Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Norchx
24. Mar 2010, 18:06 #561

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


24 Mar 2010, 17:59:21 Android rakstīja:

24 Mar 2010, 02:35:44 Martin999 rakstīja:
tātad A10 .p 12- 13 Kudras posms i palicis nedaudz bedrainaaks un tur jau pirmstam bija slikti
kūdra-Spuņciems nevienu bedri nemaniju ( nebija nekas lāpiits)
Spinciemā kakdas bedriites bija un aiz Spunciema redzetas 2 rigādes cēlu lāpiitaju kas bija aizlapijuši bedres no rigas puses. (looti daudz tur lāpiits)
braucu virzienaa uz rigu un bedres lielas nebija , nevienaa ari netrapiju. vieniigi tie akmeņi no tikko laapitajaam bedreem viss cels un iet pa gaisu ap

atpakalcelaa jau lietus un visi tie akmeni lido un tiesi pirm Lielupas tilta metala barjeras gabals uzlikts uz ceļa labi ka gai;s;s āra bija

izbraukaju puss Rigu un nekadas baigās bedres neredzeju :baloni: ( tas pa lielaakajaam ielaam)

P.S videjais atrums tads pats kā vienmer
P.S.S sorry ka tik gari sanāca


Android - kas tā par metodi ar tiem akmeniem ?

Par akmeņiem nezinu - pieļauju, ka tie akmeņi ir tas asfalts, kas pirms tam bija bedres vietā - tb izdrupušais segums.
Tagad ceļi ir drusku sausāki, sāk strādāt ar karsto asfaltu - tam vajadzētu drusku ilgāk turēties, turklāt arī ielāpi ir kvalitatīvāki.
Par Daugavas ielu Mārupē - tur ir gatavs rekonstrukcijas projekts, kuram bija jābūt realizētam jau 2008. vai 2009. gadā, taču dēļ finanšu lielķezas šis un ļoti daudzi citi projekti tika atcelti, daudzas programmas tika nolikvidētas - vajadzēja taču parex izglābt.
Ir cerība, ka tuvākajā laikā varbūt tiks izbūvēta jauna dilumkārta - kaut kas līdzīgs kā pagājušajā gadā tika izdarīts uz A5 (Rīgas apvedceļš) posmā no Rīgas HES apļa līdz Jelgavenei.
jauna dilumkārta ir vnk uzliets pa virsu jauns asfalts ?
Offline
Srakans
24. Mar 2010, 18:16 #562

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Jā, jauna virskārta
Offline
damch
24. Mar 2010, 18:27 #563

Kopš: 14. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Ja pat varētu, neuztaisītu :/
Domāaju, ka par vasaras tupeļu likšanu pagaidām varu pat nedomāt.

[ Šo ziņu laboja damch, 24 Mar 2010, 18:27:30 ]

Offline
Norchx
24. Mar 2010, 18:28 #564

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


24 Mar 2010, 18:27:19 damch rakstīja:
Ja pat varētu, neuztaisītu :/
Domāaju, ka par vasaras tupeļu likšanu pagaidām varu pat nedomāt.
Ja stajanka - mašīna - telpas, tad no problem ar vasarenēm staigāt pat ziemā

[ Šo ziņu laboja Norchx, 24 Mar 2010, 18:29:05 ]

Offline
damch
24. Mar 2010, 18:46 #565

Kopš: 14. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar:


24 Mar 2010, 18:28:44 Norchx rakstīja:

24 Mar 2010, 18:27:19 damch rakstīja:
Ja pat varētu, neuztaisītu :/
Domāaju, ka par vasaras tupeļu likšanu pagaidām varu pat nedomāt.
Ja stajanka - mašīna - telpas, tad no problem ar vasarenēm staigāt pat ziemā

Bik nesapratu domu
Offline
skudza
24. Mar 2010, 18:51 #566

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


24 Mar 2010, 18:06:16 Norchx rakstīja:
jauna dilumkārta ir vnk uzliets pa virsu jauns asfalts ?


veco nofrēzē/nolīdzina un klāj jaunu virskārtu. saber nomales, savelk līnijas un visi bāleliņi laimīgi... nu uz gadiem 2 vai 3
ilgāk jau sūdus apakšā nenoslēpsi
Offline
Norchx
24. Mar 2010, 18:59 #567

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


24 Mar 2010, 18:46:43 damch rakstīja:

24 Mar 2010, 18:28:44 Norchx rakstīja:

24 Mar 2010, 18:27:19 damch rakstīja:
Ja pat varētu, neuztaisītu :/
Domāaju, ka par vasaras tupeļu likšanu pagaidām varu pat nedomāt.
Ja stajanka - mašīna - telpas, tad no problem ar vasarenēm staigāt pat ziemā

Bik nesapratu domu
tfu lasīju kontekstā izlasīju ka ziemas zābakus uz vasaras kurpēm maini
Offline
shmurger
24. Mar 2010, 18:59 #568

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


24 Mar 2010, 17:56:26 SZ rakstīja:

24 Mar 2010, 11:07:12 Instigater rakstīja:
Bērzkrogs - Madona ir pat ļoti labs


nezinu, nezinu.... labs segums tur ir no Bērzkroga 10 km max.

Pēc tam sākas tādi posmi, ka labāk īpaši netrakot.

a moš jau ns asfalts ir uzliets. nekad to posmu nav varējis saukt pat par apmierinošu, kur nu vēl par ļoti labu!!!
Offline
Raimospeed
24. Mar 2010, 19:15 #569

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40


24 Mar 2010, 18:59:11 shmurger rakstīja:

24 Mar 2010, 17:56:26 SZ rakstīja:

24 Mar 2010, 11:07:12 Instigater rakstīja:
Bērzkrogs - Madona ir pat ļoti labs


nezinu, nezinu.... labs segums tur ir no Bērzkroga 10 km max.

Pēc tam sākas tādi posmi, ka labāk īpaši netrakot.

a moš jau ns asfalts ir uzliets. nekad to posmu nav varējis saukt pat par apmierinošu, kur nu vēl par ļoti labu!!!


Mož viš ar traktoru brauca
Offline
Android
24. Mar 2010, 19:44 #570

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


24 Mar 2010, 18:51:39 skudza rakstīja:

24 Mar 2010, 18:06:16 Norchx rakstīja:
jauna dilumkārta ir vnk uzliets pa virsu jauns asfalts ?


veco nofrēzē/nolīdzina un klāj jaunu virskārtu. saber nomales, savelk līnijas un visi bāleliņi laimīgi... nu uz gadiem 2 vai 3
ilgāk jau sūdus apakšā nenoslēpsi

Nav tik traki. Atkarīgs no vietas un no darba kvalitātes. Protams, ja ceļa sega ir deformējusies visā biezumā, kaut kas sēžas, un vispār sega neatbilst intensitātei, tad var arī īpaši ilgi neturēties.
No citas puses - uz A8 posmā no Rīgas robežas līdz Jaunolainei 2004. gadā arī uzlika virskārtu - tikai šogad sāk kaut kādas mazas bedrītes parādīties vienā vietā, pārējais pagaidām labi turās. Pieredze rāda, ka tāds risinājums var atlikt rekonstrukciju par 5-10 gadiem.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
damch
24. Mar 2010, 19:45 #571

Kopš: 14. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Offline
Android
24. Mar 2010, 19:48 #572

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Vēl jau viena lieta: esošajiem ceļiem ar sabrūkošo segumu pati ceļa segas konstrukcija ir par vāju mūsdienu slodzēm un intensitātēm. PSRS laikā intensitātes bija 50x zemākas, un arī nebija 40t smagās mašīnas ar parastajiem (ne dubultajiem) riteņiem (piemēram - fūres, šķembu vedēji). Ja tādai ceļa segai uzliks jaunu virsmu, efekts tiešām nebūs ilglaicīgs.
Veicot ceļa segas aprēķinu, vienmēr ir svarīga atsevišķo kārtu biezumu attiecība, tāpēc, ja uz esošās segas uzliks kaut vai 50cm biezu asfaltu, tas tāpat nedos tādu rezultātu, kā segas izbūve ar pareizajiem biezumiem, ja asfalta kopējais biezums būs tikai 12-16cm.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
24. Mar 2010, 19:49 #573

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

A vispār visas problēmas ar nelīdzenajiem ceļiem ir tāpēc, ka asfaltu liek nepareizi - jāliek ir ar gludo pusi uz augšu....

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
SZ
24. Mar 2010, 19:54 #574

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

Android,

tās tehnoloģijas, sastāvs, asfalta maisījums utt. esot reģionos atšķirīgs.

Pie mums nevar pasūtīt pētījumus, būvēšanas tehniku un asfaltu mūsu klimatam un tad vienreiz sataisīt ceļus uz gadiem 20 ?

Citādi vienas šausmas- ceļiniekiem vis vis vis labākā ceļu būves tehnika, bet paiet 2- 3 gadi un jaunajos ceļos atkal tirsa.

[ Šo ziņu laboja SZ, 24 Mar 2010, 19:55:39 ]

Offline
Android
24. Mar 2010, 20:01 #575

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


24 Mar 2010, 19:54:37 SZ rakstīja:
Android,

tās tehnoloģijas, sastāvs, asfalta maisījums utt. esot reģionos atšķirīgs.

Pie mums nevar pasūtīt pētījumus, būvēšanas tehniku un asfaltu mūsu klimatam un tad vienreiz sataisīt ceļus uz gadiem 20 ?

Citādi vienas šausmas- ceļiniekiem vis vis vis labākā ceļu būves tehnika, bet paiet 2- 3 gadi un jaunajos ceļos atkal tirsa.



Droši vien, ka var. Bet problēma vēl ir arī tajā apstākļi, ka visos iepirkumos ir jāizvēlas lētākais. Un, kā zināms, lēti un labi VAR nopirkt: vispirms nopērc lēti, tad izmet to ārā, un tad nopērc labi.
Ja netiktu ekonomēta nauda, tad varētu, protams, izmantot visur granīta šķembas, drenējošo smilti ar perfektiem rādītājiem, veikt apjomīgus grunts nomaiņas darbus, likt dārgos asfaltus... bet tad tas ceļš izmaksātu 10x dārgāk.
Esmu redzējis kā Vācijā un citur Eiropā būvē šosejas - mūsējie tur vienk tuvu nestāv - citi apjomi, citas izmaksas.. Latvija ir pārāk maza valsts, ekonomika šeit apjoma ziņā ir mikroskopiska, apgrozījums nekāds... vienk nevaram atļauties.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
SZ
24. Mar 2010, 20:06 #576

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

Arī esmu vērojis kā Vācijā taisa bāni (kad jauno A21 taisīja uz Rostoku)- tur bija vismaz 1m betona apakšā, un tikai tad sāka visas izlīdzinošās kārtas likt....

Runāju arī ar vienu no darbu vadītājiem, jamie teica- izmaksas ir viena lieta, bet ilgtermiņā domājot, ražošanai vajag labu infrastruktūru (ceļus)-tad sāk taisīt cehus, rūpnīcas , rodas darbavietas cilvēkiem utt.
Offline
Kachis
24. Mar 2010, 20:07 #577

Kopš: 23. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 525

Braucu ar: roomster skoda un kaktā stāvošs TDS

Cēsis - Valmiera ir vienās bedrēs, it īpaši tas posms no Liepas uz Valmieru :@!!
No rītiem jūtos kā slēpotājs vai snoveris, ka virāžas ir jātaisa
Offline
SZ
24. Mar 2010, 20:10 #578

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


24 Mar 2010, 20:07:47 foxy rakstīja:
Cēsis - Valmiera ir vienās bedrēs, it īpaši tas posms no Liepas uz Valmieru :@!!
No rītiem jūtos kā slēpotājs vai snoveris, ka virāžas ir jātaisa


nu tur tak vēl vasarā jaunu posmu uztaisīja, ne vai tad ? Jau kaputt un schlafen gehen ?
Offline
Srakans
24. Mar 2010, 20:11 #579

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Vismaz mums tagad ir pašiem savs standarts Kādreiz vadījās gan pēc vācu, gan zviedru, tā kā viss ir izmēģināts.
Offline
Srakans
24. Mar 2010, 20:12 #580

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


24 Mar 2010, 20:10:29 SZ rakstīja:

24 Mar 2010, 20:07:47 foxy rakstīja:
Cēsis - Valmiera ir vienās bedrēs, it īpaši tas posms no Liepas uz Valmieru :@!!
No rītiem jūtos kā slēpotājs vai snoveris, ka virāžas ir jātaisa


nu tur tak vēl vasarā jaunu posmu uztaisīja, ne vai tad ? Jau kaputt un schlafen gehen ?

Tas jau bija aizpagājušājā. Tur jau viss vel kārtībā, bet Cēsu robeža - Liepa pipēc

[ Šo ziņu laboja Srakans, 24 Mar 2010, 20:13:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo