Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
ATB
16. Oct 2020, 23:02 #561

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ar benzīna filtriem nebūs tik traki.

Tie, atšķirībā no DPF, maksās salīdzinoši lētāk un būs vieglāk uzturami.


Do petrol particulate filters need maintenance?

According to manufacturers, cars with petrol particulate filters shouldn’t need to regularly be driven at higher speeds for short periods to stop them getting clogged up with soot, unlike with diesels.

Petrol particulate filters aren’t prone to getting blocked up like diesel particulate filters because petrol engines heat up quicker and run hotter than diesel engines, so more of the soot that’s collected in the filter is burnt off. Additionally, Porsche says that the electronic control units in its cars will detect when soot particles occasionally need to be burned off and increase the exhaust gas temperature to do this.


https://www.whatcar.com/advice/buying/what-is-a-petrol-particulate-filter-and-how-does-it-work/n19953
Offline
smilee45
18. Oct 2020, 10:38 #562

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


16 Oct 2020, 17:48:17 @Staris rakstīja:

16 Oct 2020, 17:06:40 @radiaators rakstīja:

16 Oct 2020, 15:24:11 @Staris rakstīja:
Jā, par šo jau 2 topikos šodien diskutē. Tagad arī trešajā.

Ēmmm kuros ?

teh.apskates topikā un guru topikā.
Bet no mīzing. Tad, kad reāli tādus mikrodaļu aparātus lietos Latvijā, tad te būs sen jau autoparks pamainījies.

Silti varu ieteikt.NEGRIEZIET laukā tos DPF. Latvijā viss notiek ar nelielu aizkavēšanos, ja salīdzina ko rietumu eiropa dara šajā sakarā.
Vācijā no 2021 1.janvāra tiks mērītas izplūdē esošās cietās daļiņas.
Tas ir pāris gadu jautājums, kad Latvijā ieviesīs.
Personīgi domāju 2022. Principā gads~~, lai DPF uzstādītu atpakaļ, kuriem tas ir noņemts/izņemts
Update: Vācijā ir atlikts 1.janvāris, dēļ Covid 19

[ Šo ziņu laboja smilee45, 18 Oct 2020, 10:47:11 ]

Offline
ATB
18. Oct 2020, 11:34 #563

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Avots?
Offline
HiJaCKeR
18. Oct 2020, 12:17 #564

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Oct 2020, 10:38:33 @smilee45 rakstīja:

16 Oct 2020, 17:48:17 @Staris rakstīja:

16 Oct 2020, 17:06:40 @radiaators rakstīja:

16 Oct 2020, 15:24:11 @Staris rakstīja:
Jā, par šo jau 2 topikos šodien diskutē. Tagad arī trešajā.

Ēmmm kuros ?

teh.apskates topikā un guru topikā.
Bet no mīzing. Tad, kad reāli tādus mikrodaļu aparātus lietos Latvijā, tad te būs sen jau autoparks pamainījies.

Silti varu ieteikt.NEGRIEZIET laukā tos DPF. Latvijā viss notiek ar nelielu aizkavēšanos, ja salīdzina ko rietumu eiropa dara šajā sakarā.
Vācijā no 2021 1.janvāra tiks mērītas izplūdē esošās cietās daļiņas.
Tas ir pāris gadu jautājums, kad Latvijā ieviesīs.
Personīgi domāju 2022. Principā gads~~, lai DPF uzstādītu atpakaļ, kuriem tas ir noņemts/izņemts
Update: Vācijā ir atlikts 1.janvāris, dēļ Covid 19

E39 celsies cena
Offline
bmwaddict
18. Oct 2020, 12:49 #565

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

tak jau celjaas


11 Oct 2020, 11:20:39 @alxz rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gpoxl.html
Offline
Locis
18. Oct 2020, 13:04 #566

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas šofera sēdeklis vnk briesmīgs.
Offline
sys9291
18. Oct 2020, 13:44 #567

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

un cena jau nu ļoti neadekvāta...
Offline
smilee45
18. Oct 2020, 13:49 #568

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


18 Oct 2020, 11:34:39 @ATB rakstīja:
Avots?

Dekra. Iekārtas jau ir gatavas, pasākumu atliek dēļ kovid kā jau minēju. Jo iekārta tomēr maksājot 4trus ciparus, bet ptecīza cena nav minēta.
Neaizmirstam, ka Vācijā apskati var iziet privātā servisā, tāpēc arī pie viņiem tas tagad aizkavējas. Lv tas būs pavisam ātri un 10eur pie apskates cenas par 10eur ironizēju, bet iespēja pastāv.
Tur jau šobrīd Euro6 autiņiem pieļaujamā dūmainība ir 0.25....
Offline
ATB
18. Oct 2020, 15:36 #569

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Linki nevari atmest?
Offline
gapp
18. Oct 2020, 15:59 #570

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

tsi.com/resources/emission-testing-within-periodic-technical-inspection-(pti)

https://www.dekra.com/en/decision-makers-apprec...hicle-emissions/

[ Šo ziņu laboja gapp, 18 Oct 2020, 15:59:54 ]

Offline
Kaross
18. Oct 2020, 16:08 #571

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Oct 2020, 13:49:37 @smilee45 rakstīja:

18 Oct 2020, 11:34:39 @ATB rakstīja:
Avots?

Dekra. Iekārtas jau ir gatavas, pasākumu atliek dēļ kovid kā jau minēju. Jo iekārta tomēr maksājot 4trus ciparus, bet ptecīza cena nav minēta.
Neaizmirstam, ka Vācijā apskati var iziet privātā servisā, tāpēc arī pie viņiem tas tagad aizkavējas. Lv tas būs pavisam ātri un 10eur pie apskates cenas par 10eur ironizēju, bet iespēja pastāv.
Tur jau šobrīd Euro6 autiņiem pieļaujamā dūmainība ir 0.25....


Tomēr četrus ciparus? Pārrakstījies vai joks.
Pat dīzeļa atgāzu mērītajs, kas neuzrāda reāli neko, maksā 2000-3000e. Tādai iekārtai ir jāmaksā vismaz 10 000e +

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Oct 2020, 16:17:12 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ATB
18. Oct 2020, 19:44 #572

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Lai jau maksā 10k+.
Ja izrādīsies spējīga tehnoloģija, tad gan jau ES subsidēs vai kā citādi iedos saldāku dealu dalībvalstīm, lai ievieš tehniskajā šādus aparātus.

Mūzika manām ausīm
Offline
smilee45
18. Oct 2020, 20:51 #573

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Palasot informāciju, ko mums sniedz mēdiji. Cipars ir tiešām zem 10k, tas ir tas ko viņi min. Precīzi nenosauc. Nosacīti zemā cena izskaidrojama ar to, ka raksta, ka iekārta būs savienojama ar esošo iekārtu, kas nolasa tikai auto dūmainību.
----------
Bet ir arī minēts, ka cieto daļiņu nolasīšana neattieksies uz auto, kas vecāki par euro 6. Euro 5 un uz leju vismaz pagaidām netiek minēti un aiztikti
Laiks rādīs.
----------
Offline
Kaross
18. Oct 2020, 21:49 #574

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tas būtu tikai loģiski, jo DPF vienlaicīgi no rūpnīcas var būt uzstādīts 2004.gada Peugoet un nebūt 2009.gada Golfam.

Ja cipars ir zem 10k, tad tas liekas pat smieklīgi mazs un tādam būtu jābūt LV apskatēs uzreiz un katrā 5 tajā servisā. Tās vecās Bosch kastes izmaksāja krietni vairāk. Kombinētais BOSCH BEA 950 benzīnam, dīzelim - 18 000 euro.
Par dīzeļa analizatoru man nav info, bet maksāja viņš līdzīgi.





-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kkas
18. Oct 2020, 22:23 #575

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Tad jau ne tikai tiem kam dpf off būs , bet arī tiem kam ir, bet vairs pietiekami nešancē
Offline
Locis
18. Oct 2020, 22:29 #576

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pieņemsim, ja euro 6 tikai skatās, tie jau nav tik veci auto, ka viņiem vajadzētu izgriezt, nu vismaz vairumā gadījumu.
Offline
ATB
18. Oct 2020, 22:33 #577

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Viens ir vecums, otrs ir nobrauktie km
Offline
Locis
18. Oct 2020, 22:48 #578

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu tas jā, tomer tie euro 6 nav visi tiki veci lai būtu lielākā daļa jau nokapajusi tā, ka tur kapi. Es nez, man bmw pie 350k vēl šķiet, ka ir OK, bet kaut kādiem vagiem jau tur krietni ātrāk kapi ir?
Offline
pelu_junkurs
19. Oct 2020, 11:14 #579

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


18 Oct 2020, 22:48:05 @Locis rakstīja:
Nu tas jā, tomer tie euro 6 nav visi tiki veci lai būtu lielākā daļa jau nokapajusi tā, ka tur kapi. Es nez, man bmw pie 350k vēl šķiet, ka ir OK, bet kaut kādiem vagiem jau tur krietni ātrāk kapi ir?


Tīri intereses pēc, cik km esi ar viņu nobraucis? Viņš tev varētu būt oem vai jau mainīts? Man brīdi bija drapaks ar 340tkm, nobraucu līdz 370tkm, viss ideāli ar dpf, liekas, ka iepriekšējais saimnieks bija uzlicis citu.
Offline
FFL
19. Oct 2020, 15:17 #580

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Man šķiet neiespējama prakse likt atpakaļ dpf'us visiem, kam izrauts.
1) tas būs Daaaaudz dārgāk nekā izņemt
2) ori softi lkm nebūs liela problēma, tos itkā virtual reados var dabūt
3) bet tas būs pilnigs pisģec, protams ka vienīgais variants būs pirkt jaunu. Bet tas jaunais atstiepsies ļooti ātri. Pienemsim ka auto jau bija problēmas ar eļļas patēriņu, sliktām sprauslām un vel kādu sprāgušu devēju. Dpf ir izņemts, auto ir nobraucis vēl pāris gadiņus kur viss ir tikai pasliktinājies. Un tagad tādā ielikt jaunu dpf? Tas ir takā pašam sev kājā iešaut
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo