Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Kristaps127
18. May 2017, 13:34 #561

Kopš: 06. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: e60 M54b25

Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?

Ir kādas idejas, kā "to" var novērst - No aptuveni 10x iedarbinot auto 1x tas nepieleks. Ir mainīts starteris- bez panākumiem, servisa atslega, jaunas batt. atslēgās- nekas nelīdz. Darbinot vienkārši- grozi atslēgu un "pa tukšo" nekas nenotiek pat starters negriez. Citreiz ilgi ļurkājot pielec, vai arī pacietībai beidzoties auto tiek uzstumts, bet tas ir pēdējais stulbums, ar bēdīgi slaveno krievu tehniku tā nebija Jāpi*ās, lai to piedarbinātu. Stāvot Dus pie sūkņa vai lielveikala stāvlaukumā un krītot izmisumā, nožēlo, kad šim modelim nav ierīkots kurbulis! Idejas, ieteikumi
Offline
FisherS
18. May 2017, 13:38 #562

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


18 May 2017, 13:34:58 @Kristaps127 rakstīja:
Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?


Tuvākajās dienās uzlikšu sādu setupu, kamēr r19 krāsosies. Tad varēs pateikt kas kā, bet dzirdēts, ka stūres galā strīķējas.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 18 May 2017, 13:38:41 ]

Offline
Marrakesh
18. May 2017, 13:41 #563

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M

Divus gadus braucu ar 245/45/R18 uz Style 135. Nekas nestrīķējās neķeras. Der ideāli.
Offline
zemzem
18. May 2017, 14:05 #564

Kopš: 18. Aug 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 38

Braucu ar: BMW E61

Par priekšējām lampām un to stiklu, kurš laika gaitā zaudē savu dzidrumu. Ir dzirdēts par variantu, ka var lampas nomatēt un tad pārklāt ar kādu laku, kas tās saglabā dzidras. Vai arī ir jāpulē līdz spīdumam un tad jācer, ka to nezaudēs laika gaitā?
Offline
Angelz
18. May 2017, 18:25 #565

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


18 May 2017, 13:34:58 @Kristaps127 rakstīja:
Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?

Ir kādas idejas, kā "to" var novērst - No aptuveni 10x iedarbinot auto 1x tas nepieleks. Ir mainīts starteris- bez panākumiem, servisa atslega, jaunas batt. atslēgās- nekas nelīdz. Darbinot vienkārši- grozi atslēgu un "pa tukšo" nekas nenotiek pat starters negriez. Citreiz ilgi ļurkājot pielec, vai arī pacietībai beidzoties auto tiek uzstumts, bet tas ir pēdējais stulbums, ar bēdīgi slaveno krievu tehniku tā nebija Jāpi*ās, lai to piedarbinātu. Stāvot Dus pie sūkņa vai lielveikala stāvlaukumā un krītot izmisumā, nožēlo, kad šim modelim nav ierīkots kurbulis! Idejas, ieteikumi


Braukāju ar OEM R19 245/35 un 275/30. Neko nelauž, viss labi!

Par prbl ar iedarbināšanu, es iesākumam apskatītos kļūdu logu kas daudz ko pasaka priekšā. Ir arī opcija serviss

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
18. May 2017, 19:46 #566

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 May 2017, 18:25:45 @Angelz rakstīja:

18 May 2017, 13:34:58 @Kristaps127 rakstīja:
Kāds brauc ar 245/45 r18 vai labāk izvēlēties standartu 245/40r18? Grūti izlemt,negribas braukt ar baloniem,bet ar 40niecēm lauž kopā pat oem diskus.. Kādas labāk lai liek?

Ir kādas idejas, kā "to" var novērst - No aptuveni 10x iedarbinot auto 1x tas nepieleks. Ir mainīts starteris- bez panākumiem, servisa atslega, jaunas batt. atslēgās- nekas nelīdz. Darbinot vienkārši- grozi atslēgu un "pa tukšo" nekas nenotiek pat starters negriez. Citreiz ilgi ļurkājot pielec, vai arī pacietībai beidzoties auto tiek uzstumts, bet tas ir pēdējais stulbums, ar bēdīgi slaveno krievu tehniku tā nebija Jāpi*ās, lai to piedarbinātu. Stāvot Dus pie sūkņa vai lielveikala stāvlaukumā un krītot izmisumā, nožēlo, kad šim modelim nav ierīkots kurbulis! Idejas, ieteikumi


Braukāju ar OEM R19 245/35 un 275/30. Neko nelauž, viss labi!

Par prbl ar iedarbināšanu, es iesākumam apskatītos kļūdu logu kas daudz ko pasaka priekšā. Ir arī opcija serviss


par riepaam +101

par starteri - eu, nu, atslega arii [mehaaniski] var buut pie vainas! tad - CAS ar prichindaaljiem. nu, ja to maina, tad DDE/DME arii jaamaina. nu, teoretiski - viss, kas ar elektriibu: vadi, akjis..
ko tikai starteri mainiiji? es vnk figeju.. kaut ko maina uz dullo..
Offline
dreimanis_lv
18. May 2017, 23:09 #567

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

http://bildites.lv/images/v7xu369f/62727/original.jpg

Un ko tavs e60 šodien izdarīja
Offline
Angelz
18. May 2017, 23:40 #568

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


18 May 2017, 23:09:35 @dreimanis_lv rakstīja:
http://bildites.lv/images/v7xu369f/62727/original.jpg

Un ko tavs e60 šodien izdarīja


Kļūda 481

Labojams ar manuālu reģenerāciju +piedeva degvielai vai arī DPF tīrīšana/nomaiņa/kastrācija

Ja neko nedarīsi, sāks zust jauda un vēl šis tas

Mana e60 šodien dāvāja pozitīvas emocijas, labi atvelkot līdz Jūrmalai. Sporta karbā spēks!

Un protams skaistu saulrietu¡

[ Šo ziņu laboja Angelz, 18 May 2017, 23:58:05 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
dreimanis_lv
19. May 2017, 00:04 #569

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

Pirmdien ņemšu nost to stabuli un došu tīrīt kādai Zviedru firmai kas ar to tikai nodarbojas.Teica ka būs 99% tīrs un ar garantiju.
Offline
Angelz
19. May 2017, 00:10 #570

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


19 May 2017, 00:04:04 @dreimanis_lv rakstīja:
Pirmdien ņemšu nost to stabuli un došu tīrīt kādai Zviedru firmai kas ar to tikai nodarbojas.Teica ka būs 99% tīrs un ar garantiju.



Kas pa kantori? Pēcāk padalies, kas kā cik.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
dreimanis_lv
19. May 2017, 00:20 #571

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies
Offline
Angelz
19. May 2017, 00:33 #572

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies



Jo reāli visi LV kantori kas uzņemas tīrīt DPF neviens nedod nekādu garantu. Un otrs, tu jau nemaz nezini kādā stāvoklī tev jamā šūnas ir, tipa vai nav sakusušas, pārlūzušas tb bojātas utt.

Ok, jūlijā/augustā pakomentēsi izmaiņas.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 19 May 2017, 00:36:39 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
dreimanis_lv
19. May 2017, 07:30 #573

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board


19 May 2017, 00:33:32 @Angelz rakstīja:

19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies



Jo reāli visi LV kantori kas uzņemas tīrīt DPF neviens nedod nekādu garantu. Un otrs, tu jau nemaz nezini kādā stāvoklī tev jamā šūnas ir, tipa vai nav sakusušas, pārlūzušas tb bojātas utt.

Ok, jūlijā/augustā pakomentēsi izmaiņas.

Nu es naivi ceru ka viss tur ir labi kā nekā viens no pēdējo gadu e60.
Uztaisīju reģenerāciju un viss Tip top/tas tikai pagaidām.Tāpat ņemšu nost un tīrīšu.
Offline
N53series
19. May 2017, 08:05 #574

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 May 2017, 07:30:44 @dreimanis_lv rakstīja:

19 May 2017, 00:33:32 @Angelz rakstīja:

19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies



Jo reāli visi LV kantori kas uzņemas tīrīt DPF neviens nedod nekādu garantu. Un otrs, tu jau nemaz nezini kādā stāvoklī tev jamā šūnas ir, tipa vai nav sakusušas, pārlūzušas tb bojātas utt.

Ok, jūlijā/augustā pakomentēsi izmaiņas.

Nu es naivi ceru ka viss tur ir labi kā nekā viens no pēdējo gadu e60.
Uztaisīju reģenerāciju un viss Tip top/tas tikai pagaidām.Tāpat ņemšu nost un tīrīšu.


pag. lai regjenereetu DPF, pietiek ar paaris % no kopeejaas nobrauktaas distances. piedevaam, diizelim regjeneraacija saakas pie krieeeetni zemaaka aatruma kaa desulfataacija benziinam [tur toch pie muusu braukshanas aarumiem ir probleema]. tb, pirmaa teema - meklee iemeslu[s], kaapeec nesaakas automaatiskas regjeneraacijas [tipiskaa - dzineeja pazeminaata temperatuura, kljuudas par matlietaam].
otraa teema - to, vai ir chih/pih, nezin neviens, pat ne DDE. tieshi shii iemesla delj dati par DPF tiek kraati ilgaaku laiku un pirmajaa briidii nekaadu erroru nebuus pat neveiksmiigas regjeneraacijas gadiijumaa. kaa saprotu, tad pat sareekjinaatos ageing u.c. koefus redzeet nevar [vismaz neesmu dzirdeejis, ka kaads redzeetu, ja redz - iemetiet info, buusiet guru statusaa].
Offline
Angelz
19. May 2017, 10:43 #575

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


19 May 2017, 08:05:44 @N53series rakstīja:

pag. lai regjenereetu DPF, pietiek ar paaris % no kopeejaas nobrauktaas distances. piedevaam, diizelim regjeneraacija saakas pie krieeeetni zemaaka aatruma kaa desulfataacija benziinam [tur toch pie muusu braukshanas aarumiem ir probleema]. tb, pirmaa teema - meklee iemeslu[s], kaapeec nesaakas automaatiskas regjeneraacijas [tipiskaa - dzineeja pazeminaata temperatuura, kljuudas par matlietaam].
otraa teema - to, vai ir chih/pih, nezin neviens, pat ne DDE. tieshi shii iemesla delj dati par DPF tiek kraati ilgaaku laiku un pirmajaa briidii nekaadu erroru nebuus pat neveiksmiigas regjeneraacijas gadiijumaa. kaa saprotu, tad pat sareekjinaatos ageing u.c. koefus redzeet nevar [vismaz neesmu dzirdeejis, ka kaads redzeetu, ja redz - iemetiet info, buusiet guru statusaa].



Piekrītu, diezgan bieži DPF aiziet ciet ne jau dēļ filtra nolietojuma/defekta utt. bet gan dēļ tā ka netiek nodrošināti reģenerācijas procesa piekšnosacījumi. Viens no tiem ko N53 minēja ir motora temp kam pakārtoti powerā iemīlētie "termostati".

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sn
19. May 2017, 10:49 #576

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies

tad jau mūsējie var kārtējā Tallink ceļojumā paņemt līdzi filtru un tur iztīrīt

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
dreimanis_lv
19. May 2017, 11:10 #577

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board


19 May 2017, 10:49:43 @sn rakstīja:

19 May 2017, 00:20:29 @dreimanis_lv rakstīja:
Stockholm ir kompānija kas tīra partikular filtrus visiem auto.
Teica man ka nav problēmu easy.
200e un dienas laikā filtrs būšot kā jauns.Man izdevās to noorganizēt caurs vienu auto servisu tad var ierakstīties 100 ēriņos.Jebkurā gadījumā ir lētāk nekā pirkt jaunu
Un kas tas vairs par dīzeli bez DPF.Tā kā tīrīsim redzēsim.Moš labāk ies

tad jau mūsējie var kārtējā Tallink ceļojumā paņemt līdzi filtru un tur iztīrīt

Offline
N53series
19. May 2017, 11:17 #578

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 May 2017, 10:43:46 @Angelz rakstīja:

19 May 2017, 08:05:44 @N53series rakstīja:

pag. lai regjenereetu DPF, pietiek ar paaris % no kopeejaas nobrauktaas distances. piedevaam, diizelim regjeneraacija saakas pie krieeeetni zemaaka aatruma kaa desulfataacija benziinam [tur toch pie muusu braukshanas aarumiem ir probleema]. tb, pirmaa teema - meklee iemeslu[s], kaapeec nesaakas automaatiskas regjeneraacijas [tipiskaa - dzineeja pazeminaata temperatuura, kljuudas par matlietaam].
otraa teema - to, vai ir chih/pih, nezin neviens, pat ne DDE. tieshi shii iemesla delj dati par DPF tiek kraati ilgaaku laiku un pirmajaa briidii nekaadu erroru nebuus pat neveiksmiigas regjeneraacijas gadiijumaa. kaa saprotu, tad pat sareekjinaatos ageing u.c. koefus redzeet nevar [vismaz neesmu dzirdeejis, ka kaads redzeetu, ja redz - iemetiet info, buusiet guru statusaa].



Piekrītu, diezgan bieži DPF aiziet ciet ne jau dēļ filtra nolietojuma/defekta utt. bet gan dēļ tā ka netiek nodrošināti reģenerācijas procesa piekšnosacījumi. Viens no tiem ko N53 minēja ir motora temp kam pakārtoti powerā iemīlētie "termostati".


ir jau veel interesantaak.
''speciaalists'' nospiezh pogu piespiedu regjeneraacijai, klients aizbrauc to/regjeneraaciju izveikt. bet, ir viens siikums. neviens nav teicis, ka taa regjeneraacija iesaaksies. lai taa saaktos, ir chupa papildus nosaciijumu - degvielas daudzums, dzineeja t, kljuudu neesamiiba [par EGR, par devielas lietaam, u.t.t.].
un, lai buutu vel jautraak, peec taas neizdevushaas regjeneraacijas sesijas kljuudu par DPF aizdirshanos nemet, jo sisteema gaida atbilstoshos nosaciijumus, lai saaktu regjeneraaciju. kljuuda atkal uzradiisies peec zinaama laika [kad n-tas regjeneraacijas meegjinaajumu reizes cietiis neveiksmi].
moralj sei balsnja - es esmu pilniigi paarleicinaats, ka ar tiem DPF un diizelju ''apkopeem'' situaacija ir tikpat jautra kaa ar N53, vieniigi - DPF var ''izraveet''
un jaa, ''meistari'' var saakt cepties
Offline
Angelz
19. May 2017, 11:46 #579

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


19 May 2017, 11:17:22 @N53series rakstīja:

ir jau veel interesantaak.
''speciaalists'' nospiezh pogu piespiedu regjeneraacijai, klients aizbrauc to/regjeneraaciju izveikt. bet, ir viens siikums. neviens nav teicis, ka taa regjeneraacija iesaaksies. lai taa saaktos, ir chupa papildus nosaciijumu - degvielas daudzums, dzineeja t, kljuudu neesamiiba [par EGR, par devielas lietaam, u.t.t.].
un, lai buutu vel jautraak, peec taas neizdevushaas regjeneraacijas sesijas kljuudu par DPF aizdirshanos nemet, jo sisteema gaida atbilstoshos nosaciijumus, lai saaktu regjeneraaciju. kljuuda atkal uzradiisies peec zinaama laika [kad n-tas regjeneraacijas meegjinaajumu reizes cietiis neveiksmi].
moralj sei balsnja - es esmu pilniigi paarleicinaats, ka ar tiem DPF un diizelju ''apkopeem'' situaacija ir tikpat jautra kaa ar N53, vieniigi - DPF var ''izraveet''
un jaa, ''meistari'' var saakt cepties


Nezinu kā citi bet es ja veicu manuālu reģenerāciju procesu čekoju no visām pusēm, temp/pretspiedieni pie slodzes/idlē utt. Arī vēlāk vai automātiskā reģenerācija notiek, kad utt.

Izravēt tikai tad kad viss ir slikti

[ Šo ziņu laboja Angelz, 19 May 2017, 11:46:51 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
19. May 2017, 12:05 #580

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 May 2017, 11:46:21 @Angelz rakstīja:

19 May 2017, 11:17:22 @N53series rakstīja:

ir jau veel interesantaak.
''speciaalists'' nospiezh pogu piespiedu regjeneraacijai, klients aizbrauc to/regjeneraaciju izveikt. bet, ir viens siikums. neviens nav teicis, ka taa regjeneraacija iesaaksies. lai taa saaktos, ir chupa papildus nosaciijumu - degvielas daudzums, dzineeja t, kljuudu neesamiiba [par EGR, par devielas lietaam, u.t.t.].
un, lai buutu vel jautraak, peec taas neizdevushaas regjeneraacijas sesijas kljuudu par DPF aizdirshanos nemet, jo sisteema gaida atbilstoshos nosaciijumus, lai saaktu regjeneraaciju. kljuuda atkal uzradiisies peec zinaama laika [kad n-tas regjeneraacijas meegjinaajumu reizes cietiis neveiksmi].
moralj sei balsnja - es esmu pilniigi paarleicinaats, ka ar tiem DPF un diizelju ''apkopeem'' situaacija ir tikpat jautra kaa ar N53, vieniigi - DPF var ''izraveet''
un jaa, ''meistari'' var saakt cepties


Nezinu kā citi bet es ja veicu manuālu reģenerāciju procesu čekoju no visām pusēm, temp/pretspiedieni pie slodzes/idlē utt. Arī vēlāk vai automātiskā reģenerācija notiek, kad utt.

Izravēt tikai tad kad viss ir slikti


super! aicinu piesleegties teemai/piljiit pilsonjus, kas/kaa jaadara, ibo, visapkaart standarta variants: izraveet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo