Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
chaboska
03. Aug 2020, 12:16 #5681

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: E91


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?

Noamini ķēdi un brauc. 3.0d tapat jāmaina ķēde pie attiecīgā nobraukuma. Iespējams lielāks diskomforts, jo 2.0d skaļāks.
Online
radiaators
03. Aug 2020, 12:16 #5682

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?

Ķēdes jāmaina kā vieniem, tā otriem...bez starpības !
Offline
BigDog24
03. Aug 2020, 13:03 #5683

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Es pabrauktu ar abiem diviem- man pašam tuvāks 20d, jo lielākoties braucu līdz 100km/h. To motoru daudz maz izgriežu vismaz līdz 3k apgriezieniem. Ātrumkārba tāpat arī atļauj normāli kruizēt pa maģistrālēm.
Offline
rabbit
03. Aug 2020, 21:11 #5684

Kopš: 03. Jan 2010

No: Gulbene

Ziņojumi: 244

Braucu ar: f11 530xd

Ir kādam kontakti čaumalu strūklai , kas var atbraukt un iztīrīt ieplūdes portus n57?
Offline
protams
04. Aug 2020, 09:08 #5685

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet uzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?

Pa lielam viss tas pats. nobraucu ar 520d no 54-122kkm, profilaksei uz 80kkm nomainīju ķēdes, nepatika man tāds kā šik-šiks no motortelpas, vibrācija arī kļuva mazāka, priekšā viens gultnis gaudoja un laikam arī vienu sailentbloku priekšā mainīja, apkopes pārsvarā, patēŗiņš uz trases tikai pēc grāmatas, pilsētā visi 8-9 bet tas dēļ R19 ar RF gan jau...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
Kaross
04. Aug 2020, 09:09 #5686

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Aug 2020, 12:13:35 @Gats rakstīja:
Nu tas skaidrs ja,bet NEuzticams tik pat cik 2.5 un 3.0d vai ir tomer 2.0d lielakas problemas?piem.ta pati kkede dziivo mazaak vai tomer atskkiriibas uzticamiibas zinnaa tas pats tik jauda maza?


Nedaudz pielaboju tavu rakstīto. Jebkurš tas dzinējs virs 250-300k km sāks sevi parādīt no "labās" puses. Kopš es pārsvarā ar viņiem strādāju pēdējos gadus, liekas, ka lielāki sūdi netiek ražoti. Uzsvars uz pārsvarā, jo vienkārši neko citu nevajag remontēt, serviss ir noslogots ar šiem vien.
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Online
Gats
04. Aug 2020, 13:19 #5687

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Kas parsvaraa par problema ir?kapitalka vai kkas vienkarsaks?
Offline
radiaators
04. Aug 2020, 14:30 #5688

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


04 Aug 2020, 13:19:17 @Gats rakstīja:
Kas parsvaraa par problema ir?kapitalka vai kkas vienkarsaks?

Ja eļļu maina ar lieliem intervāliem, tad var šāles apraut dzinējam...
- ķēdes plīst
- ieplūdes kolektori jātīra no sodrejiem un tiem mēdz izkust/izdegt caurumi
- dzinēja vārstu vāka deformēšanās - bieža parādība
- Egr vārst mēdz nosprūst
- Kvēpu filtrs jāuzmana
- Mēdz izveidoties caurumi atgāzu dzesētājā, bet no kaut kāda izlaiduma gada bija atsaukums, ja nemaldos - 2013.g
- Metāla skaidas augstspiediena sūknī draud, ja izbrauc tukšu bāku un pēctam zāģē ar tukšu sūkni, tā te poweristi saka no savas pieredzes...
Kaut kā tā...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 04 Aug 2020, 14:30:33 ]

Offline
R_S
04. Aug 2020, 14:33 #5689

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku

F11 atteicās darboties logu pogu un spoguļu panelis vadītaja durvīs kā arī sēdekļu atmiņa.
Zināma problēma?
Offline
Elviss
04. Aug 2020, 14:39 #5690

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'

vēl F11 tipiski piekares balonu maiņa, arī kompresora.

tekošas kreisās aizmugures durvis.


Atsaukums bija gan EGR, gan kaut kādam kondiškas radiatoram

-----------------

RT Translations
Offline
sn
04. Aug 2020, 14:48 #5691

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


04 Aug 2020, 09:09:44 @Kaross rakstīja:
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.

un B47?

augstāk vispār diskusijā nevar saprast, ja piemin kaut kādu 2.5 nevis norāda vai 525D pieredze ir bijusi ar N57D30 6 cilindru vai N47D20 4 cilindru dzinēju

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
radiaators
04. Aug 2020, 15:06 #5692

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


04 Aug 2020, 14:48:14 @sn rakstīja:

04 Aug 2020, 09:09:44 @Kaross rakstīja:
Proporcionāli e39 m57 iet 500-600k km bez problēmām
E60 M57 iet 400-500k km.
F10 N57 iet 250-300k km.

un B47?

augstāk vispār diskusijā nevar saprast, ja piemin kaut kādu 2.5 nevis norāda vai 525D pieredze ir bijusi ar N57D30 6 cilindru vai N47D20 4 cilindru dzinēju

Cilvēks jautāja par f11 520 tātad attiecīgi N47D20 un jautāja arī ar ko tas atšķiras no f11 525D vai 530D N57D30 - diskusijā iesaistītajiem uzreiz bija skaidra jautājuma būtība...
Offline
sn
04. Aug 2020, 15:31 #5693

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

viņš jautāja par 2.0d, tātad tur var būt 518D/520D/525D N47D20 vai 518D/520D B47D20. un tad jau tālāk prasīja, ar ko atšķiras no N57D30 turbo, twin turbo vai tri-turbo

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Gats
04. Aug 2020, 17:29 #5694

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Nu butiba jau interese ta uzticiba...ja neskaita jaudu vai 2.0d ir tik pat uzticams ka 2.5 vai 3.0d?
Offline
sn
04. Aug 2020, 17:40 #5695

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nav tāda 2.5, ir vairākas variācijas ar 2 litru N47D20, 2 litru B47D20 un 3 litru N57D30.

ja ar 2.5 domā 525D, tad vismaz pieraksti vai runā par 3 litru N57D30 vai 2 litru N47D20.

uzticība dīzeļiem gan jau ir ok, vari pēc pirkšanas aizdoties uz kādu servisu un nomainīt visu, kas liks naktīs mierīgāk gulēt (ķēdi, dpf). ikgadējās apkopes viņiem ir lētas, ja nebrauc tik daudz, lai eļļu būtu jāmaina biežāk kā reizi gadā. vienīgais lielais ieguldījums man ir bremžu disiki, tie gan vismaz e60 bija atkarīgi no auto jaudas, gan jau F10 ir līdzīgi un mazāk jaudīgiem pienākas mazāki un lētāki diski. bet nu tāpat 4 diski + 4 kluči nemaz tādu kosmosu nemaksā, lai tas būtu iemesls nepirkt F10.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
mariigais
04. Aug 2020, 21:58 #5696

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Droši vari ņemt manējo
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/52....html?1596567492
Cenu apspriedisim.
Dzinējs N47 ar mainītām ķēdēm utt

[ Šo ziņu laboja mariigais, 04 Aug 2020, 21:59:44 ]

Offline
protams
04. Aug 2020, 22:48 #5697

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


04 Aug 2020, 21:58:48 @mariigais rakstīja:
Droši vari ņemt manējo
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/52....html?1596567492
Cenu apspriedisim.
Dzinējs N47 ar mainītām ķēdēm utt

13
Savu pilnāku un ar oem 122kkm pirms gada pa 13 atdevu ..kā var nebūt zenona

[ Šo ziņu laboja protams, 04 Aug 2020, 22:49:48 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
mariigais
05. Aug 2020, 09:14 #5698

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Atbrauks un noliks reālu naudu tad ari nometīšu
Citādi perekupi redzot mazus ciparus sāk jāt smadzeni un domā, ka covid dèļ atdos vispār pa kapeikām
Par xenonu pats brīnijos bet tā kā mašīna uzrunāja, tad pievēru uz to aci Vispār tā komplektācija dīvaina ir HUD un 360 gradu kameras, bet nav xenona un distance

[ Šo ziņu laboja mariigais, 05 Aug 2020, 09:17:09 ]

Offline
kb
08. Aug 2020, 16:43 #5699

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

F10 priekšējā piekarē jāmaina viens šarnīrs. TRW, Lemforder un Meyle līdzīgā cenā, Febi Bilstein un Delphi drusku lētāki, Topran vēl drusku lētāks.
BMW OEM četrreiz dārgāks par Lemforder.
Kuru ražotāju iesakāt?

[ Šo ziņu laboja kb, 08 Aug 2020, 16:46:03 ]

Offline
radiaators
08. Aug 2020, 16:59 #5700

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


08 Aug 2020, 16:43:05 @kb rakstīja:
F10 priekšējā piekarē jāmaina viens šarnīrs. TRW, Lemforder un Meyle līdzīgā cenā, Febi Bilstein un Delphi drusku lētāki, Topran vēl drusku lētāks.
BMW OEM četrreiz dārgāks par Lemforder.
Kuru ražotāju iesakāt?

Man subjektīvais viedoklis, ka Lemforder ir ok. Arī kaut kādu lielo ķegu mainiju - maksāja kaut kas ap 100euro...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 08 Aug 2020, 16:59:54 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo