Autors | Ziņojums |
chaboska | 03. Aug 2020, 12:16 |
#5681
|
|
Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
|
03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?
Noamini ķēdi un brauc. 3.0d tapat jāmaina ķēde pie attiecīgā nobraukuma. Iespējams lielāks diskomforts, jo 2.0d skaļāks. |
Online | |
|
radiaators | 03. Aug 2020, 12:16 |
#5682
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?
Ķēdes jāmaina kā vieniem, tā otriem...bez starpības ! |
Offline | |
|
BigDog24 | 03. Aug 2020, 13:03 |
#5683
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Es pabrauktu ar abiem diviem- man pašam tuvāks 20d, jo lielākoties braucu līdz 100km/h. To motoru daudz maz izgriežu vismaz līdz 3k apgriezieniem. Ātrumkārba tāpat arī atļauj normāli kruizēt pa maģistrālēm. |
Offline | |
|
rabbit | 03. Aug 2020, 21:11 |
#5684
|
|
Kopš: 03. Jan 2010
No: Gulbene
Ziņojumi: 244
Braucu ar: f11 530xd
| Ir kādam kontakti čaumalu strūklai , kas var atbraukt un iztīrīt ieplūdes portus n57? |
Offline | |
|
protams | 04. Aug 2020, 09:08 |
#5685
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?
Pa lielam viss tas pats. nobraucu ar 520d no 54-122kkm, profilaksei uz 80kkm nomainīju ķēdes, nepatika man tāds kā šik-šiks no motortelpas, vibrācija arī kļuva mazāka, priekšā viens gultnis gaudoja un laikam arī vienu sailentbloku priekšā mainīja, apkopes pārsvarā, patēŗiņš uz trases tikai pēc grāmatas, pilsētā visi 8-9 bet tas dēļ R19 ar RF gan jau...
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Online | |
|
Kaross | 04. Aug 2020, 09:09 |
#5686
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet NEuzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?
Nedaudz pielaboju tavu rakstīto. Jebkurš tas dzinējs virs 250-300k km sāks sevi parādīt no "labās" puses. Kopš es pārsvarā ar viņiem strādāju pēdējos gadus, liekas, ka lielāki sūdi netiek ražoti. Uzsvars uz pārsvarā, jo vienkārši neko citu nevajag remontēt, serviss ir noslogots ar šiem vien.
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Online | |
|
Gats | 04. Aug 2020, 13:19 |
#5687
|
|
Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Kas parsvaraa par problema ir?kapitalka vai kkas vienkarsaks? |
Offline | |
|
radiaators | 04. Aug 2020, 14:30 |
#5688
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
04 Aug 2020, 13:19:17 @Gats rakstīja:
Kas parsvaraa par problema ir?kapitalka vai kkas vienkarsaks?
Ja eļļu maina ar lieliem intervāliem, tad var šāles apraut dzinējam...
- ķēdes plīst
- ieplūdes kolektori jātīra no sodrejiem un tiem mēdz izkust/izdegt caurumi
- dzinēja vārstu vāka deformēšanās - bieža parādība
- Egr vārst mēdz nosprūst
- Kvēpu filtrs jāuzmana
- Mēdz izveidoties caurumi atgāzu dzesētājā, bet no kaut kāda izlaiduma gada bija atsaukums, ja nemaldos - 2013.g
- Metāla skaidas augstspiediena sūknī draud, ja izbrauc tukšu bāku un pēctam zāģē ar tukšu sūkni, tā te poweristi saka no savas pieredzes...
Kaut kā tā...[ Šo ziņu laboja radiaators, 04 Aug 2020, 14:30:33 ] |
Offline | |
|
|
R_S | 04. Aug 2020, 14:33 |
#5689
|
|
Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
| F11 atteicās darboties logu pogu un spoguļu panelis vadītaja durvīs kā arī sēdekļu atmiņa.
Zināma problēma? |
Offline | |
|
Elviss | 04. Aug 2020, 14:39 |
#5690
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22125
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| vēl F11 tipiski piekares balonu maiņa, arī kompresora.
tekošas kreisās aizmugures durvis.
Atsaukums bija gan EGR, gan kaut kādam kondiškas radiatoram
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
sn | 04. Aug 2020, 14:48 |
#5691
|
|
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
04 Aug 2020, 09:09:44 @Kaross rakstīja:
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.
un B47?
augstāk vispār diskusijā nevar saprast, ja piemin kaut kādu 2.5 nevis norāda vai 525D pieredze ir bijusi ar N57D30 6 cilindru vai N47D20 4 cilindru dzinēju
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
radiaators | 04. Aug 2020, 15:06 |
#5692
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
04 Aug 2020, 14:48:14 @sn rakstīja:
04 Aug 2020, 09:09:44 @Kaross rakstīja:
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.
un B47?
augstāk vispār diskusijā nevar saprast, ja piemin kaut kādu 2.5 nevis norāda vai 525D pieredze ir bijusi ar N57D30 6 cilindru vai N47D20 4 cilindru dzinēju
Cilvēks jautāja par f11 520 tātad attiecīgi N47D20 un jautāja arī ar ko tas atšķiras no f11 525D vai 530D N57D30 - diskusijā iesaistītajiem uzreiz bija skaidra jautājuma būtība... |
Offline | |
|
sn | 04. Aug 2020, 15:31 |
#5693
|
|
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| viņš jautāja par 2.0d, tātad tur var būt 518D/520D/525D N47D20 vai 518D/520D B47D20. un tad jau tālāk prasīja, ar ko atšķiras no N57D30 turbo, twin turbo vai tri-turbo
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
Gats | 04. Aug 2020, 17:29 |
#5694
|
|
Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Nu butiba jau interese ta uzticiba...ja neskaita jaudu vai 2.0d ir tik pat uzticams ka 2.5 vai 3.0d? |
Offline | |
|
sn | 04. Aug 2020, 17:40 |
#5695
|
|
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| nav tāda 2.5, ir vairākas variācijas ar 2 litru N47D20, 2 litru B47D20 un 3 litru N57D30.
ja ar 2.5 domā 525D, tad vismaz pieraksti vai runā par 3 litru N57D30 vai 2 litru N47D20.
uzticība dīzeļiem gan jau ir ok, vari pēc pirkšanas aizdoties uz kādu servisu un nomainīt visu, kas liks naktīs mierīgāk gulēt (ķēdi, dpf). ikgadējās apkopes viņiem ir lētas, ja nebrauc tik daudz, lai eļļu būtu jāmaina biežāk kā reizi gadā. vienīgais lielais ieguldījums man ir bremžu disiki, tie gan vismaz e60 bija atkarīgi no auto jaudas, gan jau F10 ir līdzīgi un mazāk jaudīgiem pienākas mazāki un lētāki diski. bet nu tāpat 4 diski + 4 kluči nemaz tādu kosmosu nemaksā, lai tas būtu iemesls nepirkt F10.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
mariigais | 04. Aug 2020, 21:58 |
#5696
|
|
Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
| Droši vari ņemt manējo
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/52....html?1596567492
Cenu apspriedisim.
Dzinējs N47 ar mainītām ķēdēm utt[ Šo ziņu laboja mariigais, 04 Aug 2020, 21:59:44 ] |
Offline | |
|
|
protams | 04. Aug 2020, 22:48 |
#5697
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
04 Aug 2020, 21:58:48 @mariigais rakstīja:
Droši vari ņemt manējo
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/52....html?1596567492
Cenu apspriedisim.
Dzinējs N47 ar mainītām ķēdēm utt
13
Savu pilnāku un ar oem 122kkm pirms gada pa 13 atdevu ..kā var nebūt zenona [ Šo ziņu laboja protams, 04 Aug 2020, 22:49:48 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Online | |
|
mariigais | 05. Aug 2020, 09:14 |
#5698
|
|
Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
| Atbrauks un noliks reālu naudu tad ari nometīšu
Citādi perekupi redzot mazus ciparus sāk jāt smadzeni un domā, ka covid dèļ atdos vispār pa kapeikām
Par xenonu pats brīnijos bet tā kā mašīna uzrunāja, tad pievēru uz to aci Vispār tā komplektācija dīvaina ir HUD un 360 gradu kameras, bet nav xenona un distance [ Šo ziņu laboja mariigais, 05 Aug 2020, 09:17:09 ] |
Offline | |
|
kb | 08. Aug 2020, 16:43 |
#5699
|
|
Kopš: 02. Jan 2007
Ziņojumi: 199
Braucu ar: i3s / Lexus GS300
| F10 priekšējā piekarē jāmaina viens šarnīrs. TRW, Lemforder un Meyle līdzīgā cenā, Febi Bilstein un Delphi drusku lētāki, Topran vēl drusku lētāks.
BMW OEM četrreiz dārgāks par Lemforder.
Kuru ražotāju iesakāt?[ Šo ziņu laboja kb, 08 Aug 2020, 16:46:03 ] |
Offline | |
|
radiaators | 08. Aug 2020, 16:59 |
#5700
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
08 Aug 2020, 16:43:05 @kb rakstīja:
F10 priekšējā piekarē jāmaina viens šarnīrs. TRW, Lemforder un Meyle līdzīgā cenā, Febi Bilstein un Delphi drusku lētāki, Topran vēl drusku lētāks.
BMW OEM četrreiz dārgāks par Lemforder.
Kuru ražotāju iesakāt?
Man subjektīvais viedoklis, ka Lemforder ir ok. Arī kaut kādu lielo ķegu mainiju - maksāja kaut kas ap 100euro...[ Šo ziņu laboja radiaators, 08 Aug 2020, 16:59:54 ] |
Offline | |
|