Online

Pašreiz BMWPower skatās 266 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
cipargalva
29. Aug 2012, 08:43 #5681

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Tak uzrauj uz pacēlāja un gan jau uzreiz atradīsi vietu, no kuras sūcas benzīns.
Offline
inferno-ex
29. Aug 2012, 08:55 #5682

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

No apakšas skatijos jau, neko nepamanīju. Tpc ir aizdomas, ka viņš sāk tecēt tikai ja ir pabraukts, un ka pēc tam kad auto kādu laiku pastāv, viņš tecēt pārstāj.
Offline
kaadzis
29. Aug 2012, 09:00 #5683

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns? Traki jau itkā nepil, bet pa minūtēm 10-15 manāms pleķis izveidojas zem auto un sak baigi ost pēc benžas. Auto apakšu nekur atsitis neesmu, tb baka noteikti tā nav.
Un papildus tam uzreiz vēlviens gļuks parādījies - degvielas datčiks bieži rāda stipri mazāku degvielas daudzumu, nekā ir patiesībā. Gan stāvot, gan braucot. Bet šad parāda +/- patieso degvielas daudzumu.

ievēro kurā mašīnas daļā tev tā peļķe veidojas! man dīzelim vismaz bija tā ka sūknis zem šofera benķa bija slikti restaurēts un kad viņs darbojās spieda gar sūkni garām, problēmas tevis aprakstītās.
Offline
inferno-ex
29. Aug 2012, 09:08 #5684

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Pil kkur starp aizmugurējiem ratiem, ~pa vidu, cik pēc pleķa stāvvietā var spriest.
Offline
subaru
29. Aug 2012, 09:11 #5685

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


29 Aug 2012, 09:08:17 inferno-ex rakstīja:
Pil kkur starp aizmugurējiem ratiem, ~pa vidu, cik pēc pleķa stāvvietā var spriest.


bāka ... degvielas caurules ... (mēdz sarūsēt vai kā savādāk oksidēties )
Offline
Katwiaf
29. Aug 2012, 09:55 #5686

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:

Cik ļoti sarežģīti ir parlikt motoru no angļu mašīnas eiropas mašīnā ? (e46) ( ja tas ir iespējams)
Un ar kādām problēmām būtu jārēķinās.

Un kas vispār īsti atšķirtas uk no Euro auto, izņemot ka stūre otrā pusē?

Paldies.
Offline
matrixxxx
29. Aug 2012, 10:36 #5687

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns?...................................................

Nav bail uziet gaisaa, vai nosvilinaat auto ?
Uzdzen uz bedres/estekaades un peeti. Ja jau paliek peljkje, tad nepaspeej izgarot un reaali pil.

Savaa laikaa sierrai pateerinsh uzkaapa uz 30L/100Km un smirdeeja peec benziina.
Izraadiijaas, ka gar mehaanisko degvielas suukni (atradaas motortelpaa) TEK garaam.
Tad gan drusku paardomaaju dziivi.
Offline
inferno-ex
29. Aug 2012, 10:41 #5688

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


29 Aug 2012, 10:36:30 matrixxxx rakstīja:

29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns?...................................................

Nav bail uziet gaisaa, vai nosvilinaat auto ?
Uzdzen uz bedres/estekaades un peeti. Ja jau paliek peljkje, tad nepaspeej izgarot un reaali pil.

Savaa laikaa sierrai pateerinsh uzkaapa uz 30L/100Km un smirdeeja peec benziina.
Izraadiijaas, ka gar mehaanisko degvielas suukni (atradaas motortelpaa) TEK garaam.
Tad gan drusku paardomaaju dziivi.


Nu biku jau ir..kamēr apakšu pētīju - centos īpaši daudz nepīpēt.
Offline
giants21
29. Aug 2012, 10:46 #5689

Kopš: 22. Mar 2009

Ziņojumi: 215

Braucu ar: e30 e32 V70


29 Aug 2012, 10:41:05 inferno-ex rakstīja:

29 Aug 2012, 10:36:30 matrixxxx rakstīja:

29 Aug 2012, 08:35:05 inferno-ex rakstīja:
Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns?...................................................

Nav bail uziet gaisaa, vai nosvilinaat auto ?
Uzdzen uz bedres/estekaades un peeti. Ja jau paliek peljkje, tad nepaspeej izgarot un reaali pil.

Savaa laikaa sierrai pateerinsh uzkaapa uz 30L/100Km un smirdeeja peec benziina.
Izraadiijaas, ka gar mehaanisko degvielas suukni (atradaas motortelpaa) TEK garaam.
Tad gan drusku paardomaaju dziivi.


Nu biku jau ir..kamēr apakšu pētīju - centos īpaši daudz nepīpēt.


Mekle ar uguni kur sak degt tur problemaa
P.s. nedari taa
Offline
inferno-ex
29. Aug 2012, 10:49 #5690

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Woops! Par vēlu..
Offline
vienalga
29. Aug 2012, 11:02 #5691

Kopš: 29. Aug 2012

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Saskāros ar sekojošu broblēmu: brīvkustība stūres bmehanismā, precīzāk bildē redzamajā teleskopiskajā kolonnā. Vai nav pieejamas tādas pašas neteleskopiskas? izstrādājums tiezgan patizls liekas.

http://i.ebayimg.com/t/BMW-E46-M3-OEM-STEERING-...s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqEOKp!E5(8rv0G5BOcnOVe1Gw~~60_57.JPG

[ Šo ziņu laboja vienalga, 29 Aug 2012, 11:05:11 ]

Offline
matrixxxx
29. Aug 2012, 11:05 #5692

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


29 Aug 2012, 10:49:01 inferno-ex rakstīja:
Woops! Par vēlu..

Labs.

Bet ja negribas dziit uz servisu, tad meklee paceelaaju/estikaadi/bedri, panjem izshnjauc degunu (lai var labaak saost), tiiru baltu lupatu un darbojies.
Iisti citus variantus nezinu.

PS., tantes pieturaa runaa, ka iislaiciigi degvielas nopluudi var noveerst nosmeereejot ar ziepeem. Tik ja tur ir spiediens, tad domaaju, ka nesanaaks.
HVZ cik tur taisniiba, un domaaju, ka vajadzees parastaas veljas ziepes.

PPS., smeekjee droshji, no cigaretes arii E98 neaizdegas, tikai azpiipee droshaa attaalumaa.
Offline
Laoshi
29. Aug 2012, 11:07 #5693

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Aug 2012, 10:49:01 inferno-ex rakstīja:
Woops! Par vēlu..


Tev arī avatars atbilstošs tādām darbībām

Offline
inferno-ex
29. Aug 2012, 11:27 #5694

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


29 Aug 2012, 11:07:41 Laoshi rakstīja:

29 Aug 2012, 10:49:01 inferno-ex rakstīja:
Woops! Par vēlu..


Tev arī avatars atbilstošs tādām darbībām




Zinu Lab, paldies par ieteikumiem, rīt jāskatās velreiz.
Offline
IngusSeflers
29. Aug 2012, 12:08 #5695

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


29 Aug 2012, 09:55:15 Katwiaf rakstīja:
Cik ļoti sarežģīti ir parlikt motoru no angļu mašīnas eiropas mašīnā ? (e46) ( ja tas ir iespējams)
Un ar kādām problēmām būtu jārēķinās.

Un kas vispār īsti atšķirtas uk no Euro auto, izņemot ka stūre otrā pusē?

Paldies.
Atšķirības:
1. Stūres iekārta
2. Salons /panelis,vidus konsole ar ātrumkloķi/
3. Lukturi /priekšējie/
citu atšķirību nav, takā makarē motorus iekšā no kā vēlies, vai Angļā,vai Japāņa...
Offline
Ri
29. Aug 2012, 12:25 #5696

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu


28 Aug 2012, 23:01:50 SMOT rakstīja:

28 Aug 2012, 22:15:44 agaFU rakstīja:

28 Aug 2012, 22:00:24 SMOT rakstīja:
ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē?

316-320 mazais reduktors, 323-328 lielais reduktors( par m3 neko nezinu) attieciibas arii dazaadas.

Mašīna ir 320 kupeja. Iekšā ielikts m52b28. Tagad virsū ir mazais reduktors, ja es lieku virsū lielo reduktoru tad man vēl kaut kas ir jamaina? Pusasis arī domāju likt resnās.

Ja mazā reduktora vietā liksi lielo pusasis tāpat ir jāmaina
Offline
v-mareks
29. Aug 2012, 12:40 #5697

Kopš: 29. Aug 2012

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Te ir kads specuks par BMW ritoso, runa par e39 sedanu. Problema tada ka ir uztaisita savirze ar svaru(prieksa 50kg+50kg), bet kad ir pilna masina( 4cilveki kopa) tiek noverots ka ed vienas aizmugurejas riepas ieksejo malu, ka to noverst un kas varetu but pa vainu...
Offline
seeingman
29. Aug 2012, 12:51 #5698

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

nu tad taisi savirzi ar 4 svariem
vispār jau rūpnīcas savirze ir baigais gavno, imho.
vismaz bijušajam e36 uzliku 0.15 toe in priekšā un 0.20 toe in aizmugurē, vadāmība patika daudz labāk un riepas vairs needa.
a tjipa pec saviem standartiem man gribēja likt 1 komats kautkas grādi.
Offline
v-mareks
29. Aug 2012, 13:00 #5699

Kopš: 29. Aug 2012

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


29 Aug 2012, 12:51:42 seeingman rakstīja:
nu tad taisi savirzi ar 4 svariem
vispār jau rūpnīcas savirze ir baigais gavno, imho.
vismaz bijušajam e36 uzliku 0.15 toe in priekšā un 0.20 toe in aizmugurē, vadāmība patika daudz labāk un riepas vairs needa.
a tjipa pec saviem standartiem man gribēja likt 1 komats kautkas grādi.




Kas ir tie toe?
Kads zin cik isti jabut svaram saliktam masina pie savirzes, jo kautkur servisa teica ka prieks, aizmugure un ari bagaznieka liek svaru...
Offline
PiRX
29. Aug 2012, 13:08 #5700

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


29 Aug 2012, 09:11:49 subaru rakstīja:

29 Aug 2012, 09:08:17 inferno-ex rakstīja:
Pil kkur starp aizmugurējiem ratiem, ~pa vidu, cik pēc pleķa stāvvietā var spriest.


bāka ... degvielas caurules ... (mēdz sarūsēt vai kā savādāk oksidēties )


Man E34 bija pušu degvielas atplūdes(?) caurule (nāk virs bākas, reāls sex mainīt)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo