Online
Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 16. Feb 2020, 19:31 |
#5581
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
16 Feb 2020, 17:55:01 @PitonZ rakstīja:
viens powerists pieteicās salabot
nu zaudēt tāpat nav ko... sliktāk jau nebūs... | Offline | | |
howitzer | 16. Feb 2020, 19:33 |
#5582
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru ar lodāmuru Rīgā vai Pierīgā, kurš varētu salabot manu mazo datora tumbiņu pastiprinātāju?
Šodien viena izeja nomira. [ Šo ziņu laboja howitzer, 16 Feb 2020, 19:34:14 ] | Offline | | |
ReinisE46 | 17. Feb 2020, 12:35 |
#5583
|
| Kopš: 17. Feb 2020
Ziņojumi: 32
Braucu ar: BMW
| Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos. | Offline | | |
desadesa | 17. Feb 2020, 12:57 |
#5584
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.
ja galva+blīve vesela un sūknis gerai, tad varbūt trubas esi salicis cilpā | Offline | | |
uldens1 | 17. Feb 2020, 13:18 |
#5585
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.
viss liecina ka galvas blīve psc+slīpēt galvu | Offline | | |
Ruudis | 17. Feb 2020, 13:24 |
#5586
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Arī bez termostata apakšējā truba auksta? | Offline | | |
ReinisE46 | 17. Feb 2020, 13:39 |
#5587
|
| Kopš: 17. Feb 2020
Ziņojumi: 32
Braucu ar: BMW
|
17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?
jā | Offline | | |
RSAWorkshop | 17. Feb 2020, 13:53 |
#5588
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 1. LLP
2. Pārbaudi vai neiet atgāzes antifrīzā
3. Ja nu gadijumā sen nav bijis mainīts antifrīzs vai ir liets ūdens, tad tur visticamāk motors jājauc ārā un jāmazgā vai vnk jāieliek cits
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
sys9291 | 17. Feb 2020, 14:24 |
#5589
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?
a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku? | Offline | | |
ReinisE46 | 17. Feb 2020, 14:40 |
#5590
|
| Kopš: 17. Feb 2020
Ziņojumi: 32
Braucu ar: BMW
|
17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:
17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?
a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?
Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru. | Offline | | |
uldens1 | 17. Feb 2020, 14:48 |
#5591
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Feb 2020, 14:40:54 @ReinisE46 rakstīja:
17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:
17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?
a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?
Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru.
ne tak,tas termostats tak nav on/off,viņš kādu brīdi mēdz būt pusvirus kad abi loki ir vaļā,vai tik pat labi kad viņš ir vispār beigts un stāv pusvirus un nevar dabūt darba temp.,tad arī abi loki ir vaļā,tāka rauj vien pauri nost | Offline | | |
edzisgars | 17. Feb 2020, 15:05 |
#5592
|
| Kopš: 25. Jan 2012
No: Talsi
Ziņojumi: 37
Braucu ar: BMW
| Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats? | Offline | | |
ReinisE46 | 17. Feb 2020, 17:30 |
#5593
|
| Kopš: 17. Feb 2020
Ziņojumi: 32
Braucu ar: BMW
|
17 Feb 2020, 14:48:22 @uldens1 rakstīja:
17 Feb 2020, 14:40:54 @ReinisE46 rakstīja:
17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:
17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?
a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?
Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru.
ne tak,tas termostats tak nav on/off,viņš kādu brīdi mēdz būt pusvirus kad abi loki ir vaļā,vai tik pat labi kad viņš ir vispār beigts un stāv pusvirus un nevar dabūt darba temp.,tad arī abi loki ir vaļā,tāka rauj vien pauri nost
rauj vien pauri nost
Jāāā, tie ir vārdi, ko vismazāk vēlējos dzirdēt. OK, došu ziņu par rezultātu. Pateicos par ieteikumiem. | Offline | | |
Kaross | 17. Feb 2020, 17:44 |
#5594
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
17 Feb 2020, 15:05:56 @edzisgars rakstīja:
Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?
Jā. Vai vēl variants ir sprauslas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
SpOrcMeN | 17. Feb 2020, 18:55 |
#5595
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| interese plastmasas , aluminija divveramas durvis ka autosalonos lai var iebraukt ar mashinu, kad iieteikumi kur pameklet ideali labprat iekjserttu lietotus.
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
edzisgars | 17. Feb 2020, 20:03 |
#5596
|
| Kopš: 25. Jan 2012
No: Talsi
Ziņojumi: 37
Braucu ar: BMW
|
17 Feb 2020, 17:44:25 @Kaross rakstīja:
17 Feb 2020, 15:05:56 @edzisgars rakstīja:
Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?
Jā. Vai vēl variants ir sprauslas.
Nu nez, dzinējs skan ļoti labi, bet mazums. Tik tie sitieni ir visai nopietni, liekas, ka kāds ar āmuru no visa spēka mauc, ja tā būtu kārba vai dzinējs tad domāju, ka tur kas būtu izjucis. Kaut kā lieku vainu uz pusasi.. | Offline | | |
|
Esspatss | 17. Feb 2020, 20:43 |
#5597
|
| Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 598
Braucu ar:
| Pēc sadistiskām auto laušanas darbībām,kas saistītas ar attiecīgajām darbībām nepareizu pārnesuma izvēli pie attiecīgiem dzinēja apgriezieniem, viens no pirmajiem cieš spararats.
Tādā ziņā automāts ir"muļķu drošs"- vienmēr iemetīs zemākā pārnesuma. | Offline | | |
iwj | 17. Feb 2020, 21:06 |
#5598
|
| Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
|
17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.
Nezinu kā ar 4 cil dzinēju, bet kādu laiku atpakaļ uz M52 bija līdzīgi, arī domāju ka pauris jārauj nost. Beigās nebija kārtīgi atgaisots, vari pamēģināt izliet ārā visu tosolu, tad lēnām liet atpakaļ ar izskruvetu atgaisosana skrūvi, bet tiešām lēnām. Kad saliets pilns, aizskruve skrūvi, korķi, izspaida trubas, atkal ar izskruvetu skrūvi uzlej trūkstošo. Skrūve visu ciet un lai dzinējs tukšgaitā aiziet pa lielo loku, tālāk atdzesejam dzinēju un uzlejam līmenī. Neko pie darbojošos dzinēja vaļā neskruvejam. Pirms tam ar m54 un m57 iekš 39 nekad nebija bijis problēmu ar atgaisosanu. | Offline | | |
sys9291 | 17. Feb 2020, 21:23 |
#5599
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| a kas notiek, ja uz vietas pagāzē ar tosola korķi vaļā, burbuļi nāk? Kas ar ūdens sūkni - lāpstiņas nav pazudušas?
Nu es vispirms apskatītu perifēriju nevis rautu galvu nost, jo remontēt to dzinēju visdrīzāk tāpat neatmaksāsies.. tad visdrīzāk visu auto mainīt, jo diez vai kaut kur būs atrodams tāds dzinējs... | Offline | | |
uldens1 | 17. Feb 2020, 21:24 |
#5600
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
17 Feb 2020, 21:23:43 @sys9291 rakstīja:
a kas notiek, ja uz vietas pagāzē ar tosola korķi vaļā, burbuļi nāk? Kas ar ūdens sūkni - lāpstiņas nav pazudušas?
Nu es vispirms apskatītu perifēriju nevis rautu galvu nost, jo remontēt to dzinēju visdrīzāk tāpat neatmaksāsies.. tad visdrīzāk visu auto mainīt, jo diez vai kaut kur būs atrodams tāds dzinējs...
nu ja pats remontē tad max izmaksas 100 eiro | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|