Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Dzvile
28. Aug 2012, 21:01 #5661

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


28 Aug 2012, 20:52:35 fondrahtenbergs rakstīja:
BAIGĀ Šaize

pēc darba piešķiļu mašīnu un no izpūtēja balti dūmi sāka iet (lielos apmēros)

pabraucu kādu gabalu, viss ok, iet arī kā parasti. Noslāpēju, pēc kādas stundas piešķiļu atkal un nedaudz baltu dūmu atkal nāk ārā.

Visi šķidrumi un eļļas līmenī, iet arī labi, no rīta braucot uz darbu nekādu problēmu nebija.

auto: e46 2.0 D 100kw

kādas iespējamās diagnozes? Turbīna?

Turbīnai melni dūmi.Es vairāk tomēr domaju par bojātu galvas blīvi vai vēl kādu lielāku šaisi,kas saistīta ar dzeses šķidrumu pūšanu pa trubu ārā.
A varbūt Tu brauc reizi nedeļā un vienkārši kondensāts sakrājas?

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 28 Aug 2012, 21:05:27 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
AF
28. Aug 2012, 21:08 #5662

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Aug 2012, 21:01:35 Dzvile rakstīja:

28 Aug 2012, 20:52:35 fondrahtenbergs rakstīja:
BAIGĀ Šaize

pēc darba piešķiļu mašīnu un no izpūtēja balti dūmi sāka iet (lielos apmēros)

pabraucu kādu gabalu, viss ok, iet arī kā parasti. Noslāpēju, pēc kādas stundas piešķiļu atkal un nedaudz baltu dūmu atkal nāk ārā.

Visi šķidrumi un eļļas līmenī, iet arī labi, no rīta braucot uz darbu nekādu problēmu nebija.

auto: e46 2.0 D 100kw

kādas iespējamās diagnozes? Turbīna?

Turbīnai melni dūmi.Es vairāk tomēr domaju par bojātu galvas blīvi vai vēl kādu lielāku šaisi,kas saistīta ar dzeses šķidrumu pūšanu pa trubu ārā.

nu turbīnai bija veikta kapitalka apmēram 35000 atpakaļ. Nu dzeses šķidrums varbūt, biku ir krities, bet kapēc tad pēc neliela attāluma pāriet? Termostati pirms ziemas mainīti, da principā viss tam motoram ir mainīts un/vai restaurēts izņemot iekšēji kā arī blīves.
Nu cerēsim uz blīvi, jo man jau likās ka tur gredzeniem kirdik.
Offline
AF
28. Aug 2012, 21:09 #5663

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Aug 2012, 21:01:35 Dzvile rakstīja:

28 Aug 2012, 20:52:35 fondrahtenbergs rakstīja:
BAIGĀ Šaize

pēc darba piešķiļu mašīnu un no izpūtēja balti dūmi sāka iet (lielos apmēros)

pabraucu kādu gabalu, viss ok, iet arī kā parasti. Noslāpēju, pēc kādas stundas piešķiļu atkal un nedaudz baltu dūmu atkal nāk ārā.

Visi šķidrumi un eļļas līmenī, iet arī labi, no rīta braucot uz darbu nekādu problēmu nebija.

auto: e46 2.0 D 100kw

kādas iespējamās diagnozes? Turbīna?

Turbīnai melni dūmi.Es vairāk tomēr domaju par bojātu galvas blīvi vai vēl kādu lielāku šaisi,kas saistīta ar dzeses šķidrumu pūšanu pa trubu ārā.
A varbūt Tu brauc reizi nedeļā un vienkārši kondensāts sakrājas?
Es nedēļā ap 400km nobraukāju!
Offline
Dzvile
28. Aug 2012, 21:15 #5664

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


28 Aug 2012, 21:08:10 fondrahtenbergs rakstīja:
Nu dzeses šķidrums varbūt, biku ir krities, bet kapēc tad pēc neliela attāluma pāriet?

Meklē kur pazūd,pats jau atbildēji uz savu jautājumu.Dzesēšanas šķidrums nav eļļa,viņam nekur nav jāpazūd.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Srakans
28. Aug 2012, 21:33 #5665

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


28 Aug 2012, 20:54:15 edzhaans rakstīja:

28 Aug 2012, 20:19:52 Srakans rakstīja:
Zdarova speciālisti

Incē, kas vēl jāmaina un kādas manipulācijas jāveic, lai e39 FL no automāta prevrašalsja v eļegantnij manual




Tā, no googles:
Now for the bad news- E39:

Ah, the E39. An excellent car, right up until the point where you try to mess with it. This car is wired more than a mobster’s phone. Quite simply, with the car values as they sit and the increased number of manuals floating around, it is not worth it to do a manual swap on an E39. All told, a swap in an E39 takes more than triple the time it does on an E34 or E28 because of the electronics, even though mechanically, it is the same procedure. In order to get the E39 to even turn over after a swap, you have to replace the dash cluster, the DME, and fake out the car into thinking the late transmission computer is still spewing signals.

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=566757

možet nav nemaz tik traki
Paldies par detaļu uzskaitījumu, bet biju gan domājis kko pietuvinātu reālākiem apstākļiem, tjip čo pačom un cik utt
Offline
Laoshi
28. Aug 2012, 21:48 #5666

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...

Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..

Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?


Gaiso vēl, spaidi trubas, darbojies...
Offline
Dzvile
28. Aug 2012, 21:49 #5667

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


28 Aug 2012, 21:48:47 Laoshi rakstīja:

28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...

Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..

Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?


Gaiso vēl, spaidi trubas, darbojies...

+ Meidei,viņus ir mazliet šūdīgi atgaisot.Purnu parauj gaisā mazliet un gaiso.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
ghost
28. Aug 2012, 21:53 #5668

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...

Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..

Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?

Karsto gaisu salonaa iesleedzi kad gaisoji?
Offline
sii
28. Aug 2012, 21:57 #5669

Kopš: 12. Jul 2012

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E61 530d

Sveiki!
Kas varētu būt noticis pečkai, ka viņa ir "brīvdomātāja"? Kad grib tad vairs nepūš gaisu, kad grib tad pūš!
Offline
SMOT
28. Aug 2012, 22:00 #5670

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er

ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē?
Offline
Laoshi
28. Aug 2012, 22:03 #5671

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Aug 2012, 21:58:42 Keytez rakstīja:
Purns tie celts augšā un gaisots daudz, bet nu labi būs jāpamēģina vēl. Anyway... ja pie karsta motora iemin bišk grīdā uz saviem 5k - 6k tad uzsit burbuļus tvertnē?

P.S. ūdens sūknis šādas problēmas nevar radīt.. varbūt ir vērts attaisīt?


Nu vari pogāt nost intereses pēc, bet vispirms paosti, vai burbuļi ož pēc atgāzēm
Offline
Dzvile
28. Aug 2012, 22:06 #5672

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


28 Aug 2012, 21:58:42 Keytez rakstīja:
Purns tie celts augšā un gaisots daudz, bet nu labi būs jāpamēģina vēl. Anyway... ja pie karsta motora iemin bišk grīdā uz saviem 5k - 6k tad uzsit burbuļus tvertnē?

P.S. ūdens sūknis šādas problēmas nevar radīt.. varbūt ir vērts attaisīt?

Galvas blīve pizdohen,vari arī negaisot.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Belluuns
28. Aug 2012, 22:08 #5673

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro

varbūt kāds zin, vai karavellai t4 priekšas dubulto beņķi var uz vieninieku samaininīt nesalaužot neko?
Offline
kaadzis
28. Aug 2012, 22:15 #5674

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


28 Aug 2012, 21:57:43 sii rakstīja:
Sveiki!
Kas varētu būt noticis pečkai, ka viņa ir "brīvdomātāja"? Kad grib tad vairs nepūš gaisu, kad grib tad pūš!

ezis beigts
Offline
agaFU
28. Aug 2012, 22:15 #5675

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo


28 Aug 2012, 22:00:24 SMOT rakstīja:
ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē?

316-320 mazais reduktors, 323-328 lielais reduktors( par m3 neko nezinu) attieciibas arii dazaadas.
Offline
bushins
28. Aug 2012, 22:17 #5676

Kopš: 28. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 72

Braucu ar: melnu zurku


28 Aug 2012, 21:34:57 Keytez rakstīja:
Sūdi ar dzesēšanas sistēmu... nesen mainīju radiatoru, pārlēju zaļo draugu, atgaisoju... tagad pabraukājot uzkāpa temp. tuvu robežai... attaiso haubi un tur - tosols pa vaku dzenas arā. Mēģināju vēlreiz gaisot šodien, kā ir temp. augšā un atveras lielais loks, tā sāk kāpt līmenis, kamēr sāk nāt pāri. Attaisa skrūvi radiatoram, iznāk diezgan daudz gaiss un līmenis traukā nokrītas - un tā visu laiku, gaiso cik gribi... Salonā te brīžiem remdens gaiss, te ļoti silts...

Radiators jauns, korķis pārbaudīts.. motors m52b20 95. gada..

Ir kādi varianti? Vai tiešām blīve...?

parasti jau radiatoru nenaakas mainit, ja nav paarsists, bet parbaudi vai tew klimai vaarsti strada, jo ja viens atsaka, tad gaisa burbuli ara nevar dabut, kamer bus gaiss, tikam karsiis,gaisojot spaidi un regulee klimu, lai cirkulacija viscauri iziet. man personigi bij tada problema, kamer nesaku klimu regulet vislaik tvaiks naca un uzpampa patraboki, bet kara jau tad ja mufta bij beigusies
Offline
sergis15
28. Aug 2012, 22:26 #5677

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


28 Aug 2012, 20:57:20 Dzvile rakstīja:

28 Aug 2012, 20:50:28 sergis15 rakstīja:
e38, kuram mazais tv, koka apdari pie tv, klimas ir jāņem nost atskrūvējot skrūves zem bardačoka koka apdares un otrā pusē(vēl kkur)?
vai dabonams ir arī bez skrūvēšanas?

Izravē bardačoku,tām līstēm var sataustīt tādas plastamas skrūves no iekšpuses,ar roku jāskrūvējas vaļā,ja ne tad ar 10 muciņu aizies. Mazā līste tik pati maucas ārā,pārējās ir pieskrūvētas no iekšpuses.

sk. paldies, tā arī domāju!

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Dzvile
28. Aug 2012, 22:59 #5678

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


28 Aug 2012, 22:44:23 Keytez rakstīja:
@ghost - noregulēts tiek uz karstāko un 2/3 pozīcijā.

@Dzvile - jebkurā gadījumā - vienalga vai smako vai nesmako pēc atgāzēm tie burbuļi? Burbuļi ir tikai karstam dzinējam un uzminot 5-7k rpm un tikai daži, tā kā atsistu kautko atpakaļ - nav pastāvīgi. Zinu, ka aukstam, ja burbuļo, tad ir blīve/galva.

@ bushins - man nav klima. Un radiators tika mainīt, jo veicais bija kapi un ar lauztu augšējo savienojumu.

Nu mēģini vēl kārtīgi atgaisot sistēmu-nav to viegli ar šiem dzinējiem.
Pēc tam ja trubas paliek cietas tad tomēr ir blīve vai plaisa.

Cik litrus šķidruma esi sistēmā iegāzis?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
SMOT
28. Aug 2012, 23:01 #5679

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er


28 Aug 2012, 22:15:44 agaFU rakstīja:

28 Aug 2012, 22:00:24 SMOT rakstīja:
ar ko atšķiras e36 reduktors lielajā vai mazajā korpusā? Un vai visiem e36 ir vienādi reduktori neņemot vērā attiecību, lielais/mazais korpuss, bloķē/nebloķē?

316-320 mazais reduktors, 323-328 lielais reduktors( par m3 neko nezinu) attieciibas arii dazaadas.

Mašīna ir 320 kupeja. Iekšā ielikts m52b28. Tagad virsū ir mazais reduktors, ja es lieku virsū lielo reduktoru tad man vēl kaut kas ir jamaina? Pusasis arī domāju likt resnās.
Offline
inferno-ex
29. Aug 2012, 08:35 #5680

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Varbūt kāds gadījumā zin, no kurienes mašīnai var tecēt benzīns? Traki jau itkā nepil, bet pa minūtēm 10-15 manāms pleķis izveidojas zem auto un sak baigi ost pēc benžas. Auto apakšu nekur atsitis neesmu, tb baka noteikti tā nav.
Un papildus tam uzreiz vēlviens gļuks parādījies - degvielas datčiks bieži rāda stipri mazāku degvielas daudzumu, nekā ir patiesībā. Gan stāvot, gan braucot. Bet šad parāda +/- patieso degvielas daudzumu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo