Online
Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
| Tad jau nekas tads tragisks, jo neviens jau nav bez saviem parsteigumiem.
C klasi skatos, kas jau ar mazo fl nak, tur tadas minimalas izmainas, salons, viduskonsole.
Vins ir stipri cietaks par e90 ar mpaku ? Bija tads, un viss it ka labi, ja nav runflati virsu.
Tikko pardevu 535to, bet tas nedaudz par smagu likas, vareja just svaru tam auto. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Tikko iegadajos c klasi w203,gaità liekas mikstaks ka e91. 2.7 cdi nak keede vai zobene. Ja keede,vai ta ir jamaina? Sobrid odometrs raada 290 000 | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 707
Braucu ar:
|
16 May 2022, 08:11:17 @wasntme rakstīja:
Tad jau nekas tads tragisks, jo neviens jau nav bez saviem parsteigumiem.
C klasi skatos, kas jau ar mazo fl nak, tur tadas minimalas izmainas, salons, viduskonsole.
Vins ir stipri cietaks par e90 ar mpaku ? Bija tads, un viss it ka labi, ja nav runflati virsu.
Tikko pardevu 535to, bet tas nedaudz par smagu likas, vareja just svaru tam auto.
Ja konsule/salons/panelis mainās, tas jau ir lielais FL.
Pārejas ~ ap 2010g vienīgā atšķirība bija nedaudz cits spido panelis, tādi hromēti izvirzīti riņķi.
Ar e90x mpakotu neesmu braucis, nebūs man atskaites punkts.
Kas vēl, vismaz prefl, kad aux slēdz klāt, max skaļums ir limitēts, ir skaļi, bet ir kad gribētos skaļāk. Var nopirkt 50eur budžetā mazo aux/austiņu skaņas pastiprinātāju, tad skaļums neatšķiras no radio/diskiem.
Aizmugures lukturim(izteiktāk labajam) masa kūst nost, štekeris/plate.(moš esi redzējis kādu ar blāvāku/nestrādājošu lukturi) Atsevišķi mainās plate. Bet vismaz nedeg kā e60
| Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
16 May 2022, 08:11:17 @wasntme rakstīja:
Tad jau nekas tads tragisks, jo neviens jau nav bez saviem parsteigumiem.
C klasi skatos, kas jau ar mazo fl nak, tur tadas minimalas izmainas, salons, viduskonsole.
Vins ir stipri cietaks par e90 ar mpaku ? Bija tads, un viss it ka labi, ja nav runflati virsu.
Tikko pardevu 535to, bet tas nedaudz par smagu likas, vareja just svaru tam auto.
Droši vien te jau esmu dalījies ar pieredzi. Man ir w204 feislifts (2012.g.), bet dīzeļa mazjaudīgā versija C180. Nopirku ar nobraukumu ap 172 000. Pirmajā gadā bija dpf problēmas, ķēde tika nomainīta, daži sensori. Vēl ir slimība šofera durvju iekšējā ručka noplīst (jāmeklē šrotā puspanelis, jo atseviški nevar nopirkt). Kad biju savedis kārtībā, vairs nekas neplīst jau 50 000 km. Piekare joprojām oriģinālā (braucu pa Rīgu un reizēm grunteni laukos).
Ar elektroniku problēmas nav bijušas. Rūsa arī pagaidām nav.
Piekare samērā cieta, bet uz robežas starp sportiskumu un komfortu.
Ieteiktu sākumā izbraukt ar manuāli, jo Meršu manuālās kārbas ir so so.
Citādi simpātisks auto, c220 versijā būs arī pietiekoši jaudīgs ar adekvātu patēriņu.
Un ja remontēt, ieteiktu baigi uzmanīties ar servisiem. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
16 May 2022, 23:22:45 @Celtnieks7 rakstīja:
Un ja remontēt, ieteiktu baigi uzmanīties ar servisiem.
Tad iemet, kur nedrīkst braukt, savādāk, katram te savs viedoklis. | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
16 May 2022, 21:43:12 @GTs- rakstīja:
16 May 2022, 08:11:17 @wasntme rakstīja:
Tad jau nekas tads tragisks, jo neviens jau nav bez saviem parsteigumiem.
C klasi skatos, kas jau ar mazo fl nak, tur tadas minimalas izmainas, salons, viduskonsole.
Vins ir stipri cietaks par e90 ar mpaku ? Bija tads, un viss it ka labi, ja nav runflati virsu.
Tikko pardevu 535to, bet tas nedaudz par smagu likas, vareja just svaru tam auto.
Ja konsule/salons/panelis mainās, tas jau ir lielais FL.
Pārejas ~ ap 2010g vienīgā atšķirība bija nedaudz cits spido panelis, tādi hromēti izvirzīti riņķi.
Ar e90x mpakotu neesmu braucis, nebūs man atskaites punkts.
Kas vēl, vismaz prefl, kad aux slēdz klāt, max skaļums ir limitēts, ir skaļi, bet ir kad gribētos skaļāk. Var nopirkt 50eur budžetā mazo aux/austiņu skaņas pastiprinātāju, tad skaļums neatšķiras no radio/diskiem.
Aizmugures lukturim(izteiktāk labajam) masa kūst nost, štekeris/plate.(moš esi redzējis kādu ar blāvāku/nestrādājošu lukturi) Atsevišķi mainās plate. Bet vismaz nedeg kā e60
Tiesi par to 2010 biju domajis, jo tur tadas nelielas atskiribas tikai pamaniju, manuprat no 13taa tur jau lielais FL, lukturi prieksa un sturei atskiribas.
Man e60 pa atsaukumu tiesi tos stekerus ari mainija+vel masas vadu! | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
16 May 2022, 23:22:45 @Celtnieks7 rakstīja:
16 May 2022, 08:11:17 @wasntme rakstīja:
Tad jau nekas tads tragisks, jo neviens jau nav bez saviem parsteigumiem.
C klasi skatos, kas jau ar mazo fl nak, tur tadas minimalas izmainas, salons, viduskonsole.
Vins ir stipri cietaks par e90 ar mpaku ? Bija tads, un viss it ka labi, ja nav runflati virsu.
Tikko pardevu 535to, bet tas nedaudz par smagu likas, vareja just svaru tam auto.
Droši vien te jau esmu dalījies ar pieredzi. Man ir w204 feislifts (2012.g.), bet dīzeļa mazjaudīgā versija C180. Nopirku ar nobraukumu ap 172 000. Pirmajā gadā bija dpf problēmas, ķēde tika nomainīta, daži sensori. Vēl ir slimība šofera durvju iekšējā ručka noplīst (jāmeklē šrotā puspanelis, jo atseviški nevar nopirkt). Kad biju savedis kārtībā, vairs nekas neplīst jau 50 000 km. Piekare joprojām oriģinālā (braucu pa Rīgu un reizēm grunteni laukos).
Ar elektroniku problēmas nav bijušas. Rūsa arī pagaidām nav.
Piekare samērā cieta, bet uz robežas starp sportiskumu un komfortu.
Ieteiktu sākumā izbraukt ar manuāli, jo Meršu manuālās kārbas ir so so.
Citādi simpātisks auto, c220 versijā būs arī pietiekoši jaudīgs ar adekvātu patēriņu.
Un ja remontēt, ieteiktu baigi uzmanīties ar servisiem.
Paldies par info. Nekad Mercedes nav bijis, un ari braucis ar viniem ta isti neesmu, viss varbut, ka nemaz nepatiks, nebutu jau pirma auto marka, kas nopirkta un tiek tirgota pec 3 nedelam.
Pats skatos tiesi uz to 170 vai 201zs versiju.
Un tas kedes viniem visiem pie tada nobraukuma jamaina, vai tiri prieks sevis mainiji ? | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
17 May 2022, 08:10:27 @wasntme rakstīja:
16 May 2022, 23:22:45 @Celtnieks7 rakstīja:
16 May 2022, 08:11:17 @wasntme rakstīja:
Tad jau nekas tads tragisks, jo neviens jau nav bez saviem parsteigumiem.
C klasi skatos, kas jau ar mazo fl nak, tur tadas minimalas izmainas, salons, viduskonsole.
Vins ir stipri cietaks par e90 ar mpaku ? Bija tads, un viss it ka labi, ja nav runflati virsu.
Tikko pardevu 535to, bet tas nedaudz par smagu likas, vareja just svaru tam auto.
Droši vien te jau esmu dalījies ar pieredzi. Man ir w204 feislifts (2012.g.), bet dīzeļa mazjaudīgā versija C180. Nopirku ar nobraukumu ap 172 000. Pirmajā gadā bija dpf problēmas, ķēde tika nomainīta, daži sensori. Vēl ir slimība šofera durvju iekšējā ručka noplīst (jāmeklē šrotā puspanelis, jo atseviški nevar nopirkt). Kad biju savedis kārtībā, vairs nekas neplīst jau 50 000 km. Piekare joprojām oriģinālā (braucu pa Rīgu un reizēm grunteni laukos).
Ar elektroniku problēmas nav bijušas. Rūsa arī pagaidām nav.
Piekare samērā cieta, bet uz robežas starp sportiskumu un komfortu.
Ieteiktu sākumā izbraukt ar manuāli, jo Meršu manuālās kārbas ir so so.
Citādi simpātisks auto, c220 versijā būs arī pietiekoši jaudīgs ar adekvātu patēriņu.
Un ja remontēt, ieteiktu baigi uzmanīties ar servisiem.
Paldies par info. Nekad Mercedes nav bijis, un ari braucis ar viniem ta isti neesmu, viss varbut, ka nemaz nepatiks, nebutu jau pirma auto marka, kas nopirkta un tiek tirgota pec 3 nedelam.
Pats skatos tiesi uz to 170 vai 201zs versiju.
Un tas kedes viniem visiem pie tada nobraukuma jamaina, vai tiri prieks sevis mainiji ?
Visiem nē, bet dažiem laikam nepaveicas un ir jāmaina. Tolaik servisi MB Stars Baltic un Stuttgart Workshop abi teica, ka pie 200k nobraukuma ir normāli mainīt ķēdi. Abus servisus neiesaku (ar Stuttgart slikta pieredze).
Principā ārzemju spečuki iesaka iedarbināt aukstu dzinēju. Ja dzird ķēdes graboņu pāris sekundes, tad labāk nepirkt šādu auto... | Offline | | |
|
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| vīri, ir tak skaidras instrukcijas kā pārbaudīt ķēdi.
Šeit, piem., diskusija par OM651 dzinēju. Tur ir MB detaļa nr. W651589116300
To ieskrūvē ķēdes spriegotāja vietā, pāris reizes izgriež motora kloķeni un paskatās mērījumu.
Atliek tik noskaidrot servisu, kam tas mērinstruments ir uz vietas,prot pielietot un ir informēti par mērījumu robežvērtībām. | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
17 May 2022, 10:24:15 @Celtnieks7 rakstīja:
Visiem nē, bet dažiem laikam nepaveicas un ir jāmaina. Tolaik servisi MB Stars Baltic un Stuttgart Workshop abi teica, ka pie 200k nobraukuma ir normāli mainīt ķēdi. Abus servisus neiesaku (ar Stuttgart slikta pieredze).
Principā ārzemju spečuki iesaka iedarbināt aukstu dzinēju. Ja dzird ķēdes graboņu pāris sekundes, tad labāk nepirkt šādu auto...
Noderigs info. Njaa neviens vairs no Vacu liela trio, nav tas, kas agrak, visiem kaut kadas problemas lien ara, un koncentrejas tikai uz pirmreizejo pirceju. | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
17 May 2022, 16:32:03 @wasntme rakstīja:
17 May 2022, 10:24:15 @Celtnieks7 rakstīja:
Visiem nē, bet dažiem laikam nepaveicas un ir jāmaina. Tolaik servisi MB Stars Baltic un Stuttgart Workshop abi teica, ka pie 200k nobraukuma ir normāli mainīt ķēdi. Abus servisus neiesaku (ar Stuttgart slikta pieredze).
Principā ārzemju spečuki iesaka iedarbināt aukstu dzinēju. Ja dzird ķēdes graboņu pāris sekundes, tad labāk nepirkt šādu auto...
Noderigs info. Njaa neviens vairs no Vacu liela trio, nav tas, kas agrak, visiem kaut kadas problemas lien ara, un koncentrejas tikai uz pirmreizejo pirceju.
Mercedes Benz sakarā ir leģenda, ka ja pirmais pircējs viņu baigi kopis, uzpasējis, tad ilgi kalpos. Respektīvi, agrā ķēdes maiņa varētu būt saistīta ar ekspluatācijas apstākļiem, savlaicīgu, labas eļļas maiņu. Bet ja pērc lietotu auto no ārzemēm, tur tā grūti saprast, cik viņš ir baigi kopts.
Lai nojaustu par ko ir runa, var youtube ierakstīt om651 chain rattle vai steuerkette...
| Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
17 May 2022, 17:13:17 @Celtnieks7 rakstīja:
17 May 2022, 16:32:03 @wasntme rakstīja:
17 May 2022, 10:24:15 @Celtnieks7 rakstīja:
Visiem nē, bet dažiem laikam nepaveicas un ir jāmaina. Tolaik servisi MB Stars Baltic un Stuttgart Workshop abi teica, ka pie 200k nobraukuma ir normāli mainīt ķēdi. Abus servisus neiesaku (ar Stuttgart slikta pieredze).
Principā ārzemju spečuki iesaka iedarbināt aukstu dzinēju. Ja dzird ķēdes graboņu pāris sekundes, tad labāk nepirkt šādu auto...
Noderigs info. Njaa neviens vairs no Vacu liela trio, nav tas, kas agrak, visiem kaut kadas problemas lien ara, un koncentrejas tikai uz pirmreizejo pirceju.
Mercedes Benz sakarā ir leģenda, ka ja pirmais pircējs viņu baigi kopis, uzpasējis, tad ilgi kalpos. Respektīvi, agrā ķēdes maiņa varētu būt saistīta ar ekspluatācijas apstākļiem, savlaicīgu, labas eļļas maiņu. Bet ja pērc lietotu auto no ārzemēm, tur tā grūti saprast, cik viņš ir baigi kopts.
Lai nojaustu par ko ir runa, var youtube ierakstīt om651 chain rattle vai steuerkette...
Pamēģināšanai, ja nevajag jauno FL bižutēriju un elektroniku, 646 dzinējs ir pieejams, kur nav jāuztraucas par ķēdēm.
Mana pieredze, kad tieši jābrauc pakaļ, jo tur kāreiz var redzēt cik kopts, attiecīgi, lēti nebūs. | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 417
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| Mana pieredze:
Pirms aptuveni 2+ gadiem sāku meklēt aizvietotāju zubāram (apnika, rūsē, rij bendžu).
Pec braukšanas un aprīkojuma, tehnoliģijām, u.c. vajadzībām izvēle bija starp trīs ražotājiem: rAudi, BMW, un MB.
Kas ātri lika pārdomāt:
1) rAudi - čomam bija A4 (sedans gan), izbraucu, kaut kā "nepaķēra" . Motors pašā priekšā, pamatā FWD, arī kkādi sīkumi, bet A4 Allroad varētu būt Ok.
2) BMW 3 sērija. Palasījos Kaspiča topiku, vēl darba kolēģim ir, tipa "iedo izbraukt", laikam Ok, bet vēlreiz pārlasot Kaspiča topiku, laikam jāpadomā.
3) MB. Izvēle bija satarp C un E klasi. E klasi izbraucu un secināju - nauhj man tik liela mašīna vajdzīga. Tālāk tests C klasei, viss patika.
Tad nu sāku meklēt: C klase universālis (s204), smagā degviela (jābrauc reti, bet tālu). Autonomā apsilde, piekabes āķis, normāla komfortpaka, vēlams 4 matic (subāru slimība).
Pēc kādas 1/2 gad meklēšanas tika iepikts s204 FL, ar dažiem trūkumiem - jāpieliek bričkai āķis, siģene kasko.
Pa lielam pēc 2 gadu braukšanas pretenziju nav. Kārbai eļļu samainīju @Domenikss. Vēl degvielas plūsmas atgaitu pie TUF. Jā un priekšējā reduktorā eļļu arī pie TUF, jo Domenikss teica - eļļa reduktorā neesot jāmaina .
Jā, Avantgarde, ciets nav. Riepas gan uzliku 225/50R17, bik augstāks (+5%) profils. Pārējais tikai braukšanas vaina.
| Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
| Bija viens universalis, ko gribeju apskatit, tik tas, ka sarkans, bet tas jau ari aizgajis.
Man pietiek ar RWD, Bluefficiency, tas nozime, ka siem ik pa laikam adblue ir jauzlej ?
Kas vispar ar saloniem C klasei ? Kaut kad tika ieksa pabraukts, likas nedaudz plastmasigs, salidzinot ar e90. | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
17 May 2022, 17:13:17 @Celtnieks7 rakstīja:
17 May 2022, 16:32:03 @wasntme rakstīja:
17 May 2022, 10:24:15 @Celtnieks7 rakstīja:
Visiem nē, bet dažiem laikam nepaveicas un ir jāmaina. Tolaik servisi MB Stars Baltic un Stuttgart Workshop abi teica, ka pie 200k nobraukuma ir normāli mainīt ķēdi. Abus servisus neiesaku (ar Stuttgart slikta pieredze).
Principā ārzemju spečuki iesaka iedarbināt aukstu dzinēju. Ja dzird ķēdes graboņu pāris sekundes, tad labāk nepirkt šādu auto...
Noderigs info. Njaa neviens vairs no Vacu liela trio, nav tas, kas agrak, visiem kaut kadas problemas lien ara, un koncentrejas tikai uz pirmreizejo pirceju.
Mercedes Benz sakarā ir leģenda, ka ja pirmais pircējs viņu baigi kopis, uzpasējis, tad ilgi kalpos. Respektīvi, agrā ķēdes maiņa varētu būt saistīta ar ekspluatācijas apstākļiem, savlaicīgu, labas eļļas maiņu. Bet ja pērc lietotu auto no ārzemēm, tur tā grūti saprast, cik viņš ir baigi kopts.
Lai nojaustu par ko ir runa, var youtube ierakstīt om651 chain rattle vai steuerkette...
Izklausas ta, ka kads butu naglas saberis ieksa ! | Offline | | |
Xrk | | Kopš: 18. May 2022
Ziņojumi: 258
Braucu ar:
| Katru gadu auto paliek lielāki, C tagad nav tas, kas C kādreiz. Mūsdienu E gan jau arī ir agrākās S klases izmērā.
Man bija s204, tagad ir s212 feislifts ar lediem un 9g troniku. Jāpiekrīt, ka E ir pārāk liela, izņemot 2 gadus, kad bērneļa rati jāliek bagāžniekā. Pārējā laikā neredzu jēgu no tādas govs.
Dzirdēts, ka s205 esot par pāris cm vairāk vietas aizmugurē nekā s204, varētu būt ideālais auto. Vispār gaidu, kad tikšu atpakaļ C klasē, vai varbūt GLC. | Offline | | |
|
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 707
Braucu ar:
|
18 May 2022, 08:12:03 @wasntme rakstīja:
Bija viens universalis, ko gribeju apskatit, tik tas, ka sarkans, bet tas jau ari aizgajis.
Man pietiek ar RWD, Bluefficiency, tas nozime, ka siem ik pa laikam adblue ir jauzlej ?
Kas vispar ar saloniem C klasei ? Kaut kad tika ieksa pabraukts, likas nedaudz plastmasigs, salidzinot ar e90.
Adblue man liekas, ka nav. Māsai ir bluefficiency bez adblue.
OM651, nez... es nepirktu pirmos gadus. Sprauslas bija brāķētas pēc konstrukcijas, dīleris itkā mēdza mainīt pa garantiju un swapot uz jaunām sprauslām un kompi....
https://forums.mbclub.co.uk/threads/om651-bluee...s-recall.237329/ Te ieskats.
Jocīgā kārtā redz kur rakstīja, ka dpf nosprāga zem 200k, man māsai nedaudz virs 200k, iespējams sprauslu dēļ?
Man ar om646 drīz 300k, dpf strādā, izpūtējā ar pirkstu var izvilkt, ne mazākā melnuma
Salons, manuprāt, nav plastmasīgs.
Ja ir liela vēlme un esi pārdaugavā, vari manam izspaidīt salonu.
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Kaut kā pārāk satraucaties par motoru ķēdēm. Nepērkot taksi vai viena perioda 350 benzīnnieku (un dažus vēsturiskus spēkratus) diez vai ar ķēdes problēmās auto lietošanas laikā saskārsieties. Nu jau būs 25 gadi kā ar visādiem MB bijusi darīšana, bet ķēde nevienam nav mainīta un ne tāpēc, ka auto tiktu mainīti kā zeķes. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
18 May 2022, 08:12:03 @wasntme rakstīja:
Bija viens universalis, ko gribeju apskatit, tik tas, ka sarkans, bet tas jau ari aizgajis.
Man pietiek ar RWD, Bluefficiency, tas nozime, ka siem ik pa laikam adblue ir jauzlej ?
Kas vispar ar saloniem C klasei ? Kaut kad tika ieksa pabraukts, likas nedaudz plastmasigs, salidzinot ar e90.
Saloni C-klasēm atšķiras pa aprīkojuma līmeņiem. Vienkāršākajiem būs vairāk plastmasas, salīdzinot ar faktiski pilnas ādas apdarēm. | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
18 May 2022, 17:48:43 @GTs- rakstīja:
18 May 2022, 08:12:03 @wasntme rakstīja:
Bija viens universalis, ko gribeju apskatit, tik tas, ka sarkans, bet tas jau ari aizgajis.
Man pietiek ar RWD, Bluefficiency, tas nozime, ka siem ik pa laikam adblue ir jauzlej ?
Kas vispar ar saloniem C klasei ? Kaut kad tika ieksa pabraukts, likas nedaudz plastmasigs, salidzinot ar e90.
Adblue man liekas, ka nav. Māsai ir bluefficiency bez adblue.
OM651, nez... es nepirktu pirmos gadus. Sprauslas bija brāķētas pēc konstrukcijas, dīleris itkā mēdza mainīt pa garantiju un swapot uz jaunām sprauslām un kompi....
https://forums.mbclub.co.uk/threads/om651-bluee...s-recall.237329/ Te ieskats.
Jocīgā kārtā redz kur rakstīja, ka dpf nosprāga zem 200k, man māsai nedaudz virs 200k, iespējams sprauslu dēļ?
Man ar om646 drīz 300k, dpf strādā, izpūtējā ar pirkstu var izvilkt, ne mazākā melnuma
Salons, manuprāt, nav plastmasīgs.
Ja ir liela vēlme un esi pārdaugavā, vari manam izspaidīt salonu.
Tad jau principa labak nemt to, kas lidz 10gadam nak, kam vel nebija facelift(mazais).
E klasei tas pats, vai nedaudz savadak tie gadi un motori naca ? W212.
Iecekoju Wiki un saka, ka OM651 un OM642 3litru versijai.
Izspaidit gan nesanaks pagaidam, bet es domaju, ka par darba Focus tas salons tapat labaks bus,ar kuru paslaik parvietojos.[ Šo ziņu laboja wasntme, 18 May 2022, 19:22:45 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|