010, 19:24:59 rucha rakstīja:
Kāds ir rezerves variants kā pielikt M bamperim resti,ja tie plastmasas pipļuki puse ir nolauzti???

es darīju tā
1) ar superlīmi pielīmēju cik nu varēju
2) vairākās vietās pa perimetru ar skrūvēm pieskrūvēju
pašlaik vēl turas un problēmu nav. Līme kā tāda neko nedod, bet skrūves der
Offline
sharkzzz
30. Apr 2010, 13:42 #5694

Kopš: 06. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1092

Braucu ar:


30 Apr 2010, 13:25:02 Staris rakstīja:

29 Apr 2010, 19:24:59 rucha rakstīja:
Kāds ir rezerves variants kā pielikt M bamperim resti,ja tie plastmasas pipļuki puse ir nolauzti???

es darīju tā
1) ar superlīmi pielīmēju cik nu varēju
2) vairākās vietās pa perimetru ar skrūvēm pieskrūvēju
pašlaik vēl turas un problēmu nav. Līme kā tāda neko nedod, bet skrūves der

+1 ar mazam skruveem... the same shit
Offline
kkk_24
30. Apr 2010, 13:58 #5695

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

ar logu liimi nevar kkaa improvizeet?
Offline
Varemix
30. Apr 2010, 14:32 #5696

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis


25 Apr 2010, 21:24:29 strazdins rakstīja:

25 Apr 2010, 21:11:44 EdgarsH rakstīja:

25 Apr 2010, 21:09:31 EdgarsH rakstīja:
vajag nelielu paliidziibu, 1.8is motoram saacies kautkaada nepatiikama lieta, tukshgaitaa meedz raustiitities apgriezieni, pat noslaapt, tas nav regulaari, citreiz staav normaali mieraa tahometra bultinja, zinu ka visi teiks gaisa gofra, bet gofra ir labaa staavoklii, nu atieciigi man liekas ka no pirmaas probleemas izriet arii otraa, ka arii gaitaa motors needz neregulaari bet pietiekami biezhi riistiities, neiet, vareetu buut ka tas ir iespeejams kautkaads bezniina filtrs aizgaajis ciet?

aaa un veel liekas ka baigi duumo, balti duumi no izpuuteejaa, tas vareetu buut kautkaa saistiits?

Gaisa masas mērītājs vai lamd zonde.

Vai arii degvielas ventilacija. Nav kadreiz bijis spradziens motortelpa un pec tam kada truba nokritusi!? ..runa iet par e36 pirmajiem gadiem.
Offline
7788
30. Apr 2010, 14:39 #5697

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


30 Apr 2010, 14:32:07 Varemix rakstīja:

25 Apr 2010, 21:24:29 strazdins rakstīja:

25 Apr 2010, 21:11:44 EdgarsH rakstīja:

25 Apr 2010, 21:09:31 EdgarsH rakstīja:
vajag nelielu paliidziibu, 1.8is motoram saacies kautkaada nepatiikama lieta, tukshgaitaa meedz raustiitities apgriezieni, pat noslaapt, tas nav regulaari, citreiz staav normaali mieraa tahometra bultinja, zinu ka visi teiks gaisa gofra, bet gofra ir labaa staavoklii, nu atieciigi man liekas ka no pirmaas probleemas izriet arii otraa, ka arii gaitaa motors needz neregulaari bet pietiekami biezhi riistiities, neiet, vareetu buut ka tas ir iespeejams kautkaads bezniina filtrs aizgaajis ciet?

aaa un veel liekas ka baigi duumo, balti duumi no izpuuteejaa, tas vareetu buut kautkaa saistiits?

Gaisa masas mērītājs vai lamd zonde.

Vai arii degvielas ventilacija. Nav kadreiz bijis spradziens motortelpa un pec tam kada truba nokritusi!? ..runa iet par e36 pirmajiem gadiem.

Sāc mainīt visu pēc kārtas, var arī randomā, palasi vel ārzemju forumus varbūt uzdursies kādai detaļai kura nav šeit pieminēta. vieglāks variants ir pārdot mašīnu un nopirkt citu, kura neraustās, un ja gadījumā nevar pārdot, tad varbūt sakasi 5..10Ls un aizbrauc uz diagnostiku, protams ja tāds gājiens nav pret Taviem principiem
Offline
janexz
30. Apr 2010, 17:12 #5698

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

kuŗs man paskaidros benzīna sūkņu atšķirību e36 323 un e36 325 iekš 323 ielikts sūknis no 325. un rodas sekojoši novērojumi, sveces melnas, acīmredzot pārlej, kāpēc? Kad bendzīna daudzums bākā ir zem 2-3 litri, dzinējs "atmostas", t.i. paliek manāmi jestrāks ielej 10 litri, paliek tups. wtf?
Offline
janexz
30. Apr 2010, 17:57 #5699

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


30 Apr 2010, 17:12:37 janexz rakstīja:
kuŗs man paskaidros benzīna sūkņu atšķirību e36 323 un e36 325 iekš 323 ielikts sūknis no 325. un rodas sekojoši novērojumi, sveces melnas, acīmredzot pārlej, kāpēc? Kad bendzīna daudzums bākā ir zem 2-3 litri, dzinējs "atmostas", t.i. paliek manāmi jestrāks ielej 10 litri, paliek tups. wtf?

es saprotu ka ir piektdiena , bet nu varbūt tomēr ir kādas idejas?
Offline
7788
30. Apr 2010, 18:15 #5700

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


30 Apr 2010, 17:57:23 janexz rakstīja:

30 Apr 2010, 17:12:37 janexz rakstīja:
kuŗs man paskaidros benzīna sūkņu atšķirību e36 323 un e36 325 iekš 323 ielikts sūknis no 325. un rodas sekojoši novērojumi, sveces melnas, acīmredzot pārlej, kāpēc? Kad bendzīna daudzums bākā ir zem 2-3 litri, dzinējs "atmostas", t.i. paliek manāmi jestrāks ielej 10 litri, paliek tups. wtf?

es saprotu ka ir piektdiena , bet nu varbūt tomēr ir kādas idejas?

skaties ka tik nav kāda ķibele ar degvielas šļaukām bākā, bet prātīgāk būtu pamērīt degvielas spiedienu, ja pašm nav ar ko tad aizbrauc pie Driver, pie reizes arī diagnostiku varbūt izdosies sarunāt!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo