Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
AAE
02. Sep 2021, 11:12 #5661

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Uzņēmums ar ~10 mašīnu lielu autoparku.
Domājam nomainīt visu parku uz jauniem auto. Ne kabluki, bet idejiski menedžeru mašīnas, kaut cik reprezentablas.
Operatīvais vai pilna servisa līzings?

Kuri ir sakarīgākie no pilna servisa līzinga kompānijām?
Offline
wanksta
02. Sep 2021, 12:03 #5662

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7375

Braucu ar: muti

Nesen skatījāmies "jaunu demo" toijotu pilna servisa lizingà G. Astras, sludinàjumà 500 nobraukums, dzīvē 7500, izliekàs pa muļķi un uz jautàjumu kāpēc nav norādīts pareizi standarta atmazkas ķip es jau neliku, kàda cits nepareizi būs ielicis utt, sàns noskràpēts, kasjaki pa perimetru, salons netīrs, sajūta tàda ka pērc lietotu auto nevis jaunu kà sola sludinàjumà un pa telefonu, neko īpaši nezinu par to kantori bet sajūta palika tàda diezgan skàba pēc apmeklējuma
Offline
7977
02. Sep 2021, 15:46 #5663

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 390

Braucu ar:


02 Sep 2021, 11:12:31 @AAE rakstīja:
Uzņēmums ar ~10 mašīnu lielu autoparku.
Domājam nomainīt visu parku uz jauniem auto. Ne kabluki, bet idejiski menedžeru mašīnas, kaut cik reprezentablas.
Operatīvais vai pilna servisa līzings?

Kuri ir sakarīgākie no pilna servisa līzinga kompānijām?


Mēs ar stipri lielāku autoparku līdzīgā sitācijā izvelejamies op līzingu. Pilna servisa līzingi jau principā nodarbojas ar rēķinu administrēšanu un viss, ja vien neizvēlies ka viņi iet TA, savac auto uz apkopi un tmldz ekstras. No izmaksu viedokļa neredzu tiem pakalpojumiem nekādu jēgu - uz aci teiktu ka starpība bija 50-60 eur par auto mēnesī. Taisi cenu aptauju, savac info no dīleriem par apkopēm etc, apdrošinašanas iespejams jau paši oplīzinga kantori piedāvās.
Offline
cmax
02. Sep 2021, 16:51 #5664

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


02 Sep 2021, 15:46:22 @7977 rakstīja:

02 Sep 2021, 11:12:31 @AAE rakstīja:
Uzņēmums ar ~10 mašīnu lielu autoparku.
Domājam nomainīt visu parku uz jauniem auto. Ne kabluki, bet idejiski menedžeru mašīnas, kaut cik reprezentablas.
Operatīvais vai pilna servisa līzings?

Kuri ir sakarīgākie no pilna servisa līzinga kompānijām?


Mēs ar stipri lielāku autoparku līdzīgā sitācijā izvelejamies op līzingu. Pilna servisa līzingi jau principā nodarbojas ar rēķinu administrēšanu un viss, ja vien neizvēlies ka viņi iet TA, savac auto uz apkopi un tmldz ekstras. No izmaksu viedokļa neredzu tiem pakalpojumiem nekādu jēgu - uz aci teiktu ka starpība bija 50-60 eur par auto mēnesī. Taisi cenu aptauju, savac info no dīleriem par apkopēm etc, apdrošinašanas iespejams jau paši oplīzinga kantori piedāvās.

Ja ir cilvēks kam ir laiks ap to autoparku darboties tad ir labi, savādāk-paši zvana kad riepas laiks mainīt, apdrošināšanas visas sakārto, tāpat arī KASKO/OCTA pieteikumus saformē. Riepu sagāde un sekošana līdzi nobraukumiem. Tāpat lielie kantori var krietni stiprāk pie dīlera durvīm paklauvēt kautkādu nerisināmu problēmu gadījumos. Lietošanas termiņa beigās lielākā problēma ar salona nolietojumu jo visas skādes kas ir ārpus "dabiskā nolietojuma" tiek skaitītas ar jaunu detaļu cenu un padzīvotakam auto cipari var saskreit diezgan iespaidīgi.
Offline
Amphiney
02. Sep 2021, 17:13 #5665

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Kad Škoda beidzot samainīs instrumentu paneli uz ko skatāmāku?

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 02 Sep 2021, 17:14:05 ]

Offline
Remjanis
02. Sep 2021, 18:59 #5666

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


01 Sep 2021, 19:03:41 @1UP rakstīja:

01 Sep 2021, 17:18:25 @karro rakstīja:
iet/neiet ir arī dikti subjektīvi, nesenīt biju paņēmis citybee hibrīdkoijotu (auris vai .. nu kaut kādi 4 metri mašinas, nez); kā jau nomas auto, tur droši vien ir 0.7l benzīns un fēna motors hibrīdam, jo pa pilsētu vēl cik necik, bet ārpus pilsētas tas auto ir nāvīgi un bīstami kusls, bet ražošanā tas ir nonācis, cilvēki laikam pērk, un laikam tak viņiem pietiek


Es ari to miskasti biju panemis, tas ir pizdec, ka ar ko tadu var braukt. Plastmasas taburete. Uz bolt skrejritena daudz ertak par to miskasti.



Ha ha..labs vērtējums.Ar kādu auto tad brauc pats,ja nav noslēpums? Protams,ka nav tur Bentlija komforts,bet nu daudz labāks par desmit un vairāk gadīgu lūzni ar reālajiem 600tkm jau nu ir.Man auto ir vajadzīgs lai vienmēr nokļūtu no punkta A uz B,nevis lai tajā dzīvotu,apmeklētu servisus un pārdzīvotu par katru skraboņu.Pašam jau divus gadus ir 2,0 hibrīdkorolla un teikt,ka viņa vispār neiet un grab uz nebēdu nu nekādi nevaru. Lai gan tas nav vienīgais auto,braukts tiek bieži un bez neparedzētiem servisa apmeklējumiem.
Offline
Zuc
02. Sep 2021, 19:14 #5667

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kūtiņu


02 Sep 2021, 16:51:21 @cmax rakstīja:

02 Sep 2021, 15:46:22 @7977 rakstīja:

02 Sep 2021, 11:12:31 @AAE rakstīja:
Uzņēmums ar ~10 mašīnu lielu autoparku.
Domājam nomainīt visu parku uz jauniem auto. Ne kabluki, bet idejiski menedžeru mašīnas, kaut cik reprezentablas.
Operatīvais vai pilna servisa līzings?

Kuri ir sakarīgākie no pilna servisa līzinga kompānijām?


Mēs ar stipri lielāku autoparku līdzīgā sitācijā izvelejamies op līzingu. Pilna servisa līzingi jau principā nodarbojas ar rēķinu administrēšanu un viss, ja vien neizvēlies ka viņi iet TA, savac auto uz apkopi un tmldz ekstras. No izmaksu viedokļa neredzu tiem pakalpojumiem nekādu jēgu - uz aci teiktu ka starpība bija 50-60 eur par auto mēnesī. Taisi cenu aptauju, savac info no dīleriem par apkopēm etc, apdrošinašanas iespejams jau paši oplīzinga kantori piedāvās.

Ja ir cilvēks kam ir laiks ap to autoparku darboties tad ir labi, savādāk-paši zvana kad riepas laiks mainīt, apdrošināšanas visas sakārto, tāpat arī KASKO/OCTA pieteikumus saformē. Riepu sagāde un sekošana līdzi nobraukumiem. Tāpat lielie kantori var krietni stiprāk pie dīlera durvīm paklauvēt kautkādu nerisināmu problēmu gadījumos. Lietošanas termiņa beigās lielākā problēma ar salona nolietojumu jo visas skādes kas ir ārpus "dabiskā nolietojuma" tiek skaitītas ar jaunu detaļu cenu un padzīvotakam auto cipari var saskreit diezgan iespaidīgi.


Ar pilna servisa līzingu tikai slikta pieredze. Pēc 5 gadiem, kad auto bija jāatdod atpakaļ (ap 40 gab), tad kantoris tādu ciparu uzrēķināja (līdz 20% no jauna auto cenas par katru auto) par it kā defektiem, kas ir pāri par dabisko nolietojumu - rēķinos bija pat logu šķidrums, jaunas logu slotiņas u.c. figņa salikta, kā arī it kā uz maiņu lukturi (kas nebija ne sasisti nekā, vnk pa 5 gadu laikā drusku "nomatējušies" ), daudzām dažādu dilstošo detaļu maiņa (lai gan nav pienācis laiks mainīt (bremžu diki par piemēru), visām defaultā lielās/mazās apkopes izmaksas (lai gan apkope tikko bijusi) u.t.t., u.tml. Respektīvi gribēja atjaunot kā it kā jauna auto stāvoklis, lai gan mašīnām līdz 100k nobraukums pa 5 gadiem (un ne pa pilsētu "drāztas" ). Principa pēc iztiesājāmies (5 gadi, 2x AT). Rezultātā maksājamā summa /7. Bet nu tiesvedības process arī bija ne bez trikiem - tiesa ļoti uzkrītoši daudzreiz par labu viņiem "vilka". Rezumē no visa šī - nekāds pilns serviss, tikai īpašumā. No tā paši arī mācījāmies. Pēc tam man cilvēks, kas pie dīlera ir ar oplīzi strādājis, pastāstija, ka ar to arī ir līdzīgi, bet ir iespējas izdarīt tā, lai šādi triki nav.

[ Šo ziņu laboja Zuc, 02 Sep 2021, 19:15:26 ]

Offline
EmWe
02. Sep 2021, 19:28 #5668

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1446

Braucu ar:


01 Sep 2021, 12:39:43 @RR04 rakstīja:

01 Sep 2021, 12:08:17 @desadesa rakstīja:

31 Aug 2021, 23:50:31 @shmurger rakstīja:

07 Jun 2021, 17:45:21 @edzulis rakstīja:
šItās lamatas uzticamas, ja salīdzina ar W213 vai G30?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/v90/boogfp.html(V90 D3 2017)
zviedrijā, kuram neuzprasi , visi ir starā. Protams skeptiķi vienmēr ir, bet tie parasti ir tie , kuri ar smeldzi atcerās 740, 850 utt


jāskatās vai nav viss nopuņķojies... youtube jaunais xc90 ar ~100km izskatījās sliktāk par nojātu opeli

vai tad tas nav atkarīgs no īpašnieka?
zinu, ka D4204T14 mēdz puņķoties vārstu vāka blīve uz salona pusi, bet nekas traks


Pirms savējā T5 iegādes, papļāpāju ar Mūsas mehāniķi, kas silti ieteica, ja nav paredzēti lielie nobraukumi (virs 25K gadā), skatīties uz benzīniekiem. Ķīseļi sulojot, problēmas ar turbīnu un powerpulse trubām.
No personīgās pieredzes uz doto brīdi bez regulārajām eļļas maiņām nomainīti priekšējie un aizmugurējie bremžu kluči (2 gados 46K km) tas tik dēļ adaptīvā kruīza un auto hold. Viss pārējais stīgā. Jā un vēl kas... V90 kopā skrūvē svensoni, s90 - šķībie
Offline
versatile
02. Sep 2021, 19:45 #5669

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1174

Braucu ar:


01 Sep 2021, 23:55:56 @Celtnieks7 rakstīja:

01 Sep 2021, 23:30:34 @1UP rakstīja:
Hvz vai iet vai neiet, ne par to ir runa. Sajutas ar vinu braucot, ka plastmasas kaste ar tabureti un koka ratiem. Pec ta suda iekapjot kkada VW Golf, golfs liekas, ka W222.


Bullshit. Jaunajai Corollai aizmugurē vismaz neatkarīgā piekare nevis kā lētākajām Golfa versijām balka. Corollas piekare ir gandrīz tikpat laba, vienīgi skaņas izolācija sūdīgāka, ko var pieciest.


Tagad piespeidu kārtā nācās ar vienu pēc otras pabraukāt ar divām nehibrīda korollām.
1.2 benz 85kw hečbeks un 1.6 benz 97kw sedans
Pa lielam viss pārējais identisks, adaptīvais, piestūrēšana (mēsls, mēdz stūrēt pretējā, ja labajā pusē līnija nav paralēla viduslīnijai)

Ar mazo hečbeku 3,5 cilvēki izbraucām Latgali, bija braucams un varēja pat apdzīt, patēriņš ap 6 litri.
Sedans ar it kā jaudīgāku motoru skaļāk rūc un nekur nebrauc. Vienkārši neiet.
Skaņas izolācija pakaļā, bet uz ceļa turas ne sliktāk kā F31.
Offline
RaL
02. Sep 2021, 20:23 #5670

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3573

Braucu ar: kruīzu


02 Sep 2021, 19:14:06 @Zuc rakstīja:

02 Sep 2021, 16:51:21 @cmax rakstīja:

02 Sep 2021, 15:46:22 @7977 rakstīja:

02 Sep 2021, 11:12:31 @AAE rakstīja:
Uzņēmums ar ~10 mašīnu lielu autoparku.
Domājam nomainīt visu parku uz jauniem auto. Ne kabluki, bet idejiski menedžeru mašīnas, kaut cik reprezentablas.
Operatīvais vai pilna servisa līzings?

Kuri ir sakarīgākie no pilna servisa līzinga kompānijām?


Mēs ar stipri lielāku autoparku līdzīgā sitācijā izvelejamies op līzingu. Pilna servisa līzingi jau principā nodarbojas ar rēķinu administrēšanu un viss, ja vien neizvēlies ka viņi iet TA, savac auto uz apkopi un tmldz ekstras. No izmaksu viedokļa neredzu tiem pakalpojumiem nekādu jēgu - uz aci teiktu ka starpība bija 50-60 eur par auto mēnesī. Taisi cenu aptauju, savac info no dīleriem par apkopēm etc, apdrošinašanas iespejams jau paši oplīzinga kantori piedāvās.

Ja ir cilvēks kam ir laiks ap to autoparku darboties tad ir labi, savādāk-paši zvana kad riepas laiks mainīt, apdrošināšanas visas sakārto, tāpat arī KASKO/OCTA pieteikumus saformē. Riepu sagāde un sekošana līdzi nobraukumiem. Tāpat lielie kantori var krietni stiprāk pie dīlera durvīm paklauvēt kautkādu nerisināmu problēmu gadījumos. Lietošanas termiņa beigās lielākā problēma ar salona nolietojumu jo visas skādes kas ir ārpus "dabiskā nolietojuma" tiek skaitītas ar jaunu detaļu cenu un padzīvotakam auto cipari var saskreit diezgan iespaidīgi.


Ar pilna servisa līzingu tikai slikta pieredze. Pēc 5 gadiem, kad auto bija jāatdod atpakaļ (ap 40 gab), tad kantoris tādu ciparu uzrēķināja (līdz 20% no jauna auto cenas par katru auto) par it kā defektiem, kas ir pāri par dabisko nolietojumu - rēķinos bija pat logu šķidrums, jaunas logu slotiņas u.c. figņa salikta, kā arī it kā uz maiņu lukturi (kas nebija ne sasisti nekā, vnk pa 5 gadu laikā drusku "nomatējušies" ), daudzām dažādu dilstošo detaļu maiņa (lai gan nav pienācis laiks mainīt (bremžu diki par piemēru), visām defaultā lielās/mazās apkopes izmaksas (lai gan apkope tikko bijusi) u.t.t., u.tml. Respektīvi gribēja atjaunot kā it kā jauna auto stāvoklis, lai gan mašīnām līdz 100k nobraukums pa 5 gadiem (un ne pa pilsētu "drāztas" ). Principa pēc iztiesājāmies (5 gadi, 2x AT). Rezultātā maksājamā summa /7. Bet nu tiesvedības process arī bija ne bez trikiem - tiesa ļoti uzkrītoši daudzreiz par labu viņiem "vilka". Rezumē no visa šī - nekāds pilns serviss, tikai īpašumā. No tā paši arī mācījāmies. Pēc tam man cilvēks, kas pie dīlera ir ar oplīzi strādājis, pastāstija, ka ar to arī ir līdzīgi, bet ir iespējas izdarīt tā, lai šādi triki nav.


Vai tad nepastāv iespēja beigās izpirkt automašīnas par atlikumu gan op līzinga, gan pilna servisa gadījumā, ja neapmierina sarēķinātais?

Ok, pie lielā auto skaitā varbūt tas galīgi nav tā čakarē vērts, bet tomēr?

[ Šo ziņu laboja RaL, 02 Sep 2021, 20:24:55 ]

Offline
arba
02. Sep 2021, 20:43 #5671

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 965

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Pieredze ar op. Lizingu tikai pozitiva
Visus auto uz lizinga beigam par atlikuso cenu esmu pats nopircis, jo cena bija ieverojami mazaka par tirgus cenu
Ari pasreiz ir 2 auto op lizinga, vienu drosi vien mainisu pret jaunu pie tā paša dilera, otru pirksu un braukšu talak
Offline
aep_det
02. Sep 2021, 21:30 #5672

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2198

Braucu ar: Grand Scenic, X5


01 Sep 2021, 16:41:21 @agniSV rakstīja:

31 Aug 2021, 19:23:04 @aep_det rakstīja:

27 Aug 2021, 16:18:16 @Bubi rakstīja:
Jaunā Octavia, 1.5TSI e-TEC Mild Hybrid, ir kādam kas sakāms? Var ņemt, vai labāk izvairīties?


Ja tas ir tas pats e-TEC, kas nāk jaunajos Golfos, tad nu nē, paldies! Neiet, pārlēgšanās no/uz nav saprotama, kārba vispār fenomens jaunam auto - brīžiem tā kā pazūd sasaiste, kad niknāk uzspiež un ir tāda kā turbo bedre. Iespējams, dēļ tā, ka abi motori nav normāli sajūgti
Nevar ne salīdzināt ar Toyotas hibrīdiem...


vienkārši ko? Mild Hibrīds nav salīdzināms un nav jāsalīdzina ar pašuzlādes hibrīdu (Toyotas). Iesaku palasīt kas tas ir par zvēru pirms kliegt, ka sūC. Tas, ka Tev tur kaut kas nesaprotams, "neslēdzas", neiet utt - muļķības. Nobraukāju gandrīz pusgadu ar tādu auto - iet labi, kārba pārslēdzas super - neviena slikta vārda. un braucu tieši ar vw grupas automašīnu.
Par Mild hibrīdiem - tagad, man šķiet, visi sakarīgie ražotāji taisa šos hibrīdus, lai samazinātu co2 un patēriņu.


Neviens nekliedz
Iedod uz diennakti patestēt, došu savu autoratīvo viedokli
Offline
aep_det
02. Sep 2021, 21:34 #5673

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2198

Braucu ar: Grand Scenic, X5


01 Sep 2021, 08:07:38 @Bubi rakstīja:

31 Aug 2021, 19:23:04 @aep_det rakstīja:

27 Aug 2021, 16:18:16 @Bubi rakstīja:
Jaunā Octavia, 1.5TSI e-TEC Mild Hybrid, ir kādam kas sakāms? Var ņemt, vai labāk izvairīties?


Ja tas ir tas pats e-TEC, kas nāk jaunajos Golfos, tad nu nē, paldies! Neiet, pārlēgšanās no/uz nav saprotama, kārba vispār fenomens jaunam auto - brīžiem tā kā pazūd sasaiste, kad niknāk uzspiež un ir tāda kā turbo bedre. Iespējams, dēļ tā, ka abi motori nav normāli sajūgti
Nevar ne salīdzināt ar Toyotas hibrīdiem...


Gan jau tas pats. Nu Vags kā vienmēr, ar pirmo piegājienu neko normālu nevar uzražot.


Tieši tā jājos ar pirmās paaudzes FSI - ideja jau laba bija ražotājiem par taupīgumu, bet nu, pēc garantijas beigām, visu atmaksāju ar uzviju
Offline
Amphiney
02. Sep 2021, 21:42 #5674

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11


02 Sep 2021, 20:43:11 @arba rakstīja:
Pieredze ar op. Lizingu tikai pozitiva
Visus auto uz lizinga beigam par atlikuso cenu esmu pats nopircis, jo cena bija ieverojami mazaka par tirgus cenu
Ari pasreiz ir 2 auto op lizinga, vienu drosi vien mainisu pret jaunu pie tā paša dilera, otru pirksu un braukšu talak



Jo lielāks vērtības kritums, jo vairāk vari vinnēt?
Offline
arba
02. Sep 2021, 23:21 #5675

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 965

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Perkot jaunu auto neko nevar vinnet, labakaja gadijuma var mazak zaudet
Offline
Amphiney
03. Sep 2021, 00:51 #5676

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11


02 Sep 2021, 23:21:38 @arba rakstīja:
Perkot jaunu auto neko nevar vinnet, labakaja gadijuma var mazak zaudet

Jā.. nepareizi noformulēju jautājumu.

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 03 Sep 2021, 00:51:57 ]

Offline
michals1
03. Sep 2021, 09:52 #5677

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Op līzingā ņēmu foresteri.Nākamgad jāatdod bankai vai jāizpērk.Atlikusī vērtība-7k., tirgus cena +/- 20k.
Offline
BigDog24
03. Sep 2021, 10:15 #5678

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

3 gadus vecs gadījums ar molleri- tie pēc noklusējuma liek sev pirmpirkuma tiesības op līzes beigās. (citur vienmēr agrāk bij pircējam pirmpirkuma tiesības, nepievērsa pircējs uzmanību) Ja gribi sev atstāt vāģi/pats pārdot- šie pieprasīja ienest pāris stabus, redz šiem tur bizīts jau saplānots. Izskatās, ka tie arī strādā pēc principa hit&run, atpakaļ pircējus negaida.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 03 Sep 2021, 10:25:06 ]

Offline
karro
03. Sep 2021, 10:15 #5679

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4620

Braucu ar: studentu variantu


02 Sep 2021, 23:21:38 @arba rakstīja:
Perkot jaunu auto neko nevar vinnet, labakaja gadijuma var mazak zaudet



šis būtu pelnījis būt uzlikts oranžs uz melna un būtu jārāda visu jauno auto reklāmas rullīšu beigās, līdzīgi kā brīdinājumi par alko kaitīgumu .
Offline
mmartins
03. Sep 2021, 11:00 #5680

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius


02 Sep 2021, 20:43:11 @arba rakstīja:
Pieredze ar op. Lizingu tikai pozitiva
Visus auto uz lizinga beigam par atlikuso cenu esmu pats nopircis, jo cena bija ieverojami mazaka par tirgus cenu
Ari pasreiz ir 2 auto op lizinga, vienu drosi vien mainisu pret jaunu pie tā paša dilera, otru pirksu un braukšu talak



+1, gadījumā, ja visu izdodas optimāli sakārtot, t.i. bez vai ar minimālu pirmo iemaksu un max atlikumu.
īsumā, pēc iespējas mazāks maksājums, kas ļauj op. beigās domāt - atdot/pārdot/paturēt.

Ja auto jāfinansē, tad neredzu jēgu skatīties uz kaut ko trīsgadīgu, ja ar +/- to pašu maksājumu var iekāpt jaunā.

Man patīk šāds op. variants:
-pirmā iemaksa 0-10%;
-3 gadi;
-atlikums virs 50%.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo