Autors | Ziņojums |
cipargalva | 29. Aug 2012, 08:43 |
#5681
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Tak uzrauj uz pacēlāja un gan jau uzreiz atradīsi vietu, no kuras sūcas benzīns. |
Offline | |
|
inferno-ex | 29. Aug 2012, 08:55 |
#5682
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| No apakšas skatijos jau, neko nepamanīju. Tpc ir aizdomas, ka viņš sāk tecēt tikai ja ir pabraukts, un ka pēc tam kad auto kādu laiku pastāv, viņš tecēt pārstāj. |
Offline | |
|
kaadzis | 29. Aug 2012, 09:00 |
#5683
|
|
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns? Traki jau itkā nepil, bet pa minūtēm 10-15 manāms pleķis izveidojas zem auto un sak baigi ost pēc benžas. Auto apakšu nekur atsitis neesmu, tb baka noteikti tā nav.
Un papildus tam uzreiz vēlviens gļuks parādījies - degvielas datčiks bieži rāda stipri mazāku degvielas daudzumu, nekā ir patiesībā. Gan stāvot, gan braucot. Bet šad parāda +/- patieso degvielas daudzumu.
ievēro kurā mašīnas daļā tev tā peļķe veidojas! man dīzelim vismaz bija tā ka sūknis zem šofera benķa bija slikti restaurēts un kad viņs darbojās spieda gar sūkni garām, problēmas tevis aprakstītās. |
Offline | |
|
inferno-ex | 29. Aug 2012, 09:08 |
#5684
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Pil kkur starp aizmugurējiem ratiem, ~pa vidu, cik pēc pleķa stāvvietā var spriest. |
Offline | |
|
subaru | 29. Aug 2012, 09:11 |
#5685
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
29 Aug 2012, 09:08:17 inferno-ex rakstīja:
Pil kkur starp aizmugurējiem ratiem, ~pa vidu, cik pēc pleķa stāvvietā var spriest.
bāka ... degvielas caurules ... (mēdz sarūsēt vai kā savādāk oksidēties ) |
Offline | |
|
Katwiaf | 29. Aug 2012, 09:55 |
#5686
|
|
Kopš: 15. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar:
| Cik ļoti sarežģīti ir parlikt motoru no angļu mašīnas eiropas mašīnā ? (e46) ( ja tas ir iespējams)
Un ar kādām problēmām būtu jārēķinās.
Un kas vispār īsti atšķirtas uk no Euro auto, izņemot ka stūre otrā pusē?
Paldies. |
Offline | |
|
matrixxxx | 29. Aug 2012, 10:36 |
#5687
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns?...................................................
Nav bail uziet gaisaa, vai nosvilinaat auto ?
Uzdzen uz bedres/estekaades un peeti. Ja jau paliek peljkje, tad nepaspeej izgarot un reaali pil.
Savaa laikaa sierrai pateerinsh uzkaapa uz 30L/100Km un smirdeeja peec benziina.
Izraadiijaas, ka gar mehaanisko degvielas suukni (atradaas motortelpaa) TEK garaam.
Tad gan drusku paardomaaju dziivi. |
Offline | |
|
inferno-ex | 29. Aug 2012, 10:41 |
#5688
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
29 Aug 2012, 10:36:30 matrixxxx rakstīja:
29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns?...................................................
Nav bail uziet gaisaa, vai nosvilinaat auto ?
Uzdzen uz bedres/estekaades un peeti. Ja jau paliek peljkje, tad nepaspeej izgarot un reaali pil.
Savaa laikaa sierrai pateerinsh uzkaapa uz 30L/100Km un smirdeeja peec benziina.
Izraadiijaas, ka gar mehaanisko degvielas suukni (atradaas motortelpaa) TEK garaam.
Tad gan drusku paardomaaju dziivi.
Nu biku jau ir..kamēr apakšu pētīju - centos īpaši daudz nepīpēt. |
Offline | |
|
|
giants21 | 29. Aug 2012, 10:46 |
#5689
|
|
Kopš: 22. Mar 2009
Ziņojumi: 215
Braucu ar: e30 e32 V70
|
29 Aug 2012, 10:41:05 inferno-ex rakstīja:
29 Aug 2012, 10:36:30 matrixxxx rakstīja:
29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns?...................................................
Nav bail uziet gaisaa, vai nosvilinaat auto ?
Uzdzen uz bedres/estekaades un peeti. Ja jau paliek peljkje, tad nepaspeej izgarot un reaali pil.
Savaa laikaa sierrai pateerinsh uzkaapa uz 30L/100Km un smirdeeja peec benziina.
Izraadiijaas, ka gar mehaanisko degvielas suukni (atradaas motortelpaa) TEK garaam.
Tad gan drusku paardomaaju dziivi.
Nu biku jau ir..kamēr apakšu pētīju - centos īpaši daudz nepīpēt.
Mekle ar uguni kur sak degt tur problemaa
P.s. nedari taa |
Offline | |
|
inferno-ex | 29. Aug 2012, 10:49 |
#5690
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Woops! Par vēlu.. |
Offline | |
|
vienalga | 29. Aug 2012, 11:02 |
#5691
|
|
Kopš: 29. Aug 2012
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Saskāros ar sekojošu broblēmu: brīvkustība stūres bmehanismā, precīzāk bildē redzamajā teleskopiskajā kolonnā. Vai nav pieejamas tādas pašas neteleskopiskas? izstrādājums tiezgan patizls liekas.
http://i.ebayimg.com/t/BMW-E46-M3-OEM-STEERING-...s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqEOKp!E5(8rv0G5BOcnOVe1Gw~~60_57.JPG[ Šo ziņu laboja vienalga, 29 Aug 2012, 11:05:11 ] |
Offline | |
|
matrixxxx | 29. Aug 2012, 11:05 |
#5692
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
29 Aug 2012, 10:49:01 inferno-ex rakstīja:
Woops! Par vēlu..
Labs.
Bet ja negribas dziit uz servisu, tad meklee paceelaaju/estikaadi/bedri, panjem izshnjauc degunu (lai var labaak saost), tiiru baltu lupatu un darbojies.
Iisti citus variantus nezinu.
PS., tantes pieturaa runaa, ka iislaiciigi degvielas nopluudi var noveerst nosmeereejot ar ziepeem. Tik ja tur ir spiediens, tad domaaju, ka nesanaaks.
HVZ cik tur taisniiba, un domaaju, ka vajadzees parastaas veljas ziepes.
PPS., smeekjee droshji, no cigaretes arii E98 neaizdegas, tikai azpiipee droshaa attaalumaa. |
Offline | |
|
Laoshi | 29. Aug 2012, 11:07 |
#5693
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
29 Aug 2012, 10:49:01 inferno-ex rakstīja:
Woops! Par vēlu..
Tev arī avatars atbilstošs tādām darbībām
|
Offline | |
|
inferno-ex | 29. Aug 2012, 11:27 |
#5694
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
29 Aug 2012, 11:07:41 Laoshi rakstīja:
29 Aug 2012, 10:49:01 inferno-ex rakstīja:
Woops! Par vēlu..
Tev arī avatars atbilstošs tādām darbībām
Zinu Lab, paldies par ieteikumiem, rīt jāskatās velreiz. |
Offline | |
|
IngusSeflers
| 29. Aug 2012, 12:08 |
#5695
|
|
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
29 Aug 2012, 09:55:15 Katwiaf rakstīja:
Cik ļoti sarežģīti ir parlikt motoru no angļu mašīnas eiropas mašīnā ? (e46) ( ja tas ir iespējams)
Un ar kādām problēmām būtu jārēķinās.
Un kas vispār īsti atšķirtas uk no Euro auto, izņemot ka stūre otrā pusē?
Paldies.
Atšķirības:
1. Stūres iekārta
2. Salons /panelis,vidus konsole ar ātrumkloķi/
3. Lukturi /priekšējie/
citu atšķirību nav, takā makarē motorus iekšā no kā vēlies, vai Angļā,vai Japāņa...
|
Offline | |
|
Ri | 29. Aug 2012, 12:25 |
#5696
|
|
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
28 Aug 2012, 23:01:50 SMOT rakstīja:
28 Aug 2012, 22:15:44 agaFU rakstīja:
28 Aug 2012, 22:00:24 SMOT rakstīja:
ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē?
316-320 mazais reduktors, 323-328 lielais reduktors( par m3 neko nezinu) attieciibas arii dazaadas.
Mašīna ir 320 kupeja. Iekšā ielikts m52b28. Tagad virsū ir mazais reduktors, ja es lieku virsū lielo reduktoru tad man vēl kaut kas ir jamaina? Pusasis arī domāju likt resnās.
Ja mazā reduktora vietā liksi lielo pusasis tāpat ir jāmaina |
Offline | |
|
|
v-mareks | 29. Aug 2012, 12:40 |
#5697
|
|
Kopš: 29. Aug 2012
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Te ir kads specuks par BMW ritoso, runa par e39 sedanu. Problema tada ka ir uztaisita savirze ar svaru(prieksa 50kg+50kg), bet kad ir pilna masina( 4cilveki kopa) tiek noverots ka ed vienas aizmugurejas riepas ieksejo malu, ka to noverst un kas varetu but pa vainu... |
Offline | |
|
seeingman | 29. Aug 2012, 12:51 |
#5698
|
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| nu tad taisi savirzi ar 4 svariem
vispār jau rūpnīcas savirze ir baigais gavno, imho.
vismaz bijušajam e36 uzliku 0.15 toe in priekšā un 0.20 toe in aizmugurē, vadāmība patika daudz labāk un riepas vairs needa.
a tjipa pec saviem standartiem man gribēja likt 1 komats kautkas grādi. |
Offline | |
|
v-mareks | 29. Aug 2012, 13:00 |
#5699
|
|
Kopš: 29. Aug 2012
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
|
29 Aug 2012, 12:51:42 seeingman rakstīja:
nu tad taisi savirzi ar 4 svariem
vispār jau rūpnīcas savirze ir baigais gavno, imho.
vismaz bijušajam e36 uzliku 0.15 toe in priekšā un 0.20 toe in aizmugurē, vadāmība patika daudz labāk un riepas vairs needa.
a tjipa pec saviem standartiem man gribēja likt 1 komats kautkas grādi.
Kas ir tie toe?
Kads zin cik isti jabut svaram saliktam masina pie savirzes, jo kautkur servisa teica ka prieks, aizmugure un ari bagaznieka liek svaru... |
Offline | |
|
PiRX | 29. Aug 2012, 13:08 |
#5700
|
|
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
29 Aug 2012, 09:11:49 subaru rakstīja:
29 Aug 2012, 09:08:17 inferno-ex rakstīja:
Pil kkur starp aizmugurējiem ratiem, ~pa vidu, cik pēc pleķa stāvvietā var spriest.
bāka ... degvielas caurules ... (mēdz sarūsēt vai kā savādāk oksidēties )
Man E34 bija pušu degvielas atplūdes(?) caurule (nāk virs bākas, reāls sex mainīt) |
Offline | |
|