Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
mxblack
12. May 2021, 15:11 #5621

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


11 May 2021, 16:05:13 @CP17 rakstīja:

05 May 2021, 00:53:29 @Mizx rakstīja:

04 May 2021, 22:14:50 @b1te rakstīja:

04 May 2021, 13:46:21 @Mizx rakstīja:

04 May 2021, 13:18:44 @b1te rakstīja:

04 May 2021, 13:12:13 @RolandsK rakstīja:

Ja Youtube saskatās briesmu lietas par 1.8tsi Krievijā, tad liekas ka viss ir slikti. Nav ne jausmas, kāpēc Krievijā viss lūzt un plīst - laikam viss sūdīgs, gan degviela, gan eļļas. Darba kolēģim jau trešais 1.8tsi.


diez vai degviela vai eļļas, drīzāk ekspluatācija.
tie kas lielajās pilsētās brauc, tie vairāk stāv korķos, kilometri neskrien, motori rūc, kārbas griež un t.t.
Vispār jau jāatgādina, ka autoražotāji ik pa laikam kādus modeļus nav piedāvājuši Krievijas tirgum un nav nodrošinājuši garantiju (ja kāds ieved no citas valsts) tikai atsaucoties uz specifikācijai neatbilstošu pieejamās degvielas kvalitāti.


kādu laiku atpakaļ tā bija ar dīzeļiem, bet te iet runa par benzīnu.

imho: es lielajās pilsētās skaitītu motorstundas un mainītu eļļu, ja būtu tāda opcija, jo pašam ir gadījies nobraukt 12km - 3.5stundās
Es arī par benzīnu, ar ko tajā pusē tāpat ir diezgan bēdīgi. Sēra daudzums pārsniedz visas mūsu (un autoražotāju) normas, jo viņi līdz EURO5 vēl nav nonākuši. (Piesauktajam VW 1.8 tsi ir EURO6.) Sēra normas tiek pārsniegtas pat 30 reizes. 2017. gadā Krievijā pat viņu salīdzinoši zemajām prasībām neatbilstoša degviela tika konstatēta 18% DUS, jo tajos vienkārši krāpjas un jauc nekvalitatīvu degvielu ar uzlabotājiem kā nu pašiem sanāk. Rezultātā sanāk modernus auto mocīt ar tiem nepiemērotu degvielu. Loģiski, ka remonti pienāk agrāk un problēmas ir tādas, kādas mūsu pusē nav populāras.
Te šo to var palasīt.







Skaidri taču redzams, ka tur ir noslēgvārsti (zilā krāsā). Pa uzpildes cauruli var palaist nepieciešamo degvielas veidu. Teorētiski, protams, var sajaukt kopā, bet ne tāpēc tā ir uztaisīts.
Offline
EmWe
12. May 2021, 16:05 #5622

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1446

Braucu ar:

Sencītim decembra beigās paņēmu jauno Oktaviju. Aprīlī parādījās LED gaismu gļuki (nedarbojās auto gaismas, kaut kas arī ar migliniekiem). Pēc zvana un Green Motors - jā, brauciet šurp, esot jau 2 gab. rūpnīcas apdeiti. Multimedijam gļuku nav.

[ Šo ziņu laboja EmWe, 12 May 2021, 16:06:37 ]

Offline
sonx33
17. May 2021, 09:39 #5623

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Varbūt kadam ir pieredze ar jaunu Skodu (Octavia 2020) un piekabes āķa uzstādīšanu ne pie dīlera, uzstādot citur, neatņem garantiju? darba auto un pie manis bus vel 2 gadi, pie dīlera baigais kosmoss..
Offline
BigDog24
17. May 2021, 09:54 #5624

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


17 May 2021, 09:39:58 @sonx33 rakstīja:
Varbūt kadam ir pieredze ar jaunu Skodu (Octavia 2020) un piekabes āķa uzstādīšanu ne pie dīlera, uzstādot citur, neatņem garantiju? darba auto un pie manis bus vel 2 gadi, pie dīlera baigais kosmoss..


Rūpnīcas āķis bieži vien ietekmē citus mezglus- vadības blokus, ātrumkārbas dzesēšanas radiatoru, aizmugurējās atsperes utml (proti, āķa gadījumā no rūpnīcas, tās būs citas detaļas, nekā bez).

Garantiju visam auto nevar noņemt, bet tiem mezgliem ko neautorizēts āķis var ietekmēt.

Es domāju,ir vērts uzzināt, ko dīleris tur pats uzstāda-

kaut kāds rūpnīcas retrofit kits? vai kaut kāds viņiem labā bizīša analogs[kur labi var nopelnīt].
Katrā gadījumā ja būsi kaut ne-orģinālo licis pie viņiem, vismaz vari būt drošs, ka viņi Tev uzreiz nešūs nost kaut kādu kārbas garantiju.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 17 May 2021, 10:02:51 ]

Offline
sonx33
17. May 2021, 10:02 #5625

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


17 May 2021, 09:54:57 @BigDog24 rakstīja:

17 May 2021, 09:39:58 @sonx33 rakstīja:
Varbūt kadam ir pieredze ar jaunu Skodu (Octavia 2020) un piekabes āķa uzstādīšanu ne pie dīlera, uzstādot citur, neatņem garantiju? darba auto un pie manis bus vel 2 gadi, pie dīlera baigais kosmoss..


Rūpnīcas āķis bieži vien ietekmē citus mezglus- vadības blokus, ātrumkārbas dzesēšanas radiatoru, aizmugurējās atsperes utml (proti, āķa gadījumā no rūpnīcas, tās būs citas detaļas, nekā bez).

Garantiju visam auto nevar noņemt, bet tiem mezgliem ko neautorizēts āķis var ietekmēt.

Es domāju,ir vērts uzzināt, ko dīleris tur pats uzstāda-

kaut kāds rūpnīcas retrofit kits? vai kaut kāds viņiem labā bizīšana analogs[kur labi var nopelnīt].
Katrā gadījumā ja būsi kaut ne-orģinālo licis pie viņiem, vismaz vari būt drošs, ka viņi Tev uzreiz nešūs nost kaut kādu kārbas garantiju.

ok, jāuzzvana Vertei vel, ko piedāvā.
Offline
kvatra
17. May 2021, 10:08 #5626

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


17 May 2021, 10:02:51 @sonx33 rakstīja:

17 May 2021, 09:54:57 @BigDog24 rakstīja:

17 May 2021, 09:39:58 @sonx33 rakstīja:
Varbūt kadam ir pieredze ar jaunu Skodu (Octavia 2020) un piekabes āķa uzstādīšanu ne pie dīlera, uzstādot citur, neatņem garantiju? darba auto un pie manis bus vel 2 gadi, pie dīlera baigais kosmoss..


Rūpnīcas āķis bieži vien ietekmē citus mezglus- vadības blokus, ātrumkārbas dzesēšanas radiatoru, aizmugurējās atsperes utml (proti, āķa gadījumā no rūpnīcas, tās būs citas detaļas, nekā bez).

Garantiju visam auto nevar noņemt, bet tiem mezgliem ko neautorizēts āķis var ietekmēt.

Es domāju,ir vērts uzzināt, ko dīleris tur pats uzstāda-

kaut kāds rūpnīcas retrofit kits? vai kaut kāds viņiem labā bizīšana analogs[kur labi var nopelnīt].
Katrā gadījumā ja būsi kaut ne-orģinālo licis pie viņiem, vismaz vari būt drošs, ka viņi Tev uzreiz nešūs nost kaut kādu kārbas garantiju.

ok, jāuzzvana Vertei vel, ko piedāvā.


Ja nav uzlikta rūpnīcas āķa sagatave (vadi līdz aizmugurei), tad būs jāvelk visa provodka līdz priekšai un jāpiekodē āķis.
Offline
cmax
17. May 2021, 11:57 #5627

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


17 May 2021, 10:08:35 @kvatra rakstīja:

17 May 2021, 10:02:51 @sonx33 rakstīja:

17 May 2021, 09:54:57 @BigDog24 rakstīja:

17 May 2021, 09:39:58 @sonx33 rakstīja:
Varbūt kadam ir pieredze ar jaunu Skodu (Octavia 2020) un piekabes āķa uzstādīšanu ne pie dīlera, uzstādot citur, neatņem garantiju? darba auto un pie manis bus vel 2 gadi, pie dīlera baigais kosmoss..


Rūpnīcas āķis bieži vien ietekmē citus mezglus- vadības blokus, ātrumkārbas dzesēšanas radiatoru, aizmugurējās atsperes utml (proti, āķa gadījumā no rūpnīcas, tās būs citas detaļas, nekā bez).

Garantiju visam auto nevar noņemt, bet tiem mezgliem ko neautorizēts āķis var ietekmēt.

Es domāju,ir vērts uzzināt, ko dīleris tur pats uzstāda-

kaut kāds rūpnīcas retrofit kits? vai kaut kāds viņiem labā bizīšana analogs[kur labi var nopelnīt].
Katrā gadījumā ja būsi kaut ne-orģinālo licis pie viņiem, vismaz vari būt drošs, ka viņi Tev uzreiz nešūs nost kaut kādu kārbas garantiju.

ok, jāuzzvana Vertei vel, ko piedāvā.


Ja nav uzlikta rūpnīcas āķa sagatave (vadi līdz aizmugurei), tad būs jāvelk visa provodka līdz priekšai un jāpiekodē āķis.

Ar vadu vilkšanu var nepietikt, Insignia bija nepieciešams cits aizmugurējais drošinātāju bloks un cits aizmugurējo gaismu modulis. Tā kā detaļas nāca no citas mašīnas tad finālā tāpat nevarēja piekodēt, jo detaļas nākušas no augstākas komplektācijas klases auto. Amserv krasta laipni piedāvāja gaismu bloku plus kodēšana ap 500 eur. Āķis nolokāms un bez kodēšanas nav pēc fenšui jo nedarbojas fiksācijas un āķa atbrīvošanas sviras sensori.
parkings atslēdzas un miglas lukturis arī pārslēdzas uz piekabi.
Offline
robbielv
17. May 2021, 13:47 #5628

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


17 May 2021, 10:08:35 @kvatra rakstīja:

17 May 2021, 10:02:51 @sonx33 rakstīja:

17 May 2021, 09:54:57 @BigDog24 rakstīja:

17 May 2021, 09:39:58 @sonx33 rakstīja:
Varbūt kadam ir pieredze ar jaunu Skodu (Octavia 2020) un piekabes āķa uzstādīšanu ne pie dīlera, uzstādot citur, neatņem garantiju? darba auto un pie manis bus vel 2 gadi, pie dīlera baigais kosmoss..


Rūpnīcas āķis bieži vien ietekmē citus mezglus- vadības blokus, ātrumkārbas dzesēšanas radiatoru, aizmugurējās atsperes utml (proti, āķa gadījumā no rūpnīcas, tās būs citas detaļas, nekā bez).

Garantiju visam auto nevar noņemt, bet tiem mezgliem ko neautorizēts āķis var ietekmēt.

Es domāju,ir vērts uzzināt, ko dīleris tur pats uzstāda-

kaut kāds rūpnīcas retrofit kits? vai kaut kāds viņiem labā bizīšana analogs[kur labi var nopelnīt].
Katrā gadījumā ja būsi kaut ne-orģinālo licis pie viņiem, vismaz vari būt drošs, ka viņi Tev uzreiz nešūs nost kaut kādu kārbas garantiju.

ok, jāuzzvana Vertei vel, ko piedāvā.


Ja nav uzlikta rūpnīcas āķa sagatave (vadi līdz aizmugurei), tad būs jāvelk visa provodka līdz priekšai un jāpiekodē āķis.


VW parati ir pieejami original retrofit kit, bet rēķinies ka izmaksas būs 1500 nevis 500, protams ne visiem modeļiem, dodies ar VIN uz dīleri, gan jau visu pārbaudīs un sarēķinās.
Offline
ixers
17. May 2021, 14:18 #5629

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3276

Braucu ar: svešu auto


17 May 2021, 09:54:57 @BigDog24 rakstīja:

17 May 2021, 09:39:58 @sonx33 rakstīja:
Varbūt kadam ir pieredze ar jaunu Skodu (Octavia 2020) un piekabes āķa uzstādīšanu ne pie dīlera, uzstādot citur, neatņem garantiju? darba auto un pie manis bus vel 2 gadi, pie dīlera baigais kosmoss..


Rūpnīcas āķis bieži vien ietekmē citus mezglus- vadības blokus, ātrumkārbas dzesēšanas radiatoru, aizmugurējās atsperes utml (proti, āķa gadījumā no rūpnīcas, tās būs citas detaļas, nekā bez).

Garantiju visam auto nevar noņemt, bet tiem mezgliem ko neautorizēts āķis var ietekmēt.

Es domāju,ir vērts uzzināt, ko dīleris tur pats uzstāda-

kaut kāds rūpnīcas retrofit kits? vai kaut kāds viņiem labā bizīša analogs[kur labi var nopelnīt].
Katrā gadījumā ja būsi kaut ne-orģinālo licis pie viņiem, vismaz vari būt drošs, ka viņi Tev uzreiz nešūs nost kaut kādu kārbas garantiju.

piekritīšu vienam iepriekšējam rakstītājam.
Piemērs no dzīves atceros ka kaut kādiem MB ja no rūpnīcas bija piekabes āķis, tad bija savādāka motora dzesēšana, lai pa kalniem nevārās.
Tāpat pārkošanās sensori un to darbība pie peslēgta āķa.

[ Šo ziņu laboja ixers, 17 May 2021, 14:20:13 ]

Offline
edzulis
07. Jun 2021, 17:45 #5630

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

šItās lamatas uzticamas, ja salīdzina ar W213 vai G30?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/v90/boogfp.html(V90 D3 2017)
Offline
Arsmens
07. Jun 2021, 18:16 #5631

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Kas tiem volvju jaunajiem dīzeļiem? Viendien ejot pa trotuāru domāju, ka vecs Tranzīts no aizmugures tuvojas, a garām pabrauca šis lepnais cigārs
Offline
subaru
08. Jun 2021, 08:17 #5632

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres

Dacia Dusterim '20 - brāķis by design ir dažas durvju gumijas. Aizmugures durvju augšā nāk cietāka gumija nekā visa pārējā, kas iet pa durvju perimetru. Attiecīgi tā cietākā gumija berzē nost krāsu

Šito dilleris krāso pa garantiju, protams.
Vienīgi pēc krāsošanas jāuzlipina kaut kāda plēve tur, jo nekas jau nemainīsies - tā gumija turpinās berzēt durvju aili.
Offline
vvv
08. Jun 2021, 08:43 #5633

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

https://youtu.be/p0mRIhK9seg
Offline
e34
08. Jun 2021, 12:42 #5634

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Insignija 37k patreiz. Iedegās čekendžins, pēc laika nodzisa. Saglabājās kļūda par kloķvārpstas devēju, kas tika nodzēsta un vairs neatjaunojās. Tā nekas cits vairs vērā ņemams.
Offline
ixers
13. Jul 2021, 21:51 #5635

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3276

Braucu ar: svešu auto

Nu ko, laikam varēs MB pirkt arī LV. Svētki tiem DSS darbiniekiem, kas sagaidīja atpestīšanu.
domenikss pārdots.

[ Šo ziņu laboja ixers, 13 Jul 2021, 21:51:58 ]

Offline
Samsasi
13. Jul 2021, 21:54 #5636

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:


13 Jul 2021, 21:51:33 @ixers rakstīja:
Nu ko, laikam varēs MB pirkt arī LV. Svētki tiem DSS darbiniekiem, kas sagaidīja atpestīšanu.
domenikss pārdots.


Līdz brīdim kamēr Konkurences padome nav apstiprinājusi darījumu, puses atturēsies no turpmākiem komentāriem.
Offline
ixers
13. Jul 2021, 21:55 #5637

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3276

Braucu ar: svešu auto


13 Jul 2021, 21:54:40 @Samsasi rakstīja:

13 Jul 2021, 21:51:33 @ixers rakstīja:
Nu ko, laikam varēs MB pirkt arī LV. Svētki tiem DSS darbiniekiem, kas sagaidīja atpestīšanu.
domenikss pārdots.


Līdz brīdim kamēr Konkurences padome nav apstiprinājusi darījumu, puses atturēsies no turpmākiem komentāriem.

diez vai arī pēc akcepta ko komentēs.
Offline
ATB
13. Jul 2021, 22:37 #5638

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


13 Jul 2021, 21:51:33 @ixers rakstīja:
Nu ko, laikam varēs MB pirkt arī LV. Svētki tiem DSS darbiniekiem, kas sagaidīja atpestīšanu.
domenikss pārdots.


Interesanti, tagad Domenikss servisa stāvlaukumā servisnieki vairāk nefilmēs video ar klientu AMG meršiem?
Offline
mrpresident
13. Jul 2021, 23:16 #5639

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:

Ja gribi izbraukt un saprast, raksti sarunāsim, šitā manējā!

07 Jun 2021, 17:45:21 @edzulis rakstīja:
šItās lamatas uzticamas, ja salīdzina ar W213 vai G30?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/v90/boogfp.html(V90 D3 2017)
Offline
Bubi
27. Aug 2021, 16:18 #5640

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Volvo

Jaunā Octavia, 1.5TSI e-TEC Mild Hybrid, ir kādam kas sakāms? Var ņemt, vai labāk izvairīties?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo