Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
josi
06. Sep 2024, 15:15 #561

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3089

Braucu ar: Ne-BMW


06 Sep 2024, 14:35:51 @Locis rakstīja:
"Exhaust gas recirculation (EGR) is used to reduce the levels of NOx emitted by the engine. By recirculating exhaust gases into the engine’s cylinder, a percentage of the air is replaced with CO2. This process lowers the combustion temperature due to the reduced amount of oxygen which, in turn, reduces the amount of NOx formed."

Pirmkārt ,šis ir no Perkins mājas lapas. Varbūt viņi ražo dizeldzinejus kas citādu gaisu elpo un citādas vielas izdala.

Skaidri un gaiši tiek rakstīts ,ka egr dizeldzinejiem samazina gaisa temperatūru priekškamerā.

Inženieris Tu laikam tiešām neesi Es tur skaidri salasu, ka EGR samazina sadegšanas temperatūru, nevis mistisku gaisa temperatūru mistiskā priekškamerā, kādas modernajiem CR dīzeļiem vispār vairs nav.
Offline
atrabotka
06. Sep 2024, 18:36 #562

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 109

Braucu ar:


06 Sep 2024, 14:35:51 @Locis rakstīja:
Skaidri un gaiši tiek rakstīts ,ka egr dizeldzinejiem samazina gaisa temperatūru priekškamerā. Kas nozīmē,ja zemāka temperatūra ,jo labāk sadeg un pietiek ar liesāku ,nevajag tik daudz degvielas.


Mūsdienu dīzeļiem nav nekādas priekškameras. Un kā tu izskaidrosi to, ka izprogrammējot EGR auto paliek ekonomiskāks? Reāli pārbaudīts dažādos braukšanas režīmos.
Offline
uldens1
06. Sep 2024, 19:00 #563

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15995

Braucu ar:


06 Sep 2024, 15:14:48 @josi rakstīja:

06 Sep 2024, 14:00:07 @uldens1 rakstīja:
tikai tam vecajam dzinējam nebij turbīnas,bet jaunajam ar turbopūti tiek iepūsts 2,5 reizes vairāk gaisa cilindrā,un tas saspiešanas koeficents jau ir kādi 30:1 Ceru ka saprati domu

Tas tomēr nav tas pats, tur jau cita fizika sākas.
1.6TD bija gan turbīna, bet tāpat pēdējam NA 2.0 SDI dzinējam kompresija arī ir tikai 19.0:1.

Loģiski ka nav tas pats,tur nekas nav tik vienkārši kā liekas,tāpat ja izmet swirlflapes,sadegšanas kvalitāte pasliktinās
Offline
hofmann
06. Sep 2024, 21:43 #564

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Saab


06 Sep 2024, 18:36:33 @atrabotka rakstīja:

06 Sep 2024, 14:35:51 @Locis rakstīja:
Skaidri un gaiši tiek rakstīts ,ka egr dizeldzinejiem samazina gaisa temperatūru priekškamerā. Kas nozīmē,ja zemāka temperatūra ,jo labāk sadeg un pietiek ar liesāku ,nevajag tik daudz degvielas.


Mūsdienu dīzeļiem nav nekādas priekškameras. Un kā tu izskaidrosi to, ka izprogrammējot EGR auto paliek ekonomiskāks? Reāli pārbaudīts dažādos braukšanas režīmos.

Ekonomiskāks! Iespèjams, bet nejau litros mērāma ekonomija. Kāpēc? Tāpēc , ka egr sistēmas atslēgšana sevī ietver arī degvielas kartes konfigurāciju, lai degkamerā nebūtu paaugstināta temperatūra.
Uzskatu ka egr un citām lietām ir jāstrādā! Ja nevar atļauties remontēt un apkalpot tā kā pienākas, tad tāds auto nav vajadzīgs
Offline
Locis
06. Sep 2024, 21:52 #565

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11074

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 Sep 2024, 15:15:41 @josi rakstīja:

06 Sep 2024, 14:35:51 @Locis rakstīja:
"Exhaust gas recirculation (EGR) is used to reduce the levels of NOx emitted by the engine. By recirculating exhaust gases into the engine’s cylinder, a percentage of the air is replaced with CO2. This process lowers the combustion temperature due to the reduced amount of oxygen which, in turn, reduces the amount of NOx formed."

Pirmkārt ,šis ir no Perkins mājas lapas. Varbūt viņi ražo dizeldzinejus kas citādu gaisu elpo un citādas vielas izdala.

Skaidri un gaiši tiek rakstīts ,ka egr dizeldzinejiem samazina gaisa temperatūru priekškamerā.

Inženieris Tu laikam tiešām neesi Es tur skaidri salasu, ka EGR samazina sadegšanas temperatūru, nevis mistisku gaisa temperatūru mistiskā priekškamerā, kādas modernajiem CR dīzeļiem vispār vairs nav.


Par priekškameru steigā pārrakstijos ,dowāju degkameru un par gaisu - sadegšanu arī.
Offline
cmax
06. Sep 2024, 22:34 #566

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1051

Braucu ar:


06 Sep 2024, 11:10:57 @josi rakstīja:

06 Sep 2024, 10:34:36 @cmax rakstīja:
Bet tas pilnīgais liesais jau arī ir visu ekoloģijas problēmu sakne-augsta temperatūra kas rezultējas ar daudz Nox, komplektā, protams, ar 3l/100km

Joprojām turpini savu sviestu dzīt? Temperatūra dēļ liesā kā reizi ir zemāka, bet dīzeļdzinēji ražo vairāk NOx dēļ tā, ka cilindrā ir 2-3x lielāka kompresija, kas uzdzen augšā temperatūru, un ir vairāk skābekļa kam reaģēt.


Pag, tad vienā brīdī saki ka kompresija 2-3reizes lielāka tad atkal ka kompresija(vai tomēr kompresijas pakāpe) tiek mērķtiecīgi samazināta?
Offline
josi
07. Sep 2024, 00:07 #567

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3089

Braucu ar: Ne-BMW


06 Sep 2024, 22:34:47 @cmax rakstīja:
Pag, tad vienā brīdī saki ka kompresija 2-3reizes lielāka tad atkal ka kompresija(vai tomēr kompresijas pakāpe) tiek mērķtiecīgi samazināta?

Tieši tā, kompresija (jeb citiem vārdiem sakot, spiediens cilindrā) ir 2-3x lielāka un kompresijas pakāpe tiek samazināta, bet tās ir 2 dažādas lietas, neredzu tur neko kopīgu un nesaprotu, kādēļ mēģini tās apvienot. Ja škiet, ka kļūdos, vari argumentēti iebilst.

[ Šo ziņu laboja josi, 07 Sep 2024, 00:10:00 ]

Offline
Elna
07. Sep 2024, 06:21 #568

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 48

Braucu ar:


05 Sep 2024, 23:40:26 @Kaross rakstīja:

05 Sep 2024, 22:48:21 @cmax rakstīja:

05 Sep 2024, 22:12:59 @josi rakstīja:

05 Sep 2024, 17:41:06 @cmax rakstīja:
pie konkrētā gaisa daudzuma samazinot degvielu paaugstinās sadegšanas temperatūra un ātrums, kas no vienas puses palielina jaudu bet no otras palielina arī NoX, lai samazinātu sadedzināmā gaisa daudzumu daļa no cilindra tiek aizpildīta ar izplūdes gāzēm, kas ,jau atdzesētas, samazina temperatūru un NoX daudzumu. Tā teikt dīzelis var būt vēl krietni ekonomiskāks nodrošinot atbilstošu dzesēšanu tikai komplektā nāk gāzes kameras cienīgs kokteilis izpūtējā.

Kaut kāds sviestains savārstījums - pirmkārt, jau tiek dedzinēts gaisā esošais skābeklis, nevis viss gaiss.
Otrkārt - samazinot dīzeļdegvielas daudzumu, pazeminās sadegšanas temperatūra un ātrums, jo vienkārši nav kam degt. Tas nav benzīns kuram ir nepieciešama noteikta maisījuma attiecībā.
Treškārt - izplūdes gāzes pašas par sevi ir karstas nevis atdzesētas, bet tā kā tās samazina pieejamo gaisa un līdz ar to tajā esošo skābekļa daudzumu, tad tiešām degšana notiek lēnāk un ar zemāku temperatūru.


Pirmkārt Skābeklis/gaiss nav viens un tas pats bet primāri dzinējos tiek mērīta gaisa masa
Otrkārt svarīgs ir attiecība jo mazāk degvielas pret gaisu jo straujāka un karstāka sadegšana, liesais you know
Treškārt ko Tavuprāt dara EGR radiators.


Te nu gan raksti diezgan lielas muļķības, kas nekādā veidā nav saistītas ar dīzeli. Ikdienas režīmos dīzelis strādā pilnīgākajā "liesajā". 1:25 - 1:30 attiecībā degviela/gaiss.
Tikai max slodzē atkarībā no dzinēja vadības attiecība nokrīt uz 1:17; 1:18. Max jauda būs ap 1:15. Benzīns tādos režīmos pat braucams nebūtu un slāptu.

Nepareizi.
Benzīns var strādāt ar Lambda 2..3+, kas nozīmē degviela/gaiss attiecību līdz 1:30 un pat vairāk. N43/N53 tā strādā. Šo metodi BMW gadījumā sauc par Stratified charge. rAudi TFSI tā strādā(ja).
Vēl vairāk - visi modernie DI benzīni tā var strādāt! Iemesls, kāpēc tas netiek darīts - palielināts nitrītu apjoms, kas ir kā papildus jādzēš.
Vēl vairāk - modernajos DI benzīnos degmaisījums degkamerā (lielākajā tās daļā, tālāk no sveces) ir liess, ar attiecību stipri virs 1:15.
Degmaisījums šo dzinēju degkamerās NAV homogēns, kā aizvēsturiskajos benzīnos. Ne velti, piem., BMW gadījumā šo iesmidzināšanas režīmu nesauc par Homogēnu, bet: Layer. Layer ar Lambda 1.00.
Offline
Amphiney
07. Sep 2024, 16:01 #569

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1010

Braucu ar: F11

No kura gada vw, škodàm nāk OPF jeb benzīnu daļiņu filtri?
Offline
pohujs
12. Sep 2024, 12:01 #570

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Redzēju jūsu diskusiju vēlējos vaicāt, nopirku auto no Vācijas 2016 gads, viņam tur bija nobeigusies turbīna un tā tika nomainīta, bet nekādu kvēpu filtru nemainīja un cik man zināms īpaši arī netīrīja. Tajā galā uz jautājumu kāpēc melns izpūtēja gals teica ka tas dēļ tā turbīnas defekta un ka ar laiku tas gals pārstās būt melns. Tagad esmu norullējis ap 10k km un ik pa laikam izpūtēja uzgali izmazgāju, bet pēc kādas pilnas bākas nobraukšanas tas kļūst netīrs/melns. Vai tiešām aizvien tā eļļa no turienes izgaro vai kas tamlīdzīgs? Visas DPF spiedienu starpības pārbaudītas visas ir normas robežās, kļūdu nav. Noņemot izpūtēju IR pārbaudīts ka filtrs patiešām nav izņemts vai izurbts utml.

[ Šo ziņu laboja pohujs, 12 Sep 2024, 12:02:11 ]

Offline
Tune-L
12. Sep 2024, 12:09 #571

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20334

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


12 Sep 2024, 12:01:06 @pohujs rakstīja:
Redzēju jūsu diskusiju vēlējos vaicāt, nopirku auto no Vācijas 2016 gads, viņam tur bija nobeigusies turbīna un tā tika nomainīta, bet nekādu kvēpu filtru nemainīja un cik man zināms īpaši arī netīrīja. Tajā galā uz jautājumu kāpēc melns izpūtēja gals teica ka tas dēļ tā turbīnas defekta un ka ar laiku tas gals pārstās būt melns. Tagad esmu norullējis ap 10k km un ik pa laikam izpūtēja uzgali izmazgāju, bet pēc kādas pilnas bākas nobraukšanas tas kļūst netīrs/melns. Vai tiešām aizvien tā eļļa no turienes izgaro vai kas tamlīdzīgs? Visas DPF spiedienu starpības pārbaudītas visas ir normas robežās, kļūdu nav. Noņemot izpūtēju IR pārbaudīts ka filtrs patiešām nav izņemts vai izurbts utml.


Lieku uz plaisu DPF filtrā.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Amphiney
12. Sep 2024, 15:56 #572

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1010

Braucu ar: F11

Visu izpūtēju ņēmi nost? Dpf jau ir tālu no izpūtēja. Varbūt tukšs bundulis jau.

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 12 Sep 2024, 15:57:04 ]

Offline
pohujs
12. Sep 2024, 16:51 #573

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


12 Sep 2024, 15:56:26 @Amphiney rakstīja:
Visu izpūtēju ņēmi nost? Dpf jau ir tālu no izpūtēja. Varbūt tukšs bundulis jau.

Jā noņēmu nost izpūtēju kurš pievienots DPF un redzēju ka filtrs ir iekšā arī pašam bundulim nebija nekādu "modificēšanas pēdu"
Offline
smilee45
12. Sep 2024, 17:22 #574

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 965

Braucu ar:


12 Sep 2024, 16:51:26 @pohujs rakstīja:

12 Sep 2024, 15:56:26 @Amphiney rakstīja:
Visu izpūtēju ņēmi nost? Dpf jau ir tālu no izpūtēja. Varbūt tukšs bundulis jau.

Jā noņēmu nost izpūtēju kurš pievienots DPF un redzēju ka filtrs ir iekšā arī pašam bundulim nebija nekādu "modificēšanas pēdu"
Tad kā aukstāk biedrs minējis, ļoti iespējams plaisa keramikā DPF. Skatē var būt problēmas.
Offline
Jonix
12. Sep 2024, 17:48 #575

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 622

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


12 Sep 2024, 12:01:06 @pohujs rakstīja:
Redzēju jūsu diskusiju vēlējos vaicāt, nopirku auto no Vācijas 2016 gads, viņam tur bija nobeigusies turbīna un tā tika nomainīta, bet nekādu kvēpu filtru nemainīja un cik man zināms īpaši arī netīrīja. Tajā galā uz jautājumu kāpēc melns izpūtēja gals teica ka tas dēļ tā turbīnas defekta un ka ar laiku tas gals pārstās būt melns. Tagad esmu norullējis ap 10k km un ik pa laikam izpūtēja uzgali izmazgāju, bet pēc kādas pilnas bākas nobraukšanas tas kļūst netīrs/melns. Vai tiešām aizvien tā eļļa no turienes izgaro vai kas tamlīdzīgs? Visas DPF spiedienu starpības pārbaudītas visas ir normas robežās, kļūdu nav. Noņemot izpūtēju IR pārbaudīts ka filtrs patiešām nav izņemts vai izurbts utml.

Plaisa DPF!

Nekas labs. Parasti tā notiek, ja DPF pārkarst, ir ļoti pilns vai tiek mehāniski bojāts.

Rīcība varētu būt sekojoša:
1) Sākotnēji novērtēt DPF pilnību un bojājumu pakāpi.
2) Ja nav ļoti pilns un ir tikai plaisa, jāskatās vai reģenerācijas laikā ir zili/balti dūmi. Ja dūmainība nav novērojama, var braukt līdz sākās problēmas. Neliela plaisa netraucēs TA. Visam jābūt ok arī nākotnē mērot PM.
3) Ja ir novērojama dūmianība vai DPF ir ļoti pilns (piemēram, ar eļļu no turbo), jāmeklē cits oriģinālais DPF - vai nu jauns, vai labs lietots. Otrajā gadījumā pirms uzlikšanas jāmazgā ar ķīmiju, kura nesatur NaOH.
Neoriģinālos DPF nav jēgas likt - 99% nebūs ok.




-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
pohujs
12. Sep 2024, 18:33 #576

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


12 Sep 2024, 17:48:02 @Jonix rakstīja:

12 Sep 2024, 12:01:06 @pohujs rakstīja:
Redzēju jūsu diskusiju vēlējos vaicāt, nopirku auto no Vācijas 2016 gads, viņam tur bija nobeigusies turbīna un tā tika nomainīta, bet nekādu kvēpu filtru nemainīja un cik man zināms īpaši arī netīrīja. Tajā galā uz jautājumu kāpēc melns izpūtēja gals teica ka tas dēļ tā turbīnas defekta un ka ar laiku tas gals pārstās būt melns. Tagad esmu norullējis ap 10k km un ik pa laikam izpūtēja uzgali izmazgāju, bet pēc kādas pilnas bākas nobraukšanas tas kļūst netīrs/melns. Vai tiešām aizvien tā eļļa no turienes izgaro vai kas tamlīdzīgs? Visas DPF spiedienu starpības pārbaudītas visas ir normas robežās, kļūdu nav. Noņemot izpūtēju IR pārbaudīts ka filtrs patiešām nav izņemts vai izurbts utml.

Plaisa DPF!

Nekas labs. Parasti tā notiek, ja DPF pārkarst, ir ļoti pilns vai tiek mehāniski bojāts.

Rīcība varētu būt sekojoša:
1) Sākotnēji novērtēt DPF pilnību un bojājumu pakāpi.
2) Ja nav ļoti pilns un ir tikai plaisa, jāskatās vai reģenerācijas laikā ir zili/balti dūmi. Ja dūmainība nav novērojama, var braukt līdz sākās problēmas. Neliela plaisa netraucēs TA. Visam jābūt ok arī nākotnē mērot PM.
3) Ja ir novērojama dūmianība vai DPF ir ļoti pilns (piemēram, ar eļļu no turbo), jāmeklē cits oriģinālais DPF - vai nu jauns, vai labs lietots. Otrajā gadījumā pirms uzlikšanas jāmazgā ar ķīmiju, kura nesatur NaOH.
Neoriģinālos DPF nav jēgas likt - 99% nebūs ok.




Dūmot nedūmo, esmu vairākiem prasījis kuri man braukuši no muguras, neviens neko nav manījis arī dodot pedāli grīdā. Tik vien bēda pagaidām ka paliek melns tas izpūtēja gals.. Arī kad gājusi reģenerācija neko dīvainu neesmu manījis. Un tā spiedienu starpība DPF arī uz diagnostiku uzradās laba, arī degvielas patēriņš ir adekvāts. Man jau vienalga itkā ka melns tas izpūtējs vienīgās bažas ir par apskati kas būs man pavasarī, varbūt pēc jaunā gada kad visur būs tās jaunās iekārtas teh apskatē jābrauc pārbaudīt, lai vīri pasaka vai ir ok vai nē, jo negribas lai pēctam ejot apskati tiktu ielikts kāds ieraksts par to ka nav ok tā DPF sistēma, sakarā ar to ka iespējams mašīnu kaut kad vēlēšos arī pārdot

[ Šo ziņu laboja pohujs, 12 Sep 2024, 18:39:53 ]

Offline
protams
12. Sep 2024, 19:44 #577

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5569

Braucu ar: null ziiben

Mehi, tak pastāstiet, ka DPF caurums izdeg no šķībām "metkām" dēļ izstaipītām kēdēm un sliktām sprauslām...un ne velti bija beigta turba...caurs DPF ir iznākums daudz kam nekorektam pirms tam....plus braukšana stils ekAnomējot degvielu, it sevišķi pilsētā bez pilnām reģenerācijām.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Frostijs
13. Sep 2024, 09:44 #578

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 619

Braucu ar: Z1000sx


12 Sep 2024, 17:48:02 @Jonix rakstīja:

12 Sep 2024, 12:01:06 @pohujs rakstīja:
Redzēju jūsu diskusiju vēlējos vaicāt, nopirku auto no Vācijas 2016 gads, viņam tur bija nobeigusies turbīna un tā tika nomainīta, bet nekādu kvēpu filtru nemainīja un cik man zināms īpaši arī netīrīja. Tajā galā uz jautājumu kāpēc melns izpūtēja gals teica ka tas dēļ tā turbīnas defekta un ka ar laiku tas gals pārstās būt melns. Tagad esmu norullējis ap 10k km un ik pa laikam izpūtēja uzgali izmazgāju, bet pēc kādas pilnas bākas nobraukšanas tas kļūst netīrs/melns. Vai tiešām aizvien tā eļļa no turienes izgaro vai kas tamlīdzīgs? Visas DPF spiedienu starpības pārbaudītas visas ir normas robežās, kļūdu nav. Noņemot izpūtēju IR pārbaudīts ka filtrs patiešām nav izņemts vai izurbts utml.

Plaisa DPF!

Nekas labs. Parasti tā notiek, ja DPF pārkarst, ir ļoti pilns vai tiek mehāniski bojāts.

Rīcība varētu būt sekojoša:
1) Sākotnēji novērtēt DPF pilnību un bojājumu pakāpi.
2) Ja nav ļoti pilns un ir tikai plaisa, jāskatās vai reģenerācijas laikā ir zili/balti dūmi. Ja dūmainība nav novērojama, var braukt līdz sākās problēmas. Neliela plaisa netraucēs TA. Visam jābūt ok arī nākotnē mērot PM.
3) Ja ir novērojama dūmianība vai DPF ir ļoti pilns (piemēram, ar eļļu no turbo), jāmeklē cits oriģinālais DPF - vai nu jauns, vai labs lietots. Otrajā gadījumā pirms uzlikšanas jāmazgā ar ķīmiju, kura nesatur NaOH.
Neoriģinālos DPF nav jēgas likt - 99% nebūs ok.





Cik bieži prasītos mazgāt DPF no ash? Auto noteiktais intervāls pelniem ir ok, vai arī prasītos biežāki mazgāšanas cikli?
Offline
Bender
13. Sep 2024, 09:56 #579

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1756

Braucu ar: E91

He he.
Tā mazgāšana ir izmisuma solis ar cerību, ka paspēsi no tās lamatas atkratīties vai iekrāt jaunam filtram pirms tam novēršot cēloņus.
Tas nav smagais ar pavisam savādāku DPF, kuram tā ir normāla procedūra.

[ Šo ziņu laboja Bender, 13 Sep 2024, 10:09:13 ]

Offline
Mixzzz
13. Sep 2024, 10:39 #580

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2738

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


13 Sep 2024, 09:56:10 @Bender rakstīja:
He he.
Tā mazgāšana ir izmisuma solis ar cerību, ka paspēsi no tās lamatas atkratīties vai iekrāt jaunam filtram pirms tam novēršot cēloņus.
Tas nav smagais ar pavisam savādāku DPF, kuram tā ir normāla procedūra.
Hz Hz, izmazgāju, uzliku atpakaļ autiņam, kam bija izravēts, tagad ne smird, ne kūp....
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo