Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500

AutorsZiņojums
VMR
10. Jan 2014, 22:53 #561

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Vispirms nočeko tosola līmeni...
Offline
stucers
10. Jan 2014, 23:16 #562

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Krievijas forumu lietotāji VW Polo krāsniņu aizvieto ar Okas(VAZ-1111) krāsniņu, kura paredzēta akrtiskajiem laikapstākļiem. Lēts variants

[ Šo ziņu laboja stucers, 10 Jan 2014, 23:19:16 ]

Offline
Driver
11. Jan 2014, 02:23 #563

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Aaaa, 2cilindru mazulite! Tadai uzlikt gaazi un vispar vares neslapet nost

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
tanks28
13. Jan 2014, 19:47 #564

Kopš: 02. Dec 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 49

Braucu ar:

Meklēju bmw priekš ziemas priekiem. Prasības daudz maz labas ziemas riepas un TA vismaz 4 mēnešus. Vizualais var būt pašvaks, tik nepiedavajiet 1.6 Buģets 350ls PM
Offline
divkosigais
17. Jan 2014, 09:21 #565

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


sludinajums

Pārdodu minēto auto. Ir skate līdz maija vidum.
Stāvoklis +/-ok. 2 disku komplekti. Vasarenes un ziemenes. Ziemens lietotas, bet ar protektoru 6-7mm.
Vasarenes veel vismaz vienu sezonu var maukt.

Daudz kas mainīts, bet no otras puses..kuram gan tas interesē Nekādi kriminālie defekti nav.
Cena poweram 800EUR(pagaidām)

Izskatu maiņas vairantus. Interesētu kāds universāls vai vismaz hetčbeks. (iespējama arī mana piemaksa līdz 2000EUR)

PS: ja kāds nezin, tad šim auto ir priekšpiedziņa un 626 mazdas piekare. Detaļas ļoti lētas un vienmēr visur var dabūt. Gan veikalos, gan šrotā.

Ja ir interese ,varu atsūtīt vairāk bildes. Salona utt. Bet nekas krimināls , saplēsts vai piecūkots tajā mašīnā nav! Smēķēts arī nav.

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 17 Jan 2014, 09:23:03 ]

Offline
Laoshi
17. Jan 2014, 09:28 #566

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Gāze ir?
Offline
divkosigais
17. Jan 2014, 09:30 #567

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


17 Jan 2014, 09:28:26 Laoshi rakstīja:
Gāze ir?

Tikai ,ja kāds sēžot palaiž
Offline
Laoshi
17. Jan 2014, 09:47 #568

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Jan 2014, 09:30:18 divkosigais rakstīja:

17 Jan 2014, 09:28:26 Laoshi rakstīja:
Gāze ir?

Tikai ,ja kāds sēžot palaiž

Tad ieliec pirmo paaudzi un 400eur pie cenas. Cerams, ka nākošo auto ņemsi ar milzīgu benzīna motoru un momentā nogāzēsi. Tad Tev arī smaidīs veiksme un plikas čīkas katrā klubā
Offline
divkosigais
17. Jan 2014, 10:02 #569

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


17 Jan 2014, 09:47:34 Laoshi rakstīja:

17 Jan 2014, 09:30:18 divkosigais rakstīja:

17 Jan 2014, 09:28:26 Laoshi rakstīja:
Gāze ir?

Tikai ,ja kāds sēžot palaiž

Tad ieliec pirmo paaudzi un 400eur pie cenas. Cerams, ka nākošo auto ņemsi ar milzīgu benzīna motoru un momentā nogāzēsi. Tad Tev arī smaidīs veiksme un plikas čīkas katrā klubā

Laiks raadiis. vienkaarssi prasaas lielaaku auto jau lloti sen.
Labpraat iekkertu kaut kaadu v70 volvo (kaut vai veco modeli) vai taml.
Degvielas veidam principaa man nav leila noziime.
Zinu,k anepiekritiisi, bet nu nobirstot vecam diizelim, sanaak investeet gandriiz to passu naudu ,ko instaleejot LPG virsuu benzzam.
Un abi varianti ir ekonomiski.
Un pAts jau saproti,ka ja drebes klubaa smirdees peec gaazes,visi padomaas,ka esmu elitaars biznesmenis.Ja smirdees peec sollkka, tad jau skaidrs,ka esmu lauksaimnieks, kas arii nav slikti
Offline
Instigater
17. Jan 2014, 10:15 #570

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


14 Dec 2013, 18:54:47 Lauva rakstīja:
Sveicināti!

...
Ja jābūt godīgam, tad jāatzīst, ka motoriņš ir ļoti vājš - pat paātrināšanās no vietas līdz 50 km/h prasa ievērojamu laiku. Pie zemiem apgriezieniem motoram trūkst griezes. Nav pārsteigums, kādēļ atmosfēriskie dīzeļdzinēji ir praktiski izzuduši.
...
Kāreiz SDI vajadzēja būt labai griezei, bet vājām augšām.
Offline
Laoshi
17. Jan 2014, 12:00 #571

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Jan 2014, 10:02:25 divkosigais rakstīja:
Un pAts jau saproti,ka ja drebes klubaa smirdees peec gaazes,visi padomaas,ka esmu elitaars biznesmenis.Ja smirdees peec sollkka, tad jau skaidrs,ka esmu lauksaimnieks, kas arii nav slikti


Nu klubos un ikdienā ir arī čīteri, kuriem pēc gāzes smird tikai muguras lejas daļā. Ja vēlies sevi pozicionēt kā veiksmīgu lauksaimnieku, tad uz klubu jāiet rūtainā kreklā, līdzi ņemot blašķīti ar sarkano lauksaimnieku soļķi. Var arī no blašķītes iedzert, kad skumīgi ap sirdi paliek.
Offline
Lauva
24. Jan 2014, 18:21 #572

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Sveicināti!

Diemžēl veselas divas nedēļas neesmu šeit bijis, jo pagājušo nedēļas nogali nācās strādāt.
Sākoties aukstuma vilnim, mana Polo dzinējs arī pēc pusstundu ilga brauciena bija auksts; arī salons neuzsila. Nolēmu pārbaudīt termostatu. Manas aizdomas apstiprinājās, jo no termostata uz radiatoru ejošā caurule uzsila jau dažas minūtes pēc auksta dzinēja iedarbināšanas. Šķita, ka termostats atvērās pie pārāk zemas dzesēšanas šķidruma temperatūras.
Mēģinot noņemt termostatu, pamatīgi apdedzināju labo roku, jo sistēmā vēl bija palicis tvaiks, lai arī pēc dzinēja noslāpēšanas jau bija pagājušas kādas 20 minūtes.
Izņēmu termostatu, vizuāli nekādas defektus nekonstatēju, tad man radās ideja to ievietot katliņā ar ūdeni un termometru, lai, pakāpeniski to sildot, varētu novērtēt, pie cik grādiem termostats sākt atvērties. Kā jau varat iedomāties, tas notika jau pie 45 grādiem.
Iegādājās jauno termostatu, uzstādīju to paša spēkiem; tagad automašīnas dzinēja un salona temperatūra ir normāla.
Žēl vienīgi, ka apdedzināju roku, jo vēl joprojām tā nav sadzijusi, tādēļ staigāju ar apsaitētu. Uzreiz pēc apdeguma radās tādi pūšļi zem ādas, kas ļoti sāpēja.
Offline
add
24. Jan 2014, 18:24 #573

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Offline
ryder_e28
24. Jan 2014, 18:46 #574

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

Offline
Reinis_m
24. Jan 2014, 18:50 #575

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee








Bet vispār rekur ir ideāls ziemas auto - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/another/andjc.html

Par "atlikušajiem" 300Ls noteikti var sataisīt uz apskati, iziet to, izsūkt salonu un vēl pieliet bāku. Ko vairāk vajag?
Offline
Laoshi
24. Jan 2014, 18:51 #576

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:



Lauva, nu taču uzmanies.
Offline
PASSATizhi
24. Jan 2014, 18:53 #577

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

душераздираюшая история par termostatu
Offline
martinssirants
24. Jan 2014, 18:56 #578

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

tizlums prasa upurus.
Offline
LINIS
24. Jan 2014, 18:57 #579

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Offline
VMR
24. Jan 2014, 18:59 #580

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo