Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
lossia
21. May 2010, 10:44 #561

Kopš: 04. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 710

Braucu ar: Volgo & Cube


21 May 2010, 10:38:19 daplis rakstīja:

21 May 2010, 10:00:13 dzosua rakstīja:

20 May 2010, 21:55:23 chawijs rakstīja:

20 May 2010, 21:47:37 Garenais rakstīja:
stakjikaa parasti pie 2,5 apstaajos. riepa parasta 26 niece... tas tad laikam buus par maz

es vispar pumpeeju kaadi 2.1

Es priekš saviem 95kg pumpēju 4.5 atmosfēras

sportinjam staav iedziitas 5 atmosfeeras! shell kompresors vairaak nespeej! peec visa dereetu visas 6! un sveru tikai 75 kg

sportiņam jālaiž iekšā 8.5 atmosfēras -plānām riepām! Kalnu 2.5-3, bet asfaltniecēm (kalnu velo) 3.5,
Offline
lossia
21. May 2010, 10:45 #562

Kopš: 04. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 710

Braucu ar: Volgo & Cube


21 May 2010, 10:42:45 daplis rakstīja:

21 May 2010, 10:41:05 lossia rakstīja:
Ir kāda iespēja veloturētājiem M.B. Barracuda uzstādīt papildus atslēgu, lai nevar nospert no šķērstieņiem.
Katru vakaru ņemt nost un no rīta pa jaunu likt atpakaļ arī nav prātīgi!

aizies ar visiem relinjiem!

neaizies, reliņiem laba aizsardzība!
Offline
SilentShadow
21. May 2010, 10:47 #563

Kopš: 01. Aug 2006

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower

es savam ričukam (28 rati, pilsētnieks, šaurās riepas) laižu 4 atmosfēras...
Offline
martink
21. May 2010, 10:50 #564

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


21 May 2010, 10:45:14 lossia rakstīja:

21 May 2010, 10:42:45 daplis rakstīja:

21 May 2010, 10:41:05 lossia rakstīja:
Ir kāda iespēja veloturētājiem M.B. Barracuda uzstādīt papildus atslēgu, lai nevar nospert no šķērstieņiem.
Katru vakaru ņemt nost un no rīta pa jaunu likt atpakaļ arī nav prātīgi!

aizies ar visiem relinjiem!

neaizies, reliņiem laba aizsardzība!

pastāsti, kāda ir aizsardzība.. staipīt turētāju nav problēma, bet vot ar tiem reliņiem katreiz ņemties gan besis..
Offline
lossia
21. May 2010, 11:10 #565

Kopš: 04. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 710

Braucu ar: Volgo & Cube

Reliņi GEV (itāļu) aizsardzība- skrūve + atslēga!
Protams ja kāds gribēs, tāpat nozags, bet čakars ta liels.
Offline
MOnk
21. May 2010, 14:37 #566

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9353

Braucu ar:


21 May 2010, 10:44:33 lossia rakstīja:

21 May 2010, 10:38:19 daplis rakstīja:

21 May 2010, 10:00:13 dzosua rakstīja:

20 May 2010, 21:55:23 chawijs rakstīja:

20 May 2010, 21:47:37 Garenais rakstīja:
stakjikaa parasti pie 2,5 apstaajos. riepa parasta 26 niece... tas tad laikam buus par maz

es vispar pumpeeju kaadi 2.1

Es priekš saviem 95kg pumpēju 4.5 atmosfēras

sportinjam staav iedziitas 5 atmosfeeras! shell kompresors vairaak nespeej! peec visa dereetu visas 6! un sveru tikai 75 kg

sportiņam jālaiž iekšā 8.5 atmosfēras -plānām riepām! Kalnu 2.5-3, bet asfaltniecēm (kalnu velo) 3.5,



Es savām traktorriepām ziemā pumpēju 2.2, lai pa sniegu var pamīties, vasarā 3.5-4.5 atkarībā no tā, ko domāju darīt.

-----------------
G:
Offline
MOnk
21. May 2010, 14:40 #567

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9353

Braucu ar:


21 May 2010, 10:41:05 lossia rakstīja:
Ir kāda iespēja veloturētājiem M.B. Barracuda uzstādīt papildus atslēgu, lai nevar nospert no šķērstieņiem.
Katru vakaru ņemt nost un no rīta pa jaunu likt atpakaļ arī nav prātīgi!



21 May 2010, 11:10:34 lossia rakstīja:
Reliņi GEV (itāļu) aizsardzība- skrūve + atslēga!
Protams ja kāds gribēs, tāpat nozags, bet čakars ta liels.


Iepostē bildi velo turētājam un reliņu slēdzenei.

[ Šo ziņu laboja MOnk, 21 May 2010, 14:53:31 ]



-----------------
G:
Offline
lossia
21. May 2010, 23:45 #568

Kopš: 04. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 710

Braucu ar: Volgo & Cube

velo turētāji zināmie baracuda, reliņi www.geste.lv ir foto ar aprakstu.
Offline
Armo
22. May 2010, 02:02 #569

Kopš: 28. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: E61 LCI, darba auto un viss, kas pagadās

Gaidu piedāvājumus uz velo dakšu (ar amortizatoriem), budzets līdz 100 Ls. PM
Offline
wests1de
22. May 2010, 09:13 #570

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: 300HP


21 May 2010, 23:45:16 lossia rakstīja:
velo turētāji zināmie baracuda, reliņi www.geste.lv ir foto ar aprakstu.


Man arī barracudas stāv, un kaitina, ka ja kādam ievajadzēsies, tad noņemt viņus var pa minūti.
Offline
barracuda
22. May 2010, 10:13 #571

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


22 May 2010, 09:13:27 wests1de rakstīja:

21 May 2010, 23:45:16 lossia rakstīja:
velo turētāji zināmie baracuda, reliņi www.geste.lv ir foto ar aprakstu.


Man arī barracudas stāv, un kaitina, ka ja kādam ievajadzēsies, tad noņemt viņus var pa minūti.


Offline
jekabsl
22. May 2010, 10:19 #572

Kopš: 28. May 2009

Ziņojumi: 690

Braucu ar: 318d MP-1015


22 May 2010, 02:02:13 Armo rakstīja:
Gaidu piedāvājumus uz velo dakšu (ar amortizatoriem), budzets līdz 100 Ls. PM

100 Ls dakša
Saki kādam pieietojumam?
Offline
martink
22. May 2010, 10:29 #573

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


21 May 2010, 23:45:16 lossia rakstīja:
velo turētāji zināmie baracuda, reliņi www.geste.lv ir foto ar aprakstu.

Varu pateikt, ka aizgāja gan saslēgtais jumta turētājs, gan ar atslēgu saslēgtie jumta bagāžas stieņi, kur turētāji pa daļai bija iespiesti starp aizslēgtām durvīm un jumta reni. Vismaz prieks, ka darītāji bija profesionāļi un neatstāja ne mazākās skrambiņas.
Offline
Garenais
22. May 2010, 10:30 #574

Kopš: 16. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1847

Braucu ar: toyotu un āfriku


22 May 2010, 10:19:16 jekabsl rakstīja:

22 May 2010, 02:02:13 Armo rakstīja:
Gaidu piedāvājumus uz velo dakšu (ar amortizatoriem), budzets līdz 100 Ls. PM

100 Ls dakša
Saki kādam pieietojumam?

es lietotu dakshu neietektu pirkt, bet nu var arii paveikties un viss buus ok.
Bet nu paardeveejs gan rihtiigs žmogs Sākuma cena 105ls, pēc 4 mēnešiem, kad neviens nav dakšu nopircis, nolaiž cenu par 5 Ls
Offline
Garenais
22. May 2010, 10:31 #575

Kopš: 16. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1847

Braucu ar: toyotu un āfriku

kādas atsauksmes par velo turētāju, kas stiprinās uz āķa?
Offline
jekabsl
22. May 2010, 10:49 #576

Kopš: 28. May 2009

Ziņojumi: 690

Braucu ar: 318d MP-1015


22 May 2010, 10:30:33 Garenais rakstīja:

22 May 2010, 10:19:16 jekabsl rakstīja:

22 May 2010, 02:02:13 Armo rakstīja:
Gaidu piedāvājumus uz velo dakšu (ar amortizatoriem), budzets līdz 100 Ls. PM

100 Ls dakša
Saki kādam pieietojumam?

es lietotu dakshu neietektu pirkt, bet nu var arii paveikties un viss buus ok.
Bet nu paardeveejs gan rihtiigs žmogs Sākuma cena 105ls, pēc 4 mēnešiem, kad neviens nav dakšu nopircis, nolaiž cenu par 5 Ls

es gan iesaku pirkt lietotu, jo dakšai var uztaisīt apkopi un pa 100 ls jaunu neko sakarīgu nenopriksi. 100 ls priekš dakšas linkā ir tiešam laba cena.

universālāka būs šī dakša: cena gan neiekļaujas 100 latos, bet domāju ka nav akmenī iekalta.
RS Recon
ar gaisa spiedienu ļoti labi var regulēt cietību, un lar lockoutu var padarīt to par cieto dakšu,
garākiem gabaliem pa asfaltu.
Offline
martink
22. May 2010, 15:45 #577

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

tā dakša tak DH domāta.
Offline
Garenais
22. May 2010, 22:15 #578

Kopš: 16. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1847

Braucu ar: toyotu un āfriku

Vēl viena kamera psg. Biju uzpūti līdz 3 kPa. Uz riepas tā bija max robeža. Tātad sāku domāt vai pie mana svara (ap 100kg) nevajag meklēt riepu, kura atļautu lielāku max spiedienu iekšā. Vai varbūt pie vainas ir bišku nodilusī riepa
p.s. šoreiz paliku pie pašiem vecāķiem veloceliņš
Offline
Usins
22. May 2010, 22:35 #579

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203



Recommended pressures

All tyres are marked with a pressure. Sometimes this is an absolute maximum that nobody should need to exceed, sometimes only a recommended maximum that may be exceeded by heavier riders (e.g. tandemists).

Off-road tyres are usually marked with a pressure range, from the minimum that will support a rider of average weight to the absolute maximum. Do not exceed the maximum when tyres are marked with a range. Otherwise consult the tyre pressure chart and make your own decision based upon the tyre section and weight supported.

To use this chart, add the weight of rider, cycle and luggage and estimate the loading on each wheel. Up to 70% of the weight is carried by the rear tyre of a normal bicycle, but the ratio may be nearer 50:50 for a tandem, especially when the front rider is the heavier of the pair.

Note that this chart gives the minimum pressure for smooth roads. You should never let your tyres be lower than this and usually aim to pump them harder. Remember that narrow tyres loose pressure quite rapidly and should be ‘topped up’ every few days. Most people will want to use a higher pressure to minimise rolling resistance (although that reduces comfort) and to avoid tyre or rim damage on rougher surfaces. To allow for this add a safety factor to the weight of about 25% for poor roads and gravel tracks, or up to 50% for real rough-stuff.

For example: a 65kg rider on a 15kg bicycle (80kg in total) wants to ride country lanes (add 25% to make 100kg) on 28mm tyres. That’s a rear load of 65kg, for which the chart gives 5.2 bar (75psi), with 3.7 bar (55psi) for the 35kg in front. But these are minimum pressures. Tyre markings permitting one might sensibly inflate both to 6 bar (90psi).

[ Šo ziņu laboja Usins, 22 May 2010, 22:37:33 ]

Offline
Architect
22. May 2010, 22:46 #580

Kopš: 07. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1444

Braucu ar: Dienesta auto

Klau aktīvisti- varbūt kādam ir ko piedavat:

Gribas pabraukāties,bet nesaskatu vajadzību lielu naudu tērēt jauna kruta velo iegādei, varbūt kāds grib tik vaļa no sava vecā,t.i., labprāt nopirktu lietotu velo, bet normālā stāvoklī. PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo