Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
Nello
15. Mar 2018, 19:00 #561

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ja nestrādā kvēlsveces,jeb kvēlsveču relejs, panelī lampiņa par to brīdinās?
Offline
Krabiz
15. Mar 2018, 19:09 #562

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


15 Mar 2018, 19:00:30 @Nello rakstīja:
Ja nestrādā kvēlsveces,jeb kvēlsveču relejs, panelī lampiņa par to brīdinās?


cik zināms, tad nē, spīdēs un izslēgsies kā parasti.
Offline
Jrs85
22. Aug 2018, 08:55 #563

Kopš: 19. May 2018

Ziņojumi: 17

Braucu ar: e34 525tds, e60 530d LCI manuālis

Kāds zin kur pieslēgt masas vadu priekš hot start fix ? Tur četri vadi. Divi iet pie temp. sensora tas easy, to saprotu. Tad trešai ir zeme, to arī saprotu un 4 masa, to vaig pieslēgt tā lai izslēdzās kopā ar aizdedzi. Kur pielikt to masas vadu ? Neesmu eletriķis.
Offline
gringo
13. Nov 2018, 11:59 #564

Kopš: 27. Oct 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 60

Braucu ar: pirkstu pa karti

Kurš var palīdzēt, e36 tds ar ews nodedzis dme vai var viņu aistāt ar tds dme kam nav ews?
Offline
reh979
27. Jan 2019, 17:41 #565

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: E34 525 tdsA touring

Nezinu vai seit visi/kads biezi lasa , bet jautasu.
Riga Pardaugava..... kur mainsa / iestata remonte tds suknus ?

sakarigākais ir boderaja, bet vai vel kur ir radies dizmeistars pedeja laika?
ir vajadziba pec iejauksanas.
Offline
RSAWorkshop
27. Jan 2019, 18:02 #566

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gandrīz jebkurš mehs var apmainīt plunžera pāri, nomainīt blīvju komplektu un pieregulēt smidzināšanas daudzumu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
reh979
27. Jan 2019, 18:32 #567

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: E34 525 tdsA touring


27 Jan 2019, 18:02:56 @RSAWorkshop rakstīja:
Gandrīz jebkurš mehs var apmainīt plunžera pāri, nomainīt blīvju komplektu un pieregulēt smidzināšanas daudzumu


Gandrīz..... man ar inzeniera izglitibu ari butu pa spekam? ir BDC un TDC punkti. tur ari ir diapazons.
Offline
RSAWorkshop
27. Jan 2019, 18:39 #568

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tur tikai sūkni var pagrozīt, sūknis pats zobratā ir ar pusmēnesi nofiksēts, parasti liek pēc iespējas agrāku aizdedzi-iztieptas ķēdes un tā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AF
27. Jan 2019, 18:53 #569

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


27 Jan 2019, 18:02:56 @RSAWorkshop rakstīja:
Gandrīz jebkurš mehs var apmainīt plunžera pāri, nomainīt blīvju komplektu un pieregulēt smidzināšanas daudzumu
bez zspec toola tas būs kā ar stikla bumbas palīdzību ārstēt iesnas
Offline
Kaspis2540
22. Feb 2019, 01:56 #570

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Sveiki, varbūt kāds ir saskāries ar sekojošu lietu. Tds diezgan gurdeni uzņem apgriezienus līdz 2k, pēctam aiziet tīri labi. Mašīna tā uzvedas jau kopš nopirku, tika pat samainīts motors, ielikts viss no donora. Donors gan bija automāts bet cēla ļoti labi, ieceļot savā atkal kļuva gurdens.
Offline
TD91
22. Feb 2019, 07:27 #571

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

man tādi paši simptomi bija , kautkas ar turbīnas ģeometriju bija , tā vismaz man teica servisā !
Offline
sys9291
22. Feb 2019, 09:42 #572

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2019, 07:27:01 @TD91 rakstīja:
man tādi paši simptomi bija , kautkas ar turbīnas ģeometriju bija , tā vismaz man teica servisā !

da kāda ģeometrija TDS tur tādas nekad nav bijis...
Offline
sys9291
22. Feb 2019, 09:46 #573

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2019, 01:56:58 @Kaspis2540 rakstīja:
Sveiki, varbūt kāds ir saskāries ar sekojošu lietu. Tds diezgan gurdeni uzņem apgriezienus līdz 2k, pēctam aiziet tīri labi. Mašīna tā uzvedas jau kopš nopirku, tika pat samainīts motors, ielikts viss no donora. Donors gan bija automāts bet cēla ļoti labi, ieceļot savā atkal kļuva gurdens.

Ja ir gaisa masas mērītājs - to vajadzētu atslēgt!
Uz vietas uzgāzējot kā krīt apgriezieni? Ir tā, ka aizķeras pie 1200rpm un tālāk krīt lēnām?
Offline
Kaspis2540
23. Feb 2019, 00:16 #574

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nav gmm, apgriezieni krīt ātri un bez kādas aizķeršanās. Pa lielam vienīgā problēma ka diezgan gauss uz zemiem apgriezieniem, tas ir lidz 2k. Piemēram no 3 ieliek 4. mierīgi braucot un tad ja jāsāk uzņemt ātrumu, tad iespiežot gāzi pat līdz grīdai viņš lēnām līdz tiem 2k uzņem. Esmu braucis ar citiem TDS un visi kā viens ir diezgan asi arī pie maziem apgriezieniem, tikai ne mans
Offline
uldens1
23. Feb 2019, 00:29 #575

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16198

Braucu ar:


23 Feb 2019, 00:16:03 @Kaspis2540 rakstīja:
Nav gmm, apgriezieni krīt ātri un bez kādas aizķeršanās. Pa lielam vienīgā problēma ka diezgan gauss uz zemiem apgriezieniem, tas ir lidz 2k. Piemēram no 3 ieliek 4. mierīgi braucot un tad ja jāsāk uzņemt ātrumu, tad iespiežot gāzi pat līdz grīdai viņš lēnām līdz tiem 2k uzņem. Esmu braucis ar citiem TDS un visi kā viens ir diezgan asi arī pie maziem apgriezieniem, tikai ne mans
Wastgets iespējams neslēdz
Online
zelchijs
23. Feb 2019, 09:50 #576

Kopš: 12. Oct 2015

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Vēlējos uzzināt vai no kāda cita BMW modeļa der visa kulise e34 2.5tds manuālim?
Te viens cilvēks teica ka derot pat no žurkas, kautkā negribās ticēt.
Offline
Krabiz
23. Feb 2019, 11:51 #577

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Nē, tikai no E34 jāmeklē

Ja gribi neizļurkātu, tad visas kulises daļas var pasūtīt jaunas
Offline
Mixzzz
23. Feb 2019, 12:53 #578

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Vai aizbraukt pie virpotāja...Man izmaksāja veselus 10e sataisīt šo problēmu.
Offline
sys9291
25. Feb 2019, 12:41 #579

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Feb 2019, 00:16:03 @Kaspis2540 rakstīja:
Nav gmm, apgriezieni krīt ātri un bez kādas aizķeršanās. Pa lielam vienīgā problēma ka diezgan gauss uz zemiem apgriezieniem, tas ir lidz 2k. Piemēram no 3 ieliek 4. mierīgi braucot un tad ja jāsāk uzņemt ātrumu, tad iespiežot gāzi pat līdz grīdai viņš lēnām līdz tiem 2k uzņem. Esmu braucis ar citiem TDS un visi kā viens ir diezgan asi arī pie maziem apgriezieniem, tikai ne mans

sūkņa regulējums nepareizs - doza par mazu... normāli rpm krītoties ir jākrīt strauji līdz ~1200rpm - tālāk lēnām... (nu tas tā uz ausīti un acīti - jo visdrīzāk jau datora nav lai dozu paskatītos...
Offline
Kaspis2540
26. Feb 2019, 00:06 #580

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nu itkā varētu arī tā būt ka nav noregulēts sūknis, bet tad jautājums akā sūknis izregulējas brīdī kad motoru ar visu sūkni no viena rāmja uz otru pārmet izņem čotka ejošu, ieliec savā un atkal lidz 2k neceļ, sūknis, turbīna, sprauslas citas bet gaita kā vecajam motoram
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo