Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Dzvile
| 28. Aug 2012, 21:01 |
#5661
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
28 Aug 2012, 20:52:35 fondrahtenbergs rakstīja:
BAIGĀ Šaize
pēc darba piešķiļu mašīnu un no izpūtēja balti dūmi sāka iet (lielos apmēros)
pabraucu kādu gabalu, viss ok, iet arī kā parasti. Noslāpēju, pēc kādas stundas piešķiļu atkal un nedaudz baltu dūmu atkal nāk ārā.
Visi šķidrumi un eļļas līmenī, iet arī labi, no rīta braucot uz darbu nekādu problēmu nebija.
auto: e46 2.0 D 100kw
kādas iespējamās diagnozes? Turbīna?
Turbīnai melni dūmi.Es vairāk tomēr domaju par bojātu galvas blīvi vai vēl kādu lielāku šaisi,kas saistīta ar dzeses šķidrumu pūšanu pa trubu ārā.
A varbūt Tu brauc reizi nedeļā un vienkārši kondensāts sakrājas?[ Šo ziņu laboja Dzvile, 28 Aug 2012, 21:05:27 ]
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
AF | 28. Aug 2012, 21:08 |
#5662
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
28 Aug 2012, 21:01:35 Dzvile rakstīja:
28 Aug 2012, 20:52:35 fondrahtenbergs rakstīja:
BAIGĀ Šaize
pēc darba piešķiļu mašīnu un no izpūtēja balti dūmi sāka iet (lielos apmēros)
pabraucu kādu gabalu, viss ok, iet arī kā parasti. Noslāpēju, pēc kādas stundas piešķiļu atkal un nedaudz baltu dūmu atkal nāk ārā.
Visi šķidrumi un eļļas līmenī, iet arī labi, no rīta braucot uz darbu nekādu problēmu nebija.
auto: e46 2.0 D 100kw
kādas iespējamās diagnozes? Turbīna?
Turbīnai melni dūmi.Es vairāk tomēr domaju par bojātu galvas blīvi vai vēl kādu lielāku šaisi,kas saistīta ar dzeses šķidrumu pūšanu pa trubu ārā.
nu turbīnai bija veikta kapitalka apmēram 35000 atpakaļ. Nu dzeses šķidrums varbūt, biku ir krities, bet kapēc tad pēc neliela attāluma pāriet? Termostati pirms ziemas mainīti, da principā viss tam motoram ir mainīts un/vai restaurēts izņemot iekšēji kā arī blīves.
Nu cerēsim uz blīvi, jo man jau likās ka tur gredzeniem kirdik. | Offline | | |
AF | 28. Aug 2012, 21:09 |
#5663
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
28 Aug 2012, 21:01:35 Dzvile rakstīja:
28 Aug 2012, 20:52:35 fondrahtenbergs rakstīja:
BAIGĀ Šaize
pēc darba piešķiļu mašīnu un no izpūtēja balti dūmi sāka iet (lielos apmēros)
pabraucu kādu gabalu, viss ok, iet arī kā parasti. Noslāpēju, pēc kādas stundas piešķiļu atkal un nedaudz baltu dūmu atkal nāk ārā.
Visi šķidrumi un eļļas līmenī, iet arī labi, no rīta braucot uz darbu nekādu problēmu nebija.
auto: e46 2.0 D 100kw
kādas iespējamās diagnozes? Turbīna?
Turbīnai melni dūmi.Es vairāk tomēr domaju par bojātu galvas blīvi vai vēl kādu lielāku šaisi,kas saistīta ar dzeses šķidrumu pūšanu pa trubu ārā.
A varbūt Tu brauc reizi nedeļā un vienkārši kondensāts sakrājas?
Es nedēļā ap 400km nobraukāju! | Offline | | |
Dzvile
| 28. Aug 2012, 21:15 |
#5664
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
28 Aug 2012, 21:08:10 fondrahtenbergs rakstīja:
Nu dzeses šķidrums varbūt, biku ir krities, bet kapēc tad pēc neliela attāluma pāriet?
Meklē kur pazūd,pats jau atbildēji uz savu jautājumu.Dzesēšanas šķidrums nav eļļa,viņam nekur nav jāpazūd.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Srakans | 28. Aug 2012, 21:33 |
#5665
|
| Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 20:54:15 edzhaans rakstīja:
28 Aug 2012, 20:19:52 Srakans rakstīja:
Zdarova speciālisti
Incē, kas vēl jāmaina un kādas manipulācijas jāveic, lai e39 FL no automāta prevrašalsja v eļegantnij manual
Tā, no googles:
Now for the bad news- E39:
Ah, the E39. An excellent car, right up until the point where you try to mess with it. This car is wired more than a mobster’s phone. Quite simply, with the car values as they sit and the increased number of manuals floating around, it is not worth it to do a manual swap on an E39. All told, a swap in an E39 takes more than triple the time it does on an E34 or E28 because of the electronics, even though mechanically, it is the same procedure. In order to get the E39 to even turn over after a swap, you have to replace the dash cluster, the DME, and fake out the car into thinking the late transmission computer is still spewing signals.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=566757
možet nav nemaz tik traki
Paldies par detaļu uzskaitījumu, bet biju gan domājis kko pietuvinātu reālākiem apstākļiem, tjip čo pačom un cik utt | Offline | | |
Laoshi | 28. Aug 2012, 21:48 |
#5666
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...
Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..
Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?
Gaiso vēl, spaidi trubas, darbojies... | Offline | | |
Dzvile
| 28. Aug 2012, 21:49 |
#5667
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
28 Aug 2012, 21:48:47 Laoshi rakstīja:
28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...
Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..
Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?
Gaiso vēl, spaidi trubas, darbojies...
+ Meidei,viņus ir mazliet šūdīgi atgaisot.Purnu parauj gaisā mazliet un gaiso.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
ghost | 28. Aug 2012, 21:53 |
#5668
|
| Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...
Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..
Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?
Karsto gaisu salonaa iesleedzi kad gaisoji? | Offline | | |
|
sii | 28. Aug 2012, 21:57 |
#5669
|
| Kopš: 12. Jul 2012
Ziņojumi: 22
Braucu ar: E61 530d
| Sveiki!
Kas varētu būt noticis pečkai, ka viņa ir "brīvdomātāja"? Kad grib tad vairs nepūš gaisu, kad grib tad pūš! | Offline | | |
SMOT | 28. Aug 2012, 22:00 |
#5670
|
| Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
| ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē? | Offline | | |
Laoshi | 28. Aug 2012, 22:03 |
#5671
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 21:58:42 Keytez rakstīja:
Purns tie celts augšā un gaisots daudz, bet nu labi būs jāpamēģina vēl. Anyway... ja pie karsta motora iemin bišk grīdā uz saviem 5k - 6k tad uzsit burbuļus tvertnē?
P.S. ūdens sūknis šādas problēmas nevar radīt.. varbūt ir vērts attaisīt?
Nu vari pogāt nost intereses pēc, bet vispirms paosti, vai burbuļi ož pēc atgāzēm | Offline | | |
Dzvile
| 28. Aug 2012, 22:06 |
#5672
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
28 Aug 2012, 21:58:42 Keytez rakstīja:
Purns tie celts augšā un gaisots daudz, bet nu labi būs jāpamēģina vēl. Anyway... ja pie karsta motora iemin bišk grīdā uz saviem 5k - 6k tad uzsit burbuļus tvertnē?
P.S. ūdens sūknis šādas problēmas nevar radīt.. varbūt ir vērts attaisīt?
Galvas blīve pizdohen,vari arī negaisot.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Belluuns | 28. Aug 2012, 22:08 |
#5673
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| varbūt kāds zin, vai karavellai t4 priekšas dubulto beņķi var uz vieninieku samaininīt nesalaužot neko? | Offline | | |
kaadzis | 28. Aug 2012, 22:15 |
#5674
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
28 Aug 2012, 21:57:43 sii rakstīja:
Sveiki!
Kas varētu būt noticis pečkai, ka viņa ir "brīvdomātāja"? Kad grib tad vairs nepūš gaisu, kad grib tad pūš!
ezis beigts | Offline | | |
agaFU | 28. Aug 2012, 22:15 |
#5675
|
| Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
|
28 Aug 2012, 22:00:24 SMOT rakstīja:
ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē?
316-320 mazais reduktors, 323-328 lielais reduktors( par m3 neko nezinu) attieciibas arii dazaadas. | Offline | | |
bushins | 28. Aug 2012, 22:17 |
#5676
|
| Kopš: 28. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 72
Braucu ar: melnu zurku
|
28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...
Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..
Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?
parasti jau radiatoru nenaakas mainit, ja nav paarsists, bet parbaudi vai tew klimai vaarsti strada, jo ja viens atsaka, tad gaisa burbuli ara nevar dabut, kamer bus gaiss, tikam karsiis,gaisojot spaidi un regulee klimu, lai cirkulacija viscauri iziet. man personigi bij tada problema, kamer nesaku klimu regulet vislaik tvaiks naca un uzpampa patraboki, bet kara jau tad ja mufta bij beigusies | Offline | | |
|
sergis15 | 28. Aug 2012, 22:26 |
#5677
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
28 Aug 2012, 20:57:20 Dzvile rakstīja:
28 Aug 2012, 20:50:28 sergis15 rakstīja:
e38, kuram mazais tv, koka apdari pie tv, klimas ir jāņem nost atskrūvējot skrūves zem bardačoka koka apdares un otrā pusē(vēl kkur)?
vai dabonams ir arī bez skrūvēšanas?
Izravē bardačoku,tām līstēm var sataustīt tādas plastamas skrūves no iekšpuses,ar roku jāskrūvējas vaļā,ja ne tad ar 10 muciņu aizies. Mazā līste tik pati maucas ārā,pārējās ir pieskrūvētas no iekšpuses.
sk. paldies, tā arī domāju!
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Dzvile
| 28. Aug 2012, 22:59 |
#5678
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
28 Aug 2012, 22:44:23 Keytez rakstīja:
@ghost - noregulēts tiek uz karstāko un 2/3 pozīcijā.
@Dzvile - jebkurā gadījumā - vienalga vai smako vai nesmako pēc atgāzēm tie burbuļi? Burbuļi ir tikai karstam dzinējam un uzminot 5-7k rpm un tikai daži, tā kā atsistu kautko atpakaļ - nav pastāvīgi. Zinu, ka aukstam, ja burbuļo, tad ir blīve/galva.
@ bushins - man nav klima. Un radiators tika mainīt, jo veicais bija kapi un ar lauztu augšējo savienojumu.
Nu mēģini vēl kārtīgi atgaisot sistēmu-nav to viegli ar šiem dzinējiem.
Pēc tam ja trubas paliek cietas tad tomēr ir blīve vai plaisa.
Cik litrus šķidruma esi sistēmā iegāzis?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
SMOT | 28. Aug 2012, 23:01 |
#5679
|
| Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
|
28 Aug 2012, 22:15:44 agaFU rakstīja:
28 Aug 2012, 22:00:24 SMOT rakstīja:
ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē?
316-320 mazais reduktors, 323-328 lielais reduktors( par m3 neko nezinu) attieciibas arii dazaadas.
Mašīna ir 320 kupeja. Iekšā ielikts m52b28. Tagad virsū ir mazais reduktors, ja es lieku virsū lielo reduktoru tad man vēl kaut kas ir jamaina? Pusasis arī domāju likt resnās. | Offline | | |
inferno-ex | 29. Aug 2012, 08:35 |
#5680
|
| Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns? Traki jau itkā nepil, bet pa minūtēm 10-15 manāms pleķis izveidojas zem auto un sak baigi ost pēc benžas. Auto apakšu nekur atsitis neesmu, tb baka noteikti tā nav.
Un papildus tam uzreiz vēlviens gļuks parādījies - degvielas datčiks bieži rāda stipri mazāku degvielas daudzumu, nekā ir patiesībā. Gan stāvot, gan braucot. Bet šad parāda +/- patieso degvielas daudzumu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|