Online
Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
Kristaps127 | | Kopš: 06. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: e60 M54b25
| Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?
Ir kādas idejas, kā "to" var novērst - No aptuveni 10x iedarbinot auto 1x tas nepieleks. Ir mainīts starteris- bez panākumiem, servisa atslega, jaunas batt. atslēgās- nekas nelīdz. Darbinot vienkārši- grozi atslēgu un "pa tukšo" nekas nenotiek pat starters negriez. Citreiz ilgi ļurkājot pielec, vai arī pacietībai beidzoties auto tiek uzstumts, bet tas ir pēdējais stulbums, ar bēdīgi slaveno krievu tehniku tā nebija Jāpi*ās, lai to piedarbinātu. Stāvot Dus pie sūkņa vai lielveikala stāvlaukumā un krītot izmisumā, nožēlo, kad šim modelim nav ierīkots kurbulis! Idejas, ieteikumi | Offline | | |
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
|
18 May 2017, 13:34:58 @Kristaps127 rakstīja:
Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?
Tuvākajās dienās uzlikšu sādu setupu, kamēr r19 krāsosies. Tad varēs pateikt kas kā, bet dzirdēts, ka stūres galā strīķējas.[ Šo ziņu laboja FisherS, 18 May 2017, 13:38:41 ] | Offline | | |
Marrakesh | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1408
Braucu ar: E70 & E60 ///M
| Divus gadus braucu ar 245/45/R18 uz Style 135. Nekas nestrīķējās neķeras. Der ideāli. | Offline | | |
zemzem | | Kopš: 18. Aug 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 38
Braucu ar: BMW E61
| Par priekšējām lampām un to stiklu, kurš laika gaitā zaudē savu dzidrumu. Ir dzirdēts par variantu, ka var lampas nomatēt un tad pārklāt ar kādu laku, kas tās saglabā dzidras. Vai arī ir jāpulē līdz spīdumam un tad jācer, ka to nezaudēs laika gaitā? | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2017, 13:34:58 @Kristaps127 rakstīja:
Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?
Ir kādas idejas, kā "to" var novērst - No aptuveni 10x iedarbinot auto 1x tas nepieleks. Ir mainīts starteris- bez panākumiem, servisa atslega, jaunas batt. atslēgās- nekas nelīdz. Darbinot vienkārši- grozi atslēgu un "pa tukšo" nekas nenotiek pat starters negriez. Citreiz ilgi ļurkājot pielec, vai arī pacietībai beidzoties auto tiek uzstumts, bet tas ir pēdējais stulbums, ar bēdīgi slaveno krievu tehniku tā nebija Jāpi*ās, lai to piedarbinātu. Stāvot Dus pie sūkņa vai lielveikala stāvlaukumā un krītot izmisumā, nožēlo, kad šim modelim nav ierīkots kurbulis! Idejas, ieteikumi
Braukāju ar OEM R19 245/35 un 275/30. Neko nelauž, viss labi!
Par prbl ar iedarbināšanu, es iesākumam apskatītos kļūdu logu kas daudz ko pasaka priekšā. Ir arī opcija serviss
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
18 May 2017, 18:25:45 @Angelz rakstīja:
18 May 2017, 13:34:58 @Kristaps127 rakstīja:
Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?
Ir kādas idejas, kā "to" var novērst - No aptuveni 10x iedarbinot auto 1x tas nepieleks. Ir mainīts starteris- bez panākumiem, servisa atslega, jaunas batt. atslēgās- nekas nelīdz. Darbinot vienkārši- grozi atslēgu un "pa tukšo" nekas nenotiek pat starters negriez. Citreiz ilgi ļurkājot pielec, vai arī pacietībai beidzoties auto tiek uzstumts, bet tas ir pēdējais stulbums, ar bēdīgi slaveno krievu tehniku tā nebija Jāpi*ās, lai to piedarbinātu. Stāvot Dus pie sūkņa vai lielveikala stāvlaukumā un krītot izmisumā, nožēlo, kad šim modelim nav ierīkots kurbulis! Idejas, ieteikumi
Braukāju ar OEM R19 245/35 un 275/30. Neko nelauž, viss labi!
Par prbl ar iedarbināšanu, es iesākumam apskatītos kļūdu logu kas daudz ko pasaka priekšā. Ir arī opcija serviss
par riepaam +101
par starteri - eu, nu, atslega arii [mehaaniski] var buut pie vainas! tad - CAS ar prichindaaljiem. nu, ja to maina, tad DDE/DME arii jaamaina. nu, teoretiski - viss, kas ar elektriibu: vadi, akjis..
ko tikai starteri mainiiji? es vnk figeju.. kaut ko maina uz dullo.. | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| http://bildites.lv/images/v7xu369f/62727/original.jpg
Un ko tavs e60 šodien izdarīja | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2017, 23:09:35 @dreimanis_lv rakstīja:
http://bildites.lv/images/v7xu369f/62727/original.jpg
Un ko tavs e60 šodien izdarīja
Kļūda 481
Labojams ar manuālu reģenerāciju +piedeva degvielai vai arī DPF tīrīšana/nomaiņa/kastrācija
Ja neko nedarīsi, sāks zust jauda un vēl šis tas
Mana e60 šodien dāvāja pozitīvas emocijas, labi atvelkot līdz Jūrmalai. Sporta karbā spēks!
Un protams skaistu saulrietu¡
[ Šo ziņu laboja Angelz, 18 May 2017, 23:58:05 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| Pirmdien ņemšu nost to stabuli un došu tīrīt kādai Zviedru firmai kas ar to tikai nodarbojas.Teica ka būs 99% tīrs un ar garantiju.
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
19 May 2017, 00:04:04 @dreimanis_lv rakstīja:
Pirmdien ņemšu nost to stabuli un došu tīrīt kādai Zviedru firmai kas ar to tikai nodarbojas.Teica ka būs 99% tīrs un ar garantiju.
Kas pa kantori? Pēcāk padalies, kas kā cik.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies
Jo reāli visi LV kantori kas uzņemas tīrīt DPF neviens nedod nekādu garantu. Un otrs, tu jau nemaz nezini kādā stāvoklī tev jamā šūnas ir, tipa vai nav sakusušas, pārlūzušas tb bojātas utt.
Ok, jūlijā/augustā pakomentēsi izmaiņas.[ Šo ziņu laboja Angelz, 19 May 2017, 00:36:39 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
|
19 May 2017, 00:33:32 @Angelz rakstīja:
19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies
Jo reāli visi LV kantori kas uzņemas tīrīt DPF neviens nedod nekādu garantu. Un otrs, tu jau nemaz nezini kādā stāvoklī tev jamā šūnas ir, tipa vai nav sakusušas, pārlūzušas tb bojātas utt.
Ok, jūlijā/augustā pakomentēsi izmaiņas.
Nu es naivi ceru ka viss tur ir labi kā nekā viens no pēdējo gadu e60.
Uztaisīju reģenerāciju un viss Tip top/tas tikai pagaidām.Tāpat ņemšu nost un tīrīšu. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 May 2017, 07:30:44 @dreimanis_lv rakstīja:
19 May 2017, 00:33:32 @Angelz rakstīja:
19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies
Jo reāli visi LV kantori kas uzņemas tīrīt DPF neviens nedod nekādu garantu. Un otrs, tu jau nemaz nezini kādā stāvoklī tev jamā šūnas ir, tipa vai nav sakusušas, pārlūzušas tb bojātas utt.
Ok, jūlijā/augustā pakomentēsi izmaiņas.
Nu es naivi ceru ka viss tur ir labi kā nekā viens no pēdējo gadu e60.
Uztaisīju reģenerāciju un viss Tip top/tas tikai pagaidām.Tāpat ņemšu nost un tīrīšu.
pag. lai regjenereetu DPF, pietiek ar paaris % no kopeejaas nobrauktaas distances. piedevaam, diizelim regjeneraacija saakas pie krieeeetni zemaaka aatruma kaa desulfataacija benziinam [tur toch pie muusu braukshanas aarumiem ir probleema]. tb, pirmaa teema - meklee iemeslu[s], kaapeec nesaakas automaatiskas regjeneraacijas [tipiskaa - dzineeja pazeminaata temperatuura, kljuudas par matlietaam].
otraa teema - to, vai ir chih/pih, nezin neviens, pat ne DDE. tieshi shii iemesla delj dati par DPF tiek kraati ilgaaku laiku un pirmajaa briidii nekaadu erroru nebuus pat neveiksmiigas regjeneraacijas gadiijumaa. kaa saprotu, tad pat sareekjinaatos ageing u.c. koefus redzeet nevar [vismaz neesmu dzirdeejis, ka kaads redzeetu, ja redz - iemetiet info, buusiet guru statusaa].
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
19 May 2017, 08:05:44 @N53series rakstīja:
pag. lai regjenereetu DPF, pietiek ar paaris % no kopeejaas nobrauktaas distances. piedevaam, diizelim regjeneraacija saakas pie krieeeetni zemaaka aatruma kaa desulfataacija benziinam [tur toch pie muusu braukshanas aarumiem ir probleema]. tb, pirmaa teema - meklee iemeslu[s], kaapeec nesaakas automaatiskas regjeneraacijas [tipiskaa - dzineeja pazeminaata temperatuura, kljuudas par matlietaam].
otraa teema - to, vai ir chih/pih, nezin neviens, pat ne DDE. tieshi shii iemesla delj dati par DPF tiek kraati ilgaaku laiku un pirmajaa briidii nekaadu erroru nebuus pat neveiksmiigas regjeneraacijas gadiijumaa. kaa saprotu, tad pat sareekjinaatos ageing u.c. koefus redzeet nevar [vismaz neesmu dzirdeejis, ka kaads redzeetu, ja redz - iemetiet info, buusiet guru statusaa].
Piekrītu, diezgan bieži DPF aiziet ciet ne jau dēļ filtra nolietojuma/defekta utt. bet gan dēļ tā ka netiek nodrošināti reģenerācijas procesa piekšnosacījumi. Viens no tiem ko N53 minēja ir motora temp kam pakārtoti powerā iemīlētie "termostati".
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies
tad jau mūsējie var kārtējā Tallink ceļojumā paņemt līdzi filtru un tur iztīrīt
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
|
19 May 2017, 10:49:43 @sn rakstīja:
19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies
tad jau mūsējie var kārtējā Tallink ceļojumā paņemt līdzi filtru un tur iztīrīt
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 May 2017, 10:43:46 @Angelz rakstīja:
19 May 2017, 08:05:44 @N53series rakstīja:
pag. lai regjenereetu DPF, pietiek ar paaris % no kopeejaas nobrauktaas distances. piedevaam, diizelim regjeneraacija saakas pie krieeeetni zemaaka aatruma kaa desulfataacija benziinam [tur toch pie muusu braukshanas aarumiem ir probleema]. tb, pirmaa teema - meklee iemeslu[s], kaapeec nesaakas automaatiskas regjeneraacijas [tipiskaa - dzineeja pazeminaata temperatuura, kljuudas par matlietaam].
otraa teema - to, vai ir chih/pih, nezin neviens, pat ne DDE. tieshi shii iemesla delj dati par DPF tiek kraati ilgaaku laiku un pirmajaa briidii nekaadu erroru nebuus pat neveiksmiigas regjeneraacijas gadiijumaa. kaa saprotu, tad pat sareekjinaatos ageing u.c. koefus redzeet nevar [vismaz neesmu dzirdeejis, ka kaads redzeetu, ja redz - iemetiet info, buusiet guru statusaa].
Piekrītu, diezgan bieži DPF aiziet ciet ne jau dēļ filtra nolietojuma/defekta utt. bet gan dēļ tā ka netiek nodrošināti reģenerācijas procesa piekšnosacījumi. Viens no tiem ko N53 minēja ir motora temp kam pakārtoti powerā iemīlētie "termostati".
ir jau veel interesantaak.
''speciaalists'' nospiezh pogu piespiedu regjeneraacijai, klients aizbrauc to/regjeneraaciju izveikt. bet, ir viens siikums. neviens nav teicis, ka taa regjeneraacija iesaaksies. lai taa saaktos, ir chupa papildus nosaciijumu - degvielas daudzums, dzineeja t, kljuudu neesamiiba [par EGR, par devielas lietaam, u.t.t.].
un, lai buutu vel jautraak, peec taas neizdevushaas regjeneraacijas sesijas kljuudu par DPF aizdirshanos nemet, jo sisteema gaida atbilstoshos nosaciijumus, lai saaktu regjeneraaciju. kljuuda atkal uzradiisies peec zinaama laika [kad n-tas regjeneraacijas meegjinaajumu reizes cietiis neveiksmi].
moralj sei balsnja - es esmu pilniigi paarleicinaats, ka ar tiem DPF un diizelju ''apkopeem'' situaacija ir tikpat jautra kaa ar N53, vieniigi - DPF var ''izraveet''
un jaa, ''meistari'' var saakt cepties | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
19 May 2017, 11:17:22 @N53series rakstīja:
ir jau veel interesantaak.
''speciaalists'' nospiezh pogu piespiedu regjeneraacijai, klients aizbrauc to/regjeneraaciju izveikt. bet, ir viens siikums. neviens nav teicis, ka taa regjeneraacija iesaaksies. lai taa saaktos, ir chupa papildus nosaciijumu - degvielas daudzums, dzineeja t, kljuudu neesamiiba [par EGR, par devielas lietaam, u.t.t.].
un, lai buutu vel jautraak, peec taas neizdevushaas regjeneraacijas sesijas kljuudu par DPF aizdirshanos nemet, jo sisteema gaida atbilstoshos nosaciijumus, lai saaktu regjeneraaciju. kljuuda atkal uzradiisies peec zinaama laika [kad n-tas regjeneraacijas meegjinaajumu reizes cietiis neveiksmi].
moralj sei balsnja - es esmu pilniigi paarleicinaats, ka ar tiem DPF un diizelju ''apkopeem'' situaacija ir tikpat jautra kaa ar N53, vieniigi - DPF var ''izraveet''
un jaa, ''meistari'' var saakt cepties
Nezinu kā citi bet es ja veicu manuālu reģenerāciju procesu čekoju no visām pusēm, temp/pretspiedieni pie slodzes/idlē utt. Arī vēlāk vai automātiskā reģenerācija notiek, kad utt.
Izravēt tikai tad kad viss ir slikti [ Šo ziņu laboja Angelz, 19 May 2017, 11:46:51 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 May 2017, 11:46:21 @Angelz rakstīja:
19 May 2017, 11:17:22 @N53series rakstīja:
ir jau veel interesantaak.
''speciaalists'' nospiezh pogu piespiedu regjeneraacijai, klients aizbrauc to/regjeneraaciju izveikt. bet, ir viens siikums. neviens nav teicis, ka taa regjeneraacija iesaaksies. lai taa saaktos, ir chupa papildus nosaciijumu - degvielas daudzums, dzineeja t, kljuudu neesamiiba [par EGR, par devielas lietaam, u.t.t.].
un, lai buutu vel jautraak, peec taas neizdevushaas regjeneraacijas sesijas kljuudu par DPF aizdirshanos nemet, jo sisteema gaida atbilstoshos nosaciijumus, lai saaktu regjeneraaciju. kljuuda atkal uzradiisies peec zinaama laika [kad n-tas regjeneraacijas meegjinaajumu reizes cietiis neveiksmi].
moralj sei balsnja - es esmu pilniigi paarleicinaats, ka ar tiem DPF un diizelju ''apkopeem'' situaacija ir tikpat jautra kaa ar N53, vieniigi - DPF var ''izraveet''
un jaa, ''meistari'' var saakt cepties
Nezinu kā citi bet es ja veicu manuālu reģenerāciju procesu čekoju no visām pusēm, temp/pretspiedieni pie slodzes/idlē utt. Arī vēlāk vai automātiskā reģenerācija notiek, kad utt.
Izravēt tikai tad kad viss ir slikti
super! aicinu piesleegties teemai/piljiit pilsonjus, kas/kaa jaadara, ibo, visapkaart standarta variants: izraveet. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|