Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
jur26 | 28. Aug 2012, 15:14 |
#5641
|
| Kopš: 03. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 23
Braucu ar: katlu
| Sveiciens, kāds nepateiktu, kur viskvalitatīvāk restaurē ķēgas E46 ? | Offline | | |
bone_itch | 28. Aug 2012, 15:21 |
#5642
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
26 Aug 2012, 15:55:07 bone_itch rakstīja:
Čau visiem!
Gribu pirkt ledusskapi, budžets 300-400ls, kopējais tilpums 300-350l, kluss, ekonomisks, vēlams sudraba krāsā.
Kādu firmu iesakat, kādu neiesakat pirkt un kāpēc?
Ir kāds, kas var pateikt kko sliktu par Bosch??? Eu nu šeit beidzot ir iespēja kko nodirst, izpaužamies, aktīvāk!!! | Offline | | |
bone_itch | 28. Aug 2012, 15:24 |
#5643
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
28 Aug 2012, 08:21:37 ZigS rakstīja:
Ir pietakami steidzama vajadzība 2-istabu dzīvoklī (3 radiatori) nomainīt vecos radiatorus.
Skatos PURMO firmas izstrādājumu virzienā (tai skaitā uz PURMO AIR risinājumu diviem radiatoriem).
Ir vajadzīgs LABS santehniķis, kurš ne tikai prot fiziski pielikt radiatorus, bet saprot ko dara (kādus jāliek attiecīgajā dzivojamajā telpā).
Un, protams, ir vajadzīgi PURMO radiatori par pievilcīgu cenu!
Būšu pateicīgs par ieteikumiem/komentātiem/laba santehniķa koordinātēm.
Paldies!
Ja cena ir laba, tad arī piesakos uz tādu pašu komplektiņu | Offline | | |
Haube | 28. Aug 2012, 16:05 |
#5644
|
| Kopš: 28. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 49
Braucu ar: Giant
| Sveiki! Šajā mitrajā vasarā sāka parādīties sekojoša problēma. Ik pa pāris dienām pakaļejie gabarīti atsākās degt, tip pazūd kontakts...Viss it kā pakustināts, saslēgts atslēgts....
Tāpēc jautājums, ar kādu smāķi lai tos nopūš lai neapsorbē mitrumu? | Offline | | |
matrixxxx | 28. Aug 2012, 16:56 |
#5645
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
28 Aug 2012, 16:05:08 Haube rakstīja:
Sveiki! Šajā mitrajā vasarā sāka parādīties sekojoša problēma. Ik pa pāris dienām pakaļejie gabarīti atsākās degt, tip pazūd kontakts...Viss it kā pakustināts, saslēgts atslēgts....
Tāpēc jautājums, ar kādu smāķi lai tos nopūš lai neapsorbē mitrumu?
Domaaju, ka ir daudz labaaki varianti, bet pirmais ko es njemtu: grafiita smeere.
Grafiits labi vada elektriibu.
Vieniigi pirms tam kaartiigi notiiri visus kontaktus, ja nav miers, tad peectam visu nohermetizee ar silikonu (tikai nezinu kursh nesatur etikji/skaabi kautkaadu, ir slikta pieredze ar silikonu, etikji un suubeeshanu/korodeeshanu).
Ir taas saucamaas liimpistoles, kuraas liimes gabalu uzsilda un uzspiezj virsuu. Tas laikam vareetu buut labaak nekaa silikons. | Offline | | |
karlsonss | 28. Aug 2012, 17:54 |
#5646
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| kursh depo lampas tirgo???
| Offline | | |
edzhaans | 28. Aug 2012, 17:57 |
#5647
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| jautājums par E39: tā kā es netaisos kādu laiku uzpildīt kondicionierui ar freonu, to siksnu, kas iet pie kondicioniera kompresora, var ņemt nost ? [ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Aug 2012, 17:57:41 ] | Offline | | |
AUTORS | 28. Aug 2012, 18:07 |
#5648
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
28 Aug 2012, 17:57:29 edzhaans rakstīja:
jautājums par E39: tā kā es netaisos kādu laiku uzpildīt kondicionierui ar freonu, to siksnu, kas iet pie kondicioniera kompresora, var ņemt nost ?
Teorētiski var , bet kompresora sajūga šķīvis negriežoties ar laiku var apruusēt un kad gribēsi šo mezglu atkal sākt darbināt var rasties problēmas ! Ja tomēr tā dari , tad saspied tur visas šķirbas pilnas ar kādu smēru , lai sūdi nesalien iekšā | Offline | | |
|
edzhaans | 28. Aug 2012, 18:36 |
#5649
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 18:07:09 AUTORS rakstīja:
28 Aug 2012, 17:57:29 edzhaans rakstīja:
jautājums par E39: tā kā es netaisos kādu laiku uzpildīt kondicionierui ar freonu, to siksnu, kas iet pie kondicioniera kompresora, var ņemt nost ?
Teorētiski var , bet kompresora sajūga šķīvis negriežoties ar laiku var apruusēt un kad gribēsi šo mezglu atkal sākt darbināt var rasties problēmas ! Ja tomēr tā dari , tad saspied tur visas šķirbas pilnas ar kādu smēru , lai sūdi nesalien iekšā
paldies
bet es tikko iedomājos, kā būtu, ja to kompresoru vispār noskrūvē ? tā arī var ? [ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Aug 2012, 18:38:45 ] | Offline | | |
Dzvile
| 28. Aug 2012, 18:44 |
#5650
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
28 Aug 2012, 18:36:42 edzhaans rakstīja:
28 Aug 2012, 18:07:09 AUTORS rakstīja:
28 Aug 2012, 17:57:29 edzhaans rakstīja:
jautājums par E39: tā kā es netaisos kādu laiku uzpildīt kondicionierui ar freonu, to siksnu, kas iet pie kondicioniera kompresora, var ņemt nost ?
Teorētiski var , bet kompresora sajūga šķīvis negriežoties ar laiku var apruusēt un kad gribēsi šo mezglu atkal sākt darbināt var rasties problēmas ! Ja tomēr tā dari , tad saspied tur visas šķirbas pilnas ar kādu smēru , lai sūdi nesalien iekšā
paldies
bet es tikko iedomājos, kā būtu, ja to kompresoru vispār noskrūvē ? tā arī var ?
Un priekš kam Tev tas vajadzīgs? Nu nelieto kondišku un labi,ar ko Tev tieši viņa traucē?
Un vispār labāk iztērē laiku un naudu lai savestu viņu kārtība,tad nevajadzēs ik katru pavasari domāt par freona uzpildi.Tā vietā lai štukotu ko amputēt un kas par to būs. [ Šo ziņu laboja Dzvile, 28 Aug 2012, 18:45:44 ]
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
defekc | 28. Aug 2012, 18:50 |
#5651
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| autors noteikti domaa, ka tas shtrunts palielina degvielas paterinju/eed jaudu | Offline | | |
edzhaans | 28. Aug 2012, 18:55 |
#5652
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 18:50:14 defekc rakstīja:
autors noteikti domaa, ka tas shtrunts palielina degvielas paterinju/eed jaudu
cik man zināms tas ēd benzīnu tikai tad, kad magnēstiko sajūgu saslēdz, uzreiz uzlec uz 10L/100, kā kodišku ieslēdz, man vienkārši nepatīk, ka bezjēgā griežas.
Un ja es gribētu lauku jaudu, es noskrūvētu visas siksnas, arī stūres pastiprinātāja [ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Aug 2012, 18:56:20 ] | Offline | | |
AUTORS | 28. Aug 2012, 18:58 |
#5653
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
28 Aug 2012, 18:44:07 Dzvile rakstīja:
28 Aug 2012, 18:36:42 edzhaans rakstīja:
28 Aug 2012, 18:07:09 AUTORS rakstīja:
28 Aug 2012, 17:57:29 edzhaans rakstīja:
jautājums par E39: tā kā es netaisos kādu laiku uzpildīt kondicionierui ar freonu, to siksnu, kas iet pie kondicioniera kompresora, var ņemt nost ?
Teorētiski var , bet kompresora sajūga šķīvis negriežoties ar laiku var apruusēt un kad gribēsi šo mezglu atkal sākt darbināt var rasties problēmas ! Ja tomēr tā dari , tad saspied tur visas šķirbas pilnas ar kādu smēru , lai sūdi nesalien iekšā
paldies
bet es tikko iedomājos, kā būtu, ja to kompresoru vispār noskrūvē ? tā arī var ?
Un priekš kam Tev tas vajadzīgs? Nu nelieto kondišku un labi,ar ko Tev tieši viņa traucē?
Un vispār labāk iztērē laiku un naudu lai savestu viņu kārtība,tad nevajadzēs ik katru pavasari domāt par freona uzpildi.Tā vietā lai štukotu ko amputēt un kas par to būs.
+39 Man gadījās tā , ka atverot haubi ieraudzīju ka tā siksna ir uz plīsšanas robežas , pārgriezu ar nazi , jo jaunu bija iespēja dabut tik pēc dienām divām un zinot kāda šaize var sanākt ja vecā siksna braucot plīst , citu variantu neredzēju ... | Offline | | |
AUTORS | 28. Aug 2012, 19:04 |
#5654
|
| Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
28 Aug 2012, 18:55:00 edzhaans rakstīja:
28 Aug 2012, 18:50:14 defekc rakstīja:
autors noteikti domaa, ka tas shtrunts palielina degvielas paterinju/eed jaudu
cik man zināms tas ēd benzīnu tikai tad, kad magnēstiko sajūgu saslēdz, uzreiz uzlec uz 10L/100, kā kodišku ieslēdz, man vienkārši nepatīk, ka bezjēgā griežas.
Un ja es gribētu lauku jaudu, es noskrūvētu visas siksnas, arī stūres pastiprinātāja
Nu tad pie viena izmet ārā arī termomuftu ar visu ventilātoru , tā arī ziemā pa disšanu griežās , pakaļējos sēdekļus ar noteikti ņem ārā , tak nevadā katru dienu cilvjus tik daudz un zapasku ar nahrenizē ... , var tak piezvanīt draugam lai atved pumpi... nu ja nu gadās mīkstais un vel jautājums , ko tu dari ar savu p..pi kad tas bez vajadzības saceļās ... arī domā kā noskrūvēt ???[ Šo ziņu laboja AUTORS, 28 Aug 2012, 19:11:53 ] | Offline | | |
edzhaans | 28. Aug 2012, 19:27 |
#5655
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 19:04:56 AUTORS rakstīja:
28 Aug 2012, 18:55:00 edzhaans rakstīja:
28 Aug 2012, 18:50:14 defekc rakstīja:
autors noteikti domaa, ka tas shtrunts palielina degvielas paterinju/eed jaudu
cik man zināms tas ēd benzīnu tikai tad, kad magnēstiko sajūgu saslēdz, uzreiz uzlec uz 10L/100, kā kodišku ieslēdz, man vienkārši nepatīk, ka bezjēgā griežas.
Un ja es gribētu lauku jaudu, es noskrūvētu visas siksnas, arī stūres pastiprinātāja
Nu tad pie viena izmet ārā arī termomuftu ar visu ventilātoru , tā arī ziemā pa disšanu griežās , pakaļējos sēdekļus ar noteikti ņem ārā , tak nevadā katru dienu cilvjus tik daudz un zapasku ar nahrenizē ... , var tak piezvanīt draugam lai atved pumpi... nu ja nu gadās mīkstais un vel jautājums , ko tu dari ar savu p..pi kad tas bez vajadzības saceļās ... arī domā kā noskrūvēt ???
da es jau protams jokojos, nekādu drifta mašīnu es netaisu
labāk sataisīšu, kad varēšu, nevis ap jostām krāmēšos.
Bet tā kā tu pieminēji par plīšanām, tad noteikti iečekošu kādā stadijā tās jostas ir, plusiņi tev par to
p.s. tu aizmirsi pierakstīt, ka pirms brauciena noteikti jāiet kārtīgi padirst, un jābrauc ar 10 litriem bākā, liekais svars, kā nekā | Offline | | |
Srakans | 28. Aug 2012, 20:19 |
#5656
|
| Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Zdarova speciālisti
Incē, kas vēl jāmaina un kādas manipulācijas jāveic, lai e39 FL no automāta prevrašalsja v eļegantnij manual
| Offline | | |
|
sergis15 | 28. Aug 2012, 20:50 |
#5657
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| e38, kuram mazais tv, koka apdari pie tv, klimas ir jāņem nost atskrūvējot skrūves zem bardačoka koka apdares un otrā pusē(vēl kkur)?
vai dabonams ir arī bez skrūvēšanas?
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
AF | 28. Aug 2012, 20:52 |
#5658
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| BAIGĀ Šaize
pēc darba piešķiļu mašīnu un no izpūtēja balti dūmi sāka iet (lielos apmēros)
pabraucu kādu gabalu, viss ok, iet arī kā parasti. Noslāpēju, pēc kādas stundas piešķiļu atkal un nedaudz baltu dūmu atkal nāk ārā.
Visi šķidrumi un eļļas līmenī, iet arī labi, no rīta braucot uz darbu nekādu problēmu nebija.
auto: e46 2.0 D 100kw
kādas iespējamās diagnozes? Turbīna? | Offline | | |
edzhaans | 28. Aug 2012, 20:54 |
#5659
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 20:19:52 Srakans rakstīja:
Zdarova speciālisti
Incē, kas vēl jāmaina un kādas manipulācijas jāveic, lai e39 FL no automāta prevrašalsja v eļegantnij manual
Tā, no googles:
Now for the bad news- E39:
Ah, the E39. An excellent car, right up until the point where you try to mess with it. This car is wired more than a mobster’s phone. Quite simply, with the car values as they sit and the increased number of manuals floating around, it is not worth it to do a manual swap on an E39. All told, a swap in an E39 takes more than triple the time it does on an E34 or E28 because of the electronics, even though mechanically, it is the same procedure. In order to get the E39 to even turn over after a swap, you have to replace the dash cluster, the DME, and fake out the car into thinking the late transmission computer is still spewing signals.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=566757
možet nav nemaz tik traki | Offline | | |
Dzvile
| 28. Aug 2012, 20:57 |
#5660
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
28 Aug 2012, 20:50:28 sergis15 rakstīja:
e38, kuram mazais tv, koka apdari pie tv, klimas ir jāņem nost atskrūvējot skrūves zem bardačoka koka apdares un otrā pusē(vēl kkur)?
vai dabonams ir arī bez skrūvēšanas?
Izravē bardačoku,tām līstēm var sataustīt tādas plastamas skrūves no iekšpuses,ar roku jāskrūvējas vaļā,ja ne tad ar 10 muciņu aizies. Mazā līste tik pati maucas ārā,pārējās ir pieskrūvētas no iekšpuses.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|